| | |
17.12.2008 18:52 -
Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
168279
|
|
Ctibor5
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 15 |
|
|
Ahoj mam problem ... kdyz treba nekde cekam a mam zaplej motor (auto je v normalni poloze) tak se po nejake chvili zacne auto zvedat a zase klesat pripadam si jak na pouti na kacerech zkusil sem dat auto do max polohy a zaclo to dělat taky.Mate nekdo podobnej probllem ??? jo trosku mi prosakuje vysokotlaka hadice ktera vede pod chladicem k nadrzce s LDS Chtel sem zjistit jestli je tam kapaliny dost ale adna měrka .... a V příručce odkazují na servis ... prima vysvětlení co ? Krom toho ptal sem se v citroenu kolik ta trubka stojí a chtej za ní 9500Kč. .... ?
Ahoj mam problem ... kdyz treba nekde cekam a mam zaplej motor (auto je v normalni poloze) tak se po nejake chvili zacne auto zvedat a zase klesat pripadam si jak na pouti na kacerech :o zkusil sem dat auto do max polohy a zaclo to dělat taky.Mate nekdo podobnej probllem ??? jo trosku mi prosakuje vysokotlaka hadice ktera vede pod chladicem k nadrzce s LDS Chtel sem zjistit jestli je tam kapaliny dost ale adna měrka .... a V příručce odkazují na servis ... prima vysvětlení co ? :D Krom toho ptal sem se v citroenu kolik ta trubka stojí a chtej za ní 9500Kč. .... ?
|
|
17.12.2008 19:40 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
168280
|
|
jumep
|
|
|
robi to aj mne, najlepsie to zblbne ked vytocis kola do strany a potom sleduj
co sa tyka hadice, riesim ten isty prob., vymontuj ich a zanes do servisu kde robia hydraulicke hadice, ti to vymenia a pokoj
cena bude isto mensia
robi to aj mne, najlepsie to zblbne ked vytocis kola do strany a potom sleduj :)
co sa tyka hadice, riesim ten isty prob., vymontuj ich a zanes do servisu kde robia hydraulicke hadice, ti to vymenia a pokoj
cena bude isto mensia :D
|
|
17.12.2008 19:52 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
168281
|
|
Darja
|
|
|
add měrka LDS a kontrola .link. dolní půlka topicu
add měrka LDS a kontrola http://www.c5club.cz/page/kod-24/topic-84569878 dolní půlka topicu
|
|
17.12.2008 19:53 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
168282
|
|
Beatldus
|
Město: Ostrov , Auto: | Počet příspěvků: 76 |
|
|
Ahoj,mě to C5 dělá taky,přesně jak píe ,jumep".Hadice prosakuje,ale chtěl bych to nechat na jaře opravit v Citroenu.Jen nevím jestli to půjde uhrát na tu záruku 200000km/5 let na hydro.Mám auto vyrobené 24.4.04 a bylo pravidelně servisováno ve značkovém servisu.Tak uvidíme
Ahoj,mě to C5 dělá taky,přesně jak píe ,jumep".Hadice prosakuje,ale chtěl bych to nechat na jaře opravit v Citroenu.Jen nevím jestli to půjde uhrát na tu záruku 200000km/5 let na hydro.Mám auto vyrobené 24.4.04 a bylo pravidelně servisováno ve značkovém servisu.Tak uvidíme:-)
|
|
17.12.2008 20:57 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
168283
|
|
tief
|
|
|
Zeby snimac vysky ? dela ti to cele auto nebo jenom cumak/zadek. Pripojena diagnostika by rekla vic.
Zeby snimac vysky ? dela ti to cele auto nebo jenom cumak/zadek. Pripojena diagnostika by rekla vic.
|
|
17.12.2008 21:46 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
168284
|
|
Beatldus
|
Město: Ostrov , Auto: | Počet příspěvků: 76 |
|
|
Mě to dělá jen čumák , ale jak kdy a taky v rejdu.
