| | |
10.04.2013 20:05 -
Re: Výměna LDS - C5 I, II
|
2565488
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
zilovi.km napsal(a): take kostku i olej mám sehnanej. vude tady čtu oté výměně a mám stěch článků hlavu v pejru vude po kouskách a celí návod nikde, take zvládnu to doma sám na rampě?? napite sem nikdo celí postup od začátku do konce, do jaké polohy auto, kde povolit, kde vypoutět,kolik dolejt, jestli se to nějak dofukuje, atd. prosím
hledat, hledat a kdy nenajde tak hledat nahoře na litě má články a návody a tdy to má i s foto: .link.
hledat, hledat a kdy nenajde tak hledat :-D nahoře na litě má články a návody a tdy to má i s foto: http://www.c5club.cz/clanky/uzivatelske-navody/vymena-lds-c5-1#.UWWpdMo085Y
|
|
24.07.2013 11:44 -
Re: Výměna LDS - C5 I, II
|
2601524
|
|
myneur
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 310 |
|
|
Mám najeto 200 Mm, servisák volal, e koule u maj pod limit, take to výhledově bude chtít vyměnit, ale e je to na mě.
Překvapil mě ale tvrzením, e u C5 se u LDS měnit nemusí. e tam nejsou ani filtry..
- V plánu údrby je, e kadých 5 let měnit půlku.
- Tady píete, e při 200 Mm měnit vechno.
Jsem z toho jelen.
Mám najeto 200 Mm, servisák volal, e koule u maj pod limit, take to výhledově bude chtít vyměnit, ale e je to na mě.
Překvapil mě ale tvrzením, e u C5 se u LDS měnit nemusí. e tam nejsou ani filtry..
- V plánu údrby je, e kadých 5 let měnit půlku.
- Tady píete, e při 200 Mm měnit vechno.
Jsem z toho jelen.
|
|
24.07.2013 13:52 -
Re: Výměna LDS - C5 I, II
|
2601552
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
myneur napsal(a): Mám najeto 200 Mm, servisák volal, e koule u maj pod limit, take to výhledově bude chtít vyměnit, ale e je to na mě.
Překvapil mě ale tvrzením, e u C5 se u LDS měnit nemusí. e tam nejsou ani filtry..
- V plánu údrby je, e kadých 5 let měnit půlku.
- Tady píete, e při 200 Mm měnit vechno.
Jsem z toho jelen.
Z toho moná plyne, e koule "maj pod limit", protoe si potřebuje přivydělat alespoň na výměně koulí, kdy u neví, jak se mení LDS.
Ale je pravda, e LDS se měnit nemusí, nemusí se vůbec nic, ani jíst nikdo nemusí, kdy nechce. Jediné, co musíme je umřít. Take záleí jen na tom, z jakého úhlu se na to kouká (musí/nemusí).
Z toho moná plyne, e koule "maj pod limit", protoe si potřebuje přivydělat alespoň na výměně koulí, kdy u neví, jak se mení LDS. :-D
Ale je pravda, e LDS se měnit nemusí, nemusí se vůbec nic, ani jíst nikdo nemusí, kdy nechce. Jediné, co musíme je umřít. :-) Take záleí jen na tom, z jakého úhlu se na to kouká (musí/nemusí).
|
|
24.02.2014 17:44 -
Re: Výměna LDS - C5 I, II
|
2671608
|
|
amirinda
|
Město: Planá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 439 |
|
|
ahoj, je tu někde popsáno jak odtlakovat pomocí diagnostiky, jak jsem četl v návodu pro výměnu LDS?
ahoj, je tu někde popsáno jak odtlakovat pomocí diagnostiky, jak jsem četl v návodu pro výměnu LDS?
|
|
24.02.2014 23:24 -
Re: Výměna LDS - C5 I, II
|
2671733
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
Nepotřebuje diagnostiku. Stačí posadit auto na palky a mačkat dolu, dolu, dolu , dolu ... pak vzít panenky a přední i zadní ramena vytlačit nahoru a zas máčknout dolu, dolu ... a dostan z toho víc LDS jak s diagnostikou. Já sundávám hadici na LEVÉ straně u spodku chladiče a pak kdy to vyteče, fouknu kompresorem do nádobky a vyháe to ve z trubek pod chladičem. Vyteče toho více ...
Nepotřebuje diagnostiku. Stačí posadit auto na palky a mačkat dolu, dolu, dolu , dolu ... pak vzít panenky a přední i zadní ramena vytlačit nahoru a zas máčknout dolu, dolu ... a dostan z toho víc LDS jak s diagnostikou. Já sundávám hadici na LEVÉ straně u spodku chladiče a pak kdy to vyteče, fouknu kompresorem do nádobky a vyháe to ve z trubek pod chladičem. Vyteče toho více ...
|
|
02.02.2015 21:28 -
Re: Výměna LDS - C5 I, II
|
2781409
|
|
paull
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Pokud chci vyměnit LDS, take dám mení polohy ale v tom postaví dřevo jako normalní polohy a odpojil baterie pak vypustil hadice pak zpět hadice a dám novou LDS pak spojil baterie a pustil motor a cca 15minut?? Díky za radu
Pokud chci vyměnit LDS, take dám mení polohy ale v tom postaví dřevo jako normalní polohy a odpojil baterie pak vypustil hadice pak zpět hadice a dám novou LDS pak spojil baterie a pustil motor a cca 15minut?? Díky za radu
|
|
02.02.2015 23:51 -
Re: Výměna LDS - C5 I, II
|
2781447
|
|
jruze
|
|
|
A pokud chce jetě víc tak pravej-levej rejd a u C5II si můe otevřít el. servo - v tom ti zůstává skoro litr.A pokud ti nějakej dobrák doleje do nádobky místo LDS LHM(zelenou) tak doporučuji i toto - mne to stálo servo - 3x jsem vyměnil LDS a kdy odelo servo tak v něm byla jetě LHM - u el,serva necirkuluje LDS okruhem hydrauliky,le nádobka s LDS slouí jen jako zásobník v případě úniku z řízení.
A pokud chce jetě víc tak pravej-levej rejd a u C5II si můe otevřít el. servo - v tom ti zůstává skoro litr.A pokud ti nějakej dobrák doleje do nádobky místo LDS LHM(zelenou) tak doporučuji i toto ;-) - mne to stálo servo - 3x jsem vyměnil LDS a kdy odelo servo tak v něm byla jetě LHM - u el,serva necirkuluje LDS okruhem hydrauliky,le nádobka s LDS slouí jen jako zásobník v případě úniku z řízení.;-)
|
|
04.03.2015 10:13 -
Re: Výměna LDS - C5 I, II
|
2794509
|
|
Buryan2
|
|
|
Zdar, včera mi bliklo v deníku závad "Zkontrolujte hladinu oleje." Hned jsem tedy kouknu na motorák, ale ten byl v pohodě. Tak jsem usedl k fóru a dočetl jsem se co a jak s hydraulikou a koukl jsem do nádrky a hladina nejde vůbec vidět.
Nevím tedy jestli by stačilo dolít nebo radi měnit. Auto se koupil nedávno a nedělal jsem tuhle výměnu.
Mám to rok 2007 a stav km je 156...km, ale věřte tomu.
Zdar, včera mi bliklo v deníku závad "Zkontrolujte hladinu oleje." Hned jsem tedy kouknu na motorák, ale ten byl v pohodě. Tak jsem usedl k fóru a dočetl jsem se co a jak s hydraulikou a koukl jsem do nádrky a hladina nejde vůbec vidět.
Nevím tedy jestli by stačilo dolít nebo radi měnit. Auto se koupil nedávno a nedělal jsem tuhle výměnu.
Mám to rok 2007 a stav km je 156...km, ale věřte tomu.
|
|
04.03.2015 10:30 -
Re: Výměna LDS - C5 I, II
|
2794514
|
|
jumep
|
|
|
malo citas, inak by si vedel ze
- v nadrzke na LDS neni ziadne cidlo, takze nemalo co oznamit
- ze LDS sa kontroluje v spodnej polohe auta a ma byt maximalne na dne toho kosika nalievacieho (spravne sa ma kontrolovat pri odtlakovanom aute, co sa da cez diagnostiku alebo vypodlozenim ako som uz par krat pisal)
tak a teraz offtopic, to co ti vypisalo malo oleja je len (hlaska sa vyhodi len na motorovy olej ziaden iny)
- zapal kluc / nastartoval si hned po tom co si odstavil auto (nesteceny olej/nenateceny v el. mierke)
- stal si sikmo
je to normalna vec ze to pipne ze je malo oleja ked nastanu tieto 2pripady, preto je dobre udrzovat hladinu na vrchnej riske
malo citas, inak by si vedel ze
- v nadrzke na LDS neni ziadne cidlo, takze nemalo co oznamit
- ze LDS sa kontroluje v spodnej polohe auta a ma byt maximalne na dne toho kosika nalievacieho (spravne sa ma kontrolovat pri odtlakovanom aute, co sa da cez diagnostiku alebo vypodlozenim ako som uz par krat pisal)
tak a teraz offtopic, to co ti vypisalo malo oleja je len (hlaska sa vyhodi len na motorovy olej ziaden iny)
- zapal kluc / nastartoval si hned po tom co si odstavil auto (nesteceny olej/nenateceny v el. mierke)
- stal si sikmo
je to normalna vec ze to pipne ze je malo oleja ked nastanu tieto 2pripady, preto je dobre udrzovat hladinu na vrchnej riske
|
|
04.03.2015 10:44 -
Re: Výměna LDS - C5 I, II
|
2794528
|
|
Buryan2
|
|
|
Díky za radu, bylo ikmé stání a hladina je něco pod vrchní ryskou, doleji po vrchní rysku.
Díky za radu, bylo ikmé stání a hladina je něco pod vrchní ryskou, doleji po vrchní rysku.
|
|
04.03.2015 15:22 -
Re: Výměna LDS - C5 I, II
|
2794585
|
|
vemda
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 113 |
|
|
Ahoj, tak se přidám. Koupil jsem 6L LDS na jarní výměnu. Ale, dostal jsem hláku, chyba podvozku. Tak si říkám cvrknu tam trochu LDS. Podvozek do dolní polohy, cvrknu 1L, cvrknu dalí L, cvrknu 0,5L a dno koíčku je pod LDS. Celkem 2,5L LDS - UFFF. Kontrola uniku, nic sucho. Párkrát jsem zacvičil nahoru dolu, kola do leva doprava. Kontrola hladiny dno koíčku. Jsem 3 majitel, tak to vypadá, e předchozí kočí čekaly na nájezd 240 000km. Zatím ve suché. Hladina od dolití stejná.
Ptám se, je ance, e se nová LDS promíchá stou starou a na jaře pude vypustit? (dle zde uvedených návodů ) Bude stačit 6L? Děkuji za podměty.
Ahoj, tak se přidám. Koupil jsem 6L LDS na jarní výměnu. Ale, dostal jsem hláku, chyba podvozku. Tak si říkám cvrknu tam trochu LDS. Podvozek do dolní polohy, cvrknu 1L, cvrknu dalí L, cvrknu 0,5L a dno koíčku je pod LDS. Celkem 2,5L LDS - UFFF. Kontrola uniku, nic sucho. Párkrát jsem zacvičil nahoru dolu, kola do leva doprava. Kontrola hladiny dno koíčku. Jsem 3 majitel, tak to vypadá, e předchozí kočí čekaly na nájezd 240 000km. Zatím ve suché. Hladina od dolití stejná.
Ptám se, je ance, e se nová LDS promíchá stou starou a na jaře pude vypustit? (dle zde uvedených návodů ) Bude stačit 6L? Děkuji za podměty.
|
|
04.03.2015 15:52 -
Re: Výměna LDS - C5 I, II
|
2794601
|
|
pista
|
Město: Slepčany, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 270 |
|
|
Treba hladat!.link. ,a stačia ti len 4 l vetko aj tak nevypustí!
Treba hladat!http://www.c5club.cz/clanky/vseobecne-informace-o-c5/kapaliny-do-c5#.VPcbxeGKL5w ,a stačia ti len 4 l vetko aj tak nevypustí!:-d
|
|
04.03.2015 18:34 -
Re: Výměna LDS - C5 I, II
|
2794642
|
|
Petr72
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 850 |
|
|
vemda napsal(a): Ahoj, tak se přidám. Koupil jsem 6L LDS na jarní výměnu. Ale, dostal jsem hláku, chyba podvozku. Tak si říkám cvrknu tam trochu LDS. Podvozek do dolní polohy, cvrknu 1L, cvrknu dalí L, cvrknu 0,5L a dno koíčku je pod LDS. Celkem 2,5L LDS - UFFF. Kontrola uniku, nic sucho. Párkrát jsem zacvičil nahoru dolu, kola do leva doprava. Kontrola hladiny dno koíčku. Jsem 3 majitel, tak to vypadá, e předchozí kočí čekaly na nájezd 240 000km. Zatím ve suché. Hladina od dolití stejná.
Ptám se, je ance, e se nová LDS promíchá stou starou a na jaře pude vypustit? (dle zde uvedených návodů ) Bude stačit 6L? Děkuji za podměty.
Měl jsem hned po koupi stejný problém . Litr LDS tam zahučel jako fík .
Měl jsem hned po koupi stejný problém . Litr LDS tam zahučel jako fík .
|
|
04.03.2015 19:27 -
Re: Výměna LDS - C5 I, II
|
2794646
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
S tou výměnou LDS to není zase tak jednoduché, záleí, jaké kdo má monosti a také znalosti, někdo pouze vypustí a dá třeba jenom 3.5 litrů nové, někdo jetě zapumpuje kadým kolem zvlá a třeba i profoukne potrubí, dostane tak ten největí sajrajt který tam zůstane jetě po vyputění dál a doleje 4.5 litrů nové kapaliny, někdy je lepí svěřit výměnu místním odborníkům, kde mám největí garanci výměny celkové náplně, ne se s tím prát někde na zahradě nebo v garái, stačí kdy pak schází třeba nová objímka na hadici a jsem v pasti, nebo zalomenej odvzduňovák, prostě cokoliv, servisák tyto věci vlastní a lehce si s tím poradí, práce pro něj na chvilku, pro nás se to můe prodlouit i na několik dní, ale jak jsem psal, záleí na monostech a znalostech.
S tou výměnou LDS to není zase tak jednoduché, záleí, jaké kdo má monosti a také znalosti, někdo pouze vypustí a dá třeba jenom 3.5 litrů nové, někdo jetě zapumpuje kadým kolem zvlá a třeba i profoukne potrubí, dostane tak ten největí sajrajt který tam zůstane jetě po vyputění dál a doleje 4.5 litrů nové kapaliny, někdy je lepí svěřit výměnu místním odborníkům, kde mám největí garanci výměny celkové náplně, ne se s tím prát někde na zahradě nebo v garái, stačí kdy pak schází třeba nová objímka na hadici a jsem v pasti, nebo zalomenej odvzduňovák, prostě cokoliv, servisák tyto věci vlastní a lehce si s tím poradí, práce pro něj na chvilku, pro nás se to můe prodlouit i na několik dní, ale jak jsem psal, záleí na monostech a znalostech. ;-)
|
|
01.04.2015 08:32 -
Re: Výměna LDS - C5 I, II
|
2803756
|
|
CBHanz
|
|
|
Tak Adéla má novou LDS, měnila osoba nejpovolanějí jruze po 235 000 km, co z toho prý teklo, nemělo daleko do močůvky. Adélá krásně zvedá, ani neklepne a chová se jako sluně vychovaný Citroen. Jardo a Patriku děkuji!!!
Tak Adéla má novou LDS, měnila osoba nejpovolanějí jruze po 235 000 km, co z toho prý teklo, nemělo daleko do močůvky. Adélá krásně zvedá, ani neklepne a chová se jako sluně vychovaný Citroen. Jardo a Patriku děkuji!!!
|
|
03.01.2021 14:05 -
Re: Výměna LDS - C5 I, II
|
3295956
|
|
jmadola82
|
Město: Zlate Moravce, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Zdravim zistil som ze mam zvaranu nadrzku lds,tak ju chcem vymenit za druhu.Postup je mi jasny ale ked budem mat doliatu lds auto bude zakladnej polohe pokadial by mi mala ukazovat v nadrzke lds aby som nemel problem s tlakom v nadrzke?Dakujem
Zdravim zistil som ze mam zvaranu nadrzku lds,tak ju chcem vymenit za druhu.Postup je mi jasny ale ked budem mat doliatu lds auto bude zakladnej polohe pokadial by mi mala ukazovat v nadrzke lds aby som nemel problem s tlakom v nadrzke?Dakujem
|
|
04.01.2021 10:14 -
Re: Výměna LDS - C5 I, II
|
3296010
|
|
jumep
|
|
|
ako vzdy, auto ma byt odtlakovane a potom naliat
tj. ked mam prazdny system, vypumpovane servo, odtlakovane, nalejem 3l LDS (to je v podstate kapacita nadrzky)
nastartujem, odvzdusnim servo (tocit doprava dolava a potom nechat bezat urcity cas a potom zasa pretocit), dvihnut auto par krat hore dole
potom odtlakovat a doliat na spravnu hladinu (v nalievacom kosiku je "znacka")
ako vzdy, auto ma byt odtlakovane a potom naliat
tj. ked mam prazdny system, vypumpovane servo, odtlakovane, nalejem 3l LDS (to je v podstate kapacita nadrzky)
nastartujem, odvzdusnim servo (tocit doprava dolava a potom nechat bezat urcity cas a potom zasa pretocit), dvihnut auto par krat hore dole
potom odtlakovat a doliat na spravnu hladinu (v nalievacom kosiku je "znacka")
|
|
29.12.2021 12:23 -
Re: Výměna LDS - C5 I, II
|
3330158
|
|
Hanz 397
|
|
|
Tak tu máme takový, dalo by se říci, překladatelský oříek
Mám tady u potřetí C5 I, která je tvrdá, jako utr...
Kdy přijela poprvé, v nádobce na LDS byla nevábná nahnědlá emulze. Říkal jsem si, e asi někdo dolil vodu do ostřikovačů, take jsem náplň vyměnil, vyměnil jsem koule, zkontroloval celou soustavu na úniky, netěsnosti, auto krásně pérovalo, tak jsem ho vrátil s tím, e jetě po nějakém čase LDS vyměníme znovu, protoe vypláchne zbytky toho kekelu. Pán přijel po cca 1000 km, auto zase docela tvrdé a v nádobce zase emulze (to jsme tak nějak předpokládali) nicméně při odtlakování mi nádobka dost výrazně přetekla. Pán nic nedolíval (věřím mu to)... Tak jsme LDS dali opět novou, udělal jsem dost důsledně hladinu a domluvili jsme se na kontrole. Po nějakých 1500 km tedy pán opět přijel a situace se opakovala. V nádobce emulze a o cca 1,5 litru víc "náplně". Opět jsem zkontroloval vechny spoje, vechny hadice (napadlo mě jediné místo, kudy by se mohla do okruhu dostávat voda, ale i tak by byl vidět i únik oleje a to přepady) a nikde nic...
Take otázka zní: do okrohu se evidentně někudy dostává (nejspí) voda... Take kudy?
Za jakýkoliv nápad, nebo zkuenost předem děkuji!
Tak tu máme takový, dalo by se říci, překladatelský oříek :-d
Mám tady u potřetí C5 I, která je tvrdá, jako utr...
Kdy přijela poprvé, v nádobce na LDS byla nevábná nahnědlá emulze. Říkal jsem si, e asi někdo dolil vodu do ostřikovačů, take jsem náplň vyměnil, vyměnil jsem koule, zkontroloval celou soustavu na úniky, netěsnosti, auto krásně pérovalo, tak jsem ho vrátil s tím, e jetě po nějakém čase LDS vyměníme znovu, protoe vypláchne zbytky toho kekelu. Pán přijel po cca 1000 km, auto zase docela tvrdé a v nádobce zase emulze (to jsme tak nějak předpokládali) nicméně při odtlakování mi nádobka dost výrazně přetekla. Pán nic nedolíval (věřím mu to)... Tak jsme LDS dali opět novou, udělal jsem dost důsledně hladinu a domluvili jsme se na kontrole. Po nějakých 1500 km tedy pán opět přijel a situace se opakovala. V nádobce emulze a o cca 1,5 litru víc "náplně". Opět jsem zkontroloval vechny spoje, vechny hadice (napadlo mě jediné místo, kudy by se mohla do okruhu dostávat voda, ale i tak by byl vidět i únik oleje a to přepady) a nikde nic...
Take otázka zní: do okrohu se evidentně někudy dostává (nejspí) voda... Take kudy?
Za jakýkoliv nápad, nebo zkuenost předem děkuji!
|
|
29.12.2021 15:49 -
Re: Výměna LDS - C5 I, II
|
3330190
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
Je to jednoduché, někdo to tam dolívá. Nikdy nikomu nevěř.
Jetě varianta, e je někde propojen systém s jiným systémem vody, nějaká tenká hadička okolo expanzky?
Je to jednoduché, někdo to tam dolívá. Nikdy nikomu nevěř.
Jetě varianta, e je někde propojen systém s jiným systémem vody, nějaká tenká hadička okolo expanzky?
|
|
| |
|
|