| | |
14.03.2011 21:25 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2378143
|
|
jumep
|
|
|
ako moze vyskovy korektor pritvrdit auto ktore nema stredove gule?
ako moze vyskovy korektor pritvrdit auto ktore nema stredove gule?
|
|
14.03.2011 21:33 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2378147
|
|
jumep
|
|
|
ale taku zavadu tu nikde nevidim .... ja len vidim ze po znizeni a naslednom zvyseni tlaku mu to stvrdne ...
ale taku zavadu tu nikde nevidim .... ja len vidim ze po znizeni a naslednom zvyseni tlaku mu to stvrdne ...
|
|
14.03.2011 21:48 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2378148
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Ale jak u jsi psal, C5 se 4 dobrými koulemi, která je ve správné výce, jen tak z ničehio nic ztvrdnout nemůe - nemá jak.
Ale jak u jsi psal, C5 se 4 dobrými koulemi, která je ve správné výce, jen tak z ničehio nic ztvrdnout nemůe - nemá jak.
|
|
14.03.2011 22:08 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2378149
|
|
citroen5
|
Město: Popůvky, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 22 |
|
|
divisl napsal(a): při parkování najedu na nějaký hrbol nebo obrubník a po čase dojdu k autu, tak se mě zdá při jizdě podvozek a nezdravě tvrdý. Po ručním sníení výsky na minimum a následném zvednutím na provozní výku "OK" je to úplně v poho.
jumep napsal(a): ja len vidim ze po znizeni a naslednom zvyseni tlaku mu to stvrdne ...
Já teda vidím, e uivatel "divisl" píe, kdy zaparkuje na nerovném terénu ...., asi se přestaví poloha snímače, a pak po nastartování to patně dorovnává, spíe nedorovná.., buď je to moc nahoře nebo dole, po ručním nastavení - dolu - nahoru - poloha, se to ustaví ve správné poloze a je to OK , jak píe
Já teda vidím, e uivatel "divisl" píe, kdy zaparkuje na nerovném terénu ...., asi se přestaví poloha snímače, a pak po nastartování to patně dorovnává, spíe nedorovná.., buď je to moc nahoře nebo dole, po ručním nastavení - dolu - nahoru - poloha, se to ustaví ve správné poloze a je to OK , jak píe :-o
|
|
14.03.2011 22:10 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2378150
|
|
citroen5
|
Město: Popůvky, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Kdyby to byly poloprázdné gule, bylo by to pořád tvrdé a " nezměklo" by to
Kdyby to byly poloprázdné gule, bylo by to pořád tvrdé a " nezměklo" by to ;-)
|
|
14.03.2011 22:11 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2378151
|
|
jumep
|
|
|
asi neviem citat:
"obrubník a po čase dojdu k autu, tak se mě zdá při jizdě podvozek a nezdravě tvrdý"
o nespravnej vyske nic, ale tak ma napada ze toto by mohli byt ramena
asi neviem citat:
"obrubník a po čase dojdu k autu, tak se mě zdá při jizdě podvozek a nezdravě tvrdý"
o nespravnej vyske nic, ale tak ma napada ze toto by mohli byt ramena
|
|
14.03.2011 22:18 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2378153
|
|
citroen5
|
Město: Popůvky, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 22 |
|
|
O nesprávné výce píi já, je to jediná monost kdy to můe být tvrdí ne obvykle. To s těmi tlaky je blábol, tlak na kouli je vyvolán hmotností auta, tlak na nápravě je vude stejný, před membránou i za menbránou.
O nesprávné výce píi já, je to jediná monost kdy to můe být tvrdí ne obvykle. To s těmi tlaky je blábol, tlak na kouli je vyvolán hmotností auta, tlak na nápravě je vude stejný, před membránou i za menbránou.
|
|
14.03.2011 22:21 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2378154
|
|
jumep
|
|
|
to by si myslim vsimol ze ma zlu vysku ... a bola by zla kedykolvek .. nielen pri nejakom stati ...
pri tom ako sa mu obcas zda ze je na krivo priklanam sa s tym o5 k ramenam ...
ak su otlacene loziska je dost jasne ze to pruzit nebude ... a vacsina tych co sa im to robili zhodnotili ze auto hodne zmakklo ... (ty co to teda mali zle a nerobilo sa to v zaciatkoch ked to bolo treba)
to by si myslim vsimol ze ma zlu vysku ... a bola by zla kedykolvek .. nielen pri nejakom stati ...
pri tom ako sa mu obcas zda ze je na krivo priklanam sa s tym o5 k ramenam ...
ak su otlacene loziska je dost jasne ze to pruzit nebude ... a vacsina tych co sa im to robili zhodnotili ze auto hodne zmakklo ... (ty co to teda mali zle a nerobilo sa to v zaciatkoch ked to bolo treba)
|
|
14.03.2011 22:27 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2378155
|
|
citroen5
|
Město: Popůvky, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Kdy sedí za volentem, pozná e má patnou výku ???
Kdy sedí za volentem, pozná e má patnou výku ???
|
|
14.03.2011 22:29 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2378156
|
|
jumep
|
|
|
s autom stavas vonku a to by videl ze raz sedi a raz je hore a cvici to ...
s autom stavas vonku a to by videl ze raz sedi a raz je hore a cvici to ...
|
|
24.03.2011 15:53 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2380169
|
|
silvo
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 65 |
|
|
V poslednom čase (cca 1000 km) mi auto začalo by nestabylné, pri prejazde kožají a malých hrbov pri väčsej rýchlosti priam nadskakovalo ale pritom pruilo ale mal som zlý pocit prilnavosti na ceste. Po 4 rokoch a 53000 km som sa rozhodol na podnet JUMEPA a vymenil predné gule IFHS komfort a dal som tam naspä pôvodné Citroen r.2001 nájazdené mali 133 000km. Auto má teraz 186 000 opä OK. U nikdy IFHS - koda etrenia - nie som tak bohatý a preto kúpim po čase originály.
V poslednom čase (cca 1000 km) mi auto začalo by nestabylné, pri prejazde kožají a malých hrbov pri väčsej rýchlosti priam nadskakovalo ale pritom pruilo ale mal som zlý pocit prilnavosti na ceste. Po 4 rokoch a 53000 km som sa rozhodol na podnet JUMEPA :palec a vymenil predné gule IFHS komfort a dal som tam naspä pôvodné Citroen r.2001 nájazdené mali 133 000km. Auto má teraz 186 000 opä OK. U nikdy IFHS - koda etrenia - nie som tak bohatý a preto kúpim po čase originály.:-p
|
|
24.03.2011 16:11 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2380170
|
|
Mahony
|
Město: Praha-Lhotka, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 373 |
|
|
No já tam mám IFHS taky a zatim drej teprv je na nich 10000km ale nevim jak je to s kvalitou toho pruení.Mám pocit e auto sice houpe ale po takovejch těch meních boulích se mi zdá e to trochu poskakuje ale nevim jestli to je normální nemám monost srovnání jak to pruí na origo koulích protoe kdy sem auto koupil tak mělo jednu kouli úplně mrtvou tak sem rovnou nechal vyměnit vechny.Čekal sem od C5 e bude líp ehlit nerovnosti ale moná e sem si to zavinil právě těma IFHS koulema Musel bych se svézt z někým kdo má stejný auto a origo koule abych věděl jestli je mezi tím nějakej rozdíl
No já tam mám IFHS taky a zatim drej teprv je na nich 10000km ale nevim jak je to s kvalitou toho pruení.Mám pocit e auto sice houpe ale po takovejch těch meních boulích se mi zdá e to trochu poskakuje ale nevim jestli to je normální nemám monost srovnání jak to pruí na origo koulích protoe kdy sem auto koupil tak mělo jednu kouli úplně mrtvou tak sem rovnou nechal vyměnit vechny.Čekal sem od C5 e bude líp ehlit nerovnosti ale moná e sem si to zavinil právě těma IFHS koulema :nevim Musel bych se svézt z někým kdo má stejný auto a origo koule abych věděl jestli je mezi tím nějakej rozdíl
|
|
24.03.2011 16:51 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2380174
|
|
jumep
|
|
|
@Mahony: pozicaj si nejakeho pezota a povoz sa na nom po trasach co jazdis ...
@silvo: potom daj pripadne vediet, dodavatelska mafia moze zabrat ...
inak vo vseobecnosti som si myslel ze IFHS ako dlhodoby vyrobca s tradiciou tie gule bude robit rozumnejsie
chcelo by to vediet kto je prvovyrobca ... (pripadne obetovat 2000czk a kupit a rozpilit monroe gulu)
@Mahony: pozicaj si nejakeho pezota a povoz sa na nom po trasach co jazdis ...
@silvo: potom daj pripadne vediet, dodavatelska mafia moze zabrat ...
inak vo vseobecnosti som si myslel ze IFHS ako dlhodoby vyrobca s tradiciou tie gule bude robit rozumnejsie
chcelo by to vediet kto je prvovyrobca ... (pripadne obetovat 2000czk a kupit a rozpilit monroe gulu)
|
|
24.03.2011 21:34 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2380231
|
|
silvo
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 65 |
|
|
To JUMEP- pri demontái odtlakovaného systému mi z jednej gule vytieklo ete asi 0,5 litra LDSky a ako sa odahovala - mala stále tlak. Druhá v pohode dolu. Po rozpílení som nič nezistil, iba to,e tam nieje iaden bodec na prepichovanie a membrána je priesvitná a je jednovrsvová. Môem doda foto.
To JUMEP- pri demontái odtlakovaného systému mi z jednej gule vytieklo ete asi 0,5 litra LDSky a ako sa odahovala - mala stále tlak. Druhá v pohode dolu. Po rozpílení som nič nezistil, iba to,e tam nieje iaden bodec na prepichovanie a membrána je priesvitná a je jednovrsvová. Môem doda foto.
|
|
24.03.2011 21:58 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2380245
|
|
jruze
|
|
|
To e ti z koule vyteklo tolik LDS znamená e je KO- LDS byla i tam kde má být plyn.Někdy se mi stalo e po vymontování KO koule z ní kapalina stříkala. Starí typy koulí,které se dofoukávaly se napřed zváila a pokud byla těí tak se nedofukovala.(důvod byl ten e LHM protekla přes pokozenou membránu do plynového prostoru -mikroskopické netěsnosti)
To e ti z koule vyteklo tolik LDS znamená e je KO- LDS byla i tam kde má být plyn.Někdy se mi stalo e po vymontování KO koule z ní kapalina stříkala. Starí typy koulí,které se dofoukávaly se napřed zváila a pokud byla těí tak se nedofukovala.(důvod byl ten e LHM protekla přes pokozenou membránu do plynového prostoru -mikroskopické netěsnosti)
|
|
14.04.2011 23:16 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2384331
|
|
Jindra48
|
|
|
Rád bych se zeptal, jak se má pérování auta chovat při vypnutém zapalování. Předpokládám, e by mělo být tvrdé - vůbec nepruit. Dnes jsem s ním zkusil náhodou zahoupat a zatímco předek je tvrdý (při zatlačení na blatník se auto ani nehne) zadní náprava na obou stranách pruí a houpe se jako běné auto s pruinama. Je to v pořádku? případně co to můe způsobovat? Mám pocit, e auto má zadek o něco ní ne předek, mezi blatníkem a kolem je v zadu tak o 3 cm mení výka. Auto se dá normálně zvednout do nejvyí polohy a spustit do nejnií.
Rád bych se zeptal, jak se má pérování auta chovat při vypnutém zapalování. Předpokládám, e by mělo být tvrdé - vůbec nepruit. Dnes jsem s ním zkusil náhodou zahoupat a zatímco předek je tvrdý (při zatlačení na blatník se auto ani nehne) zadní náprava na obou stranách pruí a houpe se jako běné auto s pruinama. Je to v pořádku? případně co to můe způsobovat? Mám pocit, e auto má zadek o něco ní ne předek, mezi blatníkem a kolem je v zadu tak o 3 cm mení výka. Auto se dá normálně zvednout do nejvyí polohy a spustit do nejnií.
|
|
14.04.2011 23:19 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2384332
|
|
jumep
|
|
|
aj predok normalne bude pruzit, len sa opri pred motorom
ziadne zamky tam proste nie su
aj predok normalne bude pruzit, len sa opri pred motorom
ziadne zamky tam proste nie su
|
|
15.04.2011 12:30 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2384365
|
|
jruze
|
|
|
citroen5 napsal(a): O nesprávné výce píi já, je to jediná monost kdy to můe být tvrdí ne obvykle. To s těmi tlaky je blábol, tlak na kouli je vyvolán hmotností auta, tlak na nápravě je vude stejný, před membránou i za menbránou.
Tak pročítám staré přízpěvky a některé jsou pozoruhodné a tak mi to nedá :,,tlak před i za membránou stejný" to ciroen5 : poli mi doručovací adresu a já ti polu starý typ koule(ta má vzadu roubek) - ten odroubuj a zjistí jak je tlak stejný před a za membránou.(doporučuji povolovat v ochranných brýlích - je v nich okolo 40 atmosfér a a odskočí ten okrouek a odfoukne ten rez atd.tak to docela bolí).
Abych nehledal dalí přízpěvek : není tam otvírací tlak - je to jak balón - sedne si na ní pronese se- o kolik je záleitost jak je natlakovaná - málo- sedne si a na zem, ta dirka co je u závitové části je v podstatě tlumič.U takzvaných pátých koulí tato část není. (to je praxe-jednou jsem si prohodil koule a omylem jsem místo patné povolil OK : deset minut jsem nic neviděl a těnice jsem mněl po celé hubě) a to jsem povolil zadní (45)přední (CX) má 75.
Tak pročítám staré přízpěvky a některé jsou pozoruhodné a tak mi to nedá :,,tlak před i za membránou stejný" to ciroen5 : poli mi doručovací adresu a já ti polu starý typ koule(ta má vzadu roubek) - ten odroubuj a zjistí jak je tlak stejný před a za membránou.(doporučuji povolovat v ochranných brýlích - je v nich okolo 40 atmosfér a a odskočí ten okrouek a odfoukne ten rez atd.tak to docela bolí).
Abych nehledal dalí přízpěvek : není tam otvírací tlak - je to jak balón - sedne si na ní pronese se- o kolik je záleitost jak je natlakovaná - málo- sedne si a na zem, ta dirka co je u závitové části je v podstatě tlumič.U takzvaných pátých koulí tato část není. (to je praxe-jednou jsem si prohodil koule a omylem jsem místo patné povolil OK : deset minut jsem nic neviděl a těnice jsem mněl po celé hubě) a to jsem povolil zadní (45)přední (CX) má 75.
|
|
| |
|
|