| | |
17.07.2017 08:16 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3082922
|
|
LukoLVG
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 227 |
|
|
Nazdar pani, taka otazka. Ako sa da zistit tlak v guliach? Resp Vedia gule a piestnice vydavat nejaky buchavy zvuk?
Nazdar pani, taka otazka. Ako sa da zistit tlak v guliach? Resp Vedia gule a piestnice vydavat nejaky buchavy zvuk?
|
|
09.09.2017 21:56 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3094168
|
|
nVi
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Měl bych takový dotaz, Občas mí přebývá LDS e doslova přetýká přes vrek nádobky a někdy zase chybí kdy má auto dojet do nejvyí polohy.
Pruení je hodně tvrdé a hlavně pak předek o proti zadku, při sportu je pruení "paradoxně" měkčí.
Je moný aby koule byly proraený tak aby v určitý moment LDS přebývala?
Stejně to je u na výměnu koulí ale otázka je jestli vyměnit pro začátek jen na předku anebo vechny.
A pak je otázka jestli tam dát origo a nebo náhrady.
Měl bych takový dotaz, Občas mí přebývá LDS e doslova přetýká přes vrek nádobky a někdy zase chybí kdy má auto dojet do nejvyí polohy.
Pruení je hodně tvrdé a hlavně pak předek o proti zadku, při sportu je pruení "paradoxně" měkčí.
Je moný aby koule byly proraený tak aby v určitý moment LDS přebývala?
Stejně to je u na výměnu koulí ale otázka je jestli vyměnit pro začátek jen na předku anebo vechny.
A pak je otázka jestli tam dát origo a nebo náhrady.
Přílohy: origo cena koulí.PNG ( 22580b ) - TRW koule.PNG ( 16677b ) - |
|
10.09.2017 07:33 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3094186
|
|
jruze
|
|
|
Hladina se nastavuje v dolní poloze na dno koíčku = je ji tam moc. To e je ji málo při zvedání do horní polohy řekl kdo? = je patně seřízena -nastavena výka (a x7 toto dělají běné ze v horní poloze nevyhne bhi) to ze je to tvrdé mu být vadnými koulemi ,mnostvím lds a nebo se řízením vejsky
Hladina se nastavuje v dolní poloze na dno koíčku = je ji tam moc. To e je ji málo při zvedání do horní polohy řekl kdo? = je patně seřízena -nastavena výka (a x7 toto dělají běné ze v horní poloze nevyhne bhi) to ze je to tvrdé mu být vadnými koulemi ,mnostvím lds a nebo se řízením vejsky
|
|
10.09.2017 11:33 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3094234
|
|
jumep
|
|
|
moja skusenost je ze ked to nechce ist do max polohy tak vacsinou je zahrdzaveli zadny klbik na vyskaci
kazdopadne 2.7 ma na kazdom kole zvlast vyskac
ked skusis v normalnej polohe prepruzit auto, pri kazdom kolese zvlast, ide vsade rovnako?
moja skusenost je ze ked to nechce ist do max polohy tak vacsinou je zahrdzaveli zadny klbik na vyskaci
kazdopadne 2.7 ma na kazdom kole zvlast vyskac
ked skusis v normalnej polohe prepruzit auto, pri kazdom kolese zvlast, ide vsade rovnako?
|
|
10.09.2017 12:01 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3094236
|
|
nVi
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Já právě měl chybu na pérování, U2005 a C1195.
Oba přední výkáče byli uplně KO, take jsem je vyměnil. Odezva systému se zlepila ale pořád je to dost napytel.
Řekl bych e zadek člověk propruí vpohodě ale předek ten je horí.
Předek se dá rozhoupat jen při tlačení někde u chladiče, jinak by člověk propruil blatník.
Za jízdy kdy člověk kubne s řízením tak auto jaksi přepadává na pravou stranu.
Já právě měl chybu na pérování, U2005 a C1195.
Oba přední výkáče byli uplně KO, take jsem je vyměnil. Odezva systému se zlepila ale pořád je to dost napytel.
Řekl bych e zadek člověk propruí vpohodě ale předek ten je horí.
Předek se dá rozhoupat jen při tlačení někde u chladiče, jinak by člověk propruil blatník.
Za jízdy kdy člověk kubne s řízením tak auto jaksi přepadává na pravou stranu.
|
|
10.09.2017 12:59 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3094241
|
|
jumep
|
|
|
tak potom este mozes mat ohnute tie drziaky, je to pomerne bezne
treba spravit vyskove nastavenie
prepruzit by mal ist aj predok, kazdopadne ked nabiehas na vysoky retarder (vacsinou vyvyseny prechod), nemas pocit ze jedna strana vybehne a druha ostane dole / ze sa to nakrizi?
tak potom este mozes mat ohnute tie drziaky, je to pomerne bezne
treba spravit vyskove nastavenie
prepruzit by mal ist aj predok, kazdopadne ked nabiehas na vysoky retarder (vacsinou vyvyseny prechod), nemas pocit ze jedna strana vybehne a druha ostane dole / ze sa to nakrizi?
|
|
10.09.2017 13:17 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3094247
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
nVi napsal(a): Já právě měl chybu na pérování, U2005 a C1195.
Oba přední výkáče byli uplně KO, take jsem je vyměnil. Odezva systému se zlepila ale pořád je to dost napytel.
jestli si je jen vyměnil, chyba ti bude asi přetrvávat, musí se diag udělat seřízení a načtení výek. To e je to tvrdé můe dělat moc kapaliny LDS ( pokud ti vytéká jak si psal, má ji 100% moc, ) vrácená kapalina se musí vejít vechna do nádobky a jetě tam musí zustat trochu prostoru pro vzduch. Jak psal Ruena ...
jestli si je jen vyměnil, chyba ti bude asi přetrvávat, musí se diag udělat seřízení a načtení výek. To e je to tvrdé můe dělat moc kapaliny LDS ( pokud ti vytéká jak si psal, má ji 100% moc, ) vrácená kapalina se musí vejít vechna do nádobky a jetě tam musí zustat trochu prostoru pro vzduch. Jak psal Ruena ...
|
|
10.09.2017 16:31 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3094312
|
|
nVi
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 111 |
|
|
To se přiznám e jsem úplně nezkoumal ale je to moný e se to divně kymácí.
A kdy přes ten retardér přejedu rychleji tak to není tak velká rána jak kdy to přejedu pomalu.
LDS plnily v Citroenu kdy měnily tu nádobku.
V nejnií poloze je tam LDS přesně nebo miň jak má být.
A stejně to dělá co to dělá, e to při jízdě přetéká.
Co se týče nastavení, myslím e tam byli hodnoty 128 a 120 a mám teda 18" kola.
Ale u mě to dost tve, Auto na kadým hrbolu poskočí a občas při nějaké díře to bouchne.
To se přiznám e jsem úplně nezkoumal ale je to moný e se to divně kymácí.
A kdy přes ten retardér přejedu rychleji tak to není tak velká rána jak kdy to přejedu pomalu.
LDS plnily v Citroenu kdy měnily tu nádobku.
V nejnií poloze je tam LDS přesně nebo miň jak má být.
A stejně to dělá co to dělá, e to při jízdě přetéká.
Co se týče nastavení, myslím e tam byli hodnoty 128 a 120 a mám teda 18" kola.
Ale u mě to dost tve, Auto na kadým hrbolu poskočí a občas při nějaké díře to bouchne.
|
|
05.11.2017 15:25 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3106737
|
|
kutnohorak
|
Město: Kutná Hora, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 88 |
|
|
Zdravím má někdo zkuenost s koulemi od TRV. Jedná se o kouli s jednoduchou membránou nebo vice vrstvou a jak se to u ostatních výrobců dozvědět? Naráím na nabídku mjauto...
Dík za info
Zdravím má někdo zkuenost s koulemi od TRV. Jedná se o kouli s jednoduchou membránou nebo vice vrstvou a jak se to u ostatních výrobců dozvědět? Naráím na nabídku mjauto...:nevim
Dík za info
|
|
05.11.2017 19:24 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3106816
|
|
jumep
|
|
|
jedine tak ze jednu kupis a rozrezes
jedine tak ze jednu kupis a rozrezes
|
|
06.11.2017 21:21 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3107177
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
Jo jo, rozřezat Já vím jen e I.F.H.S. = Monroe , Kdo to dělá pro TRW nevím, na cenu koulí koukni na autodilyparts.cz ..
Jo jo, rozřezat ;-) Já vím jen e I.F.H.S. = Monroe , Kdo to dělá pro TRW nevím, na cenu koulí koukni na autodilyparts.cz .. ;-)
|
|
06.11.2017 23:30 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3107283
|
|
ink
|
Město: Řím, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Pred tyzdnom som siel s kamosom, co ma Ifhs comfort uz asi 200k a este stale hupu dobre. Nie su az take drahe.
Pred tyzdnom som siel s kamosom, co ma Ifhs comfort uz asi 200k a este stale hupu dobre. Nie su az take drahe.
|
|
07.11.2017 07:37 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3107307
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ty koule jsou TRV nebo TRW ?
ty koule jsou TRV nebo TRW ?
|
|
07.11.2017 08:05 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3107313
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
já nestačím zírat, takové "chytré" rady jako rozřezat kouli atd.
jistěe je to TRW, a jednoduí bude napsat výrobci a zeptat se ho
.link.
.link. kolonka (89) odpruení tlumení
.link.
TRW bude jen prodejce, výrobce je zřejmě FEBI BILSTEIN
Manufacturer: FEBI BILSTEIN. Code: 22504. Product: Suspension Sphere, pneumatic suspension. Axle (front/rear):, Rear Axle. Side (left/right):, Left and right.
já nestačím zírat, takové "chytré" rady jako rozřezat kouli atd. :-d :-d
jistěe je to TRW, a jednoduí bude napsat výrobci a zeptat se ho ;-)
https://www.trwaftermarket.com/en/catalogue/
http://www.febi-parts.com/vehicle.php?r_manufacturer=250 kolonka (89) odpruení tlumení
https://www.buycarparts.co.uk/autoparts-manufacturer/trw/ride-height-control-hydraulic-suspension/10440/citroen/c5
TRW bude jen prodejce, výrobce je zřejmě FEBI BILSTEIN
Manufacturer: FEBI BILSTEIN. Code: 22504. Product: Suspension Sphere, pneumatic suspension. Axle (front/rear):, Rear Axle. Side (left/right):, Left and right.
|
|
07.11.2017 10:09 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3107345
|
|
jumep
|
|
|
myslis ze som neskusal pisat vyrobcom a obchodnikom?
delaji mrtve brouky
(a jedine TRW ma fotku ktora sedi s originalom, febi je prave skor nejaky predajca (najskor monroe))
myslis ze som neskusal pisat vyrobcom a obchodnikom?
delaji mrtve brouky
(a jedine TRW ma fotku ktora sedi s originalom, febi je prave skor nejaky predajca (najskor monroe))
|
|
07.11.2017 16:00 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3107414
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
jumep napsal(a): myslis ze som neskusal pisat vyrobcom a obchodnikom?
delaji mrtve brouky
(a jedine TRW ma fotku ktora sedi s originalom, febi je prave skor nejaky predajca (najskor monroe))
v tom případě od firmy která "dělá mrtvého brouka" bych já osobně nic nekupoval
v tom případě od firmy která "dělá mrtvého brouka" bych já osobně nic nekupoval
|
|
| |
|
|