| | |
04.05.2012 10:36 -
Re: Ruční brzda
|
2474616
|
|
amirinda
|
Město: Planá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 439 |
|
|
Zdar a sílu, tak jsem se do toho taky pustil, po 4 hodinách vytahování lana se vzdávám. Nějaká rada pro lepí vytaení lana z té trubky? Opravdu se musí sundat ten spodní kryt, co si tím pomůu? nové lano musím tou trubkou tak nebo tak protáhnout ne? Díky vem.
Zdar a sílu, tak jsem se do toho taky pustil, po 4 hodinách vytahování lana se vzdávám. Nějaká rada pro lepí vytaení lana z té trubky? Opravdu se musí sundat ten spodní kryt, co si tím pomůu? nové lano musím tou trubkou tak nebo tak protáhnout ne? Díky vem.
|
|
04.05.2012 16:08 -
Re: Ruční brzda
|
2474837
|
|
jumep
|
|
|
ako uz x krat som povedal, nevyberes, smer citroen a nove trubky .... (20e/ks)
vyfuk dole, plech dole, vydolovat trubku s lanom, nadolovat novu a potom s usmevom nasunut lana
ako uz x krat som povedal, nevyberes, smer citroen a nove trubky .... (20e/ks)
vyfuk dole, plech dole, vydolovat trubku s lanom, nadolovat novu a potom s usmevom nasunut lana
|
|
05.05.2012 23:11 -
Re: Ruční brzda
|
2475210
|
|
jumep
|
|
|
neviem ako inak chces vydolovat tie trubku, jedine tak ze das kat dole a ten plech
jo a nechaj si zalepit vulkanizacnou paskou nove lana ked sa nasunu do tych trubiek, potom by to mozno malo sancu nezatiect a nezahrdzavet
neviem ako inak chces vydolovat tie trubku, jedine tak ze das kat dole a ten plech
jo a nechaj si zalepit vulkanizacnou paskou nove lana ked sa nasunu do tych trubiek, potom by to mozno malo sancu nezatiect a nezahrdzavet
|
|
06.05.2012 09:49 -
Re: Ruční brzda
|
2475246
|
|
amirinda
|
Město: Planá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 439 |
|
|
co kde přesně slepit, ty trubky u jsem objednal v Citroenu, 590,-Kč kus.
co kde přesně slepit, ty trubky u jsem objednal v Citroenu, 590,-Kč kus.
|
|
06.05.2012 10:47 -
Re: Ruční brzda
|
2475255
|
|
amirinda
|
Město: Planá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 439 |
|
|
a jaký zlepovák?
a jaký zlepovák?
|
|
06.05.2012 15:49 -
Re: Ruční brzda
|
2475357
|
|
jardas
|
|
|
Tak u mě to taky potkalo, ode dneka brzdim ručkou jenom na pravý přední kolo, levá zůstala vyset. Laboroval jsem s rohejbáním a tak a jsme přiel na to kde je to patně, přesně v tý části co se zasouvá do trubky, tam to má největí odpor, jakmile jsem to z tý trubky vytáh (překvapivě snadno) lano běhá jak za mlada... No na zítra objednaný nový lana a v úterý se do toho pustim. Snad to bude oká a nepřijdou na řadu i trubky, ikdy u 1,6 by to mohlo jít trochu líp ne ?
Tak u mě to taky potkalo, ode dneka brzdim ručkou jenom na pravý přední kolo, levá zůstala vyset. Laboroval jsem s rohejbáním a tak a jsme přiel na to kde je to patně, přesně v tý části co se zasouvá do trubky, tam to má největí odpor, jakmile jsem to z tý trubky vytáh (překvapivě snadno) lano běhá jak za mlada... No na zítra objednaný nový lana a v úterý se do toho pustim. Snad to bude oká a nepřijdou na řadu i trubky, ikdy u 1,6 by to mohlo jít trochu líp ne ?
|
|
06.05.2012 18:02 -
Re: Ruční brzda
|
2475396
|
|
Mamlas
|
|
|
jardas napsal(a): Tak u mě to taky potkalo, ode dneka brzdim ručkou jenom na pravý přední kolo, levá zůstala vyset. Laboroval jsem s rohejbáním a tak a jsme přiel na to kde je to patně, přesně v tý části co se zasouvá do trubky, tam to má největí odpor, jakmile jsem to z tý trubky vytáh (překvapivě snadno) lano běhá jak za mlada... No na zítra objednaný nový lana a v úterý se do toho pustim. Snad to bude oká a nepřijdou na řadu i trubky, ikdy u 1,6 by to mohlo jít trochu líp ne ?
Vymena tech trubek neni tak o typu motoru jako o tom, ze v tom tunelu jde vyfuk, nad nim je tepelny stit z plechu a teprve nad nim jsou vedeny ty trubky. Aby si se nejak rozumne k tem trubkam dostal tak je dobry sundat cast vyfuku a i ten plech nad nim. Vyhodou asi je kdyz nemas hydroaktiv 3+ protoze se pak lepe povoli srouby, ktere drzi ty trubky u kol. Pak nepotrebujes 3x zalomenou ruku ale jenom 2x.
Vymena tech trubek neni tak o typu motoru jako o tom, ze v tom tunelu jde vyfuk, nad nim je tepelny stit z plechu a teprve nad nim jsou vedeny ty trubky. Aby si se nejak rozumne k tem trubkam dostal tak je dobry sundat cast vyfuku a i ten plech nad nim. Vyhodou asi je kdyz nemas hydroaktiv 3+ protoze se pak lepe povoli srouby, ktere drzi ty trubky u kol. Pak nepotrebujes 3x zalomenou ruku ale jenom 2x. :-))))
|
|
09.05.2012 22:52 -
Re: Ruční brzda
|
2476657
|
|
jardas
|
|
|
tak nakonec jsem musel vytrhnat u ty trubky... ale za půl hoďky byli obě venku, jenom jsem odehnul ten tepelnej tít, vejfuk jsem nechával, rouby jsem povolil od kol a jinak krásně li vytáhnout ven jako směrem kolem pístnic... Jinak je pravda e mám ruce vycvičený z kamionů, tam je taky vude krásnej přístup no, tak proto mi to moná tak nepřilo
tak nakonec jsem musel vytrhnat u ty trubky... ale za půl hoďky byli obě venku, jenom jsem odehnul ten tepelnej tít, vejfuk jsem nechával, rouby jsem povolil od kol a jinak krásně li vytáhnout ven jako směrem kolem pístnic... Jinak je pravda e mám ruce vycvičený z kamionů, tam je taky vude krásnej přístup no, tak proto mi to moná tak nepřilo :-))))
|
|
09.05.2012 22:58 -
Re: Ruční brzda
|
2476659
|
|
jumep
|
|
|
nechcem videt ten plech ... a mas stastie ze mas 1.6, inak tam je kat a fap
nechcem videt ten plech ... a mas stastie ze mas 1.6, inak tam je kat a fap
|
|
10.05.2012 00:40 -
Re: Ruční brzda
|
2476706
|
|
jardas
|
|
|
Jumep- na tom plechu nic nepozná... odehnul = demontá těch sluníček (jak tomu u nás nadáváme) co ho drej na obou stranách, lehce zatáhnout směrem vzad a lehký pootočení= bez deformace a ten vzniklej prostor bohatě stačí na vytáhnutí toho konce tý trubky
jinak věřim tomu, e u ostatních motorizací fakt ten kat a FAP bude překáet o tom ádná
Jumep- na tom plechu nic nepozná... odehnul = demontá těch sluníček (jak tomu u nás nadáváme) co ho drej na obou stranách, lehce zatáhnout směrem vzad a lehký pootočení= bez deformace a ten vzniklej prostor bohatě stačí na vytáhnutí toho konce tý trubky
jinak věřim tomu, e u ostatních motorizací fakt ten kat a FAP bude překáet o tom ádná
|
|
10.05.2012 06:43 -
Re: Ruční brzda
|
2476709
|
|
miraltm
|
Město: Opočno u Loun, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive | Počet příspěvků: 61 |
|
|
dělal jsem trubky na 2.0 HDI taky bez demontáe výfuku. na plechu to poznat není, jen je třeba mít trochu gumové ruce
dělal jsem trubky na 2.0 HDI taky bez demontáe výfuku. na plechu to poznat není, jen je třeba mít trochu gumové ruce
|
|
10.05.2012 07:03 -
Re: Ruční brzda
|
2476711
|
|
amirinda
|
Město: Planá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 439 |
|
|
copa sundání a nandání toho plechu a trubek, to byla otázka chvíle ale po sundání vejfuku jsem zjistil, e je ruplej u mi z toho asi ...
copa sundání a nandání toho plechu a trubek, to byla otázka chvíle ale po sundání vejfuku jsem zjistil, e je ruplej :-) u mi z toho asi ...
|
|
10.05.2012 09:34 -
Re: Ruční brzda
|
2476757
|
|
jumep
|
|
|
naucil som sa jednu vec, sundanim par srobikov naviac si clovek spravi miesto a potom sa to robi omnoho jednoduchsie a rychlejsie ako ked tu danu vec nesundam ... plati to pri tychto trubkach a plati to pri comkolvek inom ... (troska offtopicu, prosim nerozvadzat dalej: ked vyberas pri c5 1 filter vzduchu, povol si hadicu na intercooleri a odohni ju prec, ked menis spojku - zhod napravu, omnoho menej vykrucania sa s prevodovku okolo napravy .. atd.)
naucil som sa jednu vec, sundanim par srobikov naviac si clovek spravi miesto a potom sa to robi omnoho jednoduchsie a rychlejsie ako ked tu danu vec nesundam ... plati to pri tychto trubkach a plati to pri comkolvek inom ... (troska offtopicu, prosim nerozvadzat dalej: ked vyberas pri c5 1 filter vzduchu, povol si hadicu na intercooleri a odohni ju prec, ked menis spojku - zhod napravu, omnoho menej vykrucania sa s prevodovku okolo napravy .. atd.)
|
|
12.05.2012 11:15 -
Re: Ruční brzda
|
2477436
|
|
amirinda
|
Město: Planá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 439 |
|
|
tak ve hotovo, jak má správně fungovat, na kolik "zubů", rozjet se přes ručku nerozjedu.
tak ve hotovo, jak má správně fungovat, na kolik "zubů", rozjet se přes ručku nerozjedu.
|
|
12.05.2012 11:38 -
Re: Ruční brzda
|
2477438
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
amirinda napsal(a): tak ve hotovo, jak má správně fungovat, na kolik "zubů", rozjet se přes ručku nerozjedu.
ja běně na 1 zub, jinak v hodně velkém svahu více přitlačím brzdový pedál tak potom na dva zuby, rozjídím se jenom vyjímečně na ručku do kopce, ale kdy tak asi takto: stojím na brzdě (pedál), spojka, zařazení, zataení ručky se zmáčknutým čudlem (prostě ho drím jako kdy uvolnuje) a normál rozjezd
ja běně na 1 zub, jinak v hodně velkém svahu více přitlačím brzdový pedál tak potom na dva zuby, rozjídím se jenom vyjímečně na ručku do kopce, ale kdy tak asi takto: stojím na brzdě (pedál), spojka, zařazení, zataení ručky se zmáčknutým čudlem (prostě ho drím jako kdy uvolnuje) a normál rozjezd ;-)
|
|
04.11.2012 20:43 -
Re: Ruční brzda
|
2517819
|
|
Jindra48
|
|
|
Zravím vechny, neměl jsem s brzdami ani ruční brzdou ádný problém, dokud jsem si nenechal v servisu vyměnit přední kotouče a desky (byly u sjeté). Při přebírání auta ze servisu mi bylo řečeno, e je problém s ruční brzdou (vylezený váleček, samostav něco takového), ale e to nesouvisí s brzdou noní, e ta funguje bez problému. Ruční brzda brzdí (teda spí nebrzdí - v mírném kopci auto na ručku popojídí) a úplně nahoře na posledním zubu . Údajně si to časem sedne, seřídit to nejde, ale ani po měsíci a cca. 2000 km ádná změna. I noní brzda dříve citlivá na dotek nyní brzdí a úplně naspodu. Při pomalém selápnutí brzdy pociuji hned po selápnutí brzdy minimální brzdný účinek, který vak hned odezní a poté a téměř na podlaze začne auto brzdit. Setkal se s tím někdo? Můe to být důsledek výměny desek a nesprávného sloení brzd ?? Servis nebyl specializovaný na Citroeny.
Zravím vechny, neměl jsem s brzdami ani ruční brzdou ádný problém, dokud jsem si nenechal v servisu vyměnit přední kotouče a desky (byly u sjeté). Při přebírání auta ze servisu mi bylo řečeno, e je problém s ruční brzdou (vylezený váleček, samostav něco takového), ale e to nesouvisí s brzdou noní, e ta funguje bez problému. Ruční brzda brzdí (teda spí nebrzdí - v mírném kopci auto na ručku popojídí) a úplně nahoře na posledním zubu . Údajně si to časem sedne, seřídit to nejde, ale ani po měsíci a cca. 2000 km ádná změna. I noní brzda dříve citlivá na dotek nyní brzdí a úplně naspodu. Při pomalém selápnutí brzdy pociuji hned po selápnutí brzdy minimální brzdný účinek, který vak hned odezní a poté a téměř na podlaze začne auto brzdit. Setkal se s tím někdo? Můe to být důsledek výměny desek a nesprávného sloení brzd ?? Servis nebyl specializovaný na Citroeny.
|
|
| |
|
|