| | |
19.09.2014 08:39 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2734082
|
|
jruze
|
|
|
Tohle se stává a)načatý korektor(vyběhané kloubky,osyčka korektoru) b) volnějí uchycení stabilizátoru.Stačí otočit-zahýbat s kolama doprava-doleva - stačí i na místě Oprava : demontovat táhlo korektoru a promazat-rozhýbat(je přirezlé a chodí fest-tím se napruí snímač v korektoru ) vyměnit korektor a táhlo. ono jak to táhlo chodí fest tak větinou vymačká uloení osyčky - pokud se toho chce zbavit na delí dobu je lepí vyměnit korektor(nestojí zase tolik aby to někoho poloilo) a to to táhlo .
Tohle se stává a)načatý korektor(vyběhané kloubky,osyčka korektoru) b) volnějí uchycení stabilizátoru.Stačí otočit-zahýbat s kolama doprava-doleva - stačí i na místě ;-) Oprava : demontovat táhlo korektoru a promazat-rozhýbat(je přirezlé a chodí fest-tím se napruí snímač v korektoru ) vyměnit korektor a táhlo. ono jak to táhlo chodí fest tak větinou vymačká uloení osyčky - pokud se toho chce zbavit na delí dobu je lepí vyměnit korektor(nestojí zase tolik aby to někoho poloilo) a to to táhlo .;-)
|
|
19.09.2014 12:49 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2734124
|
|
jumep
|
|
|
predne som este nemal zahrdzavene, resp. zeby chodilo tazko (je na dobrom mieste)
ale mozne je vsetko
predne som este nemal zahrdzavene, resp. zeby chodilo tazko (je na dobrom mieste)
ale mozne je vsetko
|
|
16.08.2016 07:59 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2983428
|
|
zkrat
|
Město: Kutna hora, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 33 |
|
|
hoj. Taky mi C5 pohupovala. Presne jak tady pisete. Zprvu s vytocenyma kolama,pozdeji i bez nich. Stacilo zmenit vysku auta a byl klid. Ted se mi stalo,ze pri jizde najednou predek vyskocit nahoru(snad az do montazni polohy),a kdyz jedes 100 kh/hod a najednou se zvedne a nejde dolu,tak nic moc. Takze jdu objednat vyskac a vymenim ho. To jen stary vyndam,novy zandam a nemusim nic nastavovat,je to tak ?
hoj. Taky mi C5 pohupovala. Presne jak tady pisete. Zprvu s vytocenyma kolama,pozdeji i bez nich. Stacilo zmenit vysku auta a byl klid. Ted se mi stalo,ze pri jizde najednou predek vyskocit nahoru(snad az do montazni polohy),a kdyz jedes 100 kh/hod a najednou se zvedne a nejde dolu,tak nic moc. Takze jdu objednat vyskac a vymenim ho. To jen stary vyndam,novy zandam a nemusim nic nastavovat,je to tak ?
|
|
16.08.2016 08:13 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2983439
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
pokud se ti ho podari dat stejne jak ten stary tak ne
pokud se ti ho podari dat stejne jak ten stary tak ne
|
|
16.08.2016 20:00 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2983736
|
|
jumep
|
|
|
nie, netreba tam nic, len opatrne stiahnut tiahlo aby si nezohol ten drziak na stabilizatore
samotny vyskac je aretovany v naprave a neda sa dat inac
nie, netreba tam nic, len opatrne stiahnut tiahlo aby si nezohol ten drziak na stabilizatore
samotny vyskac je aretovany v naprave a neda sa dat inac
|
|
29.08.2016 08:55 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2988658
|
|
Kuto
|
|
|
Dobrý deň, mám taký problém, e mi klesá predok (zhruba za 3 minuty) z jazdnej polohy na spodnú aj počas jazdy. Keď zastavím a vypnem motor, čerpadlo ho zdvihne do jazdnej polohy a keď vypne, opä začne pomaličky klesa. Stačí zamknú, alebo odomknú auto a čerpadlo sa spustí. Dnes ráno som mal predok dole, ako som odomkol, auto sa zdvihlo, no za 3 min. bol predok zas na zemi. Poradí mi niekto, čim to môe by. Ďakujem
Dobrý deň, mám taký problém, e mi klesá predok (zhruba za 3 minuty) z jazdnej polohy na spodnú aj počas jazdy. Keď zastavím a vypnem motor, čerpadlo ho zdvihne do jazdnej polohy a keď vypne, opä začne pomaličky klesa. Stačí zamknú, alebo odomknú auto a čerpadlo sa spustí. Dnes ráno som mal predok dole, ako som odomkol, auto sa zdvihlo, no za 3 min. bol predok zas na zemi. Poradí mi niekto, čim to môe by. Ďakujem
|
|
29.08.2016 09:17 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2988674
|
|
jruze
|
|
|
Kuto napsal(a): Dobrý deň, mám taký problém, e mi klesá predok (zhruba za 3 minuty) z jazdnej polohy na spodnú aj počas jazdy. Keď zastavím a vypnem motor, čerpadlo ho zdvihne do jazdnej polohy a keď vypne, opä začne pomaličky klesa. Stačí zamknú, alebo odomknú auto a čerpadlo sa spustí. Dnes ráno som mal predok dole, ako som odomkol, auto sa zdvihlo, no za 3 min. bol predok zas na zemi. Poradí mi niekto, čim to môe by. Ďakujem
To můe být víc věcí,ale mohla odejít některá př. pístnice,nebo ventil v BHI - začal bych tím e bych odpojil hadičky přepadů od pístnic(na trubičky musí dát jiné a svést do nějaké nádobky),nebo nějak zaslepit a ty od pístnic dát kadou do samostatné nádobky(kadou zvlá) - tím zjistí která a jestli to dělá pístnice - pokud je to pístnice vyměnit(tam kde bude hodně LDS z přepadu je KO) D pokud to nepoutí pístnice tak je to ventil v BHI čerpadle.
To můe být víc věcí,ale mohla odejít některá př. pístnice,nebo ventil v BHI :nevim - začal bych tím e bych odpojil hadičky přepadů od pístnic(na trubičky musí dát jiné a svést do nějaké nádobky),nebo nějak zaslepit a ty od pístnic dát kadou do samostatné nádobky(kadou zvlá) - tím zjistí která a jestli to dělá pístnice;-) - pokud je to pístnice vyměnit(tam kde bude hodně LDS z přepadu je KO) D;-) pokud to nepoutí pístnice tak je to ventil v BHI čerpadle.
|
|
20.05.2017 21:20 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
3067357
|
|
DanV
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 153 |
|
|
Ahoj, prihodim taky jeden problém do diskuze. Ve stredu jedu domu z práce a cítím, ze predek zacina jit na doraz. V prvni chvili jsem si myslel, ze jsem si zmenil omylem výku. Prijel jsem domu a predek uplne na zemi. Čerpadlo bezelo takovym zvukem pred umrenim. Radeji jsem odpojil baterku. Za chvilku jsem ji pripojil zpět. Cerpadlo bezelo normala a po chvilce snizovalo otacky. Prepinal jsem spousteni a zdvih ale pracoval jen zadek. Tak jsem zase odpojil baterku a bylo vzdy slyset jak olej se vraci z kouli do nádre takovy jemny syčení. Zkontroloval jsem prepady pistnic jestli nejsou prorazeny. Nic z toho neteklo. To jsem kontroloval za behu cerpadla. Pak jsem se na to uz vykaslal a auto jsem zaparkoval. A najednou pri parkovani se auto zvedlo a drí. Jel jsem to projet a po prijezdu to udelalo zase. Proste se to jevi jak kdyz nekde utika tlak a cerpadlo uto nestihne natlacit. Nemete nejaky napad? Diky
Ahoj, prihodim taky jeden problém do diskuze. Ve stredu jedu domu z práce a cítím, ze predek zacina jit na doraz. V prvni chvili jsem si myslel, ze jsem si zmenil omylem výku. Prijel jsem domu a predek uplne na zemi. Čerpadlo bezelo takovym zvukem pred umrenim. Radeji jsem odpojil baterku. Za chvilku jsem ji pripojil zpět. Cerpadlo bezelo normala a po chvilce snizovalo otacky. Prepinal jsem spousteni a zdvih ale pracoval jen zadek. Tak jsem zase odpojil baterku a bylo vzdy slyset jak olej se vraci z kouli do nádre takovy jemny syčení. Zkontroloval jsem prepady pistnic jestli nejsou prorazeny. Nic z toho neteklo. To jsem kontroloval za behu cerpadla. Pak jsem se na to uz vykaslal a auto jsem zaparkoval. A najednou pri parkovani se auto zvedlo a drí. Jel jsem to projet a po prijezdu to udelalo zase. Proste se to jevi jak kdyz nekde utika tlak a cerpadlo uto nestihne natlacit. Nemete nejaky napad? Diky
|
|
20.05.2017 22:44 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
3067389
|
|
jumep
|
|
|
predny regulator? (tiez z neho ide prepad - hadicka z tych 3cho co su hore ktora je chytena sponkou)
ale tu bude skor problem v tom ze sa bude zasekavat a tlacit ti to do skratu
predny regulator? (tiez z neho ide prepad - hadicka z tych 3cho co su hore ktora je chytena sponkou)
ale tu bude skor problem v tom ze sa bude zasekavat a tlacit ti to do skratu
|
|
20.05.2017 23:53 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
3067402
|
|
DanV
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 153 |
|
|
To co píe dává smysl. Kdy bude regulátor pořád v tvrdém reimu tak je přívod oleje do pístnic v regulátoru zavřený. To by pak odpovídalo, e kdy po krátké pauze co odpojím aku a zase připojím běí čerpadlo v pohodě a jak se naplní středová koule na max tak u nemá olej kam jít a čerpadlo začne být přetíené a točí se ztěka. Jen mi není jasné, kdy odpojím aku a slyím syčení, kudy ten olej se vrací, protoe ventily v BHI jsou uzavřené. Take jedině ta vracečka, ale ta by měla být je pro odputění oleje od oupátka ovládané cívkou.
Pak jsem jtě zapomněl napsat, e kdy auto leelo na předku a nechtělo se zvednou, tak kdy jsem to dal na hever a sundal kolo tak se pistnice začala vysouvat, ale bylo to bez zátěe. Kdy jsem to dal auto zpět na zem ta to sílu nemělo na zvednutí. Tak mě napadá, jestli nemůe být seknutý ventil na spoutění v BHI
To co píe dává smysl. Kdy bude regulátor pořád v tvrdém reimu tak je přívod oleje do pístnic v regulátoru zavřený. To by pak odpovídalo, e kdy po krátké pauze co odpojím aku a zase připojím běí čerpadlo v pohodě a jak se naplní středová koule na max tak u nemá olej kam jít a čerpadlo začne být přetíené a točí se ztěka. Jen mi není jasné, kdy odpojím aku a slyím syčení, kudy ten olej se vrací, protoe ventily v BHI jsou uzavřené. Take jedině ta vracečka, ale ta by měla být je pro odputění oleje od oupátka ovládané cívkou.
Pak jsem jtě zapomněl napsat, e kdy auto leelo na předku a nechtělo se zvednou, tak kdy jsem to dal na hever a sundal kolo tak se pistnice začala vysouvat, ale bylo to bez zátěe. Kdy jsem to dal auto zpět na zem ta to sílu nemělo na zvednutí. Tak mě napadá, jestli nemůe být seknutý ventil na spoutění v BHI
|
|
21.05.2017 08:16 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
3067465
|
|
jruze
|
|
|
Od PC to asi nepůjde. Jaký problém je to otestovat v diag a co měřené hodnoty?
Od PC to asi nepůjde. Jaký problém je to otestovat v diag a co měřené hodnoty?
|
|
21.05.2017 08:38 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
3067466
|
|
kajman
|
Město: Písečná, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 144 |
|
|
Jsou na X7 na prednich pistnicich prepadove hadicky? Delal jsem ramena a nikde jsem zadne nevidel. Obe pistnice byly mokre-prava vic. Ty misky dole pod manzetou byly obe plne. Auto nepada.
Jsou na X7 na prednich pistnicich prepadove hadicky? Delal jsem ramena a nikde jsem zadne nevidel. Obe pistnice byly mokre-prava vic. Ty misky dole pod manzetou byly obe plne. Auto nepada.
|
|
21.05.2017 10:27 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
3067488
|
|
jumep
|
|
|
kajman - nie, o piestniciach na X7 je tu popisaneho hodne dost
danv: jednoducho v diag vypni H3+ a skus s tym pojazdit
inak by malo stacit po tom regulatore spravne buchnut a malo by to zacat dvihat
kajman - nie, o piestniciach na X7 je tu popisaneho hodne dost
danv: jednoducho v diag vypni H3+ a skus s tym pojazdit
inak by malo stacit po tom regulatore spravne buchnut a malo by to zacat dvihat
|
|
21.05.2017 10:44 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
3067492
|
|
jumep
|
|
|
do vymeny(opravy) regulatoru je to najjednoduchsie riesenie ako jazdit a netlacit cerpadlom do skratu/nejazdit s autom na po zemi
do vymeny(opravy) regulatoru je to najjednoduchsie riesenie ako jazdit a netlacit cerpadlom do skratu/nejazdit s autom na po zemi
|
|
21.05.2017 15:17 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
3067543
|
|
DanV
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 153 |
|
|
jruze napsal(a): Hmmm super postup opravy To jako kdy zapnu tlačítko sport se mi auto nezvedne? - to je to samé jako kdy vypnu v diag H+ (myslím) - v regulátoru je jiný ventil který by to mohl dret a podle mne je problém jinde.(a a je kdekoli asi bych to řeil jinak ne ránou kladivem - tvé rady vedou k tomu e dnes má diag kdekdo a zkouí kdeco přenastavit kdy má problém a potom to je někdy věc to dát do původního nastavení(zvá u X7 )
Nehádejte se, opravdu je to tak, e pokud je regulátor v reimu sport, tedy napájená cívka je olej uzamčen v pístnicích. Olej nemůe z ani do pístnic. To by vechno odpovídalí tou co se mi děje. To co navrhuje Jumep bude mít za následek, e auto bude pořád v měkkém reimu a nemůe se stát, e se to opět sekne.
Nehádejte se, opravdu je to tak, e pokud je regulátor v reimu sport, tedy napájená cívka je olej uzamčen v pístnicích. Olej nemůe z ani do pístnic. To by vechno odpovídalí tou co se mi děje. To co navrhuje Jumep bude mít za následek, e auto bude pořád v měkkém reimu a nemůe se stát, e se to opět sekne.
|
|
21.05.2017 21:04 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 III
|
3067605
|
|
dano1
|
Město: Topolčany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 39 |
|
|
Ja mám taký problem e my tečíe lds zdalo sa my to e by to mohlo tiec riadenie no v servise my povedali to riadenie asi nebude no cela napravnica je od oleja tie trubky čo idu do riadenia.Povedali my e by to mohlo ma niečo spoločne s klesanim prednej časti preto e ked rano po vychladuti otvorim dvere auto sa nastavi do normalnej polohy za 1a2 dni znovu klesne aj sa my zdá e predok je niie ako ma by.
Ja mám taký problem e my tečíe lds zdalo sa my to e by to mohlo tiec riadenie no v servise my povedali to riadenie asi nebude no cela napravnica je od oleja tie trubky čo idu do riadenia.Povedali my e by to mohlo ma niečo spoločne s klesanim prednej časti preto e ked rano po vychladuti otvorim dvere auto sa nastavi do normalnej polohy za 1a2 dni znovu klesne aj sa my zdá e predok je niie ako ma by.
|
|
22.05.2017 14:50 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
3067831
|
|
DanV
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 153 |
|
|
jruze napsal(a): Udělej co ti radí Jumep a pak mi dej vědět (jinak mně se auto zvedá jak s tlačítkem sport tak bez - myslím zapnutým i vypnutým)
To není tak jak si mysli, tím e aktivuje tlačítko sport se pouze zvýí citlivost na snímané hodnoty, které aktivují tvrdé pérování. Jumep měl mylenku, e kdy přepnu Hydractive 3 + pouze na Hydractive 3, BHI nebude aktivovat cívky pro tvrdý reim nedojde k případnému zaseknutí regulátoru.
Jinak BHI si samozřejmě hlídá to, e kdy mění výku tak tak nemůe uzavřít regulátory.
To není tak jak si mysli, tím e aktivuje tlačítko sport se pouze zvýí citlivost na snímané hodnoty, které aktivují tvrdé pérování. Jumep měl mylenku, e kdy přepnu Hydractive 3 + pouze na Hydractive 3, BHI nebude aktivovat cívky pro tvrdý reim nedojde k případnému zaseknutí regulátoru.
Jinak BHI si samozřejmě hlídá to, e kdy mění výku tak tak nemůe uzavřít regulátory.
|
|
| |
|
|