| | |
29.11.2010 22:25 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2364837
|
|
jumep
|
|
|
nesiel si po nejakych velkych jamach / neskocil si na niecom?
nesiel si po nejakych velkych jamach / neskocil si na niecom?
|
|
29.11.2010 22:55 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2364840
|
|
Pawell
|
Město: U Pelhřimova :), Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 97 |
|
|
jumep napsal(a): nesiel si po nejakych velkych jamach / neskocil si na niecom?
Přejel jsem jeden retardér, nijak rychle. Vím e se auto trochu zvedne, kdy se jede po nerovnstech, ale e by to ukazovalo i na display stejně jako kdy si to sám zvedne tlačítkem. Nevím zda to má vliv, ale jednou mi předek auta po zastavení začal stoupat a klesat pořád dokola dokud jsem auto nezamkl
Přejel jsem jeden retardér, nijak rychle. Vím e se auto trochu zvedne, kdy se jede po nerovnstech, ale e by to ukazovalo i na display :nevim stejně jako kdy si to sám zvedne tlačítkem. Nevím zda to má vliv, ale jednou mi předek auta po zastavení začal stoupat a klesat pořád dokola dokud jsem auto nezamkl :nevim
|
|
29.11.2010 22:59 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2364842
|
|
jumep
|
|
|
tak si vymen vyskac
tak si vymen vyskac
|
|
30.11.2010 18:30 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2364913
|
|
jumep
|
|
|
tak v totmo pripade si to nechaj vymenit, nastavuje sa tym vyska auta
je to na naprave na stabilizatore
kupis to v citroene pod obj. cislom: 5273 J4
stoji to 42.39EUR, pripadne este mozes mat zodrate / zadrete gulicky
tak: 527370 za 3.83EUR je spajacia tycka s klbikmi
527312 za 0.45EUR su gulicky
tak v totmo pripade si to nechaj vymenit, nastavuje sa tym vyska auta
je to na naprave na stabilizatore
kupis to v citroene pod obj. cislom: 5273 J4
stoji to 42.39EUR, pripadne este mozes mat zodrate / zadrete gulicky
tak: 527370 za 3.83EUR je spajacia tycka s klbikmi
527312 za 0.45EUR su gulicky
|
|
01.07.2011 09:48 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2399988
|
|
epleta
|
|
|
Zdarec, u na druhej C5ke sa mi stáva e po odstavení a zamknutí auta mi chodí predok hore a dole.
na prvej c5 som vymenil predný korektor za nový a robilo to stále to isté.obe c5 boli jednotkové.
Zdarec, u na druhej C5ke sa mi stáva e po odstavení a zamknutí auta mi chodí predok hore a dole.
na prvej c5 som vymenil predný korektor za nový a robilo to stále to isté.obe c5 boli jednotkové. :nevim
|
|
01.07.2011 09:56 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2399991
|
|
jumep
|
|
|
korektor, geometria, kosti, siletbloky stabilizatoru, tiahlo korektoru ....
a tiez nevytocene kola by mali pomoct
este jednu vec vidim (aky to mas rocnik?)
"pumpování" pérování vpředu, vozidlo stojí, vypnuté zapalování
1. PÙVOD
Moná příčina:Nevhodná kalibrace počítače pérování.
2. OPRAVA V ZÁRUÈNÍ DOBÌ
Pomocí diagnostického přístroje nahrát do počítače novou kalibraci.
Počítače, jejich edice (vydání) a verze jsou rovny 0, nejsou přeprogramovatelné. V tomto případě je nutno vyměnit celý integrovaný elektrohydraulický blok (BHI).
Přeprogramovat počítač pérování pomocí disku CD-ROM
Nahrávání programu trvá několik sekund
Po přeprogramování se musí edice (vydání) zvýit na 0032 nebo 0033, podle verze přeprogramovaného počítače pérování
korektor, geometria, kosti, siletbloky stabilizatoru, tiahlo korektoru ....
a tiez nevytocene kola by mali pomoct
este jednu vec vidim (aky to mas rocnik?)
"pumpování" pérování vpředu, vozidlo stojí, vypnuté zapalování
1. PÙVOD
Moná příčina:Nevhodná kalibrace počítače pérování.
2. OPRAVA V ZÁRUÈNÍ DOBÌ
Pomocí diagnostického přístroje nahrát do počítače novou kalibraci.
