| | |
24.01.2020 16:58 -
Re: Tvrdy podvozek
|
3255890
|
|
jumep
|
|
|
majerr dopadol tak, ze predne gule mali 10bar, tym ako sa ochladilo to nepruzilo vobec, po ohriati aspon nieco
majerr dopadol tak, ze predne gule mali 10bar, tym ako sa ochladilo to nepruzilo vobec, po ohriati aspon nieco
|
|
25.01.2020 14:58 -
Re: Tvrdy podvozek
|
3256067
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
PATaMAT napsal(a): Pokud je to se zapnutým klíčkem, auto povyjeté do provozu, tak ten předek je jednoznačně moc vysoko. Pokud je to v parkovací poloze (předek sjetej), tak je to jetě horí I pouhým okem na blatníku vidí, e předek je vej jak zadek. Na X7 ale nejdříve odcházejí přední "kolové" koule. To e to bylo po servisu znát je moné, neb dolo k odtlakování a kdy byly koule patné, tak část stlačeného uniklého dusíku zustává v kouli mimo membránu ale nahoře neuteče pryč a pomáhá pruit. Kdy ale auto odtlakuje, tak "volný stlačený dusík mimo membránu uteče společně s kapalinou pryč a auto skokově ztvrdne.
Předek auta padá dolů po vypnutí zapalovaní, po zapnutí do polohy před startem zase vyjede o dost nahoru.
Teď jsem se díval na hodnoty nastavené v citroenu a chtěl bych se zeptat, proc jsou zadány rozdílné hodnoty na přední nápravě a na zadní stejné.
Nemůu si pomoct, ale auto musí být vysoko, protoe jinak dorovnává a houpe po zatlačení na kapotu krásně.
Ne budu měnit koule, rád bych věděl, e jsou výky v pořádku.
Předek auta padá dolů po vypnutí zapalovaní, po zapnutí do polohy před startem zase vyjede o dost nahoru.
Teď jsem se díval na hodnoty nastavené v citroenu a chtěl bych se zeptat, proc jsou zadány rozdílné hodnoty na přední nápravě a na zadní stejné.
Nemůu si pomoct, ale auto musí být vysoko, protoe jinak dorovnává a houpe po zatlačení na kapotu krásně.
Ne budu měnit koule, rád bych věděl, e jsou výky v pořádku.
Přílohy: 20200125_140644.jpg ( 8537901b ) - |
|
25.01.2020 15:36 -
Re: Tvrdy podvozek
|
3256080
|
|
jruze
|
|
|
sanchez napsal(a): Předek auta padá dolů po vypnutí zapalovaní, po zapnutí do polohy před startem zase vyjede o dost nahoru.
Teď jsem se díval na hodnoty nastavené v citroenu a chtěl bych se zeptat, proc jsou zadány rozdílné hodnoty na přední nápravě a na zadní stejné.
Nemůu si pomoct, ale auto musí být vysoko, protoe jinak dorovnává a houpe po zatlačení na kapotu krásně.
Ne budu měnit koule, rád bych věděl, e jsou výky v pořádku.
Ty má to auto na absolutní rovině ? Změř si vejku od lemu blatníku na zem jak vepředu tak vzadu měla by být +- stejná (a +- 72cm)
Vzhledem k tomu emá ,,čtyřkorektor" nenech do toho hrabat někoho kdo o tom nemá ani páru.
Ty má to auto na absolutní rovině ? Změř si vejku od lemu blatníku na zem jak vepředu tak vzadu;-) měla by být +- stejná (a +- 72cm)
Vzhledem k tomu emá ,,čtyřkorektor" nenech do toho hrabat někoho kdo o tom nemá ani páru.
|
|
26.01.2020 21:32 -
Re: Tvrdy podvozek
|
3256382
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
..výku od lemu k blatníku v provozní mám vpředu 70cm a 72cm vzadu.
Včera jsem si dal hodinu nastavování a testování korektorů v pozemních garáích na rovině.
Zkouel jsem nastavit hodnoty nií ne skutečné na přední nápravě, abych docílil sníení v provozní poloze.
Diagnostika nedokončila nastavení korekce výkoměrů - vdy zahlásila nesprávně nastavenou hodnotu buď na levém, či pravém předním korektoru , přesto fiktivní hodnoty zadané do počítače zapsala.
Auto vak na zadané fiktivní hodnoty nereagovalo (by je zapsalo, při kontrole zapsaných aktuálních hodnot na korektorech), a jsem zadal záměrně vyí, či nií výku.
Z toho usuzuji, e opravdu po výměně motoru skokově unikl tlak v koulích.
Jen mě mrzí, e se nevyměnila ta regulátorová vpředu, kdy byl motor venku.
Asi ji při výměně vynechám.
..výku od lemu k blatníku v provozní mám vpředu 70cm a 72cm vzadu.
Včera jsem si dal hodinu nastavování a testování korektorů v pozemních garáích na rovině.
Zkouel jsem nastavit hodnoty nií ne skutečné na přední nápravě, abych docílil sníení v provozní poloze.
Diagnostika nedokončila nastavení korekce výkoměrů - vdy zahlásila nesprávně nastavenou hodnotu buď na levém, či pravém předním korektoru , přesto fiktivní hodnoty zadané do počítače zapsala.
Auto vak na zadané fiktivní hodnoty nereagovalo (by je zapsalo, při kontrole zapsaných aktuálních hodnot na korektorech), a jsem zadal záměrně vyí, či nií výku.
Z toho usuzuji, e opravdu po výměně motoru skokově unikl tlak v koulích.
Jen mě mrzí, e se nevyměnila ta regulátorová vpředu, kdy byl motor venku.:-((((
Asi ji při výměně vynechám.
|
|
26.01.2020 22:59 -
Re: Tvrdy podvozek
|
3256420
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
Podle přílohy ti auto nestálo na rovině, nebo má vpředu ohnutej drák korektoru ... Já v těchto případech podle dat napřed ohýbal dráky s korektory aby ty hodnoty pravá - levá byly co nejblíe podobné, pak a nastavoval výku diagnostikou. to je myslím chyba kvuli které ti to nepustí zápis a nedokončí... Moje domněnka je - Bude to tuhé, neb ti to hlásí kadé přední kolo neustále jinde a kvuli tomu to za jízdy tuhne - stabilizuje ...
Podle přílohy ti auto nestálo na rovině, nebo má vpředu ohnutej drák korektoru ... Já v těchto případech podle dat napřed ohýbal dráky s korektory aby ty hodnoty pravá - levá byly co nejblíe podobné, pak a nastavoval výku diagnostikou. to je myslím chyba kvuli které ti to nepustí zápis a nedokončí... Moje domněnka je - Bude to tuhé, neb ti to hlásí kadé přední kolo neustále jinde a kvuli tomu to za jízdy tuhne - stabilizuje ...
|
|
19.02.2020 12:29 -
Re: Tvrdy podvozek
|
3259674
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
Zoufalost.
4. návtěvy originálního servisu.
1. návtěva - nastavena výka na předku 150mm (auto tvrdé uskákané) // má být na předku 111 - 127 mm !!!
2. návtěva - nelze seřídit výka pod 150mm / - diagnostika nedokončí nastavení (nad 150mm nastaví jakkoli)
- pokus o ohýbání dráků pro přiblíení hodnot na přední nápravě, neb ukazují rozdílné hodnoty
(levý výkoměr ukazuje o 30mm nií hodnotu ne pravý výkoměr)
a následné nastavení na diagnostice / stále nelze nastavit výka pod 150 mm
(doma výměna koulí na předku včetně tvrdící pod podběhem u 3.0i V6, ádná trága) - pro klid due, e
tvrdost nezpůsobují koule)
3. návtěva - - výměna dráků výkoměrů na přední nápravě / stále nelze nastavit výka pod 150 mm
4. návtěva - výměna vech dráků výkoměrů a protikusů dráčků na ramenech a výměna vech táhel
/ stále nelze nastavit výka pod 150 mm
( 3h nastavovaní na dílně v or. servisu vedle mechanika a vdy nezdar nastavení )
- nyní objednány oba nové výkoměry na předku a doufání, e jsou v určitých drahách vadné potenciometry
- přál bych si, aby to tak bylo, ale oba výkoměry reagují/vypisují po celé délce dráze hodnoty okamitě bez
vynechávání
- měl někdo z Vás ji vadné výkoměry? jak se to projevovalo? la dokončit operace nastavení výky?
- včera jsem jeden náhradní rozebral a moc toho na tom tiáku mimo jednoho tranzistoru co by mohl odejít není
Zoufalost.
4. návtěvy originálního servisu.
1. návtěva - nastavena výka na předku 150mm (auto tvrdé uskákané) // má být na předku 111 - 127 mm !!!
2. návtěva - nelze seřídit výka pod 150mm / - diagnostika nedokončí nastavení (nad 150mm nastaví jakkoli)
- pokus o ohýbání dráků pro přiblíení hodnot na přední nápravě, neb ukazují rozdílné hodnoty
(levý výkoměr ukazuje o 30mm nií hodnotu ne pravý výkoměr)
a následné nastavení na diagnostice / stále nelze nastavit výka pod 150 mm
(doma výměna koulí na předku včetně tvrdící pod podběhem u 3.0i V6, ádná trága) - pro klid due, e
tvrdost nezpůsobují koule)
3. návtěva - - výměna dráků výkoměrů na přední nápravě / stále nelze nastavit výka pod 150 mm
4. návtěva - výměna vech dráků výkoměrů a protikusů dráčků na ramenech a výměna vech táhel
/ stále nelze nastavit výka pod 150 mm
( 3h nastavovaní na dílně v or. servisu vedle mechanika a vdy nezdar nastavení )
- nyní objednány oba nové výkoměry na předku a doufání, e jsou v určitých drahách vadné potenciometry
- přál bych si, aby to tak bylo, ale oba výkoměry reagují/vypisují po celé délce dráze hodnoty okamitě bez
vynechávání
- měl někdo z Vás ji vadné výkoměry? jak se to projevovalo? la dokončit operace nastavení výky?
- včera jsem jeden náhradní rozebral a moc toho na tom tiáku mimo jednoho tranzistoru co by mohl odejít není
|
|
19.02.2020 14:27 -
Re: Tvrdy podvozek
|
3259689
|
|
jumep
|
|
|
ono to treba uplne presne dodrzat co to chce a pisat hodnoty ako ich to chce
odignorovanie napr posunutia hore a dole, pripadne inej veci ukonci nastavenie chybou, asi by som z toho servisu utekal, lebo vymenia ti vsetko a aj tak to nedoladia (osobne som bol riesit predajcovi jeho auto v ich servise ...)
ono to treba uplne presne dodrzat co to chce a pisat hodnoty ako ich to chce
odignorovanie napr posunutia hore a dole, pripadne inej veci ukonci nastavenie chybou, asi by som z toho servisu utekal, lebo vymenia ti vsetko a aj tak to nedoladia (osobne som bol riesit predajcovi jeho auto v ich servise ...)
|
|
19.02.2020 14:59 -
Re: Tvrdy podvozek
|
3259703
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
...kdy zadáme reálné hodnoty, nastavení proběhne , ale předek je 170mm vysoko !! a s tím nejde jezdit.
nevěřím, e jsou výkáče vadné
...kdy zadáme reálné hodnoty, nastavení proběhne , ale předek je 170mm vysoko !! a s tím nejde jezdit.
nevěřím, e jsou výkáče vadné
|
|
19.02.2020 17:06 -
Re: Tvrdy podvozek
|
3259751
|
|
xsedmička
|
Město: Kutná Hora, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 118 |
|
|
Nevím já měl předek moc vysoko a mlátilo to po korekci výky podvozku ve OK a auto krásně plave po silnici korekce provedena v autorizovaném servisu citroen--unikom Kutná Hora věřím e pokud je ve v pořádku musí to jít bez problémů nastavit třeba se to musí i umět mně se to pokouel nastavit v soukromé dílně a nelo to(dva počítače+programy a nic) v autorizáku bez problémů.
