| | |
15.06.2013 18:19 -
Re: Vůle v řízení / C5 I/II
|
2589537
|
|
DrMarvin
|
|
|
myslí tyčku stabilizátoru? nebo jakej silentblok? mam v planu az opravi trochu silnice ze si udelam zas vsechno co tam je - kulaky, tycky stabilizatoru, silentbloky na rameni, cepy rizeni a snad to nic delat nebude pak:=)
myslí tyčku stabilizátoru? nebo jakej silentblok? mam v planu az opravi trochu silnice ze si udelam zas vsechno co tam je - kulaky, tycky stabilizatoru, silentbloky na rameni, cepy rizeni a snad to nic delat nebude pak:=)
|
|
16.06.2013 00:28 -
Re: Vůle v řízení / C5 I/II
|
2589670
|
|
jumep
|
|
|
stabilizator je uchyteny cez silentblok v takych Uckach (2x 16 kluc matica za sebou)
ale zatial sa mi stalo len raz ze bol zly a to z toho ze tiekla ldska ktora ho rozpustila aj s ostatnymi silentami
stabilizator je uchyteny cez silentblok v takych Uckach (2x 16 kluc matica za sebou)
ale zatial sa mi stalo len raz ze bol zly a to z toho ze tiekla ldska ktora ho rozpustila aj s ostatnymi silentami
|
|
17.06.2013 15:19 -
Re: Vůle v řízení / C5 I/II
|
2590252
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Uloení stabilizátoru. Na obrázku poloka č.2. Jsou tam 2ks. Stejné pro pravou i levou stranu.
Uloení stabilizátoru. Na obrázku poloka č.2. Jsou tam 2ks. Stejné pro pravou i levou stranu.
Přílohy: Stabilizátor.jpg ( 39284b ) - |
|
17.06.2013 20:05 -
Re: Vůle v řízení / C5 I/II
|
2590378
|
|
DrMarvin
|
|
|
to mzu vymenit taky kdyz uz v tom budu:=)maji to vubec v kelly?nenasel jsem to
to mzu vymenit taky kdyz uz v tom budu:=)maji to vubec v kelly?nenasel jsem to:-(
|
|
17.06.2013 20:26 -
Re: Vůle v řízení / C5 I/II
|
2590389
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
AutoKelly : MOOG MG CI-SB-6776 cena za ks 234,--Kč
Autobenex: SASIC SA0945835 cena za ks 399,--
SIDEM SI807808 cena za ks 156,--
Pozor, v tomto případě cena odpovídá kvalitě. Já pouil MOOG.
AutoKelly : MOOG MG CI-SB-6776 cena za ks 234,--Kč
Autobenex: SASIC SA0945835 cena za ks 399,--
SIDEM SI807808 cena za ks 156,--
Pozor, v tomto případě cena odpovídá kvalitě. Já pouil MOOG.
|
|
17.06.2013 21:13 -
Re: Vůle v řízení / C5 I/II
|
2590415
|
|
DrMarvin
|
|
|
ok..dekuju:=) snazim se davat vsechno MOOG....delphi se vubec u mne neosvedcilo
ok..dekuju:=) snazim se davat vsechno MOOG....delphi se vubec u mne neosvedcilo
|
|
22.08.2013 22:48 -
Re: Vůle v řízení / C5 I/II
|
2611999
|
|
jumep
|
|
|
troska som badal - na fotkach je nove to tlacitko co sa tolky z vas chceli podujat pritiahnut, stoji to nove 6EUR.
ma sa to pritiahnut na 10NM a potom povolit o 60 stupnov a jamkarom (dulcikom) zaaretovat aby sa to nepovolilo
nie je tam ziadna pruzina, ale je to cele plast, ktory sa opiera o hreben, guma, ktora sluzi ako pruzina - tlacitko a samotna plastova matica
pri tej cene skor ako to pritahovat odporucam to vymontovat, vycistit a zlozit s novym dielom, aj ked osobne si skor myslim ze problem nebude v tom plaste ale v ulozeni hrebena
troska som badal - na fotkach je nove to tlacitko co sa tolky z vas chceli podujat pritiahnut, stoji to nove 6EUR.
ma sa to pritiahnut na 10NM a potom povolit o 60 stupnov a jamkarom (dulcikom) zaaretovat aby sa to nepovolilo
nie je tam ziadna pruzina, ale je to cele plast, ktory sa opiera o hreben, guma, ktora sluzi ako pruzina - tlacitko a samotna plastova matica
pri tej cene skor ako to pritahovat odporucam to vymontovat, vycistit a zlozit s novym dielom, aj ked osobne si skor myslim ze problem nebude v tom plaste ale v ulozeni hrebena
Přílohy: IMAG0441.jpg ( 1143601b ) - IMAG0434.jpg ( 1323924b ) - IMAG0435.jpg ( 1339647b ) - IMAG0440.jpg ( 1426355b ) - IMAG0433.jpg ( 1786875b ) - |
|
23.08.2013 08:39 -
Re: Vůle v řízení / C5 I/II
|
2612080
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
To tlačítko slouí spí jen k tomu, aby se neprohýbal hřeben od pastorku. Moná kdy je vyběhané, tak pomůe ho dotáhnout (nic to nestojí...).
Problém je ale ve vyběhaných pouzdrech hřebene + vyběhaný hřeben v jednom místě (uprostřed). Pak kdy tlačítkem vymezíte vůli uprostřed, tak v krajních polohách jde řízení ztuha, a naopak. Prostě vymezit to nejde.
Jedině nové řízení nebo repas, ale i s hřebenem, ne jenom pouzdra.
Repas originál TRW je kolem 8000Kč výměnným způsobem.
Při výměně bylo zajímavé, e původní převodka byla plná vody. Je nejní, take se voda drí v ní, ale stejně bych nečekal, e tam bude litr vody...
Jinak co se týče mlácení do volantu na nerovnostech, kvůli tomu jsem převodku měnil, tak nepomohlo to vůbec
:palec To tlačítko slouí spí jen k tomu, aby se neprohýbal hřeben od pastorku. Moná kdy je vyběhané, tak pomůe ho dotáhnout (nic to nestojí...).
Problém je ale ve vyběhaných pouzdrech hřebene + vyběhaný hřeben v jednom místě (uprostřed). Pak kdy tlačítkem vymezíte vůli uprostřed, tak v krajních polohách jde řízení ztuha, a naopak. Prostě vymezit to nejde.
Jedině nové řízení nebo repas, ale i s hřebenem, ne jenom pouzdra.
Repas originál TRW je kolem 8000Kč výměnným způsobem.
Při výměně bylo zajímavé, e původní převodka byla plná vody. Je nejní, take se voda drí v ní, ale stejně bych nečekal, e tam bude litr vody...
Jinak co se týče mlácení do volantu na nerovnostech, kvůli tomu jsem převodku měnil, tak nepomohlo to vůbec:-))))
|
|
13.09.2013 19:51 -
Re: Vůle v řízení / C5 I/II
|
2617963
|
|
Thomason
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Ahoj neví někdo prosím zda se dají někde sehnat ty silikonová pouzdra?Olej mi neprosakuje ale na levé straně mám obrovskou vůli způsobenou právě tím e to slik.pouzdro je ko.V jiném případě mě čeká repas. Předem díky
Ahoj neví někdo prosím zda se dají někde sehnat ty silikonová pouzdra?Olej mi neprosakuje ale na levé straně mám obrovskou vůli způsobenou právě tím e to slik.pouzdro je ko.V jiném případě mě čeká repas. Předem díky
|
|
14.09.2013 08:26 -
Re: Vůle v řízení / C5 I/II
|
2618319
|
|
jruze
|
|
|
Mám za to e futra bude shánět těko - krom toho je to řízení a pokud nemá odborné znalosti - tak je to řízení(nelezu do toho)
K předcházejícímu přízpěvku - pokud by to byla pravda a mělo by to být pravidlo(e je řízení nejní a proto se v něm drí voda) máme vichni auta schopná provozu jen v létě protoe jak vichni víme voda zamrzá a tudí při teplotách pod - nehne s řízením.Mimo jiné je můj názor e systém pérování (a řízení) je uzavřený okruh do kterého se voda nemá kudy dostat(pokud ji tam někdo nenaleje omylem nebo tak nějak)-proto moná pan Citroen neudělal v deklu výřez k víčku nádrky na LDS. A e by se vzdunou vlhkostí vysráela mi příjde jako nesmysl. v tom případě bychom vichni měli velmi nebezpečná auta.Krom toho po nastartování cirkuluje přes řízení LDS a to o dost velké průtočnosti tak si myslím e by se zde ta voda nestihla usadit a kdyby se do systému voda dostala a zamrzla tak počítej s tím e to odnese BHI,servočerpadlo,pístnice,koule atd... je to tedy můj názor.
Mám za to e futra bude shánět těko - krom toho je to řízení a pokud nemá odborné znalosti - tak je to řízení(nelezu do toho)
K předcházejícímu přízpěvku - pokud by to byla pravda a mělo by to být pravidlo(e je řízení nejní a proto se v něm drí voda) máme vichni auta schopná provozu jen v létě protoe jak vichni víme voda zamrzá a tudí při teplotách pod - nehne s řízením.Mimo jiné je můj názor e systém pérování (a řízení) je uzavřený okruh do kterého se voda nemá kudy dostat(pokud ji tam někdo nenaleje omylem nebo tak nějak)-proto moná pan Citroen neudělal v deklu výřez k víčku nádrky na LDS. A e by se vzdunou vlhkostí vysráela mi příjde jako nesmysl.:nevim v tom případě bychom vichni měli velmi nebezpečná auta.Krom toho po nastartování cirkuluje přes řízení LDS a to o dost velké průtočnosti tak si myslím e by se zde ta voda nestihla usadit a kdyby se do systému voda dostala a zamrzla tak počítej s tím e to odnese BHI,servočerpadlo,pístnice,koule atd...;-) je to tedy můj názor.:nevim
|
|
14.09.2013 09:04 -
Re: Vůle v řízení / C5 I/II
|
2618326
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Při výměně loisek na zadních ramenou jsem si vzpomněl,e mi vre horní uloení přední pístnice,ta guma,kdy jsem to chtěl ukázat jednomu nejmenovanému servisáku,potvora to zrovna nedělala,ale začlo křupat při otáčení volantem v řízení,přesněji ve spojovačce řízení,dnes to budu řeit po telefonu,po odstranění dám hned vědět příčinu závady.
Při výměně loisek na zadních ramenou jsem si vzpomněl,e mi vre horní uloení přední pístnice,ta guma,kdy jsem to chtěl ukázat jednomu nejmenovanému servisáku,potvora to zrovna nedělala,ale začlo křupat při otáčení volantem v řízení,přesněji ve spojovačce řízení,dnes to budu řeit po telefonu,po odstranění dám hned vědět příčinu závady.
|
|
14.09.2013 12:21 -
Re: Vůle v řízení / C5 I/II
|
2618485
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
jruze: S tím zamrznutím má pravdu... Na druhou stranu přes řízení LDS skoro necirkuluje (myslím dole přes pístnici), take něco se tam usazovat můe. Kdy jsem převodku vyprazdňoval, tak nejdřív tekla LDS a a jak jsem převodku otočil trubičkama dolů, aby vyteklo úplně vechno, tak vyteklo asi 0,5l té "vody". Rozhodně k LDS to mělo hodně daleko
jruze: S tím zamrznutím má pravdu... Na druhou stranu přes řízení LDS skoro necirkuluje (myslím dole přes pístnici), take něco se tam usazovat můe. Kdy jsem převodku vyprazdňoval, tak nejdřív tekla LDS a a jak jsem převodku otočil trubičkama dolů, aby vyteklo úplně vechno, tak vyteklo asi 0,5l té "vody". Rozhodně k LDS to mělo hodně daleko :nevim
|
|
14.09.2013 13:27 -
Re: Vůle v řízení / C5 I/II
|
2618508
|
|
jruze
|
|
|
c5vyskov napsal(a): jruze: S tím zamrznutím má pravdu... Na druhou stranu přes řízení LDS skoro necirkuluje (myslím dole přes pístnici), take něco se tam usazovat můe. Kdy jsem převodku vyprazdňoval, tak nejdřív tekla LDS a a jak jsem převodku otočil trubičkama dolů, aby vyteklo úplně vechno, tak vyteklo asi 0,5l té "vody". Rozhodně k LDS to mělo hodně daleko
Ano cirkuluje přes krček,ale při jakémkoli otočení volantem přes píst a při plném rejdu se obsah vymění,nehledě na to pokud má elektrické(né tvůj případ), tak je ve stejné výce ne-li ní a krom toho by voda lusla motor (a elektroniku el.serva) - no v kadém případě tam voda nesmí být a v takové míře buď rád e nemrzne(pokud by jsi zaparkoval v plném rejdu jezdil by jsi pořád dokola
Ano cirkuluje přes krček,ale při jakémkoli otočení volantem přes píst a při plném rejdu se obsah vymění,nehledě na to pokud má elektrické(né tvůj případ), tak je ve stejné výce ne-li ní a krom toho by voda lusla motor (a elektroniku el.serva) - no v kadém případě tam voda nesmí být a v takové míře buď rád e nemrzne(pokud by jsi zaparkoval v plném rejdu jezdil by jsi pořád dokola:-))))
|
|
22.09.2013 16:56 -
Re: Vůle v řízení / C5 I/II
|
2620740
|
|
Frantiek
|
Město: Neratovice, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v Leader Break | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Po cestě po D1 cca 250 km(3kola na střee,4 lidi a naloený kufr)začlo vytékat LDS okolo tyčky,zatím je auto v garái a pořád teče.Poraďe opravu.Děkuji
Po cestě po D1 cca 250 km(3kola na střee,4 lidi a naloený kufr)začlo vytékat LDS okolo tyčky,zatím je auto v garái a pořád teče.Poraďe opravu.Děkuji
|
|
22.09.2013 19:30 -
Re: Vůle v řízení / C5 I/II
|
2620769
|
|
jumep
|
|
|
okolo hrebena ... to si zozen starsie riadenie
okolo hrebena ... to si zozen starsie riadenie
|
|
06.10.2013 11:01 -
Re: Vůle v řízení / C5 I/II
|
2624820
|
|
JOSKO
|
Město: Sered, Auto: Citroën C5 II 1.8i 16v X | Počet příspěvků: 58 |
|
|
ahojte,tak riadenie vymenene za repas(200e) a konecne pokoj od vibrovania,drnčania a vetkých sprievodných javoch z ktorých mi tiekli nervy.je na to dva roky záruka.bol vybitý hreben v strede a aj puzdra to mali za sebou. tak dufam e bude mainka poslúchat.
ahojte,tak riadenie vymenene za repas(200e) a konecne pokoj od vibrovania,drnčania a vetkých sprievodných javoch z ktorých mi tiekli nervy.je na to dva roky záruka.bol vybitý hreben v strede a aj puzdra to mali za sebou. tak dufam e bude mainka poslúchat:-d.
|
|
21.10.2013 22:36 -
Re: Vůle v řízení / C5 I/II
|
2628830
|
|
Frantiek
|
Město: Neratovice, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v Leader Break | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Závada detekována -přepoutěcí ventil výmněna ventilu -materiál cca 9500,- práce ? Nedá se sehnat repase celého řízení?
Závada detekována -přepoutěcí ventil výmněna ventilu -materiál cca 9500,- práce ? Nedá se sehnat repase celého řízení?
|
|
| |
|
|