Počítače, jejich edice (vydání) a verze jsou rovny 0, nejsou přeprogramovatelné. V tomto případě je nutno vyměnit celý integrovaný elektrohydraulický blok (BHI).
Přeprogramovat počítač pérování pomocí disku CD-ROM
Nahrávání programu trvá několik sekund
Po přeprogramování se musí edice (vydání) zvýit na 0032 nebo 0033, podle verze přeprogramovaného počítače pérování
|
|
01.07.2011 16:58 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2400021
|
|
epleta
|
|
|
je to 2003ka, Lexiu mám tak môem polaborova...ale BHI to zrejme nebude lebo to robí občas.skúsim odsledova to vytočenie kolies...
je to 2003ka, Lexiu mám tak môem polaborova...ale BHI to zrejme nebude lebo to robí občas.skúsim odsledova to vytočenie kolies...;-)
|
|
07.09.2011 21:07 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2412432
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
vie niekto do kedy bude predok behat hore dole po zamknuti auta? lebo ked niekedy zastanem v kopci tak ten predok beha hore dole aj po zamknuti. raz som si to nevsimol a siel som do obchodu a ked som prisiel ten trt tam stale skackal hore dole.. sila. no chcel som citrona mam ho mat vypne to aspon po aktivacii eco modu? ak hej tak ho stelujem na par min potom pre istotu. sak BHI uz muselo byt cervene... je pravda ze mam vybehany snimac predny...
vie niekto do kedy bude predok behat hore dole po zamknuti auta? lebo ked niekedy zastanem v kopci tak ten predok beha hore dole aj po zamknuti. raz som si to nevsimol a siel som do obchodu a ked som prisiel ten trt tam stale skackal hore dole.. sila. no chcel som citrona mam ho mat :D vypne to aspon po aktivacii eco modu? ak hej tak ho stelujem na par min potom pre istotu. sak BHI uz muselo byt cervene... je pravda ze mam vybehany snimac predny...
|
|
07.09.2011 21:08 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2412434
|
|
jumep
|
|
|
bohuzial, dokaze to zabranit uspatiu systemu a behat az do vymlatenia baterky
BHI ma tepelnu ochranu, tiez sa vypne po nejakej dobe co bezi, ale potom sa zapne
bohuzial, dokaze to zabranit uspatiu systemu a behat az do vymlatenia baterky
BHI ma tepelnu ochranu, tiez sa vypne po nejakej dobe co bezi, ale potom sa zapne
|
|
07.09.2011 23:12 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2412486
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
No lebo som si nie istý či je to snímačom výky a spravilo mi to zatial len 2 krát. take som to dáko extra neskúmal. len som nevedel, či to auto vypne alebo je to typicky francúzske a vydrbe to baterku.. minimálne.. a vidím, e zase nesklamali...
No lebo som si nie istý či je to snímačom výky a spravilo mi to zatial len 2 krát. take som to dáko extra neskúmal. len som nevedel, či to auto vypne alebo je to typicky francúzske a vydrbe to baterku.. minimálne.. a vidím, e zase nesklamali...
|
|
07.09.2011 23:16 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2412488
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Ty jsi asi taky Francouz. Taky nezklame. Kdy ti píou korektor, tak nenadávej na Francouze a vyměň ho. Stejně je ta elektronika Siemens a Bosch, tak jaký Francouze má na mysli?
Ty jsi asi taky Francouz. Taky nezklame. Kdy ti píou korektor, tak nenadávej na Francouze a vyměň ho. Stejně je ta elektronika Siemens a Bosch, tak jaký Francouze má na mysli? :nevim
|
|
09.09.2011 13:29 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2412669
|
|
.45acp
|
|
|
A nepomohlo by třeba po zaparkování změnit výku, nebo jen vyjet nahoru a dolu? Nemyslím to jako opravu, ale nouzové řeení jak zabránit úplnému vytlučení baterky. Moná by si výkový korektor nael dobrou polohu a nejezdilo to samo nahoru a dolu.
