Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Hydraulika, řízení, brzdy / Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|< < 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 ... 16 > >|
21.03.2015 17:48 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II 2800463
macejko74
Město: Miletin, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 39

99 Poslat soukromou zprávu
Jruze,tak jsem to zkoušel 2x a nepovedlo se Jak se to přenastavuje a kde najdu ten konektor?

21.03.2015 18:30 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II 2800479
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Ne konektor ale korektor, je zhruba na prostředku stabilizátoru, nejde přehlédnout.

21.03.2015 18:36 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II 2800484
macejko74
Město: Miletin, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 39

99 Poslat soukromou zprávu
Bezva ,no a co dál.potřebuju to trochu snížit kde sním mám hnout,má byt auto v jízdní výšce nebo jinak?
Nějaký postup Díííky.

21.03.2015 19:31 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II 2800511
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
povolis tu obimku na stabilizatore (10 kluc)
pri nastartovanom aute s tym nepatrne pohnes a ono to do 10s urovna

postup nastavenia a kontroli vysky je tu zaveseny vo fore minimalne 3x

21.03.2015 19:36 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II 2800515
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
macejko74 napsal(a):
Bezva ,no a co dál.potřebuju to trochu snížit kde sním mám hnout,má byt auto v jízdní výšce nebo jinak?
Nějaký postup Díííky.


Jen doplním Jumepa - povolit a upravit výšku na montážní jámě!!! Aby tě to nenapadlo si pod to nějak vlézt.

21.03.2015 19:46 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II 2800518
macejko74
Město: Miletin, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 39

99 Poslat soukromou zprávu
Díky moc,te jen sehnat jámu

22.03.2015 07:42 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II 2800629
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Každopádně jáma nebo rampa, otázka ale je, jestli stačí nastavit, nebo jestli neodešel korektor elektricky.

22.03.2015 11:39 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II 2800666
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
keby odisiel elektricky tak to nebude chodit a bude to v chybe

22.03.2015 15:52 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II 2800758
macejko74
Město: Miletin, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 39

99 Poslat soukromou zprávu
Šlo by to nastavit,když vyjedu předníma kolama na nájezdy?Asi ne že?Auto musí být asi v rovině.

22.03.2015 16:23 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II 2800782
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Jo, musí být v rovině. A opravdu si tady najdi návod. Není to jen tak. Musíš u toho měřit a musíš vědět co mᚠměřit a kde to mᚠměřit. Na přesný výšce předku i zadku jsou závislý jízdní vlastnosti.
.link.
.link.

22.03.2015 21:18 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II 2800967
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
Jo, musí být v rovině. A opravdu si tady najdi návod. Není to jen tak. Musíš u toho měřit a musíš vědět co mᚠměřit a kde to mᚠměřit. Na přesný výšce předku i zadku jsou závislý jízdní vlastnosti.
.link.
.link.


Čistě teoreticky jde to bez měření - stačí dát práh do roviny - já osobně mám čumák o kousek níž ( vzhledem ke způsobu jízdy) no a potom jen přizvednout světla

25.03.2015 15:27 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II 2801839
macejko74
Město: Miletin, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 39

99 Poslat soukromou zprávu
Zdarec,tak jsem nastavil jízdní výšku a už to jede jako tenkrát.Myslím,že to bylo tím jak to dlouho sedělo na dorazech.A že se ty obímky toho držáku korektoru zkroutily nahoru.Bylo to vydět,že je to hnutý, tak jsem to dal nazpět a hotovo.
Zatím všem dííííkyyyy.

30.03.2015 10:18 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II 2803201
johnny.m
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 498

99 Poslat soukromou zprávu
Tak jsem taky postižen, biturbo je inkontinentní, viz. foto. Předpokládám že to je nahnilá trubka, auto spadne dolů asi za 4 hodiny...

Přílohy:
IMG_20150328_172138.jpg ( 1115124b ) - lesklé místo - špinavé od LDS

30.03.2015 16:07 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II 2803292
virus.spam
Město: Česká Lípa, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 117

99 Poslat soukromou zprávu
jruze:Čistě teoreticky jde to bez měření - stačí dát práh do roviny - já osobně mám čumák o kousek níž ( vzhledem ke způsobu jízdy) no a potom jen přizvednout světla

Co myslíš tím způsobem jízdy ?..jako,že jezdíš jen po dobrých silnicích ?..nebo je to tak stabilnější ? A co se stane,když si nastavím předek nebo dokonce celé auto o cca 1 cm níž a neprojedu to potom diagnostikou ? Mně se totiž ..pohledem..se zdá,že je to nějak vysoko.

30.03.2015 16:12 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II 2803294
virus.spam
Město: Česká Lípa, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 117

99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Čistě teoreticky jde to bez měření - stačí dát práh do roviny - já osobně mám čumák o kousek níž ( vzhledem ke způsobu jízdy) no a potom jen přizvednout světla

Zdar...co myslíš tím způsobem jízdy ?..to jako,že létᚠtěsně nad zemí ? ...ale teď vážně..jaký to má (to snížení předku) vliv na jízdu ?..že by lepší stabilita ?..a co by se stalo,když bych si nastavil předek také o cca 1 cm níž třeba i zadek aby to auto bylo stále v rovině a neprojel to potom diagnostikou ?

