| | |
18.02.2009 23:45 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
387502
|
|
Jindra
|
|
|
OK, zatím bude ena jezdit a a to bude na kinedril začnu to řeit
OK, zatím bude ena jezdit a a to bude na kinedril začnu to řeit :-)
:-)
|
|
20.02.2009 11:38 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
387529
|
|
tief
|
|
|
Jindra napsal(a): Tomu rozumím, psal jsem, e se mi zvedá a klesá při zapnutém motoru na křiovatce a k tomu vzpoměl e mě původně zarazila změna výky ráno po odemknutí. Zkouel jsem i poté co manelka přijela jí k autu odemknout a čerpadlo zavrnělo na 3 vteřiny a nehnulo se. Po pěti hodinách jsem ho odemknu znovu a zase nic. Přijdu ráno (nyní v zimě) a po odemknutí předek klesl o pět centimetrů - má to nějakou logiku ??
To:jumep jen tak pro zajímavost souvisí nějak prodej C5 se zničeným motorem s fotonávodem na opravu bufiku s tím dýmem na konci ???
To ranne klesnutie moze byt sposobene oneskorenym dorovnanim vysky po poslednom dojazde - priklad: den predtym prijdes domov, najazd na obrubnik pripadne ina nerovnost na ceste, hydraktiv zisti nerovnost vozovky a zdvihne auto, kym sa auto stihne dorovnat zase do normalnej vysky vypnes motor a zamknes auto. Tzn nasledujuci den po odomknuti hydraktiv co urobi prve je ze dorovna vysku do normalu. To same sa moze obcas stat na krizovatke, casto sa to stava pri jazde na "kocicich hlavach", pri jazde sa auto zdvihne ( nizka kvalita cesty ) a pri stani na semafore sa po case zase zrovna.
To ranne klesnutie moze byt sposobene oneskorenym dorovnanim vysky po poslednom dojazde - priklad: den predtym prijdes domov, najazd na obrubnik pripadne ina nerovnost na ceste, hydraktiv zisti nerovnost vozovky a zdvihne auto, kym sa auto stihne dorovnat zase do normalnej vysky vypnes motor a zamknes auto. Tzn nasledujuci den po odomknuti hydraktiv co urobi prve je ze dorovna vysku do normalu. To same sa moze obcas stat na krizovatke, casto sa to stava pri jazde na "kocicich hlavach", pri jazde sa auto zdvihne ( nizka kvalita cesty ) a pri stani na semafore sa po case zase zrovna.
|
|
20.02.2009 16:43 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
387533
|
|
kask
|
|
|
Viděl jsem na parkoviti Cé pětečku, jak v intervalu asi 15 vteřin jezdí čumákem nahoru a dolů. Úplný kolotoč. To jen, e můe být i hůř.
Viděl jsem na parkoviti Cé pětečku, jak v intervalu asi 15 vteřin jezdí čumákem nahoru a dolů. Úplný kolotoč. To jen, e můe být i hůř.:-d
|
|
20.02.2009 16:48 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
387535
|
|
Darja
|
|
|
kask napsal(a): Viděl jsem na parkoviti Cé pětečku, jak v intervalu asi 15 vteřin jezdí čumákem nahoru a dolů. Úplný kolotoč. To jen, e můe být i hůř.
My zas videli C5, ktera se zvedala stylem, klesnul cumak do nejnizsi a prdel vyjela do nejvyssi
Ale na nerovnostech se mi taky zvedne, dojedu na krizovatku, chvilku stojim a cumak o kousek klesne. Nejdriv jsem si myslela, ze to mam nejaky rozbity, ale asi ne
My zas videli C5, ktera se zvedala stylem, klesnul cumak do nejnizsi a prdel vyjela do nejvyssi :-))))
Ale na nerovnostech se mi taky zvedne, dojedu na krizovatku, chvilku stojim a cumak o kousek klesne. Nejdriv jsem si myslela, ze to mam nejaky rozbity, ale asi ne :-D
|
|
20.02.2009 18:29 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
387541
|
|
tomc
|
|
|
me se jetě furt zvedá pouhou mylenkou
:-d me se jetě furt zvedá pouhou mylenkou :-))))
|
|
22.02.2010 23:06 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
1804952
|
|
Rafmartin
|
Město: Zálesie, Auto: Citroen C3 HDi | Počet příspěvků: 209 |
|
|
Tak sa pridavam k tomuto tematu. dnes som cakal otca, aby mi doviezol auto. vypol motor, vystupil a predok zacal robit cirkus. klesol dole o 10 cm a potom cerpadlo islo asi 5 sekund a znova vystrelil hore. opakovalo sa to aj pri zapnutom motore. akonahle bola ale rychlost vyssia ako 0 (stacilo sa troska pohnut) uz to nerobilo. Rozdiel je: robilo to aj ked NEBOLA zatiahnuta rucna brzda. ktora netesniaca hadica to moze sposobovat? Pripadne, ako dlho bude auto chodit hore dole po zamknuti? skonci to sleep modom BSI?
Tak sa pridavam k tomuto tematu. dnes som cakal otca, aby mi doviezol auto. vypol motor, vystupil a predok zacal robit cirkus. klesol dole o 10 cm a potom cerpadlo islo asi 5 sekund a znova vystrelil hore. opakovalo sa to aj pri zapnutom motore. akonahle bola ale rychlost vyssia ako 0 (stacilo sa troska pohnut) uz to nerobilo. Rozdiel je: robilo to aj ked NEBOLA zatiahnuta rucna brzda. ktora netesniaca hadica to moze sposobovat? Pripadne, ako dlho bude auto chodit hore dole po zamknuti? skonci to sleep modom BSI?
|
|
22.02.2010 23:07 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
1804953
|
|
jumep
|
|
|
to najskor vyskovy regulator / zasa ti diagnostika napovie ....
to najskor vyskovy regulator / zasa ti diagnostika napovie ....
|
|
22.02.2010 23:21 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
1804955
|
|
jruze
|
|
|
Darja napsal(a): My zas videli C5, ktera se zvedala stylem, klesnul cumak do nejnizsi a prdel vyjela do nejvyssi Ale na nerovnostech se mi taky zvedne, dojedu na krizovatku, chvilku stojim a cumak o kousek klesne. Nejdriv jsem si myslela, ze to mam nejaky rozbity, ale asi ne Při brdění zatíí čumák víc a hydraulika se to snaí dorovnat-po zastavení se zmnění zatíení předku a proto se přizvedne a následně ho regulace vrátí do správné polohy.Proto to sníení- kdy bude dojídět setrvačností,nebo brzdit jen nepatrně tak se to nestane nebo to ani nepostřehne.
My zas videli C5, ktera se zvedala stylem, klesnul cumak do nejnizsi a prdel vyjela do nejvyssi :-)))) Ale na nerovnostech se mi taky zvedne, dojedu na krizovatku, chvilku stojim a cumak o kousek klesne. Nejdriv jsem si myslela, ze to mam nejaky rozbity, ale asi ne :-D Při brdění zatíí čumák víc a hydraulika se to snaí dorovnat-po zastavení se zmnění zatíení předku a proto se přizvedne a následně ho regulace vrátí do správné polohy.Proto to sníení- kdy bude dojídět setrvačností,nebo brzdit jen nepatrně tak se to nestane nebo to ani nepostřehne.
|
|
23.02.2010 08:31 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
1804957
|
|
Darja
|
|
|
jruze napsal(a): Při brdění zatíí čumák víc a hydraulika se to snaí dorovnat-po zastavení se zmnění zatíení předku a proto se přizvedne a následně ho regulace vrátí do správné polohy.Proto to sníení- kdy bude dojídět setrvačností,nebo brzdit jen nepatrně tak se to nestane nebo to ani nepostřehne.
Mluvila jsem o nerovnostech. Můe po nich jet i pomalu a brzdit decentně a stejně mi čumák vyjede vý, kdy přijedu na rovou cestu, klesne mi zas do normální polohy. S běným klesáním při brdění to nemá nic společného To dělalo i BX, e mi klesnul čumák a dorovnal se
Rafmartin: vsadila bych se, e na 90% bude mít vejkáč ve zkratu nebo zasolený a zadělaný konektory. Mě to taky začalo cvičit, vyměnil se výkáč a od té doby pohoda.
Mluvila jsem o nerovnostech. Můe po nich jet i pomalu a brzdit decentně a stejně mi čumák vyjede vý, kdy přijedu na rovou cestu, klesne mi zas do normální polohy. S běným klesáním při brdění to nemá nic společného :) To dělalo i BX, e mi klesnul čumák a dorovnal se
Rafmartin: vsadila bych se, e na 90% bude mít vejkáč ve zkratu nebo zasolený a zadělaný konektory. Mě to taky začalo cvičit, vyměnil se výkáč a od té doby pohoda.
|
|
23.02.2010 08:44 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
1804958
|
|
Zdenál
|
|
|
Při jízdě se výka reguluje automaticky podle rychlosti : při překročení cca 110km/h se sníí a při poklesu rychlosti pod 90 km/h se zase vrátí. Při větích nerovnostech se automaticky zvyuje (i při té vysoké rychlosti - viděti zvl. na naí dálnici... Při "uklidnění" se zase vrátí zpět. Poklud to cvičí na místě - souhlasím s Darjou - snímač výky. Velmi rád zarezne a protoe tělo je plastové, zapruí si a počítač pak neví, co s tím. Take rozhýbat táhýlko a promazat, zkontrolovat nastavení.
Při jízdě se výka reguluje automaticky podle rychlosti : při překročení cca 110km/h se sníí a při poklesu rychlosti pod 90 km/h se zase vrátí. Při větích nerovnostech se automaticky zvyuje (i při té vysoké rychlosti - viděti zvl. na naí dálnici..:-)). Při "uklidnění" se zase vrátí zpět. Poklud to cvičí na místě - souhlasím s Darjou - snímač výky. Velmi rád zarezne a protoe tělo je plastové, zapruí si a počítač pak neví, co s tím. Take rozhýbat táhýlko a promazat, zkontrolovat nastavení.
|
|
23.02.2010 15:32 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
1804972
|
|
Rafmartin
|
Město: Zálesie, Auto: Citroen C3 HDi | Počet příspěvků: 209 |
|
|
co sa tyka toho dorovnavania po jazde, napriklad ked zastavim na cervenu a po cca 20 sekundach klesne predok/zadok dole, to je OK. ale ten pocit, ked som videl to auto ako si skace hore a dole som nevedel, ci sa mam smiat alebo zaplakat vyskovy korektor dam pozriet. Kolko asi stoji novy? pripadne je spolahlive ho len premazat alebo radsej rovno vymenit?
co sa tyka toho dorovnavania po jazde, napriklad ked zastavim na cervenu a po cca 20 sekundach klesne predok/zadok dole, to je OK. ale ten pocit, ked som videl to auto ako si skace hore a dole :D som nevedel, ci sa mam smiat alebo zaplakat :) vyskovy korektor dam pozriet. Kolko asi stoji novy? pripadne je spolahlive ho len premazat alebo radsej rovno vymenit?
|
|
23.02.2010 15:34 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
1804973
|
|
tief
|
|
|
Premazat sa da len tiahlo, zvysok je akurat potak ... ak si dobre spominam stal nejakych 1800,- novy ...
Premazat sa da len tiahlo, zvysok je akurat potak ... ak si dobre spominam stal nejakych 1800,- novy ...
|
|
23.02.2010 16:25 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
1804976
|
|
Darja
|
|
|
Ne, výkáč je levnějí.. do 1000Kč.
