Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Hydraulika, řízení, brzdy / Hydraulické koule pérování C5
|< < 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 ... 53 > >|
11.08.2011 19:29 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2406531
TheOne
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi XPočet příspěvků: 373
99 Poslat soukromou zprávu
Tony_Z napsal(a):
Mikra: Pravda, pravda. Otázka je, zda-li když pojedeš v xantii nebo nedej bože v BX, jestli to s tou bezpečností bude lepší 1.Kdo mi prozradí, jak vysoko má být v provozní poloze přední/zadní blatník od středu kola? 2.Funguje to stejně jako u Xantie, že když se nastaví nejnižší poloha, tak se to upustí co nejvíce nezávisle na korektorech a obraceně, když se nastaví ta nejvyšší, tak to vyleze úplně nahoru (zase myšleno bez ohledu na korektory)?


1. tohle by mělo být v servisním manuálu, který tu je ke stažení.
2. mimo korektory ti to logicky asi sjet nemůže... nemělo by to informace o poloze a nedělalo by to nic... Když sjedeš úplně dolů, tak je to pořád v meřitelnosti a i když je odtlakovaný BHI tak má pořád info o výšce. To samé vrchní poloha až do dorazu je stále inf.

11.08.2011 19:37 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2406532
TheOne
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi XPočet příspěvků: 373
99 Poslat soukromou zprávu
del42sa napsal(a):
Co ale u origo koulí lze udělat je, že například zvýšíte tlak (pro větší komfort), nebo naopak tlak snížíte (pro sportovnější podvozek) Takovou úpravu lze provést, pokud ji dělá člověk, který ví jak na to To jen abyste tu někomu nenasazovali psí hlavu !


pro větší tlak aby to houpalu, to je tak na mořskou nemoc a pozvracení.. stabilita, mimo normy, tak trochu nebezpečné do provozu..
A aby si někdo ubral tlak aby to bylo tvrdší, který ret*ard by si to udělal ? Nekupoval by si C5 pro ten komfort měkosti a houpání, Když chce někdo tvrdost a si koupí vybíječ zubu koncern f TéDéíčku co táhne pěkně vocpoda.. IFHS jsou podle informací jednovrstvé, menší živostnost, řešilo se to tu dříve.

11.08.2011 19:45 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2406534
artsvec
Město: Sušice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koníPočet příspěvků: 650

99 Poslat soukromou zprávu
Na kolik vyjdou koule v originálu na celé auto C5 I , 2.2HDi , hydractive 3+ ???
Díky za info.

11.08.2011 19:57 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2406535
Tony_Z
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002)Počet příspěvků: 519

99 Poslat soukromou zprávu
TheOne: S těma korektorama jsi mě nepochopil. Šlo mi o to, zda-li to jezdí nahoru a dolu i bez korektorů. Jestli jsi si někdy seřizoval výšku na starším citrónu, tak budeš vědět, co myslím. Tak jen jestli se to s uvolněným táhlem korektoru chová stejně ( možná trochu offtopic, za to se omlouvám )

11.08.2011 20:33 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2406548
TheOne
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi XPočet příspěvků: 373
99 Poslat soukromou zprávu
nikoli, bez korektorů to nejezdí, no měl jsem jenom ZXko takže ne

11.08.2011 20:51 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2406554
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
Tony_Z napsal(a):
TheOne: S těma korektorama jsi mě nepochopil. Šlo mi o to, zda-li to jezdí nahoru a dolu i bez korektorů. Jestli jsi si někdy seřizoval výšku na starším citrónu, tak budeš vědět, co myslím. Tak jen jestli se to s uvolněným táhlem korektoru chová stejně ( možná trochu offtopic, za to se omlouvám )

Nemělo by to jak zjistit, jestli už je to nahoře nebo ne a akorát by se spálil motor BHI - takže bez signálu ti to akorát nahlásí chybu, ale měnit výšku to nebude.
Tohle není Xantie, kde běží hydraulické čerpadlo pořád.

11.08.2011 21:35 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2406559
del42sa
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 441
99 Poslat soukromou zprávu
TheOne napsal(a):
del42sa napsal(a):
Co ale u origo koulí lze udělat je, že například zvýšíte tlak (pro větší komfort), nebo naopak tlak snížíte (pro sportovnější podvozek) Takovou úpravu lze provést, pokud ji dělá člověk, který ví jak na to To jen abyste tu někomu nenasazovali psí hlavu !


pro větší tlak aby to houpalu, to je tak na mořskou nemoc a pozvracení.. stabilita, mimo normy, tak trochu nebezpečné do provozu..
A aby si někdo ubral tlak aby to bylo tvrdší, který ret*ard by si to udělal ? Nekupoval by si C5 pro ten komfort měkosti a houpání, Když chce někdo tvrdost a si koupí vybíječ zubu koncern f TéDéíčku co táhne pěkně vocpoda.. IFHS jsou podle informací jednovrstvé, menší živostnost, řešilo se to tu dříve.


to je dost černobílé vidění skutečnosti. Kdyby to bylo jak říkáš, tak by se nikdy nenabízel třeba C5 Carlsson nebo Musketier. 100 lidí = 100 chutí. Nikde není napsáno, že větší tlak automaticky znamená větší houpání, taky to souvisí s tlumičema v kouli, není to jen o tlaku

