| | |
05.03.2018 22:23 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3137376
|
|
jumep
|
|
|
videl som uz vzadu pri C5 1 a 2 narvane XA gule, osobne by som to nerobil a cena druhovyrobovej gule nie je nijako extremne drahsia ako XA gula
kazdopadne vacsinou malo to auto hodny problem s pruzenim a stabilitou na tych guliach
videl som uz vzadu pri C5 1 a 2 narvane XA gule, osobne by som to nerobil a cena druhovyrobovej gule nie je nijako extremne drahsia ako XA gula
kazdopadne vacsinou malo to auto hodny problem s pruzenim a stabilitou na tych guliach
|
|
06.03.2018 18:11 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3137538
|
|
konqui
|
Město: Kousek od opavy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 213 |
|
|
Kdy u jsme u toho, co konkrétně ovlivňuje tvrdost? Jsou to pístnice a jejich průtok, nebo koule? Nestálo by za to provrtat větí otvory z pístnic pokud je to tím, případně zkusit dát jiné koule? Třeba tzv. komfortní z předchozí C5...
Kdy u jsme u toho, co konkrétně ovlivňuje tvrdost? Jsou to pístnice a jejich průtok, nebo koule? Nestálo by za to provrtat větí otvory z pístnic pokud je to tím, případně zkusit dát jiné koule? Třeba tzv. komfortní z předchozí C5...
|
|
06.03.2018 20:04 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3137549
|
|
jumep
|
|
|
tvrdost hlavne gule, ak ich budes vrtat, stratia tlmiace vlastnosti = nebezpecne auto
tvrdost hlavne gule, ak ich budes vrtat, stratia tlmiace vlastnosti = nebezpecne auto
|
|
06.03.2018 20:54 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3137559
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
Tvrdost pruení dělají v podstatě jen a pouze koule, obsah a tlak dusíku a vlastnosti průtokového tlumiče v kouli ( u H3+ jsou u středových koulí tlumiče i v těle H-ventilu ) Jde namontovat ledasco ale na to je potřeba mít potřebné znalosti a zkuenosti ... Je to jak s obyč auty kde se dávají jiné pruiny, jiné tlumiče .. Velikost tlaku v kouli spolupůsobí s průtokem v tlumiči a dá se mnohdy dosáhnout lepí vlastnosti podvozku ne jsou z výroby. Je to ale pro kadého jinak. Kadému vyhovuje jiná charakteristika podvozku. Co vyhovuje jednomu a chrochtá blahem, to nemusí sedět jinému. Mám i 2 montáe "starých" origo zelených koulí ( s vícevrstvou membránou) na předku X7 a myslím k plné spokojenosti uivatelů.
Tvrdost pruení dělají v podstatě jen a pouze koule, obsah a tlak dusíku a vlastnosti průtokového tlumiče v kouli ( u H3+ jsou u středových koulí tlumiče i v těle H-ventilu ) Jde namontovat ledasco ale na to je potřeba mít potřebné znalosti a zkuenosti ... Je to jak s obyč auty kde se dávají jiné pruiny, jiné tlumiče .. Velikost tlaku v kouli spolupůsobí s průtokem v tlumiči a dá se mnohdy dosáhnout lepí vlastnosti podvozku ne jsou z výroby. Je to ale pro kadého jinak. Kadému vyhovuje jiná charakteristika podvozku. Co vyhovuje jednomu a chrochtá blahem, to nemusí sedět jinému. Mám i 2 montáe "starých" origo zelených koulí ( s vícevrstvou membránou) na předku X7 a myslím k plné spokojenosti uivatelů.
Přílohy: x7_1.JPG ( 2508766b ) - x7_2.JPG ( 2874819b ) - x7_3.JPG ( 2680543b ) - |
|
06.03.2018 20:56 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3137560
|
|
Martin
|
Město: Vlaim, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 297 |
|
|
Já jsem asi před rokem a půl měnil vechny 4 koule. Druhovýroba AL-KO přila na 1749,- jedna, co se mi nezdá tak moc. Jasně, mám starý auto (2002, 330t km), a taky se mi do něj nechce vráet "zbytečně"moc peněz. Jene kdo chce mít opici, musí mít na banány. Podle mého servisu, kam pravidelně jezdím, je auto v dobrém stavu a mám jej dret, dokud se nerozpadne. A tak holt etřím a kupuju ty banány - slunou kvalitu za sluné peníze.