30.03.2015 19:09 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II 2803334
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
virus.spam napsal(a):
Zdar...co myslíš tím způsobem jízdy ?..to jako,že létᚠtěsně nad zemí ? ...ale teď vážně..jaký to má (to snížení předku) vliv na jízdu ?..že by lepší stabilita ?..a co by se stalo,když bych si nastavil předek také o cca 1 cm níž třeba i zadek aby to auto bylo stále v rovině a neprojel to potom diagnostikou ?


Nestane se nic - elektronika snímá polohu korektoru a né polohu auta. Jsem zvyklí jezdit dost rychle a tím nižším předkem ?? podle mne víc přitlačí předek k vozovce.

30.03.2015 20:33 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II 2803373
virus.spam
Město: Česká Lípa, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 117

99 Poslat soukromou zprávu
Takže by to mohlo mít dobrý vliv na stabilitu a lepší přítlak k silnici ?...samozřejmě si uvědomuji,že se s tím pak nemůže jezdit někde v terénu,nebo vymetat díry na silnici. Určitě se stanou větší hrozbou i obrubníky a třeba retardéry,ale nemělo by to tedy dělat něco jako,že by při větším propružení docházelo k nárazům na dorazy náprav a pod ? Mně jde o tu stabilitu.Já mívám dost velký problém s podélnými kolejemi (od kamionů). Je to vždy jako bych např.píchnul a auto se zhoupne na jednu stranu a vybočí z přímého směru. Myslel jsem právě jestli se to kolébání za strany na stranu mohlo jakoby zpevnit tím že by auto nebylo tak vysoko nad zemí a těžiště by vlastně bylo níž.A teď mne ještě napadá..bude to tedy tak,že by se elektronika nebude snažit dorovnávat výšku auta a podlaha bude níž ,ale korektor vlastně by byl stále stejně vysoko a bude tedy snímat výšku nápravy a ta v podstatě by byla stále v původní výšce takže by hrozilo "pouze" možnost náraru-škrtání spodku např.mororu (krytů) o silnici ?

30.03.2015 21:19 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II 2803401
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
virus.spam napsal(a):
Takže by to mohlo mít dobrý vliv na stabilitu a lepší přítlak k silnici ?...samozřejmě si uvědomuji,že se s tím pak nemůže jezdit někde v terénu,nebo vymetat díry na silnici. Určitě se stanou větší hrozbou i obrubníky a třeba retardéry,ale nemělo by to tedy dělat něco jako,že by při větším propružení docházelo k nárazům na dorazy náprav a pod ? Mně jde o tu stabilitu.Já mívám dost velký problém s podélnými kolejemi (od kamionů). Je to vždy jako bych např.píchnul a auto se zhoupne na jednu stranu a vybočí z přímého směru. Myslel jsem právě jestli se to kolébání za strany na stranu mohlo jakoby zpevnit tím že by auto nebylo tak vysoko nad zemí a těžiště by vlastně bylo níž.A teď mne ještě napadá..bude to tedy tak,že by se elektronika nebude snažit dorovnávat výšku auta a podlaha bude níž ,ale korektor vlastně by byl stále stejně vysoko a bude tedy snímat výšku nápravy a ta v podstatě by byla stále v původní výšce takže by hrozilo "pouze" možnost náraru-škrtání spodku např.mororu (krytů) o silnici ?

ale ved na H3+ je to klesnutie prednej casti uz normalna vlastnost, deje sa to nad 110km/h.
no ale to co pises, pokles ti na vyjazdene kolaje neporiesi. je to vymlateny podvozok, tunajsi odbornici asi budu vediet.

30.03.2015 21:30 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II 2803408
virus.spam
Město: Česká Lípa, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 117

99 Poslat soukromou zprávu
Robo,díky za názor,ale..zadní náprava je OK (dělaná u jruzi před nedávnem),silentbloky OK,nápravy nejsou volné, a čepy jsou nové,vůle v řízení žádná,geometrie dělaná dvakrát v různých servisech..stejné výsledky, takže mne právě napadlo,že snížením těžiště by se mohla ta boční stabilita vylepšit.Pokud jedu nad těch 110 tak to snížení ani nepociuji,protože to jedu po relativně rovných silnicích,kde ty koleje nejsou tak hluboké a problém není. Ale např. při 90 km/hod na vyježděné okresce to se mnou hodí na stranu a potom zpátky..je to dost nepříjemné.

30.03.2015 21:56 - Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II 2803414
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
johnny.m napsal(a):
Tak jsem taky postižen, biturbo je inkontinentní, viz. foto. Předpokládám že to je nahnilá trubka, auto spadne dolů asi za 4 hodiny...


teraz ti co spada, davas fotku predku a pada ti zadok?

ak by bola trubka tak mas mlaku pod sebou a nie vlhku napravu, to co mas mokre mi skor pride ako motorovy olej

|< < 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 ... 16 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator