| | |
17.02.2013 00:41 -
Re: Auto se nezvedá
|
2549055
|
|
Tomast5
|
Město: Kravaře, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Děkuju moc za bleskovou odpověď. Na palubce mi svítí service, ale na displayi se nic nepíe. Předek se mi zdá, e, taky nereaguje. Fakt netuím. Můe to teda být ten výkáč, kdy se nehýbe ani předek? A dá se s tím dojet do servisu kdy mi prdel sedí na zemi? Díky Tom
Děkuju moc za bleskovou odpověď. Na palubce mi svítí service, ale na displayi se nic nepíe. Předek se mi zdá, e, taky nereaguje. Fakt netuím. Můe to teda být ten výkáč, kdy se nehýbe ani předek? A dá se s tím dojet do servisu kdy mi prdel sedí na zemi? Díky Tom
|
|
17.02.2013 21:09 -
Re: Auto se nezvedá
|
2549162
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
dá se dojet v pohodě, je tady člen co jel na spodní poloze z Chorvatska, spíe dostanou za ui dorazy, jestli je tam vůbec má
dá se dojet v pohodě, je tady člen co jel na spodní poloze z Chorvatska, spíe dostanou za ui dorazy, jestli je tam vůbec má ;-)
|
|
19.02.2013 10:55 -
Re: Auto se nezvedá
|
2549279
|
|
tír
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 25 |
|
|
Mám takový drobný problém.. dnes mě vyměňují hydraulické čerpadlo, ale zjistili, e nepasuje.. e je u toho nového nějaký vývod navíc. Je moné, e to co jsem sehnal je z modelu kde je hydr. III+ .. a moje je jen hydr..III bez pluska. Nevíte jestli to lze jednodue zaslepit? e to nebude dělat nějaký bordel?
Díky
Mám takový drobný problém.. dnes mě vyměňují hydraulické čerpadlo, ale zjistili, e nepasuje.. e je u toho nového nějaký vývod navíc. Je moné, e to co jsem sehnal je z modelu kde je hydr. III+ .. a moje je jen hydr..III bez pluska. Nevíte jestli to lze jednodue zaslepit? e to nebude dělat nějaký bordel?
Díky
|
|
19.02.2013 11:29 -
Re: Auto se nezvedá
|
2549285
|
|
JirkaŘ
|
|
|
Dotaz : Bráchovi na jeho C5 2,0 HDi nejde motor BHI, prostě zůstalo na zemi. LDS je dostatek. Chci se mu jetě podívat na to, zda má v pořádku maxipojistku MF8 o které se zde píe v tématu. Koupil jsem pro jistotu jednu 40 A za 41kč - tedy je fakt obří ! Tak a chci se zeptat, zda-li je tato 40A v pojistkové skříni motorového prostoru jen jedna, nebo je jich tam více o stejné hodnotě ? Budu zřejme muset pod kapotou otevřít dekl - ten co je za baterií směrem k oknu a pak jetě oddělat dalí pojistkový blok pryč? Je to a pod tím ? Nemá to náááhodou někdo vyfocené ? v Uivatelské manuálu jaksi jen píou, e "Opravy MAXI pojistek tvořících přídavnou ochranu jsou vyhrazeny servisní síti CITROËN." (str. 129), na str. 130 pak na pojistku F8 připadá funkce Relé ovládání motoru (20 A) , velké MAXI pojistky jsou jen pod čísly 15,16,17 (vechny jsou 30 A), a jen F18 je 40 A ale pro funkci Ventilátoru...
Dotaz : Bráchovi na jeho C5 2,0 HDi nejde motor BHI, prostě zůstalo na zemi. LDS je dostatek. Chci se mu jetě podívat na to, zda má v pořádku maxipojistku MF8 o které se zde píe v tématu. Koupil jsem pro jistotu jednu 40 A za 41kč - tedy je fakt obří ! :-d Tak a chci se zeptat, zda-li je tato 40A v pojistkové skříni motorového prostoru jen jedna, nebo je jich tam více o stejné hodnotě ? Budu zřejme muset pod kapotou otevřít dekl - ten co je za baterií směrem k oknu a pak jetě oddělat dalí pojistkový blok pryč? Je to a pod tím ? Nemá to náááhodou někdo vyfocené ? v Uivatelské manuálu jaksi jen píou, e "Opravy MAXI pojistek tvořících přídavnou ochranu jsou vyhrazeny servisní síti CITROËN." (str. 129), na str. 130 pak na pojistku F8 připadá funkce Relé ovládání motoru (20 A) , velké MAXI pojistky jsou jen pod čísly 15,16,17 (vechny jsou 30 A), a jen F18 je 40 A ale pro funkci Ventilátoru...
