| | |
28.02.2011 22:03 -
Re: Auto se nezvedá
|
2375509
|
|
jruze
|
|
|
Henry napsal(a): Stejný problém jsem vyřeil včera díky tomuto fóru a tlač. "Hledej"
Zadá "odvzdusneni" > " Hledat " a dozví se, e: Musí v nádobce LDS vytvořit tlak asi 0,5 a 0,7 bar, nastartovat motor a dát povel "Zvednout". Potom stačí chvilku počkat a C5 letí nahoru.
Aspoň v mém případě tomu tak bylo po úplném vyputění LDS ze systému.
P.S. a zkuenosti s hydraulikou u XANTIE mě byly k ničemu, tam je to jinak.
Dobrý,ale docela bych chtěl vidět jak přinutí tím přetlakem v nádrce aby se roztočil motor BHI - kdy je mrtvej je to buď v samotné elektronice BHI a nebo někde po cestě - v tomto případě mne nenapadá jiné řeení ne orig.diagnostika kde se dá něco odzkouet a hledat a potom mněnít - né mněnit a čekat co to udělá.Něco jiného je kdy to běí a nezvedá a něco jiného kdy je to mrtví a nikdo neví proč.Take kupuj díli a mněň a se trefí.Můj názor je jednoduchý přivez to já to rozchodím.Jinak začni u BHI pokračuj přes kabelá,BSM,BSI a a ke korektorům - někde to určitě bude
Dobrý,ale docela bych chtěl vidět jak přinutí tím přetlakem v nádrce aby se roztočil motor BHI - kdy je mrtvej je to buď v samotné elektronice BHI a nebo někde po cestě - v tomto případě mne nenapadá jiné řeení ne orig.diagnostika kde se dá něco odzkouet a hledat a potom mněnít - né mněnit a čekat co to udělá.Něco jiného je kdy to běí a nezvedá a něco jiného kdy je to mrtví a nikdo neví proč.Take kupuj díli a mněň a se trefí.Můj názor je jednoduchý přivez to já to rozchodím.Jinak začni u BHI pokračuj přes kabelá,BSM,BSI a a ke korektorům - někde to určitě bude ;-)
|
|
28.02.2011 22:08 -
Re: Auto se nezvedá
|
2375510
|
|
jumep
|
|
|
ako, uplne prvy krok je poistka MF8 - to je ta v motorovom priestore pod malimy poistkamy, ked sa to vytiahne z plastu, su tam velke poistky - 8 je pre motor BHI, ak je vyrazena, vyrazi ju to o5, v tomto pripade si myslim ze tecie nadrzka na lds alebo nieco obdobne a je natecene v BHI, kde to treba demontovat, vycistit, pripadne pozret co este tomu je viac, viacmenej teda spravit repas BHI a bude to ficat ako za mlada
alebo mozes kupit novu BHI, tak kup
ako, uplne prvy krok je poistka MF8 - to je ta v motorovom priestore pod malimy poistkamy, ked sa to vytiahne z plastu, su tam velke poistky - 8 je pre motor BHI, ak je vyrazena, vyrazi ju to o5, v tomto pripade si myslim ze tecie nadrzka na lds alebo nieco obdobne a je natecene v BHI, kde to treba demontovat, vycistit, pripadne pozret co este tomu je viac, viacmenej teda spravit repas BHI a bude to ficat ako za mlada
alebo mozes kupit novu BHI, tak kup
|
|
28.02.2011 22:17 -
Re: Auto se nezvedá
|
2375511
|
|
jruze
|
|
|
jumep napsal(a): ako, uplne prvy krok je poistka MF8 - to je ta v motorovom priestore pod malimy poistkamy, ked sa to vytiahne z plastu, su tam velke poistky - 8 je pre motor BHI, ak je vyrazena, vyrazi ju to o5, v tomto pripade si myslim ze tecie nadrzka na lds alebo nieco obdobne a je natecene v BHI, kde to treba demontovat, vycistit, pripadne pozret co este tomu je viac, viacmenej teda spravit repas BHI a bude to ficat ako za mlada
alebo mozes kupit novu BHI, tak kup
On to koupi s touto závadou-vymněnil motor a je to pořát mrtvé-take je předpoklad e to nebude jen pojistka,ale něco víc.
On to koupi s touto závadou-vymněnil motor a je to pořát mrtvé-take je předpoklad e to nebude jen pojistka,ale něco víc.
|
|
28.02.2011 22:24 -
Re: Auto se nezvedá
|
2375515
|
|
jumep
|
|
|
hydro v C5 je totalne jednoducha ... tam fakt neni co riesit, vymenit motor = co konkretne?
hydro v C5 je totalne jednoducha ... tam fakt neni co riesit, vymenit motor = co konkretne?
|
|
28.02.2011 22:28 -
Re: Auto se nezvedá
|
2375518
|
|
jruze
|
|
|
Henry napsal(a): sorry za OT:
Problém viz otázka
Megmen napsal(a): Aho jsem začátečník ale ode nám motor na hydraulice na 2.2hdi tak jsme ho vyměninily ale auto se stále nechce zvednout . Poradíte? A jestli je i víc druhů těch motorů?
dotaz jardda: má dost LDS - bez odpovědi
dotaz alx: točí se motor BHI - bez odpovědi
dotaz tief: bol si na diagnostike - bez odpovědi
Tak mě prosim jruze řekni odkud ví, e se megmenovi netočí motor BHI???
SZ
SZ;-)
|
|
16.03.2011 16:06 -
Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
|
2378798
|
|
epleta
|
|
|
menil som čerpadlo na C5, a auto ani za otca sa zodvihnu..čerpadlo vrčí, nadobku som natlakoval vzduchom no furt nič, nemá niekto nápad? keď odpojím trubky veduce z čerpadla tak su suché...
menil som čerpadlo na C5, a auto ani za otca sa zodvihnu..čerpadlo vrčí, nadobku som natlakoval vzduchom no furt nič, nemá niekto nápad? keď odpojím trubky veduce z čerpadla tak su suché...
|
|
16.03.2011 18:44 -
Re: Auto se nezvedá
|
2378845
|
|
epleta
|
|
|
take nakoniec to bolo slabé čerpadlo, síce vrčalo ale skoro vôbec netlačilo, preloil som iné a bez natlakovania nádobky sa auto zodvihlo
take nakoniec to bolo slabé čerpadlo, síce vrčalo ale skoro vôbec netlačilo, preloil som iné a bez natlakovania nádobky sa auto zodvihlo ;-)
|
|
23.03.2011 11:42 -
Re: Auto se nezvedá
|
2379988
|
|
duff74
|
Město: Holeov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Ahojte, chtěl bych se před diag. zeptat na jednu věc: Vyměnil jsem LDS podle uvedeného postupu, autem jsem zacvičil několikrát nahoru a dolu, zvedalo se klesalo přesně podle pokynů. Asi po týdnu jsem si viml změny, e po odemčení DO čerpadlo nevrčí a ani po otevření a dosednutí ho není slyet. Co v v minulosti bylo. To zavrčí a po otočením klíče a auto se zvedne do provozní polohy. Po vytaení klíče auto opět trochu klesne do "parkovací polohy". Ale hlavně vůbec nereaguje na tlačítka na tunelu. Na dispeji se auto zvedá a klesá, ale v reálu je pořád v povozní poloze.
Moje dedukce je taková, e pokud by byla odpálená pojistka BHI, tak čerpadlo nepojede = auto se ani nehne. Navíc je po otočení klíče čerpadlo slyet. LDS je dost a je nový. Existuje něco jako pojistka na tom ručním ovládání zvedání auta? Díky duff74
Ahojte, chtěl bych se před diag. zeptat na jednu věc: Vyměnil jsem LDS podle uvedeného postupu, autem jsem zacvičil několikrát nahoru a dolu, zvedalo se klesalo přesně podle pokynů. Asi po týdnu jsem si viml změny, e po odemčení DO čerpadlo nevrčí a ani po otevření a dosednutí ho není slyet. Co v v minulosti bylo. To zavrčí a po otočením klíče a auto se zvedne do provozní polohy. Po vytaení klíče auto opět trochu klesne do "parkovací polohy". Ale hlavně vůbec nereaguje na tlačítka na tunelu. Na dispeji se auto zvedá a klesá, ale v reálu je pořád v povozní poloze.
Moje dedukce je taková, e pokud by byla odpálená pojistka BHI, tak čerpadlo nepojede = auto se ani nehne. Navíc je po otočení klíče čerpadlo slyet. LDS je dost a je nový. Existuje něco jako pojistka na tom ručním ovládání zvedání auta? Díky duff74
|
|
08.07.2011 22:03 -
C5 - problem s podvozkom
|
2401078
|
|
milange
|
Město: Presov, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Zdravim, potreboval by som poradit ohladne podvozku . Hydraulika nezdviha zadok auta. Po nalozeni nakladu cca 250 kg do kufra, auto kleslo a uz sa nezdvihlo. Predok funguje normalne, reaguje na ovladac polohy, zdviha na max.-normal a spusta na minimum. Zadok sa vsak ani nehne. Ostane lezat na zemi. Hodinu pred tym som viezol 4 ludi a vsetko bolo OK. Mate niekto skusenost s takymto problemom? Dakujem za reakcie .
Zdravim, potreboval by som poradit ohladne podvozku . Hydraulika nezdviha zadok auta. Po nalozeni nakladu cca 250 kg do kufra, auto kleslo a uz sa nezdvihlo. Predok funguje normalne, reaguje na ovladac polohy, zdviha na max.-normal a spusta na minimum. Zadok sa vsak ani nehne. Ostane lezat na zemi. Hodinu pred tym som viezol 4 ludi a vsetko bolo OK. Mate niekto skusenost s takymto problemom? Dakujem za reakcie .
|
|
08.07.2011 22:07 -
Re: C5 - problem s podvozkom
|
2401079
|
|
jumep
|
|
|
malo hladas ... je tu toho popisaneho k tomuto problemu dost
problem je na 99.9% v zadnom vyskovom korektore, idealne vymenit ho
malo hladas ... je tu toho popisaneho k tomuto problemu dost
problem je na 99.9% v zadnom vyskovom korektore, idealne vymenit ho
|
|
09.07.2011 00:48 -
Re: C5 - problem s podvozkom
|
2401087
|
|
Darja
|
|
|
milange napsal(a): Zdravim, potreboval by som poradit ohladne podvozku . Hydraulika nezdviha zadok auta. Po nalozeni nakladu cca 250 kg do kufra, auto kleslo a uz sa nezdvihlo. Predok funguje normalne, reaguje na ovladac polohy, zdviha na max.-normal a spusta na minimum. Zadok sa vsak ani nehne. Ostane lezat na zemi. Hodinu pred tym som viezol 4 ludi a vsetko bolo OK. Mate niekto skusenost s takymto problemom? Dakujem za reakcie .
zadní korektor se někdy rád "kousne", hlavně, kdy si u breaka spustí prdel na zem.
Nouzově pomohlo zvednout heverem prdel, ta se zvedne a korektor můe zas x tisíc fungovat. Ale vyměnila bych ho, můe se to opakovat a je to nemilá věc.
zadní korektor se někdy rád "kousne", hlavně, kdy si u breaka spustí prdel na zem.
Nouzově pomohlo zvednout heverem prdel, ta se zvedne a korektor můe zas x tisíc fungovat. Ale vyměnila bych ho, můe se to opakovat a je to nemilá věc.
|
|
09.07.2011 07:16 -
Re: C5 - problem s podvozkom
|
2401102
|
|
Mamlas
|
|
|
Mozna bych zkontroloval, jestli jsou pritomny gumove dorazy ramenou. Pokud ti chybi, tak se mohl korektor dostat do nejaky polohy, ktera se mu moc nelibi. Zkusil bych to tim heverem prizvednout jak pise Darja.
Mozna bych zkontroloval, jestli jsou pritomny gumove dorazy ramenou. Pokud ti chybi, tak se mohl korektor dostat do nejaky polohy, ktera se mu moc nelibi. Zkusil bych to tim heverem prizvednout jak pise Darja.
|
|
09.07.2011 16:38 -
Re: C5 - problem s podvozkom
|
2401186
|
|
Darja
|
|
|
Tohle je na míle daleko od vejkáče ze starých zelenokrevníků. Tam se čistit dalo a muselo
Vejkáč není tak drahá věc, aby se musela řeit repase.
Tohle je na míle daleko od vejkáče ze starých zelenokrevníků. Tam se čistit dalo a muselo :)
Vejkáč není tak drahá věc, aby se musela řeit repase.
|
|
03.09.2011 21:37 -
Re: Auto se nezvedá
|
2411583
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
duff74 napsal(a): Ahojte, chtěl bych se před diag. zeptat na jednu věc: Vyměnil jsem LDS podle uvedeného postupu, autem jsem zacvičil několikrát nahoru a dolu, zvedalo se klesalo přesně podle pokynů. Asi po týdnu jsem si viml změny, e po odemčení DO čerpadlo nevrčí a ani po otevření a dosednutí ho není slyet. Co v v minulosti bylo. To zavrčí a po otočením klíče a auto se zvedne do provozní polohy. Po vytaení klíče auto opět trochu klesne do "parkovací polohy". Ale hlavně vůbec nereaguje na tlačítka na tunelu. Na dispeji se auto zvedá a klesá, ale v reálu je pořád v povozní poloze.
Moje dedukce je taková, e pokud by byla odpálená pojistka BHI, tak čerpadlo nepojede = auto se ani nehne. Navíc je po otočení klíče čerpadlo slyet. LDS je dost a je nový. Existuje něco jako pojistka na tom ručním ovládání zvedání auta? Díky duff74
tohle se mi stalo teď v chorvatsku na Hvaru večer před odjezdem, nebylo by to tak straný, kdyby auto zrovna nebylo v nejnií poloze.. nechtělo nahoru, zkontrolovaný vechny pojistky, jestli neodela LDS apod. ve v pořádku, vzhledem k tomu, jak se to stalo, doli jsme k závěru, e je mrtvý čerpadlo, no ne se nechat asistenčkou odtáhnout do servisu (samozřejmě na pevninu), kde by vyměnili vechno i co je v pořádku za nový - protoe si nedělám iluze, e by mě stáhli z kůe chorvati neřádní. Nebo to nechat odtáhnout do ČR taky za nekřesanskej peníz, který v součtu s opravou dosahoval téměř ceny auta, rozhodl jsem se (a teď ano ukamenujte mě , e jsem nezodpovědný hovado a kdesi cosi, vim to ) dojet v servisní poloze 1000 km domů. Dojeli jsme - oprava v ceně 918,- s DPH (spálená maxipojistka, která tam je kdesi strčená a nenali jsme ji). Nicméně, co mě na celé věci zarazilo, jak dlouho autu, který nadává při jakékoliv blbosti, dolo, e je něco v nepořádku s podvozkem. Večerní jedění po ostrově při zkouení veho monýho, pak přes celej ostrov , trajekt a a skoro za splitem hláka, Suspension Fault max. speed 90km/h
tohle se mi stalo teď v chorvatsku na Hvaru večer před odjezdem, nebylo by to tak straný, kdyby auto zrovna nebylo v nejnií poloze.. nechtělo nahoru, zkontrolovaný vechny pojistky, jestli neodela LDS apod. ve v pořádku, vzhledem k tomu, jak se to stalo, doli jsme k závěru, e je mrtvý čerpadlo, no ne se nechat asistenčkou odtáhnout do servisu (samozřejmě na pevninu), kde by vyměnili vechno i co je v pořádku za nový - protoe si nedělám iluze, e by mě stáhli z kůe chorvati neřádní. Nebo to nechat odtáhnout do ČR taky za nekřesanskej peníz, který v součtu s opravou dosahoval téměř ceny auta, rozhodl jsem se (a teď ano ukamenujte mě , e jsem nezodpovědný hovado a kdesi cosi, vim to :-)))) ) dojet v servisní poloze 1000 km domů. Dojeli jsme - oprava v ceně 918,- s DPH (spálená maxipojistka, která tam je kdesi strčená a nenali jsme ji). Nicméně, co mě na celé věci zarazilo, jak dlouho autu, který nadává při jakékoliv blbosti, dolo, e je něco v nepořádku s podvozkem. Večerní jedění po ostrově při zkouení veho monýho, pak přes celej ostrov , trajekt a a skoro za splitem hláka, Suspension Fault max. speed 90km/h :nevim
|
|
| |
|
|