| | |
21.03.2018 20:23 -
Re: Seřízení výky vozidla
|
3141578
|
|
konqui
|
Město: Kousek od opavy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 213 |
|
|
Manuál tvrdí, e "Provést předběné seřízení výky vzadu, je-li hodnota (K2 + K2')/2 větí ne 140 mm nebo mení ne 80 mm", co nemám. Mám to v toleranci. a "Provést předběné seřízení výky vpředu, je-li hodnota (K1 + K1')/2 větí ne 190 mm nebo mení ne 130 mm". Ale v Diagboxu je defaultní stav u obou 120mm (i v předu). Pokud to jakkoliv změním (třeba na 125), zahlásí e je to mimo toleranci. (Kx je poloměr kola - výka od kontrolních bodů). Proto mně zajímá, jaké minimální a maximální hodnoty ten Diagbox seere.
Manuál tvrdí, e "Provést předběné seřízení výky vzadu, je-li hodnota (K2 + K2')/2 větí ne 140 mm nebo mení ne 80 mm", co nemám. Mám to v toleranci. a "Provést předběné seřízení výky vpředu, je-li hodnota (K1 + K1')/2 větí ne 190 mm nebo mení ne 130 mm". Ale v Diagboxu je defaultní stav u obou 120mm (i v předu). Pokud to jakkoliv změním (třeba na 125), zahlásí e je to mimo toleranci. (Kx je poloměr kola - výka od kontrolních bodů). Proto mně zajímá, jaké minimální a maximální hodnoty ten Diagbox seere.
|
|
21.03.2018 21:01 -
Re: Seřízení výky vozidla
|
3141604
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
co mate s jumepem za modu napsat jen casti textu nebo casti navodu..kdyz chces byt chytrej tak alespon poradne,,nic proti ,ale bud posli vse nebo nic nekdy je to lepsi nez si vyselektovat jen to co se hodi
vzorec je supr ale k cemu kdyz nevi jak ma merit a co ma merit ??? nechapu ty vase tajemne polovicate radoby pomocne prispevky
co mate s jumepem za modu napsat jen casti textu nebo casti navodu..kdyz chces byt chytrej tak alespon poradne,,nic proti ,ale bud posli vse nebo nic nekdy je to lepsi nez si vyselektovat jen to co se hodi
vzorec je supr ale k cemu kdyz nevi jak ma merit a co ma merit ??? nechapu ty vase tajemne polovicate radoby pomocne prispevky
|
|
21.03.2018 21:02 -
Re: Seřízení výky vozidla
|
3141611
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1299 |
|
|
Ví co má měřit, ví kde a jak to má měřit .... Já mu posílal mejlem oficiální postup... toto je jen opakování - matka moudrosti ... asi patně chápe text
Reagoval jsem na tebe, e se to prostě změří, vypočítá a zadá ... tak to je.
Ví co má měřit, ví kde a jak to má měřit .... Já mu posílal mejlem oficiální postup... toto je jen opakování - matka moudrosti ... asi patně chápe text :nevim
Reagoval jsem na tebe, e se to prostě změří, vypočítá a zadá ... tak to je.
|
|
21.03.2018 21:08 -
Re: Seřízení výky vozidla
|
3141622
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
no a jsme u toho stejnej jako Jumep...precte si tema,pak na tajnaka pres SZ ,protoze nikdo jinej by to vedet nemel a pak naraz mame reseni z cisteho nebe kterym se samozdrejme pochlubime uz verejve ,vid..oo jak jste dobri panove ...opravdu dobri....
kdyz uz jsi na me reagoval,tak jsi asi nepochopil proc jsem to psal ,je merit a merit..ak se dela vyska me opravdu ucit nemusis,vim presne jak to je a taky vim ze se MUSI nastavit,pravda,ale to uz jinde jsme
no a jsme u toho stejnej jako Jumep...precte si tema,pak na tajnaka pres SZ ,protoze nikdo jinej by to vedet nemel a pak naraz mame reseni z cisteho nebe kterym se samozdrejme pochlubime uz verejve ,vid..oo jak jste dobri panove ...opravdu dobri....
kdyz uz jsi na me reagoval,tak jsi asi nepochopil proc jsem to psal ,je merit a merit..ak se dela vyska me opravdu ucit nemusis,vim presne jak to je a taky vim ze se MUSI nastavit,pravda,ale to uz jinde jsme
|
|
21.03.2018 22:06 -
Re: Seřízení výky vozidla
|
3141660
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1299 |
|
|
autodiag napsal(a): no a jsme u toho stejnej jako Jumep...precte si tema,pak na tajnaka pres SZ ,protoze nikdo jinej by to vedet nemel a pak naraz mame reseni z cisteho nebe kterym se samozdrejme pochlubime uz verejve ,vid..oo jak jste dobri panove ...opravdu dobri....
