| | |
14.06.2013 23:10 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2589354
|
|
Hanz 397
|
|
|
jumep napsal(a): mno, musis mat dole stabilizator a odtlakovane to a potom si dat velky pozor aby si volu zbadal
myslim ze tam bude, len ti to teraz sadlo a drzalo, keby si to dal namerat zasa tak sa to moze pohnut
Ty mi dává . A dám dohromady alternátor,tak to změřím jetě jednou,a vím,na čem jsem...
Jinak odtlakovaný jsem to měl- nebyly tam koule . Ale stabilizátor jsem neodpojoval teda,no.
Ty mi dává :-)) . A dám dohromady alternátor,tak to změřím jetě jednou,a vím,na čem jsem...
Jinak odtlakovaný jsem to měl- nebyly tam koule ;-). Ale stabilizátor jsem neodpojoval teda,no.
|
|
30.07.2013 09:12 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2603436
|
|
myneur
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 310 |
|
|
Často tu zaznívá, e koule ztuhnou najednou. Teď po výměně origo koulí v 200k musím říci, e ty nový jsou mnohem komfortnějí/měkčí ne ty dosluhující - i origo.
Je to fakt rozdíl, co se týká ehlení nerovností. Jakoby měly větí zdvih a měkčí náběh. Je to poznat nejen u drobných nerovností a nekvalitní silinci, ale i ve velkých hupech. Ve je měkčí a veselejí.
Take: nenechte si natrhnout koule jejich dojíděním
Často tu zaznívá, e koule ztuhnou najednou. Teď po výměně origo koulí v 200k musím říci, e ty nový jsou mnohem komfortnějí/měkčí ne ty dosluhující - i origo.
Je to fakt rozdíl, co se týká ehlení nerovností. Jakoby měly větí zdvih a měkčí náběh. Je to poznat nejen u drobných nerovností a nekvalitní silinci, ale i ve velkých hupech. Ve je měkčí a veselejí.
Take: nenechte si natrhnout koule jejich dojíděním:)
|
|
28.11.2013 11:52 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2641719
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Včera přijel známý na výměnu koulí (C5 l 2.2HDi). Přivezl si nové zn. MAGNUM TECHNOLOGY. Chtěl je nechat přeměřit protoe, jak říkal, byl nějaký zmatek v dodávce. Take:
Předek předepsáno 52, nové značeno 52 - změřeno: 1koule 50, 2koule 49
Zadek předepsáno 44, nové značeno 44 - změřeno: 1koule 42, 2koule 40
Jel je reklamovat. Vypadá to e zn. MAGNUM TECHNOLOGY není to pravé ořechové. Máte s touto značkou nějaké zkuenosti?
Včera přijel známý na výměnu koulí (C5 l 2.2HDi). Přivezl si nové zn. MAGNUM TECHNOLOGY. Chtěl je nechat přeměřit protoe, jak říkal, byl nějaký zmatek v dodávce. Take:
Předek předepsáno 52, nové značeno 52 - změřeno: 1koule 50, 2koule 49
Zadek předepsáno 44, nové značeno 44 - změřeno: 1koule 42, 2koule 40
Jel je reklamovat. Vypadá to e zn. MAGNUM TECHNOLOGY není to pravé ořechové. Máte s touto značkou nějaké zkuenosti?
|
|
28.11.2013 22:03 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2641849
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
Prozradím takové malé tajemství Koule I.F.H.S. a Monroe jsou vyráběné na jedné lince v jedné fabrice.
Prozradím takové malé tajemství ;-) Koule I.F.H.S. a Monroe jsou vyráběné na jedné lince v jedné fabrice.
|
|
06.12.2013 08:54 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2644053
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Tak zítra budu měnit koule (u to trochu drncá). Mám tam I.F.H.S. a najeto na nich 167.300km. Pudou tam ty samý. Po neděli změřím zbylé tlaky ve starých a pak je miknu abych se podíval na membránu.
Tak zítra budu měnit koule (u to trochu drncá). Mám tam I.F.H.S. a najeto na nich 167.300km. Pudou tam ty samý. Po neděli změřím zbylé tlaky ve starých a pak je miknu abych se podíval na membránu.
|
|
06.12.2013 08:59 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2644054
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Dej potom nějaké foto,a se podíváme,jak to vypadá po takovémhle nájezdu.
Dej potom nějaké foto,a se podíváme,jak to vypadá po takovémhle nájezdu.;-)
|
|
24.01.2014 16:25 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2661701
|
|
lucky.kluk
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 26 |
|
|
Chtěl bych se odborníků zeptat na následující věc, má se po zhoupnutí při vypnutém motoru chovat stejně zadní jako přední část auta? Mě se zdá, e jde zadek zhoupnout poměrně lehce, jde plynule dolů i nahoru, ale předek se mi zdá po zhoupnutí přes blatník dost tvrdý, a to ve srovnání se zadkem absolutně neporovnatelně ...e by koule?
