| | |
11.08.2011 19:29 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2406531
|
|
TheOne
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 373 |
|
|
Tony_Z napsal(a): Mikra: Pravda, pravda. Otázka je, zda-li kdy pojede v xantii nebo nedej boe v BX, jestli to s tou bezpečností bude lepí 1.Kdo mi prozradí, jak vysoko má být v provozní poloze přední/zadní blatník od středu kola? 2.Funguje to stejně jako u Xantie, e kdy se nastaví nejnií poloha, tak se to upustí co nejvíce nezávisle na korektorech a obraceně, kdy se nastaví ta nejvyí, tak to vyleze úplně nahoru (zase myleno bez ohledu na korektory)?
1. tohle by mělo být v servisním manuálu, který tu je ke staení.
2. mimo korektory ti to logicky asi sjet nemůe... nemělo by to informace o poloze a nedělalo by to nic... Kdy sjede úplně dolů, tak je to pořád v meřitelnosti a i kdy je odtlakovaný BHI tak má pořád info o výce. To samé vrchní poloha a do dorazu je stále inf.
Mikra: Pravda, pravda. :-) Otázka je, zda-li kdy pojede v xantii nebo nedej boe v BX, jestli to s tou bezpečností bude lepí :-) 1.Kdo mi prozradí, jak vysoko má být v provozní poloze přední/zadní blatník od středu kola? :-) 2.Funguje to stejně jako u Xantie, e kdy se nastaví nejnií poloha, tak se to upustí co nejvíce nezávisle na korektorech a obraceně, kdy se nastaví ta nejvyí, tak to vyleze úplně nahoru (zase myleno bez ohledu na korektory)?
1. tohle by mělo být v servisním manuálu, který tu je ke staení.
2. mimo korektory ti to logicky asi sjet nemůe... nemělo by to informace o poloze a nedělalo by to nic... Kdy sjede úplně dolů, tak je to pořád v meřitelnosti a i kdy je odtlakovaný BHI tak má pořád info o výce. To samé vrchní poloha a do dorazu je stále inf.
|
|
11.08.2011 19:37 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2406532
|
|
TheOne
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 373 |
|
|
del42sa napsal(a): Co ale u origo koulí lze udělat je, e například zvýíte tlak (pro větí komfort), nebo naopak tlak snííte (pro sportovnějí podvozek) Takovou úpravu lze provést, pokud ji dělá člověk, který ví jak na to To jen abyste tu někomu nenasazovali psí hlavu !
pro větí tlak aby to houpalu, to je tak na mořskou nemoc a pozvracení.. stabilita, mimo normy, tak trochu nebezpečné do provozu..
A aby si někdo ubral tlak aby to bylo tvrdí, který ret*ard by si to udělal ? Nekupoval by si C5 pro ten komfort měkosti a houpání, Kdy chce někdo tvrdost a si koupí vybíječ zubu koncern f TéDéíčku co táhne pěkně vocpoda.. IFHS jsou podle informací jednovrstvé, mení ivostnost, řeilo se to tu dříve.
Co ale u origo koulí lze udělat je, e například zvýíte tlak (pro větí komfort), nebo naopak tlak snííte (pro sportovnějí podvozek) Takovou úpravu lze provést, pokud ji dělá člověk, který ví jak na to ;-) To jen abyste tu někomu nenasazovali psí hlavu !
pro větí tlak aby to houpalu, to je tak na mořskou nemoc a pozvracení.. stabilita, mimo normy, tak trochu nebezpečné do provozu..
A aby si někdo ubral tlak aby to bylo tvrdí, který ret*ard by si to udělal ? Nekupoval by si C5 pro ten komfort měkosti a houpání, Kdy chce někdo tvrdost a si koupí vybíječ zubu koncern f TéDéíčku co táhne pěkně vocpoda.. :-)))) IFHS jsou podle informací jednovrstvé, mení ivostnost, řeilo se to tu dříve.
|
|
11.08.2011 19:45 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2406534
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
Na kolik vyjdou koule v originálu na celé auto C5 I , 2.2HDi , hydractive 3+ ???