|
|
19.02.2013 12:28 -
Re: Auto se nezvedá
|
2549298
|
|
tír
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 25 |
|
|
JirkaŘ napsal(a): Dotaz : Bráchovi na jeho C5 2,0 HDi nejde motor BHI, prostě zůstalo na zemi. LDS je dostatek. Chci se mu jetě podívat na to, zda má v pořádku maxipojistku MF8 o které se zde píe v tématu. Koupil jsem pro jistotu jednu 40 A za 41kč - tedy je fakt obří ! Tak a chci se zeptat, zda-li je tato 40A v pojistkové skříni motorového prostoru jen jedna, nebo je jich tam více o stejné hodnotě ? Budu zřejme muset pod kapotou otevřít dekl - ten co je za baterií směrem k oknu a pak jetě oddělat dalí pojistkový blok pryč? Je to a pod tím ? Nemá to náááhodou někdo vyfocené ? v Uivatelské manuálu jaksi jen píou, e "Opravy MAXI pojistek tvořících přídavnou ochranu jsou vyhrazeny servisní síti CITROËN." (str. 129), na str. 130 pak na pojistku F8 připadá funkce Relé ovládání motoru (20 A) , velké MAXI pojistky jsou jen pod čísly 15,16,17 (vechny jsou 30 A), a jen F18 je 40 A ale pro funkci Ventilátoru...
Je to pod tim pojistkovým blokem co je za baterkou směrem k oknu. Pojistaka je úplně na pravo. Na levo po směru jízdy
Spoustu obrazků najde tady .link.
Je to pod tim pojistkovým blokem co je za baterkou směrem k oknu. Pojistaka je úplně na pravo. Na levo po směru jízdy :-p
Spoustu obrazků najde tady http://www.frenchcarforum.co.uk/forum/viewtopic.php?f=3&t=40263
|
|
19.02.2013 12:48 -
Re: Auto se nezvedá
|
2549299
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
C5I a C5II to můou mít trochu rozdílný.
Otázkou ale zůstává, proč ta pojistka odela, jestli teda odela. Měla by se hledat příčina a ne jen opavit důsledek. Pokud je ta pojistka v háji, tak nejčastějím důvodem k jejímu vyraení bývá zateklá LDS do motoru BHI. Pak to chce motor vyndat, vyčistit kolektor, případně opravit kolektor, zjistit, odkud se LDS vzala a zajistit, aby se tam u nedostávala. Obvykle teče z nádrky nad čerpadlem nějakou prasklinou. Samotnou výměnou pojistky si zadělává na hodně drahou srandu.
Ale o tom jsou tu jiný vlákna. Chce to hledat.
C5I a C5II to můou mít trochu rozdílný.
Otázkou ale zůstává, proč ta pojistka odela, jestli teda odela. Měla by se hledat příčina a ne jen opavit důsledek. Pokud je ta pojistka v háji, tak nejčastějím důvodem k jejímu vyraení bývá zateklá LDS do motoru BHI. Pak to chce motor vyndat, vyčistit kolektor, případně opravit kolektor, zjistit, odkud se LDS vzala a zajistit, aby se tam u nedostávala. Obvykle teče z nádrky nad čerpadlem nějakou prasklinou. Samotnou výměnou pojistky si zadělává na hodně drahou srandu.
Ale o tom jsou tu jiný vlákna. Chce to hledat.
|
|
19.02.2013 13:01 -
Re: Auto se nezvedá
|
2549300
|
|
JirkaŘ
|
|
|
Díky za odpovědi. Díky i za upozornění ! Ano, vím o tom. Díval jsem se na prostor pod nádobkou a je to tam úplně čisté, suché. Prostě chci bráchovi jen pomoci před tím, ne auto polu s ním do servisu... zřejmě k tomu asi i dojde, ale aby měl u dopředu informace o tom, co jsme zjistili. Posílat jej budu asi 20 km od Havířova do Frýdku-Místku, do servisu, na který jsou dobré reference právě v C.C.C.A.
