| | |
30.09.2010 19:37 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2357240
|
|
Mamlas
|
|
|
Taky jsem nedavno prisel rano k autu zadni cast na zemi a louze pod autem. Uz driv jsem mel zadni napravu celou od LDS (na zemi sem tam kapka tak jsem to neresil). Protoze je tam akorat vyskovy korektor tak to tam nemelo odkud unikat. Pravdepodne to slo od jedne zadni pistnice tim odvzdusnenim manzety do napravnice a pak to ve stredu napravnice vytekalo ven nejakou dirou. Pistnici jsem pretesnil a jeste musim dat nove manzety, protoze se obcas jeste par kapek pod napravou ukaze.
Taky jsem nedavno prisel rano k autu zadni cast na zemi a louze pod autem. Uz driv jsem mel zadni napravu celou od LDS (na zemi sem tam kapka tak jsem to neresil). Protoze je tam akorat vyskovy korektor tak to tam nemelo odkud unikat. Pravdepodne to slo od jedne zadni pistnice tim odvzdusnenim manzety do napravnice a pak to ve stredu napravnice vytekalo ven nejakou dirou. Pistnici jsem pretesnil a jeste musim dat nove manzety, protoze se obcas jeste par kapek pod napravou ukaze.
|
|
01.10.2010 09:37 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2357294
|
|
standacer
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 100 |
|
|
Tak v servisu mě nepotěili, pístnicí to podle nich není, v systému je LDS správné mnoství (měnila se před rokem), z pístnice nic neuniká a v manetě mám malou trhlinku někde hned na začátku. Kdyby to bylo pístnící, tak tam nějaký únik musí být vidět a nesedalo by to tak rychle (30min a je na zemi). Dle jejich názoru netěsní ventil v BHI, které je podle kolení v Citroenu neopravitelné a mění se v celku. Nicméně zkusili s autem trochu zacvičit - nahoru dolů atd. a u to prý neklesá. Take tam moná byla jenom nějaká nečistota, která se posunula v systému o kus dál. Kadopádně je to v pytli, protoe něco tam asi mele z posledního, jinak nevím kde by se tam pony (nebo něco takovýho) mohlo vzít.
Nevíte jestli se dá BHI nějak rozebrat a případně opravit/vyčistit?
Tak v servisu mě nepotěili, pístnicí to podle nich není, v systému je LDS správné mnoství (měnila se před rokem), z pístnice nic neuniká a v manetě mám malou trhlinku někde hned na začátku. Kdyby to bylo pístnící, tak tam nějaký únik musí být vidět a nesedalo by to tak rychle (30min a je na zemi). Dle jejich názoru netěsní ventil v BHI, které je podle kolení v Citroenu neopravitelné a mění se v celku. Nicméně zkusili s autem trochu zacvičit - nahoru dolů atd. a u to prý neklesá. Take tam moná byla jenom nějaká nečistota, která se posunula v systému o kus dál. Kadopádně je to v pytli, protoe něco tam asi mele z posledního, jinak nevím kde by se tam pony (nebo něco takovýho) mohlo vzít. :-(
Nevíte jestli se dá BHI nějak rozebrat a případně opravit/vyčistit?
|
|
01.10.2010 12:46 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2357310
|
|
jumep
|
|
|
jasne ze v citroene to nebude mozne opravovat, oni taketo veci neriesia, mam tu jedno bhi na skumanie, tak to rozoberem a pofotim
inak su to elmagneticke ventily, ak budu zohnatelne myslim ze to bude opravitelne, nikoho som sice nevidel zeby ponukal repas BHI, ale aj to asi bude existovat
jasne ze v citroene to nebude mozne opravovat, oni taketo veci neriesia, mam tu jedno bhi na skumanie, tak to rozoberem a pofotim
inak su to elmagneticke ventily, ak budu zohnatelne myslim ze to bude opravitelne, nikoho som sice nevidel zeby ponukal repas BHI, ale aj to asi bude existovat
|
|
01.10.2010 21:17 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2357357
|
|
standacer
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 100 |
|
|
Tak auto je opet na zemi a ja uz na vazno hledam servis, kde zjisti co s tim a pokud je to ta BHI, jakoze vse tomu nasvedcuje, tak ji opravi..
V pondeli zkusim zavolat do Holetina. Jestli nekdo o nekom vite, sem s tim.
Tak auto je opet na zemi a ja uz na vazno hledam servis, kde zjisti co s tim a pokud je to ta BHI, jakoze vse tomu nasvedcuje, tak ji opravi..
V pondeli zkusim zavolat do Holetina. Jestli nekdo o nekom vite, sem s tim.
Přílohy: 29092010823s.jpg ( 694091b ) - |
|
01.10.2010 22:32 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2357371
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Jen orientační obrázek, jak tam ty ventily jsou umístěné:
Jen orientační obrázek, jak tam ty ventily jsou umístěné:
|
|
15.10.2010 17:52 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2358620
|
|
standacer
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 100 |
|
|
Tak problém vyřeen v Holetíně. Na vině byla pokozená pístnice a těsnění (rýhy uvnitř). To bylo patrně způsobeno vypadeným silentblokem (dorazem), take pístnice jezdila dál ne měla a postupně zlikvidovala vnitřek. Z přepadu lo prý jenom pár kapek za hodinu, nicméně i to zřejmě stačí aby auto bylo za 1-2hodky na zemi.
Take radím vem, a si zkontrolují silentbloky. Podle Roberta je to tam jen tak nacvaknutý.
Tak problém vyřeen v Holetíně. Na vině byla pokozená pístnice a těsnění (rýhy uvnitř). To bylo patrně způsobeno vypadeným silentblokem (dorazem), take pístnice jezdila dál ne měla a postupně zlikvidovala vnitřek. Z přepadu lo prý jenom pár kapek za hodinu, nicméně i to zřejmě stačí aby auto bylo za 1-2hodky na zemi.
Take radím vem, a si zkontrolují silentbloky. Podle Roberta je to tam jen tak nacvaknutý.
|
|
15.10.2010 22:13 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2358651
|
|
jumep
|
|
|
silentbloky doplnam skoro vzdy ked niekomu robim auto ...
silentbloky doplnam skoro vzdy ked niekomu robim auto ...
|
|
15.10.2010 22:40 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2358657
|
|
jumep
|
|
|
ani ne, ono su dost blbo riesene a utrhne sa to, nejako ho presrobovavat alebo podobne, vymenim teda doplnim a hotovo .. len si to treba sledovat (cena za taky kus gumy je sice fakt prehnana .. ale co uz)
ani ne, ono su dost blbo riesene a utrhne sa to, nejako ho presrobovavat alebo podobne, vymenim teda doplnim a hotovo .. len si to treba sledovat (cena za taky kus gumy je sice fakt prehnana .. ale co uz)
|
|
19.10.2010 15:28 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2358932
|
|
M.P
|
Město: Třebíč, Auto: Peugeot 807 2.0 HDi / 100 kW | Počet příspěvků: 432 |
|
|
Jak u psal jumep , cena za kus gumy je přehnaná , ani to není guma ale nějaká PUR pěna ... Já je dnes koupil a dal je na auto - práce cca na minutu .
Pokud je někdo budete shánět tak kupte na C5 II , jsou stejné ale levnějí ... to mi poradil taky jumep .
C5 I ... kat. číslo 516666 ... cena 350 Kč/ks
C5 II ... kat.číslo 516676 ... cena 215 Kč/ks
Jak u psal jumep , cena za kus gumy je přehnaná , ani to není guma ale nějaká PUR pěna ... Já je dnes koupil a dal je na auto - práce cca na minutu .
Pokud je někdo budete shánět tak kupte na C5 II , jsou stejné ale levnějí ... to mi poradil taky jumep .
C5 I ... kat. číslo 516666 ... cena 350 Kč/ks
C5 II ... kat.číslo 516676 ... cena 215 Kč/ks
|
|
19.10.2010 17:39 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2358937
|
|
quattrop
|
Město: Česká Bělá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Dneska se mi stala nemilá věc. Nechával jsem si měnit pneu a borci to dělali jednodue- pojízdný hever za přední kolo a pořádně zvednout. Kdy udělali jednu stranu, auto sedělo dost na zemi. Otevřel jsem dveře a dorovnalo se. Po zvednutí a sputění na druhé straně mi u ale zadek zůstal viset na zemi. Předek chodil, zadek leel. Auto bylo vzadu tak nízko, e se tam u ani hever nedal nasunout, popadali mě černé mylenky...Asi po hodině se uvolnilo místo na klasickém zvedáku a po jeho pomoci se zadek chytil a u zase chodí normálně. Asi bylo auto u tak nízko, e to korektor nepobral.
Během přezouvání jsem si taky viml, e u zadního kole byla čerstvá louička, ale neviděl jsem odkud se tam vzala a doufal, e to nebylo ode mně, ale u tuím, e to bylo asi z přepadu. No, kadopádně hned zítra objednávám dorazy, protoe tam určitě chybí a musim překontrolovat pístnici a manetu.
Můete sem prosím někdo hodit jetě kat. číslo a cenu té manety. Díky
Dneska se mi stala nemilá věc. Nechával jsem si měnit pneu a borci to dělali jednodue- pojízdný hever za přední kolo a pořádně zvednout. Kdy udělali jednu stranu, auto sedělo dost na zemi. Otevřel jsem dveře a dorovnalo se. Po zvednutí a sputění na druhé straně mi u ale zadek zůstal viset na zemi. Předek chodil, zadek leel. Auto bylo vzadu tak nízko, e se tam u ani hever nedal nasunout, popadali mě černé mylenky...Asi po hodině se uvolnilo místo na klasickém zvedáku a po jeho pomoci se zadek chytil a u zase chodí normálně. Asi bylo auto u tak nízko, e to korektor nepobral.
Během přezouvání jsem si taky viml, e u zadního kole byla čerstvá louička, ale neviděl jsem odkud se tam vzala a doufal, e to nebylo ode mně, ale u tuím, e to bylo asi z přepadu. No, kadopádně hned zítra objednávám dorazy, protoe tam určitě chybí a musim překontrolovat pístnici a manetu. :-(
Můete sem prosím někdo hodit jetě kat. číslo a cenu té manety. Díky
|
|
19.10.2010 19:06 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2358948
|
|
jumep
|
|
|
to bude na 99% od teba tecuce manzety
5272 64 -> 5.83E v SK
ak idem do pneuservisu, dvihnem auto ma max
a) nedviha to potom tolko do vzduchu
b) nestane sa takyto problem
a zvaz vymenu vyskacu vzadu, moze sa ti to zopaknut alebo az uplne prestat chodit
to bude na 99% od teba tecuce manzety
5272 64 -> 5.83E v SK
ak idem do pneuservisu, dvihnem auto ma max
a) nedviha to potom tolko do vzduchu
b) nestane sa takyto problem
a zvaz vymenu vyskacu vzadu, moze sa ti to zopaknut alebo az uplne prestat chodit
|
|
26.11.2010 19:34 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2364202
|
|
bubakkaja
|
|
|
Stalo se mi to same prisel jsem a auto na zemi.Sundal jsem manzety a zadna kapalina tam nebyla.Nikde nic netece.Skusim jeste chvilku pockat jestli se to nejak nezhorsi a pak se pustim do te jednotky.
Meli jste vsichni problem s pistnici a tesneni v nem?
Stalo se mi to same prisel jsem a auto na zemi.Sundal jsem manzety a zadna kapalina tam nebyla.Nikde nic netece.Skusim jeste chvilku pockat jestli se to nejak nezhorsi a pak se pustim do te jednotky.
Meli jste vsichni problem s pistnici a tesneni v nem?
|
|
28.11.2010 08:41 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2364546
|
|
bubakkaja
|
|
|
Tak ja zitra objednam ty tesneni a necham to vymenit.Ty dorazy vypadaji dobre.
Tak ja zitra objednam ty tesneni a necham to vymenit.Ty dorazy vypadaji dobre.
|
|
28.11.2010 15:16 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2364590
|
|
Dj Chozé
|
Město: Rýmařov, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Já mám problém s tím,e hlavně v zimním období mi nejde čerpadlo na hydrauliku.Auto sedne k zemi a nejde nahoru.Nikdo neví,co s tím.Můete mi někdo prosím poradit?Praskala mi pojistka na hydrauliku a teď nic.Ale to čerpadlo se prostě nerozjede.Dík za radu.
Já mám problém s tím,e hlavně v zimním období mi nejde čerpadlo na hydrauliku.Auto sedne k zemi a nejde nahoru.Nikdo neví,co s tím.Můete mi někdo prosím poradit?Praskala mi pojistka na hydrauliku a teď nic.Ale to čerpadlo se prostě nerozjede.Dík za radu.
|
|
28.11.2010 15:44 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2364591
|
|
JirkaŘ
|
|
|
Tak to vypadá na repas hydrobloku.... více se dočte tady : .link.
Tak to vypadá na repas hydrobloku.... více se dočte tady : http://www.c5club.cz/diskuze/hydraulika-rizeni-brzdy/2360368-repas-hydrobloku/
|
|
28.11.2010 20:46 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2364629
|
|
standacer
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 100 |
|
|
jruze napsal(a): To je blbost -kdy ji zasunu a na doraz tak je ta pístnice zároveň a těsnící krouky jsou tak odhadem dva cm vevnitř - zítra to mohu změřit a nafotit.Tím nechci říct e propoutění pístnic nemá za následek klesání - to samozřejmě ano.Jinak píst v pístnici má tu ,,letěnou" část po celé délce.
No já nevím, nemám to vyfocený. U te pistnice co jsem videl já, koncila lesttena cast prave asi tak 2cm od konce.
To je blbost -kdy ji zasunu a na doraz tak je ta pístnice zároveň a těsnící krouky jsou tak odhadem dva cm vevnitř - zítra to mohu změřit a nafotit.Tím nechci říct e propoutění pístnic nemá za následek klesání - to samozřejmě ano.Jinak píst v pístnici má tu ,,letěnou" část po celé délce.
No já nevím, nemám to vyfocený. U te pistnice co jsem videl já, koncila lesttena cast prave asi tak 2cm od konce.
|
|
| |
|
|