| | |
06.02.2014 18:42 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2665409
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
To Henry: Ne. Měřeno v dílně, rozdíl teplot tak 2-3stupně.
To Zhrado: Bylo. (Rozdíl u při nasednutí na hranu kufru).
To Henry: Ne. Měřeno v dílně, rozdíl teplot tak 2-3stupně.
To Zhrado: Bylo. (Rozdíl u při nasednutí na hranu kufru).
|
|
28.02.2014 18:18 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2672828
|
|
J.Cimrman
|
Město: Nymburk, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 144 |
|
|
Zdravím. Chtěl bych se zeptat, při jizdě po D1 mi předek auta jakoby poskakuje ale normálně se houpe v pohodě. Kladu si otázku jak jsou na tom přední koule a kolik jich tam vůbec je, kde je přemeřit popřípadě kde je koupit a jak poznám ty správný. Dík J.C.
Zdravím. Chtěl bych se zeptat, při jizdě po D1 mi předek auta jakoby poskakuje ale normálně se houpe v pohodě. Kladu si otázku jak jsou na tom přední koule a kolik jich tam vůbec je, kde je přemeřit popřípadě kde je koupit a jak poznám ty správný. Dík J.C.
|
|
28.02.2014 18:59 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2672857
|
|
jumep
|
|
|
su 2 na tlmicoch a jedna v pravom podbehu prednom na regulatore
a vzadu 2 na regulatore a 2 na tlmicoch
idealne kupit v citroene podla vin tie ktore treba
otestovat by to mal vediet bud citroen alebo ten kto to robil na starsich citroenoch
su 2 na tlmicoch a jedna v pravom podbehu prednom na regulatore
a vzadu 2 na regulatore a 2 na tlmicoch
idealne kupit v citroene podla vin tie ktore treba
otestovat by to mal vediet bud citroen alebo ten kto to robil na starsich citroenoch
|
|
28.02.2014 22:01 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2672895
|
|
J.Cimrman
|
Město: Nymburk, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 144 |
|
|
Nael jsem koule v druhovýrobě a chci se zeptat zda je vude stejný závit, popřípadě podle čeho koupit tu správnou. dík J.C.
Nael jsem koule v druhovýrobě a chci se zeptat zda je vude stejný závit, popřípadě podle čeho koupit tu správnou. dík J.C.
|
|
28.02.2014 22:08 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2672896
|
|
jumep
|
|
|
o gulach z druhovyrobi sa tu toho popisalo uz dost, pohladaj a precitaj si to (osobne by som ich tam nedaval)
o gulach z druhovyrobi sa tu toho popisalo uz dost, pohladaj a precitaj si to (osobne by som ich tam nedaval)
|
|
25.03.2014 11:43 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2679888
|
|
.45acp
|
|
|
A co říkají odborníci na tyhle koule. .link. Jsou ale jetě o stovku levnějí ne IFHS, tak to asi taky nebude plnohodnotná náhrada.
A co říkají odborníci na tyhle koule. http://www.autodilyhulin.cz/pedn/10295-c5-i-ii-koule-pruzici-predni-52b-hydractive-3-plus-c552fh5271h7.html Jsou ale jetě o stovku levnějí ne IFHS, tak to asi taky nebude plnohodnotná náhrada.
|
|
25.03.2014 13:34 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2679899
|
|
jumep
|
|
|
je uplne jedno asi lebo neviem o tom zeby niekto robil gule s novymi membranami
jedina moznost je kupit 1ks, rozrezat a zhodnotit co v tej guli je
je uplne jedno asi lebo neviem o tom zeby niekto robil gule s novymi membranami
jedina moznost je kupit 1ks, rozrezat a zhodnotit co v tej guli je
|
|
26.05.2014 16:21 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2699572
|
|
Knight
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 80 |
|
|
Ahoj, volal jsem dnes do 2 servisů, kde dělají měření tlaku v hydr. koulích a v obou mne zarazili, e i tlak na C5, kde je LDS se měří protitlakem s LHM nádobou. Tvrdili mi, e pokud se koule sundají z měřáku, tak se stejně vechna kapalina vytlačí tlakem plynu v kouli a tím pádem nedojde ani k zanesení systému jinou látkou (pokud není koule úplně vadná), a proto je jedno jakou kapalinou se měří.
Je tomu opravdu tak?