11.08.2011 21:43 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2406562
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
Tony_Z napsal(a):
Mikra: Pravda, pravda. Otázka je, zda-li když pojedeš v xantii nebo nedej bože v BX, jestli to s tou bezpečností bude lepší

1.Kdo mi prozradí, jak vysoko má být v provozní poloze přední/zadní blatník od středu kola?
2.Funguje to stejně jako u Xantie, že když se nastaví nejnižší poloha, tak se to upustí co nejvíce nezávisle na korektorech a obraceně, když se nastaví ta nejvyšší, tak to vyleze úplně nahoru (zase myšleno bez ohledu na korektory)?


vysku a nastavenie vysky som tu uz minimalne 2x daval, hladaj a nepytaj sa u guli

11.08.2011 21:44 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2406563
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
artsvec napsal(a):
Na kolik vyjdou koule v originálu na celé auto C5 I , 2.2HDi , hydractive 3+ ???
Díky za info.


oplatia sa kupovat v rakusku, co som to ratal naposledy cela sada vysla na 16 - 18000 tusim, neviem ako je to teraz

12.08.2011 00:11 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2406578
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
artsvec napsal(a):
Na kolik vyjdou koule v originálu na celé auto C5 I , 2.2HDi , hydractive 3+ ???
Díky za info.


V citroenu na 20000,-

12.08.2011 05:57 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2406582
artsvec
Město: Sušice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koníPočet příspěvků: 650

99 Poslat soukromou zprávu
Díky za odpovědi.

13.08.2011 02:15 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2406767
Emuel
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive BreakPočet příspěvků: 14
99 Poslat soukromou zprávu
Mahony napsal(a):
Mám pocit že auto sice houpe ale po takovejch těch menších boulích se mi zdá že to trochu poskakuje ale nevim jestli to je normální nemám možnost srovnání...

Čekal sem od C5 že bude líp žehlit nerovnosti...

Zdravím všechny. Jsem tu nový. Auto jsem koupil před měsícem a mám z pružení podobný pocit. Houpe, ale jemné nerovnosti mu dělají problém. Před lety jsem měl půjčenou C5 I. a na nic takového si nepamatuju. Může někdo prosím poradit, jestli je to normální a popř. co s tím? Díky

13.08.2011 02:48 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2406781
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tony_Z napsal(a):
TheOne: S těma korektorama jsi mě nepochopil. Šlo mi o to, zda-li to jezdí nahoru a dolu i bez korektorů. Jestli jsi si někdy seřizoval výšku na starším citrónu, tak budeš vědět, co myslím. Tak jen jestli se to s uvolněným táhlem korektoru chová stejně ( možná trochu offtopic, za to se omlouvám )


Na starých jsi to ovládal táhlem,které přesouvalo korektor a v tom byla oválná díra,která dávala prostor funkci korektoru.Takže když se ti povolil držák na stab.tak si to dělalo co chce( třeba na doraz nahoru) a ty jsi to táhlem přesunul (mechanicky) A jak přiměješ C5 aby zatlačila na ovládací ventil,který je v BHI aby upustila-přidala když ho ovladají el.inpulzy?

02.09.2011 13:20 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2411341
.45acp
Město: Jablonec n. N., Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 569
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Životnost koulí se uvádí 200tis. km, většina našich aut už má asi víc. Kdo už koule měnil? Možná by bylo zajímavé zjištění, kolik se na nich dá opravdu najet bez ztáty jejich vlastností. Použil někdo při výměně neorigo koule? A jsou neorigo opravdu jen mizerná lacinější náhražka, která vydrží zhruba pětinu toho co origo?

02.09.2011 13:25 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2411343
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
poffovy sme davali tieto neorigo, hovoril ze je to uplne ine auto, akurat teda ta vydrz bude hodne kratsia bohuzial, asi 2x drahsie ako tieto nahrady sa daju kupit nove v citroene

ma v plane na skusku kupit este jednu monroe gulu, ako je ta robena, len je to vyhodenych 1700 korun, ktore momentalne len na pokusy vyclenene nemam

02.09.2011 13:37 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2411346
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
a aké si mu dával? Komforty či obyčajne? A ako sa to správalo ked vravi že je to úplne iné auto? Zehli to tak ako xantia?

02.09.2011 13:40 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2411347
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
nie, on mal evidentne zle gule napredu, lebo to mal tvrde jak stolverk
davali sme tam ifhs podla toho co tam boli ekvivalenty origo guli

02.09.2011 13:43 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2411348
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
aha, tak uz chapem preco hovoril ze je to uplne ine auto...

02.09.2011 16:17 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2411368
Mahony
Město: Praha-Lhotka, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 373

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Já hned po koupi auta měnil všechny koule páč jedna přední byla uplně mrtvá.Dal sem tam IFHS a zatim fungujou asi normálně (nemám možnost srovnání jak to péruje na originálech) Zatim sem na nich od tý doby najel za rok a půl jenom 15000 km takže životnost asi neposoudim.Ale zadní koule jsou zvenčí orezlé tak že vypadaj na pohled jako by tam byly snad 15 let

06.10.2011 16:30 - Re: Hydraulické koule pérování C5 2417665
Dutch
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX BreakPočet příspěvků: 480

99 Poslat soukromou zprávu
Ještě nekdo menil origo koule za IFHS a jak to pak perovalo? Poffa psal, ze jsou trosku tvrdsi nez origo Mahony nema srovnani.

|< < 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 ... 53 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator