| | |
25.07.2010 15:06 -
C5 strach z hydrauliky
|
2351000
|
|
Kangal
|
Město: Olomocko, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Mám dotaz úplného začátečníka z nulovými zkuenostmi s touto značkou.Chtěl bych s pořídit Citroen C5 kombi v naftě nejlíp rok 2005 (bohuel mé finance mě zatím limitují na rok 2003) ale mám strach z té hydrauliky.Spousta lidí mi říká:neblbni rok bude jezdit v pohodě,pak se ti tam něco posere a nechá v servisu 30 - 40 000.- Opravdu jsou tyhle obavy oprávněné,nebo jsou to přeháňky...Jen tak letmo jsem tady projel pár příspěvků:"Nezvedá se mi předek" "Auto nechce klesnout" "Auto se nechce zvednout" Tak s toho mám celkem strach.Nemám s touhle technikou vůbec ádné zkuenosti a ani nejsem ádný mechanik,take vůbec nevím co se tam má hlídat a doplňovat take kdybych el do peugota tak je to o starost mín ale C5 jsem vdy obdivoval....
Mám dotaz úplného začátečníka z nulovými zkuenostmi s touto značkou.Chtěl bych s pořídit Citroen C5 kombi v naftě nejlíp rok 2005 (bohuel mé finance mě zatím limitují na rok 2003) ale mám strach z té hydrauliky.Spousta lidí mi říká:neblbni rok bude jezdit v pohodě,pak se ti tam něco posere a nechá v servisu 30 - 40 000.- Opravdu jsou tyhle obavy oprávněné,nebo jsou to přeháňky...Jen tak letmo jsem tady projel pár příspěvků:"Nezvedá se mi předek" "Auto nechce klesnout" "Auto se nechce zvednout" Tak s toho mám celkem strach.Nemám s touhle technikou vůbec ádné zkuenosti a ani nejsem ádný mechanik,take vůbec nevím co se tam má hlídat a doplňovat take kdybych el do peugota tak je to o starost mín ale C5 jsem vdy obdivoval....
|
|
25.07.2010 15:50 -
Re: C5 strach z hydrauliky
|
2351001
|
|
Dutch
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 480 |
|
|
A si koupí C5, tak ji bude milovat.....natěstí jsou doby BX u pryč a lidí co to umí opravit je dost........Hydrauliky bych se rozhodně nebál....hlavně si auto před koupí pořádně vyzkouej....
A si koupí C5, tak ji bude milovat.....natěstí jsou doby BX u pryč a lidí co to umí opravit je dost........Hydrauliky bych se rozhodně nebál....hlavně si auto před koupí pořádně vyzkouej....
|
|
25.07.2010 15:52 -
Re: C5 strach z hydrauliky
|
2351002
|
|
tief
|
|
|
Taktiez by si mal mat strach s hromady inych veci ... napriklad ked ti do auta narazi meteorit potom je ta skoda strasna Pripapde utok godzily je na C5 taktiez hrozne nicivi. Pripadne c5 nie je moc odolna voci klingonom ani voci cylonom ...
ale vazne ... takto premyslat sa neda ... ides si kupit auto ktore ked bolo nove stalo nezriedka cez milion, a mysliet si ze ked ho kupis za 150 000,- a ze ti vydrzi dalsich 500 000kilometrov je naivne. Kazde auto, kazdy stroj potrebuje servis, taktiez kazdy stroj sa moze pokazit. Ked si citas o hydraulike taktiez by si mal tie prispevky aj docitat - dozvedel by si sa ze hydra na C5 je prakticky bezudrzbova a bezproblemova a malokedy tam odide nieco drazsie - a i v tom pripade je v CR tolko C5 ze na vrakaci pripadne na sukromnom vrakaci zozenies to co potrebujes za zlomok ceny noveho dielu.
