| | |
05.12.2018 21:35 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
3195025
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
jruze napsal(a): No a kdy se vrátíme na začátek debaty kdy jsem napsal (ne mne zblbnul provozní-nejvyí) (a třeba by se zemne nikdo nepokouel dělat.....
Tak začátek debaty :
jruze napsal(a): Mé auta se ze spodní polohy(dorazu) zvednou do provozní vejky o 7,5 cm (vepředu- o tom je řeč) - 3cm jsem plácnul od oka = je to o 2.5 cm (měřeno přesně) = na pérování-propérování zbývá
jruze napsal(a): (od nejnií polohy do provozní je zdvih 11cm = to platí u vech rozměrů .
jruze napsal(a): Dá se to dělat sloitě nebo jednodue = nastavte si to podle návodu-manuálu a změřte to podle mne = rozhodující je údaj (u X7 se dvěma korektory) 10 max 11cm ze spodní polohy do provozní )
jruze napsal(a): Musí číst pozorně 11cm je od spodku do provozní X7- to je nastaveno ve zn. servisu po výměně z.pístnic a seřízení v záruce(nevím kde) já dělal jen servis a prohlídku podvozku..
(u mé X7 - 9cm) mé biturbo C5 II má 7,5 cm od spodu do provozní.
A pan mistr si nedovede změřit údaje na některé x7 popř.C5II ?
Jo jo, můu za to já, je to naprosto jasný
Vude píe spodní - provozní ... a jetě mě nabádá abych pořádně četl
Jo jo, můu za to já, je to naprosto jasný :-))))
Vude píe spodní - provozní ... a jetě mě nabádá abych pořádně četl ;-)
|
|
17.09.2020 20:21 -
Re: Seřízení výky vozidla
|
3283671
|
|
jirka0077
|
Město: Jihlava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 61 |
|
|
Ahojte ohledně té výky podvozku, zjistil jsem e výka byla nastavená na 67.5 referenční výka tedy 133 stop.
Zadní výka byla 116 stop, tedy upravil jsem výku podle PATaMata. Na 69,5 tedy referenční výka 130stop.
Nebo jsem zjistil e levé kolo bylo 67,5 a pravé kolo bylo 68,5. A uvidím jak se s tím hned zítra ráno pojede.
Ahojte ohledně té výky podvozku, zjistil jsem e výka byla nastavená na 67.5 referenční výka tedy 133 stop.
Zadní výka byla 116 stop, tedy upravil jsem výku podle PATaMata. Na 69,5 tedy referenční výka 130stop.
Nebo jsem zjistil e levé kolo bylo 67,5 a pravé kolo bylo 68,5. A uvidím jak se s tím hned zítra ráno pojede.
|
|
19.09.2020 20:26 -
Re: Seřízení výky vozidla
|
3283949
|
|
venaval
|
Město: elezná Ruda, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 49 |
|
|
O seřizování výky jsem neměl ponětí.
Vyzkouel jsem si to změřit po jízdě běící motor,rovina,od země k lemu blatníku vepředu 73-73.5,zadek 71-71.5(+-).je to cajk? Balóny 225/55/17
O seřizování výky jsem neměl ponětí.:-))
Vyzkouel jsem si to změřit po jízdě běící motor,rovina,od země k lemu blatníku vepředu 73-73.5,zadek 71-71.5(+-).je to cajk? Balóny 225/55/17
|
|
23.09.2020 22:15 -
Re: Seřízení výky vozidla
|
3284444
|
|
jirka0077
|
Město: Jihlava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 61 |
|
|
Hoi to je změna jízdy, teď mám k lemu blatníku 69,5cm. Referenční výka v předu je 140 stop při nastartovaném motoru. Problém těch vibrací taky konečně ustoupil, jediný problém byl. e byla nastavená referenční výka základní tedy 128 stop při zapnutém motoru. Co podle měření odpovídá 67,5 cm k lemu blatníku. No ale to je tedy podle toho co jsem četl málo. Teď si mohu dovolit jet klidně i těch 110/h
Jrue mohl bych poprosit foto nastavení v diagbox.
