| | |
29.07.2012 09:52 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2495789
|
|
jarda 68
|
|
|
Ahoj.Tak teď jsem byl na diagnostice u kámoe který dělá citroeny a s tímto e se jetě nesetkal. Tak v elektrice nic není ve funguje jak má,navíc nikde neuniká lds ve vzadu suché trvá to tak 3 týdny a kapaliny se neztratí z nádrky ani kapka co kdyby bylo patné těsnění v pístnici tak by musel být úbytek v nádrce kdyby la i do nápravnice nevíte někdo čím to můe být jediné co mě napadá ventil v bhi nevíte někdo dá se měnit nebo celé bhi dík za odpověď
Ahoj.Tak teď jsem byl na diagnostice u kámoe který dělá citroeny a s tímto e se jetě nesetkal. Tak v elektrice nic není ve funguje jak má,navíc nikde neuniká lds ve vzadu suché trvá to tak 3 týdny a kapaliny se neztratí z nádrky ani kapka co kdyby bylo patné těsnění v pístnici tak by musel být úbytek v nádrce kdyby la i do nápravnice nevíte někdo čím to můe být jediné co mě napadá ventil v bhi nevíte někdo dá se měnit nebo celé bhi dík za odpověď
|
|
29.07.2012 10:11 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2495794
|
|
Mamlas
|
|
|
Jenze kdyz netesni pistnice, tak to jde zpetnym vedenim zpet do nadrzky. Z manzety jsou vyvedeny dve trubicky - jedna je na odvetrani manzety do napravnice a druha prave je zpetne vedeni do nadrzky pro LDS, ktera projde skrz tesneni pistnice. Jen v pripade, ze mas spatnou manzetu by ti ta LDS sla do manzety a pak do napravnice pres tu trubicku. Kontrolou mnozstvi LDS, ktere jde pres to zpetny vedeni ti muze napovedet, jestli mas problem v pistnici (pripadne v jake) nebo v bhi.
Jenze kdyz netesni pistnice, tak to jde zpetnym vedenim zpet do nadrzky. Z manzety jsou vyvedeny dve trubicky - jedna je na odvetrani manzety do napravnice a druha prave je zpetne vedeni do nadrzky pro LDS, ktera projde skrz tesneni pistnice. Jen v pripade, ze mas spatnou manzetu by ti ta LDS sla do manzety a pak do napravnice pres tu trubicku. Kontrolou mnozstvi LDS, ktere jde pres to zpetny vedeni ti muze napovedet, jestli mas problem v pistnici (pripadne v jake) nebo v bhi.
|
|
25.04.2014 11:15 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2690079
|
|
vlkr
|
Město: Dub nad Moravou, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 204 |
|
|
Dobrý den,
tak to vypadá, e se přidávám do klubu netěsnících. Tento měsíc jsem přestal dojídět za prací,
no dolo ke zjitění, e mi auto pomalu sedá na zadek. Kdy jsem jezdil kadý den, nebylo to poznat.
Ani po víkendu auto nebylo sedlé. Ne si to čapne dolů trvá mu to tak 4-5 dní, první 2-3 dny to není skoro vůbec poznat. Taky se mi nezdá e by to lo a úplně nadoraz dolů. Polohy dá bez problémů od nejnií po nejvyí, během jízdy taky nic, čerpadlo dorovnává jen případnou zátě. Pohledem do spodku je to bez úniku LDS. Viz foto - pozn. druhá pístnice je taky suchá, dovolilo mi to vloit jen 5 obrázků.
Ptal jsem se CarCiton Olomouc, se vím vudy přetěsnění (materiál+práce) v případě e tam nebude něco nečekaného cca 2000,-Kč. Je to moc nebo ne? Bydlím na sídliti, gará nemám tak musím k někomu do servisu.
Zdraví
vlkr
Dobrý den,
tak to vypadá, e se přidávám do klubu netěsnících. Tento měsíc jsem přestal dojídět za prací,
no dolo ke zjitění, e mi auto pomalu sedá na zadek. Kdy jsem jezdil kadý den, nebylo to poznat.
Ani po víkendu auto nebylo sedlé. Ne si to čapne dolů trvá mu to tak 4-5 dní, první 2-3 dny to není skoro vůbec poznat. Taky se mi nezdá e by to lo a úplně nadoraz dolů. Polohy dá bez problémů od nejnií po nejvyí, během jízdy taky nic, čerpadlo dorovnává jen případnou zátě. Pohledem do spodku je to bez úniku LDS. Viz foto - pozn. druhá pístnice je taky suchá, dovolilo mi to vloit jen 5 obrázků.
Ptal jsem se CarCiton Olomouc, se vím vudy přetěsnění (materiál+práce) v případě e tam nebude něco nečekaného cca 2000,-Kč. Je to moc nebo ne? Bydlím na sídliti, gará nemám tak musím k někomu do servisu.
Zdraví
vlkr
Přílohy: Normal 01.JPG ( 1517222b ) - Normal detail.JPG ( 1488637b ) - Sedl 01.JPG ( 1491669b ) - Sedl detail.JPG ( 1479443b ) - DSCF7632.JPG ( 1497864b ) - |
|
25.04.2014 17:12 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2690191
|
|
jruze
|
|
|
vlkr napsal(a): Dobrý den,
tak to vypadá, e se přidávám do klubu netěsnících. Tento měsíc jsem přestal dojídět za prací,
no dolo ke zjitění, e mi auto pomalu sedá na zadek. Kdy jsem jezdil kadý den, nebylo to poznat.
Ani po víkendu auto nebylo sedlé. Ne si to čapne dolů trvá mu to tak 4-5 dní, první 2-3 dny to není skoro vůbec poznat. Taky se mi nezdá e by to lo a úplně nadoraz dolů. Polohy dá bez problémů od nejnií po nejvyí, během jízdy taky nic, čerpadlo dorovnává jen případnou zátě. Pohledem do spodku je to bez úniku LDS. Viz foto - pozn. druhá pístnice je taky suchá, dovolilo mi to vloit jen 5 obrázků.
Ptal jsem se CarCiton Olomouc, se vím vudy přetěsnění (materiál+práce) v případě e tam nebude něco nečekaného cca 2000,-Kč. Je to moc nebo ne? Bydlím na sídliti, gará nemám tak musím k někomu do servisu.
Zdraví
vlkr
No můe pro začátek prostříkávat ty závlačky a začal bych kotoučema - ty vypadaj eredně.
No můe pro začátek prostříkávat ty závlačky a začal bych kotoučema - ty vypadaj eredně.;-)
|
|
25.04.2014 20:14 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2690272
|
|
vlkr
|
Město: Dub nad Moravou, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 204 |
|
|
Jo jo, brzdy mám taky v plánu, za ten měsíc co nejezdím pěkně v tomhle počasí orezly.
Ta cena za to přetěsnění je koer nebo se mám poohlédnout jinde?
vlkr
Jo jo, brzdy mám taky v plánu, za ten měsíc co nejezdím pěkně v tomhle počasí orezly.
Ta cena za to přetěsnění je koer nebo se mám poohlédnout jinde?
vlkr
|
|
26.04.2014 11:50 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2690411
|
|
vlkr
|
Město: Dub nad Moravou, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 204 |
|
|
Ano, mělo by to být i s manetami.
Ano, mělo by to být i s manetami.
|
|
14.10.2014 16:00 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2741690
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Ahojte, tak mi to taky nedávno klesalo, e za 2 hod jsem měl auto na pneumatikách. Tak jsem to hodil opravit, manety prý byly ok, tak týpek vyměnil těsnění apod. Taky mi ocheckoval LDSku, mám flek nad pravým předním kolem. Tam prý prosakovala hadička, ale nemám to řeit, dokud je to ok (kapaliny bylo dost), e to je pak za 7 litrů hadička. Tak to neřeím, vypadá to zatím od dubna bez průsaku.
