| | |
21.07.2014 17:53 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
2716932
|
|
jumep
|
|
|
v citroene za par drobnych?
4006 36
4006 38
ak si daval novu - menil si to ty?
v citroene za par drobnych?
4006 36
4006 38
ak si daval novu - menil si to ty?
|
|
21.07.2014 19:25 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
2717017
|
|
snooker
|
Město: Poběovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) Tourer | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Zdravím, pro X7 by jste obj. číslo o krouků nevěděl? Nějak to nemůu najít. Je tam pouze celá trubka.
Zdravím, pro X7 by jste obj. číslo o krouků nevěděl? Nějak to nemůu najít. Je tam pouze celá trubka.
|
|
21.07.2014 20:37 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
2717095
|
|
jumep
|
|
|
ten torx si ako pritiahol?
a tiez ten drziak na naprave?
obe su tam nato aby sa to nepootacalo a nevydrala ta gumicka
snooker: myslim ze tam budu rovnake, nevidim ich tam rozpisane, kazdopadne bez vin je tam moc variant, este skusim pozret
ten torx si ako pritiahol?
a tiez ten drziak na naprave?
obe su tam nato aby sa to nepootacalo a nevydrala ta gumicka
snooker: myslim ze tam budu rovnake, nevidim ich tam rozpisane, kazdopadne bez vin je tam moc variant, este skusim pozret
|
|
22.07.2014 07:05 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
2717280
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
jumep napsal(a): ten torx si ako pritiahol?
a tiez ten drziak na naprave?
obe su tam nato aby sa to nepootacalo a nevydrala ta gumicka
snooker: myslim ze tam budu rovnake, nevidim ich tam rozpisane, kazdopadne bez vin je tam moc variant, este skusim pozret
Torx jsem přitáhl tak, jak jsem jen mohl (v rámci moností, co se přístupu týče). Povolit el jen velmi ztuha (kdy jsem to minulý týden zkusil povytáhnout a opět zasadit). Drák na nápravě jsem nekontroloval.
Torx jsem přitáhl tak, jak jsem jen mohl (v rámci moností, co se přístupu týče). Povolit el jen velmi ztuha (kdy jsem to minulý týden zkusil povytáhnout a opět zasadit). Drák na nápravě jsem nekontroloval.
|
|
15.02.2015 10:40 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
2787165
|
|
Morgan011
|
Město: Vajkovce, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Zdravím vetkých.
Prečítal som si celé vlákno, lebo mám podobný problém. Mne preteká prevodka riadenia cez os volantu - os je skorodovaná. V nádobke sa vytvára pretlak, lebo pri otvorení veka vyfúkne vzduch, tak neviem, či by nestačilo vymeni veko, aby sústava "dýchala".
Zdravím vetkých.
Prečítal som si celé vlákno, lebo mám podobný problém. Mne preteká prevodka riadenia cez os volantu - os je skorodovaná. V nádobke sa vytvára pretlak, lebo pri otvorení veka vyfúkne vzduch, tak neviem, či by nestačilo vymeni veko, aby sústava "dýchala".
|
|
15.02.2015 11:41 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
2787178
|
|
jumep
|
|
|
ten tlak tam je planovany a znamena ze je sustava tesna
to co to preteka je na vymontovanie a repas riadenia
ten tlak tam je planovany a znamena ze je sustava tesna
to co to preteka je na vymontovanie a repas riadenia
|
|
15.02.2015 13:08 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
2787234
|
|
Morgan011
|
Město: Vajkovce, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) | Počet příspěvků: 22 |
|
|
No to si ma nepoteil. Dá sa vybra do strany, alebo treba demontova nápravu? Na fiate to ilo do strany.
No to si ma nepoteil. Dá sa vybra do strany, alebo treba demontova nápravu? Na fiate to ilo do strany.:-o
|
|
15.02.2015 18:30 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
2787364
|
|
jumep
|
|
|
treba napravu dole, neni to take hrozne
treba napravu dole, neni to take hrozne
|
|
15.03.2015 09:31 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
2798308
|
|
Morgan011
|
Město: Vajkovce, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Ako pre koho. Pozeral som včera na to, lebo som dohodol repas riadenia a neviem napríklad čo s uchytením agregátu ku náprave, čo s upevnením potrubí k náprave, ako sa bude správa celá predná čas uloená na prednej časti rámu (chladič, výmenník klímy, nárazník), ako uvožni skrutku upnutia riadenia, keď vyhnutý očkový kžúč nedosiahne na celú výku matice???
Kto poradí?
Ako pre koho. Pozeral som včera na to, lebo som dohodol repas riadenia a neviem napríklad čo s uchytením agregátu ku náprave, čo s upevnením potrubí k náprave, ako sa bude správa celá predná čas uloená na prednej časti rámu (chladič, výmenník klímy, nárazník), ako uvožni skrutku upnutia riadenia, keď vyhnutý očkový kžúč nedosiahne na celú výku matice???:-((((
Kto poradí?
|
|
15.03.2015 17:46 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
2798505
|
|
jumep
|
|
|
Nesrpavi to nic, ked sa ale toho bojis daj to niekam kde vedia co s tym
vpredu treba vymontovat plastovu narazovu vystuhu, potom uvolnit tie trubky co to drzia a zavesit (aby sa nemusela voda vypustat)
povolit trubky z uchytov, spodny silent motora drzi len motor proti otoceniu, cize kludne odpojit a demontovat to dole
Nesrpavi to nic, ked sa ale toho bojis daj to niekam kde vedia co s tym
vpredu treba vymontovat plastovu narazovu vystuhu, potom uvolnit tie trubky co to drzia a zavesit (aby sa nemusela voda vypustat)
povolit trubky z uchytov, spodny silent motora drzi len motor proti otoceniu, cize kludne odpojit a demontovat to dole
|
|
10.09.2016 13:36 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
2993057
|
|
gull
|
|
|
Tak mi teď volal borec co mi měnil spojku, e se mu podařilo pokodit trubku od posilovače měla by to být 2- 4012 A6
Je nějaká jiná alternativa ne origo?
Tak mi teď volal borec co mi měnil spojku, e se mu podařilo pokodit trubku od posilovače měla by to být 2- 4012 A6
Je nějaká jiná alternativa ne origo?
|
|
10.09.2016 16:57 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
2993063
|
|
jumep
|
|
|
je to vratka serva, ta sa da relativne opravit v hadicovom servise
je to vratka serva, ta sa da relativne opravit v hadicovom servise
|
|
10.09.2016 20:37 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
2993080
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
jumep napsal(a): treba napravu dole, neni to take hrozne
nemusi...staci ji vzadu pololit a popustit,normalne ji nechas na ramenach...
co se tyka repasu,neveril bych ,koupil bych nove Spidam nebo TRW neni to tak drahe
nemusi...staci ji vzadu pololit a popustit,normalne ji nechas na ramenach...
co se tyka repasu,neveril bych ,koupil bych nove Spidam nebo TRW neni to tak drahe
|
|
10.09.2016 20:40 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
2993082
|
|
jumep
|
|
|
popustenie je to skoro to iste co sundanie, akurat sa tam okolo toho clovek viac tlaci - pri riadeni to davam vzdy dole, tych par srobov naviac fakt nezabije
a repasom verim, teda podla toho kde a ako sa robia (uz som par mal a k plnej spokojnosti)
popustenie je to skoro to iste co sundanie, akurat sa tam okolo toho clovek viac tlaci - pri riadeni to davam vzdy dole, tych par srobov naviac fakt nezabije
a repasom verim, teda podla toho kde a ako sa robia (uz som par mal a k plnej spokojnosti)
|
|
10.09.2016 21:00 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
2993085
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
no je to skoro uplne uplne neco jineho popustit nebo sundat
pokud jim veris je to tva vec ale zkusenost a realita dnesnich "repasu" je nekde jinde...
nejen u rizeni ale i starteru,alternatoru
navic rozdil ceny neni velky ,zaruka 2x vetsi a delat neco 2x a zadarmo ? kde je potom ustopora,nevim jak tobe me se nikdy moc nechce
navic stare sundam a nove nasadim....ale k tomu casem dojdes ze vetsinou cena je umerna kvalite a namr.at do auta levne dily jen proto ze jsou levne neni to prave
no je to skoro uplne uplne neco jineho popustit nebo sundat
pokud jim veris je to tva vec ale zkusenost a realita dnesnich "repasu" je nekde jinde...
nejen u rizeni ale i starteru,alternatoru
navic rozdil ceny neni velky ,zaruka 2x vetsi a delat neco 2x a zadarmo ? kde je potom ustopora,nevim jak tobe me se nikdy moc nechce
navic stare sundam a nove nasadim....ale k tomu casem dojdes ze vetsinou cena je umerna kvalite a namr.at do auta levne dily jen proto ze jsou levne neni to prave
|
|
10.10.2016 18:51 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
3001435
|
|
jubileus
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 46 |
|
|
Zdravím po čase. Téma je asi blízké..... C5 I Break 2001 HDi 2,2 Exclusive koupeno v Brně nové....kdysi...
Téma: Oprava spodní hadice SERVA , co vede podél rámu v levém předním rohu auta. Nejsem si jist, jestli se o tomto mluví v předelém příspěvku. Tedy k věci. Na přední nápravě je jakási příchytka-rozdvojka ale drí dvě trubky a ta jedna spodní, co vede do levého rohu, kde je napojená v rohu na trubku (v citroen service 4014EW)-vysokotlaká drí na krajíčku za jeden fald. Druhý fald na trubce je dál a hadice by nela za něj natáhnout. Byla by krátká.
Zajímá mě, jestli někdo ví, čím tuto trubku nadstavit a tak problém vyřeit. Na hadici je toti nápis MANULI OIL CP 11,3 mm CPE-CPE 08/04/05 a to je ve. Nikdo od "traktorů" neví, co to znamená. I ten rorměr je atyp..
A to zkrátím. Jestli to někdo nadstavil-čím, a jestli to vydrelo....
Je mi úplně jedno, čím, osobně bych hadici nadstavil skrze "hrbatou trubku a dvě svorky a na druhé straně do trubky v rohu podobně. Dvě svorky je více jako jedna. To tam teďka za krajíček drí. A to rupne tak začne jízda v mechanickém LOTUSU....
Blií téma jsem nenael, tak se prosím nezlobte, jestli to patří jinam. Doufám, e se nemýlím, e HYDROACTIV 3 vyuívá stejný zásobník s LDS.
Moje srdce tluče v jiném autě. Ale přesto děkuji za Vae reakce. Fakt dík
Zdravím po čase. Téma je asi blízké..... C5 I Break 2001 HDi 2,2 Exclusive koupeno v Brně nové....kdysi...
Téma: Oprava spodní hadice SERVA , co vede podél rámu v levém předním rohu auta. Nejsem si jist, jestli se o tomto mluví v předelém příspěvku. Tedy k věci. Na přední nápravě je jakási příchytka-rozdvojka ale drí dvě trubky a ta jedna spodní, co vede do levého rohu, kde je napojená v rohu na trubku (v citroen service 4014EW)-vysokotlaká drí na krajíčku za jeden fald. Druhý fald na trubce je dál a hadice by nela za něj natáhnout. Byla by krátká.
Zajímá mě, jestli někdo ví, čím tuto trubku nadstavit a tak problém vyřeit. Na hadici je toti nápis MANULI OIL CP 11,3 mm CPE-CPE 08/04/05 a to je ve. Nikdo od "traktorů" neví, co to znamená. I ten rorměr je atyp..
A to zkrátím. Jestli to někdo nadstavil-čím, a jestli to vydrelo....
Je mi úplně jedno, čím, osobně bych hadici nadstavil skrze "hrbatou trubku a dvě svorky a na druhé straně do trubky v rohu podobně. Dvě svorky je více jako jedna. To tam teďka za krajíček drí. A to rupne tak začne jízda v mechanickém LOTUSU....
Blií téma jsem nenael, tak se prosím nezlobte, jestli to patří jinam. Doufám, e se nemýlím, e HYDROACTIV 3 vyuívá stejný zásobník s LDS.
Moje srdce tluče v jiném autě. Ale přesto děkuji za Vae reakce. Fakt dík ;-)
|
|
11.10.2016 12:58 -
Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
|
3001624
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1299 |
|
|
jubileus napsal(a): a ta jedna spodní, co vede do levého rohu, kde je napojená v rohu na trubku
mám dojem, e popisuje vratku, tzn obyč hadice na oleje .... kup kus hadice 12mm světlost pro oleje, paliva ..., k tomu spony a vyměň si to celé. Je to pouze vratka, ádný velký tlak tam není,... je pouze tak velký jaký je přetlak v nádobce LDS ...
mám dojem, e popisuje vratku, tzn obyč hadice na oleje .... kup kus hadice 12mm světlost pro oleje, paliva ..., k tomu spony a vyměň si to celé. Je to pouze vratka, ádný velký tlak tam není,... je pouze tak velký jaký je přetlak v nádobce LDS ...
|
|
| |
|
|