| | |
03.01.2010 12:43 -
Re: Hudraulické koule pérování C5
|
1430259
|
|
Myák
|
Město: Tinov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 174 |
|
|
lubin napsal(a): Darja napsal(a): Jak se projeví tvrdé auto a mrtvé koule? Posaď si vedle sebe enskou, projeď se po kostkách a zeptej se, jak je jí třásla prsa Nepruící auto pozná, to se neboj. Pokud má subjektivní pocit, e auto tvrdne, nech si zkontrolovat tlak v koulích. A kolik cca. stojí změření tlaku v koulích?
A umí telefonovat?
To snad není takovej problém zavolat do nejbliího servisu, kde dělají hydrauliku. Zkus jich víc, uvidí, e co servis to jiná cena.
A umí telefonovat?
To snad není takovej problém zavolat do nejbliího servisu, kde dělají hydrauliku. Zkus jich víc, uvidí, e co servis to jiná cena.;-)
|
|
03.01.2010 16:03 -
Re: Hudraulické koule pérování C5
|
1430266
|
|
Darja
|
|
|
To ale Myák má pravdu, tohle je dost inviduální podle servisu. Třeba já jsem to měla v ceně servisu, ale mě se na autě dělalo víc věcí.
To ale Myák má pravdu, tohle je dost inviduální podle servisu. Třeba já jsem to měla v ceně servisu, ale mě se na autě dělalo víc věcí.
|
|
04.01.2010 10:04 -
Re: Hudraulické koule pérování C5
|
1430299
|
|
pepik
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 69 |
|
|
Moná je to blbej dotaz, ale jake je rozdíl mezi koulema H3 a H3+. A kolik jich na autě vlastně mam?
Moná je to blbej dotaz, ale jake je rozdíl mezi koulema H3 a H3+. A kolik jich na autě vlastně mam?
|
|
04.01.2010 10:34 -
Re: Hudraulické koule pérování C5
|
1430300
|
|
Rafmartin
|
Město: Zálesie, Auto: Citroen C3 HDi | Počet příspěvků: 209 |
|
|
pepik napsal(a): Moná je to blbej dotaz, ale jake je rozdíl mezi koulema H3 a H3+. A kolik jich na autě vlastně mam?
Technicky rozdiel nie je ziaden. Iba pocet sa lisi. Ak sa teda nemylim, H3 ma 2 gule na kazdej naprave a nemas moznost modu SPORT. Tym sa lisi od H3+ a ta ma na kazdej naprave o jednu gulu naviac, teda 3. Inac ked sa pozres do galerie tu na fore, tak tam je to pekne ukazane aj s tym, ako to funguje
Technicky rozdiel nie je ziaden. Iba pocet sa lisi. Ak sa teda nemylim, H3 ma 2 gule na kazdej naprave a nemas moznost modu SPORT. Tym sa lisi od H3+ a ta ma na kazdej naprave o jednu gulu naviac, teda 3. Inac ked sa pozres do galerie tu na fore, tak tam je to pekne ukazane aj s tym, ako to funguje
|
|
04.01.2010 11:01 -
Re: Hudraulické koule pérování C5
|
1430302
|
|
tief
|
|
|
H3 a H3+ maju iny tlak a inak nastavenu charakteristiku tlmenia.
H3 a H3+ maju iny tlak a inak nastavenu charakteristiku tlmenia.
|
|
04.01.2010 19:02 -
Re: Hudraulické koule pérování C5
|
1430328
|
|
jumep
|
|
|
este par poznamok k cenam, autorizovany servis by sa mal riadit normohodinami a tie hovoria:
VYMENA KUL JEDNOTKA PEROVANI VZADU A TESNENI 1 STRANA - 0.50
VYMENA KULOVE JEDNOTKY PEROVANI VZADU A TESNENI 2 STRANY - 0.70
VYMENA KULOVE JEDNOTKY VPREDU,VZADU A REGULÁTORU TUHOSTI PRED A ZAD - 1.70
VYMENA KUL JEDNOTKY ZAD A KUL JEDNOTKA REGULATORU TUHOSTI VZADU - 0.90
VYMENA KULOVA JEDNOTKA PEROVANI VPREDU A TESNENI 1 STRANA H3+ - 0.50
VYMENA KULOVA JEDNOTKA PEROVANI VPREDU A TESNENI 1 STRANA H3 - 0.30
KULOVE JEDNOTKY PEROVANI VPREDU A TESNENI 2 STRANY H3+ - 0.70
KULOVE JEDNOTKY PEROVANI VPREDU A TESNENI 2 STRANY H3 - 0.50
+ kontrola gule je 0.10
neviem aku maju u vas cenu za hodinu servisi, ale dla tohoto by ste si to mali vedet vyratat
este par poznamok k cenam, autorizovany servis by sa mal riadit normohodinami a tie hovoria:
VYMENA KUL JEDNOTKA PEROVANI VZADU A TESNENI 1 STRANA - 0.50
VYMENA KULOVE JEDNOTKY PEROVANI VZADU A TESNENI 2 STRANY - 0.70
VYMENA KULOVE JEDNOTKY VPREDU,VZADU A REGULÁTORU TUHOSTI PRED A ZAD - 1.70
VYMENA KUL JEDNOTKY ZAD A KUL JEDNOTKA REGULATORU TUHOSTI VZADU - 0.90
VYMENA KULOVA JEDNOTKA PEROVANI VPREDU A TESNENI 1 STRANA H3+ - 0.50
VYMENA KULOVA JEDNOTKA PEROVANI VPREDU A TESNENI 1 STRANA H3 - 0.30
KULOVE JEDNOTKY PEROVANI VPREDU A TESNENI 2 STRANY H3+ - 0.70
KULOVE JEDNOTKY PEROVANI VPREDU A TESNENI 2 STRANY H3 - 0.50
+ kontrola gule je 0.10
neviem aku maju u vas cenu za hodinu servisi, ale dla tohoto by ste si to mali vedet vyratat
|
|
07.01.2010 13:31 -
Re: Hudraulické koule pérování C5
|
1430457
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Rozříznul jsem kouly C5 a porovnal s koulí Xantie. Rozdíl: 1) ve ventilu - C5 nelze plnit 2) U C5kové koule byl na zadní straně trn, který pří úniku plynu prorazil membránu. (Koule byla z C5 I r.v. 2001.) Proto na rozdíl od Xantie, u které se pérování postupně zhorovalo, u C5 k tomu dojde naráz. Ale z nouze je mono pouít Xantia-koule i pro C5.
Rozříznul jsem kouly C5 a porovnal s koulí Xantie. Rozdíl: 1) ve ventilu - C5 nelze plnit 2) U C5kové koule byl na zadní straně trn, který pří úniku plynu prorazil membránu. (Koule byla z C5 I r.v. 2001.) Proto na rozdíl od Xantie, u které se pérování postupně zhorovalo, u C5 k tomu dojde naráz. Ale z nouze je mono pouít Xantia-koule i pro C5.
|
|
07.01.2010 17:37 -
Re: Hudraulické koule pérování C5
|
1430473
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
ádný trn tam není, aspoň ne v pozdějích koulích....
ádný trn tam není, aspoň ne v pozdějích koulích....
|
|
08.01.2010 20:16 -
Re: Hudraulické koule pérování C5
|
1430518
|
|
Darja
|
|
|
Dotaz: na co je ten plíek na vrcholu horní (plynové) části koule? obrázek (ta přepůlená věc vpravo) .link.
Dotaz: na co je ten plíek na vrcholu horní (plynové) části koule? obrázek (ta přepůlená věc vpravo) http://www.c5club.cz/showpic.php?cc=84224587&cmain=17050281&oid=84223763&clang=cz
|
|
01.02.2010 11:15 -
Re: Hudraulické koule pérování C5
|
1803467
|
|
capricorn
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive Break | Počet příspěvků: 10 |
|
|
Zdravím, poslední dva tři dny jsem si vim, e mi má C5 neudrí zadek nahoře (při parkování cca 10h). Mohl by být problém také v koulích? Nebo je třeba hledat problém jinde? Po odemkuní vozu je zase hned kde má být (ky ji nechám v normální pozici i ve zvednuté do 4O km/h). Díky za radu.
Zdravím, poslední dva tři dny jsem si vim, e mi má C5 neudrí zadek nahoře (při parkování cca 10h). Mohl by být problém také v koulích? Nebo je třeba hledat problém jinde? Po odemkuní vozu je zase hned kde má být (ky ji nechám v normální pozici i ve zvednuté do 4O km/h). Díky za radu.
|
|
01.02.2010 11:39 -
Re: Hudraulické koule pérování C5
|
1803469
|
|
jumep
|
|
|
To by som videl skor na nejaku netesnost .. bud prepusta solenoid alebo ti slzia piestnice / manzety na piestniciach.
Alebo co je tiez mozne, prisiel si po dlhsej trase, gule su zohriate a tym je vyska auta ina, postupne ako chladnu klesne. Skus auto tak po 2-3 chodinach co stoji odomknut, otvorit zatvorit dvere nech sa dorovna a potom do rana uvidis, ak klesne podstatne tak vid prvy odsek - manzety casto prepustaju a ich vymenou (stoja smiesnych 150 korun) sa to vyriesi.
To by som videl skor na nejaku netesnost .. bud prepusta solenoid alebo ti slzia piestnice / manzety na piestniciach.
Alebo co je tiez mozne, prisiel si po dlhsej trase, gule su zohriate a tym je vyska auta ina, postupne ako chladnu klesne. Skus auto tak po 2-3 chodinach co stoji odomknut, otvorit zatvorit dvere nech sa dorovna a potom do rana uvidis, ak klesne podstatne tak vid prvy odsek - manzety casto prepustaju a ich vymenou (stoja smiesnych 150 korun) sa to vyriesi.
|
|
01.02.2010 12:04 -
Re: Hudraulické koule pérování C5
|
1803472
|
|
capricorn
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive Break | Počet příspěvků: 10 |
|
|
jumep napsal(a): To by som videl skor na nejaku netesnost .. bud prepusta solenoid alebo ti slzia piestnice / manzety na piestniciach. Alebo co je tiez mozne, prisiel si po dlhsej trase, gule su zohriate a tym je vyska auta ina, postupne ako chladnu klesne. Skus auto tak po 2-3 chodinach co stoji odomknut, otvorit zatvorit dvere nech sa dorovna a potom do rana uvidis, ak klesne podstatne tak vid prvy odsek - manzety casto prepustaju a ich vymenou (stoja smiesnych 150 korun) sa to vyriesi.
Díky, vyzkouím to. Jinak teď to za noc klesne a do nejspodnějí polohy ...
To by som videl skor na nejaku netesnost .. bud prepusta solenoid alebo ti slzia piestnice / manzety na piestniciach. Alebo co je tiez mozne, prisiel si po dlhsej trase, gule su zohriate a tym je vyska auta ina, postupne ako chladnu klesne. Skus auto tak po 2-3 chodinach co stoji odomknut, otvorit zatvorit dvere nech sa dorovna a potom do rana uvidis, ak klesne podstatne tak vid prvy odsek - manzety casto prepustaju a ich vymenou (stoja smiesnych 150 korun) sa to vyriesi.
Díky, vyzkouím to. Jinak teď to za noc klesne a do nejspodnějí polohy ... :-(
|
|
01.02.2010 14:24 -
Re: Hudraulické koule pérování C5
|
1803479
|
|
Rafmartin
|
Město: Zálesie, Auto: Citroen C3 HDi | Počet příspěvků: 209 |
|
|
To bude nasvedcovat asi nejakej netesnosti, ked ti to ide az tak velmi dole. presne ako pise jumep. Mame doma 2 c5, oboje po dlhsej jazde (a zahriatej LDS) vplyvom chladu a zmrstovania kvapaliny klesnu o cca 2-4 cm. maximum bolo asi 6 cm.pred odomknutim som skusil zatlacit auto silou dole, bolo troska tvrdsie ale stale mäkke a nie na dorazoch. v lete sa mi stalo, ze po 3 dnoch na slnku dokonca stuplo hore.
To bude nasvedcovat asi nejakej netesnosti, ked ti to ide az tak velmi dole. presne ako pise jumep. Mame doma 2 c5, oboje po dlhsej jazde (a zahriatej LDS) vplyvom chladu a zmrstovania kvapaliny klesnu o cca 2-4 cm. maximum bolo asi 6 cm.pred odomknutim som skusil zatlacit auto silou dole, bolo troska tvrdsie ale stale mäkke a nie na dorazoch. v lete sa mi stalo, ze po 3 dnoch na slnku dokonca stuplo hore.
|
|
01.02.2010 15:46 -
Re: Hudraulické koule pérování C5
|
1803481
|
|
tomc
|
|
|
pokrabaná,,orezlá"pistnicesundej manetu a uvidí jak to krásně kape u pistnice.je na to opravná sada
pokrabaná,,orezlá"pistnice:-(sundej manetu a uvidí jak to krásně kape u pistnice.je na to opravná sada:palec
|
|
01.02.2010 15:57 -
Re: Hudraulické koule pérování C5
|
1803483
|
|
jumep
|
|
|
tomc napsal(a): pokrabaná,,orezlá"pistnice sundej manetu a uvidí jak to krásně kape u pistnice.je na to opravná sada
vobec nemusi byt, mal som tu 3 kde manzeta tiekla na prepade, 2x vonku to bolo mokre, 1x to tieklo do manzety a ta to odvzusnenim hnala do napravy, po vymene vsjo ok ...
ale tiez je to jedna z moznosti, zapricinena zlou manzetou ...
vobec nemusi byt, mal som tu 3 kde manzeta tiekla na prepade, 2x vonku to bolo mokre, 1x to tieklo do manzety a ta to odvzusnenim hnala do napravy, po vymene vsjo ok ...
ale tiez je to jedna z moznosti, zapricinena zlou manzetou ...
|
|
01.02.2010 17:43 -
Re: Hudraulické koule pérování C5
|
1803501
|
|
tomc
|
|
|
no dobra a proč ten zadek padá??kvuli manetě za 80kč??ne je načaté těsnění pistnice Okrouky a porezlá pistnice.pokud je vyrezlá moc tak u jen vyměnit
no dobra a proč ten zadek padá??kvuli manetě za 80kč??ne je načaté těsnění pistnice Okrouky a porezlá pistnice.pokud je vyrezlá moc tak u jen vyměnit :-(
|
|
01.02.2010 17:50 -
Re: Hudraulické koule pérování C5
|
1803504
|
|
jumep
|
|
|
ako pisem, prepad - spiatocka na manzete za 80 korun prepusta .. nemal som tu ojedineli pripad, takisto netvrdim ze je to ono, ale kazdopadne doporucujem kuptit nove manzety a pozret sa na to - s tym ze vymenit manzety, ak sa to da dole a piestnica bude na dve veci je to jasne, ak sa to da dole a piestnici nic nebude, kludne to moze mat na svedomi tato manzeta ...
ako pisem, prepad - spiatocka na manzete za 80 korun prepusta .. nemal som tu ojedineli pripad, takisto netvrdim ze je to ono, ale kazdopadne doporucujem kuptit nove manzety a pozret sa na to - s tym ze vymenit manzety, ak sa to da dole a piestnica bude na dve veci je to jasne, ak sa to da dole a piestnici nic nebude, kludne to moze mat na svedomi tato manzeta ...
|
|
10.02.2010 19:47 -
Re: Hudraulické koule pérování C5
|
1804045
|
|
capricorn
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive Break | Počet příspěvků: 10 |
|
|
jumep napsal(a): ako pisem, prepad - spiatocka na manzete za 80 korun prepusta .. nemal som tu ojedineli pripad, takisto netvrdim ze je to ono, ale kazdopadne doporucujem kuptit nove manzety a pozret sa na to - s tym ze vymenit manzety, ak sa to da dole a piestnica bude na dve veci je to jasne, ak sa to da dole a piestnici nic nebude, kludne to moze mat na svedomi tato manzeta ...
Tak nakonec vyřeeno bez opravy, padalo mi to jetě tak 4 dny i po krátké cca 30 km cestě ... tak po 7 hodinách si vdy pěkně klesla - ne a na doraz. Pak jsem potřeboval stěhovat lonici, take byla pěkně naloená. A od té doby drí nahoře ... uvidíme jak dlouho to vydrí ... a pojedu na dalí servis, tak to nechám zkouknout ... ale teď je u dva dny klid
Tak nakonec vyřeeno bez opravy, padalo mi to jetě tak 4 dny i po krátké cca 30 km cestě ... tak po 7 hodinách si vdy pěkně klesla - ne a na doraz. Pak jsem potřeboval stěhovat lonici, take byla pěkně naloená. A od té doby drí nahoře ... uvidíme jak dlouho to vydrí ... a pojedu na dalí servis, tak to nechám zkouknout ... ale teď je u dva dny klid :-)
|
|
| |
|
|