Ale co mi troku přijde divné, tak dřív mi auto normálně troku sedlo dolů, jak jsem vysedl a zamknul. Případně jsem doel, nastartoval a auto se krapet protáhlo nahoru a srovnalo. Teď mi to přijde, e je jak přibité v jedné pozici a nejde ani tam, ani onam. Prostě pořád v pozici, jak na fotce. Ale manuální změna pozic normál funguje, dolů, nahoru.
Je to ok, e to teď mám takové "nevypoutěcí"? Auto jinak v pohodě péruje, vechno.
Ahojte, tak mi to taky nedávno klesalo, e za 2 hod jsem měl auto na pneumatikách. Tak jsem to hodil opravit, manety prý byly ok, tak týpek vyměnil těsnění apod. Taky mi ocheckoval LDSku, mám flek nad pravým předním kolem. Tam prý prosakovala hadička, ale nemám to řeit, dokud je to ok (kapaliny bylo dost), e to je pak za 7 litrů hadička. Tak to neřeím, vypadá to zatím od dubna bez průsaku.
Ale co mi troku přijde divné, tak dřív mi auto normálně troku sedlo dolů, jak jsem vysedl a zamknul. Případně jsem doel, nastartoval a auto se krapet protáhlo nahoru a srovnalo. Teď mi to přijde, e je jak přibité v jedné pozici a nejde ani tam, ani onam. Prostě pořád v pozici, jak na fotce. Ale manuální změna pozic normál funguje, dolů, nahoru.
Je to ok, e to teď mám takové "nevypoutěcí"? :-) Auto jinak v pohodě péruje, vechno.
Přílohy: IMG_20141014_085629.jpg ( 2742033b ) - |
|
20.10.2014 17:37 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2743644
|
|
maha007
|
Město: Slatiňany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 24 |
|
|
nedělal jste někdo přetěsnění na C5 III zadní tlumiče nikde nic nesákne ale za dvě hodky je zadek na zemi
případně nějakého ikulu z okolí Pardubic který to mi to je schopen opravyt
za radu děkuji
nedělal jste někdo přetěsnění na C5 III zadní tlumiče nikde nic nesákne ale za dvě hodky je zadek na zemi
případně nějakého ikulu z okolí Pardubic který to mi to je schopen opravyt
za radu děkuji
|
|
20.10.2014 18:45 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2743661
|
|
maha007
|
Město: Slatiňany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 24 |
|
|
take starý jdou rozebrat a nový u ne ? je pravý a levý tlumič nebo jsou oba stejný ?
take starý jdou rozebrat a nový u ne ? je pravý a levý tlumič nebo jsou oba stejný ?
|
|
20.10.2014 19:06 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2743667
|
|
jumep
|
|
|
zadok pri X7 klesa kvoli zlemu regulatoru!
diel 5277 N7
zadok pri X7 klesa kvoli zlemu regulatoru!
diel 5277 N7
|
|
20.10.2014 20:54 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2743724
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Nielen na C5 x7, rieil som to aj na C5 I. 2003, po odomknutí auta po dlhej dobe zadok zletel dole, chvílu mu trvalo sa dosta hore, počas cesty raz evraj zostal dole 30km (slečna tvrdila e z toho skoro dostala krámy ) Vadný bol zadný regulátor. Na diag nič. Vtedy som kupoval regulator aj s gulou od jumepa
Nielen na C5 x7, rieil som to aj na C5 I. 2003, po odomknutí auta po dlhej dobe zadok zletel dole, chvílu mu trvalo sa dosta hore, počas cesty raz evraj zostal dole 30km (slečna tvrdila e z toho skoro dostala krámy :-d ) Vadný bol zadný regulátor. Na diag nič. Vtedy som kupoval regulator aj s gulou od jumepa
|
|
20.10.2014 20:56 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2743727
|
|
jumep
|
|
|
na C5 1 ale ten regulator prave robi to ze cerpadlo tlaci do skratu a auto sa nedviha ... to uz som tiez par krat riesil, ale pri X7 pokial viem len sadne na zem a inac to vsetko chodi normalne
na C5 1 ale ten regulator prave robi to ze cerpadlo tlaci do skratu a auto sa nedviha ... to uz som tiez par krat riesil, ale pri X7 pokial viem len sadne na zem a inac to vsetko chodi normalne
|
|
21.10.2014 21:57 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2744049
|
|
ricardo
|
Město: elezný Brod, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v Leader | Počet příspěvků: 50 |
|
|
Moje zkuenost s klesáním zadní části vozu byla taková, e mě auto nejdříve občas ztuhlo a po několika dnech mě klesnul zadek. Vyměnil jsem přední regulátor výky byl, ale jenom zoxidovaný ptotoe se tam přes konektor dostávala voda. Oprava celkem cca 1.500,- Kč.
Moje zkuenost s klesáním zadní části vozu byla taková, e mě auto nejdříve občas ztuhlo a po několika dnech mě klesnul zadek. Vyměnil jsem přední regulátor výky byl, ale jenom zoxidovaný ptotoe se tam přes konektor dostávala voda. Oprava celkem cca 1.500,- Kč.
|
|
21.11.2014 11:46 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2755076
|
|
JirkaŘ
|
|
|
Častou příčinou padání zadní části vozu je protrení ochranného měchu (pozice č. 3 ve vyobrazení). Objednávací číslo dílu je 5272 64. Přes pokozený měch se dostávají pak nečistoty k pístu a můe kromě orezivění pístnice hrozit i pokození manet. U mého vozu jsem těsnění pístnic řeil pár let zpátky a teď (před technickou kontrolou) jsem přiel i na rozervaný měch. Natěstí jen na jedné straně, práce na hodinu. Stačilo odtlakovat systém zde u popsaným způsobem a po vyndání závlačky a stahovací spony la maneta pryč. Po namontování nového měchu jsem jetě před nasazení přepadových hadiček stříknul dovnitř měchu jednu stříkačku LDS, aby prostor uvnitř zůstal mastný... je to správně ?
Častou příčinou padání zadní části vozu je protrení ochranného měchu (pozice č. 3 ve vyobrazení). Objednávací číslo dílu je 5272 64. Přes pokozený měch se dostávají pak nečistoty k pístu a můe kromě orezivění pístnice hrozit i pokození manet. U mého vozu jsem těsnění pístnic řeil pár let zpátky a teď (před technickou kontrolou) jsem přiel i na rozervaný měch. Natěstí jen na jedné straně, práce na hodinu. Stačilo odtlakovat systém zde u popsaným způsobem a po vyndání závlačky a stahovací spony la maneta pryč. Po namontování nového měchu jsem jetě před nasazení přepadových hadiček stříknul dovnitř měchu jednu stříkačku LDS, aby prostor uvnitř zůstal mastný... je to správně ?
Přílohy: zadní tlumiče.jpg ( 44535b ) - měch, pozice č. 3 20141121_103523.jpg ( 874384b ) - měch s tyčkou a sponou 20141121_103547.jpg ( 1030278b ) - usazení měchu v přední části tyčky 20141121_104917.jpg ( 1114857b ) - hotovom ve namontováno |
|
21.11.2014 12:18 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2755104
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Postup je správný, jen slovíčka v popisu jsou trochu zmatený. Měch = maneta. Take při protrení "manety" můe kromě orezivění pístnice hrozit i pokození "těsnících krouků".
A teprve po pokození těsnění začne unikat LDS a auto padá.
Jinak OK.
Postup je správný, jen slovíčka v popisu jsou trochu zmatený. Měch = maneta. Take při protrení "manety" můe kromě orezivění pístnice hrozit i pokození "těsnících krouků". :-d
A teprve po pokození těsnění začne unikat LDS a auto padá.
Jinak OK.
|
|
| |
|
|