Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Hydraulika, řízení, brzdy / Hydraulické koule pérování C5
|< < 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 ... 53 > >|
14.06.2013 23:10 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2589354
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2443

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
mno, musis mat dole stabilizator a odtlakovane to a potom si dat velky pozor aby si volu zbadal
myslim ze tam bude, len ti to teraz sadlo a drzalo, keby si to dal namerat zasa tak sa to moze pohnut

Ty mi dávᚠ. Až dám dohromady alternátor,tak to změřím ještě jednou,a vím,na čem jsem...
Jinak odtlakovaný jsem to měl- nebyly tam koule . Ale stabilizátor jsem neodpojoval teda,no.

30.07.2013 09:12 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2603436
myneur
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) TourerPočet příspěvků: 310
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Často tu zaznívá, že koule ztuhnou najednou. Teď po výměně origoš koulí v 200k musím říci, že ty nový jsou mnohem komfortnější/měkčí než ty dosluhující - i origoš.

Je to fakt rozdíl, co se týká žehlení nerovností. Jakoby měly větší zdvih a měkčí náběh. Je to poznat nejen u drobných nerovností a nekvalitní silinci, ale i ve velkých hupech. Vše je měkčí a veselejší.

Takže: nenechte si natrhnout koule jejich dojížděním

30.07.2013 09:43 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2603446
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
myneur napsal(a):
Často tu zaznívá, že koule ztuhnou najednou. Teď po výměně origoš koulí v 200k musím říci, že ty nový jsou mnohem komfortnější/měkčí než ty dosluhující - i origoš.

Je to fakt rozdíl, co se týká žehlení nerovností. Jakoby měly větší zdvih a měkčí náběh. Je to poznat nejen u drobných nerovností a nekvalitní silinci, ale i ve velkých hupech. Vše je měkčí a veselejší.

Takže: nenechte si natrhnout koule jejich dojížděním


Čím horší stav koulí tím více trpí uložení(čepy,siletbloky,kosti)

28.11.2013 11:52 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2641719
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

99 Poslat soukromou zprávu
Včera přijel známý na výměnu koulí (C5 l 2.2HDi). Přivezl si nové zn. MAGNUM TECHNOLOGY. Chtěl je nechat přeměřit protože, jak říkal, byl nějaký zmatek v dodávce. Takže:
Předek předepsáno 52, nové značeno 52 - změřeno: 1koule 50, 2koule 49
Zadek předepsáno 44, nové značeno 44 - změřeno: 1koule 42, 2koule 40
Jel je reklamovat. Vypadá to že zn. MAGNUM TECHNOLOGY není to pravé ořechové. Máte s touto značkou nějaké zkušenosti?

28.11.2013 12:58 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2641723
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
vseved napsal(a):
Včera přijel známý na výměnu koulí (C5 l 2.2HDi). Přivezl si nové zn. MAGNUM TECHNOLOGY. Chtěl je nechat přeměřit protože, jak říkal, byl nějaký zmatek v dodávce. Takže:
Předek předepsáno 52, nové značeno 52 - změřeno: 1koule 50, 2koule 49
Zadek předepsáno 44, nové značeno 44 - změřeno: 1koule 42, 2koule 40
Jel je reklamovat. Vypadá to že zn. MAGNUM TECHNOLOGY není to pravé ořechové. Máte s touto značkou nějaké zkušenosti?


Ne - jen s ISHF nebo origo.Jinak mám tu viz inzerce.

28.11.2013 22:03 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2641849
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1299

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Prozradím takové malé tajemství Koule I.F.H.S. a Monroe jsou vyráběné na jedné lince v jedné fabrice.

06.12.2013 08:54 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2644053
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

99 Poslat soukromou zprávu
Tak zítra budu měnit koule (už to trochu drncá). Mám tam I.F.H.S. a najeto na nich 167.300km. Pudou tam ty samý. Po neděli změřím zbylé tlaky ve starých a pak je šmiknu abych se podíval na membránu.

06.12.2013 08:59 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2644054
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Dej potom nějaké foto,a se podíváme,jak to vypadá po takovémhle nájezdu.

24.01.2014 16:25 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2661701
lucky.kluk
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 26
99 Poslat soukromou zprávu
Chtěl bych se odborníků zeptat na následující věc, má se po zhoupnutí při vypnutém motoru chovat stejně zadní jako přední část auta? Mě se zdá, že jde zadek zhoupnout poměrně lehce, jde plynule dolů i nahoru, ale předek se mi zdá po zhoupnutí přes blatník dost tvrdý, a to ve srovnání se zadkem absolutně neporovnatelně ...že by koule?

24.01.2014 16:58 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2661705
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1299

U??vate? Poslat soukromou zprávu
lucky.kluk napsal(a):
Chtěl bych se odborníků zeptat na následující věc, má se po zhoupnutí při vypnutém motoru chovat stejně zadní jako přední část auta? Mě se zdá, že jde zadek zhoupnout poměrně lehce, jde plynule dolů i nahoru, ale předek se mi zdá po zhoupnutí přes blatník dost tvrdý, a to ve srovnání se zadkem absolutně neporovnatelně ...že by koule?


Zhoupni prázdnou houpačku a pak zhoupni houpačku na které je motor s převodovkou pujde to stejně ???

24.01.2014 17:04 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2661706
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
lucky.kluk napsal(a):
Chtěl bych se odborníků zeptat na následující věc, má se po zhoupnutí při vypnutém motoru chovat stejně zadní jako přední část auta? Mě se zdá, že jde zadek zhoupnout poměrně lehce, jde plynule dolů i nahoru, ale předek se mi zdá po zhoupnutí přes blatník dost tvrdý, a to ve srovnání se zadkem absolutně neporovnatelně ...že by koule?


Předek je mnohem t잚í - nemůže houpat stejně lehko.

24.01.2014 18:20 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2661714
lucky.kluk
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 26
99 Poslat soukromou zprávu
No dobře tak položím otázku jinak, jak tedy poznám hranici, kdy to na předku po zhoupnutí propruží správně a kdy už ne...zdálo se mi, že teď, jak se tento týden ochladilo, tak se to pérování za jízdy chová jinak než obvykle...

24.01.2014 18:46 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2661715
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Opři se rukama o přední nárazník a rozhoupej nahoru a dolu,jednou nebo dvakrát půjde těžko,pak krásně lehce,prostě ten předek je t잚í,kdybys měl malej tlak na koulích,už by to tolik nepružilo,poznal by si to za jízdy po nerovnostech.

28.01.2014 09:07 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2662900
Devilian
Město: Bratislava, Auto: Mazda 6 GJ 2.5iPočet příspěvků: 295
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravim
Mam prave najazdene 199700 km a preto sa pomaly chystam na vymenu oleja v hydraulike. Nemal som sice nikdy hydru, ale nezda sa mi to vobec take komfortne (najme po tom, ako som sa v lete previezol v jumepovej C5). Skusal som preto postlacat jednotlive kolesa a vyskusat, co to spravi. Auto nebolo nastartovane. Zadne gule vyzerali byt v poriadku, ale obidve predne, po stlaceni k zemi za blatnik, potom vydavali zvuk ako vzduchova pumpa. Akoby nasavali alebo vytlacali plyn. Som velmi nevsimavy clovek, a preto, aj keby to bolo moc tvrde, asi by som to zistil az po zlomeni ramena napravy. Preto sa chcem opytat: je to vlastnost alebo uz problem?

28.01.2014 09:51 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2662903
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
vlastnost (kym nemas prepady odtrhnute a tie fukaju - mastny podblatnik zvnutra za kolesom)

gule sa daju jedine relevantne odsrobovat a dat na test

30.01.2014 14:27 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2663251
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1299

U??vate? Poslat soukromou zprávu
vseved napsal(a):
Tak zítra budu měnit koule (už to trochu drncá). Mám tam I.F.H.S. a najeto na nich 167.300km. Pudou tam ty samý. Po neděli změřím zbylé tlaky ve starých a pak je šmiknu abych se podíval na membránu.


Od 6.12. už pár nedělí uteklo... tak se ptám co si naměřil .Myslím, že by i ostatní zajímala doložená historie těchto koulí, jak na tom jsou při nájezdu 167 tisíc. Za mě mohu slíbit, že se nebudu smát, že si jezdil na prázdných .

Vzpoměl jsem si na tebe dnes, když mi dovezli toto: .link.
.
Je to I.F.H.S. vyrobená 31.8.2007 předek na H3.

Auto sem neviděl ( dojede až bude pojízdné), ale prý celé tvrdé a asi dost dlouho.
Moje domněnka je, že ten netlumený tlak kapaliny tu kouli otevřel nárazy na dírách našich kvalitních silnic.

Přílohy:
ifhs_otvirak.jpg ( 1869096b ) -

30.01.2014 14:48 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2663265
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

99 Poslat soukromou zprávu
Omlouvám se, ale známý u kterého to mohu změřit byl na operaci s kyčlí. Je konečně doma a jsme domluveni na středu příští týden.

06.02.2014 16:10 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2665351
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

99 Poslat soukromou zprávu
Konečně provedena kontrola zbytkových tlaků na koulích IFHS.
Výsledky:
Nové: ........................ LP 57.............PP 57................ LZ 31................PZ 31
148 900Km...............LP 52.............PP 50..................LZ 29................PZ 28
167 300Km...............LP 46.............PP 41..................LZ 21...............PZ 19
Zajímavé je že na 149 000km došlo k poklesu tlaku o 3 - 5 bar. na dalších 20 000km došlo již k poklesu o 6 - 9bar. a že pravá strana vykazuje větší opotřebení.
Soukromý názor: Koule IFH S je možno používat do nájezdu cca 140 000km.
Pokles tlaku o více jak 15% rozhodně autu neprospívá. Problém je v tom že většina lidí nemá možnost srovnání a tak postupně narůstající tvrdost pérování zaznamenají až po poklesu tlaku u 50% a více.
Po neděli bych chtěl někde na vrakáči sehnat držák koule a upravit jej tak abych mohl simulovat zatížení koule na stojícím vozidle a nechat kouli pár měsíců v klidu. Jsem zvědav jestli a k jakému úbytku tlaku dojde.

06.02.2014 17:17 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2665362
Henry
Město: Hradec Kralove, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 258
99 Poslat soukromou zprávu
Chlapi, nemůže ten pokles tlaku mezi 148tkm a 167tkm způsobit teplota při měření?

06.02.2014 17:21 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2665365
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
A keď si ich teraz vymenil bolo cíti, že je to o dos mäkšie?

|< < 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 ... 53 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator