| | |
06.07.2017 11:14 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3080213
|
|
Marsiano
|
Město: Sokolov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 90 |
|
|
Tak jsem zkusil dalího mechanika, po hodině na zvedáku zjitěno, e je utrený přední silentblok ramene, tak to s největí pravděpodobností dělá on. Na zvedáku to ale vůbec ádné rány nedělá a to i kdy se bouchá do kola nebo se s ním velijak hýbe. Tak se to vymění a pak se uvidí dál.
Co se týče toho řízení, tak jsem zkoueli hýbat tou tyčí řízení nahoru a dolů a nehlo se to ani o kousek, doufám v to, e to to řízení nebude.
Tak jsem zkusil dalího mechanika, po hodině na zvedáku zjitěno, e je utrený přední silentblok ramene, tak to s největí pravděpodobností dělá on. Na zvedáku to ale vůbec ádné rány nedělá a to i kdy se bouchá do kola nebo se s ním velijak hýbe. Tak se to vymění a pak se uvidí dál.
Co se týče toho řízení, tak jsem zkoueli hýbat tou tyčí řízení nahoru a dolů a nehlo se to ani o kousek, doufám v to, e to to řízení nebude.
|
|
06.07.2017 17:32 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3080277
|
|
LukoLVG
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 227 |
|
|
Potom pis ci je to ono... Ono vies ty ked s tym hybes tak sa o to opiera smiesnych 70-140kg podla toho aky si chlopek. Za jazdy pri brzdeni ci zatackach. Vhupnes do diery sa opieraju niekolki takyto muzickovia ako ty
Potom pis ci je to ono... Ono vies ty ked s tym hybes tak sa o to opiera smiesnych 70-140kg podla toho aky si chlopek. Za jazdy pri brzdeni ci zatackach. Vhupnes do diery sa opieraju niekolki takyto muzickovia ako ty :D
|
|
11.07.2017 08:44 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3081082
|
|
igok
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 517 |
|
|
Auto sa po zime zacalo cudne chovat na ceste. Karoseria kopiruje takmer vsetky nerovnosti (na horsich cestach to so mnou trepe zo strany na stranu ako na husenkovej drahe), po prechode cez roletku na ceste to tupo bucha a este mam aj pocit ako keby auto uskakovalo do stran. Zastavene auto sa vsak da v pohode rozhupat. Nakolko mam najazdeneych 220 tis km a auto taha uz 7 rok, skusil by som vymenit gule (capy a silenty prednej napravy som uz poriesil, zadna je skontrolovana - nieje 100% ale este drzi pokope ). Kedze je ich tam 7 a jedna stoji 112, tak uvazujem o dvojfazovej vymene. Najskor 4 nad kolesami a neskor zvysne tri konfort. V principe budem chvilu jazdit v rezime sport Myslite ze je to blbost ?
Auto sa po zime zacalo cudne chovat na ceste. Karoseria kopiruje takmer vsetky nerovnosti (na horsich cestach to so mnou trepe zo strany na stranu ako na husenkovej drahe), po prechode cez roletku na ceste to tupo bucha a este mam aj pocit ako keby auto uskakovalo do stran. Zastavene auto sa vsak da v pohode rozhupat. Nakolko mam najazdeneych 220 tis km a auto taha uz 7 rok, skusil by som vymenit gule (capy a silenty prednej napravy som uz poriesil, zadna je skontrolovana - nieje 100% ale este drzi pokope :-p). Kedze je ich tam 7 a jedna stoji 112, tak uvazujem o dvojfazovej vymene. Najskor 4 nad kolesami a neskor zvysne tri konfort. V principe budem chvilu jazdit v rezime sport :-d Myslite ze je to blbost ? :nevim
|
|
12.07.2017 22:27 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3081687
|
|
igok
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 517 |
|
|
jruze napsal(a): Nezkusil jsi STK ty pohyblivé desky ? ty by mohli odhalit víc. To auto péruje na obou stranách stejně(myslím pravá-levá ) ? pokud by byla jedna strana-koule KO dovede to dělat hezké věci a pérovat to bude přenese to druhá strana ale tuhost na propérování by měla být znát. Jestli je to blbost to dělat nadvakrát? no lepí je to udělat najednou ale asi to nemá čemu ublíit.
Včera som kontroloval auto:
Pruenie je na oboch stranách rovnaké, rozdiel je len medzi predkom a zadkom
1, vrchná poloha, auto tvrdé ako betón. Podarilo sa mi ho trochu rozhýba ale mal som pocit e len na gumách.
2, stredná poloha, zadok som mojimi 100 kilami pretlačil hádam 3-4 cm, predok asi len 2cm.
3, normálna poloha, o niečo mäkie ako stredná
Tie cm som nemeral, to je len môj subjektívny odhad.
Zavesenie kolies a piestov:
1, zadok v princípe tuhý ale zdá sa e sa čoskoro rozsypú spodné silenty pozdĺnych ramien.
.link.
.link.
2, zadné piesty sú oba mastné ale vyslovene z nich nekvapká.
3, predok tie tuhý, silenty ramien boli menené asi pred 10 tis km.
4, nepozdáva sa mi uloenie predných piestov, zdá sa e je vybité. Prvá fotka ukazuje stav keď rameno vysí a druhá keď som rameno potlačil heverom.
.link.
.link.
Neviem či sa dá to uloenie meni samostatne alebo je súčasou piestu. V kadom prípade budem asi musie riei aj piesty, na pravej strane u tečie.
Je moné e by to uloenie piestov mohlo spôsobova to tupé búchanie a uskakovanie na roletách ?
Včera som kontroloval auto:
Pruenie je na oboch stranách rovnaké, rozdiel je len medzi predkom a zadkom
1, vrchná poloha, auto tvrdé ako betón. Podarilo sa mi ho trochu rozhýba ale mal som pocit e len na gumách.
2, stredná poloha, zadok som mojimi 100 kilami pretlačil hádam 3-4 cm, predok asi len 2cm.
3, normálna poloha, o niečo mäkie ako stredná
Tie cm som nemeral, to je len môj subjektívny odhad.
Zavesenie kolies a piestov:
1, zadok v princípe tuhý ale zdá sa e sa čoskoro rozsypú spodné silenty pozdĺnych ramien.
http://www.c5club.cz/graphics/dynamic/19197068_31545526559667bcebeddf.jpg
http://www.c5club.cz/graphics/dynamic/19197068_41895311059667bbf71694.jpg
2, zadné piesty sú oba mastné ale vyslovene z nich nekvapká.
3, predok tie tuhý, silenty ramien boli menené asi pred 10 tis km.
4, nepozdáva sa mi uloenie predných piestov, zdá sa e je vybité. Prvá fotka ukazuje stav keď rameno vysí a druhá keď som rameno potlačil heverom.
http://www.c5club.cz/graphics/dynamic/19197068_115606138959667e1e4c884.jpg
http://www.c5club.cz/graphics/dynamic/19197068_23551021359667e09c9a62.jpg
Neviem či sa dá to uloenie meni samostatne alebo je súčasou piestu. V kadom prípade budem asi musie riei aj piesty, na pravej strane u tečie.
Je moné e by to uloenie piestov mohlo spôsobova to tupé búchanie a uskakovanie na roletách ?
|
|
12.07.2017 23:46 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3081690
|
|
jruze
|
|
|
Horní uloení je 100% součástí ostatní z hlavy nevím
Horní uloení je 100% součástí ostatní z hlavy nevím
|
|
13.07.2017 11:29 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3081741
|
|
Jimik
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 169 |
|
|
igok napsal(a): Je moné e by to uloenie piestov mohlo spôsobova to tupé búchanie a uskakovanie na roletách ?