Předem díky za informace
Ahoj, volal jsem dnes do 2 servisů, kde dělají měření tlaku v hydr. koulích a v obou mne zarazili, e i tlak na C5, kde je LDS se měří protitlakem s LHM nádobou. Tvrdili mi, e pokud se koule sundají z měřáku, tak se stejně vechna kapalina vytlačí tlakem plynu v kouli a tím pádem nedojde ani k zanesení systému jinou látkou (pokud není koule úplně vadná), a proto je jedno jakou kapalinou se měří.
Je tomu opravdu tak?
Předem díky za informace
|
|
12.06.2014 00:03 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2705105
|
|
cefepim
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Zdravim, nechcem zakladat zbytocne novu temu, chcel by som sa znalejsich opytat, zacala mi kvapkat hydraulika (C5, 2009), vpredu vpravo pod zasobnou nadobou je to zaolejovane, netusim, co by to mohlo byt, planujem s tym ist do servisu. Aby som tam neprisiel uplne neznaly, co by v tejto oblasti mohlo tiect ( hadicka, tesnenie..) a kolko by pri najcastejsich poruchach mohla byt priblizna cena opravy, aby som vedel, na co sa pripravit? ( nerad by som tam nechal 2000 eur len pre uplnu neznalost. Dakujem
Zdravim, nechcem zakladat zbytocne novu temu, chcel by som sa znalejsich opytat, zacala mi kvapkat hydraulika (C5, 2009), vpredu vpravo pod zasobnou nadobou je to zaolejovane, netusim, co by to mohlo byt, planujem s tym ist do servisu. Aby som tam neprisiel uplne neznaly, co by v tejto oblasti mohlo tiect ( hadicka, tesnenie..) a kolko by pri najcastejsich poruchach mohla byt priblizna cena opravy, aby som vedel, na co sa pripravit? ( nerad by som tam nechal 2000 eur len pre uplnu neznalost. Dakujem
|
|
12.06.2014 00:17 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2705106
|
|
jruze
|
|
|
cefepim napsal(a): Zdravim, nechcem zakladat zbytocne novu temu, chcel by som sa znalejsich opytat, zacala mi kvapkat hydraulika (C5, 2009), vpredu vpravo pod zasobnou nadobou je to zaolejovane, netusim, co by to mohlo byt, planujem s tym ist do servisu. Aby som tam neprisiel uplne neznaly, co by v tejto oblasti mohlo tiect ( hadicka, tesnenie..) a kolko by pri najcastejsich poruchach mohla byt priblizna cena opravy, aby som vedel, na co sa pripravit? ( nerad by som tam nechal 2000 eur len pre uplnu neznalost. Dakujem
Přepad,hadice,samotná nádobka - to můe být cokoli - některé nádobky mají zpátečku ve spodní části,některé ve spodní i horní části a nebo jen nahoře a dole zaslepenou nebo vůbec - jaká je u tohoto konkrétního auta nevím.Povolit nádobku a přizvednout a podívat se - odmastit a sledovat kde teče LDS a podle toho řeit.
Přepad,hadice,samotná nádobka:nevim - to můe být cokoli - některé nádobky mají zpátečku ve spodní části,některé ve spodní i horní části a nebo jen nahoře a dole zaslepenou nebo vůbec - jaká je u tohoto konkrétního auta nevím.Povolit nádobku a přizvednout a podívat se - odmastit a sledovat kde teče LDS a podle toho řeit.
|
|
12.06.2014 00:21 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2705107
|
|
Jimik
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 169 |
|
|
Nejdřív bych se podíval jestli opravdu ubylo kapaliny. Já jsem po výměně kapaliny spustil auto úplně dolů a kapalina přetekla horem (moná patné víčko), take více aut to tam má zaolejováné , ale aspoň to nerezne
Nejdřív bych se podíval jestli opravdu ubylo kapaliny. Já jsem po výměně kapaliny spustil auto úplně dolů a kapalina přetekla horem (moná patné víčko), take více aut to tam má zaolejováné , ale aspoň to nerezne :-d
|
|
12.06.2014 10:09 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2705144
|
|
cefepim
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Skusil som to cele odmastit a zda sa mi, ze to presakuje z nejakeho kockateho zariadenia pod tou nadrzkou, nie z hadicky
Skusil som to cele odmastit a zda sa mi, ze to presakuje z nejakeho kockateho zariadenia pod tou nadrzkou, nie z hadicky
|
|
12.06.2014 11:59 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2705151
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
Jimik napsal(a): Nejdřív bych se podíval jestli opravdu ubylo kapaliny. Já jsem po výměně kapaliny spustil auto úplně dolů a kapalina přetekla horem (moná patné víčko), take více aut to tam má zaolejováné , ale aspoň to nerezne
No pokud jsi dolil LDS a pak to pustil dolů, tak je jasný, e to přeteklo. To není víčkem, ale tím, e jsi tam toho nalil prostě moc, plnit se to má v nejnií poloze! A na toto pozor, díky této chybě , kdy to přeteče a následně nateče do elektromotoru čerpadla, který je hned pod nádrkou se můe stát, e a se udělá z uhlíků a LDS hezky vodivá pasta, tak ta pak dělá v tom elektromotoru zkrat, stačí to sice jen vyčistit, ale je to zas zbytečná starost
No pokud jsi dolil LDS a pak to pustil dolů, tak je jasný, e to přeteklo. To není víčkem, ale tím, e jsi tam toho nalil prostě moc, plnit se to má v nejnií poloze! :-) A na toto pozor, díky této chybě , kdy to přeteče a následně nateče do elektromotoru čerpadla, který je hned pod nádrkou se můe stát, e a se udělá z uhlíků a LDS hezky vodivá pasta, tak ta pak dělá v tom elektromotoru zkrat, stačí to sice jen vyčistit, ale je to zas zbytečná starost :)
|
|
12.06.2014 13:27 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2705167
|
|
Jimik
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 169 |
|
|
Zbyňa napsal(a): No pokud jsi dolil LDS a pak to pustil dolů, tak je jasný, e to přeteklo.
Dolíval jsem to podle návodu, co tu někde je, v nejnií poloze. Později jsem ale auto odtlakoval úplně a při tom mi to přeteklo.
Dolíval jsem to podle návodu, co tu někde je, v nejnií poloze. Později jsem ale auto odtlakoval úplně a při tom mi to přeteklo.
|
|
12.06.2014 20:47 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2705246
|
|
jruze
|
|
|
Zbyňa napsal(a): No pokud jsi dolil LDS a pak to pustil dolů, tak je jasný, e to přeteklo. To není víčkem, ale tím, e jsi tam toho nalil prostě moc, plnit se to má v nejnií poloze! A na toto pozor, díky této chybě , kdy to přeteče a následně nateče do elektromotoru čerpadla, který je hned pod nádrkou se můe stát, e a se udělá z uhlíků a LDS hezky vodivá pasta, tak ta pak dělá v tom elektromotoru zkrat, stačí to sice jen vyčistit, ale je to zas zbytečná starost
No u se mi to stalo také (na dvou autech)- nevím přesně proč,ale pustí dolů- doleje na dno koíčku - odtlakuje diag a má 1/2 l venku - zvedne - pustí dolů a je tam málo zřejmě to normálně nepustí úplně tlak a diag ano.
No u se mi to stalo také (na dvou autech)- nevím přesně proč,ale pustí dolů- doleje na dno koíčku - odtlakuje diag a má 1/2 l venku - zvedne - pustí dolů a je tam málo :nevim zřejmě to normálně nepustí úplně tlak a diag ano.;-)
|
|
01.07.2014 21:00 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2711566
|
|
carlos8
|
Město: Liboovice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 33 |
|
|
Nazdárek chlapy mám c5 2.0 16v hydraactiv 3+ a zadek mám dost měkký a kdy třeba udělám myku tak se to vlní ale jen zadek je problém v koulích? nebo by mohl být v tlaku? regulator nebo tak něco? dík za odpověď
Nazdárek chlapy mám c5 2.0 16v hydraactiv 3+ a zadek mám dost měkký a kdy třeba udělám myku tak se to vlní ale jen zadek je problém v koulích? nebo by mohl být v tlaku? regulator nebo tak něco? dík za odpověď
|
|
21.08.2014 23:59 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2726233
|
|
Lisak33
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Potřeboval bych poradit ohledně koupí koulí. Auto mám chvíli a zdá se mi, e se v něm na dírách mlátím a je pohodlný asi jako mondeo. Hezky sedí na silnici, ale pohodlí jsem čekal jiný. Auto má z německa poctivých 18000km (po starém pánovi zůstalo dost dokladů potvrzující stav tachometru-serviska, kontroly TUV, učtenky z Citroenu). Bohuel nesehnal jsem okolo Liberce nikoho známého z C5, abych mohl auta porovnat(nikdy jsem v jiné C5 nejel).
Po studiu zde a jinde jsem si, ale téměř zcela jistý, e pomůe jen výměna koulí a chci se zkuenějích optat na něco co jsem zde nenael.
1. Na konkrétně svoje auto(RERHRH) najdu doporučeno od jednoho výrobce více koulí se stejným tlakem liících se jen jiným referenčním číslem OEM. Mohu pouít kteroukoliv z nich, nebo se musím striktně řídit referenčním číslem?(to správné jsem si nael na servise.citroen)
2.Pokud se nemusím striktně řídit číslem OEM, mohu v rámci větího pohodlí pouít dopředu 62barový koule místo 57barových?
3.Nikdo se tady ani jinde nezmiňuje o kvalitě koulí fy.LIZARTE. Měli by to být repasované originál koule kvalitě originálu(píe o sobě sama firma) a je na ně 2roky záruka.
Ptám se hlavně kuli této nabídce:
"http://www.mister-auto.cz/cs/citroen-c5-break-re-2-0-hdi-136ps_v18463_g1718.html?display=liste&opt_eq=true&e=292"
První dvě nabídky jsou sice, jak jsem si a teď viml, regulátory. Ale jsou to jen koule z menbránou a pokud mají stejný závit vadí to? Tady nebo v jiné diskuzi někdo zaměňoval koule z XMka a C5 a nevadilo mu to.
Předem díky za odpověď.
Potřeboval bych poradit ohledně koupí koulí. Auto mám chvíli a zdá se mi, e se v něm na dírách mlátím a je pohodlný asi jako mondeo. Hezky sedí na silnici, ale pohodlí jsem čekal jiný. Auto má z německa poctivých 18000km (po starém pánovi zůstalo dost dokladů potvrzující stav tachometru-serviska, kontroly TUV, učtenky z Citroenu). Bohuel nesehnal jsem okolo Liberce nikoho známého z C5, abych mohl auta porovnat(nikdy jsem v jiné C5 nejel).
Po studiu zde a jinde jsem si, ale téměř zcela jistý, e pomůe jen výměna koulí a chci se zkuenějích optat na něco co jsem zde nenael.
1. Na konkrétně svoje auto(RERHRH) najdu doporučeno od jednoho výrobce více koulí se stejným tlakem liících se jen jiným referenčním číslem OEM. Mohu pouít kteroukoliv z nich, nebo se musím striktně řídit referenčním číslem?(to správné jsem si nael na servise.citroen)
2.Pokud se nemusím striktně řídit číslem OEM, mohu v rámci větího pohodlí pouít dopředu 62barový koule místo 57barových?
3.Nikdo se tady ani jinde nezmiňuje o kvalitě koulí fy.LIZARTE. Měli by to být repasované originál koule kvalitě originálu(píe o sobě sama firma) a je na ně 2roky záruka.
Ptám se hlavně kuli této nabídce:
"http://www.mister-auto.cz/cs/citroen-c5-break-re-2-0-hdi-136ps_v18463_g1718.html?display=liste&opt_eq=true&e=292"
První dvě nabídky jsou sice, jak jsem si a teď viml, regulátory. Ale jsou to jen koule z menbránou a pokud mají stejný závit vadí to? Tady nebo v jiné diskuzi někdo zaměňoval koule z XMka a C5 a nevadilo mu to.
Předem díky za odpověď.
|
|
22.08.2014 01:21 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2726234
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Brzdi..
- Po 18 000km nieje moné ma nanič gule.. bene vydria 250-350 000
- Ak by si mal gule na minime tak by to nebolo ako mondeo ale ako auto bez tlmičov..natvrdo a hopkaním
- Gule daj najprv skontrolova !! Merajú sa protitlakom, merač má skoro kadý citroeňák..alebo plnič gúl
- Gule dá buď orig a má pokoj, alebo vezme druhovýrobu ktorá vydrí tak 30-40%.. za 50% cenu
- Je otázka či má H3 alebo H3+ a či funguje ako má.. v prípade H3+ ak jazdí ostro a prudko akceleruje tak dlhie drí sport reim, a často donho prechádza.. rieením pre zvýenie komfortu je nahodenie gulí z H3 verzie..
+otázka je či má zadnú nápravu ok, alebo u pridreté loiská..vtedy znatelne buchoce a poskakuje ked je u po zenithe..
P.S- niekedy keď som mal pocit e auto je tvrdie..tak som sa povozil v obyčajných pruinách..potom je ten rozdiel znatelný a zase som spokojný
Brzdi..
- Po 18 000km nieje moné ma nanič gule.. bene vydria 250-350 000
- Ak by si mal gule na minime tak by to nebolo ako mondeo ale ako auto bez tlmičov..natvrdo a hopkaním
- Gule daj najprv skontrolova !! Merajú sa protitlakom, merač má skoro kadý citroeňák..alebo plnič gúl
- Gule dá buď orig a má pokoj, alebo vezme druhovýrobu ktorá vydrí tak 30-40%.. za 50% cenu
- Je otázka či má H3 alebo H3+ a či funguje ako má.. v prípade H3+ ak jazdí ostro a prudko akceleruje tak dlhie drí sport reim, a často donho prechádza.. rieením pre zvýenie komfortu je nahodenie gulí z H3 verzie..
+otázka je či má zadnú nápravu ok, alebo u pridreté loiská..vtedy znatelne buchoce a poskakuje ked je u po zenithe..
P.S- niekedy keď som mal pocit e auto je tvrdie..tak som sa povozil v obyčajných pruinách..potom je ten rozdiel znatelný a zase som spokojný :)
|
|
22.08.2014 02:56 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2726236
|
|
Lisak33
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Omlouvám se, auto má samozřejmě 180 000km a je skoro 9let starý . Doplňuji, e mám H3 systém a nikde nic nebouchá, nevre, v tomhle pohoda. Vyloeně tvrdý mi nepřipadá. Ale např. kousek jezdím po děravé panelce a lítám v autě jak nudle nebo na drobných nerovnostech za sebou kola poskočí jako bych měl u auta patný tlumiče. Jezdím i sl. auty a synovým Meganem, take porovnání mám. Jen jinou C5 jsem nikdy nejel. Jsem milovník pohody a po předchozím ečkovým MB W124 hledám aspoň podobnou pohodu.
Jinak druhovýrobu tu u řeili, konkrétně IFHS a po několikerým měření se kvality jevila jako min. 50% originálu (po 140 000km na českých silnicích byly stále v normě).Co při mém nájezdu +- 15000 km ročně stačí na přeití auta nebo do obměny Jen jsem nikde nenael informace o koulích od Lizarte. O tom zda mohu pouít koule z jiným referenčním číslem a třeba o těch 5barů vyím tlakem. A to zda jdou pouít regulační koule o stejném předepsaném tlaku jako koule hlavní(asi je to úplná blbost, ale pokud mají stejný závit...pořád je to jen koule).
Podle toho co jsem četl se orientační přeměření koulí finančně nemůe vyplatit, take mi pořád zbývá jen odchytit někoho z C5 a svést se nebo povozit jeho v mojí ANEBO je prostě vyměnit i s LDS
Omlouvám se, auto má samozřejmě 180 000km a je skoro 9let starý:-)) . Doplňuji, e mám H3 systém a nikde nic nebouchá, nevre, v tomhle pohoda. Vyloeně tvrdý mi nepřipadá. Ale např. kousek jezdím po děravé panelce a lítám v autě jak nudle nebo na drobných nerovnostech za sebou kola poskočí jako bych měl u auta patný tlumiče. Jezdím i sl. auty a synovým Meganem, take porovnání mám. Jen jinou C5 jsem nikdy nejel. Jsem milovník pohody a po předchozím ečkovým MB W124 hledám aspoň podobnou pohodu.
Jinak druhovýrobu tu u řeili, konkrétně IFHS a po několikerým měření se kvality jevila jako min. 50% originálu (po 140 000km na českých silnicích byly stále v normě).Co při mém nájezdu +- 15000 km ročně stačí na přeití auta nebo do obměny:-p Jen jsem nikde nenael informace o koulích od Lizarte. O tom zda mohu pouít koule z jiným referenčním číslem a třeba o těch 5barů vyím tlakem. A to zda jdou pouít regulační koule o stejném předepsaném tlaku jako koule hlavní(asi je to úplná blbost, ale pokud mají stejný závit...pořád je to jen koule).
Podle toho co jsem četl se orientační přeměření koulí finančně nemůe vyplatit, take mi pořád zbývá jen odchytit někoho z C5 a svést se nebo povozit jeho v mojí ANEBO je prostě vyměnit i s LDS:-p
|
|
| |
|
|