| | |
03.10.2019 20:16 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
3241548
|
|
jumep
|
|
|
uz asi 5 ludom som sa to chystal robit a vzdy mi po tom co to dali hore po 2ch dnoch volali ze uz to neklesa, preto som to napisal
ak to bude pokracovat, mal by som mat aj veci k tomu doma
uz asi 5 ludom som sa to chystal robit a vzdy mi po tom co to dali hore po 2ch dnoch volali ze uz to neklesa, preto som to napisal
ak to bude pokracovat, mal by som mat aj veci k tomu doma
|
|
05.12.2019 20:50 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
3250050
|
|
Centaury
|
Město: Liptovský Mikulá, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 11 |
|
|
Chcem sa spýta, mám problém s klesaním zadnej časti auta, ale nedeje sa to pozvožna ako som tu čítal ako skor skokom. Niekedy je auto aj 5 dni spokojné v normálnej výke inokedy spadne za 5 minút úplne po vypnutí motoru. Pri odomknutí auta sa spustí čerpadlo a tlačí a kým zadok doslova nevyletí v sekunde hore. Najprv som si myslel e je tam niečo zaseknuté (ako ked sa auto dvíha zo zatiahnutou ručnou brzdou a zrazu ju uvolníte) a a pri vačom tlaku odsekne a auto vyletí hore. V citroene mi povedali e to je regulátor tuhosti podvozku, a v nom zasekáva ventil... no nejak im neverím, u opravovali raz aj to čo nebolo treba a kede cena len dielov je okolo 1000 ,nechcem zase zbytočne zaplati a nevyriei problém. Tak či neviete poradi čo by sa s tým dalo urobi. Alebo kde by som tento regulátor vedel zohna, je to 5277N7
Chcem sa spýta, mám problém s klesaním zadnej časti auta, ale nedeje sa to pozvožna ako som tu čítal ako skor skokom. Niekedy je auto aj 5 dni spokojné v normálnej výke inokedy spadne za 5 minút úplne po vypnutí motoru. Pri odomknutí auta sa spustí čerpadlo a tlačí a kým zadok doslova nevyletí v sekunde hore. Najprv som si myslel e je tam niečo zaseknuté (ako ked sa auto dvíha zo zatiahnutou ručnou brzdou a zrazu ju uvolníte) a a pri vačom tlaku odsekne a auto vyletí hore. V citroene mi povedali e to je regulátor tuhosti podvozku, a v nom zasekáva ventil... no nejak im neverím, u opravovali raz aj to čo nebolo treba a kede cena len dielov je okolo 1000 ,nechcem zase zbytočne zaplati a nevyriei problém. Tak či neviete poradi čo by sa s tým dalo urobi. Alebo kde by som tento regulátor vedel zohna, je to 5277N7
|
|
05.12.2019 22:03 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
3250053
|
|
cjeky
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 133 |
|
|
Nemůou to být zarezlý ramena na zadní nápravě? Jakoe jsou "kouslé" a pak to vyletí jak říká. Jak reaguje auto na změnu výky? Reaguje auto na odlehčení či zatíení?
Nemůou to být zarezlý ramena na zadní nápravě? Jakoe jsou "kouslé" a pak to vyletí jak říká. Jak reaguje auto na změnu výky? Reaguje auto na odlehčení či zatíení? :nevim
|
|
11.06.2020 19:01 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
3273039
|
|
Jeník
|
Město: Batňovice, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 16 |
|
|
Zdravím!
Potřeboval bych poradit ohledně výměny regulátoru tuhosti. Mám C5 Break z roku 2010 se patným regulátorem (odzkoueno dle návodu) a mám monost koupit regulátor z havarovaného C5 z roku 2012. Ale překvapilo mě, e je na tomto regulátoru pouze jedna koule a já tam mám dvě. Mohu to vyměnit jako celek nebo je nutné přeroubovat hliníkovou kostku se dvěma koulemi ze starého regulátoru?
Předem děkuji za případné rady.
Zdravím!
Potřeboval bych poradit ohledně výměny regulátoru tuhosti. Mám C5 Break z roku 2010 se patným regulátorem (odzkoueno dle návodu) a mám monost koupit regulátor z havarovaného C5 z roku 2012. Ale překvapilo mě, e je na tomto regulátoru pouze jedna koule a já tam mám dvě. Mohu to vyměnit jako celek nebo je nutné přeroubovat hliníkovou kostku se dvěma koulemi ze starého regulátoru?
Předem děkuji za případné rady.
|
|
11.06.2020 19:18 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
3273043
|
|
jumep
|
|
|
presrobovat kocku a aj tlmicove vlozky co su pod trubkami (vysrobovat tie 30tky holendre ked je to vonku)
zadny mal na X7 vzdy dve gule, cize bud tam niekto nieco uz bastlil alebo je to predny
presrobovat kocku a aj tlmicove vlozky co su pod trubkami (vysrobovat tie 30tky holendre ked je to vonku)
zadny mal na X7 vzdy dve gule, cize bud tam niekto nieco uz bastlil alebo je to predny
|
|
11.06.2020 19:54 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
3273052
|
|
Jeník
|
Město: Batňovice, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 16 |
|
|
Poslal mi tyto fotky. Můete prosím na to kouknout co to tedy opravdu je?
Poslal mi tyto fotky. Můete prosím na to kouknout co to tedy opravdu je?
Přílohy: 1.JPG ( 43601b ) - 2.JPG ( 95231b ) - 3.JPG ( 103679b ) - |
|
12.06.2020 08:35 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
3273145
|
|
jumep
|
|
|
to je predny (je aj na nom napisane 2.7hdi, ten je vpravo v podblatniku, nie za motorom, preto ma iny uchyt a ine trubky)
ako som povedal uz vyssie, treba to preskladat a pojde to (ach a keby ty idioti nestrihali tie trubky, ale radsej ich k tomu davali ... asi nevedia co to stoji ...)
to je predny (je aj na nom napisane 2.7hdi, ten je vpravo v podblatniku, nie za motorom, preto ma iny uchyt a ine trubky)
ako som povedal uz vyssie, treba to preskladat a pojde to (ach a keby ty idioti nestrihali tie trubky, ale radsej ich k tomu davali ... asi nevedia co to stoji ...)
|
|
20.08.2020 10:36 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
3280808
|
|
fordík
|
Město: Kvasiny, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 42 |
|
|
Tak mám stejný problém, jako bylo tady popsané. Začal mi klesat zadek, oproti předku. Nyní dlouho stálo, tak jsem to přisuzoval L.Z. pístnici, která ji sákla pod prachovkou, e to ji vzdala. Pod autem, ale nebylo nic extra. Otevřel jsem dveře a sednul do auta, a se snaí dorovnat výku. Trvalo to dlouho, tak jsem nastartoval, a mu pomůu. Zvedl jsem jej do první polohy a následně do druhé (maximální polohy). Auto se postupně zvedlo. Docela dlouho to čerpalo (málo kapaliny), tak jsem to omrknul. No a co se nestalo, najednou z pod auta na pravé straně na úrovni cca středového sloupku se valí kapalina LDS na zem! Teklo to jako Dunaj, take asi, ji v tomto vlákně popsaná prasklá trubka. Take je více jak jasné, kde je aktuálně problém. Dost zásadní problém při této závadě je, e auto leí prakticky téměř na zemi. Předek je v normální poloze a zadek na dorazech. Pod prahem není ani 5 cm místa a hever pod něj nadostanu. Chtěl jsem to omrknout, a potvrdím, co to přesně je v háji. C5 je na dvorku, kde mám pouze v místě kol betonové dladice a vedle plot. No a teď babo raď, jak to dostanu k někomu do servisu . Netuím, zda to po "břie" dostanu přes chodník a poloený obrubníky na cestu. To mi řekněte, co s tím děláte? Moná, kdy jej mám na zahradě, tak bych ho mohl podkopat jako tank T34 a udělat pod ním montání jámu . V této poloze se to nedostane ani v dílně na nájezdy na hever. Jet s tím do Počernic za Jruze je nesmysl stejně tak do nejbliího servisu. To je snad na odtah! Kdyby to bylo v garái, tak bych to přes nájezd ven v této poloze vůbec nedostal. Mohlo by to být tedy jetě horí, to je prekérka .
Tak mám stejný problém, jako bylo tady popsané. Začal mi klesat zadek, oproti předku. Nyní dlouho stálo, tak jsem to přisuzoval L.Z. pístnici, která ji sákla pod prachovkou, e to ji vzdala. Pod autem, ale nebylo nic extra. Otevřel jsem dveře a sednul do auta, a se snaí dorovnat výku. Trvalo to dlouho, tak jsem nastartoval, a mu pomůu. Zvedl jsem jej do první polohy a následně do druhé (maximální polohy). Auto se postupně zvedlo. Docela dlouho to čerpalo (málo kapaliny), tak jsem to omrknul. No a co se nestalo, najednou z pod auta na pravé straně na úrovni cca středového sloupku se valí kapalina LDS na zem! Teklo to jako Dunaj, take asi, ji v tomto vlákně popsaná prasklá trubka. Take je více jak jasné, kde je aktuálně problém. Dost zásadní problém při této závadě je, e auto leí prakticky téměř na zemi. Předek je v normální poloze a zadek na dorazech. Pod prahem není ani 5 cm místa a hever pod něj nadostanu. Chtěl jsem to omrknout, a potvrdím, co to přesně je v háji. C5 je na dvorku, kde mám pouze v místě kol betonové dladice a vedle plot. No a teď babo raď, jak to dostanu k někomu do servisu :-((((. Netuím, zda to po "břie" dostanu přes chodník a poloený obrubníky na cestu. To mi řekněte, co s tím děláte? Moná, kdy jej mám na zahradě, tak bych ho mohl podkopat jako tank T34 a udělat pod ním montání jámu :-). V této poloze se to nedostane ani v dílně na nájezdy na hever. Jet s tím do Počernic za Jruze je nesmysl stejně tak do nejbliího servisu. To je snad na odtah! Kdyby to bylo v garái, tak bych to přes nájezd ven v této poloze vůbec nedostal. Mohlo by to být tedy jetě horí, to je prekérka :-)))).
|
|
20.08.2020 11:22 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
3280809
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Moná troku východní řeení, ale kdy u to stejně leí na dorazech a nechce odtahovat, co to přizvednout a na místo dorazu nacpat palek gumy, aby si to nemohlo sednou?
Jen si říkám, co tomu bude říkat čerpadlo, které se ti stále bude snait ten zadek zvednout. A za jak dlouho bude mít pryč vechnu LDS. To bys to asi musel zvednout výe, ne je provozní poloha.
Jo a jetě jedna věc. Kdybys zůstal u forda, tak se ti to nestane.
Moná troku východní řeení, ale kdy u to stejně leí na dorazech a nechce odtahovat, co to přizvednout a na místo dorazu nacpat palek gumy, aby si to nemohlo sednou? :D
Jen si říkám, co tomu bude říkat čerpadlo, které se ti stále bude snait ten zadek zvednout. A za jak dlouho bude mít pryč vechnu LDS. To bys to asi musel zvednout výe, ne je provozní poloha.
Jo a jetě jedna věc. Kdybys zůstal u forda, tak se ti to nestane. :D
|
|
20.08.2020 11:28 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
3280811
|
|
Hanz 397
|
|
|
Já pouívám dřevěné... 😉
Auto jde nízkým heverem přizvednout za podlahu kufru - je tam opěrný bod a vydají se dorazy a místo nich se tam dají ty palíky...
Je to ale opravdu jen na po popojetí a je dobré odpojit aspoň malý konektor z čerpadla BHI, aby neběelo a nevyhnalo zbytek LDS...
Já pouívám dřevěné... 😉
Auto jde nízkým heverem přizvednout za podlahu kufru - je tam opěrný bod a vydají se dorazy a místo nich se tam dají ty palíky...
Je to ale opravdu jen na po popojetí a je dobré odpojit aspoň malý konektor z čerpadla BHI, aby neběelo a nevyhnalo zbytek LDS...
|
|
20.08.2020 12:02 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
3280818
|
|
fordík
|
Město: Kvasiny, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 42 |
|
|
Tony_Z napsal(a): Moná troku východní řeení...
... TO JE TO PODKOPÁNÍ, KDY TO MÁM NA TRÁVĚ
Jen si říkám, co tomu bude říkat čerpadlo, které se ti stále bude snait ten zadek zvednout. A za jak dlouho bude mít pryč vechnu LDS. To bys to asi musel zvednout výe, ne je provozní poloha.
VČERA VRČELO A ASI MOC NEZBYLO, PROTOE TOHO BYLO DOCELA HODNĚ. URČITĚ ODPOJIT KONEKTOR, JINAK SE UVRČÍ...
Jo a jetě jedna věc. Kdybys zůstal u forda, tak se ti to nestane.
TOHO JSEM NIKDY NEMĚL...
TOHO JSEM NIKDY NEMĚL... :-)
|
|
20.08.2020 12:32 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
3280830
|
|
fordík
|
Město: Kvasiny, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 42 |
|
|
Kdy tak na to koukám, tak to je spí na jiný vlákno a to prodej vraku...
Kdopak má zájem o C5 I 2,2 Hdi Exlusive v kůi? Značka, startje, bliká, svítí, ale nejede. leí na břie . Najetých něco málo přes 306tkm. Asi lepí, ne aktuálně opravovat , kdy s ní nejezdím .
Kdyby měl někdo zájem, tak písněte na
Kdy tak na to koukám, tak to je spí na jiný vlákno a to prodej vraku...
Kdopak má zájem o C5 I 2,2 Hdi Exlusive v kůi? Značka, startje, bliká, svítí, ale nejede. leí na břie :-(. Najetých něco málo přes 306tkm. Asi lepí, ne aktuálně opravovat :-), kdy s ní nejezdím :-(.
Kdyby měl někdo zájem, tak písněte na :-)
|
|
20.08.2020 12:45 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
3280831
|
|
jumep
|
|
|
ja to ze sa tam neda strcit hever riesim tak ze si podlozim pod zadne kola hranoly a nabehnem na ne, potom tam uz hever das v pohode
ja to ze sa tam neda strcit hever riesim tak ze si podlozim pod zadne kola hranoly a nabehnem na ne, potom tam uz hever das v pohode
|
|
20.08.2020 12:58 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
3280842
|
|
fordík
|
Město: Kvasiny, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 42 |
|
|
Jumep a myslí, kdy odpovím konektor, aby čerpadlo nevrčelo a nesnailo se dorovnat, tak s tímto stavem se dá ujet nějakých 25 km do servisu, kde hadici vymění, či napojí? Jetě asi něčím gumovým vypodloit ramena, aby to bylo o něco výe, tak by to mohlo dopadnout? Nemám s tím zkuenost, jak se to chová. Jet v úplně spodní poloze snad prakticky nejde. Moná tak popojet po dílně.
Dělá se to v nouzi tak nebo jedině odtah, ale ne kadý to dokáe v tomto stavu natáhnout
Jumep a myslí, kdy odpovím konektor, aby čerpadlo nevrčelo a nesnailo se dorovnat, tak s tímto stavem se dá ujet nějakých 25 km do servisu, kde hadici vymění, či napojí? Jetě asi něčím gumovým vypodloit ramena, aby to bylo o něco výe, tak by to mohlo dopadnout? Nemám s tím zkuenost, jak se to chová. Jet v úplně spodní poloze snad prakticky nejde. Moná tak popojet po dílně.
Dělá se to v nouzi tak nebo jedině odtah, ale ne kadý to dokáe v tomto stavu natáhnout
|
|
20.08.2020 15:15 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
3280859
|
|
Hanz 397
|
|
|
fordík napsal(a): Jumep a myslí, kdy odpovím konektor, aby čerpadlo nevrčelo a nesnailo se dorovnat, tak s tímto stavem se dá ujet nějakých 25 km do servisu, kde hadici vymění, či napojí? Jetě asi něčím gumovým vypodloit ramena, aby to bylo o něco výe, tak by to mohlo dopadnout? Nemám s tím zkuenost, jak se to chová. Jet v úplně spodní poloze snad prakticky nejde. Moná tak popojet po dílně.
Dělá se to v nouzi tak nebo jedině odtah, ale ne kadý to dokáe v tomto stavu natáhnout
Da se vechno, jde o to, jak to dopadne.
Pokud má z povinného ručení odtah při porue, tak jednodue zavolej na pojiovnu, řekni jim o co jde a e potřebuje auto s ramenem na naloení a oni ti ho polou. Pak u záleí na tom, co má zaplaceno, v pojistce a kam tě odvezou zadaxe a co si bude muset připlatit... 😉
Da se vechno, jde o to, jak to dopadne.
Pokud má z povinného ručení odtah při porue, tak jednodue zavolej na pojiovnu, řekni jim o co jde a e potřebuje auto s ramenem na naloení a oni ti ho polou. Pak u záleí na tom, co má zaplaceno, v pojistce a kam tě odvezou zadaxe a co si bude muset připlatit... 😉
|
|
20.08.2020 20:18 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
3280894
|
|
jumep
|
|
|
niekto tu popisoval cestu z HR na spodku
mal som tu C6 co prisla na dorazoch, takze naplanovat cestu, odpojit tenky kablik s cerpadla a pomaly dojst sa da
(naplanovat mimo spicku v co najmensej premavke, bez velkych zlomov (retarder atd)
niekto tu popisoval cestu z HR na spodku
mal som tu C6 co prisla na dorazoch, takze naplanovat cestu, odpojit tenky kablik s cerpadla a pomaly dojst sa da
(naplanovat mimo spicku v co najmensej premavke, bez velkych zlomov (retarder atd)
|
|
20.08.2020 21:20 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
3280907
|
|
fordík
|
Město: Kvasiny, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 42 |
|
|
jumep napsal(a): niekto tu popisoval cestu z HR na spodku
mal som tu C6 co prisla na dorazoch, takze naplanovat cestu, odpojit tenky kablik s cerpadla a pomaly dojst sa da
(naplanovat mimo spicku v co najmensej premavke, bez velkych zlomov (retarder atd)
Konektor s kabelem jsem nael, dorazy tam jsou, ale váha auta je úplně zmáčkne. Daleko bych s tím jet nechtěl.
Závada je zjitěna, přesně jsem neviděl odkud to teklo, ale je to někde nad nádrí, protoe to valilo po zadní části nádre, přes ten drák, kde jsou trubky a hadice zacvaknuty. Tak trubka bude někde prodřená, či prorezivělá. Kdy to je dole, tak se tam moc na co koukat nedá...
Konektor s kabelem jsem nael, dorazy tam jsou, ale váha auta je úplně zmáčkne. Daleko bych s tím jet nechtěl.
Závada je zjitěna, přesně jsem neviděl odkud to teklo, ale je to někde nad nádrí, protoe to valilo po zadní části nádre, přes ten drák, kde jsou trubky a hadice zacvaknuty. Tak trubka bude někde prodřená, či prorezivělá. Kdy to je dole, tak se tam moc na co koukat nedá...
|
|
21.08.2020 09:28 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
3280937
|
|
jumep
|
|
|
normalne miesto kde ta trubka prehnije a tece, popravde na jej vymenu by mala ist dole nadrz a obe napravy
normalne miesto kde ta trubka prehnije a tece, popravde na jej vymenu by mala ist dole nadrz a obe napravy
|
|
| |
|
|