Nevím já měl předek moc vysoko a mlátilo to po korekci výky podvozku ve OK a auto krásně plave po silnici korekce provedena v autorizovaném servisu citroen--unikom Kutná Hora věřím e pokud je ve v pořádku musí to jít bez problémů nastavit třeba se to musí i umět mně se to pokouel nastavit v soukromé dílně a nelo to(dva počítače+programy a nic) v autorizáku bez problémů.
|
|
19.02.2020 17:16 -
Re: Tvrdy podvozek
|
3259752
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
xsedmička napsal(a): Nevím já měl předek moc vysoko a mlátilo to po korekci výky podvozku ve OK a auto krásně plave po silnici korekce provedena v autorizovaném servisu citroen--unikom Kutná Hora věřím e pokud je ve v pořádku musí to jít bez problémů nastavit třeba se to musí i umět mně se to pokouel nastavit v soukromé dílně a nelo to(dva počítače+programy a nic) v autorizáku bez problémů.
Já byl v autorizovaném servise citroen ji 4x
Jetě pojedu minimálně 1x
Pokud se zadají reálné hodnoty, nastavení výek se zdaří/ ( vechny výkoměry načteny ), ale auto má v provozní poloze na přední nápravě 170mm.
Pokud zadáme fiktivní, operace se nezdaří / diagnostika načte pouze 3 výkoměry (zadní vdy) a buď levý nebo pravý na předku, nikdy ne oba, ale uloí se správná výka, ne tedy 170mm, ale správných 127mm, ale zase nejde BHI, jak nejsou načtené výky.
Diagbox, tam mají aktualizovaný na 9.4 jsem si viml.
( s tím neofiko co mám doma se nechá udělat toté, mimo kodování, dokonce i BOSH diagnostika nevidí vechny
počítače ( tím pádem i nastavení) , naposled jsem viděl BOSH diag, kdy C5 III padla do ekonomy, tak to tu BOSHku odpojilo a dokud se nenastartovalo, tak se do řídící jednotky nedostala vůbec, diagbox funguje v economy normálně.
Já byl v autorizovaném servise citroen ji 4x
Jetě pojedu minimálně 1x
Pokud se zadají reálné hodnoty, nastavení výek se zdaří/ ( vechny výkoměry načteny ), ale auto má v provozní poloze na přední nápravě 170mm.
Pokud zadáme fiktivní, operace se nezdaří / diagnostika načte pouze 3 výkoměry (zadní vdy) a buď levý nebo pravý na předku, nikdy ne oba, ale uloí se správná výka, ne tedy 170mm, ale správných 127mm, ale zase nejde BHI, jak nejsou načtené výky.
Diagbox, tam mají aktualizovaný na 9.4 jsem si viml.
( s tím neofiko co mám doma se nechá udělat toté, mimo kodování, dokonce i BOSH diagnostika nevidí vechny
počítače ( tím pádem i nastavení) , naposled jsem viděl BOSH diag, kdy C5 III padla do ekonomy, tak to tu BOSHku odpojilo a dokud se nenastartovalo, tak se do řídící jednotky nedostala vůbec, diagbox funguje v economy normálně.
|
|
21.02.2020 17:04 -
Re: Tvrdy podvozek
|
3260334
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
sanchez napsal(a): - nyní objednány oba nové výkoměry na předku a doufání, e jsou v určitých drahách vadné potenciometry
- přál bych si, aby to tak bylo, ale oba výkoměry reagují/vypisují po celé délce dráze hodnoty okamitě bez
vynechávání
ádné dráhy tam nejsou, je to bezkontaktní, asi nějaká indukce, tam bych problém nehledal.
Ty hodnoty výky se musí změřit na autě, pod autem, poloměry kol , musí se to ve dodret, pak zadat do diag, ale funguje to pouze kdy předtím dojede k načtení výek, teprve pak to můe "měnit, seřizovat, korigovat" ... Pokud tam má ale u uloeno těch 127 jak píe, tak pak proveď proceduru načtení výek...
