Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Hydraulika, řízení, brzdy / Tvrdy podvozek
|< < 1 2 3 4
24.01.2020 16:58 - Re: Tvrdy podvozek 3255890
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
majerr dopadol tak, ze predne gule mali 10bar, tym ako sa ochladilo to nepruzilo vobec, po ohriati aspon nieco

25.01.2020 14:58 - Re: Tvrdy podvozek 3256067
sanchez
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215kPočet příspěvků: 113

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
PATaMAT napsal(a):
Pokud je to se zapnutým klíčkem, auto povyjeté do provozu, tak ten předek je jednoznačně moc vysoko. Pokud je to v parkovací poloze (předek sjetej), tak je to ještě horší I pouhým okem na blatníku vidíš, že předek je vejš jak zadek. Na X7 ale nejdříve odcházejí přední "kolové" koule. To že to bylo po servisu znát je možné, neb došlo k odtlakování a když byly koule špatné, tak část stlačeného uniklého dusíku zustává v kouli mimo membránu ale nahoře neuteče pryč a pomáhá pružit. Když ale auto odtlakuješ, tak "volný stlačený dusík mimo membránu uteče společně s kapalinou pryč a auto skokově ztvrdne.


Předek auta padá dolů po vypnutí zapalovaní, po zapnutí do polohy před startem zase vyjede o dost nahoru.
Teď jsem se díval na hodnoty nastavené v citroenu a chtěl bych se zeptat, proc jsou zadány rozdílné hodnoty na přední nápravě a na zadní stejné.
Nemůžu si pomoct, ale auto musí být vysoko, protože jinak dorovnává a houpe po zatlačení na kapotu krásně.
Než budu měnit koule, rád bych věděl, že jsou výšky v pořádku.

Přílohy:
20200125_140644.jpg ( 8537901b ) -

25.01.2020 15:36 - Re: Tvrdy podvozek 3256080
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
sanchez napsal(a):
Předek auta padá dolů po vypnutí zapalovaní, po zapnutí do polohy před startem zase vyjede o dost nahoru.
Teď jsem se díval na hodnoty nastavené v citroenu a chtěl bych se zeptat, proc jsou zadány rozdílné hodnoty na přední nápravě a na zadní stejné.
Nemůžu si pomoct, ale auto musí být vysoko, protože jinak dorovnává a houpe po zatlačení na kapotu krásně.
Než budu měnit koule, rád bych věděl, že jsou výšky v pořádku.


Ty mᚠto auto na absolutní rovině ? Změř si vejšku od lemu blatníku na zem jak vepředu tak vzadu měla by být +- stejná (a +- 72cm)

Vzhledem k tomu žemᚠ,,čtyřkorektor" nenech do toho hrabat někoho kdo o tom nemá ani páru.

26.01.2020 21:32 - Re: Tvrdy podvozek 3256382
sanchez
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215kPočet příspěvků: 113

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
..výšku od lemu k blatníku v provozní mám vpředu 70cm a 72cm vzadu.

Včera jsem si dal hodinu nastavování a testování korektorů v pozemních garážích na rovině.
Zkoušel jsem nastavit hodnoty nižší než skutečné na přední nápravě, abych docílil snížení v provozní poloze.
Diagnostika nedokončila nastavení korekce výškoměrů - vždy zahlásila nesprávně nastavenou hodnotu buď na levém, či pravém předním korektoru , přesto fiktivní hodnoty zadané do počítače zapsala.
Auto však na zadané fiktivní hodnoty nereagovalo (by je zapsalo, při kontrole zapsaných aktuálních hodnot na korektorech), a jsem zadal záměrně vyšší, či nižší výšku.
Z toho usuzuji, že opravdu po výměně motoru skokově unikl tlak v koulích.
Jen mě mrzí, že se nevyměnila ta regulátorová vpředu, když byl motor venku.
Asi ji při výměně vynechám.

