| | |
19.02.2019 17:53 -
Re: Auto se nezvedá
|
3208345
|
|
konqui
|
Město: Kousek od opavy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 213 |
|
|
No a pokud je to takto splácané dohromady, nedalo by se nějakým způsobem do C5 dodělat AMVAR, pokud jsou pístnice stejné? Záleí tedy, s čím jednotka AMVAR po CANu komunikuje - jestli s BSI, tak asi nic, pokud jen s jednotkou hydractivu, tak snad....
No a pokud je to takto splácané dohromady, nedalo by se nějakým způsobem do C5 dodělat AMVAR, pokud jsou pístnice stejné? Záleí tedy, s čím jednotka AMVAR po CANu komunikuje - jestli s BSI, tak asi nic, pokud jen s jednotkou hydractivu, tak snad....
|
|
19.02.2019 18:02 -
Re: Auto se nezvedá
|
3208356
|
|
lubosb
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 19 |
|
|
del42sa napsal(a): já jsem nikdy netvrdil, e perování s AMVARem není lepí ne H3+ Samozřejmě e je lepí. Jen říkám, e jediný společný počítač řídící celé pérování by byl lepí ne dva ( a určitě i levnějí ) PSA takto narychlo splácala tak trochu kočkopsa pro C6 a je koda, e to nedali i do C5 X7
Omlouvám se - byla to moje blbá formulace, v ádném případě Ti nechci nic podsouvat,
spí to byla reakce na několik příspěvků výe nad námi -nebudu jmenovat Jsem celoivotní technik, kde přesná formulace je základ. A tady se začlo cpát do auta něco, co tam nikdy ani nemohlo být, a navíc krom pár
jedinců ani nikdo pořádně neví, co a na co to je. /by teď po osvětě to bude lepí./
Ale takhle nějak vznikají pohádky a povídačky o tom co a kdy a kdyby a potom to se kazí, to vyrábí naftu,
místo toho, aby ji ralo a stojí to vechno za ............. atd.
Jako uivatel fórum sleduji, ale kdy nemám co poradit, nemluvím do toho, by občas by to asi chtělo.
Jinak ano, kočkopes to trochu je, ale jak říkám, kromě extrémních situací to člověk moc nepozná.
To mně spí děsí firemní politika PSA (i kdy ekonomicky pochopitelná) - zruit modely bez přímé náhrady,
po několika letech se vracet na trh (Xm-c6) a divit se, e zákazník utekl jinam .
Dnes tři firmy (PSA) nebo 4-8(VAG) s x modelama - v podstatě na dvou platformách (malá-velká), zbylé zruí ekonomové .Lií se to pár plechama, materiálem sedaček a tabletem místo palubky. Ach jo.
Jetě e nemusím řeit dilema, jaké nové auto.
Omlouvám se - byla to moje blbá formulace, v ádném případě Ti nechci nic podsouvat,
spí to byla reakce na několik příspěvků výe nad námi -nebudu jmenovat :-) Jsem celoivotní technik, kde přesná formulace je základ. A tady se začlo cpát do auta něco, co tam nikdy ani nemohlo být, a navíc krom pár
jedinců ani nikdo pořádně neví, co a na co to je. /by teď po osvětě to bude lepí./
Ale takhle nějak vznikají pohádky a povídačky o tom co a kdy a kdyby a potom to se kazí, to vyrábí naftu,
místo toho, aby ji ralo a stojí to vechno za ............. atd.
Jako uivatel fórum sleduji, ale kdy nemám co poradit, nemluvím do toho, by občas by to asi chtělo.
Jinak ano, kočkopes to trochu je, ale jak říkám, kromě extrémních situací to člověk moc nepozná.
To mně spí děsí firemní politika PSA (i kdy ekonomicky pochopitelná) - zruit modely bez přímé náhrady,
po několika letech se vracet na trh (Xm-c6) a divit se, e zákazník utekl jinam :-o .
Dnes tři firmy (PSA) nebo 4-8(VAG) s x modelama - v podstatě na dvou platformách (malá-velká), zbylé zruí ekonomové .Lií se to pár plechama, materiálem sedaček a tabletem místo palubky. Ach jo.
Jetě e nemusím řeit dilema, jaké nové auto.
|
|
19.02.2019 18:13 -
Re: Auto se nezvedá
|
3208363
|
|
jumep
|
|
|
myslim ze nieco by slo spravit, ale tam je kabelaze a programovania az az ... neviem ci nie je lepsie ist do C6 priamo
myslim ze nieco by slo spravit, ale tam je kabelaze a programovania az az ... neviem ci nie je lepsie ist do C6 priamo
|
|
19.02.2019 18:27 -
Re: Auto se nezvedá
|
3208377
|
|
konqui
|
Město: Kousek od opavy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 213 |
|
|
C6 má pro mně jeden blokující problém - není kombík.
C6 má pro mně jeden blokující problém - není kombík.
|
|
19.02.2019 21:01 -
Re: Auto se nezvedá
|
3208410
|
|
Kade
|
|
|
Ahoj lidi, k těm pístnicím a předělávání. C6 má nahoře navíc solenoidový ventil, kterým se ovládá průtok oleje z/do pístnice. Proto C6 nemá koule s tlumičem, tlumičem je tento ventil. Úplně přesně se to po Česku nazývá Akční člen hydropneumatického pérování. Je na vech pístnicích a mimo jiné i tyto ventily jsou řízeny systémem AMVAR. Take překopat to z C5 na C6 a obráceně je dle mého nemoné. Jedna pístnice stojí 14-18000...Ovem, mohu se mýlit...
Ahoj lidi, k těm pístnicím a předělávání. C6 má nahoře navíc solenoidový ventil, kterým se ovládá průtok oleje z/do pístnice. Proto C6 nemá koule s tlumičem, tlumičem je tento ventil. Úplně přesně se to po Česku nazývá Akční člen hydropneumatického pérování. Je na vech pístnicích a mimo jiné i tyto ventily jsou řízeny systémem AMVAR. Take překopat to z C5 na C6 a obráceně je dle mého nemoné. Jedna pístnice stojí 14-18000...Ovem, mohu se mýlit...
|
|
19.02.2019 21:21 -
Re: Auto se nezvedá
|
3208411
|
|
jumep
|
|
|
tak ano, ja sa nebavim o tom ze prehodit tie akcne cleny, ale celu piestnicu, nemyslim ze to bude srobovatelne do c5 piestnice
ale ako som hovoril, to si moze robit niekto sam, lebo inak je to neuplatitelne
a este jedna vec, nemyslim ze charakteristika pruzenia z C6 bude vhodna do X7, toboz do kombiku
tak ano, ja sa nebavim o tom ze prehodit tie akcne cleny, ale celu piestnicu, nemyslim ze to bude srobovatelne do c5 piestnice
ale ako som hovoril, to si moze robit niekto sam, lebo inak je to neuplatitelne
a este jedna vec, nemyslim ze charakteristika pruzenia z C6 bude vhodna do X7, toboz do kombiku
|
|
19.02.2019 22:38 -
Re: Auto se nezvedá
|
3208412
|
|
jruze
|
|
|
Uvést v x7 amvar do chodu ? to je technicky asi nemoné a hlavně kdo by si montoval do auta něco co kdy se posere to nikdo neumí dát dokupy . Před nějakám časem jsem mohl mít C6 3.0HDI s posraným amvarem se kterým si neněděl nikdo rady(ani ve znakách) a vůbec to nebylo o penězích = nikdo mu to nedokázal dát do chodu.- kdysi tu byla kolem toho tady debata.Dnes u by to bylo snaí - u jsou alespoň nějaké díly po vrakovitích. nikdy jsem to do baráku nechtěl, nechci a chtít nebudu.Ono nějaký důvod proč to nerozířili ve výrobě asi byl.
Petře a proč by to nebylo vhodné do breaka ? co to vlastně dělá : vyrovnává to náklony, má to asi devět stupňů tuhosti ,,tlumičů" a co dál ?
Uvést v x7 amvar do chodu ? to je technicky asi nemoné a hlavně kdo by si montoval do auta něco co kdy se posere to nikdo neumí dát dokupy :nevim . Před nějakám časem jsem mohl mít C6 3.0HDI s posraným amvarem se kterým si neněděl nikdo rady(ani ve znakách) a vůbec to nebylo o penězích = nikdo mu to nedokázal dát do chodu.- kdysi tu byla kolem toho tady debata.Dnes u by to bylo snaí - u jsou alespoň nějaké díly po vrakovitích. nikdy jsem to do baráku nechtěl, nechci a chtít nebudu.Ono nějaký důvod proč to nerozířili ve výrobě asi byl.
Petře a proč by to nebylo vhodné do breaka ? co to vlastně dělá : vyrovnává to náklony, má to asi devět stupňů tuhosti ,,tlumičů" a co dál ?
|
|
20.02.2019 09:21 -
Re: Auto se nezvedá
|
3208435
|
|
lubosb
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 19 |
|
|
jruze napsal(a): Uvést v x7 amvar do chodu ? to je technicky asi nemoné a hlavně kdo by si montoval do auta něco co kdy se posere to nikdo neumí dát dokupy . Před nějakám časem jsem mohl mít C6 3.0HDI s posraným amvarem se kterým si neněděl nikdo rady(ani ve znakách) a vůbec to nebylo o penězích = nikdo mu to nedokázal dát do chodu.- kdysi tu byla kolem toho tady debata.Dnes u by to bylo snaí - u jsou alespoň nějaké díly po vrakovitích. nikdy jsem to do baráku nechtěl, nechci a chtít nebudu.Ono nějaký důvod proč to nerozířili ve výrobě asi byl.
Petře a proč by to nebylo vhodné do breaka ? co to vlastně dělá : vyrovnává to náklony, má to asi devět stupňů tuhosti ,,tlumičů" a co dál ?
Jestli to nerozíření nebude tím, e cenovkajetě na listopad 2012 pro c6 v jediný výbavě Exl. byla =1.504.900,--Kč, co na Citroen bylo hodně sebevědomé, a to ji se mluvilo o konci. Kvalita z prvních sérií taky nic moc, předchůdce - XM taky nevynikal pověstí nejspol. auta, nehledě k výrobní pauze.
U mé první c6 - 2,7 HDi byly v záruce svolávačky za cca 200.000,-- typu uloení př.pístnic, tělnice atd.
Samo byly na nové slevy, ale i tak. Nejspí následky změn obecně,jak v obchodní politice PSA, v kombinaci s krizí a franc. socializmem. Dále vichni vědí, e D3 je nej..., konec konců ani VW Phaeton moc neuspěl.
Petře : myslím, e pro srovnatelné motorizace by charakteristika tlumení mohla být vhodná,
prov. hmotnost c6 3,0 HDi je dle TP 1995 kg/2340 max. přípustná , u c5 3,0HDi 1840 kg/2347max.přípustná,
take o co je c6 těí, o to má mení uitečné zatíení
ovem dvoulitr v c5 s manuálem bude na předku o ??? cca 200 kg lehčí, tam ji to bude jinak.
Máme tady hezký teorie a úvahy, v praxi nejspí nesmysl - ji jen schválení techn. způsobilosti takto upravené c5 by asi bylo z oblast scifi. O nákladech lepí nemluvit nahlas, i kdy by asi lo pouít hromada dílu z vraků.
Můj pohled uivatele (v pozadí jetě ekonom) je, e zatím se dá v EU koupit pár zachovalých kousků c6
za relativně sluné peníze, take kdo má problém se zády a bez amvaru nemůe ít si pořídí c6 a místo kombíku pořídí rakev na střechu pro nárazové občasné pouití. Nebo na oddělávací kouli je 1620 kg .
Jestli to nerozíření nebude tím, e cenovkajetě na listopad 2012 pro c6 v jediný výbavě Exl. byla =1.504.900,--Kč, co na Citroen bylo hodně sebevědomé, a to ji se mluvilo o konci. Kvalita z prvních sérií taky nic moc, předchůdce - XM taky nevynikal pověstí nejspol. auta, nehledě k výrobní pauze.
U mé první c6 - 2,7 HDi byly v záruce svolávačky za cca 200.000,-- typu uloení př.pístnic, tělnice atd.
Samo byly na nové slevy, ale i tak. Nejspí následky změn obecně,jak v obchodní politice PSA, v kombinaci s krizí a franc. socializmem. Dále vichni vědí, e D3 je nej...:-d, konec konců ani VW Phaeton moc neuspěl.
Petře : myslím, e pro srovnatelné motorizace by charakteristika tlumení mohla být vhodná,
prov. hmotnost c6 3,0 HDi je dle TP 1995 kg/2340 max. přípustná , u c5 3,0HDi 1840 kg/2347max.přípustná,
take o co je c6 těí, o to má mení uitečné zatíení
ovem dvoulitr v c5 s manuálem bude na předku o ??? cca 200 kg lehčí, tam ji to bude jinak.
Máme tady hezký teorie a úvahy, v praxi nejspí nesmysl - ji jen schválení techn. způsobilosti takto upravené c5 by asi bylo z oblast scifi. O nákladech lepí nemluvit nahlas, i kdy by asi lo pouít hromada dílu z vraků.
Můj pohled uivatele (v pozadí jetě ekonom) je, e zatím se dá v EU koupit pár zachovalých kousků c6
za relativně sluné peníze, take kdo má problém se zády a bez amvaru nemůe ít :-) si pořídí c6 a místo kombíku pořídí rakev na střechu pro nárazové občasné pouití. Nebo na oddělávací kouli je 1620 kg .
Přílohy: C6_listopad.pdf ( 205209b ) - ceník c6 |
|
20.02.2019 13:53 -
Re: Auto se nezvedá
|
3208459
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
konqui napsal(a): No a pokud je to takto splácané dohromady, nedalo by se nějakým způsobem do C5 dodělat AMVAR, pokud jsou pístnice stejné? Záleí tedy, s čím jednotka AMVAR po CANu komunikuje - jestli s BSI, tak asi nic, pokud jen s jednotkou hydractivu, tak snad....
teoreticky jde vechno, třeba namontovat odpruení z Xantie Activy na XM. Problém je, e taková přestavba je nákladná, nehledě na problémy s elektronikou a jejím propojením. Do toho nikdo nepujde a kdy se to posere, tak to nikdo u nedokáe opravit... Ta přestavba by byla neoficiální/bez homologace take dalí potenciální problém.(sice o tom nemusí nikdo vedět, ale znáte jak to ted chodí na stk)
To u bych raději nechal namontovat Hydractive do DS5
teoreticky jde vechno, třeba namontovat odpruení z Xantie Activy na XM. Problém je, e taková přestavba je nákladná, nehledě na problémy s elektronikou a jejím propojením. Do toho nikdo nepujde a kdy se to posere, tak to nikdo u nedokáe opravit... Ta přestavba by byla neoficiální/bez homologace take dalí potenciální problém.(sice o tom nemusí nikdo vedět, ale znáte jak to ted chodí na stk)
To u bych raději nechal namontovat Hydractive do DS5 ;-)
|
|
20.02.2019 16:32 -
Re: Auto se nezvedá
|
3208469
|
|
jruze
|
|
|
Sisi napsal(a):
Neopravili ale jen oddálili opravu - ta pojstka vylítla z nějakého důvodu - bude se to asi opakovat dokud buď nevyčistíte motor BHI a nebo ho nespálíte .
Neopravili ale jen oddálili opravu - ta pojstka vylítla z nějakého důvodu - bude se to asi opakovat dokud buď nevyčistíte motor BHI a nebo ho nespálíte . ;-)
|
|
22.02.2019 17:36 -
Re: Auto se nezvedá
|
3208726
|
|
lubosb
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 19 |
|
|
jruze napsal(a): Před nějakám časem jsem mohl mít C6 3.0HDI s posraným amvarem se kterým si neněděl nikdo rady(ani ve znakách) a vůbec to nebylo o penězích = nikdo mu to nedokázal dát do chodu.
Je jetě k mání ?
Je jetě k mání ?
|
|
| |
|
|