| | |
17.08.2010 16:46 -
Vymena LDS u Hydractiv 3 (ne plusko)
|
2353271
|
|
maxim
|
Město: Praha 9, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 36 |
|
|
Vcera mi Darja s manzelem vymenily na pockani LDS kapalinu a k dobremu zjisteni prislo ze u verze Hydractiv 3 bez plus neni potreba demontovat naraznik podbeh a pod. ( zjistily jsme to az kdyz jsme to odstrojily ) jeste jednou jim dekuji
Vcera mi Darja s manzelem vymenily na pockani LDS kapalinu a k dobremu zjisteni prislo ze u verze Hydractiv 3 bez plus neni potreba demontovat naraznik podbeh a pod. ( zjistily jsme to az kdyz jsme to odstrojily ;-) ) jeste jednou jim dekuji :palec
|
|
17.08.2010 18:49 -
Re: Vymena LDS u Hydractiv 3 (ne plusko)
|
2353289
|
|
jumep
|
|
|
bavili sme sa o tom vecer, mas divne auto ...
pretoze ta vratka je u 2.0HDi tak isto ako na 2.2 .... (mal som ich tu uz hodne dost)
bavili sme sa o tom vecer, mas divne auto ... :)
pretoze ta vratka je u 2.0HDi tak isto ako na 2.2 .... (mal som ich tu uz hodne dost)
|
|
17.08.2010 20:48 -
Re: Vymena LDS u Hydractiv 3 (ne plusko)
|
2353307
|
|
maxim
|
Město: Praha 9, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 36 |
|
|
nevyznam se v tom ?! "vratka" kde?co? snad mam normal auto aspon mi to bylo receno
nevyznam se v tom ?! "vratka" kde?co? snad mam normal auto :-(((( aspon mi to bylo receno :-p
|
|
17.08.2010 20:51 -
Re: Vymena LDS u Hydractiv 3 (ne plusko)
|
2353309
|
|
jumep
|
|
|
na tejto fotke .link. vidis vpredu dole pred autom taku tvarovanu trubku, to je spiatocka zo serva a je spajana dole pod nadrzkou ostrekovaca s hadicou ktora usti do nadrzky na LDS, inak som to este na ziadnej c5 nevidel
na tejto fotke http://c5.jumep.com/nadrzka-darca.jpg vidis vpredu dole pred autom taku tvarovanu trubku, to je spiatocka zo serva a je spajana dole pod nadrzkou ostrekovaca s hadicou ktora usti do nadrzky na LDS, inak som to este na ziadnej c5 nevidel
|
|
17.08.2010 20:57 -
Re: Vymena LDS u Hydractiv 3 (ne plusko)
|
2353310
|
|
maxim
|
Město: Praha 9, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 36 |
|
|
tak v tom se fakt nevyznam, Darjy manzel tam nenasel vypust a rozpojil hadici u cerpadla a vypustil starou LDS ku tam
tak v tom se fakt nevyznam, Darjy manzel tam nenasel vypust a rozpojil hadici u cerpadla a vypustil starou LDS ku tam :nevim
|
|
17.08.2010 21:02 -
Re: Vymena LDS u Hydractiv 3 (ne plusko)
|
2353311
|
|
jumep
|
|
|
hovorim ze sme to preberali
pridi na zraz .. rad by som to videl
hovorim ze sme to preberali :)
pridi na zraz .. rad by som to videl :)
|
|
17.08.2010 21:03 -
Re: Vymena LDS u Hydractiv 3 (ne plusko)
|
2353312
|
|
maxim
|
Město: Praha 9, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 36 |
|
|
Sraz je malinko mimo muj dosah kvuli zdravotnimu stavu, az bude blize tak se dostavim
Sraz je malinko mimo muj dosah kvuli zdravotnimu stavu, az bude blize tak se dostavim:-)
|
|
04.10.2010 12:20 -
Re: Vymena LDS u Hydractiv 3 (ne plusko)
|
2357586
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
maxim napsal(a): tak v tom se fakt nevyznam, Darjy manzel tam nenasel vypust a rozpojil hadici u cerpadla a vypustil starou LDS ku tam
Presne stejne jsem menil i ja:
Spustit auto do nejnizsi polohy, odtlakovat.
Povolit zatku nadrzky LDS a zase dotahnout (jenom odpustit tlak v nadrzce).
