Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Hydraulika, řízení, brzdy / Klesání přední části vozu / C5 I,II
|< < 1 ... 2 3 4 5 6 7 > >|
07.06.2013 10:06 - Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II 2587198
Tony_Z
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002)Počet příspěvků: 519

99 Poslat soukromou zprávu
Njn, mě to tak připadalo, že se spíná každou chvilku. Právě třeba po dojetí na semafory, co jsem jel přes tankodrom, co tu je snad všude, zastavim a klesne, takže předtím musela jít nahoru (asi kvůli špatnému stavu vozovky). Z toho jsem vyvozoval, že se spíná každou chvíli, možná to je omyl.
Ale kdybych se měl na ten čudlík vykašlat a nemačkat ho, tak jsem si mohl koupit pružiňák... Jsem zastáncem toho, že věci určené pro danou věc se mají používat a pokud se nepoužívají, tak jsou absolutně zbytečné a k ničemu.
Než dát 25000kč si raději koupim nějakou podobnou C5 jakou mám já za 35000kč. Z té své bych přeházel vše, co bude v lepším stavu na tu "novou" zbytek rozprodal na díly a pak nechal sešrotovat. Nebo obráceně, podle toho, která by byla v lepším stavu. Až to příjde, tak se tak možná stane. Ale požívat ho budu, když tam je.

edit: V souvislosti s tím mě napadlo, že by mohla být anketa s dražšíma opravama, kde by členové zaklikli to, co se jim již někdy porouchalo. Bylo by zajímavé vidět, kolika lidem se pokazilo čerpadlo hydry oproti těm, kterým odešlo třeba turbo.

07.06.2013 12:10 - Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II 2587208
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tony_Z napsal(a):
Njn, mě to tak připadalo, že se spíná každou chvilku. Právě třeba po dojetí na semafory, co jsem jel přes tankodrom, co tu je snad všude, zastavim a klesne, takže předtím musela jít nahoru (asi kvůli špatnému stavu vozovky). Z toho jsem vyvozoval, že se spíná každou chvíli, možná to je omyl.
Ale kdybych se měl na ten čudlík vykašlat a nemačkat ho, tak jsem si mohl koupit pružiňák... Jsem zastáncem toho, že věci určené pro danou věc se mají používat a pokud se nepoužívají, tak jsou absolutně zbytečné a k ničemu.
Než dát 25000kč si raději koupim nějakou podobnou C5 jakou mám já za 35000kč. Z té své bych přeházel vše, co bude v lepším stavu na tu "novou" zbytek rozprodal na díly a pak nechal sešrotovat. Nebo obráceně, podle toho, která by byla v lepším stavu. Až to příjde, tak se tak možná stane. Ale požívat ho budu, když tam je.

edit: V souvislosti s tím mě napadlo, že by mohla být anketa s dražšíma opravama, kde by členové zaklikli to, co se jim již někdy porouchalo. Bylo by zajímavé vidět, kolika lidem se pokazilo čerpadlo hydry oproti těm, kterým odešlo třeba turbo.


Ten čudlík je na to když projíždíš nějakou třeba cestu(jako já na ryby) kde 30. let jezdí traktory a vymačkají koleje tak v takto extrémních podmínkách,nebo ,,servisní poloha,nebo k odtlakování a kontrole množství kapaliny v systému(jednou za čas) - ale samozřejmě je to tam na používání ( vždy oni potřebují odbyt dílů - proto neprodávají samotné motory - ten by stál počítám tak do 4000,-)

07.06.2013 12:33 - Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II 2587212
Tony_Z
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002)Počet příspěvků: 519

99 Poslat soukromou zprávu
Až budeš mít cestu, tak se přijeď podívat k nám před barák, možná podobná cesta jako k těm rybám Tchán s ochcávkou k nám z tohoto důvodu odmítá jezdit. Jinak samozřejmě vyšší polohy používám (krom polnic) i na přejezd obrubníků a objíždění kolon na velkých parkoviští (kde právě tyto obrubníky zavazejí a brání provozu ) Lidi čuměj jak péra z gauče. Nicméně to jsou výjimečné situace, spodní poloha (krom servisu) vážně jen a pouze proti zlodějům katalyzátorů. Až odejde, dám vědět, že se tak stalo, pak si budeš ze mě moct dělat srandu.

07.06.2013 22:49 - Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II 2587346
Emuel
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive BreakPočet příspěvků: 14
99 Poslat soukromou zprávu
O těch katalyzátorech jsem taky slyšel, je to pro mě další důvod, proč auto pouštim na zem. Dělám to jen tehdy, když nevím jistě, že druhý den pojedu. Díky změně zaměstnání se ze mě stal víkendový jezdec, takže když auto celý týden stojí na místě, myslím, že tím, že odtlakuju hydrauliku, tomu uřitě neubližuju.

