| | |
07.06.2013 10:06 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2587198
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Njn, mě to tak připadalo, e se spíná kadou chvilku. Právě třeba po dojetí na semafory, co jsem jel přes tankodrom, co tu je snad vude, zastavim a klesne, take předtím musela jít nahoru (asi kvůli patnému stavu vozovky). Z toho jsem vyvozoval, e se spíná kadou chvíli, moná to je omyl.
Ale kdybych se měl na ten čudlík vykalat a nemačkat ho, tak jsem si mohl koupit pruiňák... Jsem zastáncem toho, e věci určené pro danou věc se mají pouívat a pokud se nepouívají, tak jsou absolutně zbytečné a k ničemu.
Ne dát 25000kč si raději koupim nějakou podobnou C5 jakou mám já za 35000kč. Z té své bych přeházel ve, co bude v lepím stavu na tu "novou" zbytek rozprodal na díly a pak nechal serotovat. Nebo obráceně, podle toho, která by byla v lepím stavu. A to příjde, tak se tak moná stane. Ale poívat ho budu, kdy tam je.
edit: V souvislosti s tím mě napadlo, e by mohla být anketa s draíma opravama, kde by členové zaklikli to, co se jim ji někdy porouchalo. Bylo by zajímavé vidět, kolika lidem se pokazilo čerpadlo hydry oproti těm, kterým odelo třeba turbo.
Njn, mě to tak připadalo, e se spíná kadou chvilku. Právě třeba po dojetí na semafory, co jsem jel přes tankodrom, co tu je snad vude, zastavim a klesne, take předtím musela jít nahoru (asi kvůli patnému stavu vozovky). Z toho jsem vyvozoval, e se spíná kadou chvíli, moná to je omyl. :-)
Ale kdybych se měl na ten čudlík vykalat a nemačkat ho, tak jsem si mohl koupit pruiňák... Jsem zastáncem toho, e věci určené pro danou věc se mají pouívat a pokud se nepouívají, tak jsou absolutně zbytečné a k ničemu.
Ne dát 25000kč si raději koupim nějakou podobnou C5 jakou mám já za 35000kč. Z té své bych přeházel ve, co bude v lepím stavu na tu "novou" zbytek rozprodal na díly a pak nechal serotovat. Nebo obráceně, podle toho, která by byla v lepím stavu. :-) A to příjde, tak se tak moná stane. Ale poívat ho budu, kdy tam je. ;-) :-d
edit: V souvislosti s tím mě napadlo, e by mohla být anketa s draíma opravama, kde by členové zaklikli to, co se jim ji někdy porouchalo. Bylo by zajímavé vidět, kolika lidem se pokazilo čerpadlo hydry oproti těm, kterým odelo třeba turbo.
|
|
07.06.2013 12:10 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2587208
|
|
jruze
|
|
|
Tony_Z napsal(a): Njn, mě to tak připadalo, e se spíná kadou chvilku. Právě třeba po dojetí na semafory, co jsem jel přes tankodrom, co tu je snad vude, zastavim a klesne, take předtím musela jít nahoru (asi kvůli patnému stavu vozovky). Z toho jsem vyvozoval, e se spíná kadou chvíli, moná to je omyl.
Ale kdybych se měl na ten čudlík vykalat a nemačkat ho, tak jsem si mohl koupit pruiňák... Jsem zastáncem toho, e věci určené pro danou věc se mají pouívat a pokud se nepouívají, tak jsou absolutně zbytečné a k ničemu.
Ne dát 25000kč si raději koupim nějakou podobnou C5 jakou mám já za 35000kč. Z té své bych přeházel ve, co bude v lepím stavu na tu "novou" zbytek rozprodal na díly a pak nechal serotovat. Nebo obráceně, podle toho, která by byla v lepím stavu. A to příjde, tak se tak moná stane. Ale poívat ho budu, kdy tam je.
edit: V souvislosti s tím mě napadlo, e by mohla být anketa s draíma opravama, kde by členové zaklikli to, co se jim ji někdy porouchalo. Bylo by zajímavé vidět, kolika lidem se pokazilo čerpadlo hydry oproti těm, kterým odelo třeba turbo.
Ten čudlík je na to kdy projídí nějakou třeba cestu(jako já na ryby) kde 30. let jezdí traktory a vymačkají koleje tak v takto extrémních podmínkách,nebo ,,servisní poloha,nebo k odtlakování a kontrole mnoství kapaliny v systému(jednou za čas) - ale samozřejmě je to tam na pouívání ( vdy oni potřebují odbyt dílů - proto neprodávají samotné motory - ten by stál počítám tak do 4000,-)
Ten čudlík je na to kdy projídí nějakou třeba cestu(jako já na ryby) kde 30. let jezdí traktory a vymačkají koleje tak v takto extrémních podmínkách,nebo ,,servisní poloha,nebo k odtlakování a kontrole mnoství kapaliny v systému(jednou za čas) - ale samozřejmě je to tam na pouívání ( vdy oni potřebují odbyt dílů - proto neprodávají samotné motory - ten by stál počítám tak do 4000,-):-))))
|
|
07.06.2013 12:33 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2587212
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
A bude mít cestu, tak se přijeď podívat k nám před barák, moná podobná cesta jako k těm rybám Tchán s ochcávkou k nám z tohoto důvodu odmítá jezdit. Jinak samozřejmě vyí polohy pouívám (krom polnic) i na přejezd obrubníků a objídění kolon na velkých parkovití (kde právě tyto obrubníky zavazejí a brání provozu ) Lidi čuměj jak péra z gauče. Nicméně to jsou výjimečné situace, spodní poloha (krom servisu) váně jen a pouze proti zlodějům katalyzátorů. A odejde, dám vědět, e se tak stalo, pak si bude ze mě moct dělat srandu.
A bude mít cestu, tak se přijeď podívat k nám před barák, moná podobná cesta jako k těm rybám :-D Tchán s ochcávkou k nám z tohoto důvodu odmítá jezdit. :-D Jinak samozřejmě vyí polohy pouívám (krom polnic) i na přejezd obrubníků :-d a objídění kolon na velkých parkovití (kde právě tyto obrubníky zavazejí a brání provozu :-D ) Lidi čuměj jak péra z gauče. Nicméně to jsou výjimečné situace, spodní poloha (krom servisu) váně jen a pouze proti zlodějům katalyzátorů. A odejde, dám vědět, e se tak stalo, pak si bude ze mě moct dělat srandu. ;-)
|
|
07.06.2013 22:49 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2587346
|
|
Emuel
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive Break | Počet příspěvků: 14 |
|
|
O těch katalyzátorech jsem taky slyel, je to pro mě dalí důvod, proč auto poutim na zem. Dělám to jen tehdy, kdy nevím jistě, e druhý den pojedu. Díky změně zaměstnání se ze mě stal víkendový jezdec, take kdy auto celý týden stojí na místě, myslím, e tím, e odtlakuju hydrauliku, tomu uřitě neubliuju.
A silentbloky? Pár aut u jsem vystřídal a nepamatuju si, e bych je na nějakém z nich neměnil. A to mam teď prvního Citroena. Chci říct, e je mi celkem jedno, jestli je zničim na naich silnicích a nebo tím, e jednou za tejden pustim auto na břicho.
A zrovna tak čerpadlo určitě neničim tímhle "odpočíváním" víc, ne kdy se auto za provozu snaí udret světlou vejku za kadou cenu. Rozjezdy, nastupování, vystupování, nakládání atd. Protě kdybych měl vyjádřit procentuálně podíl mého natlakování systému jednou za týden v celkovém čistém čase provozu čerpadla, jistě by to nebylo nijak závratný. Take a mi jedou odejde a budu ho muset vyměnit, budu tohle dělat dál. Tím spí, e bude nový.
O těch katalyzátorech jsem taky slyel, je to pro mě dalí důvod, proč auto poutim na zem. Dělám to jen tehdy, kdy nevím jistě, e druhý den pojedu. Díky změně zaměstnání se ze mě stal víkendový jezdec, take kdy auto celý týden stojí na místě, myslím, e tím, e odtlakuju hydrauliku, tomu uřitě neubliuju.
A silentbloky? Pár aut u jsem vystřídal a nepamatuju si, e bych je na nějakém z nich neměnil. A to mam teď prvního Citroena. Chci říct, e je mi celkem jedno, jestli je zničim na naich silnicích a nebo tím, e jednou za tejden pustim auto na břicho.
A zrovna tak čerpadlo určitě neničim tímhle "odpočíváním" víc, ne kdy se auto za provozu snaí udret světlou vejku za kadou cenu. Rozjezdy, nastupování, vystupování, nakládání atd. Protě kdybych měl vyjádřit procentuálně podíl mého natlakování systému jednou za týden v celkovém čistém čase provozu čerpadla, jistě by to nebylo nijak závratný. Take a mi jedou odejde a budu ho muset vyměnit, budu tohle dělat dál. Tím spí, e bude nový. ;-)
|
|
07.06.2013 22:55 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2587348
|
|
Emuel
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive Break | Počet příspěvků: 14 |
|
|
jumep napsal(a): je absolutne zbytocne a kontraproduktivne to auto spustat na zem kvoli setreniu baterky
I kdy je schopné hopsat na předku a do jejího vymlácení????
I kdy je schopné hopsat na předku a do jejího vymlácení????
|
|
07.06.2013 22:56 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2587349
|
|
jumep
|
|
|
v tom pripade mas nacaty vyskac a ten by som vymenil
cvicenie pri vytocenych kolach sposobuje stabilizator a to ako sa skruti, prilis velka zmena pri pohybe, ale ak su kola rovno, nesmie to cvicit a z 99% je to vyskac
ostatne 1% bolo nieco co sa riesilo v zaruke a bolo len par aut s tym ... nemalo by sa nikoho z nas uz tykat
v tom pripade mas nacaty vyskac a ten by som vymenil
cvicenie pri vytocenych kolach sposobuje stabilizator a to ako sa skruti, prilis velka zmena pri pohybe, ale ak su kola rovno, nesmie to cvicit a z 99% je to vyskac
ostatne 1% bolo nieco co sa riesilo v zaruke a bolo len par aut s tym ... nemalo by sa nikoho z nas uz tykat
|
|
07.06.2013 23:09 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2587350
|
|
Emuel
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive Break | Počet příspěvků: 14 |
|
|
jumep napsal(a): v tom pripade mas nacaty vyskac a ten by som vymenil
cvicenie pri vytocenych kolach sposobuje stabilizator a to ako sa skruti, prilis velka zmena pri pohybe, ale ak su kola rovno, nesmie to cvicit a z 99% je to vyskac
ostatne 1% bolo nieco co sa riesilo v zaruke a bolo len par aut s tym ... nemalo by sa nikoho z nas uz tykat
Vím, e jste to tu jistě probírali milionkrát, kolik si mám cca připravit? Předpokládám, e se to bude zhorovat.
Vím, e jste to tu jistě probírali milionkrát, kolik si mám cca připravit? Předpokládám, e se to bude zhorovat.
|
|
08.06.2013 11:31 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2587439
|
|
jumep
|
|
|
lebo aj ten zadny je tam vybehany, preto prehadzovat moc nepomoze, radsej vymenit za novy
lebo aj ten zadny je tam vybehany, preto prehadzovat moc nepomoze, radsej vymenit za novy
|
|
08.06.2013 20:31 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2587543
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Kdy tak o tom přemýlím, tak mě napadá, e by to v určitých případech mohlo cvičit s předkem i kdy by byl vadný zadní korektor. Tak moná proto nepomohla výměna předního korektoru.
Ale ověřený to nemám, tak se dobrovolně zříkám vech pohlavků a kopanců.
Kdy tak o tom přemýlím, tak mě napadá, e by to v určitých případech mohlo cvičit s předkem i kdy by byl vadný zadní korektor. Tak moná proto nepomohla výměna předního korektoru.
Ale ověřený to nemám, tak se dobrovolně zříkám vech pohlavků a kopanců. :-))
|
|
09.06.2013 11:28 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2587657
|
|
jumep
|
|
|
to je elektronika, ono to funguje kym sa to nepohne
kolko krat sa mi stalo ze som preniesol pocitac od zakaznika domov, doma zapol a drb, strelil zdroj, keby to bolo u zakaznika bez pohnutia ako bolo doteraz tak prezije este taky rok
to je elektronika, ono to funguje kym sa to nepohne
kolko krat sa mi stalo ze som preniesol pocitac od zakaznika domov, doma zapol a drb, strelil zdroj, keby to bolo u zakaznika bez pohnutia ako bolo doteraz tak prezije este taky rok :)
|
|
18.09.2014 19:19 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2734016
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Tak jsem dnes zail dvě závady najednou
Na parkoviti před obchodem (rovném) začal skákat předek auta nahoru a dolů. Při zapnutém motoru i bez. Zároven mi vyskočila hláka e mám málo paliva - začala svítit rezerva. (mám tam půl nádre).
Skákání se mi podařilo vyřeit tím e jsem spustil auto dolů.
Po návratu z obchodu u naskočil i ukazatel paliva.
Tak jsem dnes zail dvě závady najednou :-)
Na parkoviti před obchodem (rovném) začal skákat předek auta nahoru a dolů. Při zapnutém motoru i bez. Zároven mi vyskočila hláka e mám málo paliva - začala svítit rezerva. (mám tam půl nádre).
Skákání se mi podařilo vyřeit tím e jsem spustil auto dolů.
Po návratu z obchodu u naskočil i ukazatel paliva.
|
|
18.09.2014 21:50 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2734042
|
|
jruze
|
|
|
martinrx napsal(a): Tak jsem dnes zail dvě závady najednou
Na parkoviti před obchodem (rovném) začal skákat předek auta nahoru a dolů. Při zapnutém motoru i bez. Zároven mi vyskočila hláka e mám málo paliva - začala svítit rezerva. (mám tam půl nádre).
Skákání se mi podařilo vyřeit tím e jsem spustil auto dolů.
Po návratu z obchodu u naskočil i ukazatel paliva.
Sháněj korektor
Sháněj korektor
|
|
18.09.2014 23:16 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2734058
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Mě se tohle stalo v ivotě jen jednou. Taky parkovitě na rovině a mírně pootočený kola. Vystoupil jsem a ne mamina nakoupila, tak jsem otevřel kufr a větral jsem těňatům. Jeli jsme z očkování a bylo jich v zadu 8. A jak jsem je tak hladil, zdálo se mi, e to auto nějak cvičí. Tak jsem kouknul z boku a vidím jak jede předek nahoru a zase dolů. Pěkně plynule a pořád dokola. Tak jsem kufr zavřel, sedl za volant, a auto se hejbalo pořád. Tak jsem nastartoval a cvičilo to dál. Srovnal jsem kola a přestalo. Ale kdy mamina nasedla, tak ne jsem odjel, tak to zase zvedlo a kleslo a zvedlo a kleslo ... i kdy jsem nastartoval. Po rozjezdu u jsem to necítil, ale jistej jsem si tím nebyl. Celej vyděenej jsem dojel domů bez problémů a od tý doby se to u nikdy neopakovalo. Tak si myslím, e korektor jetě nemusí být nutně KO, ale třeba jen v něm byla voda, nebo nějaká pína nebo prostě něco přechodnýho. Bylo to asi tak před třema měsícema a zatím je to OK.
Mě se tohle stalo v ivotě jen jednou. Taky parkovitě na rovině a mírně pootočený kola. Vystoupil jsem a ne mamina nakoupila, tak jsem otevřel kufr a větral jsem těňatům. Jeli jsme z očkování a bylo jich v zadu 8. A jak jsem je tak hladil, zdálo se mi, e to auto nějak cvičí. Tak jsem kouknul z boku a vidím jak jede předek nahoru a zase dolů. Pěkně plynule a pořád dokola. Tak jsem kufr zavřel, sedl za volant, a auto se hejbalo pořád. Tak jsem nastartoval a cvičilo to dál. Srovnal jsem kola a přestalo. Ale kdy mamina nasedla, tak ne jsem odjel, tak to zase zvedlo a kleslo a zvedlo a kleslo ... i kdy jsem nastartoval. Po rozjezdu u jsem to necítil, ale jistej jsem si tím nebyl. Celej vyděenej jsem dojel domů bez problémů a od tý doby se to u nikdy neopakovalo. Tak si myslím, e korektor jetě nemusí být nutně KO, ale třeba jen v něm byla voda, nebo nějaká pína nebo prostě něco přechodnýho. Bylo to asi tak před třema měsícema a zatím je to OK. :nevim
|
|
19.09.2014 00:03 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2734068
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Jen nevím jak to mohlo souviset s tím e mi auto současně hlásilo prázdnou nádr
Jen nevím jak to mohlo souviset s tím e mi auto současně hlásilo prázdnou nádr :-(
|
|
19.09.2014 00:07 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2734069
|
|
jumep
|
|
|
nijako - skor zblblo kvoli niecomu inemu, kazdopadne toto je bezna vec vyskacu, predist najlahsie tomu je nastartovat a pohnut sa s kolesami rovno takych 10cm, ak to aj potom pokracuje tak zmenit vysku auta a uz isto kupit a vymenit vyskac
nijako - skor zblblo kvoli niecomu inemu, kazdopadne toto je bezna vec vyskacu, predist najlahsie tomu je nastartovat a pohnut sa s kolesami rovno takych 10cm, ak to aj potom pokracuje tak zmenit vysku auta a uz isto kupit a vymenit vyskac
|
|
| |
|
|