No na tuto temu sa tu uz polemizovalo tolko krat ze uz mlcim
Taktiez by si mal mat strach s hromady inych veci ... napriklad ked ti do auta narazi meteorit potom je ta skoda strasna :) Pripapde utok godzily je na C5 taktiez hrozne nicivi. Pripadne c5 nie je moc odolna voci klingonom ani voci cylonom ...
ale vazne ... takto premyslat sa neda ... ides si kupit auto ktore ked bolo nove stalo nezriedka cez milion, a mysliet si ze ked ho kupis za 150 000,- a ze ti vydrzi dalsich 500 000kilometrov je naivne. Kazde auto, kazdy stroj potrebuje servis, taktiez kazdy stroj sa moze pokazit. Ked si citas o hydraulike taktiez by si mal tie prispevky aj docitat - dozvedel by si sa ze hydra na C5 je prakticky bezudrzbova a bezproblemova a malokedy tam odide nieco drazsie - a i v tom pripade je v CR tolko C5 ze na vrakaci pripadne na sukromnom vrakaci zozenies to co potrebujes za zlomok ceny noveho dielu.
No na tuto temu sa tu uz polemizovalo tolko krat ze uz mlcim :)
|
|
25.07.2010 16:41 -
Re: C5 strach z hydrauliky
|
2351011
|
|
Dutch
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 480 |
|
|
doby BX - kadý kdo viděl BXo si vybavil problematickou hydrauliku.....ale jetě větí vinu ne nedokonalost systému měli lidi co se do toho ourali a neuměli to....prostě mezi lidma vznikl názor Citroen=hydraulika=problém=nekupovat ....
doby BX - kadý kdo viděl BXo si vybavil problematickou hydrauliku.....ale jetě větí vinu ne nedokonalost systému měli lidi co se do toho ourali a neuměli to....prostě mezi lidma vznikl názor Citroen=hydraulika=problém=nekupovat ....
|
|
25.07.2010 22:06 -
Re: C5 strach z hydrauliky
|
2351070
|
|
tezkac
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 189 |
|
|
ahoj, jak píou kolegové, hydrauliky bych se nebál, ale je spousta jiných dalích věcí které se na C5 kazí a kam můe těch 30 - 40 000.- narvat ani nemrkne, třeba taková elektronika na C5 si ije občas svým vlastním ivotem
je to dost oizené auto a na hodně věcí si bude muset zvyknout
jinak tady na foru o C5 se nemůe takhle ptát, tady to bude kadý chválit
jenom si chvilku počkej co se do mě lidí pustí za takové rouhání
ahoj, jak píou kolegové, hydrauliky bych se nebál, ale je spousta jiných dalích věcí které se na C5 kazí a kam můe těch 30 - 40 000.- narvat ani nemrkne, třeba taková elektronika na C5 si ije občas svým vlastním ivotem :-)
je to dost oizené auto a na hodně věcí si bude muset zvyknout
jinak tady na foru o C5 se nemůe takhle ptát, tady to bude kadý chválit :-))
jenom si chvilku počkej co se do mě lidí pustí za takové rouhání
|
|
25.07.2010 22:11 -
Re: C5 strach z hydrauliky
|
2351071
|
|
jumep
|
|
|
bat sa hydrauliky je to posledne coho sa mas bat, to by si musel byt echt smoliar aby si take nieco kupil kde sa nieco udeje s hydro
ak sa nieco hydro stane, najcastejsie je to vyskovy korektor - vec nie moc financne narocna
vsimni si co sa riesi najma a podla toho sa zariad
ale vedz ze to co sa tu riesi je velmi malo voci tomu kolko tych aut tu jazdi, takze si myslim ze sa toho auta netreba nijako bat ....
a ak ta bude odhovarat nejaky mechanik a hovorit kup si VW lebo neni nad to .... skus sa obzret aj po inom mechanikovi ...
bat sa hydrauliky je to posledne coho sa mas bat, to by si musel byt echt smoliar aby si take nieco kupil kde sa nieco udeje s hydro
ak sa nieco hydro stane, najcastejsie je to vyskovy korektor - vec nie moc financne narocna
vsimni si co sa riesi najma a podla toho sa zariad
ale vedz ze to co sa tu riesi je velmi malo voci tomu kolko tych aut tu jazdi, takze si myslim ze sa toho auta netreba nijako bat ....
a ak ta bude odhovarat nejaky mechanik a hovorit kup si VW lebo neni nad to .... skus sa obzret aj po inom mechanikovi ...
|
|
26.07.2010 06:34 -
Re: C5 strach z hydrauliky
|
2351093
|
|
JirkaŘ
|
|
|
C5 je moje 1. hydra. A rovnou říkám e se jí bát nemusí. Pozor vak dávej při výběru vozu. Pokud vezme hodně ojetý vůz ( můe mít na tachometru 160 000 km ale skutečně třeba 300 000 km) a pak ti najednou "ztvrdne" podvozek, tak odely na tom "koule" a ty se mění najednou vechny včetně LDS kapaliny (je to nejrozumějí a levnějí, ne za půl roku zase...). Pokud tyhle věci vymění najednou, tak má klid na 200 000 km minimálně ! ( LDS kapalina se mění jinak 1x za 5 let provozu, nebo těch 200 000 km)
Jak říkám ... POZOR si dej při výběru vozu ! Já jich projel 6 během měsíce, ne jsem vzal ten co mám. Na těch pěti ostatních jsem nael věci které mi hodně vadily a prodraily by koupi. Te takhle jeden známý koupil C5 sedan 2001 rok s prý 160 000 km na budíku... pedály má íleně olapané, v pondělí jsem mu zařizoval servis kvůli výměny řemenice na klice (zůstal "viset" na cestě s rodinou... ti se ani neokoupali a mohli jet busem domů) a to si myslím e jetě není vem dnům konec. Viml jsem si e mu spojka zabírá vysoko....
Kadé auto je tak dobré, jak se o něj stará předchozí i budoucí majitel.
Vyber si dobře a bude spokojen jako mnoho z nás.
C5 je moje 1. hydra. A rovnou říkám e se jí bát nemusí. Pozor vak dávej při výběru vozu. Pokud vezme hodně ojetý vůz ( můe mít na tachometru 160 000 km ale skutečně třeba 300 000 km) a pak ti najednou "ztvrdne" podvozek, tak odely na tom "koule" a ty se mění najednou vechny včetně LDS kapaliny (je to nejrozumějí a levnějí, ne za půl roku zase...). Pokud tyhle věci vymění najednou, tak má klid na 200 000 km minimálně ! ( LDS kapalina se mění jinak 1x za 5 let provozu, nebo těch 200 000 km)
Jak říkám ... POZOR si dej při výběru vozu ! Já jich projel 6 během měsíce, ne jsem vzal ten co mám. Na těch pěti ostatních jsem nael věci které mi hodně vadily a prodraily by koupi. Te takhle jeden známý koupil C5 sedan 2001 rok s prý 160 000 km na budíku... pedály má íleně olapané, v pondělí jsem mu zařizoval servis kvůli výměny řemenice na klice (zůstal "viset" na cestě s rodinou... ti se ani neokoupali a mohli jet busem domů) a to si myslím e jetě není vem dnům konec. Viml jsem si e mu spojka zabírá vysoko....
Kadé auto je tak dobré, jak se o něj stará předchozí i budoucí majitel.
Vyber si dobře a bude spokojen jako mnoho z nás.
|
|
26.07.2010 08:52 -
Re: C5 strach z hydrauliky
|
2351099
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
To tezkac: v čem je to "dost oizené auto"?? Má své typické závady, dost jsem si jich proel první týdny po koupi, ale ádná z nich nebyla typu, e to nejede. Měl jsem a hlavně řídil dost aut a typické závady má absolutně kadé. Třeba poctivé germánské vectry měly na kulové převodovky a jedna se mi vysypala za jízdy.
Elektronika je problém vech soudobých aut, protoe jsou tím propikované. Ale třeba u BMW je to bolest výrazně horí.
Spí bych souhlasil s mnoha recenzemi (na některé byl odkaz i na tomto webu), e je to auto nedoceněné v obecném povědomí. Já kdy jsem kolegům říkal, e to má stavitelnou výku, tak na mne zírali jako na zjevení.
To tezkac: v čem je to "dost oizené auto"?? Má své typické závady, dost jsem si jich proel první týdny po koupi, ale ádná z nich nebyla typu, e to nejede. Měl jsem a hlavně řídil dost aut a typické závady má absolutně kadé. Třeba poctivé germánské vectry měly na kulové převodovky a jedna se mi vysypala za jízdy.