Doplnění: Take jsem se na to díval a pojistku nael. Chvilku mi akorát trvalo, ne se mi podařilo celý panel odklopit, vytáhnout. Musí se prostě ve dvou místech jakoby odjistit a pak tahat nahoru. Pojistku jsem nael spálenou. Zkusil jsem tam dát novou. Po připojení baterie se BHI - elektromotor rozjel, nicméně v porovnání se zvukem, který znám ze svého auta byl tento hodně pomalý, take jsem bráchu důrazně upozornil na to, e MUSÍ BEZPODMÍNEČNĚ nechat prohlédnout elektromotorek, a si neudělá jetě větí kodu.
Díky za odpovědi. :palec Díky i za upozornění ! Ano, vím o tom. Díval jsem se na prostor pod nádobkou a je to tam úplně čisté, suché. Prostě chci bráchovi jen pomoci před tím, ne auto polu s ním do servisu... zřejmě k tomu asi i dojde, ale aby měl u dopředu informace o tom, co jsme zjistili. Posílat jej budu asi 20 km od Havířova do Frýdku-Místku, do servisu, na který jsou dobré reference právě v C.C.C.A.
Doplnění: Take jsem se na to díval a pojistku nael. Chvilku mi akorát trvalo, ne se mi podařilo celý panel odklopit, vytáhnout. Musí se prostě ve dvou místech jakoby odjistit a pak tahat nahoru. Pojistku jsem nael spálenou. Zkusil jsem tam dát novou. Po připojení baterie se BHI - elektromotor rozjel, nicméně v porovnání se zvukem, který znám ze svého auta byl tento hodně pomalý, take jsem bráchu důrazně upozornil na to, e MUSÍ BEZPODMÍNEČNĚ nechat prohlédnout elektromotorek, a si neudělá jetě větí kodu.
Přílohy: DSCN7907.JPG ( 741569b ) - Pojistková skříň, po otevření krytu DSCN7910.JPG ( 748409b ) - celek po odklopení, ukáí se spodní MAXI pojistky DSCN7909.JPG ( 739690b ) - DETAILY - v krouku jedno ze zajitění, ipka ukazuje na pojistku BHI DSCN7911.JPG ( 635180b ) - Přepálená MAXI pojistka |
|
19.02.2013 15:57 -
Re: Auto se nezvedá
|
2549368
|
|
JirkaŘ
|
|
|
Dotaz: CO je nutné demontovat, aby se dal vytáhnout elektromotorek BHI ven na repasi? Jde to i bez vyputění LDS a demontáe nádrky? Máte nějaký postup, nebo doporučení ? Díky za vae zkuenosti !
Dotaz: CO je nutné demontovat, aby se dal vytáhnout elektromotorek BHI ven na repasi? Jde to i bez vyputění LDS a demontáe nádrky? Máte nějaký postup, nebo doporučení ? Díky za vae zkuenosti ! :palec
|
|
19.02.2013 20:25 -
Re: Auto se nezvedá
|
2549555
|
|
jruze
|
|
|
Normálně to zaslep a neře.- u toho co má je v tom místě nalisovaná kulička místo vývodu.- je to tuím odvzdunění BHI.
Normálně to zaslep a neře.- u toho co má je v tom místě nalisovaná kulička místo vývodu.- je to tuím odvzdunění BHI.
Přílohy: BHI.TIF ( 512462b ) - |
|
21.02.2013 21:57 -
Re: Auto se nezvedá
|
2550302
|
|
Tomast5
|
Město: Kravaře, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Tak autíčko se dneska vrátilo a byla to pojistka a relátko. Vude sucho i v BHI. V servisu řekli, e to bylo moc věcí na počítač, co nějak nechápu, ale jezdí to a zvedá se v pohodě. Oprava vyla na cca 700,-
Tak autíčko se dneska vrátilo a byla to pojistka a relátko. Vude sucho i v BHI. V servisu řekli, e to bylo moc věcí na počítač, co nějak nechápu, ale jezdí to a zvedá se v pohodě. Oprava vyla na cca 700,- :-D
|
|
15.04.2013 09:50 -
Re: Auto se nezvedá
|
2567069
|
|
pepik8888
|
Město: Rudňany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 150k (110kW) | Počet příspěvků: 79 |
|
|
Tak u tečiem aj ja.Predné piestnice mi troku tečú.Dajú sa tam vymeni tesnenia alebo treba meni celé piestnice?Bol som prezúva gumy.Keď dvíhali auto dal som ho do najvyej polohy a otvoril nádobku LDS.Keď dal mechanik dole koleso tak sa ma opítal čo to tam tečie.Rýchlo som zavrel nádobku aby to nevitieklo vetko.
Tak u tečiem aj ja.Predné piestnice mi troku tečú.Dajú sa tam vymeni tesnenia alebo treba meni celé piestnice?Bol som prezúva gumy.Keď dvíhali auto dal som ho do najvyej polohy a otvoril nádobku LDS.Keď dal mechanik dole koleso tak sa ma opítal čo to tam tečie.Rýchlo som zavrel nádobku aby to nevitieklo vetko.
|
|
15.04.2013 19:16 -
Re: Auto se nezvedá
|
2567260
|
|
Darja
|
|
|
pepik8888 napsal(a): Tak u tečiem aj ja.Predné piestnice mi troku tečú.Dajú sa tam vymeni tesnenia alebo treba meni celé piestnice?Bol som prezúva gumy.Keď dvíhali auto dal som ho do najvyej polohy a otvoril nádobku LDS.Keď dal mechanik dole koleso tak sa ma opítal čo to tam tečie.Rýchlo som zavrel nádobku aby to nevitieklo vetko.
Kdy otevře nádobku, rozhodně se neboj, e vyteče někudy LDS To je stejný princip jako nádobka na chladící kapalinu, ta taky nevyteče "někudy", kdy jí otevře.
Pístnice ti zřejmě jen rosí, pokud nemá markantní únik LDS (tj, pokud nedovélá víc jak decku za 20tis), není to nic katastrofálního. Jen ty kecy "e mi asi teče tlumič" mě rozesmívají...
Jinak diskuze o rosících pístnicích zde: .link.
P.S. Určitě autu čas od času neukodí procvičení nahoru a dolů... a se pístnice promáznou a nereznou...
Kdy otevře nádobku, rozhodně se neboj, e vyteče někudy LDS:-)) To je stejný princip jako nádobka na chladící kapalinu, ta taky nevyteče "někudy", kdy jí otevře.
Pístnice ti zřejmě jen rosí, pokud nemá markantní únik LDS (tj, pokud nedovélá víc jak decku za 20tis), není to nic katastrofálního. Jen ty kecy "e mi asi teče tlumič" mě rozesmívají...
Jinak diskuze o rosících pístnicích zde: http://www.c5club.cz/diskuze/hydraulika-rizeni-brzdy/2344190-predni-pistnice/#.UWw1e1dkmSo
P.S. Určitě autu čas od času neukodí procvičení nahoru a dolů... a se pístnice promáznou a nereznou...
|
|
15.04.2013 20:42 -
Re: Auto se nezvedá
|
2567314
|
|
pepik8888
|
Město: Rudňany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 150k (110kW) | Počet příspěvků: 79 |
|
|
Milá moja poteila si ma.Ale rosenie to nebude.Vytieklo asi 3 deci LDS z pravej piestnice,tak som sa zžakol.Dolial som liter a nieje vidno,e som niečo dolial.Zajtra dolejem zbytok a budeme vidie.U známeho liter LDS 10 euri a v Citroen 18,90 euri.Skoro som odpadol z toho rozdielu.
Milá moja poteila si ma.Ale rosenie to nebude.Vytieklo asi 3 deci LDS z pravej piestnice,tak som sa zžakol.Dolial som liter a nieje vidno,e som niečo dolial.Zajtra dolejem zbytok a budeme vidie.U známeho liter LDS 10 euri a v Citroen 18,90 euri.Skoro som odpadol z toho rozdielu.
|
|
15.04.2013 21:14 -
Re: Auto se nezvedá
|
2567337
|
|
pepik8888
|
Město: Rudňany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 150k (110kW) | Počet příspěvků: 79 |
|
|
2 jruze: Po obede som zaparkoval auto a kvapkalo to.Intenzita asi 1 kvapka za 10 minut,asi čo bolo natečené.Dal som dole koleso a vyčistil som to.Kam som sa dostal tam je to čisté.A zatiaž to nekvaplo ani raz.Tak budem dúfa e to bude dra.Ale chystám sa z rozvodmi da vymeni aj piestnice.Budem dúfa,e to ete troka podrí.
2 jruze: Po obede som zaparkoval auto a kvapkalo to.Intenzita asi 1 kvapka za 10 minut,asi čo bolo natečené.Dal som dole koleso a vyčistil som to.Kam som sa dostal tam je to čisté.A zatiaž to nekvaplo ani raz.Tak budem dúfa e to bude dra.Ale chystám sa z rozvodmi da vymeni aj piestnice.Budem dúfa,e to ete troka podrí.
|
|
| |
|
|