| | |
28.03.2015 09:25 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2802500
|
|
Koník
|
Město: Kolín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 146 |
|
|
řekl bych e nemá podezření přímo na kouli ale na uloení tlumiče (B) ve věi podběhu, viz. příloha. U jsem se s tím jednou setkal. Nicméně to bylo na jiné značce auta, e to tam bylo pěkně vymlácené
řekl bych e nemá podezření přímo na kouli ale na uloení tlumiče (B) ve věi podběhu, viz. příloha. U jsem se s tím jednou setkal. Nicméně to bylo na jiné značce auta, e to tam bylo pěkně vymlácené
Přílohy: tlumič C5.JPG ( 38477b ) - Uloení tlumiče ve věi |
|
28.03.2015 09:59 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2802513
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1299 |
|
|
Tam nemá na C5 co mlátit, je to "gumový silentblok" . není to jak na "obyčejných" autech ..
Tam nemá na C5 co mlátit, je to "gumový silentblok" . není to jak na "obyčejných" autech ..
|
|
28.03.2015 10:19 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2802518
|
|
h450
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 22 |
|
|
me je jasne ze hydro tlumic je neco jineho nez tlumic s pruzinou tam je mlaceni ulozeni bezna vec,ale tohle neni nejake potukovani kosti nebo tycek rizeni to je poctiva tvrda rana do podlahy,az se s tim bojim jezdit ncimene auto zdvihnes nic vse pevne.das ho na kola tukas lehce volantem bez srva osahavam rukou vsechy mozne klouby a nic...proto ma podezreni na tlumic nebo kouli...jinak kdyz auto odlatkuju tak ta koule jde povolit rukou? vcera jsem to zkousel a nehnul jsem s tim ani klicem z klinoveho remene
me je jasne ze hydro tlumic je neco jineho nez tlumic s pruzinou tam je mlaceni ulozeni bezna vec,ale tohle neni nejake potukovani kosti nebo tycek rizeni to je poctiva tvrda rana do podlahy,az se s tim bojim jezdit ncimene auto zdvihnes nic vse pevne.das ho na kola tukas lehce volantem bez srva osahavam rukou vsechy mozne klouby a nic...proto ma podezreni na tlumic nebo kouli...jinak kdyz auto odlatkuju tak ta koule jde povolit rukou? vcera jsem to zkousel a nehnul jsem s tim ani klicem z klinoveho remene
|
|
28.03.2015 10:28 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2802525
|
|
Koník
|
Město: Kolín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 146 |
|
|
a kdy ti to bouchá? Běně i na drobných výmolech, nebo jen kdy ti to pořádně propruí ?
a kdy ti to bouchá? Běně i na drobných výmolech, nebo jen kdy ti to pořádně propruí ?
|
|
28.03.2015 10:39 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2802528
|
|
h450
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 22 |
|
|
v podstate kdykoliv kolo propruzi jakakoliv vetsi dira a pecka jak hrom..pokud se s autem houpa na miste tak ticho.. kdyz autak dam na hever tak se podle me ta vule ztrati jak se vse vyvesi..mam fakt podezreni na ten tlumic
v podstate kdykoliv kolo propruzi jakakoliv vetsi dira a pecka jak hrom..pokud se s autem houpa na miste tak ticho..:) kdyz autak dam na hever tak se podle me ta vule ztrati jak se vse vyvesi..mam fakt podezreni na ten tlumic
|
|
28.03.2015 12:52 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2802562
|
|
h450
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 22 |
|
|
jj koukam ze muj dotaz se plynule svezl do bouchani na naprave,ale ja si myslim,ze je to proste tlumic ulozeni nahore,jdu to vyndat rozebrat a zkontrolovat.. jak teda povolim tu kouli? Odtlakovane to mam,ale koule se ani nehne...
jj koukam ze muj dotaz se plynule svezl do bouchani na naprave,ale ja si myslim,ze je to proste tlumic ulozeni nahore,jdu to vyndat rozebrat a zkontrolovat..:-d jak teda povolim tu kouli? Odtlakovane to mam,ale koule se ani nehne...
|
|
28.03.2015 13:37 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2802571
|
|
Jimik
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 169 |
|
|
Mě to prijde moná na zadřený (ohnutý, prasklý) pístek v pístnici. pokud tedy chápu dobře příznaky - neklepe, houpe, ale sem tam se za určitých okolností kousne.
Mě to prijde moná na zadřený (ohnutý, prasklý) pístek v pístnici. pokud tedy chápu dobře příznaky - neklepe, houpe, ale sem tam se za určitých okolností kousne.
|
|
28.03.2015 13:57 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2802574
|
|
h450
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Diky chlapci.ale jak jinak uz jsem mohl zkontrolovat vule v rizeni a v naprave nez ze kdyz jsem mel celou napravnici na ponku.. vymenil jsem silentboky na ramenech tam proste nema co mlatit...jdu teda zkusit vyndat ten pist a zkontrolovat..protoze pak uz me vazne nic nenapada,a jak rikam to neni jen tak nejake tuknuti to je rana jak hovado... po montazi dam vedet...
Diky chlapci.ale jak jinak uz jsem mohl zkontrolovat vule v rizeni a v naprave nez ze kdyz jsem mel celou napravnici na ponku..:) vymenil jsem silentboky na ramenech tam proste nema co mlatit...jdu teda zkusit vyndat ten pist a zkontrolovat..protoze pak uz me vazne nic nenapada,a jak rikam to neni jen tak nejake tuknuti to je rana jak hovado...:) po montazi dam vedet...
|
|
31.03.2015 10:46 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2803524
|
|
Citronek
|
Město: Havířov, Auto: Megane Grandtour 1.6 | Počet příspěvků: 384 |
|
|
Nikde jsem odpoved tady nenasel. Obyc H3 ma 4 koule , H3+ ma 6 kouli. Je rozdil v normalni jizde (tedy pokud se nepuzije tlacitko sport pri H3+) 4 koule vs 6 kouli ? Tedy neni 6 kouli i tak o neco tvrdsi nez 4 koule ?
Nikde jsem odpoved tady nenasel. Obyc H3 ma 4 koule , H3+ ma 6 kouli. Je rozdil v normalni jizde (tedy pokud se nepuzije tlacitko sport pri H3+) 4 koule vs 6 kouli ? Tedy neni 6 kouli i tak o neco tvrdsi nez 4 koule ?
|
|
31.03.2015 12:54 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2803535
|
|
vos.pe
|
|
|
přesně naopak 6 koulí měkkčí,4 koule = sport
přesně naopak 6 koulí měkkčí,4 koule = sport
|
|
31.03.2015 13:14 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2803551
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1299 |
|
|
H3 není sport podvozek, je to něco mezi , ani tak ani tak ... takové polo měkké polo tvrdé
H3+ je podstatně lepí, dokáe být pohodlný i "sportovní" podle stylu jízdy a přepnutí ..
Po aktivaci tlačítka sport to nevypne ty středové koule, pouze je to rychlejí a častěji vypíná za jízdy podle podmínek. Ono to H3+ je odepíná i kdy není reim sport zapnut, ale pouze v hraničních situacích ( brzdy, prudký náklon ...)
H3 není sport podvozek, je to něco mezi , ani tak ani tak ... takové polo měkké polo tvrdé :-d
H3+ je podstatně lepí, dokáe být pohodlný i "sportovní" podle stylu jízdy a přepnutí ..
Po aktivaci tlačítka sport to nevypne ty středové koule, pouze je to rychlejí a častěji vypíná za jízdy podle podmínek. Ono to H3+ je odepíná i kdy není reim sport zapnut, ale pouze v hraničních situacích ( brzdy, prudký náklon ...)
|
|
31.03.2015 19:25 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2803641
|
|
jruze
|
|
|
Ale je hlavně rozdíl v tlumiči H3+ dej na H3 a to je teprve sportovní podvozek (ala koncern) a naopak dej H3 koule na H3+ a dostane mořskou nemoc
Ale je hlavně rozdíl v tlumiči H3+ dej na H3 a to je teprve sportovní podvozek (ala koncern) a naopak dej H3 koule na H3+ a dostane mořskou nemoc:-))))
|
|
31.03.2015 19:34 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2803652
|
|
jumep
|
|
|
nemylit si tlmic a piest .... tie su rovnake vpredu
nemylit si tlmic a piest .... tie su rovnake vpredu
|
|
| |
|
|