Elektronika je problém vech soudobých aut, protoe jsou tím propikované. Ale třeba u BMW je to bolest výrazně horí.
Spí bych souhlasil s mnoha recenzemi (na některé byl odkaz i na tomto webu), e je to auto nedoceněné v obecném povědomí. Já kdy jsem kolegům říkal, e to má stavitelnou výku, tak na mne zírali jako na zjevení.
|
|
26.07.2010 08:59 -
Re: C5 strach z hydrauliky
|
2351101
|
|
Darja
|
|
|
Třeba se oizeným myslí jako "socka verze"
Hydraulika je systém jako kadý jiný, potřebuje údrbu, ale zas je to vechno o tom, co koupí za ojetou mr*ku. Já na hydrauliku jetě nesáhla, za tu dobu co to mám. Jen mě teď bude čekat výměna LDS a někdy v budoucnu koule.
Třeba se oizeným myslí jako "socka verze" :D
Hydraulika je systém jako kadý jiný, potřebuje údrbu, ale zas je to vechno o tom, co koupí za ojetou mr*ku. Já na hydrauliku jetě nesáhla, za tu dobu co to mám. Jen mě teď bude čekat výměna LDS a někdy v budoucnu koule.
|
|
26.07.2010 09:00 -
Re: C5 strach z hydrauliky
|
2351102
|
|
zdenekb
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 81 |
|
|
i u mne je C5 první Citroen, před ním jsem měl dva Renaulty (taky se o nich říká, e jsou to mejdy - a nenechaly mě ve tychu ani jednou) a kdy jsem hledal, co koupit jako dalí vůz (velký rodinný kombík), dostal se do uího výběru kromě C5 jetě Ford Mondeo, Renault Laguna, VW Passat, Mazda 6 a Honda Accord. Po zváení finančních moností (vypadl Accord), dostupnosti servisu v okolí bydlitě (vypadla Mazda), zváením jízdního pohodlí (vypadl Passat, chtěl jsem něco měkčího) a diskusi s různými lidmi (i náhodnými - ofér odtahovky: jak často vozíte tyhle vozy a s jakými závadami? anglický taxikář: proč jezdíte s C5?) jsem nakonec koupil C5. Mám ji dva roky a jsem spokojený. Ne e by byla bez závad - ojeté auto je vdycky sázka do loterie (kdo s tím jezdil a jak to udroval a o kolik je stočený tachometr), ale jak u bylo řečeno, uetřil jsem nějakých 600 000 a musím počítat s tím, e občas něco odejde (a modlit se, aby to nebyl motor či jiný drahý díl). Hydrauliky jsem se ale nebál - Citroen u to několik desítek let dělá a měl by snad za tu dobu vědět, jak na to. Mimochodem, výměna koulí vyjde levněji ne výměna tlumičů.
i u mne je C5 první Citroen, před ním jsem měl dva Renaulty (taky se o nich říká, e jsou to mejdy - a nenechaly mě ve tychu ani jednou) a kdy jsem hledal, co koupit jako dalí vůz (velký rodinný kombík), dostal se do uího výběru kromě C5 jetě Ford Mondeo, Renault Laguna, VW Passat, Mazda 6 a Honda Accord. Po zváení finančních moností (vypadl Accord), dostupnosti servisu v okolí bydlitě (vypadla Mazda), zváením jízdního pohodlí (vypadl Passat, chtěl jsem něco měkčího) a diskusi s různými lidmi (i náhodnými - ofér odtahovky: jak často vozíte tyhle vozy a s jakými závadami? anglický taxikář: proč jezdíte s C5?) jsem nakonec koupil C5. Mám ji dva roky a jsem spokojený. Ne e by byla bez závad - ojeté auto je vdycky sázka do loterie (kdo s tím jezdil a jak to udroval a o kolik je stočený tachometr), ale jak u bylo řečeno, uetřil jsem nějakých 600 000 a musím počítat s tím, e občas něco odejde (a modlit se, aby to nebyl motor či jiný drahý díl). Hydrauliky jsem se ale nebál - Citroen u to několik desítek let dělá a měl by snad za tu dobu vědět, jak na to. Mimochodem, výměna koulí vyjde levněji ne výměna tlumičů.
