| | |
07.02.2016 15:49 -
Re: Seřízení výky vozidla
|
2916855
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Asi placebo.
Nastavení výky by nemělo mít vliv na tvrdost pruení. Jenom v nejvyí poloze to u nemůe moc pruit, protoe tlak v koulích je zvýený tím, jak je auto opřený o horní dorazy. V celým průběhu zdvihu se tlak v koulích (prunost plynu) nemění.
Čerpadlo ti teď správně vypíná proto, e korektor konečně zaznamenal dosaení nejvyí polohy, co před úpravou nemohl. Auto u bylo nahoře a korektor jetě nebyl na "dorazu". Pootočením korektoru při seřizování jsi mu umonil, dostat se ke koncový poloze, při který u má čerpadlo zastavit.
Asi placebo.
Nastavení výky by nemělo mít vliv na tvrdost pruení. Jenom v nejvyí poloze to u nemůe moc pruit, protoe tlak v koulích je zvýený tím, jak je auto opřený o horní dorazy. V celým průběhu zdvihu se tlak v koulích (prunost plynu) nemění.
Čerpadlo ti teď správně vypíná proto, e korektor konečně zaznamenal dosaení nejvyí polohy, co před úpravou nemohl. Auto u bylo nahoře a korektor jetě nebyl na "dorazu". Pootočením korektoru při seřizování jsi mu umonil, dostat se ke koncový poloze, při který u má čerpadlo zastavit. :palec
|
|
07.02.2016 16:01 -
Re: Seřízení výky vozidla
|
2916865
|
|
jumep
|
|
|
ma to vplyv a dost velky, mas skrateny chod tlmica a tiez aj iny tlak v guli
ma to vplyv a dost velky, mas skrateny chod tlmica a tiez aj iny tlak v guli
|
|
07.02.2016 19:37 -
Re: Seřízení výky vozidla
|
2917005
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
jumep napsal(a): ma to vplyv a dost velky, mas skrateny chod tlmica a tiez aj iny tlak v guli
A proč bych měl mít jiný tlak v kouli? Něčím jsem ji snad dofouknul, nebo upustil plyn? Jen jsem přidal trochu LDS do pístnice a ta se tím prodlouila. Jediný, co by mohlo mít na tvrdost vliv je změna geometrie ramen. Ale to je při změně výky o 1 cm skoro neměřitelná změna. Tlumič bude mít při stejným zatíení stejný zdvih, pokud nenarazí na doraz. Take fakt nevím, co se přidáním LDS do pístnice tak změní, aby auto ztvrdlo.
A proč bych měl mít jiný tlak v kouli? Něčím jsem ji snad dofouknul, nebo upustil plyn? Jen jsem přidal trochu LDS do pístnice a ta se tím prodlouila. Jediný, co by mohlo mít na tvrdost vliv je změna geometrie ramen. Ale to je při změně výky o 1 cm skoro neměřitelná změna. Tlumič bude mít při stejným zatíení stejný zdvih, pokud nenarazí na doraz. Take fakt nevím, co se přidáním LDS do pístnice tak změní, aby auto ztvrdlo. :nevim
|
|
07.02.2016 19:53 -
Re: Seřízení výky vozidla
|
2917011
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
Laicky - auto v první poloze (do 40kmh) je taky tvrdý, ve druhý je jetě tvrdí.. Podle mne (jak píu - laicky) tak platí, e čím níí výka, tím měkčí pruení..
Laicky - auto v první poloze (do 40kmh) je taky tvrdý, ve druhý je jetě tvrdí.. Podle mne (jak píu - laicky) tak platí, e čím níí výka, tím měkčí pruení.. :nevim
|
|
07.02.2016 19:59 -
Re: Seřízení výky vozidla
|
2917040
|
|
jumep
|
|
|
je to uzavrety hydraulicky okruh, aby si tam mohol natlacit viac LDS - vsimas slovo natlacit - zakonite sa zvysi aj tlak, nielen mnozstvo - uvedom si ze uz teraz tam mas nejaky tlak, cize pridanim LDS ten tlak stupne co vyusti zakonite do dvoch veci
1. zmensi sa chod piestu jednym smerom
2. zvysi sa tlak v systeme a tym sa zmensi chod membrany v guliach
a celkovo to teda bude horsie pruzit
cele je to prepocitane tak ze v spravnej vyske je optimalny tlak v guli na pruzenie a chod piestu
je to uzavrety hydraulicky okruh, aby si tam mohol natlacit viac LDS - vsimas slovo natlacit - zakonite sa zvysi aj tlak, nielen mnozstvo - uvedom si ze uz teraz tam mas nejaky tlak, cize pridanim LDS ten tlak stupne co vyusti zakonite do dvoch veci
1. zmensi sa chod piestu jednym smerom
2. zvysi sa tlak v systeme a tym sa zmensi chod membrany v guliach
a celkovo to teda bude horsie pruzit
cele je to prepocitane tak ze v spravnej vyske je optimalny tlak v guli na pruzenie a chod piestu
|
|
07.02.2016 20:30 -
Re: Seřízení výky vozidla
|
2917100
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Proboha! Co to je za blbost? Zvýením mnoství LDS v systému v něm nezvýím tlak. Jen pro přidání mnoství musím zvýit tlak na jedný straně systému, aby se LDS mohla přepravit z čerpadla do systému. Ale po vypnutí čerpadla u tlak zase závisí jen na váze auta. Ta pístnice se dá pomyslně nahradit pevnou tyčí s proměnnou délkou. Bez čerpadla a bez nutnosti vyvíjet na jedný straně systému vyí tlak k prodlouení pístnice. Třeba roubovice by na to byla vhodná. Tím e bych roubovici prodlouil bych podle vás taky přitvrdil pruení? Nebo bych jen zvýil výku auta?
Proboha! Co to je za blbost? Zvýením mnoství LDS v systému v něm nezvýím tlak. Jen pro přidání mnoství musím zvýit tlak na jedný straně systému, aby se LDS mohla přepravit z čerpadla do systému. Ale po vypnutí čerpadla u tlak zase závisí jen na váze auta. Ta pístnice se dá pomyslně nahradit pevnou tyčí s proměnnou délkou. Bez čerpadla a bez nutnosti vyvíjet na jedný straně systému vyí tlak k prodlouení pístnice. Třeba roubovice by na to byla vhodná. Tím e bych roubovici prodlouil bych podle vás taky přitvrdil pruení? Nebo bych jen zvýil výku auta?
|
|
07.02.2016 21:00 -
Re: Seřízení výky vozidla
|
2917135
|
|
jumep
|
|
|
uzavrime to ze uz sa to tu riesilo a vyriesilo .link.
uzavrime to ze uz sa to tu riesilo a vyriesilo http://www.c5club.cz/diskuze/single/2882192-re-polohy-hydractive/
|
|
07.02.2016 21:13 -
Re: Seřízení výky vozidla
|
2917141
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Velmi zásluná práce PaM.
Jen je koda, e se nepřilo na řeení, co to zvýení tlaku v kouli způsobuje. Můj názor je ten, e je to právě změna geometrie ramene, co by páky působící proti kouli. V tom případě připoutím, e jistý rozdíl ve tvrdosti pruení můe nastat, jen si nejsem jistý, jestli bych ho dokázal svým pozadím změřit.
Velmi zásluná práce PaM. :palec
Jen je koda, e se nepřilo na řeení, co to zvýení tlaku v kouli způsobuje. Můj názor je ten, e je to právě změna geometrie ramene, co by páky působící proti kouli. V tom případě připoutím, e jistý rozdíl ve tvrdosti pruení můe nastat, jen si nejsem jistý, jestli bych ho dokázal svým pozadím změřit. :-)
|
|
07.02.2016 22:14 -
Re: Seřízení výky vozidla
|
2917164
|
|
banan1987
|
Město: Brezno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 84 |
|
|
Ok pridem uz raz na nejaky ten vas zraz.. Jebnem zadok vyssie tak ako som to mal a uvidis ze to je dost citelne ked je zadok tvrdy.. Keby to tak nebolo ani by som to neriesil.. Ale tato tema nieje o tom. Ale o nastaveni vysky a popisane je to uz celkom dobre.. Aj pofotene
Ok pridem uz raz na nejaky ten vas zraz.. Jebnem zadok vyssie tak ako som to mal a uvidis ze to je dost citelne ked je zadok tvrdy.. Keby to tak nebolo ani by som to neriesil.. Ale tato tema nieje o tom. Ale o nastaveni vysky a popisane je to uz celkom dobre.. Aj pofotene
|
|
14.04.2016 12:31 -
Výka podvozku C5 první geberace ???
|
2940920
|
|
C02
|
Město: Opava, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v Break | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Zdravím, máte C5 první generace nebo FL na 16" kolech? Můete mi prosím někdo změřit výku podvozku vepředu a vzadu, od spodní hrany ráfku po blatník? Stále se mi nedaří nastavit optimální výku, jednou to je moc tvrdé, jindy zase plave jako loďaka Vepředu mám momentálně 62cm a vzadu 60cm. Děkuji ochotnému cépětkaři
Zdravím, máte C5 první generace nebo FL na 16" kolech? Můete mi prosím někdo změřit výku podvozku vepředu a vzadu, od spodní hrany ráfku po blatník? Stále se mi nedaří nastavit optimální výku, jednou to je moc tvrdé, jindy zase plave jako loďaka :-( Vepředu mám momentálně 62cm a vzadu 60cm. Děkuji ochotnému cépětkaři :-)
Přílohy: 20160414_122901.jpg ( 802551b ) - |
|
14.04.2016 13:03 -
Re: Výka podvozku C5 první geberace ???
|
2940929
|
|
jumep
|
|
|
je tu komplet navod asi 4x uz nahraty hovoriaci o kontole a serizeni vysky
je tu komplet navod asi 4x uz nahraty hovoriaci o kontole a serizeni vysky
|
|
14.04.2016 16:36 -
Re: Výka podvozku C5 první geberace ???
|
2940959
|
|
C02
|
Město: Opava, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v Break | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Dík, návod znám. V mých podmínkách a bez vybavení je to těko naměřitelné. Bohatě by mi stačily ty dvě míry o kterých jsem psal.
Dík, návod znám. V mých podmínkách a bez vybavení je to těko naměřitelné. Bohatě by mi stačily ty dvě míry o kterých jsem psal.
|
|
14.04.2016 20:13 -
Re: Výka podvozku C5 první geberace ???
|
2941014
|
|
C02
|
Město: Opava, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v Break | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Take 62cm vepředu by mělo být ok. Díky za zprávu
Take 62cm vepředu by mělo být ok. Díky za zprávu :-)
|
|
14.04.2016 20:18 -
Re: Výka podvozku C5 první geberace ???
|
2941019
|
|
jumep
|
|
|
netusim preco v akych podmienkach
polomer kolesa zmeras lahko a nemas sa kde dostat na jamu a zmerat to tam kde sa to merat ma?
netusim preco v akych podmienkach
polomer kolesa zmeras lahko a nemas sa kde dostat na jamu a zmerat to tam kde sa to merat ma?
|
|
07.05.2016 09:57 -
Re: Seřízení výky vozidla
|
2949329
|
|
Mafa
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 15 |
|
|
Dobrý den,
je normální, kdy vytáhnu po dojetí klíček ze zapalování, e předek auta klesne cca o 2-3 cm? Kdy dám klíček zpátky do zapalování a otočím jím, je slyet, jak se auto zas dočerpá a výka se dorovná. Jakmile klíček vytáhnu, auto zas trochu klesne. Kde můe být chyba? Jen podotýkám, e jsem cca před týdnem vzal pravým předním kolem trochu obrubník ... byla to celkem rána, ale nic se nestalo.
Dobrý den,
je normální, kdy vytáhnu po dojetí klíček ze zapalování, e předek auta klesne cca o 2-3 cm? Kdy dám klíček zpátky do zapalování a otočím jím, je slyet, jak se auto zas dočerpá a výka se dorovná. Jakmile klíček vytáhnu, auto zas trochu klesne. Kde můe být chyba? Jen podotýkám, e jsem cca před týdnem vzal pravým předním kolem trochu obrubník ... byla to celkem rána, ale nic se nestalo. :nevim
|
|
07.05.2016 10:03 -
Re: Seřízení výky vozidla
|
2949330
|
|
jruze
|
|
|
Mafa napsal(a): Dobrý den,
je normální, kdy vytáhnu po dojetí klíček ze zapalování, e předek auta klesne cca o 2-3 cm? Kdy dám klíček zpátky do zapalování a otočím jím, je slyet, jak se auto zas dočerpá a výka se dorovná. Jakmile klíček vytáhnu, auto zas trochu klesne. Kde můe být chyba? Jen podotýkám, e jsem cca před týdnem vzal pravým předním kolem trochu obrubník ... byla to celkem rána, ale nic se nestalo.
Není to chyba , ale vlastnost - odlehčuje to hydrauliku.Ale bylo by dobré prohlédnout a nechat udělat Geoku - né kvůli popisu chování ale měla by se v těchto případech a i čas od času udělat v rámci údrby.
Není to chyba , ale vlastnost;-) - odlehčuje to hydrauliku.Ale bylo by dobré prohlédnout a nechat udělat Geoku - né kvůli popisu chování ale měla by se v těchto případech a i čas od času udělat v rámci údrby.
|
|
25.05.2016 16:32 -
Re: Seřízení výky vozidla
|
2955447
|
|
dzakobo
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 31 |
|
|
Mohl bych poprosit, zda by sem někdo nedal návod na seřízení na X7? Nael jsem jen návod na C5 II (nevím zda jsou tam stejné výky od země jako na x7..)
Díky K.
Mohl bych poprosit, zda by sem někdo nedal návod na seřízení na X7? Nael jsem jen návod na C5 II (nevím zda jsou tam stejné výky od země jako na x7..)
Díky K.
|
|
| |
|
|