| | |
30.10.2016 21:25 -
Re: Auto se nezvedá
|
3007416
|
|
jumep
|
|
|
a v akom prosimta?
Provést celkový test.
Navázat komunikaci s počítačem odpruení .
Zvolit nabídku : Sníení tlaku.
Řídit se pokyny zobrazovanými na obrazovce.
a potom ma byt hladina ako je v nakrese
a v akom prosimta?
Provést celkový test.
Navázat komunikaci s počítačem odpruení .
Zvolit nabídku : Sníení tlaku.
Řídit se pokyny zobrazovanými na obrazovce.
a potom ma byt hladina ako je v nakrese
Přílohy: b3bm05yd.jpg ( 50946b ) - |
|
30.10.2016 22:58 -
|
3007473
|
|
Hromajz
|
Město: Čáslav, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 9 |
|
|
Chlapi, omlouvám se, ale opravdu nejsem odborník na auta, tak se mi tu netlemte proto je pro mě poloosa sprosté slovo ale to ze mě nedělá úplného dementa jako člověka, holt jsem odborník v něčem jiném Ve středu s tím pojedu do servisu a dám vědět.
PS: pravý píst byl na jaře měněný - proto mám tuení, e konkrétně na něm závada nebude
Chlapi, omlouvám se, ale opravdu nejsem odborník na auta, tak se mi tu netlemte :-D proto je pro mě poloosa sprosté slovo :-)))) ale to ze mě nedělá úplného dementa jako člověka, holt jsem odborník v něčem jiném ;-) Ve středu s tím pojedu do servisu a dám vědět.
PS: pravý píst byl na jaře měněný - proto mám tuení, e konkrétně na něm závada nebude :nevim
|
|
31.10.2016 11:07 -
|
3007615
|
|
jumep
|
|
|
ano vies kolko takych na dne kosiku po odtlakovani mi tu pretieklo?
najlepsie nech to nechaju niekomu kto ma na to veci / vie si pomoct
LDS v spodnej polohe nemusi byt vidiet
to ze to prasia a potom tomu cloveku na dvihaku pretece nadrka a prdne nasledne BHI motor je uplne ina vec .... (dojde do pneuservisu, tam to dvihnu, jasne auto nedaju do hornej polohy, niekto do neho vleze a uz aj sa to odtlakovava a tece ....)
ano vies kolko takych na dne kosiku po odtlakovani mi tu pretieklo?
najlepsie nech to nechaju niekomu kto ma na to veci / vie si pomoct
LDS v spodnej polohe nemusi byt vidiet