A silentbloky? Pár aut už jsem vystřídal a nepamatuju si, že bych je na nějakém z nich neměnil. A to mam teď prvního Citroena. Chci říct, že je mi celkem jedno, jestli je zničim na našich silnicích a nebo tím, že jednou za tejden pustim auto na břicho.

A zrovna tak čerpadlo určitě neničim tímhle "odpočíváním" víc, než když se auto za provozu snaží udržet světlou vejšku za každou cenu. Rozjezdy, nastupování, vystupování, nakládání atd. Protě kdybych měl vyjádřit procentuálně podíl mého natlakování systému jednou za týden v celkovém čistém čase provozu čerpadla, jistě by to nebylo nijak závratný. Takže až mi jedou odejde a budu ho muset vyměnit, budu tohle dělat dál. Tím spíš, že bude nový.

07.06.2013 22:53 - Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II 2587347
Emuel
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive BreakPočet příspěvků: 14
99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
HELLMUT: netreba nic spustat a cviceniu sa da vyhnut uplne jednoducho, nechavajte kolesa rovno a nebude to cvicit

E ee. Už se mi několikrát stalo, že auto dělalo kliky, přestože kola byla rovně. Stačí při parkování párkrát zarejdovat a tělocvik se dostaví tak jako tak.

07.06.2013 22:55 - Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II 2587348
Emuel
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive BreakPočet příspěvků: 14
99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
je absolutne zbytocne a kontraproduktivne to auto spustat na zem kvoli setreniu baterky

I když je schopné hopsat na předku až do jejího vymlácení????

07.06.2013 22:56 - Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II 2587349
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
v tom pripade mas nacaty vyskac a ten by som vymenil

cvicenie pri vytocenych kolach sposobuje stabilizator a to ako sa skruti, prilis velka zmena pri pohybe, ale ak su kola rovno, nesmie to cvicit a z 99% je to vyskac
ostatne 1% bolo nieco co sa riesilo v zaruke a bolo len par aut s tym ... nemalo by sa nikoho z nas uz tykat

07.06.2013 23:09 - Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II 2587350
Emuel
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive BreakPočet příspěvků: 14
99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
v tom pripade mas nacaty vyskac a ten by som vymenil

cvicenie pri vytocenych kolach sposobuje stabilizator a to ako sa skruti, prilis velka zmena pri pohybe, ale ak su kola rovno, nesmie to cvicit a z 99% je to vyskac
ostatne 1% bolo nieco co sa riesilo v zaruke a bolo len par aut s tym ... nemalo by sa nikoho z nas uz tykat

Vím, že jste to tu jistě probírali milionkrát, kolik si mám cca připravit? Předpokládám, že se to bude zhoršovat.

08.06.2013 09:06 - Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II 2587401
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
v tom pripade mas nacaty vyskac a ten by som vymenil

cvicenie pri vytocenych kolach sposobuje stabilizator a to ako sa skruti, prilis velka zmena pri pohybe, ale ak su kola rovno, nesmie to cvicit a z 99% je to vyskac
ostatne 1% bolo nieco co sa riesilo v zaruke a bolo len par aut s tym ... nemalo by sa nikoho z nas uz tykat


Vím o třech autech které toto dělají - u dvou byl prohozený korektor a výsledek stejný - pomůže zahýbat s kolama nebo přidržet auto v některé z krajních poloh toho zhoupnutí - nepomůže ani zněna polohy třeba na 40Km - dole a nahoře ano.(dělá to mladýmu a jen někdy - třeba 1. za měsíc)

08.06.2013 11:31 - Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II 2587439
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
lebo aj ten zadny je tam vybehany, preto prehadzovat moc nepomoze, radsej vymenit za novy

08.06.2013 14:13 - Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II 2587461
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
lebo aj ten zadny je tam vybehany, preto prehadzovat moc nepomoze, radsej vymenit za novy


Nemyslím starý,ale novej za původní a chovalo se to stejně.

08.06.2013 20:31 - Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II 2587543
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Když tak o tom přemýšlím, tak mě napadá, že by to v určitých případech mohlo cvičit s předkem i když by byl vadný zadní korektor. Tak možná proto nepomohla výměna předního korektoru.
Ale ověřený to nemám, tak se dobrovolně zříkám všech pohlavků a kopanců.

09.06.2013 00:40 - Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II 2587615
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
Když tak o tom přemýšlím, tak mě napadá, že by to v určitých případech mohlo cvičit s předkem i když by byl vadný zadní korektor. Tak možná proto nepomohla výměna předního korektoru.
Ale ověřený to nemám, tak se dobrovolně zříkám všech pohlavků a kopanců.


No mně na biturbu se za jízdy občas přizvedl zadek a po zastavení (někdy) během 10. minut spadl na zem - vyměnil jsem korektor,přetěsnil pístnice a den OK a to samé - pokračování bylo regulátor tlaku - po výměně OK (do teď) - říkám si korektorem to nebylo tak dám do jiného auta a korektor byl mrtvý( v diag vůbec nekomunikoval) - takže v mém případě si BHI asi vejšku vycucalo z prstu.

09.06.2013 11:28 - Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II 2587657
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
to je elektronika, ono to funguje kym sa to nepohne
kolko krat sa mi stalo ze som preniesol pocitac od zakaznika domov, doma zapol a drb, strelil zdroj, keby to bolo u zakaznika bez pohnutia ako bolo doteraz tak prezije este taky rok

09.06.2013 11:51 - Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II 2587667
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
to je elektronika, ono to funguje kym sa to nepohne
kolko krat sa mi stalo ze som preniesol pocitac od zakaznika domov, doma zapol a drb, strelil zdroj, keby to bolo u zakaznika bez pohnutia ako bolo doteraz tak prezije este taky rok


No on reagoval na změnu vejšky a i jí četl,ale jsem si říkal že by mohl vynechávat a v druhém autě byl natvrdo KO. těsnění mělo drážku jak prase a taky někdy držela - taky jsem nechápal(a to i v různých polohách). No holt zelená voda asi dovede zázraky

18.09.2014 19:19 - Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II 2734016
martinrx
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 349
99 Poslat soukromou zprávu
Tak jsem dnes zažil dvě závady najednou

Na parkovišti před obchodem (rovném) začal skákat předek auta nahoru a dolů. Při zapnutém motoru i bez. Zároven mi vyskočila hláška že mám málo paliva - začala svítit rezerva. (mám tam půl nádrže).

Skákání se mi podařilo vyřešit tím že jsem spustil auto dolů.
Po návratu z obchodu už naskočil i ukazatel paliva.

18.09.2014 21:50 - Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II 2734042
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
martinrx napsal(a):
Tak jsem dnes zažil dvě závady najednou

Na parkovišti před obchodem (rovném) začal skákat předek auta nahoru a dolů. Při zapnutém motoru i bez. Zároven mi vyskočila hláška že mám málo paliva - začala svítit rezerva. (mám tam půl nádrže).

Skákání se mi podařilo vyřešit tím že jsem spustil auto dolů.
Po návratu z obchodu už naskočil i ukazatel paliva.


Sháněj korektor

18.09.2014 23:16 - Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II 2734058
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Mě se tohle stalo v životě jen jednou. Taky parkoviště na rovině a mírně pootočený kola. Vystoupil jsem a než mamina nakoupila, tak jsem otevřel kufr a větral jsem štěňatům. Jeli jsme z očkování a bylo jich v zadu 8. A jak jsem je tak hladil, zdálo se mi, že to auto nějak cvičí. Tak jsem kouknul z boku a vidím jak jede předek nahoru a zase dolů. Pěkně plynule a pořád dokola. Tak jsem kufr zavřel, sedl za volant, a auto se hejbalo pořád. Tak jsem nastartoval a cvičilo to dál. Srovnal jsem kola a přestalo. Ale když mamina nasedla, tak než jsem odjel, tak to zase zvedlo a kleslo a zvedlo a kleslo ... i když jsem nastartoval. Po rozjezdu už jsem to necítil, ale jistej jsem si tím nebyl. Celej vyděšenej jsem dojel domů bez problémů a od tý doby se to už nikdy neopakovalo. Tak si myslím, že korektor ještě nemusí být nutně KO, ale třeba jen v něm byla voda, nebo nějaká špína nebo prostě něco přechodnýho. Bylo to asi tak před třema měsícema a zatím je to OK.

19.09.2014 00:03 - Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II 2734068
martinrx
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 349
99 Poslat soukromou zprávu
Jen nevím jak to mohlo souviset s tím že mi auto současně hlásilo prázdnou nádrž

19.09.2014 00:07 - Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II 2734069
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
nijako - skor zblblo kvoli niecomu inemu, kazdopadne toto je bezna vec vyskacu, predist najlahsie tomu je nastartovat a pohnut sa s kolesami rovno takych 10cm, ak to aj potom pokracuje tak zmenit vysku auta a uz isto kupit a vymenit vyskac

|< < 1 ... 2 3 4 5 6 7 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator