| | |
06.01.2011 16:49 -
Porucha posilovače (servo) řízení - C5 I
|
2368575
|
|
arajs13
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 2 |
|
|
po zajetí do hromady sněhu a následném pokusu o vyjetí přestalo pracovat servo řízení nevíte někdo co stím misto C5 je to jak koda 105
po zajetí do hromady sněhu a následném pokusu o vyjetí přestalo pracovat servo řízení nevíte někdo co stím misto C5 je to jak koda 105
|
|
06.01.2011 17:53 -
Re: Porucha posilovače (servo) řízení - C5 I
|
2368587
|
|
jruze
|
|
|
Servo je poháněno plochým estidrákovím řemenem a je nahoře.Podívej se jestli je řemen OK , jestli ti neteče hydraulika.
Servo je poháněno plochým estidrákovím řemenem a je nahoře.Podívej se jestli je řemen OK , jestli ti neteče hydraulika.
|
|
06.01.2011 20:13 -
Re: Porucha posilovače (servo) řízení - C5 I
|
2368611
|
|
jumep
|
|
|
a tiez ci mas dost lds v nadobke
a tiez ci mas dost lds v nadobke
|
|
07.01.2011 14:37 -
Re: Porucha posilovače (servo) řízení - C5 I
|
2368709
|
|
arajs13
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Hydraulioka je ok nadobka je plná nikde nic neteče auto zvedá jak má řemen jsem nenael nevim kde přesně hledat nejsem moc technickej tip co se týče aut
Hydraulioka je ok nadobka je plná nikde nic neteče auto zvedá jak má řemen jsem nenael nevim kde přesně hledat nejsem moc technickej tip co se týče aut
|
|
07.01.2011 15:59 -
Re: Porucha posilovače (servo) řízení - C5 I
|
2368723
|
|
jruze
|
|
|
Kdy stojí před autem a otevře kapotu - tak na levé straně motoru(mezi motorem a nádobkami na vodu a LDS)jsou tan na motoru řemenice.
Kdy stojí před autem a otevře kapotu - tak na levé straně motoru(mezi motorem a nádobkami na vodu a LDS)jsou tan na motoru řemenice.;-)
|
|
25.11.2014 18:37 -
Re: Porucha posilovače (servo) řízení - C5 I
|
2757641
|
|
John
|
Město: Karviná, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi PACK | Počet příspěvků: 9 |
|
|
Zejména při parkování, vytočení kol od poloviny rejdu na kadou stranu, začne hučet posilovač řízení (brumlá jako medvěd) a mírně v řízení začne trhat. Je to hlavně slyet vně auta. Hrozný zvuk. Začalo to dělat poté, co jsem auto téměř odstavil a vyjel tak 2x měsíčně. Baterka mi to dala také najevo, sotva točí. Hydraulické kapaliny mám dost, auto zvedá i klesá normálně, jiný problém s hydraulikou nepozoruji. Zimou to také není, začalo to dělat, kdy bylo venku jetě 20 stupňů. Poradíte?
Zejména při parkování, vytočení kol od poloviny rejdu na kadou stranu, začne hučet posilovač řízení (brumlá jako medvěd) a mírně v řízení začne trhat. Je to hlavně slyet vně auta. Hrozný zvuk. Začalo to dělat poté, co jsem auto téměř odstavil a vyjel tak 2x měsíčně. Baterka mi to dala také najevo, sotva točí. Hydraulické kapaliny mám dost, auto zvedá i klesá normálně, jiný problém s hydraulikou nepozoruji. Zimou to také není, začalo to dělat, kdy bylo venku jetě 20 stupňů. Poradíte?
|
|
25.11.2014 19:04 -
Re: Porucha posilovače (servo) řízení - C5 I
|
2757650
|
|
jruze
|
|
|
John napsal(a): Zejména při parkování, vytočení kol od poloviny rejdu na kadou stranu, začne hučet posilovač řízení (brumlá jako medvěd) a mírně v řízení začne trhat. Je to hlavně slyet vně auta. Hrozný zvuk. Začalo to dělat poté, co jsem auto téměř odstavil a vyjel tak 2x měsíčně. Baterka mi to dala také najevo, sotva točí. Hydraulické kapaliny mám dost, auto zvedá i klesá normálně, jiný problém s hydraulikou nepozoruji. Zimou to také není, začalo to dělat, kdy bylo venku jetě 20 stupňů. Poradíte?
