| | |
21.03.2015 17:48 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2800463
|
|
macejko74
|
Město: Miletin, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 39 |
|
|
Jruze,tak jsem to zkouel 2x a nepovedlo se Jak se to přenastavuje a kde najdu ten konektor?
Jruze,tak jsem to zkouel 2x a nepovedlo se:-( Jak se to přenastavuje a kde najdu ten konektor?:nevim
|
|
21.03.2015 18:30 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2800479
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Ne konektor ale korektor, je zhruba na prostředku stabilizátoru, nejde přehlédnout.
Ne konektor ale korektor, je zhruba na prostředku stabilizátoru, nejde přehlédnout. ;-)
|
|
21.03.2015 18:36 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2800484
|
|
macejko74
|
Město: Miletin, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 39 |
|
|
Bezva ,no a co dál.potřebuju to trochu sníit kde sním mám hnout,má byt auto v jízdní výce nebo jinak?
Nějaký postup Díííky.
Bezva:palec ,no a co dál.potřebuju to trochu sníit kde sním mám hnout,má byt auto v jízdní výce nebo jinak?
Nějaký postup:nevim Díííky.
|
|
21.03.2015 19:31 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2800511
|
|
jumep
|
|
|
povolis tu obimku na stabilizatore (10 kluc)
pri nastartovanom aute s tym nepatrne pohnes a ono to do 10s urovna
postup nastavenia a kontroli vysky je tu zaveseny vo fore minimalne 3x
povolis tu obimku na stabilizatore (10 kluc)
pri nastartovanom aute s tym nepatrne pohnes a ono to do 10s urovna
postup nastavenia a kontroli vysky je tu zaveseny vo fore minimalne 3x
|
|
21.03.2015 19:36 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2800515
|
|
jruze
|
|
|
macejko74 napsal(a): Bezva ,no a co dál.potřebuju to trochu sníit kde sním mám hnout,má byt auto v jízdní výce nebo jinak?
Nějaký postup Díííky.
Jen doplním Jumepa - povolit a upravit výku na montání jámě!!! Aby tě to nenapadlo si pod to nějak vlézt.
Jen doplním Jumepa - povolit a upravit výku na montání jámě!!! Aby tě to nenapadlo si pod to nějak vlézt.
|
|
21.03.2015 19:46 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2800518
|
|
macejko74
|
Město: Miletin, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 39 |
|
|
Díky moc,te jen sehnat jámu
Díky moc,te jen sehnat jámu;-)
|
|
22.03.2015 07:42 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2800629
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Kadopádně jáma nebo rampa, otázka ale je, jestli stačí nastavit, nebo jestli neodeel korektor elektricky.
Kadopádně jáma nebo rampa, otázka ale je, jestli stačí nastavit, nebo jestli neodeel korektor elektricky. :nevim
|
|
22.03.2015 11:39 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2800666
|
|
jumep
|
|
|
keby odisiel elektricky tak to nebude chodit a bude to v chybe
keby odisiel elektricky tak to nebude chodit a bude to v chybe
|
|
22.03.2015 15:52 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2800758
|
|
macejko74
|
Město: Miletin, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 39 |
|
|
lo by to nastavit,kdy vyjedu předníma kolama na nájezdy?Asi ne e?Auto musí být asi v rovině.
lo by to nastavit,kdy vyjedu předníma kolama na nájezdy?Asi ne e?Auto musí být asi v rovině.:nevim
|
|
22.03.2015 16:23 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2800782
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Jo, musí být v rovině. A opravdu si tady najdi návod. Není to jen tak. Musí u toho měřit a musí vědět co má měřit a kde to má měřit. Na přesný výce předku i zadku jsou závislý jízdní vlastnosti.
.link.
.link.
Jo, musí být v rovině. A opravdu si tady najdi návod. Není to jen tak. Musí u toho měřit a musí vědět co má měřit a kde to má měřit. Na přesný výce předku i zadku jsou závislý jízdní vlastnosti.
http://www.cbx.wz.cz/serizeni%20vysky%20C5.pdf
http://www.c5club.cz/diskuze/podvozek-kola-ulozeni/2376970-jak-nastavit-vysku-vozidla/#.VQ7fH-Hpw1Q
|
|
25.03.2015 15:27 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2801839
|
|
macejko74
|
Město: Miletin, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 39 |
|
|
Zdarec,tak jsem nastavil jízdní výku a u to jede jako tenkrát.Myslím,e to bylo tím jak to dlouho sedělo na dorazech.A e se ty obímky toho dráku korektoru zkroutily nahoru.Bylo to vydět,e je to hnutý, tak jsem to dal nazpět a hotovo.
Zatím vem dííííkyyyy.
Zdarec,tak jsem nastavil jízdní výku a u to jede jako tenkrát:-d.Myslím,e to bylo tím jak to dlouho sedělo na dorazech.A e se ty obímky toho dráku korektoru zkroutily nahoru.Bylo to vydět,e je to hnutý, tak jsem to dal nazpět a hotovo:palec.:-p
Zatím vem dííííkyyyy.;-)
|
|
30.03.2015 10:18 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2803201
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
Tak jsem taky postien, biturbo je inkontinentní, viz. foto. Předpokládám e to je nahnilá trubka, auto spadne dolů asi za 4 hodiny...
Tak jsem taky postien, biturbo je inkontinentní, viz. foto. Předpokládám e to je nahnilá trubka, auto spadne dolů asi za 4 hodiny...
Přílohy: IMG_20150328_172138.jpg ( 1115124b ) - lesklé místo - pinavé od LDS |
|
30.03.2015 16:07 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2803292
|
|
virus.spam
|
Město: Česká Lípa, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 117 |
|
|
jruze:Čistě teoreticky jde to bez měření - stačí dát práh do roviny - já osobně mám čumák o kousek ní ( vzhledem ke způsobu jízdy) no a potom jen přizvednout světla
Co myslí tím způsobem jízdy ?..jako,e jezdí jen po dobrých silnicích ?..nebo je to tak stabilnějí ? A co se stane,kdy si nastavím předek nebo dokonce celé auto o cca 1 cm ní a neprojedu to potom diagnostikou ? Mně se toti ..pohledem..se zdá,e je to nějak vysoko.
jruze:Čistě teoreticky jde to bez měření - stačí dát práh do roviny - já osobně mám čumák o kousek ní ( vzhledem ke způsobu jízdy) no a potom jen přizvednout světla
Co myslí tím způsobem jízdy ?..jako,e jezdí jen po dobrých silnicích ?..nebo je to tak stabilnějí ? A co se stane,kdy si nastavím předek nebo dokonce celé auto o cca 1 cm ní a neprojedu to potom diagnostikou ? Mně se toti ..pohledem..se zdá,e je to nějak vysoko.
|
|
30.03.2015 20:33 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2803373
|
|
virus.spam
|
Město: Česká Lípa, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 117 |
|
|
Take by to mohlo mít dobrý vliv na stabilitu a lepí přítlak k silnici ?...samozřejmě si uvědomuji,e se s tím pak nemůe jezdit někde v terénu,nebo vymetat díry na silnici. Určitě se stanou větí hrozbou i obrubníky a třeba retardéry,ale nemělo by to tedy dělat něco jako,e by při větím propruení docházelo k nárazům na dorazy náprav a pod ? Mně jde o tu stabilitu.Já mívám dost velký problém s podélnými kolejemi (od kamionů). Je to vdy jako bych např.píchnul a auto se zhoupne na jednu stranu a vybočí z přímého směru. Myslel jsem právě jestli se to kolébání za strany na stranu mohlo jakoby zpevnit tím e by auto nebylo tak vysoko nad zemí a těitě by vlastně bylo ní.A teď mne jetě napadá..bude to tedy tak,e by se elektronika nebude snait dorovnávat výku auta a podlaha bude ní ,ale korektor vlastně by byl stále stejně vysoko a bude tedy snímat výku nápravy a ta v podstatě by byla stále v původní výce take by hrozilo "pouze" monost náraru-krtání spodku např.mororu (krytů) o silnici ?
Take by to mohlo mít dobrý vliv na stabilitu a lepí přítlak k silnici ?...samozřejmě si uvědomuji,e se s tím pak nemůe jezdit někde v terénu,nebo vymetat díry na silnici. Určitě se stanou větí hrozbou i obrubníky a třeba retardéry,ale nemělo by to tedy dělat něco jako,e by při větím propruení docházelo k nárazům na dorazy náprav a pod ? Mně jde o tu stabilitu.Já mívám dost velký problém s podélnými kolejemi (od kamionů). Je to vdy jako bych např.píchnul a auto se zhoupne na jednu stranu a vybočí z přímého směru. Myslel jsem právě jestli se to kolébání za strany na stranu mohlo jakoby zpevnit tím e by auto nebylo tak vysoko nad zemí a těitě by vlastně bylo ní.A teď mne jetě napadá..bude to tedy tak,e by se elektronika nebude snait dorovnávat výku auta a podlaha bude ní ,ale korektor vlastně by byl stále stejně vysoko a bude tedy snímat výku nápravy a ta v podstatě by byla stále v původní výce take by hrozilo "pouze" monost náraru-krtání spodku např.mororu (krytů) o silnici ?
|
|
30.03.2015 21:19 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2803401
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
virus.spam napsal(a): Take by to mohlo mít dobrý vliv na stabilitu a lepí přítlak k silnici ?...samozřejmě si uvědomuji,e se s tím pak nemůe jezdit někde v terénu,nebo vymetat díry na silnici. Určitě se stanou větí hrozbou i obrubníky a třeba retardéry,ale nemělo by to tedy dělat něco jako,e by při větím propruení docházelo k nárazům na dorazy náprav a pod ? Mně jde o tu stabilitu.Já mívám dost velký problém s podélnými kolejemi (od kamionů). Je to vdy jako bych např.píchnul a auto se zhoupne na jednu stranu a vybočí z přímého směru. Myslel jsem právě jestli se to kolébání za strany na stranu mohlo jakoby zpevnit tím e by auto nebylo tak vysoko nad zemí a těitě by vlastně bylo ní.A teď mne jetě napadá..bude to tedy tak,e by se elektronika nebude snait dorovnávat výku auta a podlaha bude ní ,ale korektor vlastně by byl stále stejně vysoko a bude tedy snímat výku nápravy a ta v podstatě by byla stále v původní výce take by hrozilo "pouze" monost náraru-krtání spodku např.mororu (krytů) o silnici ?
ale ved na H3+ je to klesnutie prednej casti uz normalna vlastnost, deje sa to nad 110km/h.
no ale to co pises, pokles ti na vyjazdene kolaje neporiesi. je to vymlateny podvozok, tunajsi odbornici asi budu vediet.
ale ved na H3+ je to klesnutie prednej casti uz normalna vlastnost, deje sa to nad 110km/h.
no ale to co pises, pokles ti na vyjazdene kolaje neporiesi. je to vymlateny podvozok, tunajsi odbornici asi budu vediet.
|
|
30.03.2015 21:30 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2803408
|
|
virus.spam
|
Město: Česká Lípa, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 117 |
|
|
Robo,díky za názor,ale..zadní náprava je OK (dělaná u jruzi před nedávnem),silentbloky OK,nápravy nejsou volné, a čepy jsou nové,vůle v řízení ádná,geometrie dělaná dvakrát v různých servisech..stejné výsledky, take mne právě napadlo,e sníením těitě by se mohla ta boční stabilita vylepit.Pokud jedu nad těch 110 tak to sníení ani nepociuji,protoe to jedu po relativně rovných silnicích,kde ty koleje nejsou tak hluboké a problém není. Ale např. při 90 km/hod na vyjeděné okresce to se mnou hodí na stranu a potom zpátky..je to dost nepříjemné.
Robo,díky za názor,ale..zadní náprava je OK (dělaná u jruzi před nedávnem),silentbloky OK,nápravy nejsou volné, a čepy jsou nové,vůle v řízení ádná,geometrie dělaná dvakrát v různých servisech..stejné výsledky, take mne právě napadlo,e sníením těitě by se mohla ta boční stabilita vylepit.Pokud jedu nad těch 110 tak to sníení ani nepociuji,protoe to jedu po relativně rovných silnicích,kde ty koleje nejsou tak hluboké a problém není. Ale např. při 90 km/hod na vyjeděné okresce to se mnou hodí na stranu a potom zpátky..je to dost nepříjemné.
|
|
| |
|
|