| | |
23.09.2015 10:29 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2865735
|
|
scratcher
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 130 |
|
|
LDSka je dost, je tesne pod sitkem.
No zvedal se zadek a levej předek a pravá strana se zvedla jen o pár milimetrů. Proto mě jako první napadlo e je v háji koule. Jetě kdy se zvedly ty 3strany tak čerpadlo pořád jelo (ty 3 u se nezvedali), jakoby chtělo zvednout tu pravou stranu (ale ta nic tak čepradlo přestalo - neběelo nonstop).
LDSka je dost, je tesne pod sitkem.
No zvedal se zadek a levej předek a pravá strana se zvedla jen o pár milimetrů. Proto mě jako první napadlo e je v háji koule. Jetě kdy se zvedly ty 3strany tak čerpadlo pořád jelo (ty 3 u se nezvedali), jakoby chtělo zvednout tu pravou stranu (ale ta nic tak čepradlo přestalo - neběelo nonstop).
|
|
23.09.2015 10:37 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2865738
|
|
jumep
|
|
|
gula s tym relativne nema nic, ak je prazdna tak sa zaplni ldskou a nepruzi to, ak ma nejaky tlak tak ju otvori a potom sa to zacne dvihat
to co popisujes si viem predstavit len ze by bola prerazena piestnica, ale aj vtedy sa to vedelo dvihnut a hned padlo lebo utiekol tlak, obe strany su spojene Tckom, cize do oboch stran rovnako ide tlak a v oboch stranach je ten tlak rovnaky
gula s tym relativne nema nic, ak je prazdna tak sa zaplni ldskou a nepruzi to, ak ma nejaky tlak tak ju otvori a potom sa to zacne dvihat
to co popisujes si viem predstavit len ze by bola prerazena piestnica, ale aj vtedy sa to vedelo dvihnut a hned padlo lebo utiekol tlak, obe strany su spojene Tckom, cize do oboch stran rovnako ide tlak a v oboch stranach je ten tlak rovnaky
|
|
23.09.2015 10:58 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2865740
|
|
Jimik
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 169 |
|
|
Umí někdo v Ostravě proměřit koule?
Umí někdo v Ostravě proměřit koule?
|
|
23.09.2015 11:18 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2865744
|
|
scratcher
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 130 |
|
|
několikrát sem daval auto nahoru-dolu, na nekolikatej pokus zareagovala,ale stejne byla pravá ní ne levá a kdy sem dojel domů a udělal to jetě nekolikrát i s točení volantem tak se to srovnalo a najednou to bylo úplně OK jako by se nic nedělo.
Přes noc (nebo i déle) auto nepadá dolů a vepředu LDS nikde neuniká (i v nádobce je pořád stejně).
několikrát sem daval auto nahoru-dolu, na nekolikatej pokus zareagovala,ale stejne byla pravá ní ne levá a kdy sem dojel domů a udělal to jetě nekolikrát i s točení volantem tak se to srovnalo a najednou to bylo úplně OK jako by se nic nedělo.
Přes noc (nebo i déle) auto nepadá dolů a vepředu LDS nikde neuniká (i v nádobce je pořád stejně).
|
|
24.09.2015 18:43 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2866026
|
|
virus.spam
|
Město: Česká Lípa, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 117 |
|
|
PATaMAT napsal(a): C5 I a II má sbíhavost 0 a -3mm , kdy je hodnota ninus - jedná se vlastně o " rozbíhavost" . Mají to tak vechny hydrauliky BX, Xa, XM, C5 . kadé auto chodí jinak - jiné pneu, disky, ET .... chce to vyzkouet co ti bude vyhovovat, hlavně to pak sem napi ...
Take plním slib-můj problém s plaváním auta vyřeen-citronek jede rovně ,citlivost na podélné vyjeté koleje minimální,volant netahá ruce.Opraveno,seřízeno:-výměna silentbloků přední ramena ,nové pneu ,seřízení geo. Geometrie nastavena konečně souměrně tzn. vlevo i v pravo na stejnou hodnotu rozbíhavosti. Dříve po třech nastavování ve 3 značkových servisech bylo nastavení nesouměrné tzn.např.vlevo -2 stupně a vpravo -1 stupeň v součtu tedy -3 stupně. Sice v toleranci,ale zřejmě to byl největí důvod nestability (plavání) Take jsem vyloučil zmíněné značkové servisy z oblast mého zájmu a nabyl jsem dojmu,e krásné ,čisté montérky s firemním logem automaticky neznamenají kvalitu a odbornost.
Take plním slib-můj problém s plaváním auta vyřeen-citronek jede rovně ,citlivost na podélné vyjeté koleje minimální,volant netahá ruce.Opraveno,seřízeno:-výměna silentbloků přední ramena ,nové pneu ,seřízení geo. Geometrie nastavena konečně souměrně tzn. vlevo i v pravo na stejnou hodnotu rozbíhavosti. Dříve po třech nastavování ve 3 značkových servisech bylo nastavení nesouměrné tzn.např.vlevo -2 stupně a vpravo -1 stupeň v součtu tedy -3 stupně. Sice v toleranci,ale zřejmě to byl největí důvod nestability (plavání) Take jsem vyloučil zmíněné značkové servisy z oblast mého zájmu a nabyl jsem dojmu,e krásné ,čisté montérky s firemním logem automaticky neznamenají kvalitu a odbornost.
|
|
24.10.2015 13:59 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2877373
|
|
sused
|
|
|
Ahojte.Kupil som si c5-ku v super stave lenze lava zadna strana je strasne tvrda a nepruzi tak ako by mala.ked som to pichol na diagnostiku a dali sme zakazat pruzenie auto uplne stvrdlo a ked to odblokovalo tak auto zacalo nadherne pruzit lenze rano ked som nastartoval tak zase bolo tvrde a ten zadok hadzal.moja otazka je mohlo by to byt zavzdusnenym systemom? alebo to moze robit nieco ine?ps poradte mi diki
Ahojte.Kupil som si c5-ku v super stave lenze lava zadna strana je strasne tvrda a nepruzi tak ako by mala.ked som to pichol na diagnostiku a dali sme zakazat pruzenie auto uplne stvrdlo a ked to odblokovalo tak auto zacalo nadherne pruzit lenze rano ked som nastartoval tak zase bolo tvrde a ten zadok hadzal.moja otazka je mohlo by to byt zavzdusnenym systemom? alebo to moze robit nieco ine?ps poradte mi diki
|
|
24.10.2015 14:31 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2877390
|
|
sused
|
|
|
proste lava zadna strana je strasne tvrda..ked prejdem cez retarder tak zadok strasne vyhodi hore..nwm si dat rady co by s tim mohlo byt
proste lava zadna strana je strasne tvrda..ked prejdem cez retarder tak zadok strasne vyhodi hore..nwm si dat rady co by s tim mohlo byt
|
|
24.10.2015 21:43 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2877503
|
|
jumep
|
|
|
najskor gula (idealne menit vsetky 3 / premerat minimalne) a mozno este naprava nacnuta
najskor gula (idealne menit vsetky 3 / premerat minimalne) a mozno este naprava nacnuta
|
|
24.10.2015 22:33 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2877511
|
|
sused
|
|
|
a ako by sa to dalo premerat?
a ako by sa to dalo premerat?
|
|
24.10.2015 23:03 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2877517
|
|
jumep
|
|
|
mera sa to tak ze sa odsrobuje a da sa do testeru kde uvidis aky tlak ma
kazdopadne na 90% bude jedna uplne KO a druha tak polovicny tlak a neviem ako bude na tom centralna, idealne vymenit vsetky
mera sa to tak ze sa odsrobuje a da sa do testeru kde uvidis aky tlak ma
kazdopadne na 90% bude jedna uplne KO a druha tak polovicny tlak a neviem ako bude na tom centralna, idealne vymenit vsetky
|
|
25.10.2015 11:31 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2877670
|
|
sused
|
|
|
Lenze ked sme to napojili na diagnostiku a zakazali pruzenie zadku (cize uplne stvrdol)a opetovne ho povolili tak krasne pruzilo len dorana znovu uple stvrdlo..takze by to mohlo byt timi gulami?a kde a kedy
bude najblizsi zraz?
Lenze ked sme to napojili na diagnostiku a zakazali pruzenie zadku (cize uplne stvrdol)a opetovne ho povolili tak krasne pruzilo len dorana znovu uple stvrdlo..takze by to mohlo byt timi gulami?a kde a kedy
bude najblizsi zraz?
|
|
25.10.2015 13:53 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2877696
|
|
sused
|
|
|
praveze vyska ide krasne nadstavit vobec nema problem zo zmenou setky urovne
praveze vyska ide krasne nadstavit vobec nema problem zo zmenou setky urovne
|
|
25.10.2015 13:56 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2877698
|
|
sused
|
|
|
a na ten zraz zrejme nepojdem lebo tomam daleko
a na ten zraz zrejme nepojdem lebo tomam daleko :-d
|
|
| |
|
|