Dost je kolik? - neznamená e kdy zvedá e je dost, můe to ale dělat ventil v řízení nebo tlumič v trubkohadici popř vzduch v řízení ale ten by se měl po několika plných rejdech sám odvzdunit.
Dost je kolik? - neznamená e kdy zvedá e je dost, můe to ale dělat ventil v řízení nebo tlumič v trubkohadici popř vzduch v řízení ale ten by se měl po několika plných rejdech sám odvzdunit.
|
|
25.11.2014 22:41 -
Re: Porucha posilovače (servo) řízení - C5 I
|
2757756
|
|
jumep
|
|
|
toto znie ako malo LDS, prve co zacne blbnut pri malo lds je servo
ak je zla hadica tak nezavija, ale strpa
toto znie ako malo LDS, prve co zacne blbnut pri malo lds je servo
ak je zla hadica tak nezavija, ale strpa
|
|
26.11.2014 17:15 -
Re: Porucha posilovače (servo) řízení - C5 I
|
2758160
|
|
John
|
Město: Karviná, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi PACK | Počet příspěvků: 9 |
|
|
11. dubna jsem byl Meteor Car - Citroenu, doplňovali mi aditiv EOLYS-DPX42 do FAP filtru a přitom mi kontrolovali a dolívali LDS. Kontrolou spodní části jsem nenael ádný únik ani vzlínání. Můu si případně doplnit LDS sám? Nějak si matně vzpomínám, e se to měří při maximálně zvednutém autě a doplňuje naopak při sputěném. Určitě tu někde najdu postup, jestli není nutná diagnostika při doplnění. Vyzkouím to jako první monost, ne s tím pojedu do servisu. Pokud se týká odvzdunění, tak jsem točil do krajních poloh řízením mnohokrát, poslouchal jsem ten bohunelibý zvuk.
11. dubna jsem byl Meteor Car - Citroenu, doplňovali mi aditiv EOLYS-DPX42 do FAP filtru a přitom mi kontrolovali a dolívali LDS. Kontrolou spodní části jsem nenael ádný únik ani vzlínání. Můu si případně doplnit LDS sám? Nějak si matně vzpomínám, e se to měří při maximálně zvednutém autě a doplňuje naopak při sputěném. Určitě tu někde najdu postup, jestli není nutná diagnostika při doplnění. Vyzkouím to jako první monost, ne s tím pojedu do servisu. Pokud se týká odvzdunění, tak jsem točil do krajních poloh řízením mnohokrát, poslouchal jsem ten bohunelibý zvuk.
|
|
26.11.2014 18:04 -
Re: Porucha posilovače (servo) řízení - C5 I
|
2758176
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Auto do nejnií polohy a hladina LDS by se měla dotýkat koíčku v hrdle nádrky. Ne víc.
Auto do nejnií polohy a hladina LDS by se měla dotýkat koíčku v hrdle nádrky. Ne víc.
|
|
28.05.2018 17:38 -
Re: Auto se nezvedá
|
3159903
|
|
JakubK
|
Město: Č Budějovice, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Zdravím, má c5 se rozhodla 250km od domova si lehnout u známého na zahradě, zavada byla společně s pojistkou tak umrelo cerpadlo, koupil jsem repas vyměnil auto se zgvedlo dojel jsem domu, ale mám dost zatuhlé řizení, věděl by někdo co stím ? čím by to mohlo být? LDS neni uplne plná, ale neměl jsem sebou tolik, tak za dva dny přijde a doplním, ale tím to asi nebude.
Zdravím, má c5 se rozhodla 250km od domova si lehnout u známého na zahradě, zavada byla společně s pojistkou tak umrelo cerpadlo, koupil jsem repas vyměnil auto se zgvedlo dojel jsem domu, ale mám dost zatuhlé řizení, věděl by někdo co stím ? čím by to mohlo být? LDS neni uplne plná, ale neměl jsem sebou tolik, tak za dva dny přijde a doplním, ale tím to asi nebude.
|
|
28.05.2018 20:48 -
Re: Porucha posilovače (servo) řízení - C5 I
|
3159924
|
|
jumep
|
|
|
dal si tam zlu BHI, predpokladam ze si to dal cele aj s tou ciernou elektronickou krabicou
tu si musis dat zo svojho, nakolko si tam dal take co zjavne nepodporuje premenlive servo a neovlada ten ventil (a mozno ani h3+ nejde)
dal si tam zlu BHI, predpokladam ze si to dal cele aj s tou ciernou elektronickou krabicou
tu si musis dat zo svojho, nakolko si tam dal take co zjavne nepodporuje premenlive servo a neovlada ten ventil (a mozno ani h3+ nejde)
|
|
28.05.2018 22:23 -
Re: Porucha posilovače (servo) řízení - C5 I
|
3159946
|
|
JakubK
|
Město: Č Budějovice, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Mam 3.0i rok 2001
ono je více typu H2? na pohled nevidím rozdil
Mam 3.0i rok 2001
ono je více typu H2? na pohled nevidím rozdil
|
|
29.05.2018 07:15 -
Re: Porucha posilovače (servo) řízení - C5 I
|
3159980
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
s xenony/bez
s el. servem/bez
s natacecimi xenony/bez
a jejich kombinace
lisi se vetsinou jen elektronicka cast
s xenony/bez
s el. servem/bez
s natacecimi xenony/bez
a jejich kombinace
lisi se vetsinou jen elektronicka cast
|
|
29.05.2018 12:40 -
Re: Porucha posilovače (servo) řízení - C5 I
|
3160082
|
|
jumep
|
|
|
JakubK napsal(a): Mam 3.0i rok 2001
ono je více typu H2? na pohled nevidím rozdil
ono ked kupis nove BHI (co uz myslim ani nejde) tak bude plne osadene, inak hocico starsie musis brat od vybavi, lebo vnutri je to osadene len polovicne, to co nebolo pre auto treba tam nie je
na pohlad je to vzdy rovnake, neviem, mozno nieco o tom povie cislo, ale idealne je vediet z coho to je
autodiag - on ma C5 1, tam je len
H3 (2.0hdi bez vsetkeho) a potom uz len
H3+ (pribudnu ovladacie prvky regulatorov)
XENON (korekcia svetlometov)
premenlive servo (davane iba do V6 3.0)
cize potrebujes tu najvybavenejsiu a tu bezne starsiu je problem, prehod tu svoju elektroniku (to ze si to vobec nemusel menit nespominam a rovnako dufam ze si vyriesil aj pricinu preco to prdlo, nie len nasledok)
ono ked kupis nove BHI (co uz myslim ani nejde) tak bude plne osadene, inak hocico starsie musis brat od vybavi, lebo vnutri je to osadene len polovicne, to co nebolo pre auto treba tam nie je
na pohlad je to vzdy rovnake, neviem, mozno nieco o tom povie cislo, ale idealne je vediet z coho to je
autodiag - on ma C5 1, tam je len
H3 (2.0hdi bez vsetkeho) a potom uz len
H3+ (pribudnu ovladacie prvky regulatorov)
XENON (korekcia svetlometov)
premenlive servo (davane iba do V6 3.0)
cize potrebujes tu najvybavenejsiu a tu bezne starsiu je problem, prehod tu svoju elektroniku (to ze si to vobec nemusel menit nespominam a rovnako dufam ze si vyriesil aj pricinu preco to prdlo, nie len nasledok)
|
|
| |
|
|