Chtěl bych se odborníků zeptat na následující věc, má se po zhoupnutí při vypnutém motoru chovat stejně zadní jako přední část auta? Mě se zdá, e jde zadek zhoupnout poměrně lehce, jde plynule dolů i nahoru, ale předek se mi zdá po zhoupnutí přes blatník dost tvrdý, a to ve srovnání se zadkem absolutně neporovnatelně ...e by koule?
|
|
24.01.2014 18:20 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2661714
|
|
lucky.kluk
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 26 |
|
|
No dobře tak poloím otázku jinak, jak tedy poznám hranici, kdy to na předku po zhoupnutí propruí správně a kdy u ne...zdálo se mi, e teď, jak se tento týden ochladilo, tak se to pérování za jízdy chová jinak ne obvykle...
No dobře tak poloím otázku jinak, jak tedy poznám hranici, kdy to na předku po zhoupnutí propruí správně a kdy u ne...zdálo se mi, e teď, jak se tento týden ochladilo, tak se to pérování za jízdy chová jinak ne obvykle...
|
|
24.01.2014 18:46 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2661715
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Opři se rukama o přední nárazník a rozhoupej nahoru a dolu,jednou nebo dvakrát půjde těko,pak krásně lehce,prostě ten předek je těí,kdybys měl malej tlak na koulích,u by to tolik nepruilo,poznal by si to za jízdy po nerovnostech.
Opři se rukama o přední nárazník a rozhoupej nahoru a dolu,jednou nebo dvakrát půjde těko,pak krásně lehce,prostě ten předek je těí,kdybys měl malej tlak na koulích,u by to tolik nepruilo,poznal by si to za jízdy po nerovnostech.;-)
|
|
28.01.2014 09:07 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2662900
|
|
Devilian
|
|
|
Zdravim
Mam prave najazdene 199700 km a preto sa pomaly chystam na vymenu oleja v hydraulike. Nemal som sice nikdy hydru, ale nezda sa mi to vobec take komfortne (najme po tom, ako som sa v lete previezol v jumepovej C5). Skusal som preto postlacat jednotlive kolesa a vyskusat, co to spravi. Auto nebolo nastartovane. Zadne gule vyzerali byt v poriadku, ale obidve predne, po stlaceni k zemi za blatnik, potom vydavali zvuk ako vzduchova pumpa. Akoby nasavali alebo vytlacali plyn. Som velmi nevsimavy clovek, a preto, aj keby to bolo moc tvrde, asi by som to zistil az po zlomeni ramena napravy. Preto sa chcem opytat: je to vlastnost alebo uz problem?
Zdravim
Mam prave najazdene 199700 km a preto sa pomaly chystam na vymenu oleja v hydraulike. Nemal som sice nikdy hydru, ale nezda sa mi to vobec take komfortne (najme po tom, ako som sa v lete previezol v jumepovej C5). Skusal som preto postlacat jednotlive kolesa a vyskusat, co to spravi. Auto nebolo nastartovane. Zadne gule vyzerali byt v poriadku, ale obidve predne, po stlaceni k zemi za blatnik, potom vydavali zvuk ako vzduchova pumpa. Akoby nasavali alebo vytlacali plyn. Som velmi nevsimavy clovek, a preto, aj keby to bolo moc tvrde, asi by som to zistil az po zlomeni ramena napravy. Preto sa chcem opytat: je to vlastnost alebo uz problem?
|
|
28.01.2014 09:51 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2662903
|
|
jumep
|
|
|
vlastnost (kym nemas prepady odtrhnute a tie fukaju - mastny podblatnik zvnutra za kolesom)
gule sa daju jedine relevantne odsrobovat a dat na test
vlastnost (kym nemas prepady odtrhnute a tie fukaju - mastny podblatnik zvnutra za kolesom)
gule sa daju jedine relevantne odsrobovat a dat na test
|
|
30.01.2014 14:27 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2663251
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
vseved napsal(a): Tak zítra budu měnit koule (u to trochu drncá). Mám tam I.F.H.S. a najeto na nich 167.300km. Pudou tam ty samý. Po neděli změřím zbylé tlaky ve starých a pak je miknu abych se podíval na membránu.
Od 6.12. u pár nedělí uteklo... tak se ptám co si naměřil .Myslím, e by i ostatní zajímala doloená historie těchto koulí, jak na tom jsou při nájezdu 167 tisíc. Za mě mohu slíbit, e se nebudu smát, e si jezdil na prázdných .
Vzpoměl jsem si na tebe dnes, kdy mi dovezli toto: .link.
.
Je to I.F.H.S. vyrobená 31.8.2007 předek na H3.
Auto sem neviděl ( dojede a bude pojízdné), ale prý celé tvrdé a asi dost dlouho.
Moje domněnka je, e ten netlumený tlak kapaliny tu kouli otevřel nárazy na dírách naich kvalitních silnic.
Od 6.12. u pár nedělí uteklo... tak se ptám co si naměřil :-o .Myslím, e by i ostatní zajímala doloená historie těchto koulí, jak na tom jsou při nájezdu 167 tisíc. Za mě mohu slíbit, e se nebudu smát, e si jezdil na prázdných ;-) .
Vzpoměl jsem si na tebe dnes, kdy mi dovezli toto: http://img9.rajce.idnes.cz/d0903/6/6585/6585784_21d0f1a7b905a1ae713980914e08da90/images/ifhs_otvirak.jpg?ver=2
.
Je to I.F.H.S. vyrobená 31.8.2007 předek na H3.
Auto sem neviděl ( dojede a bude pojízdné), ale prý celé tvrdé a asi dost dlouho.
Moje domněnka je, e ten netlumený tlak kapaliny tu kouli otevřel nárazy na dírách naich kvalitních silnic.
Přílohy: ifhs_otvirak.jpg ( 1869096b ) - |
|
30.01.2014 14:48 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2663265
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Omlouvám se, ale známý u kterého to mohu změřit byl na operaci s kyčlí. Je konečně doma a jsme domluveni na středu přítí týden.
Omlouvám se, ale známý u kterého to mohu změřit byl na operaci s kyčlí. Je konečně doma a jsme domluveni na středu přítí týden.
|
|
06.02.2014 16:10 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2665351
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Konečně provedena kontrola zbytkových tlaků na koulích IFHS.
Výsledky:
Nové: ........................ LP 57.............PP 57................ LZ 31................PZ 31
148 900Km...............LP 52.............PP 50..................LZ 29................PZ 28
167 300Km...............LP 46.............PP 41..................LZ 21...............PZ 19
Zajímavé je e na 149 000km dolo k poklesu tlaku o 3 - 5 bar. na dalích 20 000km dolo ji k poklesu o 6 - 9bar. a e pravá strana vykazuje větí opotřebení.
Soukromý názor: Koule IFH S je mono pouívat do nájezdu cca 140 000km.
Pokles tlaku o více jak 15% rozhodně autu neprospívá. Problém je v tom e větina lidí nemá monost srovnání a tak postupně narůstající tvrdost pérování zaznamenají a po poklesu tlaku u 50% a více.
Po neděli bych chtěl někde na vrakáči sehnat drák koule a upravit jej tak abych mohl simulovat zatíení koule na stojícím vozidle a nechat kouli pár měsíců v klidu. Jsem zvědav jestli a k jakému úbytku tlaku dojde.
Konečně provedena kontrola zbytkových tlaků na koulích IFHS.
Výsledky:
Nové: ........................ LP 57.............PP 57................ LZ 31................PZ 31
148 900Km...............LP 52.............PP 50..................LZ 29................PZ 28
167 300Km...............LP 46.............PP 41..................LZ 21...............PZ 19
Zajímavé je e na 149 000km dolo k poklesu tlaku o 3 - 5 bar. na dalích 20 000km dolo ji k poklesu o 6 - 9bar. a e pravá strana vykazuje větí opotřebení.
Soukromý názor: Koule IFH S je mono pouívat do nájezdu cca 140 000km.
Pokles tlaku o více jak 15% rozhodně autu neprospívá. Problém je v tom e větina lidí nemá monost srovnání a tak postupně narůstající tvrdost pérování zaznamenají a po poklesu tlaku u 50% a více.
Po neděli bych chtěl někde na vrakáči sehnat drák koule a upravit jej tak abych mohl simulovat zatíení koule na stojícím vozidle a nechat kouli pár měsíců v klidu. Jsem zvědav jestli a k jakému úbytku tlaku dojde.
|
|
06.02.2014 17:17 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2665362
|
|
Henry
|
|
|
Chlapi, nemůe ten pokles tlaku mezi 148tkm a 167tkm způsobit teplota při měření?
Chlapi, nemůe ten pokles tlaku mezi 148tkm a 167tkm způsobit teplota při měření?
|
|
06.02.2014 17:21 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2665365
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
A keď si ich teraz vymenil bolo cíti, e je to o dos mäkie?
A keď si ich teraz vymenil bolo cíti, e je to o dos mäkie?
|
|
| |
|
|