| | |
17.09.2018 19:23 -
Re: Auto se nezvedá II
|
3180763
|
|
Fugas2006
|
|
|
Caute lidi dnes jsem si zaparkoval karu normalne jako vzdy a akorat jsem to protentokrat posadil do prvni polohy a kdyz jsem prisel zpatky tak uz jsem auto nedal do polohy pro jizdu akorat predek se zvedal zadek sedi a nechce se hnout poradite co stim ?
Caute lidi dnes jsem si zaparkoval karu normalne jako vzdy a akorat jsem to protentokrat posadil do prvni polohy a kdyz jsem prisel zpatky tak uz jsem auto nedal do polohy pro jizdu akorat predek se zvedal zadek sedi a nechce se hnout poradite co stim ?
|
|
17.09.2018 19:51 -
Re: Auto se nezvedá
|
3180768
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
Co je to první poloha? Jako e uplně dolů? Asi nemá dorazy na zadních ramenech tak ti to sedlo moc dolů a snímač nezná polohu ... Přizvedni heverem zadek kousek vej a dej povel hore max ... třeba se to chytne
Co je to první poloha? Jako e uplně dolů? Asi nemá dorazy na zadních ramenech tak ti to sedlo moc dolů a snímač nezná polohu ... Přizvedni heverem zadek kousek vej a dej povel hore max ... třeba se to chytne
|
|
17.09.2018 21:50 -
Re: Auto se nezvedá
|
3180783
|
|
jruze
|
|
|
A nejde ani tlačítkem v kufru? - to by mělo(mohlo) obejít korektor
A nejde ani tlačítkem v kufru? - to by mělo(mohlo) obejít korektor
|
|
17.09.2018 22:19 -
Re: Auto se nezvedá
|
3180790
|
|
jumep
|
|
|
neobide, potrebuje to korektor aby vedel ze je max hore alebo dole
neobide, potrebuje to korektor aby vedel ze je max hore alebo dole
|
|
19.09.2018 13:09 -
Re: Auto se nezvedá
|
3180947
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
Fugas, japa to dopadlo?
Fugas, japa to dopadlo? :-))
|
|
17.02.2019 11:22 -
Auto se vůbec nezvedá
|
3207968
|
|
Sisi
|
Město: Nesvačily, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 10 |
|
|
Ahoj. Přítel byl včera v myčce a od té doby nám C5 hlásí "Suspension faulty max. speed 90 km/h",auto je úplně dole a tlačítko na zvednutí/sníení vůbec nefunguje. Autem se vůbec nedá jet,protoe o ve krtáme. Přítel se díval pod kapotu a je tam víčko pocákané od kapaliny Nevím,jestli to má souvislost,ale loni v létě nám dělali novou hadičku k Servu. Nevíte čím by to mohlo být? Případně,není tu někdo od Berouna,kdo by byl ochotný se na to přijet podívat? Tím,e vude krtáme,tak je auto nepojízdné,co s 5.mesicnim miminkem je celkem problém
Jo a při otočení klíčkem není vůbec slyet to hučení motůrku.
Ahoj. Přítel byl včera v myčce a od té doby nám C5 hlásí "Suspension faulty max. speed 90 km/h",auto je úplně dole a tlačítko na zvednutí/sníení vůbec nefunguje. Autem se vůbec nedá jet,protoe o ve krtáme. Přítel se díval pod kapotu a je tam víčko pocákané od kapaliny :( Nevím,jestli to má souvislost,ale loni v létě nám dělali novou hadičku k Servu. Nevíte čím by to mohlo být? Případně,není tu někdo od Berouna,kdo by byl ochotný se na to přijet podívat? Tím,e vude krtáme,tak je auto nepojízdné,co s 5.mesicnim miminkem je celkem problém :(
Jo a při otočení klíčkem není vůbec slyet to hučení motůrku.
Přílohy: IMG-20190217-WA0000.jpg ( 106371b ) - |
|
17.02.2019 12:05 -
Re: Auto se nezvedá
|
3207987
|
|
nVi
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 111 |
|
|
To bude prasklá 40A maxi pojistka čerpadla.
Vpravo u motoru pod krytem jsou pojistky. Kdy se vytáhne celý ten panel pojistek ven(jsou tam západky který se musejí vykliknout a pak to jde ven), tak z přední strany jsou vidět maxi pojistky a ta 40A od čerpadla bude prasklá. Pokud ne tak bude problém jinde.
Ale taky se mi to stalo a stačilo k tomu e jsem nechal auto přes noc ve vysoké poloze, a ta pojistka se přehřála.
To bude prasklá 40A maxi pojistka čerpadla.
Vpravo u motoru pod krytem jsou pojistky. Kdy se vytáhne celý ten panel pojistek ven(jsou tam západky který se musejí vykliknout a pak to jde ven), tak z přední strany jsou vidět maxi pojistky a ta 40A od čerpadla bude prasklá. Pokud ne tak bude problém jinde.
Ale taky se mi to stalo a stačilo k tomu e jsem nechal auto přes noc ve vysoké poloze, a ta pojistka se přehřála.
|
|
17.02.2019 15:18 -
Re: Auto se nezvedá
|
3208002
|
|
Sisi
|
Město: Nesvačily, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 10 |
|
|
Super, mockrát děkujeme. Přítel je dnes v práci,tak na to zítra hned koukne.
Jruze: Amvar? LDS je ta hydraulická kapalina,jestli jo,tak ta tam je.
Super, mockrát děkujeme. Přítel je dnes v práci,tak na to zítra hned koukne.
Jruze: Amvar? LDS je ta hydraulická kapalina,jestli jo,tak ta tam je.
|
|
17.02.2019 19:42 -
Re: Auto se nezvedá
|
3208059
|
|
nVi
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Sisi napsal(a): Super, mockrát děkujeme. Přítel je dnes v práci,tak na to zítra hned koukne.
Jruze: Amvar? LDS je ta hydraulická kapalina,jestli jo,tak ta tam je.
Nae V6 HDI se lií o proti normalním X7, tím e máme čidla/korektory na kadém kole.(AMVAR)
A s LDS naráel na to jestli je správná hladina kapaliny LDS v nádobce, tzv jestli ji není a moc nebo naopak nechybí.
(Mě měnily prasklou nádobku přímo v citroenu a stejně nalili patné mnoství.
Ale při normalní kontrole v dolní poloze to nebylo poznat.
A kdy jsem byl u PaM, odtlakoval systém a začala přetékat nádobka.)
Nae V6 HDI se lií o proti normalním X7, tím e máme čidla/korektory na kadém kole.(AMVAR)
A s LDS naráel na to jestli je správná hladina kapaliny LDS v nádobce, tzv jestli ji není a moc nebo naopak nechybí.
(Mě měnily prasklou nádobku přímo v citroenu a stejně nalili patné mnoství.
Ale při normalní kontrole v dolní poloze to nebylo poznat.
A kdy jsem byl u PaM, odtlakoval systém a začala přetékat nádobka.)
|
|
18.02.2019 17:55 -
Re: Auto se nezvedá
|
3208183
|
|
lubosb
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 19 |
|
|
Připomínka : Amvar má pouze c6 a to pouze V6, 2,2HDi ne.
Připomínka : Amvar má pouze c6 a to pouze V6, 2,2HDi ne.
|
|
19.02.2019 11:55 -
Re: Auto se nezvedá
|
3208280
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
problémem AMVARU je to, e odpruení neřídí jeden počítač jako v případě hydractive 1/2/3+, ale rovnou počítače dva.
Přepínání koulí řeí počítač Hydractive 3+ (pruení) a CSS přepínání AMVARU (tlumení) samostaný počítač nezávisle na počítači H3+. V podstatě se jedná o převzatý systém z Peugeotu 607 přidaný do stávající hydraulického okruhu a vylepený. Mnohem lepí řeení by bylo, kdyby to celé řídil jediný počítač, občas se toti stane, e ty dva navzájem úplně nesouhlasí
.link.
.link.
problémem AMVARU je to, e odpruení neřídí jeden počítač jako v případě hydractive 1/2/3+, ale rovnou počítače dva.
Přepínání koulí řeí počítač Hydractive 3+ (pruení) a CSS přepínání AMVARU (tlumení) samostaný počítač nezávisle na počítači H3+. V podstatě se jedná o převzatý systém z Peugeotu 607 přidaný do stávající hydraulického okruhu a vylepený. Mnohem lepí řeení by bylo, kdyby to celé řídil jediný počítač, občas se toti stane, e ty dva navzájem úplně nesouhlasí :-d
http://c6owners.org/plugins/forum/forum_viewtopic.php?317.85
http://www.citroenet.org.uk/passenger-cars/psa/c6/test/test1.html
|
|
19.02.2019 15:18 -
Re: Auto se nezvedá
|
3208291
|
|
lubosb
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 19 |
|
|
"co je to na obrázku za tu krabičku označenou jako počítač ?"
K těm krabičkám : úpřimně řečeno netuím, já - uivatel mám od toho mechanika
Na fotkách - aktuálních - je c5 3,0 HDi + c6 3,0HDi, obě v plné výbavě z konce výroby (r.2012)
a to pravé přední pístnice. c5 X7 nikdy Amvar neměla, by má z c6 (podvozkově, motoricky) vycházet
dle mnohých vyjádření výrobce. Spí se Citroen snail rozliit dva vozy ze dvou tříd. Minimálně cenově:
při srovnatelných výbavách byla c6 o cca 500.000,-- drahí ( a to např. nikdy neměla zp. kameru za pár euro),
tak je to větí, konfortnějí, sloitějí............
Jízdně je tam rozdíl - dovolím si tvrdit e v konfortu i chování se na silnici hodně ve prospěch c6, take ten
dalí počítač tam k něčemu je. By se fakt občas Amvar nezhodne s H3, ale za cca čtvrtmilión km jsem to pozoroval pouze párkrát .
Jětě jeden poznatek : u c6 při hláení závada pérování (byl zoxidovaný kontakt na snímači výky LP) -
zůstalo auto v jízdní poloze, ovem chytlo vlastnosti M3-BMW.
