| | |
02.03.2018 11:40 -
Re: Tvrdy podvozek
|
3136408
|
|
Majerr
|
Město: Roznov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 62 |
|
|
servisy v okoli jsou vsechny na objednani a nektere i na tydny dopredu
servisy v okoli jsou vsechny na objednani a nektere i na tydny dopredu :-(
|
|
02.03.2018 12:15 -
Re: Tvrdy podvozek
|
3136411
|
|
xsedmička
|
Město: Kutná Hora, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 118 |
|
|
Já opravu taky neměl na počkání asi za týden vude je plno to je normální s tím se musí smířit pokud nemá kamaráda přímo v servisu.
Já opravu taky neměl na počkání asi za týden:nevim vude je plno to je normální s tím se musí smířit pokud nemá kamaráda přímo v servisu.
|
|
21.01.2020 20:55 -
Re: Tvrdy podvozek
|
3255225
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
..to by mě zajímalo jak pan Majerr dopadl.
Mě potkalo teď něco podobného.
Po 3 měsících jsem si vyzvedl auto ze servisu kvůli motoru a podvozek tvrdý a skáče jak blázen.
Po příjezdu domů jsem odtlakoval, dolil 2 decky LDSky a znovu odzvdunil. Hladina LDS na dně koíčku.
Zkuební jízda a beze změny.
Dnes pro jistotu v origo servisu citroen na nastavení referenčních výek a beze změny.
Mechanik tedy tvrdil, e to asi lepí je a e mu to nepřijde mimo to skákání tak strané, ale mně po
5 letech na Xantii a dalích 9 let na C5 II to strané tedy přijde.
S hydrou jsem si v začátcích zail své, ale tohle mě zaskočilo.
Nevím jaký můe mít vliv 3 měsíce stání auta. Podle mě ádné.
No mám 170tis. na koulích, tak snad ony.
Co myslíte?
..to by mě zajímalo jak pan Majerr dopadl.
Mě potkalo teď něco podobného.
Po 3 měsících jsem si vyzvedl auto ze servisu kvůli motoru a podvozek tvrdý a skáče jak blázen.
Po příjezdu domů jsem odtlakoval, dolil 2 decky LDSky a znovu odzvdunil. Hladina LDS na dně koíčku.
Zkuební jízda a beze změny.
Dnes pro jistotu v origo servisu citroen na nastavení referenčních výek a beze změny.
Mechanik tedy tvrdil, e to asi lepí je a e mu to nepřijde mimo to skákání tak strané, ale mně po
5 letech na Xantii a dalích 9 let na C5 II to strané tedy přijde.
S hydrou jsem si v začátcích zail své, ale tohle mě zaskočilo.
Nevím jaký můe mít vliv 3 měsíce stání auta. Podle mě ádné.
No mám 170tis. na koulích, tak snad ony.
Co myslíte?
|
|
22.01.2020 15:57 -
Re: Tvrdy podvozek
|
3255292
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
A teď jestli měnit vechny??... kdy zadek je ok.
V autě jich je 6.
Nebo jen předek a ty 2 na regulátoru tuhosti?
Nebo jen ty 2 na regulátoru?
Nevíte kolik stojí origo?
Díky za rady / názory.
Těď koukám na čísla koulí a objevil jsem jetě dalí kouli na předku . Na přední regulátoru tuhosti viz foto.
Tak teď u jsem zmaten, zdali nebude stačit vyměnit jen tu na předku tuící. I kdy o ni nemám ani tuení, e tam vůbec je. Jdu se tam podívat.
A teď jestli měnit vechny??... kdy zadek je ok.
V autě jich je 6.
Nebo jen předek a ty 2 na regulátoru tuhosti?
Nebo jen ty 2 na regulátoru?
Nevíte kolik stojí origo?
Díky za rady / názory.
Těď koukám na čísla koulí a objevil jsem jetě dalí kouli na předku . Na přední regulátoru tuhosti viz foto.
Tak teď u jsem zmaten, zdali nebude stačit vyměnit jen tu na předku tuící. I kdy o ni nemám ani tuení, e tam vůbec je. Jdu se tam podívat.