Martine, se troku vedle, napadá mě neprávem, ale nemám ti to za zlé, nezná souvislosti.
Uivatel "konqui" se mě dne 15.3. 2018 začal soukromou potou ptát na seřízení výky. Proběhla vzájemná násobná korespondence, kdy jsem mu ve potřebné poslal mejlem a vysvětlil na co se ptal..... A poté zjistil, e to nemá kde udělat, , nemaje kanál ani zvedák, napsal zde veřejně dotaz.... to tak.
Psal mi SZ
15.3. 2x,
16.3. 1x ,
17.3. 1x
a mejla 17.3. 1x ....
Dnes je 21.3 a napsal veřejně dotaz jestli to udělá na zemi.
Howgh
Martine, se troku vedle, napadá mě neprávem, ale nemám ti to za zlé, nezná souvislosti.
Uivatel "konqui" se mě dne 15.3. 2018 začal soukromou potou ptát na seřízení výky. Proběhla vzájemná násobná korespondence, kdy jsem mu ve potřebné poslal mejlem a vysvětlil na co se ptal..... A poté zjistil, e to nemá kde udělat, , nemaje kanál ani zvedák, napsal zde veřejně dotaz.... to tak.;-)
Psal mi SZ
15.3. 2x,
16.3. 1x ,
17.3. 1x
a mejla 17.3. 1x ....
Dnes je 21.3 a napsal veřejně dotaz jestli to udělá na zemi.
Howgh
|
|
22.03.2018 07:14 -
Re: Seřízení výky vozidla
|
3141754
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ok,omlouvam se v tomto pripade...
vseobecne to tak ,ale u jinych je,bohuzel
opravdu nechapu system ktery si nekteri vybudovali kdy vznikne dotaz ,kde vysledek je opravdu momozne bez dalsich info zjistit,dva dny je klid a naraz se vi kde je problem....to si nevymyslim ,ale potvrdilo mi to hodne lidi zde z fora kteri prijeli na servis...
pak nechapu kdyz nekdo pozada o info nebo schema, proc ho neposlat cele nebo proc ho poslat soukrome?? je to tak tajne ? nebo to ostatni nemusi zajimat?..uz to dat si praci orezat jen fragment nebo prepisovat casti textu misto jednoducheho poslani dokomuentu tak jak ma byt ? ..
ok,omlouvam se v tomto pripade...
vseobecne to tak ,ale u jinych je,bohuzel :-(
opravdu nechapu system ktery si nekteri vybudovali kdy vznikne dotaz ,kde vysledek je opravdu momozne bez dalsich info zjistit,dva dny je klid a naraz se vi kde je problem....to si nevymyslim ,ale potvrdilo mi to hodne lidi zde z fora kteri prijeli na servis...
pak nechapu kdyz nekdo pozada o info nebo schema, proc ho neposlat cele nebo proc ho poslat soukrome?? je to tak tajne ? nebo to ostatni nemusi zajimat?..uz to dat si praci orezat jen fragment nebo prepisovat casti textu misto jednoducheho poslani dokomuentu tak jak ma byt ? ..:nevim :nevim
|
|
22.03.2018 19:37 -
Re: Seřízení výky vozidla
|
3142049
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
o čom je vlasne toto vlakno?
o čom je vlasne toto vlakno?:nevim:nevim
|
|
22.03.2018 20:07 -
Re: Seřízení výky vozidla
|
3142065
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Seřízení výky vozidla
Seřízení výky vozidla
|
|
23.03.2018 16:23 -
Re: Seřízení výky vozidla
|
3142295
|
|
konqui
|
Město: Kousek od opavy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 213 |
|
|
Ja se omlouvam, nejspis jsem za chuje ale - kdyz nastavim v diagboxu ty korekce, tak se mi po vypnuti a nastartovani vrati do vychozich hodnot. Je to normalni? Je na to nejaky figl?
Ja se omlouvam, nejspis jsem za chuje ale - kdyz nastavim v diagboxu ty korekce, tak se mi po vypnuti a nastartovani vrati do vychozich hodnot. Je to normalni? Je na to nejaky figl?
|
|
25.08.2018 00:19 -
Predna naprava je vyssie ako zadna.
|
3177018
|
|
marwl
|
Město: Skelmersdale, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Mam problem ze prena naprava je neumerne vyssie ako zadna da sa s tym nieco robit alebo jedina moznost servis Citroen?
Dopredu Dakujem za rady.
Mam problem ze prena naprava je neumerne vyssie ako zadna da sa s tym nieco robit alebo jedina moznost servis Citroen?
Dopredu Dakujem za rady.
|
|
25.08.2018 20:42 -
Re: Seřízení výky vozidla
|
3177105
|
|
jumep
|
|
|
dat skontrolovat gule a nastavit na vyskaci najskor, ak vsetko funguje
(nemenil si silenty ramien alebo nieco podobne?)
dat skontrolovat gule a nastavit na vyskaci najskor, ak vsetko funguje
(nemenil si silenty ramien alebo nieco podobne?)
|
|
27.11.2018 13:58 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3193406
|
|
jruze
|
|
|
Robert napsal(a): Právě, e v měřených hodnotách je vidět, e to chce jetě vý neli jsou mechanické monosti pístnic. Kdy je to dobře nastavené a hýbe se ve jak má, doběhne to na poadovanou hodnotu a čerpadlo vypne, současně přístrojovka zasignalizuje dosaenou polohu. Nemají tam ádnou rezervu a tak je nastavení základní výky dost kritické.
Měřené hodnoty jsou přesně - pokud auto ,,posadím" o 1 cm dolů(mechanicky) vypíná . Ono také dost záleí na sylentech náprav . Koupil jsem limuzku od Lukiho (dělal př. pístnice - alespoň uváděl a jedna byla určitě) - nevypínala - já si stavím auta o něco ní - (předek o 2cm a zadek o 1cm) = takto ,,upravené" vypínají ( C5 II mé biturbo mám předek ní o 3cm kvůli jízdním vlastnostem = podstatný rozdíl)(zlatá a X7 tourer je jak má být(dělané sylenty a vejka přesně- vypíná ale záleí jak se postaví- vypne jí ekomod nebo spánek - kdy nevypne sama) = rodiné auta a né ,,sportovní"
Měřené hodnoty jsou přesně - pokud auto ,,posadím" o 1 cm dolů(mechanicky) vypíná . Ono také dost záleí na sylentech náprav . Koupil jsem limuzku od Lukiho (dělal př. pístnice - alespoň uváděl a jedna byla určitě) - nevypínala - já si stavím auta o něco ní - (předek o 2cm a zadek o 1cm) = takto ,,upravené" vypínají;-) ( C5 II mé biturbo mám předek ní o 3cm kvůli jízdním vlastnostem = podstatný rozdíl)(zlatá a X7 tourer je jak má být(dělané sylenty a vejka přesně- vypíná ale záleí jak se postaví- vypne jí ekomod nebo spánek - kdy nevypne sama) = rodiné auta a né ,,sportovní":-))
|
|
27.11.2018 17:32 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3193483
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1299 |
|
|
Robert napsal(a): Právě, e v měřených hodnotách je vidět, e to chce jetě vý neli jsou mechanické monosti pístnic. Kdy je to dobře nastavené a hýbe se ve jak má, doběhne to na poadovanou hodnotu a čerpadlo vypne, současně přístrojovka zasignalizuje dosaenou polohu. Nemají tam ádnou rezervu a tak je nastavení základní výky dost kritické. X7 mají velmi často předek moc vysoko, nevím proč, ale kadoročně jich hafo srovnávám... to je to o čem píe ... Proto píu, e kdy to opravím ( zarezlé zadní táhlo ), tak i seřídím komplet výku, pak to chodí jak má vdy.
ALE někteří tu píou, e nevypíná ÁDNÁ, ani NOVÁ .... a pak se dovíme, kdy u je tlak takový, e to nejde ustát, e ty JEHO spaciálně upravené přece jen vypínají a i ta jeho zlatá a X7 tourer, které jsou jak má být najednou taky vypínají ... ale jetě předvčírem nevypínala ádná ...
jruze napsal(a): C5 II mé biturbo mám předek ní o 3cm kvůli jízdním vlastnostem = podstatný rozdíl)(zlatá a X7 tourer je jak má být(dělané sylenty a vejka přesně- vypíná ale záleí jak se postaví- vypne jí ekomod nebo spánek - kdy nevypne sama)
( chtěl bych vidět na C5 II předek o 3 cm ní ne má být při provozu, ... to je zase blábol ... )
Jak malej jarda ...
( chtěl bych vidět na C5 II předek o 3 cm ní ne má být při provozu, ... to je zase blábol ... :-)))) )
Jak malej jarda ...
;-)
|
|
28.11.2018 13:32 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3193688
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1299 |
|
|
jruze napsal(a): C5 II mé biturbo mám předek ní o 3cm kvůli jízdním vlastnostem = podstatný rozdíl a péruje bezproblému
Zdvih z minima do provozní polohy na předku je cca 5 - 6 cm. Kdy to pustí dolů, jasně vidí jak si sedá na dorazy cca poslední 1 cm. tak e efektivní zdvih - propérování bez naraení do dorazu je cca 4 - 5 cm. Kdy z toho sundá mínus 3 cm, tak si kadý udělejte o tom úsudek sám...
Výborné jízdní vlastnosti to má v rozmezí do minus 1 cm od nastavení normálu, kdy při razantnějí jízdě při jednotlivé větí nerovnosti jde ojediněle občas předek i lehce na dorazy.
e auta co jezdí k tobě jsou moc vysoko natelované u víme, neb nevypnou po dosaení maxima jak si psal ádné ... tak e kdy je to tvoje o 3cm níe ne ty jejich vysoko natelované auta, tak to není mínus od normálu-nominálu ... přeber si to, víc ti napovídat nebudu
Zdvih z minima do provozní polohy na předku je cca 5 - 6 cm. Kdy to pustí dolů, jasně vidí jak si sedá na dorazy cca poslední 1 cm. tak e efektivní zdvih - propérování bez naraení do dorazu je cca 4 - 5 cm. Kdy z toho sundá mínus 3 cm, tak si kadý udělejte o tom úsudek sám...
Výborné jízdní vlastnosti to má v rozmezí do minus 1 cm od nastavení normálu, kdy při razantnějí jízdě při jednotlivé větí nerovnosti jde ojediněle občas předek i lehce na dorazy. ;-)
e auta co jezdí k tobě jsou moc vysoko natelované u víme, neb nevypnou po dosaení maxima jak si psal ádné ... tak e kdy je to tvoje o 3cm níe ne ty jejich vysoko natelované auta, tak to není mínus od normálu-nominálu ... přeber si to, víc ti napovídat nebudu ;-)
|
|
28.11.2018 19:56 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3193751
|
|
jruze
|
|
|
PATaMAT napsal(a): Zdvih z minima do provozní polohy na předku je cca 5 - 6 cm. Kdy to pustí dolů, jasně vidí jak si sedá na dorazy cca poslední 1 cm. tak e efektivní zdvih - propérování bez naraení do dorazu je cca 4 - 5 cm. Kdy z toho sundá mínus 3 cm, tak si kadý udělejte o tom úsudek sám...
Výborné jízdní vlastnosti to má v rozmezí do minus 1 cm od nastavení normálu, kdy při razantnějí jízdě při jednotlivé větí nerovnosti jde ojediněle občas předek i lehce na dorazy.
e auta co jezdí k tobě jsou moc vysoko natelované u víme, neb nevypnou po dosaení maxima jak si psal ádné ... tak e kdy je to tvoje o 3cm níe ne ty jejich vysoko natelované auta, tak to není mínus od normálu-nominálu ... přeber si to, víc ti napovídat nebudu
Já ti asi leím pěkně v aludku Se divím e ke mně ty lidi pořád jezdí - koda e jsi tak daleko hned bych ti tam poslal dvě (X7 s KO př.korektorem a C5II co nahoře nevypíná a mé biturbo abys to viděl - můe se s ním projet abys viděl e je ní,normálně péruje n nejde na dorazy ani na retardérech a je měkí ne větina ostatních) a bude mít náladu můe mi změřit vzdálenost od země k lemům (jak vepředu tak vzadu = jsou stejné) Tedy né na mém C5II biturbu a ani na X7 biturbu - to je také ní( a garantuji ti e ani jedno nejde na dorazy ani na retarderech a je měkí ne ostatní (jen jetě origo koule,neupravené - X7 je od Lukiho tak jak ho prodal jen jsem ho vepředu sníil a vzadu samo na vech rozhíbané a namazané kloubky =zadek bez úprav )
Já ti asi leím pěkně v aludku;-) Se divím e ke mně ty lidi pořád jezdí - koda e jsi tak daleko hned bych ti tam poslal dvě (X7 s KO př.korektorem a C5II co nahoře nevypíná a mé biturbo abys to viděl - můe se s ním projet abys viděl e je ní,normálně péruje n nejde na dorazy ani na retardérech a je měkí ne větina ostatních) a bude mít náladu můe mi změřit vzdálenost od země k lemům (jak vepředu tak vzadu = jsou stejné) Tedy né na mém C5II biturbu a ani na X7 biturbu - to je také ní;-)( a garantuji ti e ani jedno nejde na dorazy ani na retarderech a je měkí ne ostatní:-) (jen jetě origo koule,neupravené - X7 je od Lukiho tak jak ho prodal jen jsem ho vepředu sníil a vzadu samo na vech rozhíbané a namazané kloubky =zadek bez úprav )
|
|
| |
|
|