| | |
08.04.2010 11:48 -
Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2341287
|
|
ricardo
|
Město: elezný Brod, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v Leader | Počet příspěvků: 50 |
|
|
Mám dotaz do fóra na klesíní zadní části vozu. Po zaparkování za 24 hod. klesne zadní část vozu na nejnií polou. Při otevření vozidla se auto normálně zvedne. Za jízdy se vozidlo chová normálně. Přesto si myslím, e to nevěstí nic pěkného.
Mám dotaz do fóra na klesíní zadní části vozu. Po zaparkování za 24 hod. klesne zadní část vozu na nejnií polou. Při otevření vozidla se auto normálně zvedne. Za jízdy se vozidlo chová normálně. Přesto si myslím, e to nevěstí nic pěkného.
|
|
08.04.2010 11:57 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2341288
|
|
Darja
|
|
|
Někde se ztrácí tlak, věkem u to netěsní jak má, přes noc to unikne. Někdy propoutí ventil, který má právě auto udret, někdy pístnice. A bude trochu času, dodělám články o odpruení a jak vypadá to nae BHI.
Někde se ztrácí tlak, věkem u to netěsní jak má, přes noc to unikne. Někdy propoutí ventil, který má právě auto udret, někdy pístnice. A bude trochu času, dodělám články o odpruení a jak vypadá to nae BHI.
|
|
08.04.2010 12:39 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2341297
|
|
jumep
|
|
|
To mozu robit aj piestnice vzadu, chce to skontrolovat / pripadne vymenit tesnenia, manzety, ten system je dost jednoduchy.
Takisto ako Darja pise - moze prepustat solenoid v BHI, ci je to zohnatelne a nakolko vymenitelne je otazka, zatial som to neotvaral (aj ked pripadny pokusny kus by bol )
edit: a este pripadne aj LDS by mohlo pomoct niecomu
To mozu robit aj piestnice vzadu, chce to skontrolovat / pripadne vymenit tesnenia, manzety, ten system je dost jednoduchy.
Takisto ako Darja pise - moze prepustat solenoid v BHI, ci je to zohnatelne a nakolko vymenitelne je otazka, zatial som to neotvaral (aj ked pripadny pokusny kus by bol :) )
edit: a este pripadne aj LDS by mohlo pomoct niecomu
|
|
08.04.2010 15:01 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2341311
|
|
ricardo
|
Město: elezný Brod, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v Leader | Počet příspěvků: 50 |
|
|
Díky za radu, já můu zkontrolovat tak akorád LDS a toho je v nádrce dost. Moná e je systém dost jednoduchý, ale vyměnit manety nebo těstnění si netroufám. Myslím si, e by se auto u nikdy nezvedlo moná já
Díky za radu, já můu zkontrolovat tak akorád LDS a toho je v nádrce dost. Moná e je systém dost jednoduchý, ale vyměnit manety nebo těstnění si netroufám. Myslím si, e by se auto u nikdy nezvedlo moná já:-))
|
|
08.04.2010 15:06 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2341312
|
|
jumep
|
|
|
tou lds som myslel vymenu, no tak ti nezostava nic ine len si nechat skontrolovat napravu
tou lds som myslel vymenu, no tak ti nezostava nic ine len si nechat skontrolovat napravu
|
|
08.04.2010 15:07 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2341313
|
|
Darja
|
|
|
já bych absolvovala 145 km dlouhou cestu k Robertovi do Holetína, věřím, e by ti mohl pomoci, kontakt je v CCCA, hodně spokojených zákazníků mluví za svoje a i si pěkně pokecá
já bych absolvovala 145 km dlouhou cestu k Robertovi do Holetína, věřím, e by ti mohl pomoci, kontakt je v CCCA, hodně spokojených zákazníků mluví za svoje a i si pěkně pokecá :)
|
|
08.04.2010 15:17 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2341315
|
|
ricardo
|
Město: elezný Brod, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v Leader | Počet příspěvků: 50 |
|
|
V Holetíně jsem u byl s loiskama viz. příspěvek o vrzání. Je pravda e jsem si i pokecal a byli jsme v místní restauraci na dobrém obědě.
V Holetíně jsem u byl s loiskama viz. příspěvek o vrzání. Je pravda e jsem si i pokecal a byli jsme v místní restauraci na dobrém obědě.
|
|
28.09.2010 19:58 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2356971
|
|
ricardo
|
Město: elezný Brod, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v Leader | Počet příspěvků: 50 |
|
|
standacer napsal(a): Dneska jsem zjistil, ze mam stejny problem. Do ted se mi to nikdy nestalo a odted uz se to jinak nechova, tak je asi neco spatne...