Díky za info.
Na kolik vyjdou koule v originálu na celé auto C5 I , 2.2HDi , hydractive 3+ ???
Díky za info.
|
|
11.08.2011 19:57 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2406535
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
TheOne: S těma korektorama jsi mě nepochopil. lo mi o to, zda-li to jezdí nahoru a dolu i bez korektorů. Jestli jsi si někdy seřizoval výku na starím citrónu, tak bude vědět, co myslím. Tak jen jestli se to s uvolněným táhlem korektoru chová stejně ( moná trochu offtopic, za to se omlouvám )
TheOne: S těma korektorama jsi mě nepochopil. lo mi o to, zda-li to jezdí nahoru a dolu i bez korektorů. Jestli jsi si někdy seřizoval výku na starím citrónu, tak bude vědět, co myslím. Tak jen jestli se to s uvolněným táhlem korektoru chová stejně :-) ( moná trochu offtopic, za to se omlouvám ;-) )
|
|
11.08.2011 20:33 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2406548
|
|
TheOne
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 373 |
|
|
nikoli, bez korektorů to nejezdí, no měl jsem jenom ZXko take ne
nikoli, bez korektorů to nejezdí, no měl jsem jenom ZXko take ne :-)
|
|
11.08.2011 20:51 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2406554
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Tony_Z napsal(a): TheOne: S těma korektorama jsi mě nepochopil. lo mi o to, zda-li to jezdí nahoru a dolu i bez korektorů. Jestli jsi si někdy seřizoval výku na starím citrónu, tak bude vědět, co myslím. Tak jen jestli se to s uvolněným táhlem korektoru chová stejně ( moná trochu offtopic, za to se omlouvám )
Nemělo by to jak zjistit, jestli u je to nahoře nebo ne a akorát by se spálil motor BHI - take bez signálu ti to akorát nahlásí chybu, ale měnit výku to nebude.
Tohle není Xantie, kde běí hydraulické čerpadlo pořád.
Nemělo by to jak zjistit, jestli u je to nahoře nebo ne a akorát by se spálil motor BHI - take bez signálu ti to akorát nahlásí chybu, ale měnit výku to nebude.
Tohle není Xantie, kde běí hydraulické čerpadlo pořád.
|
|
11.08.2011 21:35 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2406559
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
TheOne napsal(a): del42sa napsal(a): Co ale u origo koulí lze udělat je, e například zvýíte tlak (pro větí komfort), nebo naopak tlak snííte (pro sportovnějí podvozek) Takovou úpravu lze provést, pokud ji dělá člověk, který ví jak na to To jen abyste tu někomu nenasazovali psí hlavu !
pro větí tlak aby to houpalu, to je tak na mořskou nemoc a pozvracení.. stabilita, mimo normy, tak trochu nebezpečné do provozu..
A aby si někdo ubral tlak aby to bylo tvrdí, který ret*ard by si to udělal ? Nekupoval by si C5 pro ten komfort měkosti a houpání, Kdy chce někdo tvrdost a si koupí vybíječ zubu koncern f TéDéíčku co táhne pěkně vocpoda.. IFHS jsou podle informací jednovrstvé, mení ivostnost, řeilo se to tu dříve.
to je dost černobílé vidění skutečnosti. Kdyby to bylo jak říká, tak by se nikdy nenabízel třeba C5 Carlsson nebo Musketier. 100 lidí = 100 chutí. Nikde není napsáno, e větí tlak automaticky znamená větí houpání, taky to souvisí s tlumičema v kouli, není to jen o tlaku
to je dost černobílé vidění skutečnosti. Kdyby to bylo jak říká, tak by se nikdy nenabízel třeba C5 Carlsson nebo Musketier. 100 lidí = 100 chutí. Nikde není napsáno, e větí tlak automaticky znamená větí houpání, taky to souvisí s tlumičema v kouli, není to jen o tlaku ;-)
|
|
11.08.2011 21:43 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2406562
|
|
jumep
|
|
|
Tony_Z napsal(a): Mikra: Pravda, pravda. Otázka je, zda-li kdy pojede v xantii nebo nedej boe v BX, jestli to s tou bezpečností bude lepí
1.Kdo mi prozradí, jak vysoko má být v provozní poloze přední/zadní blatník od středu kola?
2.Funguje to stejně jako u Xantie, e kdy se nastaví nejnií poloha, tak se to upustí co nejvíce nezávisle na korektorech a obraceně, kdy se nastaví ta nejvyí, tak to vyleze úplně nahoru (zase myleno bez ohledu na korektory)?
vysku a nastavenie vysky som tu uz minimalne 2x daval, hladaj a nepytaj sa u guli
vysku a nastavenie vysky som tu uz minimalne 2x daval, hladaj a nepytaj sa u guli
|
|
12.08.2011 05:57 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2406582
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
Díky za odpovědi.
Díky za odpovědi.
|
|
13.08.2011 02:15 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2406767
|
|
Emuel
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive Break | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Mahony napsal(a): Mám pocit e auto sice houpe ale po takovejch těch meních boulích se mi zdá e to trochu poskakuje ale nevim jestli to je normální nemám monost srovnání...
Čekal sem od C5 e bude líp ehlit nerovnosti...
Zdravím vechny. Jsem tu nový. Auto jsem koupil před měsícem a mám z pruení podobný pocit. Houpe, ale jemné nerovnosti mu dělají problém. Před lety jsem měl půjčenou C5 I. a na nic takového si nepamatuju. Můe někdo prosím poradit, jestli je to normální a popř. co s tím? Díky
Zdravím vechny. Jsem tu nový. Auto jsem koupil před měsícem a mám z pruení podobný pocit. Houpe, ale jemné nerovnosti mu dělají problém. Před lety jsem měl půjčenou C5 I. a na nic takového si nepamatuju. Můe někdo prosím poradit, jestli je to normální a popř. co s tím? Díky
|
|
13.08.2011 02:48 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2406781
|
|
jruze
|
|
|
Tony_Z napsal(a): TheOne: S těma korektorama jsi mě nepochopil. lo mi o to, zda-li to jezdí nahoru a dolu i bez korektorů. Jestli jsi si někdy seřizoval výku na starím citrónu, tak bude vědět, co myslím. Tak jen jestli se to s uvolněným táhlem korektoru chová stejně ( moná trochu offtopic, za to se omlouvám )
Na starých jsi to ovládal táhlem,které přesouvalo korektor a v tom byla oválná díra,která dávala prostor funkci korektoru.Take kdy se ti povolil drák na stab.tak si to dělalo co chce( třeba na doraz nahoru) a ty jsi to táhlem přesunul (mechanicky) A jak přiměje C5 aby zatlačila na ovládací ventil,který je v BHI aby upustila-přidala kdy ho ovladají el.inpulzy?
Na starých jsi to ovládal táhlem,které přesouvalo korektor a v tom byla oválná díra,která dávala prostor funkci korektoru.Take kdy se ti povolil drák na stab.tak si to dělalo co chce( třeba na doraz nahoru) a ty jsi to táhlem přesunul (mechanicky) A jak přiměje C5 aby zatlačila na ovládací ventil,který je v BHI aby upustila-přidala kdy ho ovladají el.inpulzy?;-)
|
|
02.09.2011 13:20 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2411341
|
|
.45acp
|
|
|
ivotnost koulí se uvádí 200tis. km, větina naich aut u má asi víc. Kdo u koule měnil? Moná by bylo zajímavé zjitění, kolik se na nich dá opravdu najet bez ztáty jejich vlastností. Pouil někdo při výměně neorigo koule? A jsou neorigo opravdu jen mizerná lacinějí náhraka, která vydrí zhruba pětinu toho co origo?
ivotnost koulí se uvádí 200tis. km, větina naich aut u má asi víc. Kdo u koule měnil? Moná by bylo zajímavé zjitění, kolik se na nich dá opravdu najet bez ztáty jejich vlastností. Pouil někdo při výměně neorigo koule? A jsou neorigo opravdu jen mizerná lacinějí náhraka, která vydrí zhruba pětinu toho co origo?
|
|
02.09.2011 13:25 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2411343
|
|
jumep
|
|
|
poffovy sme davali tieto neorigo, hovoril ze je to uplne ine auto, akurat teda ta vydrz bude hodne kratsia bohuzial, asi 2x drahsie ako tieto nahrady sa daju kupit nove v citroene
ma v plane na skusku kupit este jednu monroe gulu, ako je ta robena, len je to vyhodenych 1700 korun, ktore momentalne len na pokusy vyclenene nemam
poffovy sme davali tieto neorigo, hovoril ze je to uplne ine auto, akurat teda ta vydrz bude hodne kratsia bohuzial, asi 2x drahsie ako tieto nahrady sa daju kupit nove v citroene
ma v plane na skusku kupit este jednu monroe gulu, ako je ta robena, len je to vyhodenych 1700 korun, ktore momentalne len na pokusy vyclenene nemam
|
|
02.09.2011 13:37 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2411346
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
a aké si mu dával? Komforty či obyčajne? A ako sa to správalo ked vravi e je to úplne iné auto? Zehli to tak ako xantia?
a aké si mu dával? Komforty či obyčajne? A ako sa to správalo ked vravi e je to úplne iné auto? Zehli to tak ako xantia? :-)
|
|
02.09.2011 13:40 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2411347
|
|
jumep
|
|
|
nie, on mal evidentne zle gule napredu, lebo to mal tvrde jak stolverk
davali sme tam ifhs podla toho co tam boli ekvivalenty origo guli
nie, on mal evidentne zle gule napredu, lebo to mal tvrde jak stolverk
davali sme tam ifhs podla toho co tam boli ekvivalenty origo guli
|
|
02.09.2011 13:43 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2411348
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
aha, tak uz chapem preco hovoril ze je to uplne ine auto...
aha, tak uz chapem preco hovoril ze je to uplne ine auto...
|
|
02.09.2011 16:17 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2411368
|
|
Mahony
|
Město: Praha-Lhotka, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 373 |
|
|
Já hned po koupi auta měnil vechny koule páč jedna přední byla uplně mrtvá.Dal sem tam IFHS a zatim fungujou asi normálně (nemám monost srovnání jak to péruje na originálech) Zatim sem na nich od tý doby najel za rok a půl jenom 15000 km take ivotnost asi neposoudim.Ale zadní koule jsou zvenčí orezlé tak e vypadaj na pohled jako by tam byly snad 15 let
Já hned po koupi auta měnil vechny koule páč jedna přední byla uplně mrtvá.Dal sem tam IFHS a zatim fungujou asi normálně (nemám monost srovnání jak to péruje na originálech) Zatim sem na nich od tý doby najel za rok a půl jenom 15000 km take ivotnost asi neposoudim.Ale zadní koule jsou zvenčí orezlé tak e vypadaj na pohled jako by tam byly snad 15 let :-o
|
|
06.10.2011 16:30 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2417665
|
|
Dutch
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 480 |
|
|
Jetě nekdo menil origo koule za IFHS a jak to pak perovalo? Poffa psal, ze jsou trosku tvrdsi nez origo Mahony nema srovnani.
Jetě nekdo menil origo koule za IFHS a jak to pak perovalo? Poffa psal, ze jsou trosku tvrdsi nez origo Mahony nema srovnani.
|
|
| |
|
|