Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Hydraulika, řízení, brzdy / Klesání přední části vozu / C5 I,II
|< < 1 2 3 4 5 6 7 > >|
06.06.2013 21:58 - Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II 2587087
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2443

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Emuel napsal(a):
Snad nebude vadit, že trošku oživim tohle vlákno.

Taky mi při stání občas začne "hopsat předek". Pokud je to někde u nákupáku, neřešim. Ale pokud vim, že auto bude nějakej den stát, pouštim ho až dolů a mám pokoj. Navíc mi kdosi před lety tvrdil, že tím, že auto čas od času nechám stát "vypuštěné" na dorazech, pomáhám zachovat funkčnost celého systému. Může to bejt kravina, ale se základní znalostí mechaniky mi to přijde logický. Když něco dlouho nepoužívám, má tendenci se to znefunkčnět. Takže auto sem tam proženu všema polohama podvozku a na ulici před barákem ho nechávám ležet na břiše. A mám jistotu, že nastartuju i po dvou týdnech.

A jak tady někdo psal, že při brždění má auto tendenci zabořující se příď dorovnávat a po zastavení na semaforech si zase "odfoukne", je nesmysl. Auto určitě dofukuje zadek při rozjezdu, je to znatelně cítit. Ale při brždění je nastavování výšky podvozku neaktivní. Je velmi snadný to vyzkoušet. Stujte na brzdě a zkuste změnit výšku. Auto se ani nehne. Až když se pustí brzda, začne se něco dít. Takže a už se příď při brždění zabořuje sebevíc, hydraulice je to jedno a nic nedorovnává.

To,jestli se dorovnává podélnej náklon při pohybu jsem nikdy neřešil,ale jak jsi psal s tou brzdou,když stojíš,je tady už popsaný,ale jestli ten systém fci dorovnávání má,tak určitě taky ví(ví to 100%),jestli jede,nebo stojí,takže tvůj pokus a na něm závislej argument je bezpředmětnej.
Tak a teď jdu hledat,jestli to dorovnávání podélnýho náklonu má

06.06.2013 22:36 - Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II 2587100
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
H3+ informaciu o rychlosti zbiera, ale len z dovodu potreby ovladania stredovej gule, nemyslim si ze by prirovnaval vysku pri brzdeni (teraz som tu mal auto kde som nacuval zvukom atd, bolo pocut kedy spina bhi a nikdy to nebolo pocas brzdenia)

06.06.2013 22:51 - Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II 2587102
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
veď ked je aktivovaná nožná brzda tak je zmena výšky v počítači zakázaná. Čo je logické keďže je vtedy zadok zablokovaný.

06.06.2013 23:00 - Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II 2587104
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Jasně. V klidu to tak prokazatelně je. Ale auto plný počítačů může umět rozlišit, jestli jedu, nebo stojím. A tak taky umí rozhodnout, jestli funkci zakázanýho zvednutí při zašlápnutý brzdě použije i za jízdy, nebo jenom když auto stojí. Myslím si ale, že při brždění předek nezvedá. Vždy při puštění pedálu by vystřelil natlakovanej předek nahoru jako před skokem.

06.06.2013 23:22 - Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II 2587107
tomikm
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybridPočet příspěvků: 443

99 Poslat soukromou zprávu
zhrado napsal(a):
veď ked je aktivovaná nožná brzda tak je zmena výšky v počítači zakázaná. Čo je logické keďže je vtedy zadok zablokovaný.


v tom případě to asi mám rozbitý. Když stojím na brzdě a dám zdvíhání, tak to MÁ SNAHU (neříkám, že se tak stane)se zvednout. Když brzdu povolím, tak auto povyskočí. Takže mně to při sešlápnuté brzdě tlakuje

06.06.2013 23:28 - Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II 2587108
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1814

U??vate? Poslat soukromou zprávu
A jak je to s tím vypouštěním při parkování ? Vždy mi to vrtalo hlavou jestli to má nějaký smysl. Ale jezdím denně tak u mě ne. Ale teď co mám C5, tak mám auta dvě a C5 občas pár dní stojí.Teda když jí žena nevytáhne na nákup atd. Do práce jezdím Xantií. Vypouštění používám jen proti botičkám ale taky si nejsem jistý jestli jí tam ti policajti dostanou nebo ne

06.06.2013 23:29 - Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II 2587109
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
jo, tak to mas problem v brzdovom spinaci
obcas sa stane ze v nejakom momente ked sa stupi na brzdu a je v nejakom rezime zmeny vysky alebo podobne *, tak sa cerpadlo tlaci alebo pusta a potom to poskoci, ale standartne pri stati na brzdovom pedali sa dvihat nebude, ale toto je na ine vlakno kde sa uz nieco podobne riesilo

* - tj. BHI dala prikaz na dvihanie auta a ty si v tom momente stupil na brzdu, su to fakt stotiny ale trafit sa to nechtiac obcas podari - tak vtedy bude tlakovat alebo odtlakovavat napravu aj ked stojis na brzde
ak budes stat tak v podstate po pusteni brzdy to skoci prudko hore (zadok) alebo spadne uplne na doraz (znova zadok) - dobre to slo simulovat prudky rozbeh, zacne dorovnavat zatlaceny zadok k zemi a potom skocis na brzdu, zasa ho dvihne hore a ked zostanes stat a pustis potom brzdu tak padne uplne na sem a zacne sa zasa zdvihat, na zraze pri jednej sutazi to bolo krasne vidno par autam sa to stalo

HELLMUT: netreba nic spustat a cviceniu sa da vyhnut uplne jednoducho, nechavajte kolesa rovno a nebude to cvicit

06.06.2013 23:38 - Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II 2587110
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1299

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Když budeš auto pouštět při každém parkování na zem, tak si akorát můžeš zničit silentboky na přední nápravě.

06.06.2013 23:42 - Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II 2587111
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
skor ako o silenty, ktore su v podstate spotrebak, by som som povedal ze sa zbytocne deru uhliky v bhi, tiez sice nepatrna vec ... ale predsa ... stare auta padali kvoli brzdovemu pedalu a celkovej netesnosti okruhu .. nikdy to nebol ucel aby sli na zem ... preto c5 neni nutne spustat na zem

06.06.2013 23:48 - Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II 2587112
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1299

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Stare auta padali vzadu, kde nejsou "zkrutné" silenbloky, ale ložiska. Na předku nepadali. A ty opavdu staré, které padali i na předku tam neměli silenbloky, ale taky ložiska ...
Když BX, Xa, XM, C5 pustíš na zem, ničíš silenboky na přední nápravě.

06.06.2013 23:52 - Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II 2587113
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
rovnako ako ked to dvihnes uplne hore, vzdy sa to natahuje a za jazdy takisto

06.06.2013 23:54 - Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II 2587114
tomikm
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybridPočet příspěvků: 443

99 Poslat soukromou zprávu
pouštím to na zem v zimě, když hodně mrzne, aby mi bhi nebralo dorovnáním sv. výšky elektriku, kterou budu potřebovat pro starter.

06.06.2013 23:55 - Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II 2587115
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
dorovnava az po odomknuti, takze je to uplne jedno a isto to baterku nevymlati

06.06.2013 23:59 - Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II 2587116
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Spíš ti při dlouhým zvedání po každým startu odejde dřív BHI. Plus ty silenty a je z toho pěkná pálka. Raději si kup za zlomek novou baterku a neriskuj větší náklady.

06.06.2013 23:59 - Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II 2587117
tomikm
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybridPočet příspěvků: 443

99 Poslat soukromou zprávu
ale já auto odmykám, když s ním potřebuju jet.......... jsem si vědomej, že čerpadlo při tom dostává záhul. Baterku mám loni novou 85Ah, ale stejně to pro sichr dělám, Kolikrát nejedu i několik dní za sebou, potom to dorovnává sv. výšku déle, takže bhi stejně točí a pokud je velká zima, tak i kapacita baterky jde dolu....

07.06.2013 00:02 - Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II 2587118
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
a?
sa dorovna raz a to je vsetko, po vychladnuti sa zmenia vysky ktore proste dorovna len raz a uz aj ked do neho pojdes 50x tak nebude dorovnavat a to bhi je posledny spotrebic co ti v nom zozere baterku

07.06.2013 00:03 - Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II 2587119
tomikm
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybridPočet příspěvků: 443

99 Poslat soukromou zprávu
kolik bere čerpadlo bhi wattů?

07.06.2013 00:11 - Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II 2587120
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
len samotne odomknutie auta po znovu uspanie ti zobere viac ako jedno zavrcanie cerpadla ktore ti mierne dorovna vysku

vy stale zijete v dobe ked na nastartovanie auta stacili 2ja ludia a 9V baterka ...
je absolutne zbytocne a kontraproduktivne to auto spustat na zem kvoli setreniu baterky

07.06.2013 08:38 - Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II 2587186
Tony_Z
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002)Počet příspěvků: 519

99 Poslat soukromou zprávu
Jeden čas se tu rozmnožili zloději katalizátroů. Od té doby spouštím po zaparkování auto do spodní polohy vždy, když se vzadluji na více jak 15minut. Za jízdy jede čerpadlo každou chvilku, těch 10 nebo 15 vteřin, co mu trvá, než vyjede na provozní polohu mi nepříjde jako podstatných, co by mělo mít nějaký zásadní vliv na životnost čerpadla. jediné, co jsem zpozoroval, že tím trpí jsou dorazi na zadku.

07.06.2013 09:25 - Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II 2587189
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tony_Z napsal(a):
Jeden čas se tu rozmnožili zloději katalizátroů. Od té doby spouštím po zaparkování auto do spodní polohy vždy, když se vzadluji na více jak 15minut. Za jízdy jede čerpadlo každou chvilku, těch 10 nebo 15 vteřin, co mu trvá, než vyjede na provozní polohu mi nepříjde jako podstatných, co by mělo mít nějaký zásadní vliv na životnost čerpadla. jediné, co jsem zpozoroval, že tím trpí jsou dorazi na zadku.


Čerpadlo za jízdy (pokud je těsnost pístnic a nejedeš po tankodromu) neběhá každou chvilku - když vypadne(není funkční třeba korektor) vydržíš třeba den jezdit(sice s chybou)než spadne dolů.A příjde ti to podstatné až po tobě bude někdo chtít 25000,- za nové nebo nějakou nižší částku za starší - věř že po takové zkušenosti už na ten knoflík už nešáhneš.
A běžné pohupování ? kvůli tomu to zrovna moc nespíná protože ta elektronika BHI není až tak rychlá aby stihla po každém zhoupnutí upustit tlak a následně dotlakovávat.

|< < 1 2 3 4 5 6 7 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator