| | |
26.03.2014 11:43 -
Re: rozpalene zadne brzdy
|
2680218
|
|
jruze
|
|
|
MacoLM napsal(a): dakujem za info. uz som si objednal v obchode dve sady po 5. Ale bez maziv. ze to tam nebyva. ani tu: .link. to nevyzera s mazivom. Tak sand mechanik (asi urcite) nejaku ma. na brzdy mi daval taku medenu v spreji.
Ale ak by si vedel poradit nejaku pre mna aj na ine pouzitie, tak budem vdacny mam doma tu sivoceirnu (nenapada ma rychlo nazov).
měděnku na tyčky ne.
měděnku na tyčky ne.
Přílohy: opravná sada brzd.jpg ( 267668b ) - |
|
26.03.2014 16:16 -
Re: rozpalene zadne brzdy
|
2680331
|
|
jumep
|
|
|
teda ake okno ma navstivilo
neviem si spomenut na nazov, kazdopadne ako bolo napisane, musi byt teplote odolna a neleptat gumicky (taka klasicka / grafitka / medenka .... je absolutne zlo)
teda ake okno ma navstivilo :))))
neviem si spomenut na nazov, kazdopadne ako bolo napisane, musi byt teplote odolna a neleptat gumicky (taka klasicka / grafitka / medenka .... je absolutne zlo)
|
|
26.03.2014 16:33 -
Re: rozpalene zadne brzdy
|
2680343
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Můe to být třeba tahle - .link.
Nebo tahle - .link.
U nás ve fabrice se pouívají od firmy Klüber Lubrication, ale to asi v maloobchodě nebude sehnatelný.
Můe to být třeba tahle - http://www.srovnanicen.cz/q/Bosch%20Superfit%20100ml/?min=106
Nebo tahle - http://www.carsshop.cz/nahradni-dily/plastilube-univerzalni-mazaci-pasta-ate
U nás ve fabrice se pouívají od firmy Klüber Lubrication, ale to asi v maloobchodě nebude sehnatelný.
|
|
27.03.2014 08:46 -
Re: rozpalene zadne brzdy
|
2680493
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
Take referujem včerajiu opravu: Chyba bola pravdepodobne v zanesených vodiacich čapoch. Problém je, e soudruzi z PSA uetrili zase pár centov a vodiace čapy nemajú iadne ochranné manety, len také malé guferko v diere. Ako sa postupne opotrebúvajú dotičky, pinavý vodiaci čap sa pomaly zasúva do diery a sa sekne...
Inak oba čapy (horný aj dolný) sú identické. Piestik sa dal sikovkami pekne zatoči, take tam problém nebol.
V prílohe pár foto, kde krásne vidie, ako sú vodiace čapy vydané napospas bordelu... Na XA som nikdy nemal takýto problém a tipujem, e C5 I/II majú rovnaké brzdy.
Ete mám pár otázok:
- po jazde teplota kotúča o dos klesla, u má teplotu cca podobnú predným kotúčom. Pravý zadný je ale úplne studený. Brzdi ale asi brzdí, kotúč nie je hrdzavý. Mohlo sa sta, e tým prehrievaním mi odilo loisko?
- dotičky majú na sebe okrúhle výstupky, jedna vertikálne ďalej od seba, druhá horizontálne blízko seba. Na piestiku sú zase dve diery, ktoré akoby pasovali do tých horizontálnych výstupkov na jednej dotičke. Ale tá dotička z horizontálnymi výstupkami je na opačnej strane ako je piest - rovnako aj na druhom kolese. Nerozumiem prečo sú tam tie výstupky a nechce sa mi veri, e by vo fabrike dali dotičky naopak...
Take referujem včerajiu opravu: Chyba bola pravdepodobne v zanesených vodiacich čapoch. Problém je, e soudruzi z PSA uetrili zase pár centov a vodiace čapy nemajú iadne ochranné manety, len také malé guferko v diere. Ako sa postupne opotrebúvajú dotičky, pinavý vodiaci čap sa pomaly zasúva do diery a sa sekne...
Inak oba čapy (horný aj dolný) sú identické. Piestik sa dal sikovkami pekne zatoči, take tam problém nebol.
V prílohe pár foto, kde krásne vidie, ako sú vodiace čapy vydané napospas bordelu... Na XA som nikdy nemal takýto problém a tipujem, e C5 I/II majú rovnaké brzdy.
Ete mám pár otázok:
- po jazde teplota kotúča o dos klesla, u má teplotu cca podobnú predným kotúčom. Pravý zadný je ale úplne studený. Brzdi ale asi brzdí, kotúč nie je hrdzavý. Mohlo sa sta, e tým prehrievaním mi odilo loisko?
- dotičky majú na sebe okrúhle výstupky, jedna vertikálne ďalej od seba, druhá horizontálne blízko seba. Na piestiku sú zase dve diery, ktoré akoby pasovali do tých horizontálnych výstupkov na jednej dotičke. Ale tá dotička z horizontálnymi výstupkami je na opačnej strane ako je piest - rovnako aj na druhom kolese. Nerozumiem prečo sú tam tie výstupky a nechce sa mi veri, e by vo fabrike dali dotičky naopak...
Přílohy: C5_X7_el_zadny_brzdic1.jpg ( 247525b ) - C5_X7_el_zadny_brzdic2.jpg ( 214974b ) - |
|
27.03.2014 10:23 -
Re: rozpalene zadne brzdy
|
2680534
|
|
Ladman
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer Exclusive | Počet příspěvků: 489 |
|
|
asi ta strana brzdí jen částečně. Já byl v lednu na STK a na válcích se tenhle problém ukázal, jedno zadní kolo brzdilo méně ne druhé, a to o dost. Při brdění jsem přitom o ničem nevěděl. Nechal jsem to rozebrat a vyčistit, bylo tam i patný gufero.
asi ta strana brzdí jen částečně. Já byl v lednu na STK a na válcích se tenhle problém ukázal, jedno zadní kolo brzdilo méně ne druhé, a to o dost. Při brdění jsem přitom o ničem nevěděl. Nechal jsem to rozebrat a vyčistit, bylo tam i patný gufero.
|
|
27.03.2014 14:53 -
Re: rozpalene zadne brzdy
|
2680593
|
|
jumep
|
|
|
tak tak, bude ti to malo brzdit, cize rovnako otvor a vycisti aj druhu stranu
tie capy maju tak brzdy na vela autach (rovnako aj nadauto zvane BMW), takze nic co by bolo vecou citroenu (inak rovnako to je aj na C8)
tak tak, bude ti to malo brzdit, cize rovnako otvor a vycisti aj druhu stranu
tie capy maju tak brzdy na vela autach (rovnako aj nadauto zvane BMW), takze nic co by bolo vecou citroenu (inak rovnako to je aj na C8)
|
|
27.03.2014 15:29 -
Re: rozpalene zadne brzdy
|
2680601
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
jumep: a ohžadne tých okrúhlych výstupkov (viď príloha). Nemá by tá jedna dotička s výstupkami presne napasovaná do otvorov v piestiku? Lebo ja mám tú hornú na vnútornej strane (piest), spodnú na vonkajej strane (plávajúci strmeň).
jumep: a ohžadne tých okrúhlych výstupkov (viď príloha). Nemá by tá jedna dotička s výstupkami presne napasovaná do otvorov v piestiku? Lebo ja mám tú hornú na vnútornej strane (piest), spodnú na vonkajej strane (plávajúci strmeň).
Přílohy: c5-brzdove-desky-zadni.jpg ( 14100b ) - |
|
28.03.2014 00:02 -
Re: rozpalene zadne brzdy
|
2680737
|
|
Hanz 397
|
|
|
Jetě k těm čepům-lidi si za to často můou sami-jak je ten čep v tom gumovym vodítku,tak se NESMÍ ničím v ádném případě MAZAT!!!
Kolikrát tam nas...ou velijaký moný i nemoný vazelíny(včetně měděnky) a pak se divěj,e jim to nabobtná ty gumy a seká se to.
Prostě jen očistit čepy,kdy u se etří na nových(co docela chápu,stojej fakt nesmysl) a vrátit na sucho!
Jo a na konci těch gumových futer by měly být takový plastový čepičky...
Jetě k těm čepům-lidi si za to často můou sami-jak je ten čep v tom gumovym vodítku,tak se NESMÍ ničím v ádném případě MAZAT!!!
Kolikrát tam nas...ou velijaký moný i nemoný vazelíny(včetně měděnky) a pak se divěj,e jim to nabobtná ty gumy a seká se to.
Prostě jen očistit čepy,kdy u se etří na nových(co docela chápu,stojej fakt nesmysl) a vrátit na sucho!
Jo a na konci těch gumových futer by měly být takový plastový čepičky...
|
|
28.03.2014 15:51 -
Re: rozpalene zadne brzdy
|
2681084
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
No ono je spousta typů těch čepů. Některý jsou s gumou, jiný bez. Některý jsou zplotělý, jiný jsou trojhranný. Ale při montái ve fabrice se maou vechny. Lehce, jen aby nebyly suchý. Jinak to zarezne jetě v krabici, ne se to namontuje na auto. Při galvanizaci třmenů se vnitřek/díra nepokoví a čep taky není nerez, take stačí jeden dotek rukou a do dvou dnů je na tom rezavej otisk. Take mazat, ale jen lehce a jen vazelínou, která neere gumu. Obvykle to bývá na bázi glicerinu a ne ropných olejů. Osobně mě taky překvapujou ty ATE třmeny na fotkách, e tam nejsou manetky. Takovej čep se asi musí namazat trochu víc na tom místě, který kouká ven. On je ten pohyb při brdění malinkej a tak se to nevysouvá kdo ví jak daleko. Nemuselo by to teda zareznout moc hluboko. Já osobně bych to po montái na auto třeba při výměně destiček nenechal úplně suchý, ale ten okraj, co je vidět, bych trochu tou vazelínou zamáznul.
No ono je spousta typů těch čepů. Některý jsou s gumou, jiný bez. Některý jsou zplotělý, jiný jsou trojhranný. Ale při montái ve fabrice se maou vechny. Lehce, jen aby nebyly suchý. Jinak to zarezne jetě v krabici, ne se to namontuje na auto. Při galvanizaci třmenů se vnitřek/díra nepokoví a čep taky není nerez, take stačí jeden dotek rukou a do dvou dnů je na tom rezavej otisk. Take mazat, ale jen lehce a jen vazelínou, která neere gumu. Obvykle to bývá na bázi glicerinu a ne ropných olejů. Osobně mě taky překvapujou ty ATE třmeny na fotkách, e tam nejsou manetky. Takovej čep se asi musí namazat trochu víc na tom místě, který kouká ven. On je ten pohyb při brdění malinkej a tak se to nevysouvá kdo ví jak daleko. Nemuselo by to teda zareznout moc hluboko. Já osobně bych to po montái na auto třeba při výměně destiček nenechal úplně suchý, ale ten okraj, co je vidět, bych trochu tou vazelínou zamáznul.
|
|
28.03.2014 16:31 -
Re: rozpalene zadne brzdy
|
2681111
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
Čapy stačilo len očisti ocežovým kartáčom od slune nalepeného bordelu a vyčisti WD-čkom. Pri montái som čapy žahko mazol lithiovovu vazelínou (do 120C, neerie gumu). Pastu na brzdy som tak rýchlo nevedel zohna.
Ete ma napadá, či by sa nedali poui manetky z C5 I/II, ale nie je ich ako moc uchyti ku pôvodnemu guferku.
Čapy stačilo len očisti ocežovým kartáčom od slune nalepeného bordelu a vyčisti WD-čkom. Pri montái som čapy žahko mazol lithiovovu vazelínou (do 120C, neerie gumu). Pastu na brzdy som tak rýchlo nevedel zohna.
Ete ma napadá, či by sa nedali poui manetky z C5 I/II, ale nie je ich ako moc uchyti ku pôvodnemu guferku.
|
|
28.03.2014 16:57 -
Re: rozpalene zadne brzdy
|
2681112
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Běně mají čepy i dráky třmenů na sobě dráku pro manetku. Někdy se navléká manetka navrch dráku, bývá tam pro to vyfrézovaný okraj, někdy je dráka v díře a manetka se zasunuje do vnitřku. Kdy dá manetku jen tak volně, nebude těsnit a bude překáet. Prostě výrobce brzdy (ATE) to vyrobil tak, aby to fungovalo bez manetky. Tak si to trochu nama a manetku tam ádnou nedávej.
Běně mají čepy i dráky třmenů na sobě dráku pro manetku. Někdy se navléká manetka navrch dráku, bývá tam pro to vyfrézovaný okraj, někdy je dráka v díře a manetka se zasunuje do vnitřku. Kdy dá manetku jen tak volně, nebude těsnit a bude překáet. Prostě výrobce brzdy (ATE) to vyrobil tak, aby to fungovalo bez manetky. Tak si to trochu nama a manetku tam ádnou nedávej.
|
|
28.03.2014 21:06 -
Re: rozpalene zadne brzdy
|
2681203
|
|
Hanz 397
|
|
|
Mikra napsal(a): No ono je spousta typů těch čepů. Některý jsou s gumou, jiný bez. Některý jsou zplotělý, jiný jsou trojhranný. Ale při montái ve fabrice se maou vechny. Lehce, jen aby nebyly suchý. Jinak to zarezne jetě v krabici, ne se to namontuje na auto. Při galvanizaci třmenů se vnitřek/díra nepokoví a čep taky není nerez, take stačí jeden dotek rukou a do dvou dnů je na tom rezavej otisk. Take mazat, ale jen lehce a jen vazelínou, která neere gumu. Obvykle to bývá na bázi glicerinu a ne ropných olejů. Osobně mě taky překvapujou ty ATE třmeny na fotkách, e tam nejsou manetky. Takovej čep se asi musí namazat trochu víc na tom místě, který kouká ven. On je ten pohyb při brdění malinkej a tak se to nevysouvá kdo ví jak daleko. Nemuselo by to teda zareznout moc hluboko. Já osobně bych to po montái na auto třeba při výměně destiček nenechal úplně suchý, ale ten okraj, co je vidět, bych trochu tou vazelínou zamáznul.
Já jsem psal konkrétně o těchhle brzdách (ATE) a tam je opravdu přísnej zákaz ty čepy mazat. A viděl jsem jich u spoooouuuusty a jetě víc(skoro denně v práci,protoe je to nejrozířenějí brzda na BMW) a nikdy jsem neviděl,e by ten čep byl rezavej.
Ale dělejte si s nima,co chcete,napatlejte tam třeba psí sádlo-oni vám to vrátěj
Já jsem psal konkrétně o těchhle brzdách (ATE) a tam je opravdu přísnej zákaz ty čepy mazat. A viděl jsem jich u spoooouuuusty a jetě víc(skoro denně v práci,protoe je to nejrozířenějí brzda na BMW) a nikdy jsem neviděl,e by ten čep byl rezavej.
Ale dělejte si s nima,co chcete,napatlejte tam třeba psí sádlo-oni vám to vrátěj ;-)
|
|
28.03.2014 21:11 -
Re: rozpalene zadne brzdy
|
2681217
|
|
jumep
|
|
|
WD40 = po mesiaci pruser, zaschne a zalepi
vazelia = zle, zalepi na seba bordel a ten sa zasa pridre (jedine ze to chces co 3 mesiace cistit)
WD40 = po mesiaci pruser, zaschne a zalepi
vazelia = zle, zalepi na seba bordel a ten sa zasa pridre (jedine ze to chces co 3 mesiace cistit)
|
|
29.03.2014 07:31 -
Re: rozpalene zadne brzdy
|
2681288
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
WD40 som len tie čapy očistil, potom do sucha vytrel handrou. Zvonku tie čapy teda očistím, vnútri tú lithiovku (nemá kodi gume) u nechám, nechce sa mi to rozobera. Dnes idem robi druhú stranu, tak tú spravím komplet na "sucho" a na jeseň pri výmene pneu poreferujem, ktoré rieenie je lepie
WD40 som len tie čapy očistil, potom do sucha vytrel handrou. Zvonku tie čapy teda očistím, vnútri tú lithiovku (nemá kodi gume) u nechám, nechce sa mi to rozobera. Dnes idem robi druhú stranu, tak tú spravím komplet na "sucho" a na jeseň pri výmene pneu poreferujem, ktoré rieenie je lepie :-))))
|
|
29.03.2014 08:47 -
Re: rozpalene zadne brzdy
|
2681293
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
sgt napsal(a): Lave zadne koleso (kotuc) je stale horuci po kazdej jazde. Vonkajsia dosticka ma tak 1mm, vnutorna tak 3mm. Dosticky na ostatnych kolesach su takmer ako nove (brzdim vacsinou motorom, auto ma 50tkm). Ta vonkajsia dosticka je mensia preto, lebo pred rokom v zime sa mi zapiekla. Ked som na jar na to prisiel, vsetko som vycistil a bral som to ako hotovu vec. Teraz som na to prisiel, ze asi nie
Co som vcera odskusal a spravil:
- počas brzdenia necitit iadne vibrovanie, ani nejaké divne zvuky
- dosticky a vodiace drazky na brzdici vycistene, namazane. Rovnako vodiace sroby plavajuceho strmena.
- lanko el. rucnej brzdy po odbrzdeni je volne, toto nie je problem.
- piest sa mi nedarilo zatlacit (asi treba otacat - neviem smer), ked som ale potahoval za packu rucnej brzdy, piestik sa vysuval a aj vracal
- skusil som odpustit cez odvzusnovak cca pol deci brzdovky ci nie je zavzdusnena, ziadne bublinky...
Jedine co ma este napada, je vypustit cez odvzusnovak ovela viac brzdovky, aby som mal istotu ze to nie je zavzdusnene niekde od posilovaca/ABS... Neviem ale kolko: deci, dva? Resp. moze to vobec robit zavzdusnenie? :
ahoj nerozumel som vete auto ma 50tkm ?myslis 150?
to myslis vazne ?tak sup do servisu na zaruku
ahoj nerozumel som vete auto ma 50tkm ?myslis 150?
to myslis vazne ?tak sup do servisu na zaruku
|
|
29.03.2014 12:23 -
Re: rozpalene zadne brzdy
|
2681406
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
Nie, správne si rozumel, momentálne mám 54tkm. Nemám vežký ročný nájazd, lebo malé deti ete nezvládajú niekožkohodinové cesty. Tento rok sa ale u rozbehnem
Zákonná 2-ročná záruka mi u skončila, momentálne som v predĺenej (do 5 rokov/90tkm). Auto si ale chcem necha čo najdlhie, take sa snaím pozisova sám čo najviac o "problémových" častiach X7 a ak ma to nestojí nič okrem vlastného času, nemám problém si upini ruky
Tu na severe (pri PL hraniciach) je najväčí problém zima a takmer 5 mesiacov v roku nasolené cesty. A to dá podvozku a brzdám nehorázne zabra. Keby sa brzdové strmene a dotičky robili z nerezu, bol by som vysmiaty
BTW dnes som pozrlel pravé zadné brzdy, lebo po jazde bol kotúč podozrivo studený. Dôsledok: zapečené obe dotičky. Vodiace čapy sa ako-tak hýbali, ale tie som ich pre istotu demontoval a očistil.
Nie, správne si rozumel, momentálne mám 54tkm. Nemám vežký ročný nájazd, lebo malé deti ete nezvládajú niekožkohodinové cesty. Tento rok sa ale u rozbehnem ;-)
Zákonná 2-ročná záruka mi u skončila, momentálne som v predĺenej (do 5 rokov/90tkm). Auto si ale chcem necha čo najdlhie, take sa snaím pozisova sám čo najviac o "problémových" častiach X7 a ak ma to nestojí nič okrem vlastného času, nemám problém si upini ruky ;-)
Tu na severe (pri PL hraniciach) je najväčí problém zima a takmer 5 mesiacov v roku nasolené cesty. A to dá podvozku a brzdám nehorázne zabra. Keby sa brzdové strmene a dotičky robili z nerezu, bol by som vysmiaty :-d
BTW dnes som pozrlel pravé zadné brzdy, lebo po jazde bol kotúč podozrivo studený. Dôsledok: zapečené obe dotičky. Vodiace čapy sa ako-tak hýbali, ale tie som ich pre istotu demontoval a očistil.
|
|
29.03.2014 13:27 -
Re: rozpalene zadne brzdy
|
2681418
|
|
jruze
|
|
|
sgt napsal(a): Nie, správne si rozumel, momentálne mám 54tkm. Nemám vežký ročný nájazd, lebo malé deti ete nezvládajú niekožkohodinové cesty. Tento rok sa ale u rozbehnem
Zákonná 2-ročná záruka mi u skončila, momentálne som v predĺenej (do 5 rokov/90tkm). Auto si ale chcem necha čo najdlhie, take sa snaím pozisova sám čo najviac o "problémových" častiach X7 a ak ma to nestojí nič okrem vlastného času, nemám problém si upini ruky
Tu na severe (pri PL hraniciach) je najväčí problém zima a takmer 5 mesiacov v roku nasolené cesty. A to dá podvozku a brzdám nehorázne zabra. Keby sa brzdové strmene a dotičky robili z nerezu, bol by som vysmiaty
BTW dnes som pozrlel pravé zadné brzdy, lebo po jazde bol kotúč podozrivo studený. Dôsledok: zapečené obe dotičky. Vodiace čapy sa ako-tak hýbali, ale tie som ich pre istotu demontoval a očistil.
Ty desky mi příjdou na X7 asi jako největí problém - vedení brzdičů jsem zatím neřeil,desky pokadé.
Ty desky mi příjdou na X7 asi jako největí problém - vedení brzdičů jsem zatím neřeil,desky pokadé.;-)
|
|
29.03.2014 14:06 -
Re: rozpalene zadne brzdy
|
2681441
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
sgt napsal(a): Nie, správne si rozumel, momentálne mám 54tkm. Nemám vežký ročný nájazd, lebo malé deti ete nezvládajú niekožkohodinové cesty. Tento rok sa ale u rozbehnem
Zákonná 2-ročná záruka mi u skončila, momentálne som v predĺenej (do 5 rokov/90tkm). Auto si ale chcem necha čo najdlhie, take sa snaím pozisova sám čo najviac o "problémových" častiach X7 a ak ma to nestojí nič okrem vlastného času, nemám problém si upini ruky
Tu na severe (pri PL hraniciach) je najväčí problém zima a takmer 5 mesiacov v roku nasolené cesty. A to dá podvozku a brzdám nehorázne zabra. Keby sa brzdové strmene a dotičky robili z nerezu, bol by som vysmiaty
BTW dnes som pozrlel pravé zadné brzdy, lebo po jazde bol kotúč podozrivo studený. Dôsledok: zapečené obe dotičky. Vodiace čapy sa ako-tak hýbali, ale tie som ich pre istotu demontoval a očistil.
ahoj, no to si ma nepotesil. Za 120km stlacim brzdu asi 10krat, a zacali mi riadne hrzdavet kotuce. budem to muset prebrzdit. som sice z juznejsej casti , ale dialnicu solia tiez furt. som myslel ze to bude jak s 5rocnou c4 ktore mala 86tkm a nic s brzdami nemala. Iba doryhovane zadne kotuce lebo vpredu boli platnicky bosch a vzadu nejake smejdy. Aj tak sa setri.......
aj ja som zatial spravil iba 16tkm lebo male deti odmietam vozit...ja to nezvladam ked ich vidim s prstom v nose
pozri si tu nejaku debatu .link.
vraj nejaky renolit G 2002G .link.
ale nemam cas to teraz citat cele
ahoj, no to si ma nepotesil. Za 120km stlacim brzdu asi 10krat, a zacali mi riadne hrzdavet kotuce. budem to muset prebrzdit. som sice z juznejsej casti , ale dialnicu solia tiez furt. som myslel ze to bude jak s 5rocnou c4 ktore mala 86tkm a nic s brzdami nemala. Iba doryhovane zadne kotuce lebo vpredu boli platnicky bosch a vzadu nejake smejdy. Aj tak sa setri.......
aj ja som zatial spravil iba 16tkm lebo male deti odmietam vozit...ja to nezvladam :-))))ked ich vidim s prstom v nose
pozri si tu nejaku debatu http://www.oleje.cz/forum/cim-mazete-cepy-plovoucich-brzdovych-trmenu-t811.html
vraj nejaky renolit G 2002G http://www.hazmioil.cz/PI/PI5-5055.pdf
ale nemam cas to teraz citat cele
|
|
| |
|
|