Cim to u tebe bylo?
U pravého zadního kola pod manetou trochu prosakuje LDS, ale přes léto mě auto neklesalo. Čekám a bude zase chladněji jestli se to zase projeví. U mě na to má asi vliv i teplota asi se zimou něco smrskne a potom klesne. Dám Ti vědět.
U pravého zadního kola pod manetou trochu prosakuje LDS, ale přes léto mě auto neklesalo. Čekám a bude zase chladněji jestli se to zase projeví. U mě na to má asi vliv i teplota asi se zimou něco smrskne a potom klesne. Dám Ti vědět.
|
|
28.09.2010 20:12 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2356976
|
|
standacer
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 100 |
|
|
ricardo napsal(a): U pravého zadního kola pod manetou trochu prosakuje LDS, ale přes léto mě auto neklesalo. Čekám a bude zase chledněji jestli se to zase projeví. U mě na to má asi vliv i teplota asi se zimou něco smrskne a potom klesne. Dám Ti vědět.
Dík za info, kdy mně v servisu měnili LDS, tak jsem dostal info, e mi taky u pravého zadního kola prosakuje pod manetou LDS, tak uvidíme co na to řeknou teď.
Dík za info, kdy mně v servisu měnili LDS, tak jsem dostal info, e mi taky u pravého zadního kola prosakuje pod manetou LDS, tak uvidíme co na to řeknou teď.
|
|
28.09.2010 21:19 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2356996
|
|
jumep
|
|
|
manzety su za smiesnu sumu, vymenit, potom to nebude tiect (posledne co som drzal v rukach uz neboli ani gumove ale skor plastove, tak boli zostarnute a vytvrdnute, potom to jasne ze netesni)
manzety su za smiesnu sumu, vymenit, potom to nebude tiect (posledne co som drzal v rukach uz neboli ani gumove ale skor plastove, tak boli zostarnute a vytvrdnute, potom to jasne ze netesni)
|
|
29.09.2010 10:41 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2357047
|
|
standacer
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 100 |
|
|
No doteď jsem si myslel, ze manzety to jenom kryjí proti prachu, ale nic tlakovýho netěsní...
Čekal bych e to bude těsnit nějaký o krouek, nebo něco podobnýho v pístnici. Co, pokud se opravná sada neprodává, znamená novou pístnici
Jak to teda je?
No doteď jsem si myslel, ze manzety to jenom kryjí proti prachu, ale nic tlakovýho netěsní...
Čekal bych e to bude těsnit nějaký o krouek, nebo něco podobnýho v pístnici. Co, pokud se opravná sada neprodává, znamená novou pístnici :-(
Jak to teda je?
|
|
29.09.2010 12:45 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2357054
|
|
jumep
|
|
|
manzeta tesni samotny prepad, ak sa v tomto uvolni tlak moze to sposobit klesnutie auta, ak nie, citroen nepredava nic, ale skusil by som to otvorit a pozret co je tam zle, mozno sa to bude dat pretesnit (resp. mozno budu sedet aj niektore diely s predoslich typov aut)
manzeta tesni samotny prepad, ak sa v tomto uvolni tlak moze to sposobit klesnutie auta, ak nie, citroen nepredava nic, ale skusil by som to otvorit a pozret co je tam zle, mozno sa to bude dat pretesnit (resp. mozno budu sedet aj niektore diely s predoslich typov aut)
|
|
29.09.2010 18:39 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2357082
|
|
Mamlas
|
|
|
Tesnici krouzky pro zadni pistnice se prodavaji. Nedavno jsem je kupoval i menil. V kazde pistnici jsou tri.
Manzeta stoji necelou stovku, horsi je to se sponama ktere na nich jsou, chtej za kazdou asi tri sta. Ale ty snad neni potreba menit.
Tesnici krouzky pro zadni pistnice se prodavaji. Nedavno jsem je kupoval i menil. V kazde pistnici jsou tri.