|
|
26.07.2010 12:24 -
Re: C5 strach z hydrauliky
|
2351106
|
|
silvo
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 65 |
|
|
Podobné varovania som dostával i ja pred 19-timi rokmi. Citroen neber - má hydrauliku - posere sa to. Vdy to ale hovorili iba tí čo to nikdy Citroen nemali alebo tí čo sa o auto nestarali a citroen kupovali kôli cene a zväča bol u zničený od predchádzajúceho majiteža ( mal som 2 BX a kamarátom jazdia ete dnes... To isté som preíval pri kúpe C5 s automatom - odhovárali ma iba tí čo vivote nejazdili a ani nevlastnili automat. Dobra si prever auto a porozmýžaj aj o predchádzajúcom majitežovi. A pozor!!! - myslím si, e toto fórum je pre žudí čo chceli ma Citroen a s radosou sa podelia o svoje dobré i horie skúsenosti. Nikto a nič nie je dokonalé. Citroen je pre pohodlie a rados s jazdy - pre port a tuning sú autá so strunami.
Podobné varovania som dostával i ja pred 19-timi rokmi. Citroen neber - má hydrauliku - posere sa to. Vdy to ale hovorili iba tí čo to nikdy Citroen nemali alebo tí čo sa o auto nestarali a citroen kupovali kôli cene a zväča bol u zničený od predchádzajúceho majiteža ( mal som 2 BX a kamarátom jazdia ete dnes... To isté som preíval pri kúpe C5 s automatom - odhovárali ma iba tí čo vivote nejazdili a ani nevlastnili automat. Dobra si prever auto a porozmýžaj aj o predchádzajúcom majitežovi. A pozor!!! - myslím si, e toto fórum je pre žudí čo chceli ma Citroen a s radosou sa podelia o svoje dobré i horie skúsenosti. Nikto a nič nie je dokonalé. Citroen je pre pohodlie a rados s jazdy - pre port a tuning sú autá so strunami.
|
|
26.07.2010 13:52 -
Re: C5 strach z hydrauliky
|
2351110
|
|
jruze
|
|
|
Já mám najeto na citroenech minimálně za odhadem 30.let půl milionu Km(CX-3X , BX-2X , XM-2X , C5 1.) a za celou dobu jsem vymněnil jednou hydraulické čerpadlo(XM-prasklá řemenice,2x přední koule),jeden kolektor-přidřený,vech 6. koulí (CX),přepadovou hadičku od přední pístnice(C5) . Ceny koulí se rovnají ceně tlumičů,kolektor přiblině 800,- . Z hydralikou straí jen ti co o ní nic nevědí a a ti zas někdo bude radit tak se ho zeptej za kolik dovede udělat přední nápravu třeba na pasatu B6(nevejde se pod dvacet) za ty prachy udělá C5 2X a tak by se dalo mluvit o více autech a více věcech.A v porovnání cena výbava?
Já mám najeto na citroenech minimálně za odhadem 30.let půl milionu Km(CX-3X , BX-2X , XM-2X , C5 1.) a za celou dobu jsem vymněnil jednou hydraulické čerpadlo(XM-prasklá řemenice,2x přední koule),jeden kolektor-přidřený,vech 6. koulí (CX),přepadovou hadičku od přední pístnice(C5) . Ceny koulí se rovnají ceně tlumičů,kolektor přiblině 800,- . Z hydralikou straí jen ti co o ní nic nevědí a a ti zas někdo bude radit tak se ho zeptej za kolik dovede udělat přední nápravu třeba na pasatu B6(nevejde se pod dvacet) za ty prachy udělá C5 2X a tak by se dalo mluvit o více autech a více věcech.A v porovnání cena výbava?
|
|
26.07.2010 16:48 -
Re: C5 strach z hydrauliky
|
2351125
|
|
felix81
|
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kw | Počet příspěvků: 292 |
|
|
Hydrauliky se ze zásady nebát. Ta nekoue, nebodá či jinak bolestivě zraňuje. Jen občas holt vysaje peněenku jako cokoliv jiného. Co se týče hydry v BX a C5, to je jako srovnávat nebe a dudy. Za těch x let ten vývoj pokročil neskutečně dopředu. Je jen koda e do hydrauliky zasahuje poruchová elektronika. To e se lidi báli hydry v BX a měli z ní panickou hrůzu bylo dané tím,e to auto přilo těsně po revoluci a ná socialistický lid na to koukal jak husa do flaky. Mehánici ehm pardon opraváři zemědělských strojů kdy viděli tu znět trubek tak padali do mdlob. Měl jsem dvě BX a jen u jedné shnily zadní trubky. Je to logické protoe elezo co? Zrezaví vole. A pak trubka prdne a teče. Toté se můe stát i u C5 a jí bude pětadvacet. Ale kdo bude mít tak starou C5??? Málokdo.
Kdy se o hydrauliku člověk stará a dává jí co má dávat (výměna gulí a kvapaliny a pod.) tak nezlobí. Kdo na ní kale tak mu to hydra vrátí i s úrokama. Zdar
Hydrauliky se ze zásady nebát. Ta nekoue, nebodá či jinak bolestivě zraňuje. Jen občas holt vysaje peněenku jako cokoliv jiného. Co se týče hydry v BX a C5, to je jako srovnávat nebe a dudy. Za těch x let ten vývoj pokročil neskutečně dopředu. Je jen koda e do hydrauliky zasahuje poruchová elektronika. To e se lidi báli hydry v BX a měli z ní panickou hrůzu bylo dané tím,e to auto přilo těsně po revoluci a ná socialistický lid na to koukal jak husa do flaky. Mehánici ehm pardon opraváři zemědělských strojů kdy viděli tu znět trubek tak padali do mdlob. Měl jsem dvě BX a jen u jedné shnily zadní trubky. Je to logické protoe elezo co? Zrezaví vole. A pak trubka prdne a teče. Toté se můe stát i u C5 a jí bude pětadvacet. Ale kdo bude mít tak starou C5??? Málokdo.
Kdy se o hydrauliku člověk stará a dává jí co má dávat (výměna gulí a kvapaliny a pod.) tak nezlobí. Kdo na ní kale tak mu to hydra vrátí i s úrokama. Zdar
|
|
26.07.2010 17:27 -
Re: C5 strach z hydrauliky
|
2351127
|
|
Martin
|
Město: Vlaim, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 297 |
|
|
Já mám teď svůj druhý Citroen, nejprve Xantie, teď C5. A kupoval jsem si je jedině kvůli hydraulice. Na Xantii jsem za dva roky a necelých 70000 km jednou vyměnil LHM, dofoukl 2 koule a seřídil zadní korektor. Na C5 jsem za více ne rok ujel 29000 a pouze vyměnil LDS. To je vekerá starost o hydrauliku. Na "normálním" autě u bych při tom stavu km musel několikrát vyměnit tlumiče.
A propos - nedávno jsem se zastavil v mém servisu a zrovna tam měli na zvedáku audinu s pneumatickým podvozkem. Měla prasklý jeden přední měch. V originál servisu prý opravu spočítali na 50000. Tady to bude mít levnějí, ale jen materiál vycházel na 20000. A to jen jedno kolo Na C5tku jedna koule stojí okolo 1500. A to nemluvím o práci - u nás je to (zjednodueně řečeno) jenom vyroubovat a naroubovat.
Já mám teď svůj druhý Citroen, nejprve Xantie, teď C5. A kupoval jsem si je jedině kvůli hydraulice. Na Xantii jsem za dva roky a necelých 70000 km jednou vyměnil LHM, dofoukl 2 koule a seřídil zadní korektor. Na C5 jsem za více ne rok ujel 29000 a pouze vyměnil LDS. To je vekerá starost o hydrauliku. Na "normálním" autě u bych při tom stavu km musel několikrát vyměnit tlumiče.
A propos - nedávno jsem se zastavil v mém servisu a zrovna tam měli na zvedáku audinu s pneumatickým podvozkem. Měla prasklý jeden přední měch. V originál servisu prý opravu spočítali na 50000. Tady to bude mít levnějí, ale jen materiál vycházel na 20000. A to jen jedno kolo :-o Na C5tku jedna koule stojí okolo 1500. :-)))) A to nemluvím o práci - u nás je to (zjednodueně řečeno) jenom vyroubovat a naroubovat.
|
|
26.07.2010 18:30 -
Re: C5 strach z hydrauliky
|
2351129
|
|
felix81
|
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kw | Počet příspěvků: 292 |
|
|
Martin napsal(a): Já mám teď svůj druhý Citroen, nejprve Xantie, teď C5. A kupoval jsem si je jedině kvůli hydraulice. Na Xantii jsem za dva roky a necelých 70000 km jednou vyměnil LHM, dofoukl 2 koule a seřídil zadní korektor. Na C5 jsem za více ne rok ujel 29000 a pouze vyměnil LDS. To je vekerá starost o hydrauliku. Na "normálním" autě u bych při tom stavu km musel několikrát vyměnit tlumiče.
A propos - nedávno jsem se zastavil v mém servisu a zrovna tam měli na zvedáku audinu s pneumatickým podvozkem. Měla prasklý jeden přední měch. V originál servisu prý opravu spočítali na 50000. Tady to bude mít levnějí, ale jen materiál vycházel na 20000. A to jen jedno kolo Na C5tku jedna koule stojí okolo 1500. A to nemluvím o práci - u nás je to (zjednodueně řečeno) jenom vyroubovat a naroubovat.
Přesně tak! Zlatá hydraulika. Já na XMo kupuju nové koule za 1100kčs a jednou za rok nechám vyměnit tu červenou leteckou krev v mém systému a ve lape jak výcary.
Jooo čtyři krouky pro teplouky musej mít vdycky něco extra. Nemaj se vopičit po Citroenu.
Přesně tak! Zlatá hydraulika. Já na XMo kupuju nové koule za 1100kčs a jednou za rok nechám vyměnit tu červenou leteckou krev v mém systému a ve lape jak výcary.
Jooo čtyři krouky pro teplouky musej mít vdycky něco extra. Nemaj se vopičit po Citroenu.
|
|
20.09.2011 18:55 -
Re: C5 strach z hydrauliky
|
2414800
|
|
DOUFAK
|
|
|
Celých 8 let jsem nevrazil ani korunu do hydrauliky a stále jsem ji jen chválil a chválil a dnes mi po 8 letech a 260200km shnila vzadu vpravo nad nádrí trubka a LDS začalo sluně téci. Cena předběná v origo Citroenu je 10000kč a prý musí nádr ven z vozu.... strané...
Celých 8 let jsem nevrazil ani korunu do hydrauliky a stále jsem ji jen chválil a chválil a dnes mi po 8 letech a 260200km shnila vzadu vpravo nad nádrí trubka a LDS začalo sluně téci. Cena předběná v origo Citroenu je 10000kč a prý musí nádr ven z vozu.... strané...:-(
|
|
20.09.2011 19:05 -
Re: C5 strach z hydrauliky
|
2414804
|
|
Darja
|
|
|
u pruiňáka by ses asi zhroutil, kolik bys za 260 000 Km nainvestoval do odpruení...!
u pruiňáka by ses asi zhroutil, kolik bys za 260 000 Km nainvestoval do odpruení...!
|
|
20.09.2011 19:09 -
Re: C5 strach z hydrauliky
|
2414807
|
|
tomix
|
Město: Ceska lipa, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 232 |
|
|
bat se hydrauliky? 6 let Xantie a jednou vymnena kouli a LSD po 190 000 km,neni se ceho bat
hydraulika
:-o bat se hydrauliky? 6 let Xantie a jednou vymnena kouli a LSD po 190 000 km,neni se ceho bat
hydraulika:palec;-)
|
|
20.09.2011 20:52 -
Re: C5 strach z hydrauliky
|
2414828
|
|
amirinda
|
Město: Planá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 439 |
|
|
myslím e po 8 letech je ta částka minimální.
myslím e po 8 letech je ta částka minimální.:palec
|
|
| |
|
|