 | |  |
15.08.2010 22:46 -
Vystřelené přepady ze zadnich manžet
|
2353123
|
|
vosvos
|
Město: Jablonec n N, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Vážení přátele citroenů,mám c5 (1,8 r.v.01) půl roku...drobné potíže stále,leccos jsem opravil díky vašemu foru,např.tachometr. Při vyměně zad. destiček jsem zvedl levou stranu a sundal kolo...a behem montáže desek se vypustil tlak z pérovani přičemž vystřelila plast.hadička z manžety praveho válce,z leveho ukáplo pár kapek pod manžetou.Mám obavu zda není někde něco ucpaného,předokládám že hadičky pouze odvaději kapalinu ktera pronikne kolem pístu zpět do zasobníku.Co vy na to?Petr.P.s.zdá se mi že od té doby je citron měkkčí,což je ale z principu blbost.Nejsem uplný laik,jiste zkušenosti mám z mládí-DS 19.
Vážení přátele citroenů,mám c5 (1,8 r.v.01) půl roku...drobné potíže stále,leccos jsem opravil díky vašemu foru,např.tachometr. Při vyměně zad. destiček jsem zvedl levou stranu a sundal kolo...a behem montáže desek se vypustil tlak z pérovani přičemž vystřelila plast.hadička z manžety praveho válce,z leveho ukáplo pár kapek pod manžetou.Mám obavu zda není někde něco ucpaného,předokládám že hadičky pouze odvaději kapalinu ktera pronikne kolem pístu zpět do zasobníku.Co vy na to?Petr.P.s.zdá se mi že od té doby je citron měkkčí,což je ale z principu blbost.Nejsem uplný laik,jiste zkušenosti mám z mládí-DS 19.
|
|
16.08.2010 10:20 -
Re: Vystřelené přepady ze zadnich manžet
|
2353150
|
|
jumep
|
|

|
su tam 2 hadicky, jedna ide do napravy (to je len odvzdusnenie, ide lahko vytiahnut)
druha je prepad hydro, tu nevidim dovod aby to bolo pripchate, skusil by som to tam dat s5, dostatocne zasunut, ci sa to znova vystreli
su tam 2 hadicky, jedna ide do napravy (to je len odvzdusnenie, ide lahko vytiahnut)
druha je prepad hydro, tu nevidim dovod aby to bolo pripchate, skusil by som to tam dat s5, dostatocne zasunut, ci sa to znova vystreli
|
|
16.08.2010 20:30 -
Re: Vystřelené přepady ze zadnich manžet
|
2353198
|
|
vosvos
|
Město: Jablonec n N, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Mě to také překvapilo a hlavně vystrašilo ale hadičku jsem vrazil zpět a je to OK.Spíš mě zajíma důvod,proč!Jisté je,že jsem kolo sundal "ala"DS,to je zvednout,podlozit,vypustit,a to není u c5 spravně,jak jsem se posléze dočetl v návodu a když má i hever. Díky za reakci. P.s. když uz jsem tu,můj citron má světla s h7/h4 ale mlhovky nejdou zapnout,nejsou na páčce ale draty do světel ba i příslušná pojistka (pod kapotou) tam jsou...dotaz v C servisu je zbytečný,mají jednotnou odpověd na vše,a to "nejsme jasnovidci" Petr.
Mě to také překvapilo a hlavně vystrašilo ale hadičku jsem vrazil zpět a je to OK.Spíš mě zajíma důvod,proč!Jisté je,že jsem kolo sundal "ala"DS,to je zvednout,podlozit,vypustit,a to není u c5 spravně,jak jsem se posléze dočetl v návodu a když má i hever. Díky za reakci. P.s. když uz jsem tu,můj citron má světla s h7/h4 ale mlhovky nejdou zapnout,nejsou na páčce ale draty do světel ba i příslušná pojistka (pod kapotou) tam jsou...dotaz v C servisu je zbytečný,mají jednotnou odpověd na vše,a to "nejsme jasnovidci" Petr.
|
|
16.08.2010 20:37 -
Re: Vystřelené přepady ze zadnich manžet
|
2353200
|
|
jumep
|
|

|
kludne mozu byt predne hmlovky v diagnostike zakazane
a bola to teda ta zadna, nie to odvzdusnenie ... len tak ju nema moc preco vystrelit, mozno by bolo vhodne vymenit manzety a potom to sledovat ..
kludne mozu byt predne hmlovky v diagnostike zakazane
a bola to teda ta zadna, nie to odvzdusnenie ... len tak ju nema moc preco vystrelit, mozno by bolo vhodne vymenit manzety a potom to sledovat ..
|
|
20.10.2010 00:44 -
Re: Vystřelené přepady ze zadnich manžet
|
2359004
|
|
vosvos
|
Město: Jablonec n N, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Tak zadek funguje,poslouchá,nic nteče,ovšem klid netrval dlouho.S příchodem vlhkých mlhavých dní začal zlobit předek.Obv. ráno po pár km vyjel naplno nahoru,čerpadlo skučelo a nebylo jak ho zastavit!!Na ruční regulaci výšky reakce malé nebo žádné,prostě nervy tekly. Zkusil jsem očistit přední regulátor výšky,posprejoval čističem kontaktů a WD...auto jako nové....zatím. Než mi srostly pocuchaný nervy tak mě Citron uvěznil v podzemních garážích.Po odemčení nešel nastartovat,svítila kontr.blokování řídící jednotky.Netušíte čím jsem to způsobil? Odpojil jsem baterku,stokrát odemkl a zamkl,a pak se to spravilo-zase jsem šedivější! Nějak mě to pohodlný cestování stresuje. Petr.
Tak zadek funguje,poslouchá,nic nteče,ovšem klid netrval dlouho.S příchodem vlhkých mlhavých dní začal zlobit předek.Obv. ráno po pár km vyjel naplno nahoru,čerpadlo skučelo a nebylo jak ho zastavit!!Na ruční regulaci výšky reakce malé nebo žádné,prostě nervy tekly. Zkusil jsem očistit přední regulátor výšky,posprejoval čističem kontaktů a WD...auto jako nové....zatím. Než mi srostly pocuchaný nervy tak mě Citron uvěznil v podzemních garážích.Po odemčení nešel nastartovat,svítila kontr.blokování řídící jednotky.Netušíte čím jsem to způsobil? Odpojil jsem baterku,stokrát odemkl a zamkl,a pak se to spravilo-zase jsem šedivější! Nějak mě to pohodlný cestování stresuje. Petr.
|
|
20.10.2010 13:59 -
Re: Vystřelené přepady ze zadnich manžet
|
2359039
|
|
jumep
|
|

|
a) vymen ten vyskac, taketo cistenie je len docasne riesenie a cena noveho je priazniva
b) na immo fault je tu ine vlakno
a) vymen ten vyskac, taketo cistenie je len docasne riesenie a cena noveho je priazniva
b) na immo fault je tu ine vlakno
|
|
20.10.2010 21:56 -
Re: Vystřelené přepady ze zadnich manžet
|
2359109
|
|
citroen5
|
Město: Popůvky, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Vystřelené přepady ze zadních manžet, nebo prosakující LDS pod zadními manžetami je nejčastěj způsobena nadměrným množstvím LDS v nádržce. Při úplném odtlakování systému - spuštění auta dolů, se vrátí všechna kapalina do nádržky, a pokud je tam malý expanzní prostor - vzduchová bublina, nestačí to eliminovat , vzroste nadměrně tlak v nádržce a ve vratkách a na nejslabším místě to začne prosakovat. Nejslabší místo je stupidní samosvorná spona na manžetě zadní pístnice, umocněné mnohdy drobnou korozí hliníku pod manžetou. Lze nahradit sponou se šroubem, jak to bylo na xa, bx ...
Vystřelené přepady ze zadních manžet, nebo prosakující LDS pod zadními manžetami je nejčastěj způsobena nadměrným množstvím LDS v nádržce. Při úplném odtlakování systému - spuštění auta dolů, se vrátí všechna kapalina do nádržky, a pokud je tam malý expanzní prostor - vzduchová bublina, nestačí to eliminovat , vzroste nadměrně tlak v nádržce a ve vratkách a na nejslabším místě to začne prosakovat. Nejslabší místo je stupidní samosvorná spona na manžetě zadní pístnice, umocněné mnohdy drobnou korozí hliníku pod manžetou. Lze nahradit sponou se šroubem, jak to bylo na xa, bx ...
|
|
20.10.2010 23:12 -
Re: Vystřelené přepady ze zadnich manžet
|
2359154
|
|
jumep
|
|

|
to je sice fakt, ale skor sa stale pri C5 priklanam zostarnutym manzetam ktore uz nie su ako guma ale ako plast, tympadom prestanu tesnit
to je sice fakt, ale skor sa stale pri C5 priklanam zostarnutym manzetam ktore uz nie su ako guma ale ako plast, tympadom prestanu tesnit
|
|
22.10.2010 23:40 -
Re: Vystřelené přepady ze zadnich manžet
|
2359546
|
|
vosvos
|
Město: Jablonec n N, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Ale u mě to bylo zřejmě právě tak...protože jsem vyputil tlak při sundavání kola,jako u DS.Hadičkuj sem vrazil zpátky a je sucho a klid. Vlákno na téma blokované řídící jednotky nemohu najít,ale také už se to neopakovalo,zatím.
Ale u mě to bylo zřejmě právě tak...protože jsem vyputil tlak při sundavání kola,jako u DS.Hadičkuj sem vrazil zpátky a je sucho a klid. Vlákno na téma blokované řídící jednotky nemohu najít,ale také už se to neopakovalo,zatím.
|
|
| |
|
|