ádné dráhy tam nejsou, je to bezkontaktní, asi nějaká indukce, tam bych problém nehledal.
Ty hodnoty výky se musí změřit na autě, pod autem, poloměry kol , musí se to ve dodret, pak zadat do diag, ale funguje to pouze kdy předtím dojede k načtení výek, teprve pak to můe "měnit, seřizovat, korigovat" ... Pokud tam má ale u uloeno těch 127 jak píe, tak pak proveď proceduru načtení výek...
|
|
06.09.2020 10:49 -
Re: Tvrdy podvozek
|
3282760
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
Po výměně předních koulí a té tvrdící auto změklo.
Na popáté se v origo servise podařilo nastavit výky. (4h)
Nyní auto nerovnosti ehlí, houpe, přesto něco ??? nefunguje jak má.
Při akceleraci v rozmezí 50 -70km/h a dále pak 130 -140 km/h začne
v řízení a na přední nápravě něco vibrovat silně, v jiné rychlosti téměř neznatelně. Znát je to nejlépe při akceleraci do kopce a pokud je silnice houpavá, tak hlavně i při odlehčení nápravy.
Při povolení pedálu vibrace té ustávají.
Přední silentbloky těhlice jsem vyměnil i kuláky.
Co by to na té nápravě mohlo dělat??
Subjektivně mi to přijde, e je to znát té více při těchto rychlostech 50-70 / 130 -140 , kdy
hydractiv upravuje výku podvozku při změně rychlosti a nemůe to doladit.
Má s tím někdo zkuenost..?
Po výměně předních koulí a té tvrdící auto změklo.
Na popáté se v origo servise podařilo nastavit výky. (4h)
Nyní auto nerovnosti ehlí, houpe, přesto něco ??? nefunguje jak má.
Při akceleraci v rozmezí 50 -70km/h a dále pak 130 -140 km/h začne
v řízení a na přední nápravě něco vibrovat silně, v jiné rychlosti téměř neznatelně. Znát je to nejlépe při akceleraci do kopce a pokud je silnice houpavá, tak hlavně i při odlehčení nápravy.
Při povolení pedálu vibrace té ustávají.
Přední silentbloky těhlice jsem vyměnil i kuláky.
Co by to na té nápravě mohlo dělat??
Subjektivně mi to přijde, e je to znát té více při těchto rychlostech 50-70 / 130 -140 , kdy
hydractiv upravuje výku podvozku při změně rychlosti a nemůe to doladit.
Má s tím někdo zkuenost..?
|
|
06.09.2020 13:44 -
Re: Tvrdy podvozek
|
3282775
|
|
jirka0077
|
Město: Jihlava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 61 |
|
|
Zdar takto se děje i mě na C5 II kombi. Silné vibrace přestali jakmile jsem ji po několikaté odvzdunil podvozek.
Původně jsem si myslel e to dělá vnitřní kloub poloosy na pravé straně. Jene ta vibrace začne i pokud sníím rychlost a ihned zase přidám v rychlostech do 50/km v hodině. Vyměnil jsem kulové čepy ji před STK. Vyměnil jsem i kineták byl ji kaput dal jsem pro jistotu od SKF. Vibrace jsou nejhorí při zatačení ale jako spí a jakmile dojde k rovnaní s volantem. A je to spíe ne vibrace, spíe to kolo začne plavat.
Zdar takto se děje i mě na C5 II kombi. Silné vibrace přestali jakmile jsem ji po několikaté odvzdunil podvozek.
Původně jsem si myslel e to dělá vnitřní kloub poloosy na pravé straně. Jene ta vibrace začne i pokud sníím rychlost a ihned zase přidám v rychlostech do 50/km v hodině. Vyměnil jsem kulové čepy ji před STK. Vyměnil jsem i kineták byl ji kaput dal jsem pro jistotu od SKF. Vibrace jsou nejhorí při zatačení ale jako spí a jakmile dojde k rovnaní s volantem. A je to spíe ne vibrace, spíe to kolo začne plavat.
|
|
| |
|
|