A nepomohlo by třeba po zaparkování změnit výku, nebo jen vyjet nahoru a dolu? Nemyslím to jako opravu, ale nouzové řeení jak zabránit úplnému vytlučení baterky. Moná by si výkový korektor nael dobrou polohu a nejezdilo to samo nahoru a dolu.
|
|
09.09.2011 14:05 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2412673
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Mně to tenkrát pomohlo, nechal jsem ho nahoře (tam kliky předek nedělal) a el domů. BSI se vyvztekala a ráno u byla jako beránek. A je dodnes
Mně to tenkrát pomohlo, nechal jsem ho nahoře (tam kliky předek nedělal) a el domů. BSI se vyvztekala a ráno u byla jako beránek. A je dodnes ;-)
|
|
09.09.2011 15:49 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2412681
|
|
jumep
|
|
|
ako nudzove riesenie to pomoze, je treba mat na pamati ze ten korektor chodi zhruba len v jedno mieste, cize tam bude najviac nacaty + ak je vybehany tak to nebude vedet presne nastavit vysku a potom to cvici ....
ak sa zmeni vyska, nebude cvicit, lebo najskor na tom mieste bude v lepsom stave
ako nudzove riesenie to pomoze, je treba mat na pamati ze ten korektor chodi zhruba len v jedno mieste, cize tam bude najviac nacaty + ak je vybehany tak to nebude vedet presne nastavit vysku a potom to cvici ....
ak sa zmeni vyska, nebude cvicit, lebo najskor na tom mieste bude v lepsom stave
|
|
09.09.2011 18:33 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2412687
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
mne stacilo ze som trochu nechal vytocene kolesa a uz to nebehalo hore dole.
Mikra - snimac mam asi hella - made in germany
mne stacilo ze som trochu nechal vytocene kolesa a uz to nebehalo hore dole.
Mikra - snimac mam asi hella - made in germany :)
|
|
09.09.2011 21:52 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2412697
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Tak vidí. Kdybys měl francouzskej, tak nezlobí.
Tak vidí. Kdybys měl francouzskej, tak nezlobí. :-D
|
|
06.06.2013 18:43 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2587028
|
|
Emuel
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive Break | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Snad nebude vadit, e troku oivim tohle vlákno.
Taky mi při stání občas začne "hopsat předek". Pokud je to někde u nákupáku, neřeim. Ale pokud vim, e auto bude nějakej den stát, poutim ho a dolů a mám pokoj. Navíc mi kdosi před lety tvrdil, e tím, e auto čas od času nechám stát "vyputěné" na dorazech, pomáhám zachovat funkčnost celého systému. Můe to bejt kravina, ale se základní znalostí mechaniky mi to přijde logický. Kdy něco dlouho nepouívám, má tendenci se to znefunkčnět. Take auto sem tam proenu vema polohama podvozku a na ulici před barákem ho nechávám leet na břie. A mám jistotu, e nastartuju i po dvou týdnech.
A jak tady někdo psal, e při brdění má auto tendenci zabořující se příď dorovnávat a po zastavení na semaforech si zase "odfoukne", je nesmysl. Auto určitě dofukuje zadek při rozjezdu, je to znatelně cítit. Ale při brdění je nastavování výky podvozku neaktivní. Je velmi snadný to vyzkouet. Stujte na brzdě a zkuste změnit výku. Auto se ani nehne. A kdy se pustí brzda, začne se něco dít. Take a u se příď při brdění zabořuje sebevíc, hydraulice je to jedno a nic nedorovnává.
Snad nebude vadit, e troku oivim tohle vlákno.
Taky mi při stání občas začne "hopsat předek". Pokud je to někde u nákupáku, neřeim. Ale pokud vim, e auto bude nějakej den stát, poutim ho a dolů a mám pokoj. Navíc mi kdosi před lety tvrdil, e tím, e auto čas od času nechám stát "vyputěné" na dorazech, pomáhám zachovat funkčnost celého systému. Můe to bejt kravina, ale se základní znalostí mechaniky mi to přijde logický. Kdy něco dlouho nepouívám, má tendenci se to znefunkčnět. Take auto sem tam proenu vema polohama podvozku a na ulici před barákem ho nechávám leet na břie. A mám jistotu, e nastartuju i po dvou týdnech.
A jak tady někdo psal, e při brdění má auto tendenci zabořující se příď dorovnávat a po zastavení na semaforech si zase "odfoukne", je nesmysl. Auto určitě dofukuje zadek při rozjezdu, je to znatelně cítit. Ale při brdění je nastavování výky podvozku neaktivní. Je velmi snadný to vyzkouet. Stujte na brzdě a zkuste změnit výku. Auto se ani nehne. A kdy se pustí brzda, začne se něco dít. Take a u se příď při brdění zabořuje sebevíc, hydraulice je to jedno a nic nedorovnává.
|
|
| |
|
|