| | |
04.04.2019 09:13 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3214616
|
|
kocik
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Zdravím vechny. Nevíte kde bych mohl v Brně nechat zkontrolovat koule (na autě)? Mám C5 2.7hdi a zdá se mi, e se předek značně potápí při brdění. Houpe to hezky, ale kontrola by asi nekodila. Má to najteo 220tis. Díky moc
Zdravím vechny. Nevíte kde bych mohl v Brně nechat zkontrolovat koule (na autě)? Mám C5 2.7hdi a zdá se mi, e se předek značně potápí při brdění. Houpe to hezky, ale kontrola by asi nekodila. Má to najteo 220tis. Díky moc
|
|
25.11.2020 12:56 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3291988
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
Na základě tvrzení jednoho známého, e koule " EUROREPAR" prodávané oficiálně Citroenem jako "originální díl" mají tzv. vícevrstvé membrány - multicouche, které nezpůsobují téměř ádný únik dusíku po "dobu svojí ivotnosti" co je 200tis a a 10 let.
Tak e mnou rozpitvaná koule EUROREPAR 1638380080 přední C5 II, vyrobená 2018 má "obyčejnou" jednovrstvou membránu z černé gumy a výrobce je I.F.H.S.
Koule byla cca 2 roky na autě 2,0 hdi kombi. Z původního tlaku 57 bar měla u jen 48.
Uplně stejnou slubu vám udělá koule IFHS, Monroe, Febi ... ale za uplně jiné peníze.
Poslední foto je origo vícevrstvá membrána z origo koule.
Závěr je:
EUROREPAR koule nemá s původním originálním výrobkem koule z Citroenu nic společného a je to jen převlečená, předraená I.F.H.S.
Na základě tvrzení jednoho známého, e koule " EUROREPAR" prodávané oficiálně Citroenem jako "originální díl" mají tzv. vícevrstvé membrány - multicouche, které nezpůsobují téměř ádný únik dusíku po "dobu svojí ivotnosti" co je 200tis a a 10 let.
Tak e mnou rozpitvaná koule EUROREPAR 1638380080 přední C5 II, vyrobená 2018 má "obyčejnou" jednovrstvou membránu z černé gumy a výrobce je I.F.H.S.
Koule byla cca 2 roky na autě 2,0 hdi kombi. Z původního tlaku 57 bar měla u jen 48.
Uplně stejnou slubu vám udělá koule IFHS, Monroe, Febi ... ale za uplně jiné peníze.
Poslední foto je origo vícevrstvá membrána z origo koule.
Závěr je:
EUROREPAR koule nemá s původním originálním výrobkem koule z Citroenu nic společného a je to jen převlečená, předraená I.F.H.S. ;-)
:-))))
Přílohy: 1.jpg ( 5102205b ) - celá koule EURO.... 11.jpg ( 4196876b ) - 2 půlky 111.jpg ( 3657049b ) - důkaz I.F.H.S. 1111.jpg ( 4324660b ) - homogenní materiál Origo_vicevrstve.JPG ( 2350945b ) - origo CIT membrána \\\\\\\\\\\\\\\"multicouche\\\\\\\\\\\\\\\" |
|
25.11.2020 15:05 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3292052
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
Teď mám sundané asi měsíc přední Monroe co sem osobně montoval na 2,2 H3+ C5 II kámoovi. Mají odpracováno asi 5 let a 100tisíc km. Z původních 52 bar mají 34 a 30.
Monroe jsou taky převlečené I.F.H.S. a řezat je nebudu, doplním a budou slouit dále
Tak to jen pro představu jak to je s koulemi na c5.
.
Teď mám sundané asi měsíc přední Monroe co sem osobně montoval na 2,2 H3+ C5 II kámoovi. Mají odpracováno asi 5 let a 100tisíc km. Z původních 52 bar mají 34 a 30.
Monroe jsou taky převlečené I.F.H.S. a řezat je nebudu, doplním a budou slouit dále ;-)
Tak to jen pro představu jak to je s koulemi na c5.
.
|
|
25.11.2020 15:32 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3292062
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
No ten Eurorepar tak nebude jenom u koulí. Kdysi jsem bral brzdové kotouče+destičky Eurorepar s tím, e to bude sedět a je to v podstatě od výrobce...a taky to byl totální předraený mejd.
