| | |
29.11.2018 13:24 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3193899
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
jruze napsal(a): můe mi změřit vzdálenost od země k lemům (jak vepředu tak vzadu = jsou stejné)
Míra naprosto kuhovnu nevypovídající o ničem. Na kadém autě bude jinak podle pouitých kol a pneu. I stejný rozměr, ale jiný výrobce můe být klidně 1,5 cm rozdíl na průměru... a pokud bude nová guma nebo jetá guma, tak dalích 5mm ... tak e na stejných kolech rozdíl i 2cm na průměru kola, na lemu to je 1 cm ... a nastavení výky - vysunutí ramen a pístnic pořád stejné, vlastnosti pruení stejné, ale opticky jiné, mezera mezi kolem a lemem jiná ... Kdy kola 15", 16" 17" ... profil gumy .. ve jinak ... Jestli to porovnává takto a teluje takto na lem, tak se ničemu u nedivím
Míra naprosto kuhovnu nevypovídající o ničem. Na kadém autě bude jinak podle pouitých kol a pneu. I stejný rozměr, ale jiný výrobce můe být klidně 1,5 cm rozdíl na průměru... a pokud bude nová guma nebo jetá guma, tak dalích 5mm ... tak e na stejných kolech rozdíl i 2cm na průměru kola, na lemu to je 1 cm ... a nastavení výky - vysunutí ramen a pístnic pořád stejné, vlastnosti pruení stejné, ale opticky jiné, mezera mezi kolem a lemem jiná ... Kdy kola 15", 16" 17" ... profil gumy .. ve jinak ... Jestli to porovnává takto a teluje takto na lem, tak se ničemu u nedivím ;-)
|
|
29.11.2018 17:49 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3193936
|
|
jruze
|
|
|
PATaMAT napsal(a): Míra naprosto kuhovnu nevypovídající o ničem. Na kadém autě bude jinak podle pouitých kol a pneu. I stejný rozměr, ale jiný výrobce můe být klidně 1,5 cm rozdíl na průměru... a pokud bude nová guma nebo jetá guma, tak dalích 5mm ... tak e na stejných kolech rozdíl i 2cm na průměru kola, na lemu to je 1 cm ... a nastavení výky - vysunutí ramen a pístnic pořád stejné, vlastnosti pruení stejné, ale opticky jiné, mezera mezi kolem a lemem jiná ... Kdy kola 15", 16" 17" ... profil gumy .. ve jinak ... Jestli to porovnává takto a teluje takto na lem, tak se ničemu u nedivím
Rozdíl mezi zadkem a předkem se také bude měnit rozměrem pneu ? na kontrolních bodech to bude zřejmě stejné
Ale klidně můe komentovat kadý můj přízpěvek
Asi si chtěl naznačit e seřizuji vejku aut dle jednoho nějakého vzoru - tak to opravdu ne
Ale porovnat ,,rovinu" předek-zadek je orientační a má být vodorovně (můe na prahu,nebo na lemu) a jedno jestli jsou na autě 16. nebo 19. vzálenost od zemně bude sice jiná ale v předu i vzadu stejná (alespoň doufám)- to platí i o tom o kolik je předek posazený níe (v mém případě u X7biturba o dva cm předek ní = úmyslně)= čerpadlo vypíná (důvod tohoto sníení je ale jiný - to tu ale nebudu komentovat)
Mé auta se ze spodní polohy(dorazu) zvednou do provozní vejky o 7,5 cm (vepředu- o tom je řeč) - 3cm jsem plácnul od oka = je to o 2.5 cm (měřeno přesně) = na pérování-propérování zbývá 5cm = na dorazy to nejde ani na irokých retardérech a je to měkoučké,zadek je tak jak má být a je hodně měkký - ten při prudkém rozjezdu lehce na dorazy jde. Předek a zadek je rozdíl celkem 4.cm (zadek u origo nastavení je o 1-1,5cm vej)Jetě asi stojí za zmíňku e elektronika sníí vejku o 1.5cm při rychlosti nad 90Km/h = zbývá +- 3cm na propérování co je v rychlostech 100 a 200Km/h dostačující (větí propérování by mohlo být i nebezpečné - proto elektronika ztvrzuje a sniuje pérování.)
A to co páni ininýři vymysleli s elektronikou(sniování podvozku pro vyí rychlost) jsme mi dělávali tak e jsme sníili provozní (pro rychlou jízdu) a jezdili na zvýenou (ale to je historie CX , XM)
Rozdíl mezi zadkem a předkem se také bude měnit rozměrem pneu ? na kontrolních bodech to bude zřejmě stejné :palec
Ale klidně můe komentovat kadý můj přízpěvek :palec
Asi si chtěl naznačit e seřizuji vejku aut dle jednoho nějakého vzoru - tak to opravdu ne;-)
Ale porovnat ,,rovinu" předek-zadek je orientační a má být vodorovně (můe na prahu,nebo na lemu) a jedno jestli jsou na autě 16. nebo 19. vzálenost od zemně bude sice jiná ale v předu i vzadu stejná:-) (alespoň doufám:-p)- to platí i o tom o kolik je předek posazený níe (v mém případě u X7biturba o dva cm předek ní = úmyslně)= čerpadlo vypíná ;-) (důvod tohoto sníení je ale jiný;-) - to tu ale nebudu komentovat)
Mé auta se ze spodní polohy(dorazu) zvednou do provozní vejky o 7,5 cm (vepředu- o tom je řeč) - 3cm jsem plácnul od oka = je to o 2.5 cm (měřeno přesně) = na pérování-propérování zbývá 5cm :-) = na dorazy to nejde ani na irokých retardérech a je to měkoučké,zadek je tak jak má být a je hodně měkký - ten při prudkém rozjezdu lehce na dorazy jde. Předek a zadek je rozdíl celkem 4.cm (zadek u origo nastavení je o 1-1,5cm vej)Jetě asi stojí za zmíňku e elektronika sníí vejku o 1.5cm při rychlosti nad 90Km/h = zbývá +- 3cm na propérování co je v rychlostech 100 a 200Km/h dostačující (větí propérování by mohlo být i nebezpečné - proto elektronika ztvrzuje a sniuje pérování.)
A to co páni ininýři vymysleli s elektronikou(sniování podvozku pro vyí rychlost) jsme mi dělávali tak e jsme sníili provozní (pro rychlou jízdu) a jezdili na zvýenou (ale to je historie CX , XM)
|
|
01.12.2018 22:06 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3194316
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Hezky jste to tady rozjeli a tím mi zamotali hlavu.
Já jsem měl předek u od koupě vysoko, při druhé vyí poloze (40 km/h ) mi jetě polohu ukázal, ale kdy jsem dal auto do nejvyí polohy, předek se u nezvedal vůbec a auto mi polohu u neukázalo vůbec, nehledě na to, e čerpadlo vrčelo jetě cca 3 minuty ne vyplo, jinak ostatní polohy auto ukázalo vdy.
Orientačně jsem výku podle návodu nastavil, vechny polohy u auto ukazuje, zvedá se a sniuje asi dobře, ale jaký je dobrý propočet pro moje auto?
225x55x17, od středu disku na zem při 2,5 bar nafoukaných pneu je míra ze středu disku na zem 330 mm, návod uvádí na předku odečíst 160 mm a výsledek nastavit na měřícím bodu, na zadku odečíst 106 a nastavit.
Je to dobře, nebo jsem to pochopil patně, co čtu tady to dohadování, nevím, čím se řídit, jenom vím, e předtím mi nejvyí polohu auto neukázalo a u ukazuje a čerpadlo běelo hoodně dlouho, pravděpodobně to patří do jiného vlákna, ale to dohadování je o výce a mě i to čerpadlo běelo dlouho, asi můu být rád, e se neodporoučelo, díky za reakce.
Hezky jste to tady rozjeli a tím mi zamotali hlavu. :palec
Já jsem měl předek u od koupě vysoko, při druhé vyí poloze (40 km/h ) mi jetě polohu ukázal, ale kdy jsem dal auto do nejvyí polohy, předek se u nezvedal vůbec a auto mi polohu u neukázalo vůbec, nehledě na to, e čerpadlo vrčelo jetě cca 3 minuty ne vyplo, jinak ostatní polohy auto ukázalo vdy.
Orientačně jsem výku podle návodu nastavil, vechny polohy u auto ukazuje, zvedá se a sniuje asi dobře, ale jaký je dobrý propočet pro moje auto?
225x55x17, od středu disku na zem při 2,5 bar nafoukaných pneu je míra ze středu disku na zem 330 mm, návod uvádí na předku odečíst 160 mm a výsledek nastavit na měřícím bodu, na zadku odečíst 106 a nastavit.
Je to dobře, nebo jsem to pochopil patně, co čtu tady to dohadování, nevím, čím se řídit, jenom vím, e předtím mi nejvyí polohu auto neukázalo a u ukazuje a čerpadlo běelo hoodně dlouho, pravděpodobně to patří do jiného vlákna, ale to dohadování je o výce a mě i to čerpadlo běelo dlouho, asi můu být rád, e se neodporoučelo, díky za reakce. ;-)
|
|
01.12.2018 23:56 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3194357
|
|
jruze
|
|
|
63zdenda napsal(a): Hezky jste to tady rozjeli a tím mi zamotali hlavu.
Já jsem měl předek u od koupě vysoko, při druhé vyí poloze (40 km/h ) mi jetě polohu ukázal, ale kdy jsem dal auto do nejvyí polohy, předek se u nezvedal vůbec a auto mi polohu u neukázalo vůbec, nehledě na to, e čerpadlo vrčelo jetě cca 3 minuty ne vyplo, jinak ostatní polohy auto ukázalo vdy.
Orientačně jsem výku podle návodu nastavil, vechny polohy u auto ukazuje, zvedá se a sniuje asi dobře, ale jaký je dobrý propočet pro moje auto?
225x55x17, od středu disku na zem při 2,5 bar nafoukaných pneu je míra ze středu disku na zem 330 mm, návod uvádí na předku odečíst 160 mm a výsledek nastavit na měřícím bodu, na zadku odečíst 106 a nastavit.
Je to dobře, nebo jsem to pochopil patně, co čtu tady to dohadování, nevím, čím se řídit, jenom vím, e předtím mi nejvyí polohu auto neukázalo a u ukazuje a čerpadlo běelo hoodně dlouho, pravděpodobně to patří do jiného vlákna, ale to dohadování je o výce a mě i to čerpadlo běelo dlouho, asi můu být rád, e se neodporoučelo, díky za reakce.
Musí do Brna - na 17. by jsi měl mít +- 71 cm od lemu na zem (jak v předu tak vzadu - předek raději o 1cm méně) - a mělo by to chodit jak má. (od nejnií polohy do provozní je zdvih 11cm = to platí u vech rozměrů . (to bude zase pro PATA hozená rukavice) - je to jen orientační kdy to chodí- vypíná pokud to nastaví podle toho tvého návodu můe se stát e to bude na hraně (a asi stane ) nebo si udělej vejlet a má jistotu. (mám tu jednu X7 s nájezdem 120000Km ve velmi dobrém stavu = ta vypíná ale po dosaení nej. polohy kdy u se nezvedá čerpadlo ,,dobíhá" několik vteřin (je postavené nastavení přesně na hraně)
A jetě dotaz = je rozdíl na obvodu kola při pouití ráfků 16,17,18a 19. ? No podle mne by neměl být = je to prosté :v zhledem k tomu e tachometr se nedá nastavit na jinou hodnotu(tak jak to bylo u C5I) tak potom by neodpovídala rychlost se skutečností. tento je řeen jinak (to jen kdy PAT toto připomínal - ale to máte kadý v TP kdo má více rozměrů zapsaných v TP) obvod musí být stejný a o co je ,,větí ráfek o to je nií pneu".
Dá se to dělat sloitě nebo jednodue = nastavte si to podle návodu-manuálu a změřte to podle mne = rozhodující je údaj (u X7 se dvěma korektory) 10 max 11cm ze spodní polohy do provozní )-stačí pro měření otevřít dveře,nebo odemknout auto- nemusí být nastartované. Jestli je to BLÁBOL tak se vem omlouvám za navádění ke patnému seřizování nebo měření.
Nemám rád pomluvy a kdy ze mne někdo dělá blbce.Jinak je to jedno- ke mně právě jezdí auta nastavené někým jiným (a větinou X7 nevypínají nebo se zpoděním, občas i C5II) - řeím jen pokud je poadavek.(jinak dělám jen dle zakázky - na dalí nemám čas z důvodu dodrení termínů orav)
A myslím e je načase přestat komunikovat nebo uzavřít návod tam je tak asi není co dál řeit. Já se pokusím nereagovat.
Musí do Brna :-) - na 17. by jsi měl mít +- 71 cm od lemu na zem (jak v předu tak vzadu - předek raději o 1cm méně) - a mělo by to chodit jak má. (od nejnií polohy do provozní je zdvih 11cm = to platí u vech rozměrů . (to bude zase pro PATA hozená rukavice);-) - je to jen orientační kdy to chodí- vypíná;-) pokud to nastaví podle toho tvého návodu můe se stát e to bude na hraně (a asi stane ) nebo si udělej vejlet a má jistotu. (mám tu jednu X7 s nájezdem 120000Km ve velmi dobrém stavu = ta vypíná ale po dosaení nej. polohy kdy u se nezvedá čerpadlo ,,dobíhá" několik vteřin (je postavené nastavení přesně na hraně)
A jetě dotaz = je rozdíl na obvodu kola při pouití ráfků 16,17,18a 19. ? No podle mne by neměl být = je to prosté :v zhledem k tomu e tachometr se nedá nastavit na jinou hodnotu(tak jak to bylo u C5I) tak potom by neodpovídala rychlost se skutečností. tento je řeen jinak (to jen kdy PAT toto připomínal - ale to máte kadý v TP kdo má více rozměrů zapsaných v TP) obvod musí být stejný a o co je ,,větí ráfek o to je nií pneu".
Dá se to dělat sloitě nebo jednodue = nastavte si to podle návodu-manuálu a změřte to podle mne = rozhodující je údaj (u X7 se dvěma korektory) 10 max 11cm ze spodní polohy do provozní )-stačí pro měření otevřít dveře,nebo odemknout auto- nemusí být nastartované. Jestli je to BLÁBOL tak se vem omlouvám za navádění ke patnému seřizování nebo měření.
Nemám rád pomluvy a kdy ze mne někdo dělá blbce.Jinak je to jedno- ke mně právě jezdí auta nastavené někým jiným (a větinou X7 nevypínají nebo se zpoděním, občas i C5II) - řeím jen pokud je poadavek.(jinak dělám jen dle zakázky - na dalí nemám čas z důvodu dodrení termínů orav)
A myslím e je načase přestat komunikovat nebo uzavřít návod tam je tak asi není co dál řeit. Já se pokusím nereagovat.
|
|
02.12.2018 09:07 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3194386
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
takto to vidi vyrobce
takto to vidi vyrobce :palec
Přílohy: serizeni vysky C5II.pdf ( 383007b ) - serizeni vysky C5 X7 _vsechny 4valce .pdf ( 448933b ) - serizeni vysky C5 X7 DT20C a DT17TED4 .pf ( 674474b ) - serizeni vysky C5 X7 _ustaveni do REF bez hydraktive .pdf ( 437396b ) - |
|
02.12.2018 10:12 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3194416
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
63zdenda napsal(a): 225x55x17, od středu disku na zem při 2,5 bar nafoukaných pneu je míra ze středu disku na zem 330 mm, návod uvádí na předku odečíst 160 mm a výsledek nastavit na měřícím bodu, na zadku odečíst 106 a nastavit.
Je to dobře, nebo jsem to pochopil patně, co čtu tady to dohadování, nevím, čím se řídit, jenom vím, e předtím mi nejvyí polohu auto neukázalo a u ukazuje a čerpadlo běelo hoodně dlouho, pravděpodobně to patří do jiného vlákna, ale to dohadování je o výce a mě i to čerpadlo běelo dlouho, asi můu být rád, e se neodporoučelo, díky za reakce. Měl si to moc vysoko, to je celé, přečti si co psal Robert. Výku musí spočítat tak, e od poloměru kola vpředu odečte to co naměří na měřícím bodu od bodu po zem a má ti vyjít těch 160, to je hodnota vysunutí osy kola oproti rámu vozidla a to je u vech rozměrů kol stejné. Vzadu je podobný výpočet, má to tu od Martina. Tam ti zase má vyjít z výpočtu při pouití tvých skutečných měřených hodnot výsledek těch 106.
Měl si to moc vysoko, to je celé, přečti si co psal Robert. Výku musí spočítat tak, e od poloměru kola vpředu odečte to co naměří na měřícím bodu od bodu po zem a má ti vyjít těch 160, to je hodnota vysunutí osy kola oproti rámu vozidla a to je u vech rozměrů kol stejné. Vzadu je podobný výpočet, má to tu od Martina. Tam ti zase má vyjít z výpočtu při pouití tvých skutečných měřených hodnot výsledek těch 106.
|
|
02.12.2018 10:28 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3194418
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
jruze napsal(a): Mé auta se ze spodní polohy(dorazu) zvednou do provozní vejky o 7,5 cm (vepředu- o tom je řeč) - 3cm jsem plácnul od oka = je to o 2.5 cm (měřeno přesně) = na pérování-propérování zbývá 5cm
Začínám se v tom tvém plácání ztrácet
Rozumím tomu dobře, e tvoje auto se zvedne odspodu do normální výky 5cm ? ( 7,5 - 2,5 = 5 ) ? A vechny ostatní se zvednou 7,5cm ? a o čem píe, o X7 nebo o C5 II - I ???
jruze napsal(a): (od nejnií polohy do provozní je zdvih 11cm = to platí u vech rozměrů .
Tady píe o čem, o X7 nebo o C5 II - I ??? O tvém autě, o jiných autech ... ???
Potřeboval bych to polopaticky vysvětlit, nerozumím tomu, asi i pro ostatní by to bylo dobré
Oba body prosím.
Tady píe o čem, o X7 nebo o C5 II - I ??? O tvém autě, o jiných autech ... ???
Potřeboval bych to polopaticky vysvětlit, nerozumím tomu, asi i pro ostatní by to bylo dobré ;-)
Oba body prosím.
|
|
02.12.2018 10:40 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3194426
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Asi to začínám chápat, poloměr kola od středu disku na zem mám 330, na předku od měřícího bodu na zem 160, kdy to odečtu, má vycházet mezi osou kola a měřícím místem 160, na zadku 106, tam mám 215, pochopil jsem to konečně dobře?
To jsem ale trdlo, děkuji vem.
Asi to začínám chápat, poloměr kola od středu disku na zem mám 330, na předku od měřícího bodu na zem 160, kdy to odečtu, má vycházet mezi osou kola a měřícím místem 160, na zadku 106, tam mám 215, pochopil jsem to konečně dobře?
To jsem ale trdlo, děkuji vem. :palec
|
|
02.12.2018 11:48 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3194443
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
Áno, pochopil si to. Ale polomer meraj a zadnej náprave zvlá, býva vyí kvôli meniemu zaaeniu.
Áno, pochopil si to. Ale polomer meraj a zadnej náprave zvlá, býva vyí kvôli meniemu zaaeniu.
|
|
04.12.2018 09:39 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3194684
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
Jaroui.
prosím objasni ty tvoje údaje zdvihu od spodní do provozní 11cm a 7,5 cm .... propérování 5cm ...
Nemám v tom pořád jasno
Odpovídal si tu na spoustu jiných dotazů a tento si nějak pár dnů přehlídnul, tak to objasni.
dík
Jaroui.
prosím objasni ty tvoje údaje zdvihu od spodní do provozní 11cm a 7,5 cm .... propérování 5cm ...
Nemám v tom pořád jasno ;-)
Odpovídal si tu na spoustu jiných dotazů a tento si nějak pár dnů přehlídnul, tak to objasni.
dík
|
|
04.12.2018 11:48 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3194690
|
|
jruze
|
|
|
PATaMAT napsal(a): Jaroui.
prosím objasni ty tvoje údaje zdvihu od spodní do provozní 11cm a 7,5 cm .... propérování 5cm ...
Nemám v tom pořád jasno
Odpovídal si tu na spoustu jiných dotazů a tento si nějak pár dnů přehlídnul, tak to objasni.
dík
Musí číst pozorně 11cm je od spodku do provozní X7- to je nastaveno ve zn. servisu po výměně z.pístnic a seřízení v záruce(nevím kde) já dělal jen servis a prohlídku podvozku,výměnu olejů,filtrů a nějakách drobností které zn. přehlédl nebo neudělal jako doraz ručky a doporučení k opravě pro záruční opravu atd.. (u mé X7 - 9cm) mé biturbo C5 II má 7,5 cm od spodu do provozní.
A pan mistr si nedovede změřit údaje na některé x7 popř.C5II ? A si to nastaví Zdenda podle prac. postupu tak sem asi dá rozměry také (pokud ho choroba nepoloí - zatím je o 3cm nahoře.
A nezapomněl - jen jsem napsal e by stálo to uzavřít(uzamknout) e ve včetně návodu bylo napsáno a e u se nebudu k tomuto tématu vyjadřovat.
Musí číst pozorně 11cm je od spodku do provozní X7- to je nastaveno ve zn. servisu po výměně z.pístnic a seřízení v záruce(nevím kde) já dělal jen servis a prohlídku podvozku,výměnu olejů,filtrů a nějakách drobností které zn. přehlédl nebo neudělal jako doraz ručky a doporučení k opravě pro záruční opravu atd.. (u mé X7 - 9cm) mé biturbo C5 II má 7,5 cm od spodu do provozní.
A pan mistr si nedovede změřit údaje na některé x7 popř.C5II ? A si to nastaví Zdenda podle prac. postupu tak sem asi dá rozměry také (pokud ho choroba nepoloí:-)) - zatím je o 3cm nahoře.
A nezapomněl - jen jsem napsal e by stálo to uzavřít(uzamknout) e ve včetně návodu bylo napsáno a e u se nebudu k tomuto tématu vyjadřovat.
|
|
04.12.2018 13:52 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3194697
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
jruze napsal(a): na 17. by jsi měl mít +- 71 cm od lemu na zem (jak v předu tak vzadu - předek raději o 1cm méně) - a mělo by to chodit jak má. (od nejnií polohy do provozní je zdvih 11cm = to platí u vech rozměrů .
jruze napsal(a): od nejnií polohy do provozní je zdvih 11cm = to platí u vech rozměrů .
Dá se to dělat sloitě nebo jednodue = nastavte si to podle návodu-manuálu a změřte to podle mne = rozhodující je údaj (u X7 se dvěma korektory) 10 max 11cm ze spodní polohy do provozní )
jruze napsal(a): Musí číst pozorně 11cm je od spodku do provozní X7- to je nastaveno ve zn. servisu po výměně z.pístnic a seřízení v záruce(nevím kde) já dělal jen servis a prohlídku podvozku..
(u mé X7 - 9cm) mé biturbo C5 II má 7,5 cm od spodu do provozní.
A pan mistr si nedovede změřit údaje na některé x7 popř.C5II ? A si to nastaví Zdenda podle prac. postupu tak sem asi dá rozměry také (pokud ho choroba nepoloí - zatím je o 3cm nahoře.
u se nebudu k tomuto tématu vyjadřovat.
Jardo, právě e čtu pozorně. Ty radí nastavovat na X7 10 - 11cm zdvih ze spodní do provozní.
Něco bude asi patně
Měřené hodnoty jsou cca, nebudem počítat milimetry.
Měřená C5 II mnou seřízená. Zdvih ze spodní polohy, ze zamáčklých dorazů otlakováno diag do normální jízdní polohy je cca 6cm jak sem psal dříve, ( psal sem obecně zdvih ze spodní do normální 5 6cm) Zdvih ze spodní polohy zvolené tlačítkem do normální jízdní je cca 4,5cm. Auto pruí zcela normálně, na dorazy nechodí a přitom je o kus ní ne tvoje SNÍENÉ biturbo ???
Tak e mnou seřízené auto chodí 6cm a tvoje sníené o 2,5 chodí 7,5cm ... co k tomu dodat?
Nedělám z nikoho blbce, to si kadý umí zařídit sám.
Těch 11 na X7 to je dobrej úlet, i těch 9 je moc. Mám tu dvě okolo, ale nemám čas, a bude změřím taky .
Jardo, právě e čtu pozorně. Ty radí nastavovat na X7 10 - 11cm zdvih ze spodní do provozní.
Něco bude asi patně
Měřené hodnoty jsou cca, nebudem počítat milimetry.
