| | |
11.01.2011 21:07 -
Re: Hudraulické koule pérování C5
|
2369288
|
|
amirinda
|
Město: Planá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 439 |
|
|
aha no a jak mám teď zjistit kolik jich mám, kromě lehnutí pod vůz?
aha no a jak mám teď zjistit kolik jich mám, kromě lehnutí pod vůz?
|
|
11.01.2011 21:12 -
Re: Hudraulické koule pérování C5
|
2369291
|
|
jumep
|
|
|
ak mas dobre vyplneny profil tak 4
ak mas tlacitko sport - 6, ak nemas tak 4 - jednoduche a uz niekolko krat napisane, skor mi islo o to aby tu niekto nemal dojem ze H3 a H3+ ma jediny rozdiel tlacitko sport ...
H3 nedokaze pritvrdit podvozok
ak mas dobre vyplneny profil tak 4
ak mas tlacitko sport - 6, ak nemas tak 4 - jednoduche a uz niekolko krat napisane, skor mi islo o to aby tu niekto nemal dojem ze H3 a H3+ ma jediny rozdiel tlacitko sport ...
H3 nedokaze pritvrdit podvozok
|
|
11.01.2011 21:23 -
Re: Hudraulické koule pérování C5
|
2369294
|
|
amirinda
|
Město: Planá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 439 |
|
|
Děkuju, to jsem si i myslel, akorát jak píe jsou to 4+1 středová ne?
Děkuju, to jsem si i myslel, akorát jak píe jsou to 4+1 středová ne?
|
|
11.01.2011 21:25 -
Re: Hudraulické koule pérování C5
|
2369296
|
|
jumep
|
|
|
nie, ta jedna co je v tom nakrese je sucastou bhi bloku (cerpadla hydro)
k tej sa extra nedostanes a hlavne ju nekupis, co je skoda
nie, ta jedna co je v tom nakrese je sucastou bhi bloku (cerpadla hydro)
k tej sa extra nedostanes a hlavne ju nekupis, co je skoda
|
|
11.01.2011 21:27 -
Re: Hudraulické koule pérování C5
|
2369297
|
|
amirinda
|
Město: Planá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 439 |
|
|
take mám jen 4?
take mám jen 4?
|
|
11.01.2011 21:52 -
Re: Hudraulické koule pérování C5
|
2369304
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
amirinda napsal(a): take mám jen 4?
ANO
ANO
|
|
15.01.2011 19:25 -
Re: Hudraulické koule pérování C5
|
2369792
|
|
pepik
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 69 |
|
|
ahoj..............díky vem za odpovědi a omlouvám se e jsem tak dlouho neodpovídal. ........tlačítko sport nemám, take jak dedukuju z vaich odpovědí, mám jen čtyři?????
jetě jsem oukal, na zásobník tlaku................ten se nemění? na starym BXku jsem měj jetě jednu vyrovnávací kouli a vdy jsem jí měnil s ostatníma
omlovám se.....................jetě jednou jsem si to celé přečetl a u vím e mám jen čtyři
ahoj..............díky vem za odpovědi a omlouvám se e jsem tak dlouho neodpovídal. ........tlačítko sport nemám, take jak dedukuju z vaich odpovědí, mám jen čtyři?????
jetě jsem oukal, na zásobník tlaku................ten se nemění? na starym BXku jsem měj jetě jednu vyrovnávací kouli a vdy jsem jí měnil s ostatníma
omlovám se.....................jetě jednou jsem si to celé přečetl a u vím e mám jen čtyři :palec
|
|
25.01.2011 18:28 -
Re: Hudraulické koule pérování C5
|
2371135
|
|
pepik
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 69 |
|
|
Byl jsem na radu u pana Ing.Rady, který tady v čechách v roce 1986 začal koule plnit, abych se zeptal jestli se dají na C5 koule doplnit. Samozřejmě e nedají, ale nabýdl mi úplně jinou monost...........mám si sehnat koule ze xantie a on mi je naplní, mají prý identický závit, jediný problém je ,e se musejí po edesáti tis. doplnit........a né po 200 tis jako u c5.....ikdy jsem sehnal tady podle vaich rad koule za 1500.- tak mě stále láká tam dát ty z xantie, které mě budou stát cca i s naplněním 450.- ks
Byl jsem na radu u pana Ing.Rady, který tady v čechách v roce 1986 začal koule plnit, abych se zeptal jestli se dají na C5 koule doplnit. Samozřejmě e nedají, ale nabýdl mi úplně jinou monost...........mám si sehnat koule ze xantie a on mi je naplní, mají prý identický závit, jediný problém je ,e se musejí po edesáti tis. doplnit........a né po 200 tis jako u c5.....ikdy jsem sehnal tady podle vaich rad koule za 1500.- tak mě stále láká tam dát ty z xantie, které mě budou stát cca i s naplněním 450.- ks
|
|
25.01.2011 19:26 -
Re: Hudraulické koule pérování C5
|
2371152
|
|
jumep
|
|
|
len sa pridam ze tie nahradne su robene stylom starym, tj. obycajna jednomembrana, co ma uzrejmilo v tom ze gule budem kupovat origo (ps. povacsine preziju viac ako 200t)
len sa pridam ze tie nahradne su robene stylom starym, tj. obycajna jednomembrana, co ma uzrejmilo v tom ze gule budem kupovat origo (ps. povacsine preziju viac ako 200t)
|
|
25.01.2011 20:12 -
Re: Hudraulické koule pérování C5
|
2371161
|
|
TheOne
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 373 |
|
|
asi tak mám 221tis. km a nic.. pohodově pruí !
asi tak mám 221tis. km a nic.. pohodově pruí ! :-)
|
|
26.01.2011 10:26 -
Re: Hudraulické koule pérování C5
|
2371200
|
|
jruze
|
|
|
No ono je to sice 9000,- (6x1500) nebo 6000,-(4x1500) , ale je to v podstatě si dát do kasičky 1500,- ročně protoe mají záruku tuím 5. let. A určitě přeijí několik tlumičů.Kdy to shrneme větí pohodlí,delí ivotnost,jednoduí výměna a nií cena vporovnání s tlumiči a jejich ivotností a cenou při výměně.
No ono je to sice 9000,- (6x1500) nebo 6000,-(4x1500) , ale je to v podstatě si dát do kasičky 1500,- ročně protoe mají záruku tuím 5. let. A určitě přeijí několik tlumičů.Kdy to shrneme větí pohodlí,delí ivotnost,jednoduí výměna a nií cena vporovnání s tlumiči a jejich ivotností a cenou při výměně.:palec:palec
|
|
26.01.2011 13:22 -
Re: Hudraulické koule pérování C5
|
2371216
|
|
citroen5
|
Město: Popůvky, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Nechápu hysterické reakce na záměnu koulí za jiné, z jiného typu nebo upravené, atd. Na vechny běné auta se montují svépomocně jiné pruiny i tlumiče, tvrdí, měkí, kratí , sníení podvozku a pod. Je to uplně normální "tuning" podvozku. e se to nedostane koupit na hydraulické citroeny ( vyjma koulí COMFORT a to u je v podstatě tuning ) je proto, e ádný výrobce do toho prostě nepujde. Je to malý trh a velmi specifický. Někdo jezdí pomaleji a uívá si to, při jízdě se kochá , jiný jezdí dravě, rychle a zběsile. Kadému by vyhovoval jiný podvozek, tomu prvnímu měkí a tomu druhému tvrdí, a jak z toho ven ? Co člověk to názor. Tak e to co je na podvozku C5 namontováno je nějaký kompromis a nemusí to být vdy to nejlepí pro daného uivatele.
Nechápu hysterické reakce na záměnu koulí za jiné, z jiného typu nebo upravené, atd. Na vechny běné auta se montují svépomocně jiné pruiny i tlumiče, tvrdí, měkí, kratí , sníení podvozku a pod. Je to uplně normální "tuning" podvozku. e se to nedostane koupit na hydraulické citroeny ( vyjma koulí COMFORT a to u je v podstatě tuning ) je proto, e ádný výrobce do toho prostě nepujde. Je to malý trh a velmi specifický. Někdo jezdí pomaleji a uívá si to, při jízdě se kochá , jiný jezdí dravě, rychle a zběsile. Kadému by vyhovoval jiný podvozek, tomu prvnímu měkí a tomu druhému tvrdí, a jak z toho ven ? Co člověk to názor. Tak e to co je na podvozku C5 namontováno je nějaký kompromis a nemusí to být vdy to nejlepí pro daného uivatele.
|
|
26.01.2011 13:58 -
Re: Hudraulické koule pérování C5
|
2371217
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
citroen5 napsal(a): Dával jsem zde link na objasnění problematiky koulí C5, někdo mi to smazal a nevím proč, bylo to přímo k tématu a velmi věcné.
Díky za link, informace e koule I.F.H.S., co prodává Bobo, mají jen jednovrstvou membránu (potvrzeno rozebráním), tu myslím takhle napřímo jetě nezazněla - i já je doteď pokládal za rovnocennou náhradu originálů.
Díky za link, informace e koule I.F.H.S., co prodává Bobo, mají jen jednovrstvou membránu (potvrzeno rozebráním), tu myslím takhle napřímo jetě nezazněla - i já je doteď pokládal za rovnocennou náhradu originálů.
|
|
26.01.2011 15:28 -
Re: Hudraulické koule pérování C5
|
2371226
|
|
TheOne
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 373 |
|
|
jirisaub napsal(a): A o tom to je. Kadý tady řeí náhrady a plnění. Vdy to není ádná poloka, dát 2000 Kč za kouli(jednou za 200 000 km). Komu se to nechce, at si koupí auto s tlumičema a mění kadých 50-70 tisíc km tlumič za 3000-5000 Kč.
Teď přesně nevím jak je to myleno.. Mě se to zdá taky uasné. Dát kadých 200tis. km nové koula v hodnotě do 6000 a vystarané na dalí 200tis. lepí ne kupo at tlumiče kadých 50-70tis.. to je marné.. Bylo mi řečeno e pokud pruí nemám to řeit, a to začne nějak tvrdnout tam měním vechny, nevím co na tom vem dělal první majitel, kupil sem to s 217tis na tacháči (doufám e nestočeno..)
A o tom to je. Kadý tady řeí náhrady a plnění. Vdy to není ádná poloka, dát 2000 Kč za kouli(jednou za 200 000 km). Komu se to nechce, at si koupí auto s tlumičema a mění kadých 50-70 tisíc km tlumič za 3000-5000 Kč.
Teď přesně nevím jak je to myleno.. Mě se to zdá taky uasné. Dát kadých 200tis. km nové koula v hodnotě do 6000 a vystarané na dalí 200tis. lepí ne kupo at tlumiče kadých 50-70tis.. to je marné.. Bylo mi řečeno e pokud pruí nemám to řeit, a to začne nějak tvrdnout tam měním vechny, nevím co na tom vem dělal první majitel, kupil sem to s 217tis na tacháči (doufám e nestočeno..)
|
|
26.01.2011 20:38 -
Re: Hudraulické koule pérování C5
|
2371261
|
|
Darja
|
|
|
Poslední dobou mám pocit, e mi C5 tvrdne. Ale při přejetí hupu propruí krásně.
Pomalu etřím na nové gulky (na tacháči reálných 193, ale ten věk je taky zásadní) a půjdu do originálu. Ten u přeije moji C5, pochybuju, e dá dalích 200tis
Já teda mám origo kouli kus za 2600, umí někdo levněji?
Poslední dobou mám pocit, e mi C5 tvrdne. Ale při přejetí hupu propruí krásně.
Pomalu etřím na nové gulky (na tacháči reálných 193, ale ten věk je taky zásadní) a půjdu do originálu. Ten u přeije moji C5, pochybuju, e dá dalích 200tis :-)
Já teda mám origo kouli kus za 2600, umí někdo levněji?
|
|
| |
|
|