26.01.2020 22:59 - Re: Tvrdy podvozek 3256420
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1301

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Podle přílohy ti auto nestálo na rovině, nebo má vpředu ohnutej držák korektoru ... Já v těchto případech podle dat napřed ohýbal držáky s korektory aby ty hodnoty pravá - levá byly co nejblíže podobné, pak až nastavoval výšku diagnostikou. to je myslím chyba kvuli které ti to nepustí zápis a nedokončí... Moje domněnka je - Bude to tuhé, neb ti to hlásí každé přední kolo neustále jinde a kvuli tomu to za jízdy tuhne - stabilizuje ...

19.02.2020 12:29 - Re: Tvrdy podvozek 3259674
sanchez
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215kPočet příspěvků: 113

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Zoufalost.
4. návštěvy originálního servisu.

1. návštěva - nastavena výška na předku 150mm (auto tvrdé uskákané) // má být na předku 111 - 127 mm !!!

2. návštěva - nelze seřídit výška pod 150mm / - diagnostika nedokončí nastavení (nad 150mm nastaví jakkoli)
- pokus o ohýbání držáků pro přiblížení hodnot na přední nápravě, neb ukazují rozdílné hodnoty
(levý výškoměr ukazuje o 30mm nižší hodnotu než pravý výškoměr)
a následné nastavení na diagnostice / stále nelze nastavit výška pod 150 mm

(doma výměna koulí na předku včetně tvrdící pod podběhem u 3.0i V6, žádná trága) - pro klid duše, že
tvrdost nezpůsobují koule)

3. návštěva - - výměna držáků výškoměrů na přední nápravě / stále nelze nastavit výška pod 150 mm

4. návštěva - výměna všech držáků výškoměrů a protikusů držáčků na ramenech a výměna všech táhel
/ stále nelze nastavit výška pod 150 mm
( 3h nastavovaní na dílně v or. servisu vedle mechanika a vždy nezdar nastavení )

- nyní objednány oba nové výškoměry na předku a doufání, že jsou v určitých drahách vadné potenciometry
- přál bych si, aby to tak bylo, ale oba výškoměry reagují/vypisují po celé délce dráze hodnoty okamžitě bez
vynechávání

- měl někdo z Vás již vadné výškoměry? jak se to projevovalo? šla dokončit operace nastavení výšky?
- včera jsem jeden náhradní rozebral a moc toho na tom tišáku mimo jednoho tranzistoru co by mohl odejít není

19.02.2020 14:27 - Re: Tvrdy podvozek 3259689
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ono to treba uplne presne dodrzat co to chce a pisat hodnoty ako ich to chce

odignorovanie napr posunutia hore a dole, pripadne inej veci ukonci nastavenie chybou, asi by som z toho servisu utekal, lebo vymenia ti vsetko a aj tak to nedoladia (osobne som bol riesit predajcovi jeho auto v ich servise ...)

19.02.2020 14:59 - Re: Tvrdy podvozek 3259703
sanchez
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215kPočet příspěvků: 113

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
...když zadáme reálné hodnoty, nastavení proběhne , ale předek je 170mm vysoko !! a s tím nejde jezdit.

nevěřím, že jsou výškáče vadné

19.02.2020 17:06 - Re: Tvrdy podvozek 3259751
xsedmička
Město: Kutná Hora, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 118

99 Poslat soukromou zprávu
Nevím já měl předek moc vysoko a mlátilo to po korekci výšky podvozku vše OK a auto krásně plave po silnici korekce provedena v autorizovaném servisu citroen--unikom Kutná Hora věřím že pokud je vše v pořádku musí to jít bez problémů nastavit třeba se to musí i umět mně se to pokoušel nastavit v soukromé dílně a nešlo to(dva počítače+programy a nic) v autorizáku bez problémů.

19.02.2020 17:16 - Re: Tvrdy podvozek 3259752
sanchez
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215kPočet příspěvků: 113

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
xsedmička napsal(a):
Nevím já měl předek moc vysoko a mlátilo to po korekci výšky podvozku vše OK a auto krásně plave po silnici korekce provedena v autorizovaném servisu citroen--unikom Kutná Hora věřím že pokud je vše v pořádku musí to jít bez problémů nastavit třeba se to musí i umět mně se to pokoušel nastavit v soukromé dílně a nešlo to(dva počítače+programy a nic) v autorizáku bez problémů.


Já byl v autorizovaném servise citroen již 4x
Ještě pojedu minimálně 1x

Pokud se zadají reálné hodnoty, nastavení výšek se zdaří/ ( všechny výškoměry načteny ), ale auto má v provozní poloze na přední nápravě 170mm.
Pokud zadáme fiktivní, operace se nezdaří / diagnostika načte pouze 3 výškoměry (zadní vždy) a buď levý nebo pravý na předku, nikdy ne oba, ale uloží se správná výška, ne tedy 170mm, ale správných 127mm, ale zase nejde BHI, jak nejsou načtené výšky.

Diagbox, tam mají aktualizovaný na 9.4 jsem si všiml.
( s tím neofiko co mám doma se nechá udělat totéž, mimo kodování, dokonce i BOSH diagnostika nevidí všechny
počítače ( tím pádem i nastavení) , naposled jsem viděl BOSH diag, když C5 III padla do ekonomy, tak to tu BOSHku odpojilo a dokud se nenastartovalo, tak se do řídící jednotky nedostala vůbec, diagbox funguje v economy normálně.

21.02.2020 17:04 - Re: Tvrdy podvozek 3260334
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1301

U??vate? Poslat soukromou zprávu
sanchez napsal(a):
- nyní objednány oba nové výškoměry na předku a doufání, že jsou v určitých drahách vadné potenciometry
- přál bych si, aby to tak bylo, ale oba výškoměry reagují/vypisují po celé délce dráze hodnoty okamžitě bez
vynechávání

žádné dráhy tam nejsou, je to bezkontaktní, asi nějaká indukce, tam bych problém nehledal.
Ty hodnoty výšky se musí změřit na autě, pod autem, poloměry kol , musí se to vše dodržet, pak zadat do diag, ale funguje to pouze když předtím dojede k načtení výšek, teprve pak to můžeš "měnit, seřizovat, korigovat" ... Pokud tam mᚠale už uloženo těch 127 jak píšeš, tak pak proveď proceduru načtení výšek...

06.09.2020 10:49 - Re: Tvrdy podvozek 3282760
sanchez
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215kPočet příspěvků: 113

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Po výměně předních koulí a té tvrdící auto změklo.
Na popáté se v origo servise podařilo nastavit výšky. (4h)

Nyní auto nerovnosti žehlí, houpe, přesto něco ??? nefunguje jak má.

Při akceleraci v rozmezí 50 -70km/h a dále pak 130 -140 km/h začne
v řízení a na přední nápravě něco vibrovat silně, v jiné rychlosti téměř neznatelně. Znát je to nejlépe při akceleraci do kopce a pokud je silnice houpavá, tak hlavně i při odlehčení nápravy.
Při povolení pedálu vibrace též ustávají.

Přední silentbloky těhlice jsem vyměnil i kuláky.

Co by to na té nápravě mohlo dělat??
Subjektivně mi to přijde, že je to znát též více při těchto rychlostech 50-70 / 130 -140 , kdy
hydractiv upravuje výšku podvozku při změně rychlosti a nemůže to doladit.

Má s tím někdo zkušenost..?

06.09.2020 13:44 - Re: Tvrdy podvozek 3282775
jirka0077
Město: Jihlava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 61
99 Poslat soukromou zprávu
Zdar takto se děje i mě na C5 II kombi. Silné vibrace přestali jakmile jsem již po několikaté odvzdušnil podvozek.
Původně jsem si myslel že to dělá vnitřní kloub poloosy na pravé straně. Jenže ta vibrace začne i pokud snížím rychlost a ihned zase přidám v rychlostech do 50/km v hodině. Vyměnil jsem kulové čepy již před STK. Vyměnil jsem i kineták byl již kaput dal jsem pro jistotu od SKF. Vibrace jsou nejhorší při zatačení ale jako spíš až jakmile dojde k rovnaní s volantem. A je to spíše ne vibrace, spíše to kolo začne plavat.

|< < 1 2 3 4


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator