| | |
11.01.2014 22:16 -
Re: Auto se nezvedá
|
2655904
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
A nebo začít zvedat dřív ne lápne na brzdu.
A nebo začít zvedat dřív ne lápne na brzdu.
|
|
11.01.2014 22:33 -
Re: Auto se nezvedá
|
2655915
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
da sa zdvihnut so zatiahnutou rucnou brzdou. S noznou nie
da sa zdvihnut so zatiahnutou rucnou brzdou. S noznou nie
|
|
11.01.2014 22:43 -
Re: Auto se nezvedá
|
2655938
|
|
jumep
|
|
|
zasa X7 je o niecom inom a tam sa to dviha, aspon tie novsie, im uz brzda nevadi
pri C5 1 a C5 2 je to dane typom napravy, aj preto je rucka vpredu ... nakolko je zadna naprava kyvka kolo chodi dopredu a dozadu, ked stojis na brzde, nemohlo by sa to zdvihnut lebo by sa to vzpriecilo
zasa X7 je o niecom inom a tam sa to dviha, aspon tie novsie, im uz brzda nevadi
pri C5 1 a C5 2 je to dane typom napravy, aj preto je rucka vpredu ... nakolko je zadna naprava kyvka kolo chodi dopredu a dozadu, ked stojis na brzde, nemohlo by sa to zdvihnut lebo by sa to vzpriecilo
|
|
11.01.2014 23:10 -
Re: Auto se nezvedá
|
2655978
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
U asi odbíháme od tematu. Ale co Xantia? Taky má ruční b na předek náprava je asi také kývná a zvednout to jde. Tam tedy je to zdvyhání mechanické,tudí to nemá co blokovat...(myslím tím e auto asi neví, e stojím na brzdach,zatáhnu za to hýbátko a auto leze nahoru.)
U asi odbíháme od tematu. Ale co Xantia? Taky má ruční b na předek náprava je asi také kývná a zvednout to jde. Tam tedy je to zdvyhání mechanické,tudí to nemá co blokovat...(myslím tím e auto asi neví, e stojím na brzdach,zatáhnu za to hýbátko a auto leze nahoru.)
|
|
11.01.2014 23:15 -
Re: Auto se nezvedá
|
2655979
|
|
jumep
|
|
|
ano, XA sa dviha, ale tiez tlak do zadnych brzd ide zo zadnych guli, tak sa to bude vedet nejako kompenzovat a odpoji to zadne brzdy
skus si na tej XA zapret kolesa aby sa nemohli pohnut a daj ju na zem, nezleze, rovnako ako ked bude na zemi sa nedvihne, resp. cele to bude ako natiahnute jak struna a ked sa pohnes ze sa to upravi tak auto bud prudko skoci hore alebo padne dole
preto to na c5 na noznu brzdu nejde, lebo by hydroblok v podstate tlacil donekonecna do skratu a snazil sa prekonat silu, resp. odtlakoval zadnu napravu (obcas sa to stane ked zacnes brzdit v momente ked sa on snazi dorovnat, ostanes stat, pustis brzdu a auto padne na doraz a dorovna sa potom)
ps. uz som to tu aspon raz pisal
ano, XA sa dviha, ale tiez tlak do zadnych brzd ide zo zadnych guli, tak sa to bude vedet nejako kompenzovat a odpoji to zadne brzdy
skus si na tej XA zapret kolesa aby sa nemohli pohnut a daj ju na zem, nezleze, rovnako ako ked bude na zemi sa nedvihne, resp. cele to bude ako natiahnute jak struna a ked sa pohnes ze sa to upravi tak auto bud prudko skoci hore alebo padne dole
preto to na c5 na noznu brzdu nejde, lebo by hydroblok v podstate tlacil donekonecna do skratu a snazil sa prekonat silu, resp. odtlakoval zadnu napravu (obcas sa to stane ked zacnes brzdit v momente ked sa on snazi dorovnat, ostanes stat, pustis brzdu a auto padne na doraz a dorovna sa potom)
ps. uz som to tu aspon raz pisal
|
|
12.01.2014 00:14 -
Re: Auto se nezvedá
|
2655998
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1302 |
|
|
jumep napsal(a): ano, XA sa dviha, ale tiez tlak do zadnych brzd ide zo zadnych guli, tak sa to bude vedet nejako kompenzovat a odpoji to zadne brzdy
Xantie nic neodpojí, jde to natvrdo proti sobě ( zvedání a brzdy). Pokud zadní brzdy brzdí dobře, zadek se nezvedne kdy stojí na brzdě. Kdy ji pustí, povolí kolům se odvalit a zadek vyskočí nahoru naakumulovaným tlakem.
Xantie nic neodpojí, jde to natvrdo proti sobě ( zvedání a brzdy). Pokud zadní brzdy brzdí dobře, zadek se nezvedne kdy stojí na brzdě. Kdy ji pustí, povolí kolům se odvalit a zadek vyskočí nahoru naakumulovaným tlakem.
|
|
30.01.2014 19:25 -
Re: Auto se nezvedá
|
2663326
|
|
RC_CéPětka
|
Město: Praha 4, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Ahoj cépětkaři. Sem tu nový, ale C5 mám 3roky. Zatím ádný problém a do 4.1. Vím, e na podobné téma je tu několik vláken, ale v tuto chvíli je definice "auto se nezvedá" asi nejblíe mému problému. Zůstala mi vyset dole zadní část. Samo, e se to stalo asi 100km od baráku a jetě na polní cestě. Domu mě to nechalo dojet 90km/h. Doma jsem to prubnul a dal auto zdvihnout. Měl sem dojem, e snahu má, ale zdvih byl minimální. Tak sem ho pustil dolu a finito, u se nezvedl a jízda moná do 10km/h. Od té doby se čerpadlo ani nehlo (nesepl ani el.motor). Pročítal jsem to tady od shora dolu, z leva do prava. Nakonec auto skončilo v servisu. Diagnóza servisu patný elektromotor, protoe přepaluje 40A pojistku. Návrh opravy - nová jednotka BHi za 20tis + kapalina +práce, suma sumárum 30tis. Poádal jsem o demontá BHi a odnesl ho elektrikáři. Jeho nález - el. motor a jeho silová jednotka jsou v pořádku. Zbývalo prověřit řídící jednotku na čerpadle. Nael jsem v Teplicích firmu, poslal jim to a jejich verdikt - elektrická i elektronická výzbroj jsou v pořádku. Upozornili mě, e poslední monost je, e pod zátěí se motor chová jinak. Zael jsem zatřetím elektrikářem a ve jsme proměřili. Motor se točí normálně, při rozběhu bere asi 18A a po vteřině spadne odběr na cca 12A. Při běhu na prázdno. Podle elektrikáře, kterého znám a důvěřuji mu, se motor jeví v pořádku. Na 40A pojistku, která BHi jistí, jsou to prý hodnoty normální. Odvezl jsem čerpadlo opět do servisu a ve jim stejně podrobně popsal. Technik na mě koukal jak na ........ Jeho vyjádření je, e kdy "připojili" novou 40A pojistku přímo k čerpadlu, tak vyhořela. e má el. motor pod hydraulikou (zatíením) velký odběr (kam tu pojistku připojili netuím). Poádal jsem je, aby to namontovali zpět a hledali jinde. Kdy nenajdou vyměním servis. Jen mě tak v zoufalství napadá, jestli nemáte někdo podobnou zkuenost. Kde hledat, kdy je BHi jednotka opravdu v pořádku a čerpadlo nespíná pro přepalování pojistky.
Díky.
Ahoj cépětkaři. Sem tu nový, ale C5 mám 3roky. Zatím ádný problém a do 4.1. Vím, e na podobné téma je tu několik vláken, ale v tuto chvíli je definice "auto se nezvedá" asi nejblíe mému problému. Zůstala mi vyset dole zadní část. Samo, e se to stalo asi 100km od baráku a jetě na polní cestě. Domu mě to nechalo dojet 90km/h. Doma jsem to prubnul a dal auto zdvihnout. Měl sem dojem, e snahu má, ale zdvih byl minimální. Tak sem ho pustil dolu a finito, u se nezvedl a jízda moná do 10km/h. Od té doby se čerpadlo ani nehlo (nesepl ani el.motor). Pročítal jsem to tady od shora dolu, z leva do prava. Nakonec auto skončilo v servisu. Diagnóza servisu patný elektromotor, protoe přepaluje 40A pojistku. Návrh opravy - nová jednotka BHi za 20tis + kapalina +práce, suma sumárum 30tis. Poádal jsem o demontá BHi a odnesl ho elektrikáři. Jeho nález - el. motor a jeho silová jednotka jsou v pořádku. Zbývalo prověřit řídící jednotku na čerpadle. Nael jsem v Teplicích firmu, poslal jim to a jejich verdikt - elektrická i elektronická výzbroj jsou v pořádku. Upozornili mě, e poslední monost je, e pod zátěí se motor chová jinak. Zael jsem zatřetím elektrikářem a ve jsme proměřili. Motor se točí normálně, při rozběhu bere asi 18A a po vteřině spadne odběr na cca 12A. Při běhu na prázdno. Podle elektrikáře, kterého znám a důvěřuji mu, se motor jeví v pořádku. Na 40A pojistku, která BHi jistí, jsou to prý hodnoty normální. Odvezl jsem čerpadlo opět do servisu a ve jim stejně podrobně popsal. Technik na mě koukal jak na ........ Jeho vyjádření je, e kdy "připojili" novou 40A pojistku přímo k čerpadlu, tak vyhořela. e má el. motor pod hydraulikou (zatíením) velký odběr (kam tu pojistku připojili netuím). Poádal jsem je, aby to namontovali zpět a hledali jinde. Kdy nenajdou vyměním servis. Jen mě tak v zoufalství napadá, jestli nemáte někdo podobnou zkuenost. Kde hledat, kdy je BHi jednotka opravdu v pořádku a čerpadlo nespíná pro přepalování pojistky.
Díky.
|
|
30.01.2014 19:48 -
Re: Auto se nezvedá
|
2663329
|
|
jruze
|
|
|
RC_CéPětka napsal(a): Ahoj cépětkaři. Sem tu nový, ale C5 mám 3roky. Zatím ádný problém a do 4.1. Vím, e na podobné téma je tu několik vláken, ale v tuto chvíli je definice "auto se nezvedá" asi nejblíe mému problému. Zůstala mi vyset dole zadní část. Samo, e se to stalo asi 100km od baráku a jetě na polní cestě. Domu mě to nechalo dojet 90km/h. Doma jsem to prubnul a dal auto zdvihnout. Měl sem dojem, e snahu má, ale zdvih byl minimální. Tak sem ho pustil dolu a finito, u se nezvedl a jízda moná do 10km/h. Od té doby se čerpadlo ani nehlo (nesepl ani el.motor). Pročítal jsem to tady od shora dolu, z leva do prava. Nakonec auto skončilo v servisu. Diagnóza servisu patný elektromotor, protoe přepaluje 40A pojistku. Návrh opravy - nová jednotka BHi za 20tis + kapalina +práce, suma sumárum 30tis. Poádal jsem o demontá BHi a odnesl ho elektrikáři. Jeho nález - el. motor a jeho silová jednotka jsou v pořádku. Zbývalo prověřit řídící jednotku na čerpadle. Nael jsem v Teplicích firmu, poslal jim to a jejich verdikt - elektrická i elektronická výzbroj jsou v pořádku. Upozornili mě, e poslední monost je, e pod zátěí se motor chová jinak. Zael jsem zatřetím elektrikářem a ve jsme proměřili. Motor se točí normálně, při rozběhu bere asi 18A a po vteřině spadne odběr na cca 12A. Při běhu na prázdno. Podle elektrikáře, kterého znám a důvěřuji mu, se motor jeví v pořádku. Na 40A pojistku, která BHi jistí, jsou to prý hodnoty normální. Odvezl jsem čerpadlo opět do servisu a ve jim stejně podrobně popsal. Technik na mě koukal jak na ........ Jeho vyjádření je, e kdy "připojili" novou 40A pojistku přímo k čerpadlu, tak vyhořela. e má el. motor pod hydraulikou (zatíením) velký odběr (kam tu pojistku připojili netuím). Poádal jsem je, aby to namontovali zpět a hledali jinde. Kdy nenajdou vyměním servis. Jen mě tak v zoufalství napadá, jestli nemáte někdo podobnou zkuenost. Kde hledat, kdy je BHi jednotka opravdu v pořádku a čerpadlo nespíná pro přepalování pojistky.
Díky.
Řekl bych vyměň motor a elektrikáře-neviděl jsem to,ale podle mne je to motor.Tu pojistku to vyrazí hned nebo a při pokusu o zvedání? pokud né hned je to motor.
Řekl bych vyměň motor a elektrikáře-neviděl jsem to,ale podle mne je to motor.Tu pojistku to vyrazí hned nebo a při pokusu o zvedání? pokud né hned je to motor.;-)
|
|
30.01.2014 19:53 -
Re: Auto se nezvedá
|
2663330
|
|
tomikku
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 308 |
|
|
i kdy nejsem elektrikář, tak vím e pojistky a jističe nechrání primárně spotřebič (árovka, čerpadlo atd.) ale vedení tzn. dráty, zkontroloval bych tedy dráty, popisuje e nejprve auto sedlo na zadku tak bych zkontroloval i korektor zadní nápravy.
i kdy nejsem elektrikář, tak vím e pojistky a jističe nechrání primárně spotřebič (árovka, čerpadlo atd.) ale vedení tzn. dráty, zkontroloval bych tedy dráty, popisuje e nejprve auto sedlo na zadku tak bych zkontroloval i korektor zadní nápravy.
|
|
31.01.2014 17:49 -
Re: Auto se nezvedá
|
2663502
|
|
RC_CéPětka
|
Město: Praha 4, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 4 |
|
|
jruze napsal(a): Také tu mám jedno BHI které venku běhá a po namontování a nasátí LDS(po zatíení) se z něj začne hulit a přestane točit(na stole funguje OK)
Jetě jednou - pojistka praskne hned jak jí tam dá nebo a kdy BHI dostane příkaz ke zvedání? Jestli hned seeň si jiný motor k BHI (samostatně asi neseene - jen celé a přendej si svou elektroniku - byla by asi náhoda kdyby byla stejná s tvou)
Moný je vechno. Kdy přesně ta pojistka praská nevím. Nebyl jsem u toho, kdy to servis zkouel. Zkusím to zjistit. Ona je prý někde jetě pod tou pojistkovnicí u motoru. Něco jako e je ta pojistkovnice dvoupatrová, nebo tak. Kdy sem jí hledal na ulici, tak sem jí nenael, proto to jelo odtahem do servisu. Nechtěl sem hopsat přes kanály s autem v dolní poloze.
Moný je vechno. Kdy přesně ta pojistka praská nevím. Nebyl jsem u toho, kdy to servis zkouel. Zkusím to zjistit. Ona je prý někde jetě pod tou pojistkovnicí u motoru. Něco jako e je ta pojistkovnice dvoupatrová, nebo tak. Kdy sem jí hledal na ulici, tak sem jí nenael, proto to jelo odtahem do servisu. Nechtěl sem hopsat přes kanály s autem v dolní poloze.
|
|
31.01.2014 20:18 -
Re: Auto se nezvedá
|
2663521
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Dnes jsem musel zastavit v kopci před závorama. A abák v intervalu cca 20 vteřin zvedl předek, postál, spustil předek, postál zvedl ..... Ale zajímavé bylo e to ten hajzlík dělal při vypnutém klíčku. Po dojetí domu a zaparkování se abák chová úplně normálně. Zítra se podívám na korektory
Dnes jsem musel zastavit v kopci před závorama. A abák v intervalu cca 20 vteřin zvedl předek, postál, spustil předek, postál zvedl ..... Ale zajímavé bylo e to ten hajzlík dělal při vypnutém klíčku. Po dojetí domu a zaparkování se abák chová úplně normálně. Zítra se podívám na korektory
|
|
31.01.2014 21:16 -
Re: Auto se nezvedá
|
2663543
|
|
Georgie
|
Město: Vranovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 98 |
|
|
Vytoceny kola a noha na brzde? Uz jsem zazil, ze me auto takto cvicilo na parkovisti i po zamceni.
Vytoceny kola a noha na brzde? Uz jsem zazil, ze me auto takto cvicilo na parkovisti i po zamceni.
|
|
31.01.2014 21:24 -
Re: Auto se nezvedá
|
2663546
|
|
Jano
|
Město: Vychodna, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 117 |
|
|
jruze napsal(a): Také tu mám jedno BHI které venku běhá a po namontování a nasátí LDS(po zatíení) se z něj začne hulit a přestane točit(na stole funguje OK)
Jetě jednou - pojistka praskne hned jak jí tam dá nebo a kdy BHI dostane příkaz ke zvedání? Jestli hned seeň si jiný motor k BHI (samostatně asi neseene - jen celé a přendej si svou elektroniku - byla by asi náhoda kdyby byla stejná s tvou)
Tie som mal tento problém. Zistili sme prepalene jedno z vinuti na rotore čerpadla. Na stole lo v aute nie dymilo a zostávalo a vyhadzovalo poistku. Po výmene rotora ako nové.
Tie som mal tento problém. Zistili sme prepalene jedno z vinuti na rotore čerpadla. Na stole lo v aute nie dymilo a zostávalo a vyhadzovalo poistku. Po výmene rotora ako nové.
|
|
31.01.2014 21:33 -
Re: Auto se nezvedá
|
2663551
|
|
jumep
|
|
|
vseved: toto sa tu uz riesilo, mozno nie v tomto vlakne ale riesilo (na 90% zodraty vyskac)
vseved: toto sa tu uz riesilo, mozno nie v tomto vlakne ale riesilo (na 90% zodraty vyskac)
|
|
31.01.2014 23:06 -
Re: Auto se nezvedá
|
2663589
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Jardo nepravděpodobný. V červnu dělaná přední náprava včetně kostí a gumových pouzder stabilizátoru.
Jardo nepravděpodobný. V červnu dělaná přední náprava včetně kostí a gumových pouzder stabilizátoru.
|
|
| |
|
|