| | |
28.12.2015 17:27 -
Re: Přední pístnice / C5 I/II
|
2901642
|
|
scratcher
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 130 |
|
|
Super díky
Take evidentně to dělá pístnice e? mohla by být seklá nebo e by někde uvnitř prasklá proto se ani nehne?
Edit: V jaké poloze mám tu pístnici měnit (v horní nebo dolní), kdyby byl nějaký postup bylo by to super? díky
Mám jen klasický H3 (bez tlačítka sport).
Super díky :)
Take evidentně to dělá pístnice e? mohla by být seklá nebo e by někde uvnitř prasklá proto se ani nehne?
Edit: V jaké poloze mám tu pístnici měnit (v horní nebo dolní), kdyby byl nějaký postup bylo by to super? díky
Mám jen klasický H3 (bez tlačítka sport).
|
|
28.12.2015 23:22 -
Re: Přední pístnice / C5 I/II
|
2901804
|
|
scratcher
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 130 |
|
|
Na odtlakování stačí dát tedy dolů a povolit odvzduňovák na rozdělovači tlaku vepředu?
No ta pístnice se ani nehne, zadek nahoru/dolů jde bez problému ale předek jen levá strana nahoru/dolů, pravá se ani nehne ale čerpadlo pořád jede a dokud nepraskne pojistka. Musel jsem i dolít cca 0,5l LDS, protoe jinak by byla prázdná nádobka (a to v ní bylo správný mnoství a nikde nic nekape).
Na odtlakování stačí dát tedy dolů a povolit odvzduňovák na rozdělovači tlaku vepředu?
No ta pístnice se ani nehne, zadek nahoru/dolů jde bez problému ale předek jen levá strana nahoru/dolů, pravá se ani nehne ale čerpadlo pořád jede a dokud nepraskne pojistka. Musel jsem i dolít cca 0,5l LDS, protoe jinak by byla prázdná nádobka (a to v ní bylo správný mnoství a nikde nic nekape).
|
|
28.12.2015 23:54 -
Re: Přední pístnice / C5 I/II
|
2901816
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Dolívat jsi neměl. Bude tam toho moc a prorazí nádrku, nebo to bude po sputění auta někde tlakovat a vystřelí to. Nad hladinou musí být prostor. Správný mnoství LDS je spodní poloha auta a odtlakováno - hladina by měla být na dně koíku v nádrce. Při samotným sputění do spodní polohy by hladina měla být pod dnem koíku. To e hladinu nevidí, kdy je auto v normálu, nebo vý, je správně. Kdyby chybělo, slyel bys to na čerpadle.
Odtlakovávám tak, e dám auto do normální polohy, podloím pod kastli 4 palky o 2-3 cm vyí ne je spodní poloha a spustím dolů. Tak, aby auto sedlo na palky a kola nebyly zatíený.
Dolívat jsi neměl. Bude tam toho moc a prorazí nádrku, nebo to bude po sputění auta někde tlakovat a vystřelí to. Nad hladinou musí být prostor. Správný mnoství LDS je spodní poloha auta a odtlakováno - hladina by měla být na dně koíku v nádrce. Při samotným sputění do spodní polohy by hladina měla být pod dnem koíku. To e hladinu nevidí, kdy je auto v normálu, nebo vý, je správně. Kdyby chybělo, slyel bys to na čerpadle.
Odtlakovávám tak, e dám auto do normální polohy, podloím pod kastli 4 palky o 2-3 cm vyí ne je spodní poloha a spustím dolů. Tak, aby auto sedlo na palky a kola nebyly zatíený.
|
|
29.12.2015 08:00 -
Re: Přední pístnice / C5 I/II
|
2901820
|
|
scratcher
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 130 |
|
|
mikra: Auto jsem dal úplně dolů a kouknul na stav LDS ale v nádce bylo prázdno (i jsem jí odrouboval abych s ní mohl zahýbat a slyet jestli v ní něco je) kam se poděla kdy je vude sucho by mě fakt zajímalo. Co mě napadlo je e to mnoství by se velo do koule kdyby praskla ale to by museli prasknout 2 do jedný se určitě 0,5l nevejde. A pak kdy se pístnice nehne e by nějak uvnitř praskla a LDS je v ní. Ale tohle je odhad co mě tak napadlo kam by se to mnoství mohlo vejít.
jruze: OK, tak to je cca postup kterej sem si myslel,ale radsi jsem se zeptal. No uvidím co se stane po výměně pístnice
mikra: Auto jsem dal úplně dolů a kouknul na stav LDS ale v nádce bylo prázdno (i jsem jí odrouboval abych s ní mohl zahýbat a slyet jestli v ní něco je) kam se poděla kdy je vude sucho by mě fakt zajímalo. Co mě napadlo je e to mnoství by se velo do koule kdyby praskla ale to by museli prasknout 2 do jedný se určitě 0,5l nevejde. A pak kdy se pístnice nehne e by nějak uvnitř praskla a LDS je v ní. Ale tohle je odhad co mě tak napadlo kam by se to mnoství mohlo vejít.
jruze: OK, tak to je cca postup kterej sem si myslel,ale radsi jsem se zeptal. No uvidím co se stane po výměně pístnice :)
|
|
29.12.2015 08:05 -
Re: Přední pístnice / C5 I/II
|
2901821
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Auto jsi spustil dolů, ale jedna strana ti dolů nela. Take hladina musela být ní. Proto jsi ji neviděl.
Určitě mnoství překontroluj, a bude mít odtlakováno v nejnií poloze. Pro jistotu.
Auto jsi spustil dolů, ale jedna strana ti dolů nela. Take hladina musela být ní. Proto jsi ji neviděl.
Určitě mnoství překontroluj, a bude mít odtlakováno v nejnií poloze. Pro jistotu. ;-)
|
|
29.12.2015 08:12 -
Re: Přední pístnice / C5 I/II
|
2901824
|
|
scratcher
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 130 |
|
|
Tak původně auto bylo v normální poloze (celý). ale pravá přední strana byla tvrdá tak sem dal auto dolů a nahoru a pravá u zůstala dole a nehne se (ostatní úplně v pohodě fungujou). A auto sem měl včera dole celý a nádrka prázdná, tak jsem dolil.
Tak původně auto bylo v normální poloze (celý). ale pravá přední strana byla tvrdá tak sem dal auto dolů a nahoru a pravá u zůstala dole a nehne se (ostatní úplně v pohodě fungujou). A auto sem měl včera dole celý a nádrka prázdná, tak jsem dolil.
|
|
29.12.2015 09:00 -
Re: Přední pístnice / C5 I/II
|
2901840
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Tak pardon. Nějak jsem si to pomotal a myslel jsem, e ti to zůstalo nahoře.
Kdyby byla prasklá membrána, tak by to sice bylo tvrdý, ale mělo by to jít zvednout i spustit dolů.
V kadým případě bych začal odtlakováním v nejnií poloze a kontrolou mnoství LDS v nádrce. Jen po dno sítka. A kdy to ani pak nebude zvedat, tak je problém v pístnici, nebo ve vedení k ní. Někde by se muselo něco ucpat na cestě od předního rozdělovače k pravýmu kolu. Kdyby to tam někde teklo, tak by se asi nezvedl celý předek. Levá a pravá strana je spojená a do čerpadla jde jen jedna trubka přední a jedna zadní. Kdy se pístnice zasekne, tak obvykle v horní poloze a to větinou povolí po krátký projíďce po hrbolech. e by se zasekla dole jsem jetě neslyel.
Tak pardon. Nějak jsem si to pomotal a myslel jsem, e ti to zůstalo nahoře.
Kdyby byla prasklá membrána, tak by to sice bylo tvrdý, ale mělo by to jít zvednout i spustit dolů.
V kadým případě bych začal odtlakováním v nejnií poloze a kontrolou mnoství LDS v nádrce. Jen po dno sítka. A kdy to ani pak nebude zvedat, tak je problém v pístnici, nebo ve vedení k ní. Někde by se muselo něco ucpat na cestě od předního rozdělovače k pravýmu kolu. Kdyby to tam někde teklo, tak by se asi nezvedl celý předek. Levá a pravá strana je spojená a do čerpadla jde jen jedna trubka přední a jedna zadní. Kdy se pístnice zasekne, tak obvykle v horní poloze a to větinou povolí po krátký projíďce po hrbolech. e by se zasekla dole jsem jetě neslyel. :nevim
|
|
29.12.2015 09:19 -
Re: Přední pístnice / C5 I/II
|
2901845
|
|
scratcher
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 130 |
|
|
No odtakuju a podívám se. U se mi to stalo cca před 2ma měsícema (zůstala seklá nahoře a po chvilce spadla a úplně dolů a nahoru se jí nechtělo,ale nakonec sem jí přemluvil aby se zvedla) a teď se to opakuje ale přemlouvání nějak nefunguje . Spí mě právě zaráí kam se ztratila ta LDS z nádrky vím e jí tam bylo akorát pod sítko ve spodní poloze a teď prázdno i ve spodní poloze (proto mě jedině napadlo e by se nějak protrhla pístnice uvnitř a LDS je v ní? jestli to není blbost). e by se ucpala trubička od rozdělovače k pístnici se mi nezdá ale i tak kouknu i na to.
No odtakuju a podívám se. U se mi to stalo cca před 2ma měsícema (zůstala seklá nahoře a po chvilce spadla a úplně dolů a nahoru se jí nechtělo,ale nakonec sem jí přemluvil aby se zvedla) a teď se to opakuje ale přemlouvání nějak nefunguje :(. Spí mě právě zaráí kam se ztratila ta LDS z nádrky vím e jí tam bylo akorát pod sítko ve spodní poloze a teď prázdno i ve spodní poloze (proto mě jedině napadlo e by se nějak protrhla pístnice uvnitř a LDS je v ní? jestli to není blbost). e by se ucpala trubička od rozdělovače k pístnici se mi nezdá ale i tak kouknu i na to.
|
|
29.12.2015 17:45 -
Re: Přední pístnice / C5 I/II
|
2901943
|
|
scratcher
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 130 |
|
|
No asi to opravdu odnesla pístnice kdy ostatní vypadá e funguje, zítra se k tomu snad dostanu abych jí vyndal a zkusil jinou co mám a pak se uvidí.
No asi to opravdu odnesla pístnice kdy ostatní vypadá e funguje, zítra se k tomu snad dostanu abych jí vyndal a zkusil jinou co mám a pak se uvidí.
|
|
30.12.2015 19:51 -
Re: Přední pístnice / C5 I/II
|
2902484
|
|
scratcher
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 130 |
|
|
Dnes odpoledne sem se k tomu dostal a vyndal starou pístnici z auta, nějaká LDS z ní vytekla (ten zbytek co je pod pístem), ale kdy se snaím ten píst vysunout tak jde jen cca 1,5cm a je cítit tlak a zajede zpátky. Take to vypadá e je LDS fakt nad pístem, i podle hmotnosti je poznat e je ta pístnice z auta těí take tam bude min 0,5 LDS. Ta co jsem do auta dal na zkouku jde vysunout celá bez nějakýho odporu, ale a zítra zkusím jestli je to opravdu OK.
Edit: Tak jsem to ráno projel a je to úplně v pohodě (dokonce se mi zdá e to teď i líp pruí,asi umírala postupně). No dřív jsem neveřil e by ta pístnice mohla umřít,ale stát se to můe a zrovna sem měl to těstí já
Díky vem za rady!
Dnes odpoledne sem se k tomu dostal a vyndal starou pístnici z auta, nějaká LDS z ní vytekla (ten zbytek co je pod pístem), ale kdy se snaím ten píst vysunout tak jde jen cca 1,5cm a je cítit tlak a zajede zpátky. Take to vypadá e je LDS fakt nad pístem, i podle hmotnosti je poznat e je ta pístnice z auta těí take tam bude min 0,5 LDS. Ta co jsem do auta dal na zkouku jde vysunout celá bez nějakýho odporu, ale a zítra zkusím jestli je to opravdu OK.
Edit: Tak jsem to ráno projel a je to úplně v pohodě (dokonce se mi zdá e to teď i líp pruí,asi umírala postupně). No dřív jsem neveřil e by ta pístnice mohla umřít,ale stát se to můe a zrovna sem měl to těstí já :)
Díky vem za rady!
|
|
09.06.2016 09:28 -
Re: Přední pístnice / C5 I/II
|
2960514
|
|
Pedro
|
Město: Ostrava , Auto: Citroën Xantia Break 2.0 HDi Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 127 |
|
|
Repas pístnic provádí Fa nagegat v polsku . Pole jim staré, oni je zrepasujou a polou zpět.
Repas pístnic provádí Fa nagegat v polsku . Pole jim staré, oni je zrepasujou a polou zpět.
|
|
30.03.2017 06:31 -
Re: Přední pístnice / C5 I/II
|
3054549
|
|
rat21
|
Město: Karlovy Vary , Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Zdravím vechny, koupili jsme C5 jako druhé auto do rodiny. Přiznávám, je to gauč na kolech. Pomalu zjiuji, co vechno má za výbavu a je jí hodně , ale postupně taky zjiuji, co vechno z toho nefunguje . Předelý majitel očividně jenom jezdil. Myslím, e se tady uvidíme často.
Ale k věci, mám zarezlou ručku (o tu teď nejde) a při zvedání vozu z nejvyí polohy se pravé kolo prakticky ihned zvedlo nad zem (viz prava.jpg), ale levé kolo zůstalo na zemi, a se obnaila pístnice (viz leva.jpg). Dále jsem raději nezvedal. Můu to zvednout úplně bez toho, abych něco zničil? Budu potřebovat přezout. Dá se to případně nějak opravit?
Díky vem za rady
Zdravím vechny, koupili jsme C5 jako druhé auto do rodiny. Přiznávám, je to gauč na kolech. Pomalu zjiuji, co vechno má za výbavu a je jí hodně :-), ale postupně taky zjiuji, co vechno z toho nefunguje :-(. Předelý majitel očividně jenom jezdil. Myslím, e se tady uvidíme často.
Ale k věci, mám zarezlou ručku (o tu teď nejde) a při zvedání vozu z nejvyí polohy se pravé kolo prakticky ihned zvedlo nad zem (viz prava.jpg), ale levé kolo zůstalo na zemi, a se obnaila pístnice (viz leva.jpg). Dále jsem raději nezvedal. Můu to zvednout úplně bez toho, abych něco zničil? Budu potřebovat přezout. Dá se to případně nějak opravit?
Díky vem za rady
Přílohy: prava.jpg ( 2824301b ) - Pravá strana leva.jpg ( 2815815b ) - Levá strana |
|
30.03.2017 08:57 -
Re: Přední pístnice / C5 I/II
|
3054584
|
|
jruze
|
|
|
Ty pístnice s tímto problémem se tu u myslím řeily - ta pástnice má v sobě nějaký doraz (aby se tolik nevysouvala ) myslím e by to za běného provozu nemělo ničemu vadit,ale několik se jich kvůli tomu měnilo.Jsou stejné C5I i II a je pravá - levá (seene na vrakáči za pár korun)
Ty pístnice s tímto problémem se tu u myslím řeily - ta pástnice má v sobě nějaký doraz (aby se tolik nevysouvala ) myslím e by to za běného provozu nemělo ničemu vadit,ale několik se jich kvůli tomu měnilo.Jsou stejné C5I i II a je pravá - levá (seene na vrakáči za pár korun)
|
|
11.09.2017 22:40 -
Re: Přední pístnice / C5 I/II
|
3094556
|
|
first
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 43 |
|
|
Zdravím Pánové.
Tak já mám problém, e mi po výměně řzení na C5 II r.v. 2005 stvrdl předek. Nevím čím to je, ale po 2 dnech co bylo auto zvednuté v maximální poloze a kola v luftu,ne jsem vyměnil řízení tak po tom jsem to spustil spět na kola a projel tak mi předek u tolik nepruí a odskakuje. Několikrát jsem to spustil a zase zvedl do maxima pro odvzdunění, taky ádné zlepení.
Výka je seřízená a v pořádku. Při stání na místě auto v předu propruím krásně, ale za jízdy mi připadne jako kdyby se nějak přizvedlo a bylo tvrdí, nebo nevím. Nemáte někdo s tím nějakou zkuenost?? Děkuji předem za jakýkoli nápad.
Zdravím Pánové.
Tak já mám problém, e mi po výměně řzení na C5 II r.v. 2005 stvrdl předek. Nevím čím to je, ale po 2 dnech co bylo auto zvednuté v maximální poloze a kola v luftu,ne jsem vyměnil řízení tak po tom jsem to spustil spět na kola a projel tak mi předek u tolik nepruí a odskakuje. Několikrát jsem to spustil a zase zvedl do maxima pro odvzdunění, taky ádné zlepení.
Výka je seřízená a v pořádku. Při stání na místě auto v předu propruím krásně, ale za jízdy mi připadne jako kdyby se nějak přizvedlo a bylo tvrdí, nebo nevím. Nemáte někdo s tím nějakou zkuenost?? Děkuji předem za jakýkoli nápad.
|
|
12.09.2017 12:36 -
Re: Přední pístnice / C5 I/II
|
3094635
|
|
jumep
|
|
|
ja predpokladam ze skor mas nieco s geometriou / capmi a podobne
ja predpokladam ze skor mas nieco s geometriou / capmi a podobne
|
|
14.09.2017 13:24 -
Re: Přední pístnice / C5 I/II
|
3094977
|
|
first
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 43 |
|
|
Tlačítko sport nemám a tu geometrii jsem dělal a je ve Ok. Nejspí by to s řízením nic společnýho mít nemělo, ale právě e po té opravě, kdy bylo auto v maximální poloze natlakované 2 dny tak to je za jízdy o hodně tuí. Zkoueli jsme s kamarádem dát nové koule,nebo spí starí, ale odzkouené a bylo to to samé. Na místě to jde celkem propruit dobře, ale za jízdy mám pocit jako kdyby se to nějak přizvedlo a jelo to ví ne je to seřízený a tím to bylo tuí. Prostě nevím u si rady a nové koule kupovat, aby to bylo to samé se mi nechce..
Tlačítko sport nemám a tu geometrii jsem dělal a je ve Ok. Nejspí by to s řízením nic společnýho mít nemělo, ale právě e po té opravě, kdy bylo auto v maximální poloze natlakované 2 dny tak to je za jízdy o hodně tuí. Zkoueli jsme s kamarádem dát nové koule,nebo spí starí, ale odzkouené a bylo to to samé. Na místě to jde celkem propruit dobře, ale za jízdy mám pocit jako kdyby se to nějak přizvedlo a jelo to ví ne je to seřízený a tím to bylo tuí. Prostě nevím u si rady a nové koule kupovat, aby to bylo to samé se mi nechce..:-((((
|
|
| |
|
|