Mě to dělá jen čumák , ale jak kdy a taky v rejdu.
|
|
17.12.2008 23:14 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
168285
|
|
tief
|
|
|
No to vypada na potak vo vyskaci, vo vybehanej polohe proste osciluje hodnota a pocitac sa to snazi dorovnavat. Teoreticky by stacilo na potaku mierne zmenit stredovu polohu a doladit to na diagnostike - idealne by ale asi bolo vymenit cidlo za nove.
No to vypada na potak vo vyskaci, vo vybehanej polohe proste osciluje hodnota a pocitac sa to snazi dorovnavat. Teoreticky by stacilo na potaku mierne zmenit stredovu polohu a doladit to na diagnostike - idealne by ale asi bolo vymenit cidlo za nove.
|
|
18.12.2008 10:26 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
168286
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Ahojka, a nedela vam to jen pri zatazene rucni brzde? Ja jsem vykoumal ze mi to dela taky ale jen kdyz stojim treba na krizovatce se zatazenou rucni brzdou. ale to dela jen ze to vyjede vys a zase sjede do jizdni. Prej je to normalni. Na minule C5 jsem ale resil problem ze zadek jezdil nahoru a dolu jako na houpacce. Delalo to ale neustale. Zavada byla v tom ze jak jsem menil zadnié ramena tak jsem pootocil kloubek na el. korektoru o 180 stupnu. Porad chtel zvedat a byl z toho zmateny. Jak jsem ho pootocil bylo vse OK. To ale asi taky neni vase situace. Jinak hladina LDS se meri myslim pri nejvyssi poloze a musi byt kapalina na kosicku v nadrzce LDS.Jinak zadne sitka u C5 v nadrzce LDS nejsou. S tou polohou ted nevim jestli max nebo min tak se omlouvam. Ale na 90% je to max. poloha.
Ahojka, a nedela vam to jen pri zatazene rucni brzde? Ja jsem vykoumal ze mi to dela taky ale jen kdyz stojim treba na krizovatce se zatazenou rucni brzdou. ale to dela jen ze to vyjede vys a zase sjede do jizdni. Prej je to normalni. Na minule C5 jsem ale resil problem ze zadek jezdil nahoru a dolu jako na houpacce. Delalo to ale neustale. Zavada byla v tom ze jak jsem menil zadnié ramena tak jsem pootocil kloubek na el. korektoru o 180 stupnu. Porad chtel zvedat a byl z toho zmateny. Jak jsem ho pootocil bylo vse OK. To ale asi taky neni vase situace. Jinak hladina LDS se meri myslim pri nejvyssi poloze a musi byt kapalina na kosicku v nadrzce LDS.Jinak zadne sitka u C5 v nadrzce LDS nejsou. S tou polohou ted nevim jestli max nebo min tak se omlouvam. Ale na 90% je to max. poloha.
|
|
18.12.2008 12:30 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
168287
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
Mnoství LDS v nádrce se kontroluje v nejnií poloze!!!!!!!!!!! Důvod je jednoduchý, kdy bude kontrolovat v nejvyí poloze, doleje na max a auto spustí do polohy nejnií, tak ti LDS z nádrky přeteče ven.
Mnoství LDS v nádrce se kontroluje v nejnií poloze!!!!!!!!!!! Důvod je jednoduchý, kdy bude kontrolovat v nejvyí poloze, doleje na max a auto spustí do polohy nejnií, tak ti LDS z nádrky přeteče ven.
|
|
18.12.2008 18:20 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
168288
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Mno jo, po logicke uvaze mas urcite pravdu. V nejnizsi poloze.
Mno jo, po logicke uvaze mas urcite pravdu. V nejnizsi poloze.
|
|
03.01.2009 22:39 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
169268
|
|
mechanik
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Zdravím vechny.Připojení na diagnostiku ti nepomůe,mám jí(origo lexia 3)umím s ní (dlouhá léta v autorizaci)a nepoví ti o tomhle problému nic.Porucha snímače je záleitost jednoho vozu z tisíce,99 procent je patná nějaká přední pístnice,která neudrí tlak.To je ovem problém který se projevoval u na bx,a tam nikoho nenapadlo brát na to diagnostiku.....
Zdravím vechny.Připojení na diagnostiku ti nepomůe,mám jí(origo lexia 3)umím s ní (dlouhá léta v autorizaci)a nepoví ti o tomhle problému nic.Porucha snímače je záleitost jednoho vozu z tisíce,99 procent je patná nějaká přední pístnice,která neudrí tlak.To je ovem problém který se projevoval u na bx,a tam nikoho nenapadlo brát na to diagnostiku.....
|
|
03.01.2009 23:11 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
169269
|
|
tief
|
|
|
Teda u bxa som este nepocul zeby piestnica prepustala tak velmi zeby auto kvoli tomu lietalo hore dole Keby bol tak velky unik tlaku tak streli prepad a lhm je pod autom ...
Teda u bxa som este nepocul zeby piestnica prepustala tak velmi zeby auto kvoli tomu lietalo hore dole :) Keby bol tak velky unik tlaku tak streli prepad a lhm je pod autom ...
|
|
15.01.2009 12:14 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
386605
|
|
Ctibor5
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 15 |
|
|
No diagnostika nic nepovi, ja to mel na diagnostice a nic nehlasila včera jsem to dal do servisu v Maloticích tak dam vědět jak to dopadlo )
No diagnostika nic nepovi, ja to mel na diagnostice a nic nehlasila včera jsem to dal do servisu v Maloticích tak dam vědět jak to dopadlo :o)
|
|
17.02.2009 12:48 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
387410
|
|
Ctibor5
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 15 |
|
|
tak vymena hadice (800) i s rozvodama kladkama ....... kdyz uz se v tom hrabali me vysla na 7500
tak vymena hadice (800) i s rozvodama kladkama ....... kdyz uz se v tom hrabali me vysla na 7500 :palec
|
|
18.02.2009 21:59 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
387495
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1300 |
|
|
Ctibor5 napsal(a): jo trosku mi prosakuje vysokotlaka hadice ktera vede pod chladicem k nadrzce . ptal sem se v citroenu kolik ta trubka stojí a chtej za ní 9500Kč. .... ?
Ctibor5 napsal(a): tak vymena hadice (800) i s rozvodama kladkama ....... kdyz uz se v tom hrabali me vysla na 7500
Ta hadice pod chladičem do nádobky LDS co ti měnili je NÍZKOTLAKÁ vracečka od serva. Vyřeilo by to 0,5m jakékoliv olejivzdorné hadice v metrái a nové kvalitní stahovací pásky, cena materiálu cca 50 - 100,- Kč
těch 9500Kč co píe je cena tlakové hadice na servo, a tu ti určitě neměnili
Ta hadice pod chladičem do nádobky LDS co ti měnili je NÍZKOTLAKÁ vracečka od serva. Vyřeilo by to 0,5m jakékoliv olejivzdorné hadice v metrái a nové kvalitní stahovací pásky, cena materiálu cca 50 - 100,- Kč ;-)
těch 9500Kč co píe je cena tlakové hadice na servo, a tu ti určitě neměnili :-p
|
|
18.02.2009 23:15 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
387496
|
|
Jindra
|
|
|
Já nevím, ale nejde mi do hlavy, jak souvisí výměna rozvodů a vracečky od serva se zvedáním a klesáním předku. Pokud se nepletu tak vůbec nijak. Mám s tím taky problém. Autem jezdí manelka, ale zarazilo mě, e kdy pře domem odemkne, jednou se předek zvedne, podruhé klesne.... minulý týden jsem s autem jel a kdy jsem stán na kříovatce na červenou, předek se zvedla a po půl minutě zase klesl ..... nechápal jsem a tak jsem zkusil po příjezdu domů nechat jet motor a opět to samé. Čí to můe být ???
Já nevím, ale nejde mi do hlavy, jak souvisí výměna rozvodů a vracečky od serva se zvedáním a klesáním předku. Pokud se nepletu tak vůbec nijak. Mám s tím taky problém. Autem jezdí manelka, ale zarazilo mě, e kdy pře domem odemkne, jednou se předek zvedne, podruhé klesne.... minulý týden jsem s autem jel a kdy jsem stán na kříovatce na červenou, předek se zvedla a po půl minutě zase klesl ..... nechápal jsem a tak jsem zkusil po příjezdu domů nechat jet motor a opět to samé. Čí to můe být ???
|
|
18.02.2009 23:19 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
387498
|
|
jumep
|
|
|
to uz sa riesilo, je to tym ako bola zohriata lds, t.j. tepelna roztaznost, ked zamknes auto po dlhej ceste, je zohriate a ma nejaku vysky, ako to schladne tak to spadne nizsie, cize rano ked odomknes sa to zdvihne, alebo aj opacne a obcas zamknes skor ako si zrovna polohu, ktora to poriesi rano, to co sme tu riesili my, je ze stojis na mieste s nastartovanym motorom a auto same od seba dvihne a spusti predok, najviac pri zatocenych kolach, teraz ked nemam ale rucku som to nejako nebadal, este sa tomu povenujem ked bude teplejsie a budem mat na to chut
to uz sa riesilo, je to tym ako bola zohriata lds, t.j. tepelna roztaznost, ked zamknes auto po dlhej ceste, je zohriate a ma nejaku vysky, ako to schladne tak to spadne nizsie, cize rano ked odomknes sa to zdvihne, alebo aj opacne a obcas zamknes skor ako si zrovna polohu, ktora to poriesi rano, to co sme tu riesili my, je ze stojis na mieste s nastartovanym motorom a auto same od seba dvihne a spusti predok, najviac pri zatocenych kolach, teraz ked nemam ale rucku som to nejako nebadal, este sa tomu povenujem ked bude teplejsie a budem mat na to chut
|
|
18.02.2009 23:32 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
387500
|
|
Jindra
|
|
|
Tomu rozumím, psal jsem, e se mi zvedá a klesá při zapnutém motoru na křiovatce a k tomu vzpoměl e mě původně zarazila změna výky ráno po odemknutí. Zkouel jsem i poté co manelka přijela jí k autu odemknout a čerpadlo zavrnělo na 3 vteřiny a nehnulo se. Po pěti hodinách jsem ho odemknu znovu a zase nic. Přijdu ráno (nyní v zimě) a po odemknutí předek klesl o pět centimetrů - má to nějakou logiku ??
To:jumep jen tak pro zajímavost souvisí nějak prodej C5 se zničeným motorem s fotonávodem na opravu bufiku s tím dýmem na konci ???
Tomu rozumím, psal jsem, e se mi zvedá a klesá při zapnutém motoru na křiovatce a k tomu vzpoměl e mě původně zarazila změna výky ráno po odemknutí. Zkouel jsem i poté co manelka přijela jí k autu odemknout a čerpadlo zavrnělo na 3 vteřiny a nehnulo se. Po pěti hodinách jsem ho odemknu znovu a zase nic. Přijdu ráno (nyní v zimě) a po odemknutí předek klesl o pět centimetrů - má to nějakou logiku ??
To:jumep jen tak pro zajímavost souvisí nějak prodej C5 se zničeným motorem s fotonávodem na opravu bufiku s tím dýmem na konci ???
|
|
18.02.2009 23:37 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
387501
|
|
jumep
|
|
|
jindra nie, zhorete som si kupil na ND, bufik je len krasny stroj na hmlu
to zdvihanie na krizovtke mozze byt vybehany (sakra uz mi to nemysli) - vyskovy regulator na naprave ale aj kopa inych veci ... ja som ten fenomen postrehol len ked dlho stojim so zatiahnutou rucnou niekde na parkovisku
jindra nie, zhorete som si kupil na ND, bufik je len krasny stroj na hmlu :D
to zdvihanie na krizovtke mozze byt vybehany (sakra uz mi to nemysli) - vyskovy regulator na naprave ale aj kopa inych veci ... ja som ten fenomen postrehol len ked dlho stojim so zatiahnutou rucnou niekde na parkovisku
|
|
| |
|
|