| | |
26.10.2013 21:48 -
Re: Pískání předních brzd
|
2630268
|
|
igok
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 517 |
|
|
Sindy napsal(a): Dnes jsem mluvil s mechanikem, kterého jsem náhodou potkal při návtěvě na atecku a ten mi řekl, a vyzkouím vyčistit a promazat plovoucí třmen, e i to by mohlo pomoci. Pískají mi při dobrďování a mám tam téměř nové kotouče i destičky ( max 2000 km) a tuím e mi v servisu tvrdili e Valeo.
Má někdo nějakou radu, která by mi při práci byla ku prospěchu ?
ak si cital cele vlakno tak uz asi tusis co ta caka. Budem sa asi opakovat, je to totiz opisane v druhom clanku tohoto vlakna.
Ja by som zacal kontrolou a upravou starych platniciek, cize prebrusenie dosadacej plochy smirglovym papierom a uprava hran a vypilovanie stredovej drazky pilnikom a pilovym platkom na zelezo (odporucam dva plátky na elezo vedža seba). Tvar upravenej platnicky by mal vyzerat takto .link. Ak to nepomoze nasleduje vymena platniciek a dalej aj kotucov. Osustruzenie by som uz z hladiska bezpecnosti neodporucal, lebo ak je kotuc uz jazdeny, tak vacsinou po osustruzeni do hladka dosiahnes min hrubku alebo menej a tam hrozi ze v krizovej situacii prehrejes kotuc a zlyhaju ti brzdy.
Pri tych tvojich 2000 km na novych brzdach by som povedal ze upravit tvar platniciek by mohlo stacit.
ak si cital cele vlakno tak uz asi tusis co ta caka. Budem sa asi opakovat, je to totiz opisane v druhom clanku tohoto vlakna.