Myslím, e píst se dokáe zakousnout v určité poloze.
Myslím, e píst se dokáe zakousnout v určité poloze.
|
|
13.07.2017 22:45 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3082065
|
|
igok
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 517 |
|
|
jruze napsal(a): Přední co vím se nekouou,ale zadní se dovedli přidírat a i regulátor dělal něco podobného.Bouchání popisoval Jumep - nemyslím si e by bouchalo horní uloení nebo pístnice v předu.
Ono to a tak vežmi nebúcha, len keď prechádzam po nerovnosti na ceste, napríklad malá jama alebo spoj cesty s mostom, tak koleso ako keby poskočilo a stratilo kontakt s vozovkou. Keď mám náhodou v tom momente silnejie zoliapnutý plyn, tak to buchne keď sa koleso opä dotkne cesty. Prirovnal by som to autu na strunách s rozbitými tlmičmi. ten popis ber s rezervou, je to len môj subjektívny pocit.
Zisoval som cenu piestov v Citroene : 305 kus (moná zlava 10% aky by som si to tam nechal namontova)
Tu som naiel o pár menej ale píu e sú pre motory 2,2 HDI, je vtom naozaj rozdiel? som si myslel e len tlak v guliach by mal by iný. .link.
Ono to a tak vežmi nebúcha, len keď prechádzam po nerovnosti na ceste, napríklad malá jama alebo spoj cesty s mostom, tak koleso ako keby poskočilo a stratilo kontakt s vozovkou. Keď mám náhodou v tom momente silnejie zoliapnutý plyn, tak to buchne keď sa koleso opä dotkne cesty. Prirovnal by som to autu na strunách s rozbitými tlmičmi.:nevim ten popis ber s rezervou, je to len môj subjektívny pocit.
Zisoval som cenu piestov v Citroene : 305 kus (moná zlava 10% aky by som si to tam nechal namontova)
Tu som naiel o pár menej ale píu e sú pre motory 2,2 HDI, je vtom naozaj rozdiel? som si myslel e len tlak v guliach by mal by iný. http://www.citroeny.eu/podvozek-a-rizeni-1626/hydraulicky-valec-predni-pravy-pro-citroen-c5-x7-5271l65271k0-5271k6-5271k8-5271l4-5271k1.html
|
|
13.07.2017 23:09 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3082073
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
igok napsal(a): Ono to a tak vežmi nebúcha, len keď prechádzam po nerovnosti na ceste, napríklad malá jama alebo spoj cesty s mostom, tak koleso ako keby poskočilo a stratilo kontakt s vozovkou. Keď mám náhodou v tom momente silnejie zoliapnutý plyn, tak to buchne keď sa koleso opä dotkne cesty. Prirovnal by som to autu na strunách s rozbitými tlmičmi. ten popis ber s rezervou, je to len môj subjektívny pocit.
Zisoval som cenu piestov v Citroene : 305 kus (moná zlava 10% aky by som si to tam nechal namontova)
Tu som naiel o pár menej ale píu e sú pre motory 2,2 HDI, je vtom naozaj rozdiel? som si myslel e len tlak v guliach by mal by iný. .link.
Pokud jsem dobře četl ten link, tak ta pístnice je pro X7 (vechny) a pro C6 s motory pouze 2,2 HDi, tak by měla být i pro tvé auto.
Pokud jsem dobře četl ten link, tak ta pístnice je pro X7 (vechny) a pro C6 s motory pouze 2,2 HDi, tak by měla být i pro tvé auto. ;-)
|
|
14.07.2017 08:14 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3082109
|
|
tomio
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 85 |
|
|
igok napsal(a): Ono to a tak vežmi nebúcha, len keď prechádzam po nerovnosti na ceste, napríklad malá jama alebo spoj cesty s mostom, tak koleso ako keby poskočilo a stratilo kontakt s vozovkou. Keď mám náhodou v tom momente silnejie zoliapnutý plyn, tak to buchne keď sa koleso opä dotkne cesty. Prirovnal by som to autu na strunách s rozbitými tlmičmi. ten popis ber s rezervou, je to len môj subjektívny pocit.
Zisoval som cenu piestov v Citroene : 305 kus (moná zlava 10% aky by som si to tam nechal namontova)
Tu som naiel o pár menej ale píu e sú pre motory 2,2 HDI, je vtom naozaj rozdiel? som si myslel e len tlak v guliach by mal by iný. .link.
Taky mi jemně "rosí" obě přední pístnice. LDSka nemizí, větí únik nastal vdy jen při neodborném zvedání auta. Pravidelně sleduji stav LDS a vypadá to, e jetě nějaký čas budu jezdit na stávajících pístnicích. Dělal jsem si cenový průzkum a doporučuju ti jetě dva zdroje. Auto-francie a jednoho prodejce PSA dílů z Hulína.
Do Hulína je nutno napsat, nebo zavolat. V katalogu na stránkách toho moc nemá, ale je schopen sehnat vechno ... a za dobrou cenu.
Neuvauje o montái neoriginálních koulí?
Tak a se dílo podaří
Taky mi jemně "rosí" obě přední pístnice. LDSka nemizí, větí únik nastal vdy jen při neodborném zvedání auta. Pravidelně sleduji stav LDS a vypadá to, e jetě nějaký čas budu jezdit na stávajících pístnicích. Dělal jsem si cenový průzkum a doporučuju ti jetě dva zdroje. Auto-francie a jednoho prodejce PSA dílů z Hulína.
Do Hulína je nutno napsat, nebo zavolat. V katalogu na stránkách toho moc nemá, ale je schopen sehnat vechno ... a za dobrou cenu.
Neuvauje o montái neoriginálních koulí?
Tak a se dílo podaří
|
|
14.07.2017 08:46 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3082139
|
|
jruze
|
|
|
No nechci nikoho pomlouvat- on za to ani nemůe ale platí staré pořekadlo babiček ,,nejsem tak bohatá abych mohla kupovat levné věci" - poslední případ co jsem tu měl byl e auto po ohřátí zhaslo a nelo nastartovat - diag =problém palivo,snímač vačky atd.. (předchozí oprava výměna snímače otáček) - já vechny ostatní díly s tím (s touto závadou spojené - to e to nemusí být co to hlásí vím ale dal jsem na to e moná příčina byla měněna) - závada po výměně sice zmyzela na delí dobu ale... copak si myslíte e to ve skutečnosti vlastně způsobovalo ? (ani jsem ho u neúčtoval)= levný díl (doporučuji origo a o snímačích a čidlech to platí obzvlá)
Zákazníka to stálo dost peněz , mně spoustu času(nechat po kadém projevu auto vystydnout a znovu a znovu) rozebrat půl motoru,povyměňovat ve jen né to nové levné - zkuenosti zaslepila důvěra v novej díl a informaci zákazníka.
No nechci nikoho pomlouvat- on za to ani nemůe ale platí staré pořekadlo babiček ,,nejsem tak bohatá abych mohla kupovat levné věci" - poslední případ co jsem tu měl byl e auto po ohřátí zhaslo a nelo nastartovat - diag =problém palivo,snímač vačky atd.. (předchozí oprava výměna snímače otáček) - já vechny ostatní díly s tím (s touto závadou spojené - to e to nemusí být co to hlásí vím ale dal jsem na to e moná příčina byla měněna) - závada po výměně sice zmyzela na delí dobu ale... copak si myslíte e to ve skutečnosti vlastně způsobovalo ? (ani jsem ho u neúčtoval)= levný díl ;-) (doporučuji origo a o snímačích a čidlech to platí obzvlá)
Zákazníka to stálo dost peněz , mně spoustu času(nechat po kadém projevu auto vystydnout a znovu a znovu) rozebrat půl motoru,povyměňovat ve jen né to nové levné - zkuenosti zaslepila důvěra v novej díl a informaci zákazníka.
|
|
14.07.2017 09:30 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3082168
|
|
tomio
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 85 |
|
|
jruze: Samozřejmě má pravdu. Navíc se mechanikům s originálama (tedy se zaručenou kvalitou) dělá podstatně lépe. Zákazník si připlatí, ale u se do toho nemusí znovu lézt. Ve finále se dokáe nákup levnějího dílu prodrait.
Ale konkrétně s nákupem pístnice by problém být neměl. Vdy existují jen originály, ne?
Ohledně neoriginálních koulí tady toho bylo napsáno asi dost. Pro mě je závěr takový, e to stojí cca polovinu, ale je nutné jednou za čas (třeba jednou ročně) dofouknout dusík. no ne? Pro auto, se kterým u asi dalích 200t km nenajedu by to nemusela být a tak patná volba
jruze: Samozřejmě má pravdu. Navíc se mechanikům s originálama (tedy se zaručenou kvalitou) dělá podstatně lépe. Zákazník si připlatí, ale u se do toho nemusí znovu lézt. Ve finále se dokáe nákup levnějího dílu prodrait.
Ale konkrétně s nákupem pístnice by problém být neměl. Vdy existují jen originály, ne?
Ohledně neoriginálních koulí tady toho bylo napsáno asi dost. Pro mě je závěr takový, e to stojí cca polovinu, ale je nutné jednou za čas (třeba jednou ročně) dofouknout dusík. no ne? Pro auto, se kterým u asi dalích 200t km nenajedu by to nemusela být a tak patná volba
|
|
14.07.2017 23:07 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3082408
|
|
igok
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 517 |
|
|
Dnes mi priiel nový parkovací senzor. Počas intalácie mi padol zrak na snímač výky vozidla a pravdepodobne som naiel pôvodcu mojich problémov s pruením. Kĺb na snímači bol úplne zahrdzavený a kĺb na stabilizačnej tyči vybitý. Po prečistení a rozhýbaní kĺbu na snímači výky sú vybité u oba. K prednému snímaču som sa dnes nedostal ale vidím to tak, e skôr ako objednám nové gule a piestnice, kúpim a namontujem nové snímače výky.
.link.
19.7.2017 Dnes som vymenil snímače výky. Zadný mal úplne vybité čapy na prepojovacej ojničke. Na prednom snímači bolo cítí e sa oproti novému dos tako hýbe a tie bolo vidie e sa pridiera. Po výmene mám subjektívny pocit e je auto mäkie (mono som len sám seba presvedčil e za 250 dáka zmena musela nasta ) Ale jedna zmena nastala celkom určite. Pred výmenou sa pri zdvihnutí do hornej polohy nevedelo čerpadlo takmer zastavi, teraz po výmene zastaví sekundu po dosiahnutí polohy. Gule pôjdem asi najskôr premera k Jumepovi a a potom sa rozhodnem o ďažej investícii.
19.10.2017. uz dva tyzdne jazdim na novych zimnych gumach a zda sa ze to uskakovanie auta do stran bolo sposobene zjazdenymi letnymi gumami. Auto sa uz chova omnoho lepsie, aj ked je stale dost tvrde, gule bude treba predsa len menit.
Dnes mi priiel nový parkovací senzor. Počas intalácie mi padol zrak na snímač výky vozidla a pravdepodobne som naiel pôvodcu mojich problémov s pruením. Kĺb na snímači bol úplne zahrdzavený a kĺb na stabilizačnej tyči vybitý. Po prečistení a rozhýbaní kĺbu na snímači výky sú vybité u oba. K prednému snímaču som sa dnes nedostal ale vidím to tak, e skôr ako objednám nové gule a piestnice, kúpim a namontujem nové snímače výky.
http://www.c5club.cz/graphics/dynamic/19197068_722205876596931b8ec358.jpg
19.7.2017 Dnes som vymenil snímače výky. Zadný mal úplne vybité čapy na prepojovacej ojničke. Na prednom snímači bolo cítí e sa oproti novému dos tako hýbe a tie bolo vidie e sa pridiera. Po výmene mám subjektívny pocit e je auto mäkie (mono som len sám seba presvedčil e za 250 dáka zmena musela nasta :) ) Ale jedna zmena nastala celkom určite. Pred výmenou sa pri zdvihnutí do hornej polohy nevedelo čerpadlo takmer zastavi, teraz po výmene zastaví sekundu po dosiahnutí polohy. Gule pôjdem asi najskôr premera k Jumepovi a a potom sa rozhodnem o ďažej investícii.
19.10.2017. uz dva tyzdne jazdim na novych zimnych gumach a zda sa ze to uskakovanie auta do stran bolo sposobene zjazdenymi letnymi gumami. Auto sa uz chova omnoho lepsie, aj ked je stale dost tvrde, gule bude treba predsa len menit.
|
|
16.07.2017 10:11 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3082711
|
|
Jarduk
|
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 166 |
|
|
Chlapi, kde si necháváte plnit ty koule z druhovýroby? (nejlépe někde kolem Plzně, kolem Prahy) Já chci gule nechat vyměnit a jeliko plánuju mít C5 tak rok, dva, max tři, přijde mi zbytečný tam dát originál. Ale záleí na tom, kde se to dá plnit a za kolik.
Chlapi, kde si necháváte plnit ty koule z druhovýroby? (nejlépe někde kolem Plzně, kolem Prahy) Já chci gule nechat vyměnit a jeliko plánuju mít C5 tak rok, dva, max tři, přijde mi zbytečný tam dát originál. Ale záleí na tom, kde se to dá plnit a za kolik.
|
|
16.07.2017 14:49 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3082738
|
|
jruze
|
|
|
Jarduk napsal(a): Chlapi, kde si necháváte plnit ty koule z druhovýroby? (nejlépe někde kolem Plzně, kolem Prahy) Já chci gule nechat vyměnit a jeliko plánuju mít C5 tak rok, dva, max tři, přijde mi zbytečný tam dát originál. Ale záleí na tom, kde se to dá plnit a za kolik.
Co vím tak se nedají(po nějaké úpravě- vyvrtat díru a udělat závit to jde), ale myslím e za 1500,- se to moc nevyplatí u jen proto e kdy uteče tlak tak má asi kudy (a to i po opětovném natlakování)
Co vím tak se nedají(po nějaké úpravě- vyvrtat díru a udělat závit to jde), ale myslím e za 1500,- se to moc nevyplatí u jen proto e kdy uteče tlak tak má asi kudy (a to i po opětovném natlakování);-)
|
|
16.07.2017 21:07 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3082838
|
|
Jarduk
|
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 166 |
|
|
Vycházel jsem z týhle diskuze. .link. Jestli se nepletu, tak zrovna autor je i členem C5 klubu.
Vycházel jsem z týhle diskuze. http://forum.citroeny.cz/viewtopic.php?f=90&t=2491 Jestli se nepletu, tak zrovna autor je i členem C5 klubu.
|
|
16.07.2017 22:49 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
3082874
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Já se na to ptal v Lounech, u jsem to tady psal.
Ta úprava něco stojí, Pat Mat to umí levněji ale asi se to stejně moc nevyplatí.
Těch 1500 zas není tolik,je to nová koule,100 tis snad dá...
Já se na to ptal v Lounech, u jsem to tady psal.
Ta úprava něco stojí, Pat Mat to umí levněji ale asi se to stejně moc nevyplatí.
Těch 1500 zas není tolik,je to nová koule,100 tis snad dá...
|
|
| |
|
|