Manzeta stoji necelou stovku, horsi je to se sponama ktere na nich jsou, chtej za kazdou asi tri sta. Ale ty snad neni potreba menit.
|
|
29.09.2010 19:54 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2357091
|
|
jumep
|
|
|
spony neni tak nutne, vacsinou drzia, len sa blbo nasadzuju
inak tie ich drahe spony sme nasli v nejakom zahradkarstve sa velmi smiesny peniz
spony neni tak nutne, vacsinou drzia, len sa blbo nasadzuju
inak tie ich drahe spony sme nasli v nejakom zahradkarstve sa velmi smiesny peniz
|
|
30.09.2010 12:51 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2357135
|
|
jruze
|
|
|
jumep napsal(a): manzeta tesni samotny prepad, ak sa v tomto uvolni tlak moze to sposobit klesnutie auta, ak nie, citroen nepredava nic, ale skusil by som to otvorit a pozret co je tam zle, mozno sa to bude dat pretesnit (resp. mozno budu sedet aj niektore diely s predoslich typov aut)
NEMŮE - maneta těsní přepad,ale jen část pod pístem(harmonika)-přepad je odváděn před a bez tlaku(přepadová hadička je nasunuta do manety bez zajitění a ádný tlak nedrí)-hydralickém okruhu je tlak tuím okolo 100 atmosfér(je to stejné jako by jsi chtěl aby ti přepady na vstřikách dreli tlak vsřiku)Pokud klesá tak buď netěsní ten teflonoví krouek(odvislé od KM a údrby-voda v sistému atd..) , ale spí netěsní ventil v BHI.
Přiloil jsem i ventilky na koulích (pro kutily)
Diagnostikou odskouí bohuel jen funkčnost,ale né těsnost.(BHI)
NEMŮE - maneta těsní přepad,ale jen část pod pístem(harmonika)-přepad je odváděn před a bez tlaku(přepadová hadička je nasunuta do manety bez zajitění a ádný tlak nedrí)-hydralickém okruhu je tlak tuím okolo 100 atmosfér(je to stejné jako by jsi chtěl aby ti přepady na vstřikách dreli tlak vsřiku)Pokud klesá tak buď netěsní ten teflonoví krouek(odvislé od KM a údrby-voda v sistému atd..) , ale spí netěsní ventil v BHI.
Přiloil jsem i ventilky na koulích (pro kutily)
Diagnostikou odskouí bohuel jen funkčnost,ale né těsnost.(BHI)
Přílohy: 300920101540.jpg ( 1051230b ) - 300920101546.jpg ( 1660566b ) - 300920101545.jpg ( 1190091b ) - 300920101544.jpg ( 601106b ) - 300920101548.jpg ( 735499b ) - |
|
30.09.2010 13:30 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2357179
|
|
jumep
|
|
|
z vlastnej skusenosti viem ze ked som odpojil hadicku prepadu - bol tam nejaky tlak, netvrdim ze ten co je v samotnej hydro, ani som to nikdy netvrdil ze tam je taky tlak, preto sa tu uz niekom dokonca aj stalo ze mu tu hadicku vystrelilo (zasa dobre vies ze ta plastova trubicka tam dost drzi)
bola to len teoreticka hypoteza, ktora je nakladovo 100 korun ... a hodina casu ked nejdu vybrat z ramena tycky piestnic, alebo sa s tebou bije spona ....
z vlastnej skusenosti viem ze ked som odpojil hadicku prepadu - bol tam nejaky tlak, netvrdim ze ten co je v samotnej hydro, ani som to nikdy netvrdil ze tam je taky tlak, preto sa tu uz niekom dokonca aj stalo ze mu tu hadicku vystrelilo (zasa dobre vies ze ta plastova trubicka tam dost drzi)
bola to len teoreticka hypoteza, ktora je nakladovo 100 korun ... a hodina casu ked nejdu vybrat z ramena tycky piestnic, alebo sa s tebou bije spona ....
|
|
30.09.2010 14:14 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2357191
|
|
standacer
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 100 |
|
|
No jsem zvedav cim to bude. Kdyz nad tim premyslim, tak je divny, ze by klesal celej zadek, kdyz by netesnila cela pistnice.
Je nejaka rozumna metoda jak zjistit, kter cast toho tlakoveho systemu je spatna? Aby to taky nebyla nejaka hadice, nebo tak neco...
No jsem zvedav cim to bude. Kdyz nad tim premyslim, tak je divny, ze by klesal celej zadek, kdyz by netesnila cela pistnice.
Je nejaka rozumna metoda jak zjistit, kter cast toho tlakoveho systemu je spatna? Aby to taky nebyla nejaka hadice, nebo tak neco...
|
|
30.09.2010 17:35 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2357216
|
|
jruze
|
|
|
jumep napsal(a): z vlastnej skusenosti viem ze ked som odpojil hadicku prepadu - bol tam nejaky tlak, netvrdim ze ten co je v samotnej hydro, ani som to nikdy netvrdil ze tam je taky tlak, preto sa tu uz niekom dokonca aj stalo ze mu tu hadicku vystrelilo (zasa dobre vies ze ta plastova trubicka tam dost drzi) bola to len teoreticka hypoteza, ktora je nakladovo 100 korun ... a hodina casu ked nejdu vybrat z ramena tycky piestnic, alebo sa s tebou bije spona ....
Samozřejmě tam nějaký tlak je u jen proto e pístnice jsou ní ne nádobka. Ta hadička můe vystřelit kdy bude přicpaná nebo ucpaná tak v ní bude stoupat tlak úměrný tomu co propustí pístnice(kdy nemůe odtéct tak tlakuje.
z vlastnej skusenosti viem ze ked som odpojil hadicku prepadu - bol tam nejaky tlak, netvrdim ze ten co je v samotnej hydro, ani som to nikdy netvrdil ze tam je taky tlak, preto sa tu uz niekom dokonca aj stalo ze mu tu hadicku vystrelilo (zasa dobre vies ze ta plastova trubicka tam dost drzi) bola to len teoreticka hypoteza, ktora je nakladovo 100 korun ... a hodina casu ked nejdu vybrat z ramena tycky piestnic, alebo sa s tebou bije spona ....
Samozřejmě tam nějaký tlak je u jen proto e pístnice jsou ní ne nádobka. Ta hadička můe vystřelit kdy bude přicpaná nebo ucpaná tak v ní bude stoupat tlak úměrný tomu co propustí pístnice(kdy nemůe odtéct tak tlakuje.
|
|
30.09.2010 17:54 -
Re: Klesání zadní části vozu / C5 I,II
|
2357219
|
|
jruze
|
|
|
standacer napsal(a): No jsem zvedav cim to bude. Kdyz nad tim premyslim, tak je divny, ze by klesal celej zadek, kdyz by netesnila cela pistnice. Je nejaka rozumna metoda jak zjistit, kter cast toho tlakoveho systemu je spatna? Aby to taky nebyla nejaka hadice, nebo tak neco...
Která strana(pokud to bude pístnice)? asi jen tak e odpojí přepady(ty hadičky blí k pístnici)buď ucpat,nebo dát do nějaké nádoby,do těch prachovek dát jiné hadičky a kadou do nějaké nádobky a uvidí na které straně je chyba.Ty odpojené přepadové hadičky můe jen propojit mezi sebou pravou s levou jinak ti přes ně poteče LDS s ostatních přepadů.Pokud propoutí BHI blok tak mne nic nenapadá jak to zjistit.Diagnostika umí podle mne jen testovat funkčnost jednotlivích ventilů .V té pístnici kdy je v provozní výce můe být tak deci LDS-něco samozřejmně propustí kadá.Ta druhá hadička na manetě(prachovce je jen odvod vzduchu a končí někde v nápravnici-tam by LDS být nemněla,ale kvůli tomu(i kdyby tam byla)by to neklesalo.A to e klesá celej zadek - jsou to spojené nádoby.(pístnice)
No jsem zvedav cim to bude. Kdyz nad tim premyslim, tak je divny, ze by klesal celej zadek, kdyz by netesnila cela pistnice. Je nejaka rozumna metoda jak zjistit, kter cast toho tlakoveho systemu je spatna? Aby to taky nebyla nejaka hadice, nebo tak neco...
Která strana(pokud to bude pístnice)? asi jen tak e odpojí přepady(ty hadičky blí k pístnici)buď ucpat,nebo dát do nějaké nádoby,do těch prachovek dát jiné hadičky a kadou do nějaké nádobky a uvidí na které straně je chyba.Ty odpojené přepadové hadičky můe jen propojit mezi sebou pravou s levou jinak ti přes ně poteče LDS s ostatních přepadů.Pokud propoutí BHI blok tak mne nic nenapadá jak to zjistit.Diagnostika umí podle mne jen testovat funkčnost jednotlivích ventilů .V té pístnici kdy je v provozní výce můe být tak deci LDS-něco samozřejmně propustí kadá.Ta druhá hadička na manetě(prachovce je jen odvod vzduchu a končí někde v nápravnici-tam by LDS být nemněla,ale kvůli tomu(i kdyby tam byla)by to neklesalo.A to e klesá celej zadek - jsou to spojené nádoby.(pístnice)
|
|
| |
|
|