| | |
06.06.2013 21:58 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2587087
|
|
Hanz 397
|
|
|
Emuel napsal(a): Snad nebude vadit, e troku oivim tohle vlákno.
Taky mi při stání občas začne "hopsat předek". Pokud je to někde u nákupáku, neřeim. Ale pokud vim, e auto bude nějakej den stát, poutim ho a dolů a mám pokoj. Navíc mi kdosi před lety tvrdil, e tím, e auto čas od času nechám stát "vyputěné" na dorazech, pomáhám zachovat funkčnost celého systému. Můe to bejt kravina, ale se základní znalostí mechaniky mi to přijde logický. Kdy něco dlouho nepouívám, má tendenci se to znefunkčnět. Take auto sem tam proenu vema polohama podvozku a na ulici před barákem ho nechávám leet na břie. A mám jistotu, e nastartuju i po dvou týdnech.
A jak tady někdo psal, e při brdění má auto tendenci zabořující se příď dorovnávat a po zastavení na semaforech si zase "odfoukne", je nesmysl. Auto určitě dofukuje zadek při rozjezdu, je to znatelně cítit. Ale při brdění je nastavování výky podvozku neaktivní. Je velmi snadný to vyzkouet. Stujte na brzdě a zkuste změnit výku. Auto se ani nehne. A kdy se pustí brzda, začne se něco dít. Take a u se příď při brdění zabořuje sebevíc, hydraulice je to jedno a nic nedorovnává.
To,jestli se dorovnává podélnej náklon při pohybu jsem nikdy neřeil,ale jak jsi psal s tou brzdou,kdy stojí,je tady u popsaný,ale jestli ten systém fci dorovnávání má,tak určitě taky ví(ví to 100%),jestli jede,nebo stojí,take tvůj pokus a na něm závislej argument je bezpředmětnej.
Tak a teď jdu hledat,jestli to dorovnávání podélnýho náklonu má
To,jestli se dorovnává podélnej náklon při pohybu jsem nikdy neřeil,ale jak jsi psal s tou brzdou,kdy stojí,je tady u popsaný,ale jestli ten systém fci dorovnávání má,tak určitě taky ví(ví to 100%),jestli jede,nebo stojí,take tvůj pokus a na něm závislej argument je bezpředmětnej.
Tak a teď jdu hledat,jestli to dorovnávání podélnýho náklonu má :-d
|
|
06.06.2013 22:36 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2587100
|
|
jumep
|
|
|
H3+ informaciu o rychlosti zbiera, ale len z dovodu potreby ovladania stredovej gule, nemyslim si ze by prirovnaval vysku pri brzdeni (teraz som tu mal auto kde som nacuval zvukom atd, bolo pocut kedy spina bhi a nikdy to nebolo pocas brzdenia)
H3+ informaciu o rychlosti zbiera, ale len z dovodu potreby ovladania stredovej gule, nemyslim si ze by prirovnaval vysku pri brzdeni (teraz som tu mal auto kde som nacuval zvukom atd, bolo pocut kedy spina bhi a nikdy to nebolo pocas brzdenia)
|
|
06.06.2013 22:51 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2587102
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
veď ked je aktivovaná noná brzda tak je zmena výky v počítači zakázaná. Čo je logické keďe je vtedy zadok zablokovaný.
veď ked je aktivovaná noná brzda tak je zmena výky v počítači zakázaná. Čo je logické keďe je vtedy zadok zablokovaný.
|
|
06.06.2013 23:00 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2587104
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Jasně. V klidu to tak prokazatelně je. Ale auto plný počítačů můe umět rozliit, jestli jedu, nebo stojím. A tak taky umí rozhodnout, jestli funkci zakázanýho zvednutí při zalápnutý brzdě pouije i za jízdy, nebo jenom kdy auto stojí. Myslím si ale, e při brdění předek nezvedá. Vdy při putění pedálu by vystřelil natlakovanej předek nahoru jako před skokem.
Jasně. V klidu to tak prokazatelně je. Ale auto plný počítačů můe umět rozliit, jestli jedu, nebo stojím. A tak taky umí rozhodnout, jestli funkci zakázanýho zvednutí při zalápnutý brzdě pouije i za jízdy, nebo jenom kdy auto stojí. Myslím si ale, e při brdění předek nezvedá. Vdy při putění pedálu by vystřelil natlakovanej předek nahoru jako před skokem.
|
|
06.06.2013 23:28 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2587108
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
A jak je to s tím vypoutěním při parkování ? Vdy mi to vrtalo hlavou jestli to má nějaký smysl. Ale jezdím denně tak u mě ne. Ale teď co mám C5, tak mám auta dvě a C5 občas pár dní stojí.Teda kdy jí ena nevytáhne na nákup atd. Do práce jezdím Xantií. Vypoutění pouívám jen proti botičkám ale taky si nejsem jistý jestli jí tam ti policajti dostanou nebo ne
A jak je to s tím vypoutěním při parkování ? Vdy mi to vrtalo hlavou jestli to má nějaký smysl. Ale jezdím denně tak u mě ne. Ale teď co mám C5, tak mám auta dvě a C5 občas pár dní stojí.Teda kdy jí ena nevytáhne na nákup atd. Do práce jezdím Xantií. Vypoutění pouívám jen proti botičkám ale taky si nejsem jistý jestli jí tam ti policajti dostanou nebo ne :nevim
|
|
06.06.2013 23:29 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2587109
|
|
jumep
|
|
|
jo, tak to mas problem v brzdovom spinaci
obcas sa stane ze v nejakom momente ked sa stupi na brzdu a je v nejakom rezime zmeny vysky alebo podobne *, tak sa cerpadlo tlaci alebo pusta a potom to poskoci, ale standartne pri stati na brzdovom pedali sa dvihat nebude, ale toto je na ine vlakno kde sa uz nieco podobne riesilo
* - tj. BHI dala prikaz na dvihanie auta a ty si v tom momente stupil na brzdu, su to fakt stotiny ale trafit sa to nechtiac obcas podari - tak vtedy bude tlakovat alebo odtlakovavat napravu aj ked stojis na brzde
ak budes stat tak v podstate po pusteni brzdy to skoci prudko hore (zadok) alebo spadne uplne na doraz (znova zadok) - dobre to slo simulovat prudky rozbeh, zacne dorovnavat zatlaceny zadok k zemi a potom skocis na brzdu, zasa ho dvihne hore a ked zostanes stat a pustis potom brzdu tak padne uplne na sem a zacne sa zasa zdvihat, na zraze pri jednej sutazi to bolo krasne vidno par autam sa to stalo
HELLMUT: netreba nic spustat a cviceniu sa da vyhnut uplne jednoducho, nechavajte kolesa rovno a nebude to cvicit
jo, tak to mas problem v brzdovom spinaci
obcas sa stane ze v nejakom momente ked sa stupi na brzdu a je v nejakom rezime zmeny vysky alebo podobne *, tak sa cerpadlo tlaci alebo pusta a potom to poskoci, ale standartne pri stati na brzdovom pedali sa dvihat nebude, ale toto je na ine vlakno kde sa uz nieco podobne riesilo
* - tj. BHI dala prikaz na dvihanie auta a ty si v tom momente stupil na brzdu, su to fakt stotiny ale trafit sa to nechtiac obcas podari - tak vtedy bude tlakovat alebo odtlakovavat napravu aj ked stojis na brzde
ak budes stat tak v podstate po pusteni brzdy to skoci prudko hore (zadok) alebo spadne uplne na doraz (znova zadok) - dobre to slo simulovat prudky rozbeh, zacne dorovnavat zatlaceny zadok k zemi a potom skocis na brzdu, zasa ho dvihne hore a ked zostanes stat a pustis potom brzdu tak padne uplne na sem a zacne sa zasa zdvihat, na zraze pri jednej sutazi to bolo krasne vidno par autam sa to stalo
HELLMUT: netreba nic spustat a cviceniu sa da vyhnut uplne jednoducho, nechavajte kolesa rovno a nebude to cvicit
|
|
06.06.2013 23:38 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2587110
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1299 |
|
|
Kdy bude auto poutět při kadém parkování na zem, tak si akorát můe zničit silentboky na přední nápravě.
Kdy bude auto poutět při kadém parkování na zem, tak si akorát můe zničit silentboky na přední nápravě.
|
|
06.06.2013 23:42 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2587111
|
|
jumep
|
|
|
skor ako o silenty, ktore su v podstate spotrebak, by som som povedal ze sa zbytocne deru uhliky v bhi, tiez sice nepatrna vec ... ale predsa ... stare auta padali kvoli brzdovemu pedalu a celkovej netesnosti okruhu .. nikdy to nebol ucel aby sli na zem ... preto c5 neni nutne spustat na zem
skor ako o silenty, ktore su v podstate spotrebak, by som som povedal ze sa zbytocne deru uhliky v bhi, tiez sice nepatrna vec ... ale predsa ... stare auta padali kvoli brzdovemu pedalu a celkovej netesnosti okruhu .. nikdy to nebol ucel aby sli na zem ... preto c5 neni nutne spustat na zem
|
|
06.06.2013 23:48 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2587112
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1299 |
|
|
Stare auta padali vzadu, kde nejsou "zkrutné" silenbloky, ale loiska. Na předku nepadali. A ty opavdu staré, které padali i na předku tam neměli silenbloky, ale taky loiska ...
Kdy BX, Xa, XM, C5 pustí na zem, ničí silenboky na přední nápravě.
Stare auta padali vzadu, kde nejsou "zkrutné" silenbloky, ale loiska. Na předku nepadali. A ty opavdu staré, které padali i na předku tam neměli silenbloky, ale taky loiska ...
Kdy BX, Xa, XM, C5 pustí na zem, ničí silenboky na přední nápravě.
|
|
06.06.2013 23:52 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2587113
|
|
jumep
|
|
|
rovnako ako ked to dvihnes uplne hore, vzdy sa to natahuje a za jazdy takisto
rovnako ako ked to dvihnes uplne hore, vzdy sa to natahuje a za jazdy takisto
|
|
06.06.2013 23:54 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2587114
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
poutím to na zem v zimě, kdy hodně mrzne, aby mi bhi nebralo dorovnáním sv. výky elektriku, kterou budu potřebovat pro starter.
poutím to na zem v zimě, kdy hodně mrzne, aby mi bhi nebralo dorovnáním sv. výky elektriku, kterou budu potřebovat pro starter.
|
|
06.06.2013 23:55 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2587115
|
|
jumep
|
|
|
dorovnava az po odomknuti, takze je to uplne jedno a isto to baterku nevymlati
dorovnava az po odomknuti, takze je to uplne jedno a isto to baterku nevymlati
|
|
06.06.2013 23:59 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2587116
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Spí ti při dlouhým zvedání po kadým startu odejde dřív BHI. Plus ty silenty a je z toho pěkná pálka. Raději si kup za zlomek novou baterku a neriskuj větí náklady.
Spí ti při dlouhým zvedání po kadým startu odejde dřív BHI. Plus ty silenty a je z toho pěkná pálka. Raději si kup za zlomek novou baterku a neriskuj větí náklady.
|
|
06.06.2013 23:59 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2587117
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
ale já auto odmykám, kdy s ním potřebuju jet.......... jsem si vědomej, e čerpadlo při tom dostává záhul. Baterku mám loni novou 85Ah, ale stejně to pro sichr dělám, Kolikrát nejedu i několik dní za sebou, potom to dorovnává sv. výku déle, take bhi stejně točí a pokud je velká zima, tak i kapacita baterky jde dolu....
ale já auto odmykám, kdy s ním potřebuju jet.......... jsem si vědomej, e čerpadlo při tom dostává záhul. Baterku mám loni novou 85Ah, ale stejně to pro sichr dělám, Kolikrát nejedu i několik dní za sebou, potom to dorovnává sv. výku déle, take bhi stejně točí a pokud je velká zima, tak i kapacita baterky jde dolu....
|
|
07.06.2013 00:02 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2587118
|
|
jumep
|
|
|
a?
sa dorovna raz a to je vsetko, po vychladnuti sa zmenia vysky ktore proste dorovna len raz a uz aj ked do neho pojdes 50x tak nebude dorovnavat a to bhi je posledny spotrebic co ti v nom zozere baterku
a?