"co je to na obrázku za tu krabičku označenou jako počítač ?"
K těm krabičkám : úpřimně řečeno netuím, já - uivatel mám od toho mechanika :-);-)
Na fotkách - aktuálních - je c5 3,0 HDi + c6 3,0HDi, obě v plné výbavě z konce výroby (r.2012)
a to pravé přední pístnice. c5 X7 nikdy Amvar neměla, by má z c6 (podvozkově, motoricky) vycházet
dle mnohých vyjádření výrobce. Spí se Citroen snail rozliit dva vozy ze dvou tříd. Minimálně cenově:
při srovnatelných výbavách byla c6 o cca 500.000,-- drahí ( a to např. nikdy neměla zp. kameru za pár euro),
tak je to větí, konfortnějí, sloitějí............
Jízdně je tam rozdíl - dovolím si tvrdit e v konfortu i chování se na silnici hodně ve prospěch c6, take ten
dalí počítač tam k něčemu je. By se fakt občas Amvar nezhodne s H3, ale za cca čtvrtmilión km jsem to pozoroval pouze párkrát .
Jětě jeden poznatek : u c6 při hláení závada pérování (byl zoxidovaný kontakt na snímači výky LP) -
zůstalo auto v jízdní poloze, ovem chytlo vlastnosti M3-BMW.
Přílohy: IMG_20190219_142036.jpg ( 145662b ) - c5 IMG_20190219_142120.jpg ( 164921b ) - c6 IMG_20190219_142139.jpg ( 175016b ) - |
|
19.02.2019 16:03 -
Re: Auto se nezvedá
|
3208314
|
|
jruze
|
|
|
Myslím e vechny čtyřkorektorové podvozky mají počítač - jak jsem u psal je to u X7 ,,chudej příbuznej" amvaru. Počítač snímá vejku kadého kola samostatně tak jako u amvaru - tam ale jetě stupňuje tuhost tlumení a to X7 neumí. Cenovej rozdíl počítače pérování je skoro stejný,cena pístnice je rozdílná právě kvůli té havici. Neznám konstrukci toho uchycení pístnice - vypadá stejně a moná by se na tu x7kovou ta hlavice amvaru dala namontovat(dodělat amvar by byl asi problém ale opačně pouít X7kovou na C6 a dpolnit hlavu ??? - příjde mi e jen u X7 byl úmysl ale úspora to nedovolila.Jen vím e seřídit čtyř korektor není jen tak legrace.
Kajaba vyrábí sportovní tlumiče - přiel jsem s nimi do styku u kdy jsem se učil (a čerstvě po vyučení)- na závodní kodě 130RS a tuhost tlumení se nastavovala otáčením horní částí tlumiče (ale to je víc jak 45 let )
Myslím e vechny čtyřkorektorové podvozky mají počítač - jak jsem u psal je to u X7 ,,chudej příbuznej" amvaru. Počítač snímá vejku kadého kola samostatně tak jako u amvaru - tam ale jetě stupňuje tuhost tlumení a to X7 neumí. Cenovej rozdíl počítače pérování je skoro stejný,cena pístnice je rozdílná právě kvůli té havici. Neznám konstrukci toho uchycení pístnice - vypadá stejně a moná by se na tu x7kovou ta hlavice amvaru dala namontovat(dodělat amvar by byl asi problém ale opačně pouít X7kovou na C6 a dpolnit hlavu ??? - příjde mi e jen u X7 byl úmysl ale úspora to nedovolila.Jen vím e seřídit čtyř korektor není jen tak legrace.
Kajaba vyrábí sportovní tlumiče - přiel jsem s nimi do styku u kdy jsem se učil (a čerstvě po vyučení)- na závodní kodě 130RS a tuhost tlumení se nastavovala otáčením horní částí tlumiče (ale to je víc jak 45 let )
|
|
19.02.2019 16:32 -
Re: Auto se nezvedá
|
3208319
|
|
lubosb
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 19 |
|
|
To je pro mne ji vyí dívčí (jsem jen blbý ing., ale přes radiotechniku),
ale oba citr. jsou mé, můem blíe prozkoumat - za okny na fotce je dílna,
jene u mně na to chybí ruce + spolupracující hlava v jednom.
Pohledově jsou obě koule, trubky i vrky pístnic stejné.
Koukal jsem, e kabel - svazek od hlavice na levé př. straně vede
k ost. říd. jednotkám v motorovém prostoru. Baterie tam není, je v kufru,
take místa na el. kurv.tka je tam dost.
:-( To je pro mne ji vyí dívčí (jsem jen blbý ing., ale přes radiotechniku),
ale oba citr. jsou mé, můem blíe prozkoumat - za okny na fotce je dílna,
jene u mně na to chybí ruce + spolupracující hlava v jednom.
Pohledově jsou obě koule, trubky i vrky pístnic stejné.
Koukal jsem, e kabel - svazek od hlavice na levé př. straně vede
k ost. říd. jednotkám v motorovém prostoru. Baterie tam není, je v kufru,
take místa na el. kurv.tka je tam dost.
|
|
| |
|
|