| | |
29.11.2010 17:14 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2364735
|
|
jruze
|
|
|
Donutil jsi mně jít do díny to nafotit.Píst v pístnici je o tři mm delí ne pístnice.To e vypadá ten konec jako neletěný je tím e zhruba dva cm pístu je za těněním - tlak těsní ten bílý(teflonoví).Ten černý Okrouek těsní jen kapalinu,která jde do přepadu,která odtejká tou drákou uprostřed(je provrtaná) - tento otvor ústí do manety v místě co je napojen přepad.(maneta je staena dvojitou drátěnou sponou před a za přepadem.(nafocená pístnice je z CX ale jsou funkčně stejné)
Donutil jsi mně jít do díny to nafotit.Píst v pístnici je o tři mm delí ne pístnice.To e vypadá ten konec jako neletěný je tím e zhruba dva cm pístu je za těněním - tlak těsní ten bílý(teflonoví).Ten černý Okrouek těsní jen kapalinu,která jde do přepadu,která odtejká tou drákou uprostřed(je provrtaná) - tento otvor ústí do manety v místě co je napojen přepad.(maneta je staena dvojitou drátěnou sponou před a za přepadem.(nafocená pístnice je z CX ale jsou funkčně stejné)
Přílohy: 291120101568.jpg ( 1044156b ) - 291120101570.jpg ( 490989b ) - 300920101540.jpg ( 1051230b ) - 300920101547.jpg ( 1029050b ) - |
|
29.11.2010 23:47 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2364863
|
|
standacer
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 100 |
|
|
OK, zní to logicky. Neahal jsem na to, take to černý co jsem viděl, mohl být klidně usazenej bordel.
OK, zní to logicky. Neahal jsem na to, take to černý co jsem viděl, mohl být klidně usazenej bordel.
|
|
21.01.2011 11:30 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2370480
|
|
JirkaŘ
|
|
|
Pro informaci přikládám fotku těsniv na pístnice zadní nápravy. Objednány byly kadé v počtu 2 kusů (na kadou stranu) v Peugeot (Citroën) Tichý Havířov.
obj.č. 527228 tórické těsnění za 2 kusy 39,50 kč
obj.č. 527232 těsnění za 2 kusy 73,50 kč
obj.č. 527230 těsnění za 2 kusy 133,50 kč
Pro informaci přikládám fotku těsniv na pístnice zadní nápravy. Objednány byly kadé v počtu 2 kusů (na kadou stranu) v Peugeot (Citroën) Tichý Havířov.
obj.č. 527228 tórické těsnění za 2 kusy 39,50 kč
obj.č. 527232 těsnění za 2 kusy 73,50 kč
obj.č. 527230 těsnění za 2 kusy 133,50 kč
Přílohy: DSCN1800.JPG ( 717146b ) - |
|
21.01.2011 12:30 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2370500
|
|
jruze
|
|
|
No jsou to lumpové- na starých pístnicích(CX,nejsem si jistý jestli i XM) byla 1. teflonová a ty pístnice drely půl miliónu Km a teď ?
No jsou to lumpové- na starých pístnicích(CX,nejsem si jistý jestli i XM) byla 1. teflonová a ty pístnice drely půl miliónu Km a teď ?
|
|
21.01.2011 13:55 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2370531
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Dáváte při výměně těsnění i nové těsnění pod kouli a přívodní trubku? Nebo se můou nechat původní?
Dáváte při výměně těsnění i nové těsnění pod kouli a přívodní trubku? Nebo se můou nechat původní?
|
|
21.01.2011 16:59 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2370568
|
|
jruze
|
|
|
Není to nutnost-podle stavu.
Není to nutnost-podle stavu.
|
|
07.02.2011 06:57 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2372350
|
|
JirkaŘ
|
|
|
Tak mám po výměně těsnění pístnic zadní nápravy. Díky za kontakt od bubakkaja jsem byl v servise ve Frýdku-Místku kde za nějaké 2 hodiny práce nebylo co řeit... hotovo a drí výka vozu .
Auto bylo na hydraulickém heveru, zadek zvedlý do výky, odtlakováno (se zadní nápravou lo volně hýbat nahoru dolů) a po demontái závlačky a spony drící gumovou manetu (harmonika s hadičkama) el píst vytáhnou ven. Vnitřek válců (ten je z hliníku, zůstal na svém místě bez demontáe) byl krásně čistý, písty beze stop koroze, jen v místě nejčastějího pohybu přes manety a pak na jednom pístu v zadní části byly stopy po pohybu (ne rýhy), tak se zaletily oba. V jednom silonu byla zřetelná malá dráka, tudy nejspíe tlak oleje postupně odcházel pryč...
Take hotovo ! Cena za materiál + práci do 2000 kč.
Tak mám po výměně těsnění pístnic zadní nápravy. Díky za kontakt od bubakkaja jsem byl v servise ve Frýdku-Místku kde za nějaké 2 hodiny práce nebylo co řeit... hotovo a drí výka vozu :-)))):-)).
Auto bylo na hydraulickém heveru, zadek zvedlý do výky, odtlakováno (se zadní nápravou lo volně hýbat nahoru dolů) a po demontái závlačky a spony drící gumovou manetu (harmonika s hadičkama) el píst vytáhnou ven. Vnitřek válců (ten je z hliníku, zůstal na svém místě bez demontáe) byl krásně čistý, písty beze stop koroze, jen v místě nejčastějího pohybu přes manety a pak na jednom pístu v zadní části byly stopy po pohybu (ne rýhy), tak se zaletily oba. V jednom silonu byla zřetelná malá dráka, tudy nejspíe tlak oleje postupně odcházel pryč...
Take hotovo ! Cena za materiál + práci do 2000 kč. :palec
|
|
10.03.2011 08:32 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2376893
|
|
henry1
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 36 |
|
|
Pls, neviete o niekom v okoli BA? prip. +- 100km kde by mi ten nestastny klesajuci zadok opravili? Ja si netrufam na to.
Pls, neviete o niekom v okoli BA? prip. +- 100km kde by mi ten nestastny klesajuci zadok opravili? Ja si netrufam na to.
|
|
10.03.2011 08:36 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2376894
|
|
JirkaŘ
|
|
|
Co třeba Peter ? ( JUMEP ) Je to v Pieanoch.
Co třeba Peter ? ( JUMEP ) Je to v Pieanoch.
|
|
09.04.2011 13:39 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2383137
|
|
Beatldus
|
Město: Ostrov , Auto: | Počet příspěvků: 76 |
|
|
Chlapy,chci měnit náplň LDS a při té příleitosti vyměnit zadní pravou pístnici,protoe prosakuje.Tlak sice drí,auto na zadek nepadá,ale kdy u se to bude vypoutět tak a se to uděla při jednom.Nevíte někdo jen tak orientačně cenu celé té pístnice,abych v Citroenu nedostal infarkt..Byl bych radi kdyby to lo vyřeit jen přetěsněním ale to se dozvím a se ta pístnice rozebere.
Chlapy,chci měnit náplň LDS a při té příleitosti vyměnit zadní pravou pístnici,protoe prosakuje.Tlak sice drí,auto na zadek nepadá,ale kdy u se to bude vypoutět tak a se to uděla při jednom.Nevíte někdo jen tak orientačně cenu celé té pístnice,abych v Citroenu nedostal infarkt.:nevim.Byl bych radi kdyby to lo vyřeit jen přetěsněním :-))))ale to se dozvím a se ta pístnice rozebere.
|
|
09.04.2011 21:16 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2383218
|
|
jumep
|
|
|
ak ti presakuje a neklesa, tak to len preteka manzeta na piestnici ... vymen manzety (bezna, velmi bezna vec) a neries blbosti
ak by ti klesal zadok tak na 90% staci pretesnit piestnice
ak ti presakuje a neklesa, tak to len preteka manzeta na piestnici ... vymen manzety (bezna, velmi bezna vec) a neries blbosti
ak by ti klesal zadok tak na 90% staci pretesnit piestnice
|
|
10.04.2011 21:52 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2383471
|
|
Beatldus
|
Město: Ostrov , Auto: | Počet příspěvků: 76 |
|
|
Jumep,manety mám nové , vyměněné v Holetíně a prosakuje stejně.Přetěsnit pístnice
Jumep,manety mám nové , vyměněné v Holetíně a prosakuje stejně.Přetěsnit pístnice:palec
|
|
10.04.2011 22:09 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2383474
|
|
jumep
|
|
|
presakovat to moze len cez manzetu
odfot to
edit: len aby bolo jasne co je stale problem, ono to eviduju aj v citroene
presakovat to moze len cez manzetu
odfot to
edit: len aby bolo jasne co je stale problem, ono to eviduju aj v citroene
Přílohy: Únik kapaliny řízení a pérování (LDS) z válce pérování vzadu.pdf ( 124842b ) - |
|
11.04.2011 09:16 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2383521
|
|
jruze
|
|
|
Starej dobrej systém (CX,BX,XM) na těchto autech problém nebýval - vracejí se k osvědčenému, jetě by mněli začít dělat původní těsnění a nevimnem se pístnic 10.-15.let
Starej dobrej systém (CX,BX,XM) na těchto autech problém nebýval - vracejí se k osvědčenému, jetě by mněli začít dělat původní těsnění a nevimnem se pístnic 10.-15.let;-)
|
|
03.05.2011 14:05 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2388313
|
|
Jozef
|
Město: amorín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Celé minulé leto mi zadok auta zacca 4-5 hodín sadal, keď prila zima prestalo to, teraz u bolo párkrát teplo ale sadanie zadku auta nie je,ale sa mi zdá akoby pérovanie bolo tvrdie, len keď sedím v aute sám (keď sa vezieme 4-5 je to OK. V čom múe by chyba, mám riei to bývalé sadanie alebo nie.
Celé minulé leto mi zadok auta zacca 4-5 hodín sadal, keď prila zima prestalo to, teraz u bolo párkrát teplo ale sadanie zadku auta nie je,ale sa mi zdá akoby pérovanie bolo tvrdie, len keď sedím v aute sám (keď sa vezieme 4-5 je to OK. V čom múe by chyba, mám riei to bývalé sadanie alebo nie.
|
|
03.05.2011 14:08 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2388314
|
|
jumep
|
|
|
ak sa to zacne prejavovat znova, potom to riesit, inak ani moc nie (treba vymenit tesnenia na piestniciach)
tvrdost, tu tazko povedat, nemoze byt dana zvyknutim si na auto a ocakavanim vacsej makkosti?
ak sa to zacne prejavovat znova, potom to riesit, inak ani moc nie (treba vymenit tesnenia na piestniciach)
tvrdost, tu tazko povedat, nemoze byt dana zvyknutim si na auto a ocakavanim vacsej makkosti?
|
|
03.05.2011 15:48 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2388333
|
|
jruze
|
|
|
Jak je tam dlouho LDS ? Kolik je najeto na loiskách v ramenech? To vechno můe mít vliv na tuhost podvozku.Na starou LHM prodávali čistící LHM - tu jsi tam nalil po pár dnech vypustil a tekli z toho takové sračky e by tomu nikdo ani nevěřil.Ohledně loisek : v polovině jejich ivotnosti u mají vymačkaný prohlubně ve vnějím krouku loiska(nevrou,nebouchaj - je to přirozené opotřebení) a i to má vliv na pohyb ramen a tím i na měkkost pérování.Z koulí také neuteče tlak najednou. Jedno z druhým a výsledek je postupné tuhnutí podvozku.
Jak je tam dlouho LDS ? Kolik je najeto na loiskách v ramenech? To vechno můe mít vliv na tuhost podvozku.Na starou LHM prodávali čistící LHM - tu jsi tam nalil po pár dnech vypustil a tekli z toho takové sračky e by tomu nikdo ani nevěřil.Ohledně loisek : v polovině jejich ivotnosti u mají vymačkaný prohlubně ve vnějím krouku loiska(nevrou,nebouchaj - je to přirozené opotřebení) a i to má vliv na pohyb ramen a tím i na měkkost pérování.Z koulí také neuteče tlak najednou. Jedno z druhým a výsledek je postupné tuhnutí podvozku.
|
|
14.05.2011 15:07 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2390512
|
|
brouk
|
Město: Radenín, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Já mám jinej problém. Mě zadek neklesá vůbec. Zůstává nahoře. Co s tim.
Já mám jinej problém. Mě zadek neklesá vůbec. Zůstává nahoře. Co s tim.
|
|
14.05.2011 16:47 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2390517
|
|
jumep
|
|
|
najskor vyskac zaseknuty
pripadne loziska alebo je to prilis natlacene a nevie to povolit solenoid (odtlakovanie cez odvzdusnovak by mohlo pomoct)
najskor vyskac zaseknuty
pripadne loziska alebo je to prilis natlacene a nevie to povolit solenoid (odtlakovanie cez odvzdusnovak by mohlo pomoct)
|
|
| |
|
|