Ne, výkáč je levnějí.. do 1000Kč.
|
|
24.02.2010 13:26 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
1805024
|
|
jruze
|
|
|
Někdo mi říkal e ho platil 800,- v holeovicích a dělat sním nějaké pokusi?? i kdyby stál víc je to investice na dlouhou dobu a ne se s tím otravovat tak vymněnit-i kkdyby se to nějakým způsobem povedlo tak na jak dlouho?(dost často bývají vyrezlé kloubky na tyčce asi bych mněnil obojí)
Někdo mi říkal e ho platil 800,- v holeovicích a dělat sním nějaké pokusi?? i kdyby stál víc je to investice na dlouhou dobu a ne se s tím otravovat tak vymněnit-i kkdyby se to nějakým způsobem povedlo tak na jak dlouho?(dost často bývají vyrezlé kloubky na tyčce asi bych mněnil obojí)
|
|
21.03.2010 21:35 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
1807258
|
|
mirasa
|
Město: Dýina, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 98 |
|
|
Tak mám podobný problém, před opravou v pohodě, auto si drelo výku, no problém,teď mně dělali loiska na zadní nápravě a po opravě mně před barákem cca 15 minut tancuje zadek nahoru a dolů, řekl bych e z jízní polohy cca 2-3 cm nahoru a zpět. Dá se říct co 2 sekundy.Snímač jen odpojili od kenektorů, nic s ním nedělali.Dělá to i za jízdy, nebo si to myslím po dálnici, moná jsem si to jen vsugeroval, kdy je nastartovaný tak to dělá pořád a kdy ne tak asi po sepnutí toho úsporného reimu to vypne
Tak mám podobný problém, před opravou v pohodě, auto si drelo výku, no problém,teď mně dělali loiska na zadní nápravě a po opravě mně před barákem cca 15 minut tancuje zadek nahoru a dolů, řekl bych e z jízní polohy cca 2-3 cm nahoru a zpět. Dá se říct co 2 sekundy;-).Snímač jen odpojili od kenektorů, nic s ním nedělali.Dělá to i za jízdy, nebo si to myslím po dálnici, moná jsem si to jen vsugeroval, kdy je nastartovaný tak to dělá pořád a kdy ne tak asi po sepnutí toho úsporného reimu to vypne:nevim
|
|
21.03.2010 21:37 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
1807259
|
|
jumep
|
|
|
zle ho zlozili, davali dole tyc stabilizatora a je to pretocene naopak jak to zlozili, reklamuj
zle ho zlozili, davali dole tyc stabilizatora a je to pretocene naopak jak to zlozili, reklamuj
|
|
21.03.2010 21:50 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
1807263
|
|
mirasa
|
Město: Dýina, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 98 |
|
|
Ok, děkuji, mluvil jsem z mechanikem, říkal jsem e se nejdřív poptám tady, zítra mu to řeknu, díky.
Ok, děkuji, mluvil jsem z mechanikem, říkal jsem e se nejdřív poptám tady, zítra mu to řeknu, díky.
|
|
28.03.2010 10:35 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2340398
|
|
mirasa
|
Město: Dýina, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 98 |
|
|
Tak opraveno, pouze patně dané táhlo od snímače, oprava cca 1minuta
Tak opraveno, pouze patně dané táhlo od snímače, oprava cca 1minuta:-))))
|
|
29.11.2010 15:29 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
2364729
|
|
Pawell
|
Město: U Pelhřimova :), Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 97 |
|
|
Ahoj. |Mě se auto samo zvedlo za jízdy, koukám na display a lo na horu, přidal jsem plyn a lo dolu, ubral pod 40km/h a lo zas na horu, přidal plyn a pak u to přestalo zlobit. Čím to je?????
Ahoj. |Mě se auto samo zvedlo za jízdy, koukám na display a lo na horu, přidal jsem plyn a lo dolu, ubral pod 40km/h a lo zas na horu, přidal plyn a pak u to přestalo zlobit. Čím to je?????
|
|
| |
|
|