| | |
13.06.2011 16:17 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2396811
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Akú to ma súvislos so stieračmi?
Akú to ma súvislos so stieračmi?
|
|
13.06.2011 18:36 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2396857
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Kde je jezdec co jezdí po tiáku, ta světlá růice? Vypadá to jako BCD přepínac. To jezdí po těch prokovených dírách?
Kde je jezdec co jezdí po tiáku, ta světlá růice? Vypadá to jako BCD přepínac. To jezdí po těch prokovených dírách?
|
|
13.06.2011 18:42 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2396859
|
|
jumep
|
|
|
pokial je rec o vyskaci tak stoji
5273 J4 - 42,74 EUR, co je hodne menej ako 3000, tak upresni o com je rec
pokial je rec o vyskaci tak stoji
5273 J4 - 42,74 EUR, co je hodne menej ako 3000, tak upresni o com je rec
|
|
13.06.2011 19:31 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2396862
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Tam nieje iadny jazdec, mal by to by bezkontaktný snímač.
Tam nieje iadny jazdec, mal by to by bezkontaktný snímač.
|
|
13.06.2011 20:07 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2396875
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
OK, to beru, ale je-li to bezkontaktní snímač, tak na jakém pricipu?
OK, to beru, ale je-li to bezkontaktní snímač, tak na jakém pricipu?
|
|
13.06.2011 20:15 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2396876
|
|
Petr--c5
|
Město: Sudice, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Chtěl jsem výkový korektor a on řek a mu polu VIN e je na kadý typ nějaký jiný a e stojí 3000. Tady na foru jste se taky bavily kolem 1000. tak nevím. Nemáte nějaký kontakt nebo web na ten levnějí? Nikde jsem to nenael. dík moc
Chtěl jsem výkový korektor a on řek a mu polu VIN e je na kadý typ nějaký jiný a e stojí 3000. Tady na foru jste se taky bavily kolem 1000. tak nevím. Nemáte nějaký kontakt nebo web na ten levnějí? Nikde jsem to nenael. dík moc
|
|
13.06.2011 20:16 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2396877
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Tak nad tým som u rozmýžal aj ja ked som to videl prvý krát rozobraté. Ale neviem na 100%. To by mohol vedie dáky pecialista na takéto súčiastky.
Tak nad tým som u rozmýžal aj ja ked som to videl prvý krát rozobraté. Ale neviem na 100%. To by mohol vedie dáky pecialista na takéto súčiastky.
|
|
13.06.2011 20:23 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2396881
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Kdy si vezmu, kolik pohybů udělá, taky bych myslel e tan není ádný kontakt. Třeba to někdo objasní. Díky.
Kdy si vezmu, kolik pohybů udělá, taky bych myslel e tan není ádný kontakt. Třeba to někdo objasní. Díky.
|
|
13.06.2011 20:42 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2396886
|
|
Petr--c5
|
Město: Sudice, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Zkusím to přímo v citroeně. díky moc
Zkusím to přímo v citroeně. díky moc
|
|
14.06.2011 13:11 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2396973
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Tuto to pekne pofotil PATaMAT: .link.
Tuto to pekne pofotil PATaMAT: http://www.citroeny.cz/forum1/viewtopic.php?f=90&t=1362
|
|
19.07.2011 21:13 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2402218
|
|
Hanz 397
|
|
|
Tak jsem se dnes konečně dostal k tomu,abych objednal a namontoval dorazy zd.ramen. Nejsou v orig pytlících,ale dělá je firma SASIC,která je dělá třeba pro BMW do výroby. Jen mi přijde divný,e kdy to auto stojí v normální poloze,tak mezi ramenem a dorazem zbývá cca 15mm(je to správně? Zdá se mi to málo). Jen cenu jetě nevím-neměli jsme jistotu,jestli tam půjdou,tak jsem je jetě neplatil. Take tu tady dopíu pozděj. Ale moc přes 200 za kus by to být nemělo.
Tak jsem se dnes konečně dostal k tomu,abych objednal a namontoval dorazy zd.ramen. Nejsou v orig pytlících,ale dělá je firma SASIC,která je dělá třeba pro BMW do výroby. Jen mi přijde divný,e kdy to auto stojí v normální poloze,tak mezi ramenem a dorazem zbývá cca 15mm(je to správně? Zdá se mi to málo). Jen cenu jetě nevím-neměli jsme jistotu,jestli tam půjdou,tak jsem je jetě neplatil. Take tu tady dopíu pozděj. Ale moc přes 200 za kus by to být nemělo.
|
|
19.07.2011 22:33 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2402244
|
|
Dutch
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 480 |
|
|
je normální, e kdyz chcípnu motor, tak zadek klesne cca po 5-10 sekundach, nebo by mel zustat porad v provozni poloze ? Tesneni zadnich pistnic by melo bejt vymeneny....
je normální, e kdyz chcípnu motor, tak zadek klesne cca po 5-10 sekundach, nebo by mel zustat porad v provozni poloze ? Tesneni zadnich pistnic by melo bejt vymeneny....
|
|
20.07.2011 08:48 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2402299
|
|
duff74
|
Město: Holeov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Pokud jsem to správně pochopil tak to má dobře. Po vypnutí zapalování mi auto taky klesne (obě strany), ale ne do té nejspodnějí polohy a po odemčení a otevření dveří zase vystoupá do provozní polohy.
Pokud jsem to správně pochopil tak to má dobře. Po vypnutí zapalování mi auto taky klesne (obě strany), ale ne do té nejspodnějí polohy a po odemčení a otevření dveří zase vystoupá do provozní polohy.
|
|
20.07.2011 09:34 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2402312
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Dutch má H3 a duff74 má H3+. Nevím, jestli se oba systémy chovají stejně, ale moje H3+ pracuje takto. Zastavím a vypnu klíček - nic se neděje, vystoupím - nic se neděje, zavřu dveře - auto klesne. Opačně: Odemknu auto po několika denním stání - auto se přizvedne, nastoupím - opět se srovná, přistoupí nějaký spolujezdec, do zadu nebo do předu - zase se vyrovná, nastartuju a u můu jet, protoe auto je vyrovnané. Říká se tomu adaptabilní podvozek. To znamená, e auto se adaptuje na různý zátěe. Kdykoliv někdo nastoupí, nebo vystoupí, nebo se něco naloí do kufru, auto pořád vyrovnává výku a rovinu. Stejně se adaptuje na nerovnou cestu přizdvihnutím, na překročení rychlosti 110km/h klesnutím a pod.
Dutch má H3 a duff74 má H3+. Nevím, jestli se oba systémy chovají stejně, ale moje H3+ pracuje takto. Zastavím a vypnu klíček - nic se neděje, vystoupím - nic se neděje, zavřu dveře - auto klesne. Opačně: Odemknu auto po několika denním stání - auto se přizvedne, nastoupím - opět se srovná, přistoupí nějaký spolujezdec, do zadu nebo do předu - zase se vyrovná, nastartuju a u můu jet, protoe auto je vyrovnané. Říká se tomu adaptabilní podvozek. To znamená, e auto se adaptuje na různý zátěe. Kdykoliv někdo nastoupí, nebo vystoupí, nebo se něco naloí do kufru, auto pořád vyrovnává výku a rovinu. Stejně se adaptuje na nerovnou cestu přizdvihnutím, na překročení rychlosti 110km/h klesnutím a pod.
|
|
| |
|
|