A poprosím o vysvětlení co to je počáteční výka děkuji
Aha vlákno jsem si jetě jednou přeřetl, teoreticky by mohlo těch 69,5 cm k lemu stačit. Páč zadek mám nastaveny na 71,5cm od země k lemu blatníku. Hlavně e jsem nedavno měnil koule, snad nebudou opět brzo po smrti kdy jsem měl patně nastavenou výku podvozku.
Hoi to je změna jízdy, teď mám k lemu blatníku 69,5cm. Referenční výka v předu je 140 stop při nastartovaném motoru. Problém těch vibrací taky konečně ustoupil, jediný problém byl. e byla nastavená referenční výka základní tedy 128 stop při zapnutém motoru. Co podle měření odpovídá 67,5 cm k lemu blatníku. No ale to je tedy podle toho co jsem četl málo. Teď si mohu dovolit jet klidně i těch 110/h
Jrue mohl bych poprosit foto nastavení v diagbox.
A poprosím o vysvětlení co to je počáteční výka děkuji
Aha vlákno jsem si jetě jednou přeřetl, teoreticky by mohlo těch 69,5 cm k lemu stačit. Páč zadek mám nastaveny na 71,5cm od země k lemu blatníku. Hlavně e jsem nedavno měnil koule, snad nebudou opět brzo po smrti kdy jsem měl patně nastavenou výku podvozku.
|
|
24.09.2020 21:21 -
Re: Seřízení výky vozidla
|
3284506
|
|
jirka0077
|
Město: Jihlava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 61 |
|
|
Ahoj PaM snail jsem se dneska o upravu referenční výky v zadu přes diag. Bohuel mi to neustale vypisuje, e nastavení referenční výky nejde prej patný nastavení a neustále. To nastavuje těch 128 step a vzadu 115 step. Jsem si říkal e ten 1cm bych tedy mohl přes diag nastavit. Jetě mě prosím vás vysvětlete jak je moný e mám pravý kolo 70,5cm a levý kolo 69,5 co je 1 cm rozdíl ve výce kol. Zkouel jsem i odvzdunit přes diag ale nevím jestli to pomohlo.
Ahoj PaM snail jsem se dneska o upravu referenční výky v zadu přes diag. Bohuel mi to neustale vypisuje, e nastavení referenční výky nejde prej patný nastavení a neustále. To nastavuje těch 128 step a vzadu 115 step. Jsem si říkal e ten 1cm bych tedy mohl přes diag nastavit. Jetě mě prosím vás vysvětlete jak je moný e mám pravý kolo 70,5cm a levý kolo 69,5 co je 1 cm rozdíl ve výce kol. Zkouel jsem i odvzdunit přes diag ale nevím jestli to pomohlo.
|
|
24.09.2020 23:14 -
Re: Seřízení výky vozidla
|
3284520
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
Výka se nastavuje mechanicky manuálně kdy je rozdíl 10mma více ... na diag se vybodni
Výka se nastavuje mechanicky manuálně kdy je rozdíl 10mma více ... na diag se vybodni ;-)
|
|
25.09.2020 08:19 -
Re: Seřízení výky vozidla
|
3284525
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
vysku je rozhodne potreba nastavit manualne ale je nutne zapsat do BHI
vysku je rozhodne potreba nastavit manualne ale je nutne zapsat do BHI
Přílohy: vyska.pdf ( 390453b ) - |
|
25.09.2020 12:30 -
Re: Seřízení výky vozidla
|
3284538
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
jirka0077 napsal(a): neustále To nastavuje těch 128 step a vzadu 115 step.
To je naprosto v pořádku, neb to je zapsáno natvrdo v PC a slouí to pro výpočty vech výek. Proto musí napřed v základní jízdní poloze mechanicky nastavit správnou výku v dané toleranci +- 2mm jak je uvedeno v návodu v toleranci vypočítaných výek : H1M = H1C ą 2 mm ... Podle mého názoru, pokud to tak mechanicky nastaví, nemusí nic diagnostikou přepisovat a zapisovat, pokud tam má od výroby nastavené správné referenční hodnoty 128 a 115 ......................
. Z návodu plyne, e pro nutnost seřízení diagnostikou je poadavek tolerance mení jak ą 10 mm a větí ne ą 2 mm, a pak se seřizuje diagnostikou na H1M = H1C na toleranci ą 2 mm - pak se ta změna zapisuje v diag, proto e to mechanicky nesedělo se zápisem a celé se to měnilo přepisováním hodnot. Pokud rozměr vypočtené výky splňuje toleranci ą 2 mm, nic se neseřizuje. Z daného mně plyne, e kdy to mechanicky seřídí hned na ą 2 mm přesně, tak pak není co diagnostikou nastavovat a zapisovat, neb to sedí se zápisem v PC .... Automaticky ti to pak na zapsaných v PC a prvotně nastavených 128 kroků a 115 kroků nastaví vdy tu správnou vejku auta ( orientačně cca 69,5 - 70 cm na blatníku) kterou si ty předtím nastavil mechanicky ručně při zapsaných 128 a 115 ....Přesný rozměr výky ale vdy zjistí pouze po změřeno a vypočteno podle návodu ...
. Z té výky základní 128 a 115 to pak vypočítává zvýenou výku ( 165 a 150, která je taky daná nastavením v PC - viz příloha. "" Filtrovaná výka"" je skutečný údaj co se odečte na snímači výky - skutečná okamitá poloha snímačů - auta.
. Takhle to chápu já a na vech autech co sem kdy seřizoval to funguje - c5 s jedním předním a jedním zadním snímačem výky.
Jetě Edit: V návodu se píe ...
5. Seřízení výek
5.1. Seřízení pomocí diagnostického přístroje
Toto seřízení se provádí, kdy jsou změřené výky v toleranci vypočítaných výek.
No, podle mně, kdy je seřízení v toleranci ( ą 2 mm ) tak se seřízení neprovádí, neb seřízení diagnostikou se provádí seřízení na toleranci ą 2 mm .....
To by pak byl trochu zacyklený proces
To je naprosto v pořádku, neb to je zapsáno natvrdo v PC a slouí to pro výpočty vech výek. Proto musí napřed v základní jízdní poloze mechanicky nastavit správnou výku v dané toleranci +- 2mm jak je uvedeno v návodu v toleranci vypočítaných výek : H1M = H1C ą 2 mm ... Podle mého názoru, pokud to tak mechanicky nastaví, nemusí nic diagnostikou přepisovat a zapisovat, pokud tam má od výroby nastavené správné referenční hodnoty 128 a 115 ......................
. Z návodu plyne, e pro nutnost seřízení diagnostikou je poadavek tolerance mení jak ą 10 mm a větí ne ą 2 mm, a pak se seřizuje diagnostikou na H1M = H1C na toleranci ą 2 mm - pak se ta změna zapisuje v diag, proto e to mechanicky nesedělo se zápisem a celé se to měnilo přepisováním hodnot. Pokud rozměr vypočtené výky splňuje toleranci ą 2 mm, nic se neseřizuje. Z daného mně plyne, e kdy to mechanicky seřídí hned na ą 2 mm přesně, tak pak není co diagnostikou nastavovat a zapisovat, neb to sedí se zápisem v PC .... Automaticky ti to pak na zapsaných v PC a prvotně nastavených 128 kroků a 115 kroků nastaví vdy tu správnou vejku auta ( orientačně cca 69,5 - 70 cm na blatníku) kterou si ty předtím nastavil mechanicky ručně při zapsaných 128 a 115 ....Přesný rozměr výky ale vdy zjistí pouze po změřeno a vypočteno podle návodu ...
. Z té výky základní 128 a 115 to pak vypočítává zvýenou výku ( 165 a 150, která je taky daná nastavením v PC - viz příloha. "" Filtrovaná výka"" je skutečný údaj co se odečte na snímači výky - skutečná okamitá poloha snímačů - auta.
. Takhle to chápu já a na vech autech co sem kdy seřizoval to funguje - c5 s jedním předním a jedním zadním snímačem výky.
Jetě Edit: V návodu se píe ...
5. Seřízení výek
5.1. Seřízení pomocí diagnostického přístroje
Toto seřízení se provádí, kdy jsou změřené výky v toleranci vypočítaných výek.
No, podle mně, kdy je seřízení v toleranci ( ą 2 mm ) tak se seřízení neprovádí, neb seřízení diagnostikou se provádí seřízení na toleranci ą 2 mm .....
To by pak byl trochu zacyklený proces ;-)
Přílohy: zvysena.jpg ( 8131928b ) - |
|
25.09.2020 12:54 -
Re: Seřízení výky vozidla
|
3284542
|
|
jumep
|
|
|
trocha zakladneho uvazovanie - auto bolo nastavene vo vyrobe na spravnu vysku
cize sa v podstate nemalo co v diagnostike pokazit a z toho plynie, ze sa musel ohnut niektory drziak a tym sa rozhasila vyska.
Cize cele co treba mechanicky to nastavit na spravnu vysku a diagnostiky sa nechytat, rovnako pri 4 vyskacovom systeme, treba len nacitat parametre aby obe kola boli rovno a prirovnat drziak aby obe strany ukazovali 0
vyskac vzadu na X7 je velmi zle rieseny, staci nieco pri rezerve zatlacit a pohne sa, lebo je len na tej makkej podlahe rezervy, klbik tam vie zahrdzavet tak ze to prihne a predok som uz videl oxidaciu hlinik silentu ramena vs drziak vyskacu ako ho pekne ohol
kym sa toho nechyti niekto diagnostikou, nie je tam moc co riesit diagnostikou
trocha zakladneho uvazovanie - auto bolo nastavene vo vyrobe na spravnu vysku
cize sa v podstate nemalo co v diagnostike pokazit a z toho plynie, ze sa musel ohnut niektory drziak a tym sa rozhasila vyska.
Cize cele co treba mechanicky to nastavit na spravnu vysku a diagnostiky sa nechytat, rovnako pri 4 vyskacovom systeme, treba len nacitat parametre aby obe kola boli rovno a prirovnat drziak aby obe strany ukazovali 0
vyskac vzadu na X7 je velmi zle rieseny, staci nieco pri rezerve zatlacit a pohne sa, lebo je len na tej makkej podlahe rezervy, klbik tam vie zahrdzavet tak ze to prihne a predok som uz videl oxidaciu hlinik silentu ramena vs drziak vyskacu ako ho pekne ohol
kym sa toho nechyti niekto diagnostikou, nie je tam moc co riesit diagnostikou
|
|
25.09.2020 14:21 -
Re: Seřízení výky vozidla
|
3284548
|
|
jirka0077
|
Město: Jihlava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 61 |
|
|
Ok PaM počkej tady je foto takhle to teď je nastavené, mám to z diag. Zítra to mohu nastavit na korektorech si s tím pohrát. Budu mít monost jet s autem na rampu. Tak to hned udělam. A jetě se zeptám na předku je pouze 1 nebo 2 výkové korektory. Rozdíl ve výce můe být taky způsoben podhutěnými pneumatikami.
Ok PaM počkej tady je foto takhle to teď je nastavené, mám to z diag. Zítra to mohu nastavit na korektorech si s tím pohrát. Budu mít monost jet s autem na rampu. Tak to hned udělam. A jetě se zeptám na předku je pouze 1 nebo 2 výkové korektory. Rozdíl ve výce můe být taky způsoben podhutěnými pneumatikami.
Přílohy: IMG_20200917_193801.jpg ( 4011597b ) - nastaveni z diag |
|
25.09.2020 14:41 -
Re: Seřízení výky vozidla
|
3284555
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
Jiříku, má to dojebané, rozesrané diagnostikou. Jak píe Jumep, bylo to nastaveno z výroby, hodnoty zadané správně, neměl si do toho jebat, ale nastavit pouze mechanicky, jsem toho zastáncem také a psal sem vlastně trochu obírně to samé co Jumep ... Tu referenční výku by si měl mít 128 a ne 133, ta jde změnit, přepsat ... těch 116 bych neřeil je to jako 115 ... nepatrná chybka.
na autě co tu mám je místo 115 jen 112, neřeím to ... je to tak malá změna e to nestojí za to.
Jiříku, má to dojebané, rozesrané diagnostikou. Jak píe Jumep, bylo to nastaveno z výroby, hodnoty zadané správně, neměl si do toho jebat, ale nastavit pouze mechanicky, jsem toho zastáncem také a psal sem vlastně trochu obírně to samé co Jumep ... Tu referenční výku by si měl mít 128 a ne 133, ta jde změnit, přepsat ... těch 116 bych neřeil je to jako 115 ... nepatrná chybka.
na autě co tu mám je místo 115 jen 112, neřeím to ... je to tak malá změna e to nestojí za to.