No ten Eurorepar tak nebude jenom u koulí. Kdysi jsem bral brzdové kotouče+destičky Eurorepar s tím, e to bude sedět a je to v podstatě od výrobce...a taky to byl totální předraený mejd.
|
|
26.11.2020 11:55 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3292356
|
|
Bernhard
|
Město: Brno, Auto: Octavia | Počet příspěvků: 20 |
|
|
PataMat za mě
PataMat za mě :palec
|
|
25.01.2021 21:45 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3298161
|
|
KDB
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Dnes, v 241tkm vyměněny původní přední a zadní koule.
Potvrzený předpoklad, e původní koule tlak jetě mají, ale tlumící ventily jsou pryč. Auto je původem z ČR, kilometry pravděpodobně reálné.
Závěr: jestli chcete, aby se Citroen choval jako opravdový Citroen, nestačí jen koule dofukovat.
Nové koule jsou od Lizarte, podle VINka.
Dnes, v 241tkm vyměněny původní přední a zadní koule.
Potvrzený předpoklad, e původní koule tlak jetě mají, ale tlumící ventily jsou pryč. Auto je původem z ČR, kilometry pravděpodobně reálné.
Závěr: jestli chcete, aby se Citroen choval jako opravdový Citroen, nestačí jen koule dofukovat.
Nové koule jsou od Lizarte, podle VINka.
|
|
29.01.2021 19:17 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3298937
|
|
tankista
|
Město: Hlubočky 3, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 88 |
|
|
taky se na to chystám-blíí se magciká hranice 300 000Km a hydra komplet původní.Akorát vemu to komplet s kapalinou a pístnicemi
taky se na to chystám-blíí se magciká hranice 300 000Km a hydra komplet původní.Akorát vemu to komplet s kapalinou a pístnicemi ;-)
|
|
18.02.2021 23:33 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3301000
|
|
Bobr53
|
|
|
Rio11 napsal(a): To je jasné e se ohlásím dost dlouho předem. Jak pozná e jsou ty koule ve stavu e to má cenu jetě dofukovat ?
RIO ničeho se neboj - sdělím svoji vlastní čerstvou zkuenost:
¨
Mám C5 X7 2,2HDi, 2009, najeto 200000 km a kdy mi včera PATaMAT plnil v Brně tlakové vzpěry pro zadní dveře C5 I, tak jsem při té příleitosti projevil zájem o preventivní kontrolu předních koulí na mé X7.
Take nominál je 44 bar, změřil LP=38 bar, PP=29 bar... obě mi naplnil na 55 bar. Super práce za pár peněz, vřele doporučuji.
Jak se trochu oteplí, nechám si jetě zkontrolovat i 4 koule na zadní nápravě.
RIO ničeho se neboj - sdělím svoji vlastní čerstvou zkuenost:
¨
Mám C5 X7 2,2HDi, 2009, najeto 200000 km a kdy mi včera PATaMAT plnil v Brně tlakové vzpěry pro zadní dveře C5 I, tak jsem při té příleitosti projevil zájem o preventivní kontrolu předních koulí na mé X7.
Take nominál je 44 bar, změřil LP=38 bar, PP=29 bar... obě mi naplnil na 55 bar. Super práce za pár peněz, vřele doporučuji. :palec
Jak se trochu oteplí, nechám si jetě zkontrolovat i 4 koule na zadní nápravě.
|
|
16.04.2021 11:54 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3306981
|
|
Stanjard
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 87 |
|
|
PATaMAT napsal(a): Stav membrány odhaduji podle zbytkového tlaku. Proč bych měnil tlumící ventil? Vyměnit ho ale umím...
Někde se ten tlak po letech ztrácí, tak mi přijde logické přes ten ventil. Nebo je ta příčina ztráty tlaku jinde?
Někde se ten tlak po letech ztrácí, tak mi přijde logické přes ten ventil. Nebo je ta příčina ztráty tlaku jinde?
|
|
16.04.2021 15:24 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3306988
|
|
Stanjard
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 87 |
|
|
PATaMAT napsal(a): Se naprosto mimo. Nemám sílu to stále dokola vysvětlovat.
To nepopírám😀
Čím víc toho tady pročítám, tím víc toho nevím😀
To nepopírám😀
Čím víc toho tady pročítám, tím víc toho nevím😀
|
|
16.04.2021 16:20 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3306990
|
|
ret33
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 162 |
|
|
To je v pohodě, hydrauliku napobírá větina mechaniků a to včetně těch v autorizovaném servisu
To je v pohodě, hydrauliku napobírá větina mechaniků a to včetně těch v autorizovaném servisu :-))))
|
|
| |
|
|