| | |
22.11.2015 20:23 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2890305
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
.link.
úplně na konci má návody hned dva. Jeden lepí ne druhý.
http://www.c5club.cz/diskuze/hydraulika-rizeni-brzdy/659390-polohy-hydractive/12/#.VlIWPb8j52x
úplně na konci má návody hned dva. Jeden lepí ne druhý. :-D
|
|
22.11.2015 21:01 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2890326
|
|
Dan 1
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 152 |
|
|
Jsem z toho trochu "jelen", ale snad se mi to podaří
Jsem z toho trochu "jelen", ale snad se mi to podaří ;-)
|
|
22.11.2015 21:09 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2890332
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Vypadá to sloitě. Nespěchej a přečti si to u auta. Pochopí a půjde to.
Vypadá to sloitě. Nespěchej a přečti si to u auta. Pochopí a půjde to. :palec
|
|
22.11.2015 21:27 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2890349
|
|
Dan 1
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 152 |
|
|
Stačí mi ale montání díra, nepotřebuji auto zvedat-je to tak ? Proč je v návodu zvednout vozidlo
Stačí mi ale montání díra, nepotřebuji auto zvedat-je to tak ? Proč je v návodu zvednout vozidlo :nevim
|
|
22.11.2015 21:39 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2890352
|
|
jumep
|
|
|
vysku na dvihaku nespravis, oni maju plosinovy dvihak kde sa to robi, je to v podstate to iste co montazna jama (nechapem preco si sa nepresunul do spravnej temy s tym)
vysku na dvihaku nespravis, oni maju plosinovy dvihak kde sa to robi, je to v podstate to iste co montazna jama (nechapem preco si sa nepresunul do spravnej temy s tym)
|
|
27.11.2015 21:15 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2892299
|
|
Dan 1
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 152 |
|
|
Tak jsem to zhruba seřídil a údajná závada koulí je tímto vyřeena
Tak jsem to zhruba seřídil a údajná závada koulí je tímto vyřeena :-)
|
|
03.12.2015 15:58 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2894160
|
|
MartinP.
|
|
|
zdravim mohu dat tyto koule na svoji C5 3.0 152kw 2002 3plus sport kody kouli centralni predni MO SP8117
zadni central MO SP8110
predni MO SP8118 a zadni MOSP8121 diky za vase odpovedi
zdravim mohu dat tyto koule na svoji C5 3.0 152kw 2002 3plus sport kody kouli centralni predni MO SP8117
zadni central MO SP8110
predni MO SP8118 a zadni MOSP8121 diky za vase odpovedi:-d
|
|
03.12.2015 21:56 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2894246
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1302 |
|
|
jo, mělo by to bejt OK
jo, mělo by to bejt OK
|
|
07.12.2015 17:18 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2895261
|
|
banan1987
|
Město: Brezno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 84 |
|
|
Nazdar chlapi. Mam obcasny problem zo zadnou napravou. Nastartujem a vse je v pohode prejdem nejaky usek a na priecnej nerovnosti zbadam ze je zadna naprava tvrda a auto na nerovnosti povyskoci. Ale ako nahle zapnem sport a vypnem naprava je zase makka a ide ako ma.. stane sa mi to tak raz za tyzden. A ked je naprava tvrda staci aj vypnut mktor o cchvilku nastartovat a zase je makka..diagnostika nic nehlasi.. moze to byt gulami alebo to patri do inej temy?
Nazdar chlapi. Mam obcasny problem zo zadnou napravou. Nastartujem a vse je v pohode prejdem nejaky usek a na priecnej nerovnosti zbadam ze je zadna naprava tvrda a auto na nerovnosti povyskoci. Ale ako nahle zapnem sport a vypnem naprava je zase makka a ide ako ma.. stane sa mi to tak raz za tyzden. A ked je naprava tvrda staci aj vypnut mktor o cchvilku nastartovat a zase je makka..diagnostika nic nehlasi.. moze to byt gulami alebo to patri do inej temy?
|
|
07.12.2015 18:34 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2895280
|
|
jumep
|
|
|
je to zadny regulator, neklesa ti to auto dole?
inak je to dost taky casty zadrhel, je tu o tom popisane (v inom vlakne - pohladaj)
je to zadny regulator, neklesa ti to auto dole?
inak je to dost taky casty zadrhel, je tu o tom popisane (v inom vlakne - pohladaj)
|
|
07.12.2015 23:05 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2895386
|
|
banan1987
|
Město: Brezno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 84 |
|
|
auto vobec neklesne.. pekne drzi aj ked je pravda ze viac ako 48h ho nenecham spat
auto vobec neklesne.. pekne drzi aj ked je pravda ze viac ako 48h ho nenecham spat
|
|
07.12.2015 23:07 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2895388
|
|
jumep
|
|
|
toto vedelo do rana klesnut
kazdopadne ked je hentak tvrde, nemalo by ist v tom momente ani menit vysku, pripadne mozu byt este gule a v neposlednom rade nechodiaci vyskac a zla poloha
da sa to auto dat do hornej polohy a vypne cerpadlo?
toto vedelo do rana klesnut
kazdopadne ked je hentak tvrde, nemalo by ist v tom momente ani menit vysku, pripadne mozu byt este gule a v neposlednom rade nechodiaci vyskac a zla poloha
da sa to auto dat do hornej polohy a vypne cerpadlo?
|
|
08.12.2015 22:55 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2895807
|
|
banan1987
|
Město: Brezno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 84 |
|
|
ano v tom momente ide regulovat vysku.. no ked je auto v hornej polohe tak cerpadlo este dlho vrci a potom vypne... v porovnani rychlosti cerpadla c hydractiv 3 je moje hydractiv 3+ pomalsie..
ano v tom momente ide regulovat vysku.. no ked je auto v hornej polohe tak cerpadlo este dlho vrci a potom vypne... v porovnani rychlosti cerpadla c hydractiv 3 je moje hydractiv 3+ pomalsie..
|
|
08.12.2015 22:58 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2895809
|
|
jumep
|
|
|
ospravedlnujem sa, skor som si to zle uvedomil
najskor to bude prazdna gula, ked je auto so zatvorenym regulatorom tak vlastne nebude vobec pruzit, ked je regulator otvoreny, tak to pruzi na tej pridavnej guli
s tou vyskou - bude najskor ten vyskac zle chodit, ale to je to najmenej na opravu ... (vycistit a premazat)
ospravedlnujem sa, skor som si to zle uvedomil
najskor to bude prazdna gula, ked je auto so zatvorenym regulatorom tak vlastne nebude vobec pruzit, ked je regulator otvoreny, tak to pruzi na tej pridavnej guli
s tou vyskou - bude najskor ten vyskac zle chodit, ale to je to najmenej na opravu ... (vycistit a premazat)
|
|
08.12.2015 23:12 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2895825
|
|
banan1987
|
Město: Brezno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 84 |
|
|
vyskac nieje problem vycistit a premazat... na podvozku nebolo doteraz nic robene ako mam auto... a gule sa daju pozriet aj cez diag. alebo sa musia vykrutit a otlakovat?
vyskac nieje problem vycistit a premazat... na podvozku nebolo doteraz nic robene ako mam auto... a gule sa daju pozriet aj cez diag. alebo sa musia vykrutit a otlakovat?
|
|
08.12.2015 23:14 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2895827
|
|
jumep
|
|
|
to len fyzicky odmontovat a odmerat
to len fyzicky odmontovat a odmerat
|
|
14.12.2015 21:36 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2897255
|
|
LukoLVG
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 227 |
|
|
Ahojte vlastni C5 2.0 16v 2002 + SPORT tlacidlo... mam tam 130 000km, oziva sa mi buchanie po prejazde nerovnosti od zadnej napravy, skor z pravej strany. Po precitani tohto fora to vidim na vadnu gulu. Chcem sa uistit, z vasich skusenosti je to gula? A ked hej vymenit oba naraz na naprave plus tu tretiu? Dolezita otazka ale je na ktoru som nenasiel odpoved. Na strankach som nasiel gule a pri nich pisane rozne tlaky od 30BAR do 68BAR ake kupit? Predpokladam ze cim vacsi tlak tym bude auto tvrdsie. S vymenou gule musim asi aj kvapalinu menit alebo da sa to vymenit bez toho aby mi vytiekla?
Ahojte vlastni C5 2.0 16v 2002 + SPORT tlacidlo... mam tam 130 000km, oziva sa mi buchanie po prejazde nerovnosti od zadnej napravy, skor z pravej strany. Po precitani tohto fora to vidim na vadnu gulu. Chcem sa uistit, z vasich skusenosti je to gula? A ked hej vymenit oba naraz na naprave plus tu tretiu? Dolezita otazka ale je na ktoru som nenasiel odpoved. Na strankach som nasiel gule a pri nich pisane rozne tlaky od 30BAR do 68BAR ake kupit? Predpokladam ze cim vacsi tlak tym bude auto tvrdsie. S vymenou gule musim asi aj kvapalinu menit alebo da sa to vymenit bez toho aby mi vytiekla?
|
|
| |
|
|