Přílohy: Nový rastrový obrázek.bmp ( 2044854b ) - |
|
22.01.2020 16:41 -
Re: Tvrdy podvozek
|
3255295
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
jestli jetě umím počítat, tak na autě je jich celkem 7 4 vzadu a tři v předu
Copak ti nikdo neumí ty koule v servisu sundat a změřit ? Napíchnout auto na diag a zkontrolovat perování . Místo větění závady...
jestli jetě umím počítat, tak na autě je jich celkem 7 ;-) 4 vzadu a tři v předu
Copak ti nikdo neumí ty koule v servisu sundat a změřit ? Napíchnout auto na diag a zkontrolovat perování . Místo větění závady...
|
|
22.01.2020 17:27 -
Re: Tvrdy podvozek
|
3255299
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
Ano je, ta 7dmá je u podběhu.
Kontrolu, odvzdunění mám za sebou (diagbox mám) i v origo servisu , pokud si četl výe.
Na C5 II si koule měním sám a jestli si četl pořádně, tak na Hydractivech jezdím u víc jak 15let a toto
mě zaskočilo, proto se ptám, take pokud nechce přispět něčím věcným, tak prosím nereaguj.
Pokud ví, kde se koule v jiních čechách dají změřit, rád si nechám doporučit.
Tester tlaků v koulích nemá kde kdo...
Ano je, ta 7dmá je u podběhu.
Kontrolu, odvzdunění mám za sebou (diagbox mám) i v origo servisu , pokud si četl výe.
Na C5 II si koule měním sám a jestli si četl pořádně, tak na Hydractivech jezdím u víc jak 15let a toto
mě zaskočilo, proto se ptám, take pokud nechce přispět něčím věcným, tak prosím nereaguj.
Pokud ví, kde se koule v jiních čechách dají změřit, rád si nechám doporučit.
Tester tlaků v koulích nemá kde kdo...
|
|
22.01.2020 19:54 -
Re: Tvrdy podvozek
|
3255313
|
|
jruze
|
|
|
sanchez napsal(a): Ano je, ta 7dmá je u podběhu.
Kontrolu, odvzdunění mám za sebou (diagbox mám) i v origo servisu , pokud si četl výe.
Na C5 II si koule měním sám a jestli si četl pořádně, tak na Hydractivech jezdím u víc jak 15let a toto
mě zaskočilo, proto se ptám, take pokud nechce přispět něčím věcným, tak prosím nereaguj.
Pokud vý, kde se koule v jiních čechách dají změřit, rád si nechám doporučit.
Tester tlaků v koulích nemá kde kdo...
Na jihu asi nikde. Kolik to má najeto ? co je v tom za motor?na jakém rozměru ráfků to má ? Prostřední (na regulátoru) je hlavolam - ne jí jen testovat tak asi vyměnit pokud to má najeto ke 200stům tak ji asi rovnou vyměň a ty na pístnicích moná také.Pokud se ti zdá e je to tvrdé(nebo je) tak vyměň = uetří si sylenty nápravy.A jetě detail= nemá to moc vysoko - nejdřív bych porovnal s jinou X7 jestli je +- steně vysoko,nebo nech seřídit vejku = to má dost velkej vliv. (tím bych začal)
Na jihu asi nikde. Kolik to má najeto ? co je v tom za motor?na jakém rozměru ráfků to má ? Prostřední (na regulátoru) je hlavolam - ne jí jen testovat tak asi vyměnit pokud to má najeto ke 200stům tak ji asi rovnou vyměň a ty na pístnicích moná také.Pokud se ti zdá e je to tvrdé(nebo je) tak vyměň = uetří si sylenty nápravy.A jetě detail= nemá to moc vysoko - nejdřív bych porovnal s jinou X7 jestli je +- steně vysoko,nebo nech seřídit vejku = to má dost velkej vliv.;-) (tím bych začal)
|
|
22.01.2020 21:34 -
Re: Tvrdy podvozek
|
3255331
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
jruze napsal(a): Na jihu asi nikde. Kolik to má najeto ? co je v tom za motor?na jakém rozměru ráfků to má ? Prostřední (na regulátoru) je hlavolam - ne jí jen testovat tak asi vyměnit pokud to má najeto ke 200stům tak ji asi rovnou vyměň a ty na pístnicích moná také.Pokud se ti zdá e je to tvrdé(nebo je) tak vyměň = uetří si sylenty nápravy.A jetě detail= nemá to moc vysoko - nejdřív bych porovnal s jinou X7 jestli je +- steně vysoko,nebo nech seřídit vejku = to má dost velkej vliv. (tím bych začal)
V6 benzín. Jsou tam 245/40/r19 (těch 19palcových také moc není) , ale dobrý tip to porovnat.
Jak jsem psal, byl jsem včera na nastavení referenčních výek v citroenu. (viz jejich nastavení)
Výsledek byl stejný, jako kdy jsem to nastavoval doma.
Pořád je mi divné, e to bylo po té výměně motoru.
Subjektivně mám také pocit, e je auto v provozní výce výe ne by mělo.(Na druhou stranu, po zatlačení na kapotu houpe obstojně). Chová se opravdu jako kdy by jste chtěli ve vyí poloze prudce vyrazit a nebo brzdit.
Poskakuje a je tvrdá.
Jak si na to upozornil, tak bych se k tomu přikláněl.
Kdyby ano, jak se toho zkusit zbavit jetě před výměnou vech tří koulí na předku?
V6 benzín. Jsou tam 245/40/r19 (těch 19palcových také moc není) , ale dobrý tip to porovnat.
Jak jsem psal, byl jsem včera na nastavení referenčních výek v citroenu. (viz jejich nastavení)
Výsledek byl stejný, jako kdy jsem to nastavoval doma.
Pořád je mi divné, e to bylo po té výměně motoru.
Subjektivně mám také pocit, e je auto v provozní výce výe ne by mělo.(Na druhou stranu, po zatlačení na kapotu houpe obstojně). Chová se opravdu jako kdy by jste chtěli ve vyí poloze prudce vyrazit a nebo brzdit.
Poskakuje a je tvrdá.
Jak si na to upozornil, tak bych se k tomu přikláněl.
Kdyby ano, jak se toho zkusit zbavit jetě před výměnou vech tří koulí na předku?
Přílohy: 1.jpg ( 2941716b ) - 2.jpg ( 2837508b ) - 3.jpg ( 2561972b ) - |
|
22.01.2020 21:37 -
Re: Tvrdy podvozek
|
3255336
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
sanchez napsal(a): Ano je, ta 7dmá je u podběhu.
Kontrolu, odvzdunění mám za sebou (diagbox mám) i v origo servisu , pokud si četl výe.
Na C5 II si koule měním sám a jestli si četl pořádně, tak na Hydractivech jezdím u víc jak 15let a toto
mě zaskočilo, proto se ptám, take pokud nechce přispět něčím věcným, tak prosím nereaguj.
Pokud ví, kde se koule v jiních čechách dají změřit, rád si nechám doporučit.
Tester tlaků v koulích nemá kde kdo...
hele píe e jsi byl v servisu, tak pokud jsi byl u Citroenu, tak v kadém umí ty koule změřit. O tlacích jsi nic nepsal, namísto toho tady jen hádá které koule vyměnit sorry jako
hele píe e jsi byl v servisu, tak pokud jsi byl u Citroenu, tak v kadém umí ty koule změřit. O tlacích jsi nic nepsal, namísto toho tady jen hádá které koule vyměnit ;-) sorry jako
|
|
22.01.2020 22:05 -
Re: Tvrdy podvozek
|
3255360
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
jruze napsal(a): Na těch 19. to bude vdy o dost tvrdí - já dal 18. zimáky na místo letních 19. a je to o dost měkí
Tady naprosto souhlasím. Zahoď ty 19" nesmysly a dej tam gumy, pořádně vysokou gumy.
Mně připadaly tvrdé i 18" (měl jsem tedy staré slupky, tak nevím, zda to nehodit na to, ale zadek prostě uskakoval), zlaté 17" mnohem měkčí a chová se to celkově lépe, co se komfortu týče.
Tady naprosto souhlasím. Zahoď ty 19" nesmysly a dej tam gumy, pořádně vysokou gumy.
Mně připadaly tvrdé i 18" (měl jsem tedy staré slupky, tak nevím, zda to nehodit na to, ale zadek prostě uskakoval), zlaté 17" mnohem měkčí a chová se to celkově lépe, co se komfortu týče.
|
|
22.01.2020 22:14 -
Re: Tvrdy podvozek
|
3255365
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
del42sa napsal(a): hele píe e jsi byl v servisu, tak pokud jsi byl u Citroenu, tak v kadém umí ty koule změřit. O tlacích jsi nic nepsal, namísto toho tady jen hádá které koule vyměnit sorry jako
Můe tomu říkat jak chce, ale snaím se přijít na závadu. Vdy jsem byl při čtení příspěvků zde obohacen o zkuenosti, dokonce přiel s vyřeením závady, které specializované servisy vyřeit nedokázaly. Zde na klubu jsou mnohdy znalejí pánové ne v original servisech.
A to jsem původně nechtěl ani reagovat.
Můe tomu říkat jak chce, ale snaím se přijít na závadu. Vdy jsem byl při čtení příspěvků zde obohacen o zkuenosti, dokonce přiel s vyřeením závady, které specializované servisy vyřeit nedokázaly. Zde na klubu jsou mnohdy znalejí pánové ne v original servisech.
A to jsem původně nechtěl ani reagovat.
|
|
22.01.2020 22:23 -
Re: Tvrdy podvozek
|
3255373
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
Tony_Z napsal(a): Tady naprosto souhlasím. Zahoď ty 19" nesmysly a dej tam gumy, pořádně vysokou gumy.
Mně připadaly tvrdé i 18" (měl jsem tedy staré slupky, tak nevím, zda to nehodit na to, ale zadek prostě uskakoval), zlaté 17" mnohem měkčí a chová se to celkově lépe, co se komfortu týče.
Rozhodně souhlasím, e vysoká guma je komfortnějí. Na C5 II mám 215/55/16 a je to sakra znát.
Nicméně to jak je teď uskákaný předek by ani gumy co mají 80 na výku (jestli se to vyrábí nezachránily).
Jednodue po 3 měsících jsem vyzvedl auto ze servisu kvůli vyměně motoru a je uskákané a tvrdé před tím nebylo.
Něco jako kdyby jste jezdily něco mezi provozní a vyí polohou. Vdy si to kadý kdo má hydractiv musí umět představit jak se s tím jezdí, kdy je to jakoby na půl nahoře.
Ale proč tak náhle? Kdyby se hlo výkáči, tak by to řekla diagnostika a stejně jsou znova ty výkáče znova nastavené..
Rozhodně souhlasím, e vysoká guma je komfortnějí. Na C5 II mám 215/55/16 a je to sakra znát.
Nicméně to jak je teď uskákaný předek by ani gumy co mají 80 na výku (jestli se to vyrábí nezachránily).
Jednodue po 3 měsících jsem vyzvedl auto ze servisu kvůli vyměně motoru a je uskákané a tvrdé před tím nebylo.
Něco jako kdyby jste jezdily něco mezi provozní a vyí polohou. Vdy si to kadý kdo má hydractiv musí umět představit jak se s tím jezdí, kdy je to jakoby na půl nahoře.
Ale proč tak náhle? Kdyby se hlo výkáči, tak by to řekla diagnostika a stejně jsou znova ty výkáče znova nastavené..
|
|
22.01.2020 22:23 -
Re: Tvrdy podvozek
|
3255374
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
Tony_Z napsal(a): Tady naprosto souhlasím. Zahoď ty 19" nesmysly a dej tam gumy, pořádně vysokou gumy.
Mně připadaly tvrdé i 18" (měl jsem tedy staré slupky, tak nevím, zda to nehodit na to, ale zadek prostě uskakoval), zlaté 17" mnohem měkčí a chová se to celkově lépe, co se komfortu týče.
Rozhodně souhlasím, e vysoká guma je komfortnějí. Na C5 II mám 215/55/16 a je to sakra znát.
Nicméně to jak je teď uskákaný předek by ani gumy co mají 80 na výku (jestli se to vyrábí nezachránily).
Jednodue po 3 měsících jsem vyzvedl auto ze servisu kvůli vyměně motoru a je uskákané a tvrdé a před tím nebylo.
Něco jako kdyby jste jezdily něco mezi provozní a vyí polohou. Vdy si to kadý kdo má hydractiv musí umět představit jak se s tím jezdí, kdy je to jakoby na půl nahoře.
Ale proč tak náhle? Kdyby se hlo výkáči, tak by to řekla diagnostika a stejně jsou ty výkáče znova nastavené..
Rozhodně souhlasím, e vysoká guma je komfortnějí. Na C5 II mám 215/55/16 a je to sakra znát.
Nicméně to jak je teď uskákaný předek by ani gumy co mají 80 na výku (jestli se to vyrábí nezachránily).
Jednodue po 3 měsících jsem vyzvedl auto ze servisu kvůli vyměně motoru a je uskákané a tvrdé a před tím nebylo.
Něco jako kdyby jste jezdily něco mezi provozní a vyí polohou. Vdy si to kadý kdo má hydractiv musí umět představit jak se s tím jezdí, kdy je to jakoby na půl nahoře.
Ale proč tak náhle? Kdyby se hlo výkáči, tak by to řekla diagnostika a stejně jsou ty výkáče znova nastavené..
|
|
23.01.2020 10:06 -
Re: Tvrdy podvozek
|
3255520
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
ano vyloeně rady nad zlato, zahoď 19, dej tam 18 nebo jetě nejlíp 17 = problém skákajícího auta vyřeen
ano vyloeně rady nad zlato, zahoď 19, dej tam 18 nebo jetě nejlíp 17 = problém skákajícího auta vyřeen :-d
|
|
23.01.2020 10:56 -
Re: Tvrdy podvozek
|
3255528
|
|
Miklásek
|
Město: Dolná Súča, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) Tourer | Počet příspěvků: 134 |
|
|
Proste vymeň gule a hotovo 🤷♂️ kilometre u na to má a vek vozidla zrejme tak isto
Proste vymeň gule a hotovo 🤷♂️ kilometre u na to má a vek vozidla zrejme tak isto
|
|
23.01.2020 18:05 -
Re: Tvrdy podvozek
|
3255640
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1299 |
|
|
Je hezké, e si nastavoval výku, ale otázka je jak je to ve skutečnosti vysoko. Prostě opticky je to jak? kdy to stojí v provozní výce se zaplým klíčkem, jak sou poloosy z převodovky do kol? rovně nebo zeikma ... ze zkuenosti, e to hraje ty výky hodnoty v diagnostice nic neznamená, skutečnost můe být jiná. Mnoství LDS si měřil při vynuceně odtlakovaném systému?
Je hezké, e si nastavoval výku, ale otázka je jak je to ve skutečnosti vysoko. Prostě opticky je to jak? kdy to stojí v provozní výce se zaplým klíčkem, jak sou poloosy z převodovky do kol? rovně nebo zeikma ... ze zkuenosti, e to hraje ty výky hodnoty v diagnostice nic neznamená, skutečnost můe být jiná. Mnoství LDS si měřil při vynuceně odtlakovaném systému?
|
|
24.01.2020 09:59 -
Re: Tvrdy podvozek
|
3255745
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
PATaMAT napsal(a): Je hezké, e si nastavoval výku, ale otázka je jak je to ve skutečnosti vysoko. Prostě opticky je to jak? kdy to stojí v provozní výce se zaplým klíčkem, jak sou poloosy z převodovky do kol? rovně nebo zeikma ... ze zkuenosti, e to hraje ty výky hodnoty v diagnostice nic neznamená, skutečnost můe být jiná. Mnoství LDS si měřil při vynuceně odtlakovaném systému?
Mnoství LDS jsem měřil vynuceně ( jestli myslí pomocí diag. 3min odtlakování, auto úplně dolu, s odpojovaním baterie? ANO takto.) Po dolití jsem odtlakovával znovu a u jsem dolívat nemusel).
Posílám foto té poloosy - je to z té foto blbě vidět, ale naprosto rovně určitě není, viz ta prachovka.
Je tu někdo ptosím ochotný s 19tkama mi změřit provozní výku od země k blatníku?
Mnoství LDS jsem měřil vynuceně ( jestli myslí pomocí diag. 3min odtlakování, auto úplně dolu, s odpojovaním baterie? ANO takto.) Po dolití jsem odtlakovával znovu a u jsem dolívat nemusel).
Posílám foto té poloosy - je to z té foto blbě vidět, ale naprosto rovně určitě není, viz ta prachovka.
Je tu někdo ptosím ochotný s 19tkama mi změřit provozní výku od země k blatníku?
Přílohy: 2.jpg ( 3764332b ) - 3.jpg ( 4421600b ) - 1.jpg ( 4132280b ) - 4.jpg ( 4215730b ) - |
|
24.01.2020 10:44 -
Re: Tvrdy podvozek
|
3255792
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1299 |
|
|
Pokud je to se zapnutým klíčkem, auto povyjeté do provozu, tak ten předek je jednoznačně moc vysoko. Pokud je to v parkovací poloze (předek sjetej), tak je to jetě horí I pouhým okem na blatníku vidí, e předek je vej jak zadek. Na X7 ale nejdříve odcházejí přední "kolové" koule. To e to bylo po servisu znát je moné, neb dolo k odtlakování a kdy byly koule patné, tak část stlačeného uniklého dusíku zustává v kouli mimo membránu ale nahoře neuteče pryč a pomáhá pruit. Kdy ale auto odtlakuje, tak "volný stlačený dusík mimo membránu uteče společně s kapalinou pryč a auto skokově ztvrdne.
Pokud je to se zapnutým klíčkem, auto povyjeté do provozu, tak ten předek je jednoznačně moc vysoko. Pokud je to v parkovací poloze (předek sjetej), tak je to jetě horí ;-) I pouhým okem na blatníku vidí, e předek je vej jak zadek. Na X7 ale nejdříve odcházejí přední "kolové" koule. To e to bylo po servisu znát je moné, neb dolo k odtlakování a kdy byly koule patné, tak část stlačeného uniklého dusíku zustává v kouli mimo membránu ale nahoře neuteče pryč a pomáhá pruit. Kdy ale auto odtlakuje, tak "volný stlačený dusík mimo membránu uteče společně s kapalinou pryč a auto skokově ztvrdne.
|
|
24.01.2020 11:28 -
Re: Tvrdy podvozek
|
3255808
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
PATaMAT napsal(a): Pokud je to se zapnutým klíčkem, auto povyjeté do provozu, tak ten předek je jednoznačně moc vysoko. Pokud je to v parkovací poloze (předek sjetej), tak je to jetě horí I pouhým okem na blatníku vidí, e předek je vej jak zadek. Na X7 ale nejdříve odcházejí přední "kolové" koule. To e to bylo po servisu znát je moné, neb dolo k odtlakování a kdy byly koule patné, tak část stlačeného uniklého dusíku zustává v kouli mimo membránu ale nahoře neuteče pryč a pomáhá pruit. Kdy ale auto odtlakuje, tak "volný stlačený dusík mimo membránu uteče společně s kapalinou pryč a auto skokově ztvrdne.
Děkuji za reakci. Ano, auto bylo foceno nastartované a v provozní poloze.
Ve by tomu napovídalo, koule mají 180tis. a 10let., take přední vyměním určitě.
Stejně ale bude nutné nastavit znovu výky, nemýlím li se. Tím, e vyměním koule, auto v provozní neklesne, e?
Momentálně se nastavovaly hodnoty
na předku: 150mm k styčnému bodu na nápravě///kola nafoukána stejně, ale na předku byl poloměr kola 325mm
na zadku: 219mm k styčnému bodu na nápravě/// na zadku poloměr kola 330mm
co byly realně naměřené hodnoty.
Take bych měl potom zadat jiné ne co jsem pod autem naměřil???
Nebo to zkusit jetě před výměnou koulí? Co by jsi navrhoval?
PS:
Včera jsem jetě koukal jestli nevyskočily nové chyby na podvozku.
CCS čisté je čisté, ale v susspension_ecotech jsou 2 chyby:
1)Průměrný zdvih na předni nápravě C195 / trvalá / po smazání nevyskakuje ihned / třeba a po ujetých 20km
2)neplatná data vysílaná počitačem jednotky / přechodná
Ty chyby přikládám k tomu jak je tvrdá.
Děkuji za reakci. Ano, auto bylo foceno nastartované a v provozní poloze.
Ve by tomu napovídalo, koule mají 180tis. a 10let., take přední vyměním určitě.
Stejně ale bude nutné nastavit znovu výky, nemýlím li se. Tím, e vyměním koule, auto v provozní neklesne, e?
Momentálně se nastavovaly hodnoty
na předku: 150mm k styčnému bodu na nápravě///kola nafoukána stejně, ale na předku byl poloměr kola 325mm
na zadku: 219mm k styčnému bodu na nápravě/// na zadku poloměr kola 330mm
co byly realně naměřené hodnoty.
Take bych měl potom zadat jiné ne co jsem pod autem naměřil???:nevim
Nebo to zkusit jetě před výměnou koulí? Co by jsi navrhoval?
PS:
Včera jsem jetě koukal jestli nevyskočily nové chyby na podvozku.
CCS čisté je čisté, ale v susspension_ecotech jsou 2 chyby:
1)Průměrný zdvih na předni nápravě C195 / trvalá / po smazání nevyskakuje ihned / třeba a po ujetých 20km
2)neplatná data vysílaná počitačem jednotky / přechodná
Ty chyby přikládám k tomu jak je tvrdá.:nevim
|
|
| |
|
|