sa dorovna raz a to je vsetko, po vychladnuti sa zmenia vysky ktore proste dorovna len raz a uz aj ked do neho pojdes 50x tak nebude dorovnavat a to bhi je posledny spotrebic co ti v nom zozere baterku
|
|
07.06.2013 00:03 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2587119
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
kolik bere čerpadlo bhi wattů?
kolik bere čerpadlo bhi wattů?
|
|
07.06.2013 00:11 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2587120
|
|
jumep
|
|
|
len samotne odomknutie auta po znovu uspanie ti zobere viac ako jedno zavrcanie cerpadla ktore ti mierne dorovna vysku
vy stale zijete v dobe ked na nastartovanie auta stacili 2ja ludia a 9V baterka ...
je absolutne zbytocne a kontraproduktivne to auto spustat na zem kvoli setreniu baterky
len samotne odomknutie auta po znovu uspanie ti zobere viac ako jedno zavrcanie cerpadla ktore ti mierne dorovna vysku
vy stale zijete v dobe ked na nastartovanie auta stacili 2ja ludia a 9V baterka ...
je absolutne zbytocne a kontraproduktivne to auto spustat na zem kvoli setreniu baterky
|
|
07.06.2013 08:38 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2587186
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Jeden čas se tu rozmnoili zloději katalizátroů. Od té doby spoutím po zaparkování auto do spodní polohy vdy, kdy se vzadluji na více jak 15minut. Za jízdy jede čerpadlo kadou chvilku, těch 10 nebo 15 vteřin, co mu trvá, ne vyjede na provozní polohu mi nepříjde jako podstatných, co by mělo mít nějaký zásadní vliv na ivotnost čerpadla. jediné, co jsem zpozoroval, e tím trpí jsou dorazi na zadku.
Jeden čas se tu rozmnoili zloději katalizátroů. Od té doby spoutím po zaparkování auto do spodní polohy vdy, kdy se vzadluji na více jak 15minut. Za jízdy jede čerpadlo kadou chvilku, těch 10 nebo 15 vteřin, co mu trvá, ne vyjede na provozní polohu mi nepříjde jako podstatných, co by mělo mít nějaký zásadní vliv na ivotnost čerpadla. jediné, co jsem zpozoroval, e tím trpí jsou dorazi na zadku.
|
|
07.06.2013 09:25 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2587189
|
|
jruze
|
|
|
Tony_Z napsal(a): Jeden čas se tu rozmnoili zloději katalizátroů. Od té doby spoutím po zaparkování auto do spodní polohy vdy, kdy se vzadluji na více jak 15minut. Za jízdy jede čerpadlo kadou chvilku, těch 10 nebo 15 vteřin, co mu trvá, ne vyjede na provozní polohu mi nepříjde jako podstatných, co by mělo mít nějaký zásadní vliv na ivotnost čerpadla. jediné, co jsem zpozoroval, e tím trpí jsou dorazi na zadku.
Čerpadlo za jízdy (pokud je těsnost pístnic a nejede po tankodromu) neběhá kadou chvilku - kdy vypadne(není funkční třeba korektor) vydrí třeba den jezdit(sice s chybou)ne spadne dolů.A příjde ti to podstatné a po tobě bude někdo chtít 25000,- za nové nebo nějakou nií částku za starí - věř e po takové zkuenosti u na ten knoflík u neáhne.
A běné pohupování ? kvůli tomu to zrovna moc nespíná protoe ta elektronika BHI není a tak rychlá aby stihla po kadém zhoupnutí upustit tlak a následně dotlakovávat.
Čerpadlo za jízdy (pokud je těsnost pístnic a nejede po tankodromu) neběhá kadou chvilku - kdy vypadne(není funkční třeba korektor) vydrí třeba den jezdit(sice s chybou)ne spadne dolů.A příjde ti to podstatné a po tobě bude někdo chtít 25000,- za nové nebo nějakou nií částku za starí - věř e po takové zkuenosti u na ten knoflík u neáhne.;-)
A běné pohupování ? kvůli tomu to zrovna moc nespíná protoe ta elektronika BHI není a tak rychlá aby stihla po kadém zhoupnutí upustit tlak a následně dotlakovávat.
|
|
| |
|
|