Měřená C5 II mnou seřízená. Zdvih ze spodní polohy, ze zamáčklých dorazů otlakováno diag do normální jízdní polohy je cca 6cm jak sem psal dříve, ( psal sem obecně zdvih ze spodní do normální 5 6cm) Zdvih ze spodní polohy zvolené tlačítkem do normální jízdní je cca 4,5cm. Auto pruí zcela normálně, na dorazy nechodí a přitom je o kus ní ne tvoje SNÍENÉ biturbo ???
Tak e mnou seřízené auto chodí 6cm a tvoje sníené o 2,5 chodí 7,5cm ... co k tomu dodat?
Nedělám z nikoho blbce, to si kadý umí zařídit sám.
Těch 11 na X7 to je dobrej úlet, i těch 9 je moc. Mám tu dvě okolo, ale nemám čas, a bude změřím taky .
Přílohy: tabulka.jpg ( 225434b ) - dolni_odtlakovano_diag.jpg ( 1381121b ) - dolni_tlacitkem.jpg ( 1294050b ) - provozni_vyska.jpg ( 1450964b ) - |
|
04.12.2018 19:22 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3194805
|
|
jruze
|
|
|
PATaMAT napsal(a): Jardo, právě e čtu pozorně. Ty radí nastavovat na X7 10 - 11cm zdvih ze spodní do provozní.
Něco bude asi patně
Měřené hodnoty jsou cca, nebudem počítat milimetry.
Měřená C5 II mnou seřízená. Zdvih ze spodní polohy, ze zamáčklých dorazů otlakováno diag do normální jízdní polohy je cca 6cm jak sem psal dříve, ( psal sem obecně zdvih ze spodní do normální 5 6cm) Zdvih ze spodní polohy zvolené tlačítkem do normální jízdní je cca 4,5cm. Auto pruí zcela normálně, na dorazy nechodí a přitom je o kus ní ne tvoje SNÍENÉ biturbo ???
Tak e mnou seřízené auto chodí 6cm a tvoje sníené o 2,5 chodí 7,5cm ... co k tomu dodat?
Nedělám z nikoho blbce, to si kadý umí zařídit sám.
Těch 11 na X7 to je dobrej úlet, i těch 9 je moc. Mám tu dvě okolo, ale nemám čas, a bude změřím taky .
Já mám průměr pneumatiky(X7) 69cm - při tvém měření je kolo(vrek pneu) schovanej v blatníku ? Raději toho nech - nenu mne pořád reagovat. poslední co jsem k tomu napsal = můe se mnou pokračovat v SZ jinak hlavně e to v obou případech funguje.
Já mám průměr pneumatiky(X7) 69cm - při tvém měření je kolo(vrek pneu) schovanej v blatníku ? Raději toho nech - nenu mne pořád reagovat. poslední co jsem k tomu napsal = můe se mnou pokračovat v SZ jinak hlavně e to v obou případech funguje.:palec
|
|
04.12.2018 20:24 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3194829
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
jruze napsal(a): Já mám průměr pneumatiky(X7) 69cm - při tvém měření je kolo(vrek pneu) schovanej v blatníku ? Raději toho nech - nenu mne pořád reagovat. poslední co jsem k tomu napsal = můe se mnou pokračovat v SZ jinak hlavně e to v obou případech funguje.
Jardo, musí při čtení otevřít oči ... Já píu e sem měřil C5 II a srovnávám to s tvým C5 II biturbo, tak proč teď nahazuje rozměry kol X7 ... nechápu. Na zdvih nemá rozměr kola vliv...
PATaMAT napsal(a): Měřené hodnoty jsou cca, nebudem počítat milimetry.
Měřená C5 II mnou seřízená.
Tak e mnou seřízené auto chodí 6cm a tvoje sníené o 2,5 chodí 7,5cm ... co k tomu dodat?
A je to uplně jedno, jaké je naměřená hodnota, má to 15" zimáky kola....
To je přeci jedno, zdvih pérování velikost kola neovlivní, sám to někde píe ....
, podívej se na rozdíl min výka - normál výka a pak teprve něco pi ...
A poč to tu tak sáhodlouze rozebírám ty tvoje nesmyslné míry zdvihu???
Třeba proto, e kdy dělá silentbloky na nápravě, tak ty průchozí kulaté Musí utáhnout a v jízdní poloze, jinak se ti pořád kroutí a odejdou podstatně dříve...
Taky proto, e neustále rovnám auta co mají jízdní vejku moc vysoko jak staré c5 tak X7 ...
Proto e to má velký vliv na jízdní vlastnosti ...
Tak proč bych to psal tobě po SZ,kdy je to prospěné pro vechny uivatele.
A je to uplně jedno, jaké je naměřená hodnota, má to 15" zimáky kola....
To je přeci jedno, zdvih pérování velikost kola neovlivní, sám to někde píe ....
, podívej se na rozdíl min výka - normál výka ;-) a pak teprve něco pi ...
A poč to tu tak sáhodlouze rozebírám ty tvoje nesmyslné míry zdvihu???
Třeba proto, e kdy dělá silentbloky na nápravě, tak ty průchozí kulaté Musí utáhnout a v jízdní poloze, jinak se ti pořád kroutí a odejdou podstatně dříve...
Taky proto, e neustále rovnám auta co mají jízdní vejku moc vysoko jak staré c5 tak X7 ...
Proto e to má velký vliv na jízdní vlastnosti ...
Tak proč bych to psal tobě po SZ,kdy je to prospěné pro vechny uivatele.;-)
|
|
05.12.2018 11:23 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3194922
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
Proto e se snaím číst pozorně co píe,mám pocit, e má asi chybu v matrixu ... jinak si to nedovedu vysvětlit.
Výka 71 by se dala akceptovat, ale ten zdvih 10 - 11cm k tomu prostě nesedí ...
jruze napsal(a): Já mám průměr pneumatiky(X7) 69cm - při tvém měření je kolo(vrek pneu) schovanej v blatníku ?
hlavně e to v obou případech funguje.
jinde píe:
jruze napsal(a): - na 17. by jsi měl mít +- 71 cm od lemu na zem (jak v předu tak vzadu - předek raději o 1cm méně) - a mělo by to chodit jak má. (od nejnií polohy do provozní je zdvih 11cm = to platí u vech rozměrů
Tak si to spočítej. Kolo má 69cm průměr a lem blatníku v provozní poloze píe 71cm ...
Tak si odečti tvuj udávaný zdvih z minimální do provozní ... 71 - 11(10)= 60 (61) ..... vypočtená výka lemu v nejnií podle tvého zdvihu ... 60 (61) - 69..= -9, -8, !!!
Chce mi teda tvrdit, e má kolo zalezlé-schované v blatníku -9,-8 cm kdy to dá do nejnií polohy?
Těď píu pouze o Tvojí X7,aby nedolo k mýlce
Proto e se snaím číst pozorně co píe,mám pocit, e má asi chybu v matrixu ... jinak si to nedovedu vysvětlit.
Výka 71 by se dala akceptovat, ale ten zdvih 10 - 11cm k tomu prostě nesedí ...
Tak si to spočítej. Kolo má 69cm průměr a lem blatníku v provozní poloze píe 71cm ...
Tak si odečti tvuj udávaný zdvih z minimální do provozní ... 71 - 11(10)= 60 (61) ..... vypočtená výka lemu v nejnií podle tvého zdvihu ... 60 (61) - 69..= -9, -8, !!!
Chce mi teda tvrdit, e má kolo zalezlé-schované v blatníku -9,-8 cm kdy to dá do nejnií polohy?
Těď píu pouze o Tvojí X7,aby nedolo k mýlce ;-)
|
|
05.12.2018 14:04 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3194947
|
|
jruze
|
|
|
PATaMAT napsal(a): Proto e se snaím číst pozorně co píe,mám pocit, e má asi chybu v matrixu ... jinak si to nedovedu vysvětlit.
Výka 71 by se dala akceptovat, ale ten zdvih 10 - 11cm k tomu prostě nesedí ...
Tak si to spočítej. Kolo má 69cm průměr a lem blatníku v provozní poloze píe 71cm ...
Tak si odečti tvuj udávaný zdvih z minimální do provozní ... 71 - 11(10)= 60 (61) ..... vypočtená výka lemu v nejnií podle tvého zdvihu ... 60 (61) - 69..= -9, -8, !!!
Chce mi teda tvrdit, e má kolo zalezlé-schované v blatníku -9,-8 cm kdy to dá do nejnií polohy?
Těď píu pouze o Tvojí X7,aby nedolo k mýlce
sputěno tlačítkem a 66cm od země po lem , provozní 71cm od lemu na zem , má je v provozní 69cm. 11.cm patřilo k celkovému zdvihu.Jestlie je průměr kola 69cm tak je vrek kola v lemu.(tahle je o 1cm vej ale to je v toleranci) a tato je na osmnáckách.(i kdy je to +- stejné,potom tu mám jednu na 16. a jednu na 17. - ta dalí má je o 2cm sníená ale s tou je ena v práci) - mé C5II změřím také ale a nebudu muset přesouvat 6.aut jen kvůli blbosti.(mohl bych změřit devět aut co tu mám ale ....
sputěno tlačítkem a 66cm od země po lem , provozní 71cm od lemu na zem , má je v provozní 69cm. 11.cm patřilo k celkovému zdvihu.Jestlie je průměr kola 69cm tak je vrek kola v lemu.(tahle je o 1cm vej ale to je v toleranci) a tato je na osmnáckách.(i kdy je to +- stejné,potom tu mám jednu na 16. a jednu na 17. - ta dalí má je o 2cm sníená ale s tou je ena v práci) - mé C5II změřím také ale a nebudu muset přesouvat 6.aut jen kvůli blbosti.(mohl bych změřit devět aut co tu mám ale ....
Přílohy: 05122018901.jpg ( 796915b ) - 05122018905.jpg ( 835840b ) - |
|
05.12.2018 16:14 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3194982
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Ohledně vaim neustálím hádkám, jste donutili starího, líného a nemocného člověka to udělat v těchto mrazech.
Poloměr předního kola od středu disku na zem 320mm, od měřícího bodu na zem 160mm - ref. 160mm.
Poloměr zadního kola od středu disku na zem 330mm, od měřícího bodu na zem 22,4mm - ref. 106mm.
Polohy nejnií po lem blatníku předek - 67cm, provozní - 72cm, 40km/h - 76cm, nejvyí - 78.5cm.
Polohy nejnií po lem blatníku zadek - 67cm, provozní - 71.5cm, 40km/h - 75.5cm, nejvyí - 78.5cm.
Na mm to přesné určitě není, nevim co ve má na toto vliv, jak stará je kapalina, v jakém stavu jsou koule také nevím, mě stačí, e konečně houpe a zvedá jak má, výky to konečně ukazuje a čerpadlo mi nevrčí jetě dlouho po vypnutí motoru, pokud se někomu nelíbí mé výky, čekám nějakou reakci .
A teď se pokusím tu horečku 38.5 srazit jetě kousek dolu , pokud jetě nepotřebujete dalí měření.
Ohledně vaim neustálím hádkám, jste donutili starího, líného a nemocného člověka to udělat v těchto mrazech. :-d
Poloměr předního kola od středu disku na zem 320mm, od měřícího bodu na zem 160mm - ref. 160mm.
Poloměr zadního kola od středu disku na zem 330mm, od měřícího bodu na zem 22,4mm - ref. 106mm.
Polohy nejnií po lem blatníku předek - 67cm, provozní - 72cm, 40km/h - 76cm, nejvyí - 78.5cm.
Polohy nejnií po lem blatníku zadek - 67cm, provozní - 71.5cm, 40km/h - 75.5cm, nejvyí - 78.5cm.
Na mm to přesné určitě není, nevim co ve má na toto vliv, jak stará je kapalina, v jakém stavu jsou koule také nevím, mě stačí, e konečně houpe a zvedá jak má, výky to konečně ukazuje a čerpadlo mi nevrčí jetě dlouho po vypnutí motoru, pokud se někomu nelíbí mé výky, čekám nějakou reakci ;-).
A teď se pokusím tu horečku 38.5 srazit jetě kousek dolu :-d, pokud jetě nepotřebujete dalí měření. :palec
|
|
05.12.2018 17:37 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3194989
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Hele ty čahoune. Jetě nám napi, jak vysokou má stoličku, aby ses do tak vysokýho auta dostal?
Hele ty čahoune. Jetě nám napi, jak vysokou má stoličku, aby ses do tak vysokýho auta dostal? :-p
:-))))
|
|
05.12.2018 17:38 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3194990
|
|
jruze
|
|
|
63zdenda napsal(a): Ohledně vaim neustálím hádkám, jste donutili starího, líného a nemocného člověka to udělat v těchto mrazech.
Poloměr předního kola od středu disku na zem 320mm, od měřícího bodu na zem 160mm - ref. 160mm.
Poloměr zadního kola od středu disku na zem 330mm, od měřícího bodu na zem 22,4mm - ref. 106mm.
Polohy nejnií po lem blatníku předek - 67cm, provozní - 72cm, 40km/h - 76cm, nejvyí - 78.5cm.
Polohy nejnií po lem blatníku zadek - 67cm, provozní - 71.5cm, 40km/h - 75.5cm, nejvyí - 78.5cm.
Na mm to přesné určitě není, nevim co ve má na toto vliv, jak stará je kapalina, v jakém stavu jsou koule také nevím, mě stačí, e konečně houpe a zvedá jak má, výky to konečně ukazuje a čerpadlo mi nevrčí jetě dlouho po vypnutí motoru, pokud se někomu nelíbí mé výky, čekám nějakou reakci .
A teď se pokusím tu horečku 38.5 srazit jetě kousek dolu , pokud jetě nepotřebujete dalí měření.
No a kdy se vrátíme na začátek debaty kdy jsem napsal (ne mne zblbnul provozní-nejvyí) abys to udělal na 71cm lem od země, tak by si nemusel procvičovat matematiku,mohli jsme uetřit několik stránek fóra (a třeba by se zemne nikdo nepokouel dělat..... = no a kadý si to můe zkontrolovat jen tím e obejde auto s metrem v ruce)
No a kdy se vrátíme na začátek debaty kdy jsem napsal (ne mne zblbnul provozní-nejvyí) abys to udělal na 71cm lem od země, tak by si nemusel procvičovat matematiku,mohli jsme uetřit několik stránek fóra (a třeba by se zemne nikdo nepokouel dělat..... = no a kadý si to můe zkontrolovat jen tím e obejde auto s metrem v ruce):palec
|
|
05.12.2018 18:30 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3195001
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Kdybych dal 71 cm na lem,byl bych podle nàvodu o skoro 2cm ni.
Kdybych dal 71 cm na lem,byl bych podle nàvodu o skoro 2cm ni.;-)
|
|
| |
|
|