Na trojkovou oktávku taky nebude dávat tlumiče a pruiny z jedničkový. Nebo snad jo
Já jsem asi před rokem a půl měnil vechny 4 koule. Druhovýroba AL-KO přila na 1749,- jedna, co se mi nezdá tak moc. Jasně, mám starý auto (2002, 330t km), a taky se mi do něj nechce vráet "zbytečně"moc peněz. Jene kdo chce mít opici, musí mít na banány. Podle mého servisu, kam pravidelně jezdím, je auto v dobrém stavu a mám jej dret, dokud se nerozpadne. A tak holt etřím a kupuju ty banány - slunou kvalitu za sluné peníze.
Na trojkovou oktávku taky nebude dávat tlumiče a pruiny z jedničkový. Nebo snad jo :nevim
|
|
06.03.2018 21:08 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3137575
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
Nemel tady o koktávce, ale určitě na to existuje spousta "tuningový" měkčích, tvrdí, progresivních pruin i tlumičů ... Koule na Citroenu je pouze nádoba - zásobník tlaku, je jedno jestli zelená nebo edá ... záleí na objemu a tlaku a to lze měnit. Průtokový tlumič je uplně stejný na vech citroenech, jen má vdy jinou charakteristiku, provedení planet, dírku průtoku ... pak u je to pouze o vhodném vzájemném nastavení, naladění podvozku.
Nemel tady o koktávce, ale určitě na to existuje spousta "tuningový" měkčích, tvrdí, progresivních pruin i tlumičů ... Koule na Citroenu je pouze nádoba - zásobník tlaku, je jedno jestli zelená nebo edá ... záleí na objemu a tlaku a to lze měnit. Průtokový tlumič je uplně stejný na vech citroenech, jen má vdy jinou charakteristiku, provedení planet, dírku průtoku ... pak u je to pouze o vhodném vzájemném nastavení, naladění podvozku.
|
|
06.03.2018 21:13 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3137585
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
tak a ted amen s nami na uz tak rusnych cestach ....
ciste ze zajimavosti,rozdilnost nembran ,resp rozdilnost kapaliny (LHM/LDS) nevadi ?
tak a ted amen s nami na uz tak rusnych cestach ....
ciste ze zajimavosti,rozdilnost nembran ,resp rozdilnost kapaliny (LHM/LDS) nevadi ?
|
|
06.03.2018 21:32 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3137595
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Zajimava diskuze 🐵 a 🍌 To je presne i muj nazor. Proc si lidi kupujete c5 kdyz pak spekulujete 🙈
Zajimava diskuze 🐵 a 🍌 To je presne i muj nazor. Proc si lidi kupujete c5 kdyz pak spekulujete 🙈
|
|
06.03.2018 22:45 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3137676
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
to vis,ja se radeji 3x zeptam...
take se probirala vydrz kouli stare/nove ...
stare nevydrzeli tolik co C5,tak premejslim v cem je vyhoda (teda krome ceny,ktera zas tak rozdilna neni)
to vis,ja se radeji 3x zeptam...
take se probirala vydrz kouli stare/nove ...
stare nevydrzeli tolik co C5,tak premejslim v cem je vyhoda (teda krome ceny,ktera zas tak rozdilna neni):nevim
|
|
07.03.2018 07:45 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3137747
|
|
konqui
|
Město: Kousek od opavy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 213 |
|
|
Tady vůbec nejde o nějaké spekulace (origo koule mají přijatelnou cenu), spíe o to, jestli by se to auto nedalo změkčit. Třeba na úroveň XM, CX a podobných.
Tady vůbec nejde o nějaké spekulace (origo koule mají přijatelnou cenu), spíe o to, jestli by se to auto nedalo změkčit. Třeba na úroveň XM, CX a podobných.
|
|
07.03.2018 08:42 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3137775
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
Proč má X7 celkem 7 koulí, kdy C5 měla verze i jen 4 ... Proč přidali u X7 na zadku kouli a je tam 4 koule na nápravu ... proto e s celkově 4ma koulema u C5 I a II je tem podvozek divnej, e ta hydraulika prostě potřebuje větí objem plynu aby to fungovalo líp.
Proč má X7 celkem 7 koulí, kdy C5 měla verze i jen 4 ... Proč přidali u X7 na zadku kouli a je tam 4 koule na nápravu ... proto e s celkově 4ma koulema u C5 I a II je tem podvozek divnej, e ta hydraulika prostě potřebuje větí objem plynu aby to fungovalo líp.
|
|
07.03.2018 09:05 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3137786
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
proc ma X7 i 4 pruziny a funguje ?
proc ma X7 i 4 pruziny a funguje ?
|
|
07.03.2018 09:46 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3137805
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
PATaMAT napsal(a): Proč má X7 celkem 7 koulí, kdy C5 měla verze i jen 4 ... Proč přidali u X7 na zadku kouli a je tam 4 koule na nápravu ... proto e s celkově 4ma koulema u C5 I a II je tem podvozek divnej, e ta hydraulika prostě potřebuje větí objem plynu aby to fungovalo líp.
ty čtyři koule vzadu u X7, jsou kvůli jinému zavěení zadní nápravy, u jsme to probírali na stránkách klubu citroeny.cz Bohuel některé odkazy na obrázky u nejsou aktivní: .link.
Dalí důvod proč má X7 7 koulí je proto, e přestali nabízet základní verzi Hydractive 3, kterou nahradily pruiny ( verze metalique ) a vechny draí verze mají Hydractive 3+
PS: jinak z těma koulema má Pat a Mat pravdu. Ty zelené koule s vícevrstvou membránou co se dávaly do posledních Xantií jsou výdrí i provedením membrány rovnocenné jako ty edivé koule, které mají pouze jiný tvar....
ty čtyři koule vzadu u X7, jsou kvůli jinému zavěení zadní nápravy, u jsme to probírali na stránkách klubu citroeny.cz Bohuel některé odkazy na obrázky u nejsou aktivní: http://www.forum.citroeny.cz/viewtopic.php?p=842#p842
Dalí důvod proč má X7 7 koulí je proto, e přestali nabízet základní verzi Hydractive 3, kterou nahradily pruiny ( verze metalique ) a vechny draí verze mají Hydractive 3+
PS: jinak z těma koulema má Pat a Mat pravdu. Ty zelené koule s vícevrstvou membránou co se dávaly do posledních Xantií jsou výdrí i provedením membrány rovnocenné jako ty edivé koule, které mají pouze jiný tvar....
|
|
07.03.2018 11:15 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3137818
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
del42sa napsal(a): PS: jinak z těma koulema má Pat a Mat pravdu. Ty zelené koule s vícevrstvou membránou co se dávaly do posledních Xantií jsou výdrí i provedením membrány rovnocenné jako ty edivé koule, které mají pouze jiný tvar....
ja si jeho nazoru vazim a cenim,na hidrauliku je opravdu fundovany o tom zadna
me spis zarazi PROC menit ,resp PROC davat do auta neco co tam nepatri kdyz tu pisete, ze je vse stejne jen to ma jinej tvar a cena taky neni problem protoze je vicemene stejna ,tak proc bych tam mel cpat vec ktera pro auto neni urcena? proto abych se odlisil od ostatnich ?
ja za sebe neverim ze jsou koule stejne a ze material nembrany je jiny,jednak jsou jine kapaliny (LHM/LDS) a jednak zelene koule propousteli nembranou tlak,kdezto ty sede(C5) ho nepropousti a vydrzi cca 300 tisic bez udrzby,vetsinou se u nich nembrana prorazi.....tak at mi nikdo netvrdi ze v tom neni rozdil
tema vrtani otvoru jinych nez ktere by tam meli byt asi komentovat nechci vubec
ja si jeho nazoru vazim a cenim,na hidrauliku je opravdu fundovany o tom zadna
me spis zarazi PROC menit ,resp PROC davat do auta neco co tam nepatri kdyz tu pisete, ze je vse stejne jen to ma jinej tvar a cena taky neni problem protoze je vicemene stejna ,tak proc bych tam mel cpat vec ktera pro auto neni urcena? proto abych se odlisil od ostatnich ?
ja za sebe neverim ze jsou koule stejne a ze material nembrany je jiny,jednak jsou jine kapaliny (LHM/LDS) a jednak zelene koule propousteli nembranou tlak,kdezto ty sede(C5) ho nepropousti a vydrzi cca 300 tisic bez udrzby,vetsinou se u nich nembrana prorazi.....tak at mi nikdo netvrdi ze v tom neni rozdil
tema vrtani otvoru jinych nez ktere by tam meli byt asi komentovat nechci vubec
|
|
07.03.2018 12:17 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3137819
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
To je podobne jako rict ze c5 bude fungovat na LHM. Samozrejme ze bude. Fungovat bude i kdyz tam nalijes jakykoliv olej otazka je jak dlouho a co vsechno to veme sebou do vetsnych lovist.
Jak pise Martin proc tam cpat neco jineho. Chapu lidi co nemaji penize na original a koupi si tam Monroe, TRW, I.F.H.S a podobny shit ale duvod cpat tam koule z xantii taky nechspu.
Jinak ty I.F.H.S asi shit jsou protoze uz jsem je videl praskle ve svu. Otevrene jak tlama Aliena a vetrelce
To je podobne jako rict ze c5 bude fungovat na LHM. Samozrejme ze bude. Fungovat bude i kdyz tam nalijes jakykoliv olej otazka je jak dlouho a co vsechno to veme sebou do vetsnych lovist.
Jak pise Martin proc tam cpat neco jineho. Chapu lidi co nemaji penize na original a koupi si tam Monroe, TRW, I.F.H.S a podobny shit ale duvod cpat tam koule z xantii taky nechspu.
Jinak ty I.F.H.S asi shit jsou protoze uz jsem je videl praskle ve svu. Otevrene jak tlama Aliena a vetrelce
|
|
07.03.2018 12:37 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3137821
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
autodiag napsal(a): ja za sebe neverim ze jsou koule stejne a ze material nembrany je jiny,jednak jsou jine kapaliny (LHM/LDS) a jednak zelene koule propousteli nembranou tlak,kdezto ty sede(C5) ho nepropousti a vydrzi cca 300 tisic bez udrzby,vetsinou se u nich nembrana prorazi.....tak at mi nikdo netvrdi ze v tom neni rozdil
tema vrtani otvoru jinych nez ktere by tam meli byt asi komentovat nechci vubec
čte co ti lidi píou ??? asi ne, jinak by jsi nemohl psát takové kraviny. Dusík propoutěly zelené koule s JEDNOVRSTVOU membránou. Ty zelené koule se třema důlkama mají VICEVRSTVÉ membrány, tj. stejné jako edivé koule pro C5. Pouitá guma je také stejná, změna kapaliny je z úplně jiných důvodů a ne kvůli nějaké membráně. Jde o to, aby se co nejvíce prodlouily servisní intervaly na výměnu oleje a PSA mohla dávat záruku na bezúdrbost Hydractive 3.
"Syntetická kapalina hydraulického systému zase zabezpečuje mení tření diky lepí viskozitě. Diky těmto zlepením je nový systém odprueni bez nároků na údrbu v průběhu pěti let anebo 200 000 km."
.link.
parametry/viskozita LHM/LDS:
.link.
.link.
"Jak pise Martin proc tam cpat neco jineho ?" třeba kvůli ceně ? nebo jinému tlaku ? těch důvodů by se nalo jistě vícero. Ale musí to dělat někdo kdo tomu rozumí....
čte co ti lidi píou ??? asi ne, jinak by jsi nemohl psát takové kraviny. ;-) Dusík propoutěly zelené koule s JEDNOVRSTVOU membránou. Ty zelené koule se třema důlkama mají VICEVRSTVÉ membrány, tj. stejné jako edivé koule pro C5. Pouitá guma je také stejná, změna kapaliny je z úplně jiných důvodů a ne kvůli nějaké membráně. Jde o to, aby se co nejvíce prodlouily servisní intervaly na výměnu oleje a PSA mohla dávat záruku na bezúdrbost Hydractive 3.
"Syntetická kapalina hydraulického systému zase zabezpečuje mení tření diky lepí viskozitě. Diky těmto zlepením je nový systém odprueni bez nároků na údrbu v průběhu pěti let anebo 200 000 km."
http://citroeny.cz/perovani-hydractive-3-plus-prvni-generace/
parametry/viskozita LHM/LDS:
http://www.lubadmin.com/upload/produit/FichePDF/lang_1/4003.pdf
http://www.lubadmin.com/upload/produit/FichePDF/lang_1/4308.pdf
"Jak pise Martin proc tam cpat neco jineho ?" třeba kvůli ceně ? nebo jinému tlaku ? těch důvodů by se nalo jistě vícero. Ale musí to dělat někdo kdo tomu rozumí....
|
|
| |
|
|