| | |
28.02.2013 17:32 -
Re: mlácení volantu
|
2552560
|
|
Mahony
|
Město: Praha-Lhotka, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 373 |
|
|
tíre: já bych řek e si měl akorát zavzduněný řízení po výměně toho hydraulickýho čerpadla.To co popisuje mi přesně dělalo po výměně LDS.Stačilo párkrát plnej rejd do prava, do leva a pak to jetě i po asi 20km sem tam cuklo ve volantu a dál u byl klid.Ono se to odvzduní samo.
tíre: já bych řek e si měl akorát zavzduněný řízení po výměně toho hydraulickýho čerpadla.To co popisuje mi přesně dělalo po výměně LDS.Stačilo párkrát plnej rejd do prava, do leva a pak to jetě i po asi 20km sem tam cuklo ve volantu a dál u byl klid.Ono se to odvzduní samo.
|
|
16.05.2013 23:02 -
Re: mlácení volantu
|
2580375
|
|
jirka1303
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Zdravím, pročetl jsem celou diskusi o rizeni a bohuel jsem nenael nic, čeho by se tykalo meho problemu.Kdyz vemu volant do ruky i pri stojicim aute neudrzim volant na jednom miste porad my cuka zpet, pri jizde je to horsi cim rychleji jedu tak se to stupnuje prosim poradte nevim kde mam zacit dekuji
Zdravím, pročetl jsem celou diskusi o rizeni a bohuel jsem nenael nic, čeho by se tykalo meho problemu.Kdyz vemu volant do ruky i pri stojicim aute neudrzim volant na jednom miste porad my cuka zpet, pri jizde je to horsi cim rychleji jedu tak se to stupnuje prosim poradte nevim kde mam zacit dekuji
|
|
16.05.2013 23:33 -
Re: mlácení volantu
|
2580383
|
|
jumep
|
|
|
moc dobre si to nepopisal, ale z toho co pises mi pride ze mas zarobene na pruser, samotne servo bude mat neico s ovladacimi ventilmi a tie ti tocia volantom a moze sa stat ze to praskne a natoci ti to volant natvrdo do niektorej strany
moc dobre si to nepopisal, ale z toho co pises mi pride ze mas zarobene na pruser, samotne servo bude mat neico s ovladacimi ventilmi a tie ti tocia volantom a moze sa stat ze to praskne a natoci ti to volant natvrdo do niektorej strany
|
|
16.05.2013 23:51 -
Re: mlácení volantu
|
2580385
|
|
jirka1303
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Mechanik my chce vymenit cele rizeni, takze to tim nebude servo stoji cca............ diky
Mechanik my chce vymenit cele rizeni, takze to tim nebude servo stoji cca............ diky
|
|
17.05.2013 02:23 -
Re: mlácení volantu
|
2580395
|
|
jruze
|
|
|
Jestli se nepletu tak servo běhá pořád a tohle by mohl dělat vzduch (ale to by se mělo odvzdunit samo) potom by to mohl dělat ten ,,krček" na řízení a nebo ta nejhorí varianta samotný servo motor a to je raketa i na rotě.Co se týče práce bych začal půjčením servomotoru a vyzkouel(cesta nejméně práce)
Jestli se nepletu tak servo běhá pořád a tohle by mohl dělat vzduch (ale to by se mělo odvzdunit samo) potom by to mohl dělat ten ,,krček" na řízení a nebo ta nejhorí varianta samotný servo motor a to je raketa i na rotě.Co se týče práce bych začal půjčením servomotoru a vyzkouel(cesta nejméně práce);-)
|
|
15.11.2013 23:19 -
Re: mlácení volantu
|
2638684
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Tak dnes sem se chystal na opravu volantovky vařením,chtěl jsem to jetě jednou pořádně prohlédnout,zjistil jsem,e při nastartovaném autě a otáčení volantu my něco kolem něj křupe,sundal jsem plasty pod volantem,stále tam něco křupalo a nemohl jsem to najít,začal jsem si hrát s erbegem a zjistil,e palcem kdy s ním pohybuju,tak je volný,při otáčení volantu se v této vůly ozvalo to křupnutí.Po sundání jsem zjistil,e se nezaklapnou plastové packy se zobáčky do zámků,byly moc otevřené a měly vůly,vymezil jsem to silnějí izolačkou a zatim to drí dobře a hlavně je klid,zapomněl jsem nafotit.
Tak dnes sem se chystal na opravu volantovky vařením,chtěl jsem to jetě jednou pořádně prohlédnout,zjistil jsem,e při nastartovaném autě a otáčení volantu my něco kolem něj křupe,sundal jsem plasty pod volantem,stále tam něco křupalo a nemohl jsem to najít,začal jsem si hrát s erbegem a zjistil,e palcem kdy s ním pohybuju,tak je volný,při otáčení volantu se v této vůly ozvalo to křupnutí.Po sundání jsem zjistil,e se nezaklapnou plastové packy se zobáčky do zámků,byly moc otevřené a měly vůly,vymezil jsem to silnějí izolačkou a zatim to drí dobře a hlavně je klid,zapomněl jsem nafotit.
|
|
16.11.2013 04:47 -
Re: mlácení volantu
|
2638708
|
|
jruze
|
|
|
63zdenda napsal(a): Tak dnes sem se chystal na opravu volantovky vařením,chtěl jsem to jetě jednou pořádně prohlédnout,zjistil jsem,e při nastartovaném autě a otáčení volantu my něco kolem něj křupe,sundal jsem plasty pod volantem,stále tam něco křupalo a nemohl jsem to najít,začal jsem si hrát s erbegem a zjistil,e palcem kdy s ním pohybuju,tak je volný,při otáčení volantu se v této vůly ozvalo to křupnutí.Po sundání jsem zjistil,e se nezaklapnou plastové packy se zobáčky do zámků,byly moc otevřené a měly vůly,vymezil jsem to silnějí izolačkou a zatim to drí dobře a hlavně je klid,zapomněl jsem nafotit.
Na airbagu plastové zobáčky ??? - jsou tam co vím dvě oka z ocelového drátu jako pojistky zapadávající do volantu
Na airbagu plastové zobáčky ??? - jsou tam co vím dvě oka z ocelového drátu jako pojistky zapadávající do volantu :nevim
|
|
16.11.2013 07:34 -
Re: mlácení volantu
|
2638745
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Ano,jsou tam ty oka,které se odjistí pro sundání,ale pak tam jsou ty packy na klakson na kadé straně a zapadají do zámků,byly moc roztaené a měly vůly,proto jsem musel dát tu izolačku,aby se volně nepohybovaly,kdy jsem otočil volantem,tak vlastní váhou v této vůli asi o 2mm spadly a to dělalo to křupnutí,při rovné poloze volantu lo palcem ruky přizvednout a pustit,pak se to ozývalo,po vymezení drí.
Ano,jsou tam ty oka,které se odjistí pro sundání,ale pak tam jsou ty packy na klakson na kadé straně a zapadají do zámků,byly moc roztaené a měly vůly,proto jsem musel dát tu izolačku,aby se volně nepohybovaly,kdy jsem otočil volantem,tak vlastní váhou v této vůli asi o 2mm spadly a to dělalo to křupnutí,při rovné poloze volantu lo palcem ruky přizvednout a pustit,pak se to ozývalo,po vymezení drí.;-)
|
|
03.02.2015 15:03 -
Re: mlácení volantu
|
2781486
|
|
Devilian
|
|
|
Caute
Mam maly dotaz. V poslednej dobe citim pri otoceni volantu cvaknutie. Je to citit aj pri toceni volantom na mieste. Servis mi povedal, ze to bude pravdepodobne klb na volantovej tyci, a cena opravy priblizne 250E. Naozaj je take drahe opravit volantovu tyc? Oni viacmenej nevedeli co ich na C5 caka...
Caute
Mam maly dotaz. V poslednej dobe citim pri otoceni volantu cvaknutie. Je to citit aj pri toceni volantom na mieste. Servis mi povedal, ze to bude pravdepodobne klb na volantovej tyci, a cena opravy priblizne 250E. Naozaj je take drahe opravit volantovu tyc? Oni viacmenej nevedeli co ich na C5 caka...
|
|
05.02.2015 14:22 -
Re: mlácení volantu
|
2782181
|
|
Miklásek
|
Město: Dolná Súča, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) Tourer | Počet příspěvků: 134 |
|
|
Zdravím, priatelia. Pred pár dňami som menil laná ručnej brzdy, auto bolo na zdviháku niečo cez tyri hodiny. Keď som vychádzal z garáe, mal som zavzdunené servo (pri výmene lán som niekožkokrát točil kolesami kvôli prístupu). "Odstránil som to" tým, e som niekožkokrát otočil kolesami zo strany na stranu a bolo po probléme. chcem sa teda spýta, či je to vlastnos, alebo predzves problému.
Chcem sa ale spýta aj na inú "vlastnos" riadenia. Pri jazde po nerovnosti mi klbne s riadením. Respektíve ako vodič to dos cítim, e som preiel po nejakej nerovnosti. Je to akoby hrozne citlivé. Neviezol som sa zatiaž na iadnej inej C5, tak neviem, či je to normálne alebo nie. Riadenie je tu predsalen značne preposilované a "nekomunikatívne" (ako vedia písa v recenziách na nete), preto ma prekvapuje citlivos na nerovnosti.
Zdravím, priatelia. Pred pár dňami som menil laná ručnej brzdy, auto bolo na zdviháku niečo cez tyri hodiny. Keď som vychádzal z garáe, mal som zavzdunené servo (pri výmene lán som niekožkokrát točil kolesami kvôli prístupu). "Odstránil som to" tým, e som niekožkokrát otočil kolesami zo strany na stranu a bolo po probléme. chcem sa teda spýta, či je to vlastnos, alebo predzves problému.
Chcem sa ale spýta aj na inú "vlastnos" riadenia. Pri jazde po nerovnosti mi klbne s riadením. Respektíve ako vodič to dos cítim, e som preiel po nejakej nerovnosti. Je to akoby hrozne citlivé. Neviezol som sa zatiaž na iadnej inej C5, tak neviem, či je to normálne alebo nie. Riadenie je tu predsalen značne preposilované a "nekomunikatívne" (ako vedia písa v recenziách na nete), preto ma prekvapuje citlivos na nerovnosti. :nevim
|
|
05.02.2015 19:12 -
Re: mlácení volantu
|
2782264
|
|
jumep
|
|
|
ano, je to zavzdusnenie relativne normalne, ked nejde cerpadlo moze sa tam dostat vzduch
ten prenos do riadenia je myslim normalny, dany konstrukciou napravy
ano, je to zavzdusnenie relativne normalne, ked nejde cerpadlo moze sa tam dostat vzduch
ten prenos do riadenia je myslim normalny, dany konstrukciou napravy
|
|
06.02.2015 08:36 -
Re: mlácení volantu
|
2782387
|
|
Miklásek
|
Město: Dolná Súča, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) Tourer | Počet příspěvků: 134 |
|
|
Ďakujem Peo
Ďakujem Peo :palec
|
|
25.02.2015 11:46 -
Re: mlácení volantu
|
2791468
|
|
gurney
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 43 |
|
|
taky mi řízení mlátilo, tak jsem vyměnil svislé čepy, čepy řízení a ty tyčky mezi čepy řízení a "servem" (jedna byla evidentně patná) a vazelínou namazal hřídel k volantu. a je po problému. Moná máte patně vyváená kola nebo je na nich bláto které naruí vyváenost.
taky mi řízení mlátilo, tak jsem vyměnil svislé čepy, čepy řízení a ty tyčky mezi čepy řízení a "servem" (jedna byla evidentně patná) a vazelínou namazal hřídel k volantu. a je po problému. Moná máte patně vyváená kola nebo je na nich bláto které naruí vyváenost.
|
|
25.02.2015 17:42 -
Re: mlácení volantu
|
2791576
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
Miklásek napsal(a): Zdravím, priatelia. Pred pár dňami som menil laná ručnej brzdy, auto bolo na zdviháku niečo cez tyri hodiny. Keď som vychádzal z garáe, mal som zavzdunené servo (pri výmene lán som niekožkokrát točil kolesami kvôli prístupu). "Odstránil som to" tým, e som niekožkokrát otočil kolesami zo strany na stranu a bolo po probléme. chcem sa teda spýta, či je to vlastnos, alebo predzves problému.
Chcem sa ale spýta aj na inú "vlastnos" riadenia. Pri jazde po nerovnosti mi klbne s riadením. Respektíve ako vodič to dos cítim, e som preiel po nejakej nerovnosti. Je to akoby hrozne citlivé. Neviezol som sa zatiaž na iadnej inej C5, tak neviem, či je to normálne alebo nie. Riadenie je tu predsalen značne preposilované a "nekomunikatívne" (ako vedia písa v recenziách na nete), preto ma prekvapuje citlivos na nerovnosti.
Přesně to, co popisuje se mi taky děje. Po tom, co je auto na zvedáku, tak mlácení/kubání volantu na nerovnostech. Po nějakým mením nájezdu se to ale vrací do normálu a je klid. Nechával jsem kvůli tomu kontrolovat přední nápravu a jediný co, tak malá vůle v tyči řízení, co není u těchto aut nic neobvyklýho... neřeím.
Přesně to, co popisuje se mi taky děje. Po tom, co je auto na zvedáku, tak mlácení/kubání volantu na nerovnostech. Po nějakým mením nájezdu se to ale vrací do normálu a je klid. Nechával jsem kvůli tomu kontrolovat přední nápravu a jediný co, tak malá vůle v tyči řízení, co není u těchto aut nic neobvyklýho... neřeím.
|
|
| |
|
|