| | |
15.08.2010 22:46 -
Vystřelené přepady ze zadnich manet
|
2353123
|
|
vosvos
|
Město: Jablonec n N, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Váení přátele citroenů,mám c5 (1,8 r.v.01) půl roku...drobné potíe stále,leccos jsem opravil díky vaemu foru,např.tachometr. Při vyměně zad. destiček jsem zvedl levou stranu a sundal kolo...a behem montáe desek se vypustil tlak z pérovani přičem vystřelila plast.hadička z manety praveho válce,z leveho ukáplo pár kapek pod manetou.Mám obavu zda není někde něco ucpaného,předokládám e hadičky pouze odvaději kapalinu ktera pronikne kolem pístu zpět do zasobníku.Co vy na to?Petr.P.s.zdá se mi e od té doby je citron měkkčí,co je ale z principu blbost.Nejsem uplný laik,jiste zkuenosti mám z mládí-DS 19.
Váení přátele citroenů,mám c5 (1,8 r.v.01) půl roku...drobné potíe stále,leccos jsem opravil díky vaemu foru,např.tachometr. Při vyměně zad. destiček jsem zvedl levou stranu a sundal kolo...a behem montáe desek se vypustil tlak z pérovani přičem vystřelila plast.hadička z manety praveho válce,z leveho ukáplo pár kapek pod manetou.Mám obavu zda není někde něco ucpaného,předokládám e hadičky pouze odvaději kapalinu ktera pronikne kolem pístu zpět do zasobníku.Co vy na to?Petr.P.s.zdá se mi e od té doby je citron měkkčí,co je ale z principu blbost.Nejsem uplný laik,jiste zkuenosti mám z mládí-DS 19.
|
|
16.08.2010 10:20 -
Re: Vystřelené přepady ze zadnich manet
|
2353150
|
|
jumep
|
|
|
su tam 2 hadicky, jedna ide do napravy (to je len odvzdusnenie, ide lahko vytiahnut)
druha je prepad hydro, tu nevidim dovod aby to bolo pripchate, skusil by som to tam dat s5, dostatocne zasunut, ci sa to znova vystreli
su tam 2 hadicky, jedna ide do napravy (to je len odvzdusnenie, ide lahko vytiahnut)
druha je prepad hydro, tu nevidim dovod aby to bolo pripchate, skusil by som to tam dat s5, dostatocne zasunut, ci sa to znova vystreli
|
|
16.08.2010 20:30 -
Re: Vystřelené přepady ze zadnich manet
|
2353198
|
|
vosvos
|
Město: Jablonec n N, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Mě to také překvapilo a hlavně vystrailo ale hadičku jsem vrazil zpět a je to OK.Spí mě zajíma důvod,proč!Jisté je,e jsem kolo sundal "ala"DS,to je zvednout,podlozit,vypustit,a to není u c5 spravně,jak jsem se posléze dočetl v návodu a kdy má i hever. Díky za reakci. P.s. kdy uz jsem tu,můj citron má světla s h7/h4 ale mlhovky nejdou zapnout,nejsou na páčce ale draty do světel ba i přísluná pojistka (pod kapotou) tam jsou...dotaz v C servisu je zbytečný,mají jednotnou odpověd na ve,a to "nejsme jasnovidci" Petr.
Mě to také překvapilo a hlavně vystrailo ale hadičku jsem vrazil zpět a je to OK.Spí mě zajíma důvod,proč!Jisté je,e jsem kolo sundal "ala"DS,to je zvednout,podlozit,vypustit,a to není u c5 spravně,jak jsem se posléze dočetl v návodu a kdy má i hever. Díky za reakci. P.s. kdy uz jsem tu,můj citron má světla s h7/h4 ale mlhovky nejdou zapnout,nejsou na páčce ale draty do světel ba i přísluná pojistka (pod kapotou) tam jsou...dotaz v C servisu je zbytečný,mají jednotnou odpověd na ve,a to "nejsme jasnovidci" Petr.
|
|
16.08.2010 20:37 -
Re: Vystřelené přepady ze zadnich manet
|
2353200
|
|
jumep
|
|
|
kludne mozu byt predne hmlovky v diagnostike zakazane
a bola to teda ta zadna, nie to odvzdusnenie ... len tak ju nema moc preco vystrelit, mozno by bolo vhodne vymenit manzety a potom to sledovat ..
kludne mozu byt predne hmlovky v diagnostike zakazane
a bola to teda ta zadna, nie to odvzdusnenie ... len tak ju nema moc preco vystrelit, mozno by bolo vhodne vymenit manzety a potom to sledovat ..
|
|
20.10.2010 00:44 -
Re: Vystřelené přepady ze zadnich manet
|
2359004
|
|
vosvos
|
Město: Jablonec n N, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Tak zadek funguje,poslouchá,nic nteče,ovem klid netrval dlouho.S příchodem vlhkých mlhavých dní začal zlobit předek.Obv. ráno po pár km vyjel naplno nahoru,čerpadlo skučelo a nebylo jak ho zastavit!!Na ruční regulaci výky reakce malé nebo ádné,prostě nervy tekly. Zkusil jsem očistit přední regulátor výky,posprejoval čističem kontaktů a WD...auto jako nové....zatím. Ne mi srostly pocuchaný nervy tak mě Citron uvěznil v podzemních garáích.Po odemčení neel nastartovat,svítila kontr.blokování řídící jednotky.Netuíte čím jsem to způsobil? Odpojil jsem baterku,stokrát odemkl a zamkl,a pak se to spravilo-zase jsem edivějí! Nějak mě to pohodlný cestování stresuje. Petr.
Tak zadek funguje,poslouchá,nic nteče,ovem klid netrval dlouho.S příchodem vlhkých mlhavých dní začal zlobit předek.Obv. ráno po pár km vyjel naplno nahoru,čerpadlo skučelo a nebylo jak ho zastavit!!Na ruční regulaci výky reakce malé nebo ádné,prostě nervy tekly. Zkusil jsem očistit přední regulátor výky,posprejoval čističem kontaktů a WD...auto jako nové....zatím. Ne mi srostly pocuchaný nervy tak mě Citron uvěznil v podzemních garáích.Po odemčení neel nastartovat,svítila kontr.blokování řídící jednotky.Netuíte čím jsem to způsobil? Odpojil jsem baterku,stokrát odemkl a zamkl,a pak se to spravilo-zase jsem edivějí! Nějak mě to pohodlný cestování stresuje. Petr.
|
|
20.10.2010 13:59 -
Re: Vystřelené přepady ze zadnich manet
|
2359039
|
|
jumep
|
|
|
a) vymen ten vyskac, taketo cistenie je len docasne riesenie a cena noveho je priazniva
b) na immo fault je tu ine vlakno
a) vymen ten vyskac, taketo cistenie je len docasne riesenie a cena noveho je priazniva
b) na immo fault je tu ine vlakno
|
|
20.10.2010 21:56 -
Re: Vystřelené přepady ze zadnich manet
|
2359109
|
|
citroen5
|
Město: Popůvky, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Vystřelené přepady ze zadních manet, nebo prosakující LDS pod zadními manetami je nejčastěj způsobena nadměrným mnostvím LDS v nádrce. Při úplném odtlakování systému - sputění auta dolů, se vrátí vechna kapalina do nádrky, a pokud je tam malý expanzní prostor - vzduchová bublina, nestačí to eliminovat , vzroste nadměrně tlak v nádrce a ve vratkách a na nejslabím místě to začne prosakovat. Nejslabí místo je stupidní samosvorná spona na manetě zadní pístnice, umocněné mnohdy drobnou korozí hliníku pod manetou. Lze nahradit sponou se roubem, jak to bylo na xa, bx ...
Vystřelené přepady ze zadních manet, nebo prosakující LDS pod zadními manetami je nejčastěj způsobena nadměrným mnostvím LDS v nádrce. Při úplném odtlakování systému - sputění auta dolů, se vrátí vechna kapalina do nádrky, a pokud je tam malý expanzní prostor - vzduchová bublina, nestačí to eliminovat , vzroste nadměrně tlak v nádrce a ve vratkách a na nejslabím místě to začne prosakovat. Nejslabí místo je stupidní samosvorná spona na manetě zadní pístnice, umocněné mnohdy drobnou korozí hliníku pod manetou. Lze nahradit sponou se roubem, jak to bylo na xa, bx ...
|
|
20.10.2010 23:12 -
Re: Vystřelené přepady ze zadnich manet
|
2359154
|
|
jumep
|
|
|
to je sice fakt, ale skor sa stale pri C5 priklanam zostarnutym manzetam ktore uz nie su ako guma ale ako plast, tympadom prestanu tesnit
to je sice fakt, ale skor sa stale pri C5 priklanam zostarnutym manzetam ktore uz nie su ako guma ale ako plast, tympadom prestanu tesnit
|
|
22.10.2010 23:40 -
Re: Vystřelené přepady ze zadnich manet
|
2359546
|
|
vosvos
|
Město: Jablonec n N, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Ale u mě to bylo zřejmě právě tak...protoe jsem vyputil tlak při sundavání kola,jako u DS.Hadičkuj sem vrazil zpátky a je sucho a klid. Vlákno na téma blokované řídící jednotky nemohu najít,ale také u se to neopakovalo,zatím.
Ale u mě to bylo zřejmě právě tak...protoe jsem vyputil tlak při sundavání kola,jako u DS.Hadičkuj sem vrazil zpátky a je sucho a klid. Vlákno na téma blokované řídící jednotky nemohu najít,ale také u se to neopakovalo,zatím.
|
|
| |
|
|