Sundat vzduchovou hadici, aby se dalo dostat k servocerpadlu.
Sundat saci hadici ze servocerpadla (je to ta pritazena paskou, ne pres holendr) a odpoustet LDS do pripravene PET lahve. Rychlost odpousteni se da krasne regulovat povolovanim vicka nadrzky LDS.
Po vypusteni jsem jeste foukl do nadrzky LDS aby vytekly i posledni zbytky. Pak uz zbyva jenom nasadit zpatky vsechny dve hadice a naplnit novou LDS, to je tady uz popsane.
Casova narocnost 15 minut...
tak v tom se fakt nevyznam, Darjy manzel tam nenasel vypust a rozpojil hadici u cerpadla a vypustil starou LDS ku tam :nevim
Presne stejne jsem menil i ja:
Spustit auto do nejnizsi polohy, odtlakovat.
Povolit zatku nadrzky LDS a zase dotahnout (jenom odpustit tlak v nadrzce).
Sundat vzduchovou hadici, aby se dalo dostat k servocerpadlu.
Sundat saci hadici ze servocerpadla (je to ta pritazena paskou, ne pres holendr) a odpoustet LDS do pripravene PET lahve. Rychlost odpousteni se da krasne regulovat povolovanim vicka nadrzky LDS.
Po vypusteni jsem jeste foukl do nadrzky LDS aby vytekly i posledni zbytky. Pak uz zbyva jenom nasadit zpatky vsechny dve hadice a naplnit novou LDS, to je tady uz popsane.
Casova narocnost 15 minut...
|
|
04.10.2010 15:14 -
Re: Vymena LDS u Hydractiv 3 (ne plusko)
|
2357597
|
|
timik2001
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 93 |
|
|
Ahoj klubáci, měl bych dotaz ohledně LDSky. Je výměna LDS pocitově znatelná (jak psal Autodiag, e je to jak motor, který ma 100tis najeto na jeden olej -> kdy je LDS stará) podotýkám bez výměny koulí, nebo je to spí jenom o pocitu, e jsem splnil interval výměny Vím, e rozdíl tam bude kadopádně, ale zda velký či malý Diky a ahoj vem
Ahoj klubáci, měl bych dotaz ohledně LDSky. Je výměna LDS pocitově znatelná (jak psal Autodiag, e je to jak motor, který ma 100tis najeto na jeden olej -> kdy je LDS stará) podotýkám bez výměny koulí, nebo je to spí jenom o pocitu, e jsem splnil interval výměny :-)) Vím, e rozdíl tam bude kadopádně, ale zda velký či malý :palec Diky a ahoj vem :-))
|
|
04.10.2010 16:30 -
Re: Vymena LDS u Hydractiv 3 (ne plusko)
|
2357605
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
po výměně LDS jsem nepozoroval ádný rozdíl
po výměně LDS jsem nepozoroval ádný rozdíl
|
|
04.10.2010 18:45 -
Re: Vymena LDS u Hydractiv 3 (ne plusko)
|
2357621
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
rozdil nepoznas ,vetsinou...
na oleji poznas ze nebyl dlouho menen jen jednou..naposled
rozdil nepoznas ,vetsinou...
na oleji poznas ze nebyl dlouho menen jen jednou..naposled
|
|
04.10.2010 19:46 -
Re: Vymena LDS u Hydractiv 3 (ne plusko)
|
2357627
|
|
jruze
|
|
|
c5vyskov napsal(a): maxim napsal(a): tak v tom se fakt nevyznam, Darjy manzel tam nenasel vypust a rozpojil hadici u cerpadla a vypustil starou LDS ku tam
Presne stejne jsem menil i ja:
Spustit auto do nejnizsi polohy, odtlakovat.
Povolit zatku nadrzky LDS a zase dotahnout (jenom odpustit tlak v nadrzce).
Sundat vzduchovou hadici, aby se dalo dostat k servocerpadlu.
Sundat saci hadici ze servocerpadla (je to ta pritazena paskou, ne pres holendr) a odpoustet LDS do pripravene PET lahve. Rychlost odpousteni se da krasne regulovat povolovanim vicka nadrzky LDS.
Po vypusteni jsem jeste foukl do nadrzky LDS aby vytekly i posledni zbytky. Pak uz zbyva jenom nasadit zpatky vsechny dve hadice a naplnit novou LDS, to je tady uz popsane.
Casova narocnost 15 minut...
Nejspodnějí místo je hadice,která je pod krytem podběhu P.P kola(vypustí tak o litr víc)-asi bych si odpojil baterku ne se doleje nová LDS(mně vytekla přes servočerpadlo(gufero) a po připojení baterky se zavzdunilo no a potom problém ne sem ho odvdunil a rozchodil)
Nejspodnějí místo je hadice,která je pod krytem podběhu P.P kola(vypustí tak o litr víc)-asi bych si odpojil baterku ne se doleje nová LDS(mně vytekla přes servočerpadlo(gufero) a po připojení baterky se zavzdunilo no a potom problém ne sem ho odvdunil a rozchodil)
|
|
04.10.2010 20:36 -
Re: Vymena LDS u Hydractiv 3 (ne plusko)
|
2357641
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Je to mozne, protoze jsem vypustil jenom 3,5l a vsude se pise o 4l. Do podbehu jsem nakoukl, hadici jsem tam nevidel a vypustenych 3,5l me uspokojilo, nez abych sundaval kolo, kryty...
Baterku jsem neodpojoval. Jenom jsem daval pozor abych neotevrel dvere a nespustil cerpadlo nasucho. S odvzdusnenim problem nebyl (ani jsem nadrzku nemusel tlakovat), chvilku bylo slyset z nadrzky bublani, obe cerpadla se chytly hned...
Za dalsich 200 tisic km budu peclivejsi a tu spodnejsi hadici zkusim najit
Je to mozne, protoze jsem vypustil jenom 3,5l a vsude se pise o 4l. Do podbehu jsem nakoukl, hadici jsem tam nevidel a vypustenych 3,5l me uspokojilo, nez abych sundaval kolo, kryty...:-)
Baterku jsem neodpojoval. Jenom jsem daval pozor abych neotevrel dvere a nespustil cerpadlo nasucho. S odvzdusnenim problem nebyl (ani jsem nadrzku nemusel tlakovat), chvilku bylo slyset z nadrzky bublani, obe cerpadla se chytly hned...
Za dalsich 200 tisic km budu peclivejsi a tu spodnejsi hadici zkusim najit:-d
|
|
05.10.2010 19:41 -
Re: Vymena LDS u Hydractiv 3 (ne plusko)
|
2357785
|
|
maxim
|
Město: Praha 9, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 36 |
|
|
Ahoj , u me se vypustilo take cca. 3 litriky a tim ze to melo konzistenci spise ropy jsem potom dalo by se rici poznal lepsi sezeni ( odpruzeni) , ale asi zalezi na kazdem aute jak s nim bylo jezdeno a pod. Bylo to bez vymeny kouli.
Ahoj , u me se vypustilo take cca. 3 litriky a tim ze to melo konzistenci spise ropy jsem potom dalo by se rici poznal lepsi sezeni ( odpruzeni) , ale asi zalezi na kazdem aute jak s nim bylo jezdeno a pod. Bylo to bez vymeny kouli.
|
|
05.10.2010 19:59 -
Re: Vymena LDS u Hydractiv 3 (ne plusko)
|
2357788
|
|
jumep
|
|
|
ak si v tom mal sajrajt - najskor tam niekto narval LHM ....
ak si vypustil len 3L tak ti tam zostal liter sajrajtu co tiez neni bohvieco
.link.
myslim ze som to popisal dost jasne, idem tam dohodit este par fotiek
ak si v tom mal sajrajt - najskor tam niekto narval LHM ....
ak si vypustil len 3L tak ti tam zostal liter sajrajtu co tiez neni bohvieco
http://www.c5club.cz/clanky/uzivatelske-navody/vymena-lds-c5-1
myslim ze som to popisal dost jasne, idem tam dohodit este par fotiek
|
|
06.10.2010 15:47 -
Re: Vymena LDS u Hydractiv 3 (ne plusko)
|
2357869
|
|
maxim
|
Město: Praha 9, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 36 |
|
|
Jestli tam bylo LHM ?! to nevim, kazdopadne je to ted lepsi. A colu nepiju
Jestli tam bylo LHM ?! to nevim, kazdopadne je to ted lepsi. A colu nepiju :-))))
|
|
04.01.2013 13:39 -
Re: Vymena LDS u Hydractiv 3 (ne plusko)
|
2536737
|
|
Don Karlo
|
Město: Prievidza, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 6 |
|
|
dnes som menil tak isto lds no ja som to vypustil pri lavim prednom kolese cize pri vodicovy zospodu sa da krasne dostat k hadici bez toho aby som mal jamu alebo cokolvek zhadzoval vytieklo my zhruba 3,8 l kvapaliny prefikol nadrzku a dolial novu lds.nastartoval a takziez sa to same ovzdusnilo a taktiez mi prestalo svitorenie so serva
dnes som menil tak isto lds no ja som to vypustil pri lavim prednom kolese cize pri vodicovy zospodu sa da krasne dostat k hadici bez toho aby som mal jamu alebo cokolvek zhadzoval vytieklo my zhruba 3,8 l kvapaliny prefikol nadrzku a dolial novu lds.nastartoval a takziez sa to same ovzdusnilo a taktiez mi prestalo svitorenie so serva
|
|
29.06.2013 20:06 -
Re: Vymena LDS u Hydractiv 3 (ne plusko)
|
2594282
|
|
mravcek1
|
|
|
vcera som konecne vymeni lds,bal som sa tej vymeny ale po telefonate s jumepom som to zvladol da sa povedat na jednickunic zlozite,hotova brnkackalen nejak mooooc starej lds vytieklo 4,5l(hadam som si nepomylil olejovu vanu ) a novej som dolial 3,8
nejake foto som ties dal
vcera som konecne vymeni lds,bal som sa tej vymeny ale po telefonate s jumepom som to zvladol da sa povedat na jednicku:)nic zlozite,hotova brnkacka:)len nejak mooooc starej lds vytieklo 4,5l:-o(hadam som si nepomylil olejovu vanu:-)))) ) a novej som dolial 3,8:-))))
nejake foto som ties dal
Přílohy: 20130628_155853.jpg ( 3394556b ) - 20130628_130513.jpg ( 2809952b ) - 20130628_133802.jpg ( 3223594b ) - 20130628_133405.jpg ( 3344328b ) - 20130628_181128.jpg ( 3939064b ) - |
|
21.03.2014 12:47 -
Re: Vymena LDS u Hydractiv 3 (ne plusko)
|
2678464
|
|
Devilian
|
|
|
Prosim vas, nie je tu niekde nejaky obrazkovy navod ako to mam vymenit? Popripade potrebujem vediet len toto: Ako odtlakovat? - staci povolit viko nadrze a znova zatvorit? A potom ako dolievat ten olej? Naliat tam naraz tolko, kolko vytieklo? Treba to nejako natlakovat? Ak to tu niekde je, tak sa ospravedlnujem, ale ja som to tu nenasiel.. V ZA v servise mi chlapik povedal, ze mi to vymeni a ze mi tiez podofukuje tie 'gule'. Ale ak som sa docital spravne, tym by ich znicil=> asi nevie ze sa to nerobi=>takze nemam v neho v tomto doveru. Skusil som aj citroen a tam mi povedali, ze napln je celozivotna (nepovedali uz, ci do konca mojho zivota, alebo zivota auta). K jumepovy tiez v blizkej dobe nemozem dobehnut. Niekto v ZA kto by to vedel?
Prosim vas, nie je tu niekde nejaky obrazkovy navod ako to mam vymenit? Popripade potrebujem vediet len toto: Ako odtlakovat? - staci povolit viko nadrze a znova zatvorit? A potom ako dolievat ten olej? Naliat tam naraz tolko, kolko vytieklo? Treba to nejako natlakovat? Ak to tu niekde je, tak sa ospravedlnujem, ale ja som to tu nenasiel.. V ZA v servise mi chlapik povedal, ze mi to vymeni a ze mi tiez podofukuje tie 'gule'. Ale ak som sa docital spravne, tym by ich znicil=> asi nevie ze sa to nerobi=>takze nemam v neho v tomto doveru. Skusil som aj citroen a tam mi povedali, ze napln je celozivotna (nepovedali uz, ci do konca mojho zivota, alebo zivota auta). K jumepovy tiez v blizkej dobe nemozem dobehnut. Niekto v ZA kto by to vedel?
|
|
| |
|
|