Přílohy: normál.jpg ( 5338695b ) - |
|
25.09.2020 15:35 -
Re: Seřízení výky vozidla
|
3284570
|
|
jirka0077
|
Město: Jihlava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 61 |
|
|
PaM no bohuel tou diag jsem to nenastavil takhle u to je nastavený co jsem to koupil. Ale jak píu zítra si to nastavím na té rampě. Jinak díky za to nastavení, bude se to hodit.
PaM no bohuel tou diag jsem to nenastavil takhle u to je nastavený co jsem to koupil. Ale jak píu zítra si to nastavím na té rampě. Jinak díky za to nastavení, bude se to hodit.
|
|
25.09.2020 16:38 -
Re: Seřízení výky vozidla
|
3284575
|
|
jruze
|
|
|
To je tak kdy se do toho někdo hrabe a nic o tom neví a u to byl kdokoli . někdy jsou ty diag a ti co se je snaí pouívat bez jakýchkoli znalostí pro zlost - těch takto roztelovaných aut jsem měl na dílně spoustu - jen přidělávají práci (rozpíchané piny od zkouečky,občas pokusy něco zapojit jinak něco obejít překlemováním atd..) a nedokáou přiznat e se do toho hrabali= take potom z jednoduché operace je sloitějí.
To je tak kdy se do toho někdo hrabe a nic o tom neví a u to byl kdokoli . někdy jsou ty diag a ti co se je snaí pouívat bez jakýchkoli znalostí pro zlost - těch takto roztelovaných aut jsem měl na dílně spoustu - jen přidělávají práci (rozpíchané piny od zkouečky,občas pokusy něco zapojit jinak něco obejít překlemováním atd..) a nedokáou přiznat e se do toho hrabali= take potom z jednoduché operace je sloitějí.
|
|
25.09.2020 22:40 -
Re: Seřízení výky vozidla
|
3284663
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
jruze napsal(a): To je tak kdy se do toho někdo hrabe a nic o tom neví a u to byl kdokoli . někdy jsou ty diag a ti co se je snaí pouívat bez jakýchkoli znalostí pro zlost - těch takto roztelovaných aut jsem měl na dílně spoustu - jen přidělávají práci (rozpíchané piny od zkouečky,občas pokusy něco zapojit jinak něco obejít překlemováním atd..) a nedokáou přiznat e se do toho hrabali= take potom z jednoduché operace je sloitějí.
A já myslel, e jsi rád, e nakonec přijedou, páč má keft.
A já myslel, e jsi rád, e nakonec přijedou, páč má keft. :nevim
|
|
26.09.2020 09:27 -
Re: Seřízení výky vozidla
|
3284709
|
|
jirka0077
|
Město: Jihlava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 61 |
|
|
Jruze svatá pravda, jen jsem diag chtěl abych zjistil důvod nefunkčnosti AFIL teď u to vím kdy jsem si projel fault log. S tou univerzal diag od Delphi nelo nic nastavit. Jo taky ten EGR ventil co zlobil jsem kontroloval.
Taky jsem díky tomu zjistil e mi nefunguje snímač diferenčního tlaku.
A taky jsem strávil u cca 10 hodin jsem tím e neustale projídím nastavení, samozřejmě se v tom nehrabu.
A BSI po mě chce klíč k nastavení, to zatím neřeím.
Jinak jsem jako vy Citroeny u jsem měl přeci, něco u o nich vím. A Teď jsem za skoro hubičku koupil tuto C5 100kw a jsem spokojený.
Jruze svatá pravda, jen jsem diag chtěl abych zjistil důvod nefunkčnosti AFIL teď u to vím kdy jsem si projel fault log. S tou univerzal diag od Delphi nelo nic nastavit. Jo taky ten EGR ventil co zlobil jsem kontroloval.
Taky jsem díky tomu zjistil e mi nefunguje snímač diferenčního tlaku.
A taky jsem strávil u cca 10 hodin jsem tím e neustale projídím nastavení, samozřejmě se v tom nehrabu.
A BSI po mě chce klíč k nastavení, to zatím neřeím.
Jinak jsem jako vy Citroeny u jsem měl přeci, něco u o nich vím. A Teď jsem za skoro hubičku koupil tuto C5 100kw a jsem spokojený.
|
|
| |
|
|